O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZKLAMANÁ PDF Tisk E-mail
Úterý, 26 březen 2019
 Jsem vdaná třináct let a máme dvě děti školou povinné. Manželství je poklidné, nehádáme se, ale vášeň z mojí strany bohužel vyprchala. To byl asi i důvod toho, co se přihodilo. Před dvěma roky jsem nastoupila do nového zaměstnání. A po velmi krátké době se stalo to, co se stat nemělo, zamilovali jsme se do sebe s jedním kolegou.

 

 

 

 

On je samozřejmě také ženatý a má stejně staré děti. Ani jeden z nás nechtěl rozvod ani společné soužití. Vztah trval celý minulý rok, všechno v pohodě fungovalo a oběma vyhovovalo. Ale pak byl bohužel před měsícem ukončen z jeho strany s odůvodněním, že jeho zamilovanost skončila jako důsledek neustálého strachu z prozrazení a nezvládání dvou vztahů.

 

Byli jsme spolu minulý týden na služební cestě, a tam ale zas došlo k fyzickému sblížení. Ale pak, po milování, se vzápětí omluvil, řekl mi, ať na to zapomenu, že to byl omyl a nedopatření. Cítila jsem se tělesně zneužita, velmi mě tím ranil. Jak se s tím vyrovnat a naučit „lhostejnosti“ k němu, abych nemusela opouštět zaměstnání? Změna kanceláře či oddělení není možná. Jenže každý den s ním komunikovat, je jako každý den si otevírat stará zranění.

 

Na rozumové úrovni ho chápu a uznávám ukončení vztahu z jeho strany jako férové a z morálního hlediska správné. Na té emotivní rovině jsem zhrzená milenka, co se cítí odkopnuta a zrazena. Prosím o návrh, jak bych mohla sama se sebou pracovat, tak, aby to snížilo mé napětí, stres, smutek, touhu? On je zcela v pohodě, nad věcí, já se trápím.

 

DARINA

 

 

Komentáře (28)add feed
... : Anděla
JE TO RECESE?
Čtete po sobě, co píšete? Jaké férové ukončení vztahu? To vás pěkně zblbnul. Žádná morální hlediska. Je to zmetek, kterej si užil, láska vyprchala a teď už mu to nestojí za to nervstvo. Jen se nebojte, že kdyby přišla jiná nová kolegyně, že by byl se svou morálkou tak 100%. On je zcela v pohodě. Bodeť by nebyl. Potřebuje se vás zbavit a díky líbivé politice ženáče to hraje na morálku. PARCHANT. To, že jste sexuálně zneužitá, zhrzená milenka je v pořádku. Doporučuji: ZATLAČIT HO DO KOUTA, A TO VŠEMI DOSTUPNÝMI PROSTŘEDKY. Klidně divadýlko. Jen ať se pěkně zapotí a vy v tom nejste sama. Pěkně mu zahrajte, že bez něj nemůžete žít, manželovy jste všechno řekla, rozvod v běhu a teď se chystáte vysvětlit to té jeho. Budete vidět, co hnusu v něm najdete. To vás (doufám) vyléčí.
DRŽÍM PALCE!
březen 26, 2019 06:12
... : mamča
Jak můžeš být zklamaná ? Zklamaný by měl být Tvůj manžel, pokud by se dozvěděl, jak sis v práci a na služebních cestách užívala s kolegou, zatímco on se pravděpodobně po tu dobu sám staral o děti.
Nepochopím mámu od dvou školních dětí, že si dokáže takhle zahrávat s důvěrou manžela a ohrožovat tak svojí rodinu.
Nemáš právo cítit se zklamaná ! Máš být ráda, že to skončilo, aniž se to profláklo. smilies/angry.gif
březen 26, 2019 06:20
... : *deeres*
Ty sis užila, on si užil, oba jste se zachovali vůči svým partnerům hnusně. Co sis dalšího od toho slibovala? Věčnou mimomanželskou lásku?
březen 26, 2019 07:03
... : mila1
jak bych mohla sama se sebou pracovat, tak, aby to snížilo mé napětí, stres, smutek, touhu? On je zcela v pohodě, nad věcí, já se trápím.


Nemůžeš vědět, jak se cítí on, spíš rozumově vyhodnotil, že dál to táhnout nemá smysl a nechce rozbít rodinu. Buďte oba rádi, že se to vaši partneři nedozvěděli. To, co teď cítíš je holt trest za to, že sis trochu užila. Jak jinak bys to chtěla řešit? Dál se potají scházet a lhát? Nepřipadá mi, že bys byla rozhodnuta rozvést se a žít se svým kolegou. Teď to hodně bolí, ale časem to přebolí. Musíš si najít náhradní program - nejlépe nějakou fyzickou činnost - chodit cvičit, plavat, jezdit na kole. Nejlépe se svou rodinou. Děti budeš mít pomalu v pubertě a potřebují mámu, která bude v pohodě, ne hroutící se zhrzenou milenku.
březen 26, 2019 07:40
... : Anděla
Ajaj. To jsou bolestné komentáře. No tak holky! Samozřejmě jsou největší chudáci oba podvádění partneři. Ale uznejte, jsme jenom lidi a prostě tomu fakt někdy poručit nejde. Nehájím to, ale prostě se někdy stane. Souhlasím s tím, že je dobře, že to skončilo .
březen 26, 2019 07:43
... : mamča
Anděla :"prostě tomu fakt někdy poručit nejde"???
Chceš říct, že sex vdané ženy se ženatým kolegou, je celkem normální ?
Já to vidím jinak. Ano, stát se to může, ale oba nectili pravidlo, že "co je v domě, není pro mě". Pak se dotyčná cítí jako odkopnutá milenka a musí se svým bývalým milencem sdílet pracoviště, kancelář...pracovní úkoly, apod.
To si myslela, že tenhle nelegální vztah bude trvat věčně ? Trochu naivní, ne ?
Já bych jí radila, ať si najde jinou práci, nebo donutí svého milence, aby odešel on. Což on zřejmě neudělá, protože je "živitel rodiny".
Tak šup, šup Darino, rozhodit sítě mezi známými a najít si novou práci.
A nějaký ten spinning, aby si vyčistila hlavu, by taky neuškodil. Rodina za její úlet nemůže, tak by neměla pocítit její nenálady.
březen 26, 2019 08:26
... : *deeres*
Jo, musíš si najít nějaký náhradní program, nejlépe fyzickou činnost. A co je příjemná fyzická činnost? Přece nový milenec. Jako cynikovi, bez sebereflexe, ti to bude vyhovovat a nemusíš tu pak fňukat, že jsi byla zneužita.
březen 26, 2019 08:30
... : kyttka
Víš co, Darino? Doporučuji najít a přečíst knihu Falešní hráči od Zdeny Frýbové. Tam je nevěra poměrně pěkně popsaná a hlavně ti možná trochu pomůže pochopit. Máš několik možností. Můžeš si najít nového milence. Můžeš poděkovat Bohu za to, že se to neprovalilo a smířit se s tím, že slovy hlavního hrdiny : V žádném manželství nefrčí milování na plný obrátky 20 let. Že ta vášeň vyvane je naprosto zákonitý. Já jsem se vdávala hodně mladá, několikrát jsem potkala někoho "úžasného", ale je dobrý si uvědomit, že ve chvílích ukradených běžnému životu, umí být úžasný každý. Můžeš se v tom utápět a smutnit a dělat exmilenci psí kusy. Jediný, čeho tím docílíš bude, že si řekne, že je dobré, že se té blbky zbavil. Nebo seber hrdost, do práce choď hezká a s úsměvem a až tě zas bude svádět a to on bude, je patrně typ chlapa, co si rád užije, tak ho špičkou střevíčku nakopni a podpatkem přišlápni. Hlavně s ním už proboha nespi. A pokud bez tý vášně nemůžeš vydržet a znovu si ji najdeš jinde, tak už do toho citově neinvestuj. A nech ty děti vyrůst v klidu!
březen 26, 2019 10:03
... : mia I
jako žena jeden čas pracující výhradně mezi muži, jsem poznala, že muži žádnou emotivní rovinu (jak píšeš v posledním odstavci) nepociťují. Když si žena najde milence, dává do vztahu lásku, city, emoce, je ochotna jít za hlasem svého srdce a spálit mosty. Bohužel si neuvědomuje, Ty jsi toho příkladem, že muž stejnou situaci vůbec takto nevnímá. Tomu jde o to zpestřit si život sexem s jinou partnerkou a víc od toho neočekává. Co by od toho měl čekat víc? že si rozbije rodinu, bude platit na dvě děti a zvykat si na dvě nevlastní? Z takového života by brzy vyprchala vášeň a byl by nepochybně horší než Tvé stávající manželství, více zúčastněných, více třecích ploch. Takže dívat se na situaci mužským pohledem je k nezaplacení, pokud to dokážeš, ušetříš si mnoho rozčarování.

Buď ráda, že to byl alespoň jeden z Vás, kdo to ukočíroval a Váš vztah ukončil. Neblbni, dej na misku vah co všechno bys ztratila, kdyby se všechno profláklo. Stát se může všechno, nikdy nevíme, jakou situaci nám život připraví, teď je ovšem pro Vás oba priorita rodina. A taky popřemýšlej o vztahu s manželem. Jak dál, aby ten vztah byl zase hezký. Nestav si vzdušné zámky, že manželství je pořád vášeň i v těch nejlepších manželstvích přijde občas krize. Tak to prostě je.
březen 26, 2019 10:33
... : NČ
A pak, že tady nemůže bejt sranda (teď by se pár srandovních smajlů docela hodilo).
březen 26, 2019 10:34
... : doktor
Jojojo,Frýbová by fakt bodla.Přeji hezké odpoledne.
březen 26, 2019 12:31
... : d@niela
je holt život složitej...

Děvčata to tu nádherně napsala: my, ženské, jdeme do všeho srdcem, mužští jen tou svou touhou, abych se vyjadřovala slušně.

Milá Darino, pokud tě tak moc štve to ponížení (na to kašli, byli jste u toho jen vy dva, takže to zas až taková ostuda není), tak máš šanci někdy v budoucnu udělat něco podobného jemu... A sdělit mu, že tedy on už nic moc...
březen 26, 2019 16:18
... : Sidon
Na rozumové úrovni ho chápu a uznávám ukončení vztahu z jeho strany jako férové a z morálního hlediska správné. Na té emotivní rovině jsem zhrzená milenka, co se cítí odkopnuta a zrazena.

Mně se ale zdá, že ta Tvá "rozumová" úroveň, je velmi nízká. Celý rok podvádíš a pak se sama cítíš "podvedená". Kdyby to nebylo k pláči, tak je to k smíchu. Ale ono je to vlastně obojí. Anděle se divím, za její reakci, zato Mia I to říká podle mě správně.
smilies/cool.gif
březen 26, 2019 16:29
... : Anděla
Jsem jaká jsem. Podvádění v žádném případě neschvaluju, ale taky bych nechtěla být za trubku. Myslím, že panáčkovi neuškodí, když dostane za vyučenou. Víte, ono není kouře bez ohně. Nemám ráda takové to šmahem odsouzení někoho, kdo udělal chybu, aniž bych znala všechny okolnosti. Tady je výpověď jedný nešťastný, zhrzený ženský. Napsala jsem jen to, co bych prvoplánově udělala. A ruku na srdce, hoďme kamenem, kdo jsme bez viny. Nemuselo to být zrovna podvádění manžela, ale vy všichni karatelé žijete svůj život bez šlápnutí vedle? Pokud ano, tleskám.
březen 27, 2019 06:24
... : Sidon
Je to marný, je to marný, je to marný...
březen 27, 2019 06:30
... : *deeres*
Andělo, určitě ne,v životě jsem se nadělala dost záseků, ale když něco slíbím, tak si za tím stojím. Manželský slib, je závazný slib, v dobrém i ve zlém, dokud nás rozvod nerozdělí.
A když už se řadím mezi ty, co své slovo neumí dodržet, musím si být natolik jistá ve svých kramflecích, že nejenom si své chování dokážu sama před sebou obhájit, ale také dokáži nepříjemné následky unést bez fňukání. A to pisatelka fakt neumí, tak ať se příště raději nepouští do dobrodružství, které neumí bez psychických následků ustát. Když neumím řídit auto, tak také nelezu za volant.
březen 27, 2019 08:30
... : mila1
Vyjímečně souhlas s deeres smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif Když už se člověk pustí do tak ošemetné věci jako je manželská nevěra, tak musí být schopen unést následky. To znamená - nechat si to pro sebe, nepoškodit rodinu a co nejrychleji to rozdýchat.
březen 27, 2019 10:16
... : NČ
Sidone, to je přeci úplně fuk. Pokud to celý není jen smyšlenka, tak upřímnej žal tý slípky mě upřímně rozchechtal.
A bezva zachechtání, skutečně od srdce, toho není nikdy dost.
březen 27, 2019 14:36
... : Sidon
... : Anděla
Jsem jaká jsem. Podvádění v žádném případě neschvaluju, ale taky bych nechtěla být za trubku

Nechtěla, ale přecejen se o to snažíš a naozaj, z vonku to tak vyzerá. Proč by měl být jenom ten podvádějící manžel "vejlupek"? Ona Darina to podvádění prováděla s ním, celý rok, to nebyl jen jakýsi jednorázový úlet. Možná ale, že i ten dotyčný "odhalil" některé rysy své milenky a proto vycouval. Když je jenom jednostranné podání, nelze dělat objektivní závěry. ale držet se co nejvíc reality. Ta je přece dost jasná. Nevím, jestli jsi vdaná, ale chtěl bych vidět Tvoji opravdovou reakci, kdyby ses dozvěděla, že Tě manžel už rok podvádí s jinou. Howg!
březen 27, 2019 16:05
... : magdalenka
Každá jsme jiná... Mně pomohlo okamžitě odejít, zrušit všechny spoje a začít žít jinak. Napsala jsem mnoho básní, hodně pracovala - doma, v práci, na sobě i pro druhé. Našla další smysl života a zhruba po sedmi(!)letech si mohla říct: dokázala jsem to, přežila jsem a stále žiju!
březen 27, 2019 22:03
... : Anděla
... : magdalenka
děkuji za názor, který Darině asi pomůže nejvíc, dřív, než ji tady "cech panen Kutnohorských" úplně rozcupuje.
... : Sidon
Jsem vdaná. Krásných 25 let. Můj manžel je úžasňák, který ho mi všechny holky záviděj. Doufám, že mu to vydrží. Dělám proto všechno možný i nemožný.
Přesto dokážu pochopit, že někdo selhal.
Není hanba zakopnout, hanba je zůstat ležet.
Tolerance dámy a pánové.
březen 28, 2019 05:46
... : Anděla
... : *deeres*
žádné šlápnutí vedle? NIKDY? Vždycky všechno na 100%? Všechno košer? Takové sebevědomí bych chtěla mít. Bez urážky.
březen 28, 2019 05:52
... : Anděla
Ale fůj, to je hnusný překlep.
Chtěla jsem napsat "kterýho", nějak se mi smekla ruka. smilies/grin.gif
březen 28, 2019 05:53
... : mia I
Andělo - malá poznámka. Vzhledem k tomu, že jsou oba zúčastnění zadaní , dělat divadlo by bylo zahrávání si s ohněm. Ať jsou oba rádi, že se na nic nepřišlo a doufají, že nepřijde a nerozmávají to ještě víc. V tichosti ukončit a poučit se.
březen 28, 2019 06:14
... : Anděla
... : mia I

taky možnost. Vůbec ne špatná, já jen myslela na ukojení bolavé duše a zadostiučinění proti zranění.
Nemám osobní zkušenost, tak vařím z vody. smilies/grin.gif
březen 28, 2019 07:22
... : *deeres*
... : Anděla
... : *deeres*
žádné šlápnutí vedle? NIKDY? Vždycky všechno na 100%? Všechno košer? Takové sebevědomí bych chtěla mít. Bez urážky.
březen 28, 2019 05:52


Andělo a co tohle? deeres březen 27, 2019 08:30

Andělo, určitě ne,v životě jsem se nadělala dost záseků, ale když něco slíbím, tak si za tím stojím.

březen 28, 2019 09:05
... : magdalenka
Žádný manželství není ideální. Život je dost zamotaný a těžký. Nikdo nevíme, co uděláme nebo neuděláme za rok nebo zítra.
A nejvíc vykolejení bývají právě tradicionalisté a lidé pevných zásad.
Zradí je tělo, duše, srdce, nebo podvědomí a jsou úplně v háji.
Nejedná se jen o nevěru, samozřejmě.

březen 28, 2019 11:06
... : *deeres*
Tak aby nebyla v háji moje zásadovost, tak neslibuji, jak prosté. smilies/smiley.gif
březen 28, 2019 15:15
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]