O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ROK NENÁVISTI PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 03 leden 2019
Přejít na obsah
ROK NENÁVISTI
Strana 2
Strana 3

 

 

Člověk vychovaný bez tradic jen ideologií univerzálních lidských práv, bez vztahu ke společenstvu a tradičnímu řádu, bez pravidel pro vznik rodin, nikdy neexistoval a existovat může jen jednu generaci. Nejspíše zanikne bojem nekompatibilních kultur, vymřením nedostatkem dětí a jejich špatnou výchovou k relativismu, nerozeznávající hodnotné od nehodnotného (neuznávající autority, neuznávající nezištnou práci pro společnost, neuznávající tradice, neuznávající domov a rodinu jako hodnotu atd.).

Už dnes vidíme ztrátu morálního řádu, morálku si vysvětluje každý podle svých zájmů. Je to počátek rozvratu začínající ztrátou společné jednotící národní myšlenky.

Oproti tomu je poměrně slabá fronta mnoha směrů obyčejných lidí zatížených bezprostředním výdělkem, ale je početná a jak vidět. vítězí v konzervativnějších zemích, v USA, v Polsku a Maďarsku - když se objeví výrazné osobnosti, které dovedou věci dobře vysvětlit, logicky zdůvodnit a vzbudit zájem ani ne tak ideologicky, ale poukazem na ohrožení tradičních hodnot.

U nás zatím nemá nějaké přímé vedení, ale lidé spíše volí kandidáty nějak obhajující zájmy domova, konzervativně a neideologicky zaměřené. Obvykle se antropologický univerzalismus jeví jako nebezpečí pro budoucí generace a tak se konzervativně nakonec chovají mnohé skupiny lidí levicové i pravicové bez nějakého jiného společného zájmu a shodují se na obraně proti této zhoubě, reprezentované aktuálně nelegální migrací.

Bohužel, opozice nepochopila celou šíři této zhouby.

Hlavní příkop je vykopán mezi obhájci domova a tradičních hodnot, které nemusí být zrovna nějak ideologicky definované, a mezi ideologickými univerzalistickými aktivisty, pro které domov a tradice nic neznamenají, dokonce už by rádi prodali i náš stát, aby se mohli rozplynout ve světě bez zodpovědnosti k čemukoliv. Tento boj má mezinárodní dosah, protože obhájci zájmů domova nutně narazí na zájmy, které si nepřejí vlastenecké myšlení, považují ho za nebezpečné svým plánům.

Proto už hledají, jak obranu domova zahrnout do xenofobie, nacionalismu a nenávisti k odlišným lidem, jak na to najít bič, aby se toto myšlení stalo nepřípustným a mohlo se zakázat. To vše už v některých zemích na západ od nás je, a těžko bychom je měli mít za vzor. Nenávist chtějí vyprovokovat proti vnějšímu nepříteli, kterým ovšem není islám, ale kupodivu Rusko, především proto, aby se odvedla pozornost od skutečných problémů a skutečného nebezpečí.

Prezident Zeman promluvil ve svém novoročním poselství dosti obecně a základů krize se nedotkl. A já bych byl asi naivní, abych si přál do Nového roku ukončení nenávisti. Příliš mnoho lidí má na ní zájem, příliš mnoho peněz je do ní vloženo.

 Spíše bych vítal uvědomění lidí, odkud tato nenávist pochází, že není od našich obyčejných lidí a jimi zvolených stejně obyčejných politiků, nedokonalých a selhávajících, že je účelová, nám neslouží, přichází zvenčí a my jen bojujeme jako vazalové jiných za cizí zájmy. My zde potřebujeme žít svůj život bez příkopů a myslím si, že plány antropologického univerzalismu vzniklého z kulturního marxismu musíme odmítnout v zájmu našeho přežití, zároveň s nucenou migrací.

Odmítněme se stát univerzálním člověkem bez pohlaví, bez genderového statusu, bez rodiny, bez vlasti, bez odlišení, poslušní jen cizímu kapitálu a snášející pomluvy kultury předků. Vztažný bod utváření identity potom nemůže být mimo tradiční svazky, naopak v jejich nitru, kde nalezneme i vlastenectví, které nás může jediné vést ke spolupráci a vytváření sociálního kapitálu. To se musíme naučit tak, abychom se nechovali jako xenofobové, rasisté a nacisté, aby ti cizinci, které tu potřebujeme, tu byli rádi, pracovali, případně utráceli peníze, a také naši mladí lidé, aby se cítili lépe doma než v cizině.

Hřejivý integrující pocit domova by měl převládat. Rozmíšky by neměly být antagonistické a speciální vůle jednotlivců by měla být v souladu s obecnou vůli společnosti.

 

Do Nového roku přeji kromě běžných osobních přání

uvědomění toho, co nás rozděluje,

abychom mohli pracovat na zahlazení příkopů.

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

 

Komentáře (5)add feed
... : *deeres*
Muslimové se musí vnutit všem státům, aby tvořily onu masu nutící ke vzájemným sporům ústícím nakonec v usmíření v nějakém univerzalismu bez kultury a bez náboženství.

A vědí ti muslimové, že se mají vzdát své víry, v zájmu celkového smíru? smilies/cheesy.gif

Stačí si přečíst novoroční projevy politických blíženců Merkel, Macron. Oni prý chápou hněv lidí, kteří jsou nahvězdičkovaný jejich politikou, ale vesele pojedou dál ve stejné lajně a ještě přitvrdí. A komu se to nelíbí, tak toho smetou násilím, další generace, indoktrinované ze všech stran, tak ty budou už v tom evropském lágru spokojeni.
leden 03, 2019 08:30
... : NČ
No, tak podle mě, ale skutečně jen podle mě. Usvědčení z omylů se nevyhýbám, klidně je uznám:
Nevím, jestli nějakej bůh existuje, ale docela určitě vím, že pokud existuje, tak s církvema, a zejména s církví katolickou(!!!), nemá společnýho vůbec nic. Zatahovat sem syna božího a neposkvrněný početí, mi nepřipadá zrovna nejvhodnější. "Vaše násilí, naše násilí", bych neřekl, že by pobuřovalo z nějakých náboženských důvodů, ale spíš kvůli veřejnýmu producírování nahejch zadků, pipin a pinďourů, snad i veřejný kopulaci na pódiu.
S konstatováním absence nadřízený morálky dnešní společnosti naprosto souhlasím, akorát nějak nevím, o jakou morálku by se mělo jednat. Snad podle Desatera? To mi moc nesedí. S většinou z Desatera mám větší nebo menší problém, jen se třema zásadama souhlasím beze zbytku:
Nezabiješ,
nepokradeš,
nevydáš křivého svědectví.
Ty tři zásady by přeci pro život v pravdě a lásce musely docela postačovat. K nim už by stačilo pár dohodnutých pravidel, jako je přednost na křižovatce zprava, přednost při odbočování vlevo, nedotýkání se drátů ani spadlých na zem, atp.
Když je to teda tak snadný, tak proč to kurnik nefunguje? Podle mě to nefunfuje právě proto, že je to jen fikce, v praxi pak vyčůranost, manipulace s lidskou blbostí a strachem. Že jde o fikci, to přeci přímo dokazuje samotná existence církve a její dosavadní dvoutisícletá historie, kdy sama církev tyhle zásady přímo plánovitě popírá.
Už teda jen zopakuju svý přesvědčení, že člověk je jen součástí přírody a příroda má svý vlastní zákony, nadřazený všem umělejm lidskejm zákonům. Vždycky platily a budou platit "Právo silnějšího" a "Zákon džungle". Dalším neměnným přírodním zákonem je "Zachování rodu a ochrana mláďat". Tyhle zákony nikdy nikdo nezmění, jen se občas na pár desetiletí objevěj pokusy o jejich znásilnění, ale ty jsou od začátku odsouzený k nezdaru, otázkou není, jestli zkrachujou, ale kdy zkrachujou. Příroda vždycky zvítězí, protože i člověk je příroda. Ochrana a obrana rodu, a teritoria, jako zdroje existence, se teda nedá vymazat, jako něco zaostalýho. Nejde o zaostalost, ale o naprosto přirozenej pud sebezáchovy, kterej se sice na nějakou dobu dá násilím potlačit, ale vždycky tady bude a nakonec vždycky zvítězí. Taková je příroda a s tím nemá rozum nic společnýho. Rozumem by se ale měly určit jasný meze, kdy ještě jsme schopni uplatňovat na svym území Právo silnějšího, teda - ubránit vlastní teritorium a vlastní rod.
Nevím, co vede současnou Evropskou "elitu" a s ní i český lepšolidi k dobrovolnýmu vzdávání se teritoria a ochrany rodu. Nevím, proč se chovají v příkrym rozporu se zákonama přírody, a taky nevím, proč si lidi dobrovolně volej za svý zástupce evidentní likvidátory svý existence (kteří už svý úmysly ani neskrejvaj).
Jistě bych měl i návrhy k řešení, ale jednak se mě na ně nikdo neptá a druhak by proti "Právu silnějšího" stejně neměly šanci. Ostatně ty návrhy nevidím jen já, vidí je uplně každej, jen trochu myslící, člověk. Akorát je nám to uplně prt platný. Snad možná někdy, za jedno, či dvě století, se zase na nějaký desetiletí, století, prosadí příroda proti debilitě.
------------------
Pak mě ovšem napadají i alternativy církevní a otázky přímo tmářský.
Historii lidstva máme zmapovanou s bídou tak sotva za posledních 10 tisíc let, což je v existenci Země jen nepatrnej okamžik, a nepatrnej okamžik to je i v předpokládaný době existence života na Zemi - cca 3 a půl tisíce milionů let.
Co když už někdy dřív, v nějakých jiných nepatrných desetitisícletých okamžicích, před nepatrnym okamžikem současným naším, existovaly civilizace, který tisícema let vědeckýho poznávání došly pokaždý až k totálnímu sebezničení? A zbylo po nich jen varování, že věda a pokrok vždycky spolehlivě a nezadržitelně musí nutně vyústit ve zkázu; a odtud pak někde v přeživších fragmentech zachovaný varování, "tmářskej" zákaz všeho, čemu dneska říkáme věda a vědeckej pokrok. My to samozřejmě odsoudíme, řekneme"starověkej a středověkej tmářskej zákaz pokroku, to už nikdy, fujtajxl", ovšem, z hlediska přírody a zachování lidstva nemůže bejt nic racionálnějšího. Teda odkaz, nějak ve smyslu, "nechte to bejt, nešťourejte do toho, protože pokud toho šťourání nenecháte, nakonec se sami zničíte". Jasně, třeba to tak vůbec není, ale co když třeba jo?
Vždyť ono je to odjakživa tak, že rozhodující hybnou silou všeho pokroku je zbrojení, tedy ničení a zabíjení, a naopak, cokoliv bylo kdy vynalezeno, bylo ihned využito k získání nebo posílení strategický vojenský převahy, ke kořistění, ničení, zabíjení a naopak k obraně proti tomu .... Ale to už bych se zase vracel nahoru, k potvrzení těch jedinejch univerzálně platnejch a všemu nadřazenejch Zákonům přírody.
leden 04, 2019 09:05
... : doktor
Díky NČ,lépe to nelze vyjádřit.
leden 04, 2019 14:48
... : klara789
Perfektně napsaný.
A tedy smutný.
leden 04, 2019 15:17
... : klara789
aby nedošlo k omylu: napsal jste to perfektně, NČ, ten svůj komentář!
leden 04, 2019 15:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]