O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Syndicate


MEZI NEBEM A ZEMÍ - NOCH EINMAL PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 15 listopad 2018
Výsledek obrázku pro PILOT png
Po každém letu vyplňují piloti formulář, tzv. grip. Tam zmiňují všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. Mechanici si to přečtou, zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou, co a jak bylo opraveno. Letecká společnost Quantas největší perly zveřejnila:

 

 

 

Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.

Mechanikova poznámka: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno. 

 

Poznámka: Něco je uvolněno v pilotní kabině.

Mechanik: Něco bylo utaženo v pilotní kabině. 

 

Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci…

Mechanik dopsal: Byli objednáni živí brouci.

 

Tohle jsem dosatla do emailu a moc mne to neuklidnilo:

 Poznámka: Autopilot v poloze „držet výšku“ nechá letadlo klesat 60 m/min.

Mechanik: Tento problém si nemohu předvést na zemi.

 

 

Související obrázek

 

 

 Zapsaný problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.

Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko. 

 

Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.

Mechanik dopsal: Hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.

 

 Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrticí páčka zastaví.

Mechanik dopsal: Proto tam také jsou. 

 

Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.

Mechanik: Podezření je správné. 

 

Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!

Mechanik: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

 

 Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

Mechanik: Letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.

 

 Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

Mechanik: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

 

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.

Mechanik: Byla namontována kočka


deeres

 

 

Komentáře (6)add feed
... : Moira
A tuhle ceskou lidovou znate?

Já mám koně, bílý koně, jsou to děti mý…

Lidova tvorivost jest nesmrtelna...

listopad 16, 2018 12:57
... : Josef Kouba
Cestování letadlem je statisticky nejbezpečnější. Ale když to spadne, tak zázraky se dějí, pokud jste viděli stejnojmenný film. Do Čech létám z Kanady až na pár mezer každý rok posledních 25 let a jsem tu stále. Takže tam i zpět je to možná 40x. 10 hodin letu je opravdu nudných. Ale často zábavných. Někdy vám děcko pláče nekonečně celou cestu za uchem, jindy vedle vás sedí 150 kg kousek, někdy i pěkná žena, či nenápadně pozoruji muslimku jak jí. To je teror na ženy. Dokonce jsem nechtěně překvapil letušku na toaletě s kalhotkami na koleně protože se nezamkla. A jiné příběhy.
Někdy přistání byly opravdu tvrdé, ale většinou ani nevím, že jsme se dotkly země. Představa že řídím letadlo kde sedí 450 lidí je na mrtvici. Autobus bych zvládl ale dál již nic.
Dříve po přistání cestující pilota odměnili potleskem, bohužel již se na to zapomíná. Zaslouží si to.



listopad 17, 2018 08:50
... : mia I
10 hodin v letadle to musí být tortura. Já se ošívám po dvou hodinách sezení v autobuse nebo vlaku.
listopad 17, 2018 08:55
... : NČ
To nevim, Pepane, jak kde s tím potleskem. Já jsem potlesk zažíval pokaždý, ještě i předlóni (od tý doby jsem neletěl). To mi ale vždycky přišlo tak jako předčasný. Lidi plácali při dotyku země, kdy se stroj řítil ještě rychlostí asi 250km/hod. Tak mě pokaždý napadlo, jestli ti plácající vůbec tušej, co by následovalo, kdyby letadlo nestihlo včas zabrzdit.
A pak taky - tušej vůbec lidi, že tleskaj automatu?
listopad 17, 2018 11:28
... : *deeres*
Asi bych těch deset hodin nepřežila. Do Paříže let trvá jeden a půl hodiny, když si k tomu připočteme odbavení a nějakou tu stávku, tak na letišti můžeme rovnou bydlet. Já raději chodím pěšky, ale do Ameriky, nebo do Austrálie by to nešlo, tak dobře plavat neumím.
Cestování letadlem je statisticky bezpečné, ale lidé jsou tvorové omylní a tak jednes už z větší části nahrazuje automat a těm se netleská.
A to si ještě pamatuji, když zbuchlo v 75.roce letadlo v Praze-Suchdole do zahrádkářské kolonie. Nejspíš při špatné viditelnosti chyba pilotů, kteří škrtli sedleckou skálu nad Vltavou.Ta pecka byla slyšet až v Dejvicích a pohled na trosky,určitě nic moc. Mohli jste to vidět nasimulované v seriálu Sanitka.
https://zpravy.idnes.cz/40-let-od-padu-letadla-v-suchdole-dmo-/krimi.aspx?c=A150925_115617_domaci_cen
listopad 17, 2018 11:40
... : Josef Kouba
Odbavení je zážitek, pozorovat jak se lidé, svlékají, zouvají, pásek s kalhot ven a vše kovové z kapes ven, hodinky z ruky. Měli by cestujícím nabídnout pantofle, chodit v čistých ponožkách po špinavé podlaze mě doslova s... Minulý víkend jsem odlétal z Dalasu (byl jsem na 10 a posledním světovém potlach) rengenem jsem prošel bez zvonění, ale měl jsem na hlavě čepici, ta byla pečlivě prohlížena asi jestli tam nemám bombu. Od 9/11 2001 jsem neslyšel že by někdo unesl letadlo.
listopad 17, 2018 18:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]