O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Syndicate


KRÁSNÁ = ŠTÍHLÁ PDF Tisk E-mail
Neděle, 28 říjen 2018

hungry lady at table with no foodJe to nespravedlnost obrovská – protože jídlo je jedno z mála lidských potěšení. Mnohým lidem ani nic jiného už nezbývá … Paradoxem je, že když už člověk na to “má“, tak pokud si chce zachovat jen trochu lidský vzhled, musí si tuhle potěchu v podstatě odepřít. Píšu sice člověk, ale myslím nás, "něžné a křehké pohlaví", které se - pokud nemá super rychlý metabolismus, v životě pořádně nenají. Jo, ti naši samečci, ti to tak fest neberou :-)))

 

 

 

 

 

 

     Schválně jsem se koukla -  tak jediná doba, kdy bylo "všude štíhlo", byla vždy doba válečná nebo poválečná, kdy jídla moc není - a už vůbec nejsou běžně k mání různé lahůdky, serepetičky, salátky, vybrané krmě, úžasné dortíčky ... Jen se podívejte na nějaké filmy z těch dob - neuvidíte na ulicích žádná "člověčí prasátka".

 

Jenže - sotva si lidi odfrknou, už se vaří, peče.... už se lebedí. Nu - a co k tomu především patří? Pořádnej a vydatnej dlabanec!

 

Související obrázek


 

Hůř jsou na tom ti, co mají rádi vše sladké. Těžko ovladatelná chuť na sladké je způsobena mnoha faktory, fyzickými (únava, nízké hladiny serotoninu a adrenalinu) nebo psychologickými (stres, smutek, deprese, nuda, potřeba uklidnění).

 

Bláhovost je tvrzení, že úbytek hmotnosti lze dosáhnout jen velkým omezením jídla. Ne, jen je třeba jíst správné potraviny. I tuky - nemusíte se jich zcela vyvarovat – ale vybrat si ty správné – např. rostlinné tuky a rybí oleje. 

 

 

 

Zkuste třebas následující:

 

·         Správná snídaně by se měla skládat z dostatku sacharidů (neboli uhlohydrátů), bílkovin a vlákniny, třeba celozrnné cereálie s mlékem, vejce uvařené natvrdo, jogurt nebo tvaroh, kousek ovoce nebo ovocné smoothie.

·         Jezte pravidelně – to dokáže udržet v rovnováze hladiny cukru v krvi a nehrozí tak rychlé výkyvy energie. Zkuste jíst průběžně po celý den každé tři hodiny. Jednoduše to, co byste snědli běžně naráz, si rozdělte na několik menších dávek.

·         Pijte vodu se šťávou z ovoce – z vymačkaného citrónu, pomeranče, grapefruitu…

·         Nemějte doma nic, co byste neměli jíst :-)))

 

Související obrázek

 

Pár dalších rad, které jsem našla a o kterých vím, že fungují:

 

Grapefruit
alespoň jednou denně před jídlem sníst půlku grapefruitu nebo vypít cca 150 gramů šťávy z něj. Případně smíchat totéž množství šťávy z pomeranče a citronu. Jednak posílíte svůj imunitní systém, druhak snižujete hladinu inzulínu, což zase snižuje chuť.

 

Ananas
je plný unikátního enzymu, tzv bromelin nebo bromelain, tedy látky, podporující odbourávání složitých lipidů. A zase -  potlačuje hlad. Zkuste jednou za týden v průběhu dne jen jíst ananas. Hubnutí - 500 - 700 g.

 

Kiwi
obsahují velké množství enzymů, které urychlují metabolismus a spalování tuků, obsahuje velké množství vitamínu C. Dvě za den vám dají celou denní dávku.


Losos

jeho maso obsahuje velké množství mastných kyselin, z nichž první, nejdůležitější pro mozek je známá omega-3, snižující pravděpodobnost degenerativního onemocnění mozku.


Káva

je zdrojem vitamínů, antioxidantů, minerálů a dokonce i aminokyselin. Látky zabraňující a zpomalující rozvoj některých patologických stavů mozku, jako  je Alzheimerova nemoc a senilní marasmu. Ale bez přísad -  tedy bez smetany, cukru atd.

 

Zelený čaj

Pokud to nevíte, tak rozdrcené lístky jsou vynikající i jako přídavek do jídla – jogurtu atd., a navíc, v syrovém stavu i užitečnější. Zelený čaj = rekordman v obsahu antioxidantů, vitamínů a minerálů. Je známý svým zklidňováním nervového systému. Při pravidelném používání nemá prý stres šanci :-))).

 

každopádně přeju dobrou chuť,

pokud právě snídáte,

obědváte,

svačíte,

večeříte - nebo jen tak mlsáte...

d@niela

 

 

 

Komentáře (2)add feed
... : doktor
Hahahaha,nemám šanci.Ahoj
říjen 29, 2018 12:53
... : *deeres*
Nic není zadarmo a někdy zaplatíš a stejně to je nanic. To jsem si tak vzpomněla na jednu známou, která si kdysi koupila hubnoucí čaj za celou pětistovku. Zásilky se nemohla dočkat a když se nakonec dočkala, tak tam žádný čaj na hubnutí nebyl. V krabičce byl jenom llístek, na kterém bylo napsáno:
"Nežer, ty krávo, a zhubneš!"

Rada nad zlato a jí to stálo jenom pětikilo.
říjen 29, 2018 13:21
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]