O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MOBIL - PRŮŠVIH DO KAPSY PDF Tisk E-mail
Neděle, 20 leden 2008

Říká se, že je to jediná "věc" o kterou se pánové sázejí a vyhrává ten, "kdo ho má menšího". Nu - ale od průšvihů je to nezachrání, naopak. Masové rozšíření mobilů citelně ovlivnilo rodinný život. Pokušení, nahlédnout do soukromí toho druhého je silnější než všechny zábrany. Nevěra patří mezi pět hlavních příčin rozvodů - a mobil na tom má lví podíl...

 

 

 

     Ne že by lidé byli nějak nevěrní víc, jen se - právě díky těm mobilům - na to častěji přijde. Zatímco totiž dříve byla odhalena asi polovina záletů, dnes se díky moderním technologiím přijde na osm z deseti.

 

     Ano, mnohdy se dozvíme víc věcí, než bychom třebas chtěli - zajímavostí např. je výsledek jednoho výzkumu, který se konal na toto téma ve školách.  Zmiňovaný průzkum prokázal, jak moc děti vyučřování nebaví. Podstatně víc jim vadí zvonění telefonů na zájmových kroužcích než při hodinách...

 

     Nejspíš si už život bez mobilu neumíme představit - a také proč. Jeho výhody jsou velké. Jen - ne všichni jejich uživatelé je dokáží používat tak, aby ostatní neobtěžovali. Jak jste na tom vy?

 

 

Vadí vám nevhodné zvonění a hovory?

Jaký je váš názor na "šmírování" v mobilu?

Používáte mobil převážně

jen pro telefonování, případně sms?

Stala se vám

už nějaká nepříjemnost díky mobilu?

 

 

d@niela

 

 

Komentáře (61)add feed
Mobil je dobrý sluha, ale zlý pán... : Petronila
Vadí vám nevhodné zvonění a hovory? - vadí mi vtíravé melodie a hovory v místech, odkud se to nesluší (divadlo, koncert)

Jaký je váš názor na "šmírování" v mobilu? - stejný jako na čtení soukromé korespondence - to se prostě nedělá. A moc nechápu to "neodolatelné puzení" -mně by v životě nenapadlo vlézt manželovi do mobilu, stejně jako by mě nenapadlo rozlepovat mu poštu.

Používáte mobil převážně

jen pro telefonování, případně sms? ano, pro co jiného? Jo a ještě na čtení pohádek dětem (z nahraných mp3)

Stala se vám

už nějaká nepříjemnost díky mobilu? - nevzpomínám si

leden 20, 2008 23:09
slobodna mamina : Sipik
V case ked som bola tehotna sa moj ex zacal spravat velmi podivne a ista kamaratka mu vyvolavala niekolko krat za vecer.... Nakoniec som sa nastvala a kym sa sprchoval, precitala som si jeho smsky. Potvrdili mi to co som si nechcela pripustit...Teraz som sama s jeho dcerou a on zije s tou kamaratkou.
leden 20, 2008 23:37
Mobil - : Myška
ano, vadí mi zvonění a hovor v kině, divadle, na koncertě, na přednášce,...
Nikdy jsem nešmírovala partnera ani děti. Ctím listovní tajemství i když je spíš mobilní.
Mobil používám kromě telefonování a esemeskování jako organizér, budík, kalkulačku.
Nepříjemnost díky mobilu se mi nestala.
Nosím ho stále s sebou, ne že bych měla tolik hovorů nebo potřebu stále psát sms, ale pro jistotu, že jsem, kdyby mě potřebovali kluci nebo maminka, pořád dostupná.
leden 21, 2008 07:07
Zvonění mobylu mi vadí : NČ
ale vibrace v kapse kalhot (zvláště v levý) jsou bezva!!!
leden 21, 2008 08:14
Vida, : Myška
čím mobil potěší...
leden 21, 2008 08:17
Svůj krásný nový mobil jsem "darovala" v Praze neznámému cikánovi : wendy
no, nebyla jsem dost opatrná a tento vyznavač romského folkoru, kterým jsou mimo zpěv a tanec také krádeže, toho jen využil. Chybí mi, ale dá se bez něj žít - nějaký čas. Tento týden už snad budu mít nový. Jiné problémy jsem s ním ani kvůli němu neměla, v místech, kam jeho vyzvánění nepatří, jej vypínám, a vadí mi, když to nedělají i ostatní. Slyšela jsem ,že jednou, při představení, kde hrál hlavní roli Jiří Langmajer, zazvonil někomu v hledišti mobil. Langmajer přestal hrát, sedl si na kraj jeviště a prohlásil že rád počká, on že má času dost...
Cizí mobily nešmíruju zrovna tak jako Myška, případné byť náhodné počtení v mém mobilu by mi také nic nepříjemného nepřineslo, neb tam nic takového nemám. Rovněž tak nejen volám, ale posílám SMS, sleduji čas, má to budíka, organizér, a budu mít i rádio a foťák a diktafonek. Všechno využiju. Důležité je, že jsem tak ve stálem kontaktu s celou rodinou. Telefon je zkrátka vynález, který se mi odjakživa líbil.
smilies/cheesy.gif
leden 21, 2008 08:22
Asi je to k nepochopení : Dolin
ale cca před 4 roky jsem ten krám vypnul a pohodil v šuplíku. Když jsem ho neměl pokušení zapnout ani po roce tak jsem ho vyhodil do kontejneru.
Cítím se mnohem svobodnější. Kolegové a známí si zhruba po měsíci zvykli a volají mi do práce na pevnou nebo posílají emily. Číslo na pevnou domů zná jen několik mých nejbližších.
Tehdy jsem se přistihnul, že si mobil beru do koupelny, na hajzlík, po postele co kdyby někdo volal. A taky že ano. Většinou když začal zvonit se mi málem „kousla pumpa“ co zase kdo bude chtít. Nikdy mi nikdo nevolal jen tak, že se chtěl zeptat jak se mám. A první otázka která ze sluchátka mobilu vyštěkne je: Kde jsi?
No, kde bych asi tak byl? V tramvaji, v autě, na záchodě, zrovna uvnitř, na poradě etc. Už jsem na to prostě neměl nervy. Proč se volající zajímá kde je zrovna volaný?
Abych si platil svého osobního špióna? Ani náhodou.
leden 21, 2008 09:46
Doline, : Linda
SUPER smilies/grin.gif
leden 21, 2008 10:06
:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( : NČ
.
leden 21, 2008 10:24
Pro mě je mobil pomocník, : Myška
a nejsem jím nijak omezována. Asi mám štěstí na kamarády a známé, volají v rozumnou dobu, a kde jsem se mě tedy neptají. Já mám právě s mobilem pocit svobody, že můžu jít kam chci, ale přesto, pokud by bylo potřeba, jsem dostupná. Už si život bez mobilu radši ani nechci představit.
leden 21, 2008 10:51
Já se přiznám, : mamča
že když volám svým synům, ptám se "Kde jsi ?" A to proto, že pokud jsou zrovna za volantem, tak hovor rychle ukončím. Zavolají mi v nejbližší možný čas.
Vadí mi telefonování za jízdy, a to i když mají hands free. Telefonní hovor odpoutává pozornost víc, než když se bavíte se spolujezdcem na vedlejším sedadle.
Mobil používám jen na telefonování a SMS. Ostatní funkce mi připadají nadbytečné a nekvalitní. Proč bych např. dělala nekvalitní fotky mobilem, když na totéž mám kvalitní foťák ?
Do mobilu zásadně nikomu nelezu, je to stejně soukromé území, jako moje kabelka.
leden 21, 2008 10:58
Jó, Doline, měl jsem to taky tak. : Krakonoš
Vůbec jsem ho neměl, ještě před pár rokama. Ale nakonec jsem taky podlehnul, to když jsem začal mít dost žebrácký mzdy a stal se OSVČ, v tu chvíli jsi bez mobilu vyřízenej. Tak ho mám, ale nějak moc mě neomezuje. Když nechci, tak ho prostě nezvednu (v noci na hajzl mi fakt nikdo volat nebude smilies/grin.gif ). Já sám začínám hovor otázkou, zda neruším a můžu-li mluvit. Tam, kde by to rušilo, vypínám zvuk. K ničmu jinýmu než k mobilování a sms ho nemám, on ani jinak použít nejde. Vibrace nepoužívám, na hezký chvíle mám jiný finty smilies/grin.gif
leden 21, 2008 11:43
... : Dolin
To docela chápu. Živnostník mobil asi opravdu potřebuje. Osobně si myslím, že ne, ale byl by za lůzra a nikdo by ho nebral vážně.
Já jsem se potloukal po reklamkách na živnosťák 5let. Nakonec se mi podařilo zakotvit (doufám, že natrvalo) jako slušně placený zaměstnanec ve velké firmě a to mi dalo odvahu se toho hajzla zbavit.
Docela tristní je pohled na technika a kamaráda, který nám chodí servisovat počítače. Má prosím 3 (slovy TŘI) mobily. No, je to majitel firmy a zároveň i neuvěřitelný pracant. S ním si moc nepopovídám. Začne větu, v půlce mu zazvoní mobil, -chvíli poskytuje servis po telefonu nebo uklidňuje manželku a pak se zeptá: „kde sem to skončil?“ a tak načnem několik témat a vlastně jsme si nepopovídali. Už si stěžoval, že vlastně když si s někým chce popovídat tak si pokecají po telefonu.
No, pjekně děkuju.
leden 21, 2008 12:04
mám : Kamila
to s mobilem tak: ráda ho mám poblíž a zapnutý a pokud nezvoní, jsem naprosto spokojená. Vím totiž, že špatné zprávy se šíří rychle a tudíž jsem v klidu smilies/smiley.gif
leden 21, 2008 12:18
Taky se ptám : wendy
můžu mluvit? nebo máš chvilku ? protože fakt nevíš, kde dotyčný volanec právě dlí. Jinak je to dobrý sluha ale zlý pán. Jistě že mám taky foťák, a není to nutnost, pro mě je to pěkná hračka, fotili jsme třeba Natálku v porodnici, máme ji na displaji, nafotit lze číslo auta, inzerát, nahrát něco místo zapisování nebo nutnosti zapamatovat si. Já vím, že by to šlo i bez mobilu, ale proč. Je to pohodlné. Mám bezva spojení, a to i obrazové s dětmi a vnoučetem, které jsou 300 km daleko. A moje mamka ? Ta si to bez mobilu nedokáže už ani představit, velmi špatně chodí tak posílá zprávy nebo si nás poslechne, co právě děláme. Telefon je zkrátka bezva vynález. Nikomu jej nevnucuji, dá se bez něj žít, ale občas ho použijeme všichni, i když třeba jen pevnou linku. Osobně dávám přednost osobním setkáním. Teď jsme si třeba telefonem dojednali další utkání ve vrhcábech...už se na to těším, jak si pěkně pokecáme a zahrajeme.
leden 21, 2008 12:28
Vymoženosti mobilu oceňuji, : Eva
ale nejsem jeho otrok. A protože se, jako každý z Vás, setkávám i s lidmi, kteří jej používají tak nějak "bezmezně nekulturně", tak když chci mít fakt klid, tak ho klidně, i na pár dní (o dovolené) nemilosrdně vypínám. Občas zapnu, a když usoudím, že nejde o život, tak to klidně počká.Při řízení mobil nepoužívám, hovory vymačkávám, taky počkají, a šmírovat mobil mi přijde srandovní, ale když to někoho baví.......často "ví" pak více, než kdy vůbec chtěl smilies/cheesy.gif Důvěra buď je nebo není, a pak je každé šmírování na nic.
leden 21, 2008 12:28
Nojo, tak to vidím, že teď je to tak, : NČ
že je v módě bejt IN. Takže nemít televizi (když už jo, tak výhradně na čt2), nečíst Blesk, nemít mobil, nekouřit, nemít auto, jezdit výhradně na kole, jíst zdravě, nechlastat (když tak jen sklenku "dobrého vínka"), pracovat do úpadu....
Dík! Rád si ponechám zapnutej mobil i v noci, protože kdyby mě někdo blízkej potřeboval právě v noci, chci bejt dosažitelnej. Rád si ponechám i auto, rád si přečtu o Paris a i na fotce skouknu rád její kalhotky, rád se napiju piva i kořalky, ("dobré vínko" od špatného stejně nerozeznám).
Holt nejsem IN, jsem tím opovrženíhodnym produktem minulý doby :-(
leden 21, 2008 12:40
Proboha! NČ : Dolin
jak jsi žil před rokem 1996 kdy se objevily první skutečné mobily se SIM kartou? Snad jsi pořád jen nepil pivo a kořalku? smilies/grin.gif
leden 21, 2008 13:07
Před r. 1996 jsem telefonoval z budek. : NČ
Když např. se můj 18tiletej synek nevracel v dohodnutou dobu s autem domů, byl jsem nervózní jak čuba, nehnul jsem se z baráku od pevný telef linky dokud se nevrátil... bylo dost takovejch i dalších a dalších situací.
leden 21, 2008 13:29
Dobrý, NČ : wendy
musím teď chvilku počkat než se vyřehtám a s vážnou tváří pozvu dalšího klienta... smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
leden 21, 2008 13:31
NC, Tvuj prispevek z 12:40 je presne to, co jsem chtela napsat... : mila1
ja asi taky nejsem IN, protoze koukam i na jine porady nez na CT2, dokonce i na nejaky ten nekonecny serial... mam rada pivko, mobil mam porad zapnuty, protoze bych mohla zameskat nejaky dulezity hovor treba od deti, obcas si prectu i bulvar, auto mam a uzivam... protoze vsechny vydobytky doby lze pouzit smysluplne.. tak proc bych je nepouzivala..?
leden 21, 2008 14:19
To my taky seriálek sem tam, že NČ : wendy
nebo už VŮBEC ??? Teď mi jeden dílek unikl, tak nevím, už aby bylo zítra...
leden 21, 2008 14:37
NČ, já Tě varuju! : strejda
Nenos ho v kapse kalhot. Zvláště ne v té levé! Ty jsi snad nečetl na co přišli vědci? Já tohle tvrdím už mnógo let nazád.
Vždyť ten mobildebil má vliv na mozek, na buňky. A z čeho se skládá mužský mozek? Co produkuje? No? Uvažuj. A ty ho nosíš na tak exponovaném místě...Si hraješ...
leden 21, 2008 16:21
mobily : Polarka
tady vubec nemame a presto zijeme. Jde jen o zvyk.
leden 21, 2008 16:43
Jo ták Strejdo!!!! : NČ
A já blbec jsem myslel, že to už je těma starejma kolenama. Prdlajs!!! Mobil za to může!!!
leden 21, 2008 17:34
... : Bara
Mobil pouzivam v Cechach na chalupe, protoze tam neni zadne jine spojeni se svetem ani verejna tel. budka. Doma mam pevnou linku, mobil mam skoro porad vypnuty a kdyz bych ho mela mit pri sobe, vzdycky ho zapomenu doma, sms jsem jeste v zivote neposlala (nevim jestli bych to umela) proste nejsem s mobilem v simbioze. Asi vam pripadam prdla, jenze clovek nikdy nevi, muzu se stat, ze stanu v budoucnu na mobilu zavisla.
Ale jedno je jiste, je to fantasticky vynalez a telefonni spolecnosti si mastej kapsy.....
leden 21, 2008 17:47
Wen, jo občas čumim, : NČ
jen se mi ti doktoři nějak všichni pletou. Nevim, jestli je z Ordinace nebo z VKV nebo z Letiště nebo z Náměstí nebo z Návsi, neboco.... Zrovna teď mě šokoval jeden chlapik. Před půl rokem se zabil v autě, a teď kurnik zase vobživnul jako nablblej motorkář. Kdo se v tom pak má vyznat?
leden 21, 2008 17:48
No Baruš, řek bych, že s tou simbiózou :-) se to nemusí přehánět : NČ
Tyhle všechny vymoženosti je třeba brát jako dobrý sluhy a současně nikdy nepřipustit, aby se staly zlými pány.
leden 21, 2008 17:56
Mobil je fajn věc, : mamča
která nám umožňuje např. stálou kontrolu našich nemohoucích rodičů. Můj otec je v Praze, a manželova matka 40 km od Prahy. Není v mých silách být na obou místech současně, a k tomu ještě bydlet jinde a chodit do práce. Starouškové se naštěstí naučili mobil ovládat.
Jenže : Je to i kus nesvobody. Bojím se každého zazvonění mobilu, protože je v poslední době nositelem špatných a ještě horších zpráv. Vibrace u mě nevyvolávají slastný pocit, ale strach, co se zase děje.
leden 21, 2008 19:49
... : bb
Vadí vám nevhodné zvonění a hovory?---ano vadí, setkávám se s tím na pracovních jednáních, na zasedání zastupitelstva, v restauraci, v kině!, v divadle!! přitom na to upozorňují a stejně se děje, ty lidi bych vyházela a jejich mobil za nima...my jsme zvyklí vypínat zvonění mobilu i na návštěvě, přece tam jdeme kvůli nim, ne si zavolat, ostatně je to jen jeden delší stisk jednoho tlačítka, na chodníku to zase zapneme a hotovo; kdyby to bylo strašně důležité, tak se předem omluvím, že musím nechat zapnutý mobil, a stejně tak se ptám lidí, kterým volám,zda můžeme mluvit - teda pokud se neznáme blíž a vím určo, že jim to nevadí
Jaký je váš názor na "šmírování" v mobilu?---jako číst si mobil, který mi nepatří? proč? ctím soukromí druhých, na svoje jsem velmi háklivá, tak nebudu lidem číst jejich soukromou poštu...ani necizím, nesnesla bych aby mi děti bez optání štrachaly v kabelce, většinou jim to sama vyndám, natož číst mi manžel, rodič v mém mobilu, i když tam nic závadného není, pěkně by to schytali smilies/smiley.gif
S jedinou výjimkou - když jde o zdraví a o život, asi bych šmírovala v mobilu blízkého těžce nemocného, ze strachu co mu hlodá hlavou...nebo při podezření na drogující dítě, atp.

Používáte mobil převážně jen pro telefonování, případně sms?---převážně ano, občas mms,fotky z výletů a cest, hodně jezdím autem, najednou nádherná duha a dvojitě, teda dvě duhy, nafotím a rozešlu...když pracuju doma, posílám občas dětem srandovní ksichtíky, co dělá pes

Stala se vám už nějaká nepříjemnost díky mobilu?---naopak, v nepříjemnostech mi pomohl, když se porouchalo auto, když selhal odvoz a volali jsme taxi, když jsem při povodních uvízla na suchu mezi vodami, když jsem zapomněla na benzince peněženku, tak jsem se z dálnice přes 1188 dovolala na tu benzinku a oni ji tam u kafeautomatu našli a schovali (5 tisíc a tři platební karty)...a ideální je když se mi nechce nebo nehodí volat, ale potřebuju podat zprávu, pošlu sms a je to. Používám denně budík, občas kalkulačku, kalendář.

Takže z toho všeho plyne, že pro mě je mobil už 12 pomocník. Omezovat se jím nenechám, na noc vypínám úplně, zapnutý mobil mi ruší spaní a budím se...jen pokud se v noci mají odněkud vracet děti - když taxíkem nebo některým zodpovědným dospělým, tak usnu, mobil zapnutý, když "s kámošem co nikdy nepije, když řídí", tak nespím, ale nenervím se, v klidu si pracuju, čtu, dívám na telku, na film...a mezitím občas pošlu kontrolní sms smilies/smiley.gif
Přes den doma vypínám zvonění, někdy mobil úplně, v autě taky vypnu zvuk,zavolám až dojedu, lidi už si zvykli, že nevisím pořád na hřebíčku.
V práci se bez něj, DOLINE, skutečně neobejdu, neumím si představit, že na kontrolním dni na stavbě utíkáme vždy všichni ke svým notebookům v autech, abychom rozeslali maily a vyzvedli si odpovědi, pak se za tři hodiny zase všichni sešli, probrali co bylo v mailech, v těch co došly, a zase utíkali mailovat.. ani domluvy se zákazníky už se bez mobilu neobejdou, ne každý má pevnou linku, ne každý ovládá email a ne každý má čas a chuť sejít se osobně, jet dvě hodiny autem kvůli deseti minutám pracovního rozhovoru.
Když čekám s autem na myčku, vyřídím mobilem dvě tři věci a můžu třeba pátek být doma. Atd.
Pro mě prostě mobil není nic co bych měla řešit, promýšlet - je to pro mě stejný předmět jako pračka, myčka nádobí, fax. Akorát že s pračkou si nemůžu smskovat smilies/smiley.gif
leden 21, 2008 23:27
... : bb
Takže z toho všeho plyne, že pro mě je mobil už 12 LET pomocník
leden 21, 2008 23:29
... : Dolin
Hm, příjemné je, že všem mobil významně pomáhá šetřit drahocený čas. Díky němu toho stihnou mnohokrát více než za dřevních dob kdy neexistoval. Proč teda sakra všichni mají stále méně času.
leden 22, 2008 08:29
... : bb
já mám času pořád stejně, jen ho víc zaplňuju, protože chci stihnout víc věcí, vydělat si i odpočinout, přečíst knížku i skouknout film, postarat o děti i jet autem hodinu jen tak bez cíle...nestěžuju si na nedostatek času, neb je to moje rozhodnutí
leden 22, 2008 08:38
ano : Kamila
opět se hodí říct - jaký si to uděláš, takový to máš. Mobil je výborná věc, nesmí se to ale přehánět. Takže ano, k práci ho potřebuju, ale cca v 8 večer ho dávám potichu. Nevhodné hovory, např. v tramvaji, když sedící za mnou řve do telefonu nebo někdo na celý autobus řeší své partnerské problémy. Do mobilu bych druhému nevzlezla, zaprvé ctím soukromí druhých - a žádám totéž - a zadruhé co bych s eventuální informací podnikla? Naprosto si nedovedu představit, že bych prohlásila něco jako - co ty smsky??? Nebo něco podobného... Telefonuji i smskuji dle momentální potřeby, co je vhodnější. Žádnou nepříjemnost kromě ukradeného mobilu si s tímto přístrojem nespojuji. A to, jak tu někdo psal, že když to šetří čas, proč ho lidé mají stále méně - to není mobilem, to je lidmi. Pokud si na něco čas udělat chci, pak si ho udělám. Život je o prioritách, nelze stihnout všechno a ani to není dobré, pak z toho života vůbec nic není smilies/wink.gif
leden 22, 2008 09:15
Jasně Kami, souhlas : wendy
kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá výmluvy. Když ten čas vyšetřit chci, tak ho taky většinou vyšetřím. Mobil za to nemůže.
S těmi hlasitými hovory - někdo obecenstvo rád. A pak do něj řve jako ondyno ten pán ve střednich letech - kupoval akcie, házel statisícema, a koukal, jestli lidi koukaj a poslouchaj s otevřenou hubou. No moc úspěchu v tomto smyslu nezaznamenal, jen byl trapný. Ale musel si ze začátku připadat děsně důležitě. Chudák.
leden 22, 2008 10:08
NC, ale ten obzivlej motorkar umrel v Rodinnych poutech a obzivl v Ulici : mila1
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 22, 2008 11:58
Proč maj všichni furt míň času? : Krakonoš
To je prostý, Doline smilies/smiley.gif. Práce je čím dál náročnější. A zbejvající čas spousta z nás promrhá (to není překlep, nč!) na internetu. Když třeba spočteš množství znaků vydatlených tady na Kudle některými za den, k tomu připočteš, že to není jen to psaní, ale i čtení a trocha přemejšlení (u některejch smilies/wink.gif ), zjistíš, kolik hodin denně to může sežrat. Nebo televize - za "doktora" nebylo na co čumět. Dnes prej statisticky čumíme tři hodiny denně - tož to je zatracenej zásah do času, tady ani pět mobilů nepomůže. (Btw: Zajímalo by mě, kdo na tu bednu čumí, nikdo se nepřizná, stejně jako nikdo nekupuje bulvár, nezírá na Novu, ale jen a pouze na ČT2... kde se berou ty prodaný výtisky, sledovanosti, statistický hodiny?)
leden 22, 2008 12:51
tak na to mám dvě dobré rady, Krakonoš :) : bb
1) zakroužkovat si jednou týdně v TV programu ty dva tři kousky, co chci vidět, a pak nepěstovat (zlo)zvyk zapnout telku jen tak, a to ani na zprávy..protože pak se přistihnu že poslouchám, co to ten zrzavej z krimi Miami Beach povídá

2) na netu přes den vyřídit poštu, banku, diskuze si nechat na u kafe a oběda a dlouhé komentáře vypisovat jen když ti to rychle myslí a rychle píše smilies/smiley.gif)
leden 22, 2008 13:24
Pak se ale nemůžu ubránit dojmu, : Krakonoš
že některý jedinci maj asi tak 12 kafí a 7 obědů denně smilies/grin.gif
P.S. Kroužkovat zrovna já nemusim, já totiž fakt tu bednu doma 12 let nemám, nevim, na co by mi byla. Přeju rychlý psaní a ještě rychlejší myšlení smilies/cheesy.gif
leden 22, 2008 13:50
SP!!!!!!! : NČ
.
leden 22, 2008 13:52
Krakonoš, z toho plyne poučení :) nedej na dojmy ! : bb
jelikož je jasné, že některými jedinci myslíš mě, tak si prozradím, že ve skutečnosti mám průměrně 12 kafí (o síle asi tak 5 hospodských), 1 oběd a 12 hodin u počítače denně, rozdělených do dvou tří dávek. A někdy vyjedu v 6 ráno a přijedu v osm večer a zjistím,že jsem kromě kafe z termosky a dvou banánů nejedla nic, udělám rychlou pozdní večeři, zapnu pračku, uvařím čaj a zasednu na dvě tři čtyři hodiny k počítači, abych poslala co jsem slíbila a zpracovala co je čerstvě v paměti. Dělám nejen práci pro sebe, taky pro jiné. Což dost často
leden 22, 2008 15:32
... : bb
obnáší otravnou rutinní papírovinu. Trávím hodně času jedním nadačním projektem, což obnáší několik hodin až desítku hodin týdně sepisováním na počítači s využitím informací z internetu.
Taky příprava stavby našeho rodinného 2generačního domu zabrala dost času, nikoho asi nepřekvapí, že i tohle se děje způlky u stolu, šanonů a počítače, nejen proto, že internet je výborný zdroj informací, vzorů a tiskopisů. Nevím, jak jsou na tom ostatní, já si dělám na svých počítačích i všechno ostatní. Harmonogram prací a úkolů, fotky pracovní, ze kterých
leden 22, 2008 15:33
... : bb
podklady na prezentaci.Nové hlavičkové papíry a návrh vizitek. Samozřejmě domácí ekonomiku, a oba studenty nepodrobuju trpným výslechům, ale kontroluju průběžně stav docházky i známek na webu pro rodiče a na stagu. Zápisy ze zasedání zastupitelstva a finančního výboru, který vedu, taky.Hospodaření dvou bytovek našeho SBD taky.I ty svoje mini novinářské pokusy do našich Timesů dělám na počítači.Takže jo, mám čas mezitím 12x za den číst a psát na Kudle,kterou mám soustavně dole na liště.Je to takový malý roztomilý osvěžení v tom suchopárnu smilies/smiley.gif Ale za svý.
Ale - a to je myslím to podstatný - dělám to na svém a za své.
leden 22, 2008 15:35
příznačné je, : bb
že sis na paškál vzal člověka, který dělá dost a nejen na sebe, a ne v nějaké zašívárně, ale co si pracovně sežeru, to si sním a ještě i zaplatím, a který si ty internetové pauzy na Kudlance platí od A do Z, jelikož na svých kompech, ve svém čase, se svou elektřinou, a nešidí tím tedy ani zaměstnavatele, ani daňového poplatníka (protože odbude klienta za přepážkou polovičatou inforamcí, už aby si mohl hrát karty nebo číst Kudlankusmilies/smiley.gif, ani rodinu.
leden 22, 2008 15:40
... : bb
hehe, ale možná bych to měla dělat jako jiní, že? maskovat se za 3-4 přezdívky, nemuseli by Krakonošové trávit čas počítáním mého času smilies/smiley.gif
Ale budiž jim přáno, když je to tak zajímá.

leden 22, 2008 15:49
jenom vtip… : Dolin
nedá mi to a pro bb (bardotku) jsem si vzpoměl na jeden starej vtip.
Nepošklebuju se, jsem na tom podobně. Taky si říkám „Zastavím se a popřemýšlím o životě až bude volnějc. Třeba v důchodu.“
tedy ten vtip:
U břehu moře seděl chlapík s potrhanou košilí a máchal si nohy ve vodě když k němu znenadání přistoupil, řekněme třeba „poradce“, a ptal se ho co tady dělá tak zbůhdarma když si může pořídit aspoň rybářský prut a čas vyplnit rybolovem?? chlapík se ho ptá PROČ? na to poradce.. no protože ryby, které nalovíš prodáš a budeš mít peníze, když tu znova slyší od chlapíka.. dobře, ale PROČ? No protože pak si za vydělané peníze koupíš rybářský člun a budeš lovit víc ryb a tím pádem si víc vyděláš..... a zase známé.. PROČ? na to poradce mírně nervozní opdpověděl.. no potom si koupíš více člunů a budeš moci si i zaplatit lidi co budou lovit za tebe ...a chlapík no dobře, ale pořád nechápu PROČ?? A na to poradce už hodně nervozně.. no protože pak nebudeš muset dělat nic a budeš sedět u moře a máchat si nohy ve vodě.. a ten chlapík na to s úsměvem... NO A CO MYSLÍŠ ŽE DĚLÁM TEĎ ?? !!
leden 22, 2008 16:39
:) Doline, tak já to mám jako ten chlapík a jedu odzadu :) : bb
máchám si nohy ve vodě na břehu řeky dost často a ráda...skutečně i obrazně, protože bydlím u řeky a v létě se často u ní courám, nejvíc se mi to líbí od úterka do čtvrtka dopoledne, nikde ani noha a pocit jako v dětství o prázdninách smilies/smiley.gif, abych se mohla urpostřed týdne sebrat a jet dopoledne s kamarádkou na oběd do mlejna u řeky a nebrat si na to dovolenou, koupit boty co mi padnou pohodlně a líbí se mi, ne ty z výprodeje na který mi zbyde, nestresovat se nepříjemným šéfem, ale šéfovat sama sobě, udělat si pátek v pondělí a zajet s mámou na výstavu jejího známého - malíře a pak ji pozvat na biftek, objednat synovi encyklopedii, o které vím, že si v ní bude často číst, nebo koupit si 3 dny před vánoci superpračku, když ta stará odejde (jako loni)...tak pro všechno tohle to děláme
Občas je toho dost, ale nereptám, jelikož jsem si to vybrala sama, mohla jsem zůstat v podniku, na od-do, dnes s 5 týdny dovolené a nějakými benefity. Průšvih by byl,kdyby se mi to nějak sesypalo a v těch firmách, co by mě teď chtěli, mě na potvoru chtít nebudou. Pak holt půjdu doplňovat regály do tesca a na charitu a článečky můžu zapomenout smilies/wink.gif
leden 22, 2008 20:40
Miluju mobil, počítač, televizi, rádio, dývídýčko, : Alena Puntíkovaná
můj stařičkej kazeťák, automatku, mikrovlnku a všecky ty technické věci, které činí můj život zábavnější a snazší. Ještě bych potřebovala žehličku, ze které se vysunou pracny, bafnou košík s prádlem a vyžehlí ho.Nemám ráda práci v přírodě .- resp. na zahrádce - neb je od ní ščlověk špinavej a když sde zrovna nepíchne o bodlák, nebo nespálí o koppřívu, tak ze země vylezou žížaly, sviňky a podobní tvorové.Nic s kým bych se mohla pomazlit. Kdepak, žijeme v době atomu, tak toho využijme, dokud zas nebudeme v době kamenné - pokud vůbec budeme.Mobil, stejně jako televize atd. se dají prostě vypnout. Jsou to naši pomocníci, nikoli páni a kdo tohle cháúpe jinak, tak holt má smůlu. smilies/cheesy.gif
leden 23, 2008 05:09
Na paškál? : Krakonoš
Ale bee bee, to jsi opravdu tak nedůtklivá a vztahovačná? Sakryš - neber netfóra a sama sebe tak vážně smilies/wink.gif
leden 23, 2008 17:06
... : bb
netfóra ne, ale oba víme, žes psal ke mně a o mně, sakramentský cikáni, a tak jsi prostě MUSEL hodit rukavičku, abys pak mohl prokázat trošku žoviálního nadhledu : )
leden 23, 2008 23:36
Krakonoši, proti neomylnosti a JEDINÝ pravdě nemáš šanci : NČ
.
leden 24, 2008 06:34
... : bb
potrefená husa se VŽDYCKY ozve
leden 27, 2008 23:28
Tak to ses ozvala správně! : NČ
Ale tím ptákem ses nazvala sama.
To já bych si přecijen, při svý vrozený slušnosti, napsat netroufl (i kdybych si to stokrát myslel).
leden 28, 2008 12:54
ano, to je těch několik z mnoha rozdílů mezi námi, : bb
jednak že já si o lidech nemyslím nic špatného,neslušného,dokud něco takového neprovedou, takže nedám na dojmy ani na JPP..pak že klidně diskutuju aniž bych podle názorů soudila
a nakonec, že znám přísloví a vím tedy, že "potrefená husa se vždycky ozve" neznamená, že je někdo husa, hehe...ještě bych něco připsala, ale ješita špičkování snese jen jedním směrem, a k tvojí uštěpačnosti se nepřidám, to mi za to nestojí, tak nic smilies/smiley.gif já vím, že jsem slušný člověk, a co si myslíš ty vypovídá spíš o tobě než o mně
leden 28, 2008 14:46
Jasný, tohle znova jen potvrzuje. Už mě to ani nebaví : NČ
Už jen ta samotná věta "já vím, že jsem slušný člověk" je nehoráznej protimluv!!!
Slušnej a inteligentní člověk něco takovýho prostě z úst ani vypustit nedokáže! To by se musel hanbou propadnout.
Ale užívej si svou "dokonalost", kochej se jí, vykládej o ní všem všem všem. A čím víc budeš vykládat, tím víc ti bude okolí přikyvovat (aby měli pokoj), a tím víc tomu sama budeš věřit. Je to taková tragikomická fraška :-(
leden 29, 2008 06:01
... : bb
ale jdi ty, popleto

leden 29, 2008 10:32
Došly ti argumenty, ovšem pochybuju, že ti dojde i to ostatní, : NČ
to by přecijen vyžadovalo aspoň nepatrnou špetku inteligence.
Kde nic není, ani smrt nebéře :-(
leden 29, 2008 11:23
... : bb
ne, nedošly mi argumenty, ale s člověkem, co ztrácí glanc a šťávu a nahrazuje to pokusy o urážky, mi dochází chuť diskutovat
chuť k jídlu ale ne, tak jdeme na oběd a i tobě přejeme oba dobrou chuť smilies/smiley.gif)
leden 29, 2008 11:36
Trapný : NČ
.
leden 29, 2008 12:39
ano, tak to ses zhodnotil správně :-))) : bb
a dovolím si malou parafrázi, když ti vadilo, že jsem se nazvala slušným člověkem, tak připomenu tvůj komentář, ve kterém ses za slušného označil sám dřív než já, a proto jsem na to reagovala, což ti ale nedošlo, jako obvykle :
"To já bych si přecijen, při svý vrozený slušnosti, napsat netroufla (i kdybych si to stokrát myslela)" :-))))
leden 29, 2008 21:05
... : bb
a to byla má poslední reakce v této neplodné diskuzi, neb mě nebaví
leden 29, 2008 21:09
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]