O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK JSEM SE SETKALA S KORUPCÍ PDF Tisk E-mail
Pátek, 29 červen 2018
Můj muž je zvláštní muž. Alespoň z hlediska spojení nás dvou. Já mám ráda lidi, ráda si s nimi povídám, ráda jim naslouchám. On nemluví mnoho a o sobě, své práci a aktivitách už vůbec. Dodnes si nejsem jistá jeho pohnutkami, když před několika lety během cesty autem začal hovořit o situaci v jeho tehdejší práci a praktikách, které se na ROPu (Regionální operační program) děly. Byl to šok.


 


 

Pracoval tam několik měsíců, nijak zvlášť své působení a dění na úřadě nekomentoval. Klasika. Avšak víc než skutečnost, že o sobě promluvil, mě tentokrát šokoval obsah sdělení.

To, jak úřad a vysocí úředníci a nejvyšší představitelé kraje fungují, co je možné a jak drzí a sebejistí jsou, netají-li se podvody a korupcí před někým jako je Leo, který do úřadu přišel, aniž by měl v minulosti jakýkoliv osobní kontakt či vztah k někomu z nich. Už ve chvíli, kdy mi o kauze řekl, byl rozhodnutý, že o svém zjištění promluví veřejně. A férově, to znamenalo i před těmi, kteří miliardy přelévali a dělili si dle libosti, naprosto bez známky pochybností o právu tak jednat.

 

Leo se mě ptal na můj názor a na to, co si o jeho úmyslu myslím já. Stejně jako jemu, bylo i mně jasné, jak závažné budou následky. Nebo jsem se si alespoň myslela, že je to jasné. Ztráta práce, nutnost se hájit…. Podpořila jsem ho, samozřejmě. Oba jsme měli za to, že jinak ani nelze… Začala jsem se bát.

 

A už jsem nepřestala po mnoho měsíců a skoro i let.

 

Ihned po zveřejnění jeho poznání praktik a postupů ROPu začal kolotoč telefonátů a policejních výslechů. Můj muž ani já jsme nevěděli, kdo je kdo. Dodnes nezapomenu na první policejní kontakt. Neurvalý policejní důstojník označil mého muže za „hrdinu“ a ptal se ho na spokojenost? Výslech za hodinu, neznámo kde, neznámo kým, do policejního auta má nastoupit někde u obchodu?

 

Byla jsem v šoku. Zjišťovala jsem, zda se musí takové výzvě podvolit a bála se, že ho někde za městem zastřelí. Ne, nejsem hysterická ženská. A ani nechci svému vzpomínání na to, jak jsem se potkala s korupcí, dodávat uměle dramatičnosti. Prostě jsem se bála. A uvědomovala jsem si, že můj strach je na místě.

 

Ten první šílený výslech policie nakonec zrušila. Následovaly však další.

 

A ty již byly naprosto jiného charakteru. Leo policii hodně pomáhal tam, kde mohl. Také byl podporou několika, ne-li spoustě těch, kteří se na něj obraceli s podobnou korupční zkušeností. Na mě se zase obraceli známí. Někteří s podporou a poklonou jeho odvaze, pro jiné byl kýmsi, kdo se rád předvádí. A co snad ještě hůře – kdo pro své účely škodí kraji a tzv. nám všem.

Zamýšlela jsem se nad malostí některých lidí, strachu, který trvá z dob minulých, kdy nadávat na politiku a politiky se smělo jen doma. Přestože jsem se o svého muže bála, rozhodně jsem stála za jeho rozhodnutím. Neuměla bych žít s pokrytcem a prospěchářem.

 

Vážila a vážím si jeho kroku a odvahy. A pokud by měl riskovat klid či společenské postavení znovu, řekla bych mu opět své ano.

 

 

  EVA STEINEROVÁ-KOČINOVÁ

 

 

 

 

Komentáře (80)add feed
... : Lenka1
Fandím a držím palce. Každý, kdo se nebojí a nenechává takové a podobné věci být, protože "to tak chodí", si zaslouží obdiv a respekt. smilies/smiley.gif
červen 29, 2018 07:24
... : mila1
Tak jen aby mu to nadšení pro odhalování korupce vydrželo i v současnosti.. To už asi tak lehké nebude
červen 29, 2018 08:17
... : NČ
Jen skromnej dotaz: Měli jste v tý době děti?
červen 29, 2018 08:41
... : *deeres*
http://www.nfpk.cz/oznamovatele/3586

Trochu mne děsí, že mezi vyznamenanými NFPK byla i Romea. Ale , budiž jim přáno smilies/smiley.gif
červen 29, 2018 08:46
... : doktor
Snad zasloužíte i velkou pochvalu za normální statečnost.
červen 29, 2018 12:36
... : Moira
Velmi obdivuji tak statecny postoj. V dnesni dobe to vubec neni obvykle a muze se hodne podepsat na budoucim zivote. Otazka na deti je opravdu na miste. Stejne tak jako v minulosti i v dnesni dobe je strach o deti na prvnim miste. Protoze clovek si rozmysli jejich ohrozeni.
červen 29, 2018 13:39
... : Moira
Velmi obdivuji tak statecny postoj. V dnesni dobe to vubec neni obvykle a muze se hodne podepsat na budoucim zivote. Otazka na deti je opravdu na miste. Stejne tak jako v minulosti i v dnesni dobe je strach o deti na prvnim miste. Protoze clovek si rozmysli jejich ohrozeni.
červen 29, 2018 13:39
... : Moira
Velmi obdivuji tak statecny postoj. V dnesni dobe to vubec neni obvykle a muze se hodne podepsat na budoucim zivote. Otazka na deti je opravdu na miste. Stejne tak jako v minulosti i v dnesni dobe je strach o deti na prvnim miste. Protoze clovek si rozmysli jejich ohrozeni.
červen 29, 2018 13:39
... : Lenka1
Podle některých příspěvků je nejdůležitější si to svoje přizdisráčství sám před sebou správně obhájit, že.

Už Platón kdysi přesně popsal, jak se z demokracie stane vláda lůzy, která se nakonec přerodí v tyranii. Ale co, když "ono to tak chodí".

Všem Svědkům Andrejovým: Gratuluji!!

Další super-odborník:

https://zpravy.idnes.cz/andrej-babis-uvedeni-do-uradu-tatana-mala-petr-krcal-vlada-pzn-/domaci.aspx?c=A180629_173453_domaci_lre


červen 30, 2018 08:58
... : NČ
Jo, souhlas, Lenko. Jen snad, že to svý přizdisráčství neobhajuju, tady není proč a sám před sebou to nemám zapotřebí. Vím, kdy jsem k čemu ještě ochotnej a taky, k čemu už ne a stávám se dobrovolně přizdisráčem. I jsem si na mokrejch kalhotách a botách v praxi ověřil, že proti větru se čůrat nedá (teda - jistěže dá, ale ...).
Tady mě jen zajímá, jaký byly okolnosti popsanýho hrdinství, který já bych, coby živitel rodiny s dvouma dětma, nebyl ochotnej podstoupit.
červen 30, 2018 16:18
... : NČ
No, zase ještě drobet, Lenko. Teď jsem si ještě všim, že vedle píšeš, že mě nikdo nenutí, účastnit se šaškárny, který se říká "demokratický volby".
A to jako tím bych se ve tvejch očích stal konečně čestnym člověkem, snad i hrdinou?
Sorry jako, ale tvou odpověď na mou otázku "kdo je teda ten čestnej, spravedlivej, neúplatnej, kterýho bych měl volit", jsem nedostal. A fakt promiň, odpověď, že nikoho, nepovažuju za odpověď.
červen 30, 2018 17:32
... : Lenka1
To máš Enčo. Dneska se zatím ještě za odpor vůči vrchnosti nepopravuje ani nezavírá do dolů nebo do kriminálu. Ale pokud všichni budeme pořád strkat hlavu do písku a hledat všechny možné výmluvy, tak se do tohohle stavu brzy dostaneme.

Hele, nikdy jsem tě nepovažovala za pitomce. Fakt si myslíš, že Burešovi jde o naše blaho? Fakt tě ani trochu neuráží fakt, jakej sajrajt tahá do vlády? No ono se není čemu divit, s touhle špínou se nikdo aspoň trochu normální do holportu nedá.

Mimochodem, ti nadřízení, o kterých jsem psala v té své zkušenosti s tím výběrkem, patří taky do této sekty a jejich nejvyšší představitelka se nestyděla lhát mi do čí.

Vymlouvat se v dnešní době na děti, je jen alibismus. Protože - zatím - se ani ještě z práce nevyhazuje.

Já bych nedokázala žít se svým svědomím, kdybych si měla bez odporu nechta vylejt na hlavu kýbl hoven a tvářit se, že je to v pořádku, protože "ono to tak chodí.".
červen 30, 2018 19:00
... : NČ
Tak zatím od tebe vím, kdo je hajzl, ale furt jsem se od tebe nedozvěděl, kdo není hajzl. Koho teda toho čestnýho a spravedlivýho mám volit!!!
I kdyby, podle tvýho návodu, nešel volit nikdo, stejně se tam sejdou příbuzní kandidátů a i když jich bude v součtu třeba jen 50 ks, tak nakonec to dostane ten s nejpočetnějším příbuzenstvem a získá tak vládu nad 10ti milionama. Tak je to nastavený a změnit by to mohli zase jen ti příbuzní kandidátů a jejich kámoši, kterejm budeme uplně za nic (!!!) měsíčně vyplácet 100tisícový vejplaty, takže to by museli bejt uplně padlí na palice, aby to chtěli změnit. Tak to vidím, že bysme byli uplně přesně tam, kde jsme teď, akorát desetinný čárky v počtech voličů by se posunuly. V procentech by se neposunuly!!!
Je méně horší ODS než TOP nebo ANO? Nebo než Piráti, nebo KDU nebo ČSSD? Jistě, ještě je tady Tomio a rád bych mu věřil a příště to ode mě má jistý. Jenže on stejně to nevytáhne na víc jak 20% (to je zase o ČT, Čro, atp., berme to reálně, jak to je, ne, jak bysme si to přáli) a i v tom případě se na něj sesypou všechny prohřešky celýho života. Docela věřim, že se objeví i opálená Arana Szabová, kterou Tomio v jejích 11ti letech vožral a vojel na klandru před hospodou.
Takže už jen znova: Koho teda toho čestnýho a spravedlivýho mám volit!!!
PS: Podle mě ovšem v současný době nejde o nic jinýho, než o čmoudy! Všechno ostatní je zcela podružný! Když budou čmoudi, nebude nic. A v tom si Bába počíná ne snad zcela radikálně, ale rozhodně líp, než TOP, KDU, ČSSD (s velitelem Pochem - neskutečnym slizem!!!).
červen 30, 2018 19:33
... : mila1
NČ: a copak tak převratného Babiš udělal proti migraci? Nebyl to náhodou on, který v roce 2015 říkal něco o tom, že naší zemi chybí pracovní síly a že by se migranty hodili? Není to náhodou on kdo zaměstnává dovezené Rumuny či Bulhary za směšnou mzdu? A V čem pomohl proti migraci Okamůra? To opravdu věříš jeho diváckým prázdnym řečem?
červen 30, 2018 20:01
... : NČ
Mílo jedna. Já jsem se ale ptal první: Co víc udělal někdo jinej a koho bych měl volit?
Zatím jsem se dozvěděl akorát, kdo je špatnej.
červenec 01, 2018 04:52
... : zuza
NČ, bojím se, že to neví nikdo... Musím si přiznat, že když někdo ve volbách zvítězí a ostatní volí jinak než já, že musím respektovat volbu. Jinak to asi nejde. A nemyslet si, že ti ostatní jsou hloupí, slepí a já nevím co ještě.
červenec 01, 2018 06:32
... : mila1
Babiš v roce 2015 pro přijímání byl, hodili by se mu jako pracovníci.Pak byl v politice jen on, situace s kvótami se změnila - ne zásluhou Babiš - ale on si to bere jako svou zásluhu. Taky je třeba říct, že pokud bych měla volit mezi Babišem a Pitomiem, tak radši toho Babiše. Jinak taky nevím, koho volit.
červenec 01, 2018 07:35
... : *deeres*
Ten "Pitomio" opravdu musí být strašný debil, když chce právní odpovědnost politiků. Co si to vůbec dovoluje, pitomec jeden! smilies/cheesy.gif
Něco málo z programu SPD:
Osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků
Zákon o prokázání původu majetku
Stát sloužící občanům
Suverénní Česká republika

Máte pravdu, chlapec nemá šanci, přece si ti zmetci nevypustí vlastní rybník a tak je Okamura prostě Pitomio.
Milo1, jenom papouškuješ to, jak se snaží SPD v médiích dehonestovat. Já vidím Babiše, jako mnohem větší hrozbu, to je člověk, který je schopen udělat cokoliv, co bude v jeho prospěch. Doufala jsem, že mu to alespoň komouši zatrhnou. Ale ne, ti se nových voleb bojí, protože na ně nemají prachy a tak budeme mít na MZ pražského mafiána, jako pátou kolonu.
červenec 01, 2018 09:08
... : NČ
Sorry jako, Mílo. Pokud někdo napíše "Pitomio", tak ztrácím chuť i motivaci k další diskusi s pisatelem.
Jinak, obecně, pochopil jsem, že jsem přizdisráč, protože chodím volit, přestože není koho volit (aspoň doteď jsem odpověď nedostal). No tak jo. Nějak se s tím svým přizdisráčstvím holt musím porvat.

červenec 01, 2018 09:31
... : zuza
Že by snad volby nebyly svobodné?
červenec 01, 2018 09:41
... : *deeres*
Média už jsou na stejné úrovní jako někdejší ČT A Rudé Právo. Tehdy se říkalo, že ČT lže, jako když Právo tiskne.
Dnešní tisk - zahraniční eurozprávy - Summit EU. Hned dva články, ale co je pravda, nevím!

Německá kancléřka Angela Merkelová získala od 14 zemí včetně Česka příslib dohody o navracení migrantů z Německa do státu, kde se zaregistrovali. Česko to ale popírá.
XXXXXXXXXXXX
Češi srazili Německo na kolena. Připravili Evropu o naději na vyřešení uprchlické krize?


červenec 01, 2018 09:59
... : NČ
Volby jsou zatím ještě snad svobodné, aspoň to tak zvonka vyserá, podle vítězství Zemana. Ovšem, podle "výpadku" serverů při závěru podzimních parlamentních voleb, po němž se dostavil náhlej nečekanej vzestup TOP, KDU, STAN nad 5%, už nevěřím absolutně ničemu.
Jak moudře pravil Josef Vissarionovič: "Výsledek voleb nezáleží na voličích, ale na tom, kdo sčítá hlasy."
Nojo, Deer. To je stejný, jak ten Metnar blábolil o setkání v Marrákeši, v jeden den, v různejch médiích.
1) Co jste podepsali? "Podepsali jsme dobrou věc."
2) Co jste podepsali? "Nic jsme nepodepsali."
V tom aby se prase vyznalo!
Jinak, co se tejče čmoudů, začíná to vypadat, že nejen Italové už snad konečně dostávají rozum. Zákazy přistání lodí s "uprchlíkama" se množej. Tak hlavně vydržet!!! I tak už je tady toho černýho tolik, že nebude snadný, se toho jen tak zbavit.
Na gumovej nafukovací člun stačí i vzduchovka. Udělá to ssssssssss a je hotovo. Tak vočom furt ty blbý kecy?
červenec 01, 2018 10:35
... : mila1
Já chodím taky volit. A doposavad jsem volila pravici. Takže se s místním osazenstva nemohu shodnout. Jenže teď nevím. Líbí se mi snaha Ani o změnu. Nelíbí se mi trestně stíhaný tabák..
červenec 01, 2018 10:48
... : mila1
Oprava Ano o změnu
červenec 01, 2018 10:48
... : mila1
Trestně stíhaný stbák smilies/cheesy.gif
červenec 01, 2018 10:49
... : NČ
Ptej se KDO STÍHÁ A PROČ STÍHÁ!!! A jestli věříš ve spravedlivost českejch policajtů a justice, tak Bůh s tebou, neb tvé je Království Nebeské.
Já jsem velmi pozorně a podrobně četl jak "žádost policie o vydání" tak i Olafa. Nic, nic, nic.
Jistě mi nemusíš věřit. ČT ti to jistě předložila i s "výkladem", kterej je zaručeně pravdivej, takže ani v tomhle si nemáme co říct. Já věřím svejm vlasnim vočím, ty věříš televizi. A když se k tomu přidá ještě tvý, zcela debilní, havloláskařský, "Pitomio", tak se skutečně nemáme, o čem bavit.
červenec 01, 2018 12:13
... : *deeres*
Nesmělá otázka - prosím, Milo1, můžeš konkretizovat, kdo je v naší politické sféře pravice?
Nejspíš ti, co prosazují neoliberalizmus, který mílovými kroky jenom spěje k další totalitě.
červenec 01, 2018 12:13
... : NČ
Radujme se, veselme se. Právě dneska začalo pravidelný každoroční setkání Antichartistů, nazvaný Filmový festival v Karlových Varech.
Prezident festivalu, zasloužilej antichartista Bartoška, přivítá na červenym koberci zasloužilý antichartisty Svěráka, Menzela, Veškrnovou, Vašáryjovou a další a další, všichni se tam nažerou a vožerou za naše dotace, a s nadhledem umělců a morálních elit národa, znova opakovaně pohrdnou zaprdlejma čecháčkama, nepoznajícíma Velikost jejich Antichartistickejch duší. ČT z toho bude mít opět Vánoce, jistě se dočkáme i TV "speciálů" s teplym Moravcem a s hrdejma antichartistama ....
Za nové tvůrčí činy ve jménu socializmu a míru ... Uráááá

Krátkej dotázeček k Lence: Kdo je tady přizdisráč? Já jistě jsem, to už jsi mi napsala, ale jsem tím přizdisráčem skutečně já sám? Prosím konkrétní odpověď. Díky!!!!

červenec 01, 2018 13:06
... : mila1
Ve zprávě Olaf se výslovně mluví o podvodu. Opakovaně. Když je pro Tebe podvod normální,takto něco těžko budu vysvětlovat
červenec 01, 2018 13:21
... : mila1
Deers: ano, naše společnost kráčí k totalitě, ale ne pod vedením pravice, ale Bureše, podporovaným komunisty a fašisty.. A referendem zvolený prezident to s úšklebkem diriguje..
červenec 01, 2018 14:26
... : NČ
Jistě ti nebude, Mílo, dělat potíž, přesně sem olíznout tu pasáž (pasáže) Olafa, kde se píše o Babišovym podvodu.

PS: A Bureše, stejně jak Pitomia, klidně vynech, ve vlastním zájmu. Tyhle puberťácký komolící debility nesvědčej nic o těch dotyčnejch, ale zato strašně moc o tobě.
červenec 01, 2018 16:05
... : Bara
jsem s tebou NC zajedno…..
červenec 01, 2018 16:24
... : NČ
Dík, Báro. Bude nás víc, nebudem se bát vlka nic.
červenec 01, 2018 16:59
... : Iris
NČ - komolící debility se tu objevovaly i z druhé strany tábora, to si ještě vybavuji.
A vlka se bát nemusíte, nějak v poslední době je "vás" tu pohodlně víc....
Milo, zdravím... a ten tabák se Ti povedl smilies/smiley.gif
červenec 01, 2018 18:06
... : mila1
Iris: to mi tam naskočilo samo :-) taky zdravím, už jsem si myslela, že sem nikdo normální nezabloudí :-)
NČ: mně stačí ty sporné výroky, co ohledně Čapího hnízda řekl Bureš - Bureš proto, že jeho spolupráce s STB je potvrzena a tam byl takto veden, to prostě neokecáš.
Tak pokud chceš, si to přečti, omlouvám se, že to není z Parlamentních listů ani Babišových plátků.. :-)
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/babisova-slova-a-realita-prehled-spornych-vyroku-premiera/r~32135c8efaa511e79704ac1f6b220ee8/?redirected=1530467392
červenec 01, 2018 18:57
... : NČ
1) Komolící infantilní debility v jinejch případech si neuvědomuju (snad Kikin? Ale to prapodivný srandovní stvoření se přeci vlastním jménem nejmenuje mikin).
2) Číst novinový články nepotřebuju ani na Parl. listech, ani na aktuálně.cz. Četl jsem autentický dokumenty, právě proto, abych se oprostil od jakýhokoliv ovlivnění. Četl jsem jak žádost o vydání, tak překlad Olafa. "Vysvětlující" komentáře k tomu fakt nepotřebuju, zatim si věci dokážu vysvětlit sám a píšu jen o tom, co skutečně čtu, a ne, co se pod tím zoufale snažím najít. Zjevně, na rozdíl od jinejch!!!
Proto jsem Mílu, zcela vážně a bez dalších postranních úmyslů, žádal o přesnou citaci z Olafa, kde je Babiš označenej jako podvodník. Bez odezvy....
A na konec: Nejsem zase až tak uplně blbej prosťáček a je mi uplně jasnej záměr, proč byl Čapák vyňatej z Agrofertu a na základě čeho získal tu dotaci (kdybych byl v tý situaci, udělal bych to samý). Samozřejmě, že šlo o to jediný a samozřejmě, že to nebylo zcela morální, votom přece žádná! Jenomže psanej zákon a morálka, to jsou tak odlišný věci, že vyžadovat obojí současně, je prostě z říše fantazie, pravdy a lásky.
Psanej zákon Babiš neporušil!
červenec 01, 2018 19:31
... : Josef Kouba
NČ.
Tak to je, Palec na horu. Morální to nebylo ale zákon porušen nebyl. Celý cirkus okolo Čapího hnízda byla politická obědnávka. A jak to dobře lidem vtloukli do hlavy.
Téma výše uvedeného článku mluví samo o sobě co dokáží lidé pro peníze a co dokáže ten lidský odpad provést s lidmi jež mají odvahu je klepnout přes prsty. V tomto případě se nejednalo o lidi z nejvyšších pater politiky. To by skončilo pohřbem.
červenec 01, 2018 20:59
... : zuza
Milo 1. mohla by jsi mi vysvětlit kdo je a není normální?
červenec 02, 2018 05:38
... : mila1
Milá Zuzo, víš, to máš těžký. Jak mohu považovat za normální ty, co tleskají našemu mstivému prezidentovi, který si libuje v rozdělování lidí namísto aby je spojoval, obdivují Babiše, jak šikovně nakradl majetek - viz NČ, který neshledává nic nemorálního na tom, že Babiš šikovně zaonačil Čapí hnízdo tak, aby chvíli dostala dotaci malá firma a pak ji zase začlenil pod svou velkou firmu, dále ty, co se upínají s nadějí ke kecalovi Okamurovi, který celou svou "slávu" založil na strachu z migrantů, kteří k nám ani za boha nechtějí.. Nemohu takové lidi považovat za normální, nezlob se... Asi tak
červenec 02, 2018 07:46
... : Iris
Zuzo - vím, že"by jsi" se chtěla dohadovat, ale kašli na to. Myslím, že každému normálnímu je jasné, jak to Mila myslela - jsme tu na Kudlance rozdělení, jsme tu "my" a "vy", přičemž každá skupina považuje za normální své názory. Ve společnosti i občas tady na Kudlance padají takové urážlivé přívlastky, že co je normální či nenormální nestojí ani za rozbor či urážení se.

NČ - například kníže, zejména v době kolem voleb, tu nikdy nebyl z antistrany pojmenován vlastním jménem, vždy šlo jen o urážlivé zkomoleniny.
červenec 02, 2018 07:53
... : *deeres*
Docela by mne zajímalo, co "vy", z toho slušného tábora považujete za fašistické :
Osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků
Zákon o prokázání původu majetku
Stát sloužící občanům
Suverénní Česká republika

A pokud chceme posuzovat, co je správně podle zákona a co je správně podle morálky, tak bychom měli měřit všem stejnou mírou. V tomto případě hovořím k Mile1, která se zde tak vehementně zastávala pana Kalouska (korunové dluhopisy).
červenec 02, 2018 08:03
... : Iris
Deeres - ano, skutečně by bylo dobré, měřit všem stejnou mírou. smilies/grin.gif
červenec 02, 2018 08:09
... : NČ
Máš to, Mílo, strašně fajn a jednoduchý. Dokolečka meleš jen svý dohady, nečteš, nepotřebuješ číst, máš jasno. Též nereaguješ na přímý otázky, jen meleš naučený věty, odeslechnutý z televize. Ono to tak je ovšem dost rozšířený, nejsi sama. Vždyť právě to, propaganda jedinýho správnýho pohledu a jediný pravdy, je záměrem ČT. A co se nehodí, to se ignoruje. Jak je vidět, na spoustu lidí to skutečně zabírá.

Iris - kolem knížete si už absolutně nepamatuju na jakýkoliv zkomoleniny. Snad jedině "Kódl", ale to je zase trochu jiná kategorie, nežli tupej posměšek.
červenec 02, 2018 08:12
... : mila1
deeres: všechno, jak jsi vyjmenovala, jsou věci, se kterými - budeš se divit - souhlasím. Ale z úst Okamury jsou to jen prázdná hesla, zatím jsem nikde nenašla, jak by je chtěl v praxi realizovat. A to mi vadí. Vadí mi, že spousta lidí mu na to skáče.
Příklad - Suverénní Česká republika. Co si pod tím představuješ? Stát jako Švýcarsko? Jo, to by bylo fajn, ale na to bohužel ještě dlouho mít nebudeme. Takže radši budeme inklinovat k Rusku, jak se to teď děje a zrovna SPD tento trend podporuje. To podle mne není naplňování hesla Suverénní Česká republika. Atd.Atd. Prostě jen pěkná hesla, která nalákají voliče, nic víc, nic míň.
červenec 02, 2018 08:13
... : mila1
NČ - zato Ty jsi sečtělý moudrý kmet :-) Já vůbec nemám jasno, čtu vše, co mám k dispozici a dělám si podle toho svůj úsudek. A ten se Ti nelíbí.. co nadělám :-)
Jo a mluvíš přesně jako volič našeho "moudrého" prezidenta - házíš špínu na ČT. No jo, ona holt každý čtvrtek nevysílá Tvůj oblíbený pořad Týden s prezidentem :-)
červenec 02, 2018 08:16
... : mila1
NČ - jo a zapomněla jsem, na televizi se nedívám.. výjimku mají jen sportovní pořady, teď fotbal, jinak ji mám v obýváku jen na to, abych na ní občas utřela prach.
červenec 02, 2018 08:18
... : Iris
NČ - samozřejmě, že když se to týká někoho, koho nemusíš, je to jiná kategorie. Těch zkomolenin bylo víc a nebyly už ani jen tupé, byly zlé. A myslím, že se komolilo více jmen. Nemá cenu to rozebírat, však víme, že každý bráníme ty svoje, haníme ty druhé, selektivní slepota dosahuje vrcholu....je to stále dokola a brání to rozumné a příjemné debatě, ta je mrtvá. Měj se hezky.
červenec 02, 2018 08:18
... : *deeres*
Milo1, dokud nebude mít v ruce Okamura většinu, jsou to jenom prázdná slova. Zatím, vždycky, když něco opakovaně navrhl, tak ho zametli.
Suverénní Česká republika - tak zatím by stačilo tvrdě požadovat dodržování našich zákonů a ne hledat obezličky a zákony fikaně obcházet, ve prospěch nějakého mazaného jednotlivce. A, že jich bylo, začalo to Koženým, pokračovalo Krejčířem... těch, které se podařilo usvědčit je jenom pár. A tak nám v naší "suverénní České republice nezůstalo ani vlastnictví vody.
To, že jsme se stali protektorátem Německa, to prý je proto, že nic neumíme a za socíku jsme vyráběli jenom šunt. Ale, jak je to s tou vodou, tu jsme přece zkazit nemohli.

Tohle je dokument z roku 2011 , od té doby to určitě ještě narostlo:

Sumarizace rozkrádání naší republiky a kdo za tím stál v Kč

Kuponová privatizace Václav Klaus, Tomáš Ježek, Dušan a Tomáš Tříska dnešní hodnota majetku cca 2,5 x vyšší… ODS 679 000 000 000
Smrtící padáky na MO Miroslav Kalousek - tehdy ještě za KDU 150 000 000
Nazvučení českého předsednictví - Saša Vondra - ODS 750 000 000
OpenCARD -Pavel Bém - ODS 1 000 000 000
Zelená Praha -Pavel Bém - ODS 250 000 000
Bezdrátová Praha (WiFi-Praha) - Pavel Bém - ODS 400 000 000
Pouze projekt- "Praha Olympijská" - Pavel Bém ODS 70 000 000
Arbitráž s CME -?...?? 10 000 000 000
Aféra Český dům - Karel Srba - ČSSD 100 000 000
Diag Human -??? -???? 2 000 000 000
Aktuální kauzy staveb tunelů v Praze - Pavel Bém - ODS 10 000 000 000
Gross – byty, akcie - Stanislav Gross - ČSSD 300 000 000
Internet do škol - Eduard Zeman - ČSSD 884 000 000
ČNB vyhlásit v IPB nucenou správu. Stalo se tak se souhlasem Vlády ČR a zcela v souladu s předchozími prohlášeními Vlády a ČNB.Vláda a ČNB 200 000 000 000
Sanace bank v 90. letech Václav a Livie Klausovi, Ivan Kočárník, Jan Klak, Tomáš Ježek, Roman Češka, Jiří Skalický, Josef Tošovský - ODS1 000 000 000 000
Chemapol Group Junek - ODS ??? 16 500 000 000
Knižní Velkoobchod Praha - Macek, Menzel 400 000 000
Liberecký šampionát v lyžování Magistrát města - ODS, ČSSD 150 000 000
Lehké topné oleje - Václav Klaus - ODS 100 000 000 000
Rumová aféra - Václav Klaus - ODS 60 000 000
Kamencové jezero - Starosta Chomutova - ODS 750 000 000
Konsolidační banka, Konsolidační agentura Všichni ODS a ČSSD 240 000 000 000
Podpora na fotovoltaické elektrárny Všichni ODS a ČSSD 900 000 000 000
Státní a obecní skrytý i přiznaný dluh ODS, ČSSD, KDU, ODA, SZ ,KSČM 2 500 000 000 000
Škody za 22let vlády dosahují cca 5,5 bilionů!!!

A to je vlastně jenom část, zlomek, k tomu se ještě musí přičíst rozprodané, rozkulačené prosperující fabriky, pozemky a podivné církevní restituce.
Pořád si ještě myslíš, že dosažení trestné odpovědnosti politiků jsou jenom prázdná slova? Pořád si ještě myslíš, že ty stálice v naší politice nemají na tom hnoji podíl?
červenec 02, 2018 08:38
... : NČ
Zkomolenin bylo dost, ale fakt už si je nepamatuju (sklerosa) a už vůbec ne odtud, z Kudly. Za něco si mohl kníže i sám (např. "růžový číro"). "Kódl" mi jako posměšná zkomolenina, nadávka, nepřipadá, "Pitomio" ale docela určitě jo! Ty to máš jinak, s tím teda sotva něco nadělám.

červenec 02, 2018 08:44
... : Iris
NČ - kchárl, šláfenberk nebo tak nějak a podobně, opakovaně a v mnoha příspěvcích, přesně ale už nevím, mám totiž také sklerosu, víš? Ale že to bylo na Kudle, to vím přesně, jinde se neangažuji smilies/wink.gif
červenec 02, 2018 08:56
... : NČ
Jo, Šláfenbeg, jasan. To bylo dobrý. To ale sedělo, jak zadek na hrnci. Vysloužil si to zcela po právu, svym chrápáním kdykoliv a kdekoliv.
Leč "Pitomio" by podle toho nejdřív musel bejt pitomej, což se u schopnýho miliardáře rozhodně předpokládat nedá.
No nic, slunce pere na pávlač, kozel čeká v lednici .... Bude fajn den.
červenec 02, 2018 09:04
... : Iris
NČ - řekla bych, že každý si nějakou svou přezdívku něčím holt vyslouží, byť je to jen jméno, které ke zkomolenině přímo nabádá. Jasně, nemá chrápat, kamkoliv přijde, stařec jeden. Kdo se má na to dívat, že? To je nějaká politická reprezentace?! Pravda, sluníčko volá, užívej pavlač - já si skočím do kavárny smilies/wink.gif
červenec 02, 2018 09:12
... : mila1
deeres:
tak zatím by stačilo tvrdě požadovat dodržování našich zákonů a ne hledat obezličky a zákony fikaně obcházet, ve prospěch nějakého mazaného jednotlivce.
A nezdá se Ti, že to přesně sedí na současného premiéra?
A když už jsi tak pěkně vypočítala, kdo co nakradl, tak jsi zapomněla na něj, ne? Motal se okolo hodně podezdřelých akcí - Setuza, Unipetrol atd.atd. A stačí se podívat, jak se mu zvýšil majetek za dobu, co je u moci... ale to vy tady prostě vidět nechcete.. Proč tedy, když za všechno může Kalousek, na něj nepodáte žalobu?
červenec 02, 2018 09:25
... : *deeres*
Nečteš pozorně! Dokument je z roku 2011, AB se předsedou strany stal v roce 2012, ve vrcholové politice až v roce 2013. Tím nechci říct, že nepatří mezi tu smečku, jenom v té době ještě nebyl na scéně.
Na jednu stranu se nedivím, že ho tolik lidí volilo, stejně tak, jako Piráty. Občané ČR chtěli změnu a netušili, že jsou to jenom další korytáři. Tristní je, že není z čeho vybírat.
červenec 02, 2018 09:35
... : mila1
Jinak jsem v tomto zdroji https://cs.wikipedia.org/wiki/Tomio_Okamura našla zajímavé info o Vašem idolovi -
Jak Okamura uvedl ve své knize Český sen, důvodem jeho vstoupu do médií byla snaha o lobbování s cílem prosadit zaměstnávání imigrantů ve své soukromé společnosti místo Čechů. Cizinci vykonávali dle něj tutéž práci kvalitněji. Za tímto účelem využíval své restaurace, kam zval novináře na obědy a tím si zajišťoval publicitu.
Trochu divné, ne? Když volební výsledek získal právě na odmítání imigrantů.....
červenec 02, 2018 09:39
... : NČ
Už jen jsem se zastavil, cestou do lednice pro dalšího kozla.
No jistěže to sedí i na současnýho premiéra. Hledání obezliček a fikaný obcházení zákonů je přímo výsadou úspěšnejch lidí. Na to existujou přímo poradny, proto se daňoví poradci mají nadprůměrně skvěle. Ale to je všechno naprosto legální. Vždyť třeba jen namátkou, co to je "daňová optimalizace"?
Ono toho je nemravnýho nadmíru. Od toho ale právě máme parlament, senát, aby vychytával, čistil, když už něco zmrší. Tak např. gigantický podvody s LTO byly veřejně známý nejméně 3 roky, věděli o tom uplně všichni, poslanci, novináři ..., a trvalo to nejmíň ty tři roky, než byl zákon pár slovíčkama změněnej. Nebo líh a pokoutní výroba lihovin. Věděli o tom všichni, jeli v tom i policajti, a kdyby nějakej idiot nezaměnil etyl za metyl, jelo by to dodneška.
Nepotřebuju vědět, koho nevolit. Chci vědět, koho volit!
červenec 02, 2018 09:46
... : *deeres*
Žaloba s účinností potrestání se vyplatí podat jenom na někoho, kdo nemá na správných místech své kamarády a nemůže si zaplatit dobrého právníka.
Navíc jsem to nahoře psala, někdo prostě umí chodit po klikatých cestičkách práva tak, aby bylo jasno že:"já nic, já muzikant!" No, když v tom někdo umí chodit:

https://domaci.eurozpravy.cz/politika/77787-kalousek-prasknul-proc-byl-lidovec-cloveka-az-mrazi/

Ležel v příkopu,
a nehýbal se. Když ho ohledali, tak zjistili, že není mrtvý, ale v bezvědomí. Z jeho dechu táhlo jako z lihovaru. Když na mol opilého Kalouska převezli do nemocnice, zjistili, že má v krvi 13,74 promile alkoholu. A ani barva jeho pokožky nedávala moc důvodů k optimismu. „Jestlipak si myslíte, soudruzi, že to přežil? No přežil, protože mu to politicky myslelo, vy šmejdi!“
smilies/grin.gif
červenec 02, 2018 09:51
... : *deeres*
Milo1, vyzobáváš rozinky.
On je rozdíl mezi legální a nelegální imigrací. Já tu kolem sebe mám spoustu Ukrajinců, ti tu za Prahou vlastní celé vilové čtvrti a nemohu proti nim říct ani slovo. Jsou tu legálně, vetšinou podnikají, ale jsou i zaměstnanci. Dcera pracovala ve zdravotnickém zařízení na Černém Mostě, pacienty byl mezinárodní mišmaš. Proč ne, pokud tu jsou legálně, nedojí sociální dávky, nebo dokonce nás neohrožují.
Wiky také píše:
Hnutí prosazuje patriotismus, přímou demokracii, euroskepticismus, zpřísnění imigračních zákonů a odmítá tolerovat nepřizpůsobivé skupiny, vedoucí někdy až k náboženské diskriminaci.
červenec 02, 2018 10:04
... : zuza
Iris, špatně jsi mne pochopila. Já jen chtěla vědět, ale takové vysvětlení je k ničemu. Děkuji Mile za odpověď.
červenec 02, 2018 10:23
... : Iris
zuzo, tak mi promiň, někdy je člověk už předem zbytečně naježený a věci si vyloží špatně. smilies/smiley.gif
červenec 02, 2018 10:37
... : NČ
Nojo, takže nic. Ani po pátym kozlovi jsem se nedozvěděl, v čem Bába porušil zákony Česka a EU. Rovněž jsem se nedozvěděl, kterej jedinej spravedlivej by měl bejt volenej.
Tak díky za všechny pohany mý osoby, který jsou mi ovšem uplně naprt! Jen jsem skromně a upřímně žádal o odpovědi na pouhý dvě snadný, jednoduchý, otázky, kterejch se mi ovšem nedostalo.
Du do šestýho kozla a patnáctýho cikára. Čau lidi.

červenec 02, 2018 11:59
... : mila1
Takže NČ, přečetla jsem si zprávu OLAF a fakt nevím, co Ti na tom není jasné. Pokud jsi hledal v závěru větu Babiš je vinen, tak takhle to tam napsané není, ale kdyby sis to pořádně přečetl, tak bys k tomu závěru došel. Jak to čachrování s akciema, tak poskytnutí nepravdivých informací a zatajení důležitých informací před řídícím úřadem operačního programu při podání projektovou žádost. Tak i to jasné propojení malé firmy a Agrofertu a účelové vynětí a znovu přijetí do holdingu. Jenže Ty razíš zásadu, že pan Babiš je holt jen velmi šikovný a za to ho přece nelze odsuzovat. Všichni kradnú, ne?
A koho volit? Tak to nevím sama.
červenec 02, 2018 12:44
... : NČ
Nevim, cos četla. Chtěl jsem olíznutý autentický věty, jinak nějaký kecy "někde to tam je", pro mě nemaj pražádnej význam. Ale dyť neva. Vono to je ve výsledku uplně fuk.
Když sama nevíš, koho volit, tak to teda vůbec nepůjdeš. Taky dobrý. A to já zase půjdu a hodím to nejmenšímu zlu a hlavně(!!!) PROTI pseudopravici a socanum!
červenec 02, 2018 13:03
... : Iris
NČ - skromně a upřímně žádáš odpověď na strašně těžkou otázku, se kterou si neví rady ani pomazanější hlavy. Tedy pokud jde o to, koho volit.. Asi nemáme žádnou výraznou osobnost, která by mohla být důstojnou a všemi bezvýhradně přijímanou personou našeho politicko-veřejného života. Vždy se zhádáme, protože nejsme jednolitá společnost.

A mezitím - z nouze - se snižuje laťka slušnosti, vkusu a zvyšuje se schopnost tolerovat lhaní, vulgarity a nedůstojné, nereprezentativní a nezákonné chování. Z čeho by dříve byla aféra a vyhazov, to se dnes okecá a toleruje. Protože prý není nikdo jiný a hlavně, ať už to frčí, kupředu levá. Také jsme rozděleni téměř fifty-fifty, každá osobnost je předem téměř polovinou voličů odepsána, tak co radit? Každému nováčkovi a mlaďasovi bude vytýkán nedostatek zkušeností či mládí. Ti, co zkušenosti mají, jsou loupežníci pro jednu či druhou polovinu národa. I když jsou výjimky, například naší nové nejmenované paní ministryni bude umožněno, aby se učila, jo...Ale třeba bývalým neúspěšným kandidátům na prezidenta bylo krutě vyčítáno, že neumí dělat prezidenta. Ty brďo, kde vezmeme za pár let hotového, všemi mastmi mazaného prezidenta se státnickou zkušeností a nápřahem proti všemu zlu, co nám hrozí?

Nevím NČ, kdo má být volenej. Kdyby to byl slušný, pokorný a chytrý člověk, který by se neobklopoval smečkou psů, mně by to pro začátek stačilo. Uznávám ale, že jsem strašlivě naivní a politicky nedůvtipná. Odpovídám Ti jen proto, že cítím povinnost nějak odpovědět na otázku a ne dělat mrtvého brouka.
červenec 02, 2018 13:07
... : mila1
NČ: přestan mne urážet. Četla jsem překlad celé zprávy OLAF, v angličtině nejsem tak dobrá, abych si to přeložila přesně.
A když píšu, že nevím, koho volit, neznamená to, že volit nepůjdu. Zatím jsem vždy volit šla.
červenec 02, 2018 13:43
... : mila1
Iris, to vážně nemá cenu.
červenec 02, 2018 13:45
... : NČ
Čím jako tě urážím? Nevšiml jsem si. Snad tím, že chodíš volit a nevíš koho?
Sorry jako, ale to mi tak trochu připadá jako pitomiovina.
Ale nic. Už dávno jsem se zařek, že po šestym pivu nebudu psát. Tak třeba zase zítra. Brej den.
červenec 02, 2018 14:31
... : NČ
Čím jako tě urážím? Nevšiml jsem si. Snad tím, že chodíš volit a nevíš koho?
Sorry jako, ale to mi tak trochu připadá jako pitomiovina.
Ale nic. Už dávno jsem se zařek, že po šestym pivu nebudu psát. Tak třeba zase zítra. Brej den.
červenec 02, 2018 14:31
... : mila1
Ptal ses koho volit. Odpověděla jsem, že nevím. Až budou volby aktuální, tak se rozhodnu stejně jako vždy. Vím, že nebudu volit komunisty, Potomka a ANO, pokud tam bude Babiš.
červenec 02, 2018 16:50
... : mila1
Zase ta oprava - nebudu volit Pitomia:-)
červenec 02, 2018 16:51
... : NČ
Meleš a meleš a furt ty samý h*vna. Nevíš nic, akorát starej prdlajs!!!
Vol si třeba svý poch*aný noblesní kníže Scheißeberga, to tak odpovídá tvý úrovni.
Jen ti na závěr řeknu malý tajemství: Je mi to uplně up*dele.
červenec 02, 2018 18:08
... : d@niela
Tak, Pepku, už ani jednoho kozla!
A koukej se dámám vomluvit!!!!

Nechovej se jako nepřizpůsobivej, tohle přece fakt není fér.
Můžeš mít vodlišnej názor, ale tohle je zas už jak čtvrtá cenová...
Tak zas až zejtra, OK?
červenec 02, 2018 18:20
... : d@niela
Děvčata,
Všechny vás moc a moc zdravím, a omlouvám se, že nepíšu emajly.
Zatím jsem převelice ráda, že tady v tý rozpálený troubě zvládám existovat.
Blbý jsou ty přechody z klimatizace do 42 stupňů celsia a zpět...
A ještě se učit, chodit sepes, uklízet...
Ale dala jsem se na vojnu, tak to musím zvládnout.
smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
červenec 02, 2018 18:27
... : NČ
Sorry jako, Daní. K omluvě neshledávám sebemenší důvod a v tom případě to chápu jako dyštanc. Ty přechody jsou fakt dost blbý.
červenec 02, 2018 19:15
... : d@niela
Ale pendrek dyštanc..
Ale seš přeci džentlas, ne?
červenec 02, 2018 20:16
... : Krakonoš
Iris, moc tě zdravím! A Mílu taky :-).
červenec 02, 2018 21:26
... : Iris
Krakonoši, ráda jsem Tě letmo potkala. Jsi jeden z důvodů, proč sem občas juknu. Zdravím smilies/smiley.gif
červenec 02, 2018 21:39
... : mila1
Krakonoši, Iris, ani nevíte, jakou mám radost, že jste se tu objevili. A Dani, taky moc děkuju. Myslím si, že ač tady mám menšinový názor, tak se snažím diskutovat slušně. Je smutné, že když druhé straně docházení argumenty, začne být vulgární..
červenec 03, 2018 07:59
... : Iris
Mílo, třeba ani argumenty nedošly, ale v momentě, kdy se v debatě objeví skutečné vulgarity a osočování, já nejsem třeba schopna v ní dál pokračovat. A vůbec, celá diskuse následně většinou jde do kopru. Kdo je schopen se hádat, ten se hádá, nakonec dojde k uštěkání oponenta a je vymalováno. Škoda. Měj se fajn.

Danielko, abych nezapomněla - i já Tě zdravím, nemáš se za co omlouvat, vydrž a měj se krásně smilies/smiley.gif
červenec 03, 2018 08:17
... : *deeres*
Babiš tam nebyl sám.
https://www.youtube.com/watch?v=j3VMDUR3cEI

Ano, Cibulka je cvok. smilies/grin.gif
červenec 03, 2018 16:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]