SPRÁVNÁ, NEBO MĚKKÁ ŠÉFOVÁ? |
|
|
|
Úterý, 01 květen 2018 |
 Chtěla bych se s vámi poradit ohledně pracovní politiky. Do firmy jsem nastoupila hned po škole a v průběhu několika let jsem se vypracovala na manažerku, jak se teď vznosně říká šéfům … Práce je skvělá, ale problém je, že v rámci mých povinností je rozhodování o pracovním poměru zaměstnanců.
Situace je následovná: Jedna zaměstnankyně, která práci
zvládá jinak velice dobře, rovněž je oblíbená v kolektivu, ale chodí dennodenně
příšerně pozdě. Jenže má taky tři malé děti a manžela invalidu. A bohužel,
každé ráno, než dorazí, tak práce stojí, neboť na ní závisí další lidé.
Mnohokrát byla upozorněna, ale bohužel, opožděné příchody
jsou téměř každodenní. Problém je, že teď se do toho vložili i moji nadřízení a
přiklání se k tomu ji vyhodit. Já bych jí nejradši jen přeložila někam, kde
její pozdní příchody nebudou ovlivňovat další zaměstnance; přece jen práci
zvládá vskutku výborně, a její rodinná situace je opravdu nezáviděníhodná. Stejně
tak si myslím, že to všechno narovná čas. Jenže se teď objevují názory, že já
jsem měkká, a nejsem schopná udělat odpovídající rozhodnutí.
Můžete mi, prosím, napsat váš názor?
LYDIE
|