O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KAUZY O ČESKÉ TELEVIZI PDF Tisk E-mail
Neděle, 04 březen 2018
Výsledek obrázku pro PENÍZE PNGKoukla jsem se na Kauzy na Barrandově. Na přetřes přišlo téma financování České televize. Jaromír Soukup hovořil o hospodaření České televize, která každý rok vybere od poplatníků přes šest miliard korun. S těmito penězi ČT nakládá zcela bez kontroly, protože Nejvyšší kontrolní úřad na hospodaření této stanice doposud nedohlíží.

 

 

 

 

 

 

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání přijala podnět, podle kterého Soukup ve svém pořadu manipuloval fakty. Divačka se domnívá, že Jaromír Soukup manipuluje diváky a dehonestuje zaměstnance České televize. Jakkoliv je konstruktivní kritika médií na místě, moderátor selhal v jednom ze základních kritérií žurnalistické práce: nedal druhé straně prostor k vyjádření. Ve chvíli, kdy kritizuje Českou televizi nebo kohokoliv jiného, měl by tam mít protistranu, aby mohla reagovat.

 

Česká televize během vysílání sáhla po originálním nástroji obrany, jímž jeho tvrzení odrážela. V průběhu pořadu na svém profilu na sociální síti Twitter vyvěsila příspěvek pokaždé, když vyjádření moderátora a současně majitele televize považovala za zavádějící nebo nepravdivé. Během večera se takových statusů na Twitteru ČT objevilo dvanáct.

 

Výkonný ředitel vydavatelství zahrnující TV Barrandov Daniel Köppl má za to, že fakta o ČT předestřená Soukupem byla pravdivá. Formát pořadu považuje za standardní. Je naprosto normální, že ředitelé komerčních televizí se vyjadřují k veřejnoprávním médiím. Podstatou věci bylo financování televizní stanice. Podle něj je divné, že hospodaření ČT nepodléhá kontrole NKÚ. Zákon takovou kontrolu umožňující už je však ve schvalovacím řízení. Jinak - aktuálně vysílací rada vede kvůli zpravodajským a publicistickým výstupům TV Barrandov čtyři řízení o přestupku.

 

 

Jedna strana - druhá strana. Každá tvrdí něco jiného...

Vy tomu rozumíte?

Máte v tom - zcela bez emocí - jasno? 

 

d@niela

 

Komentáře (60)add feed
... : NČ
Jestliže vím, že ČT často manipuluje, občas i přímo lže, nemůžu jí logicky věřit vlastně nikdy.
A stejně důležitý jako to o čem a jak ČT informuje je, o čem ČT neinformuje.
Dost pochybuju, že by kontrola NKÚ našla nějaký zásadní chyby, zpronevěry, snad kromě asi bordelu v účetnictví. Myslim, že ČT to nemá zapotřebí a vše má asi řádně zdokladovaný.
Jde ale přece o to, ZA CO PRACHY UTRÁCÍ A JAKÝ POLITICKÝ SKUPINĚ SLOUŽÍ!!! Veřejný prachy utrácí třeba za výlet moderátorky s kameramanem do Londýna na interview s *urv*ma Pussy, na věčný "hostování" filozofa Kroupy a jemu podobnejch demagogů, kteří nám denně sdělujou co si o čem máme myslet, nebo na manipulativní průzkumy veř. mínění, na vejplaty nestravitelnýho a defacto neschopnýho V. Moravce, na tvorbu politicky manipulativně zaměřených seriálů a filmů, na honoráře těch správnejch poslušnejch umělců, atd., atd. A právě tuhle nehoráznou sprosťárnu žádná finanční kontrola nepostihne, ani postihnout nemůže. Tady by musel jednat jedině parlament. Třeba se časem od novýho parlamentu dočkáme nějakýho skutečně zásadního řešení. Já v to nevěřim.

březen 05, 2018 04:00
... : mamča
Každej, kdo má v baráku zavedenou elektřinu, musí platit poplatky za TV a rozhlas, i když je nesleduje. Aby třeba babička která televizi nemá, nemusela za ní platit, musí dokázat, že žádnou televizi NEMÁ.
Nemělo by to být naopak ?
březen 05, 2018 07:27
... : Nona
Mamčo, to si nemyslím, znám lidi, kteří televizi nemají a nesledují a tedy také NEPLATÍ. Jde o to, že nikdy žádnou nepřihlásili....
březen 05, 2018 07:34
... : Michal
Jsou lidé kteří platit nemusí:
Kdo je osvobozený

Koncesionářské poplatky nemusí platit:

člověk slepý na obě oči nebo hluchý na obě uši (pokud ale v domácnosti žije i člověk bez hendikepu, je povinný koncesionářské poplatky platit)
domácnost, jejíž čistý příjem za uplynulé kalendářní čtvrtletí nedosahuje 2,15násobku životního minima,
diváci a posluchači, kteří sledují ČT nebo poslouchají ČRo přes jejich „streamové“ internetové vysílání, tedy přes počítač bez televizní karty nebo mobilní telefon,
školy podle školského zákona,
cizinci bez povolení k trvalému/dlouhodobému pobytu na území České republiky,
držitelé licence k televiznímu/rozhlasovému vysílání,
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání,
zastupitelské úřady ČR v zahraničí a lidé požívající podle mezinárodních smluv imunitu.

Zdroj: [url=https://www.penize.cz/bydleni/326421-velky-prehled-kdo-musi-platit-koncesionarske-poplatky-kdo-ne
]https://www.penize.cz/bydleni/326421-velky-prehled-kdo-musi-platit-koncesionarske-poplatky-kdo-ne
Švýcarsko hlasovalo v referendu proti zrušení poplatků a jsou jaksi vyšší než tady.
A mimochodem, je TV Barrandov ta správná a pravdivá? Spíš ji vidím někde na úrovni Parlamentních listů.
březen 05, 2018 08:28
... : *deeres*
Nono,
ale je to o tom, že máš povinnost ze zákona, máš zavedenou elektřinu, automaticky platíš, pokud osobně TV nebo rozhlas neodhlásíš. A stačí udání, nějaká náhodná kontrola a můžeš klidně argumentovat tím, že ta TV vůbec nehraje, nebo jí máš zabalenou ve sklepě a zaplatíš pokutu.
TV 10.000 Kč, rozhlas 5.OOO Kč a zpětně poplatky, vyřízení dostává k ruce exekutorská firma. Osvobozena je automaticky domácnost, kde žije osamocený člověk, který je slepý a hluchý.
U rádia mně to tak nevadí, to určitě poslouchám alespoň hodinu denně. Na ČT1 mám naprosto shodný názor se Soukupem i NČ. Její jednotlivé stanice jsou, mimo občas ČT, na facku.
březen 05, 2018 08:34
... : mamča
Dodavatelé elektřiny mají podle zákona povinnost poskytovat České televizi a Českému rozhlasu údaje o všech svých zákaznících. Když ČT nebo ČRo zjistí, že některý odběratel elektřiny neplatí koncesionářské poplatky, pošle mu výzvu k platbě. Od doručení máte třicet dní na to, abyste se přihlásili jako koncesionář nebo odpověděli písemným čestným prohlášením, že přijímače nevlastníte ani nepoužíváte (případně splňujete jiný důvod, který vás od placení poplatků osvobozuje). Když nereagujete včas, spadnete automaticky mezi plátce a začne vám naskakovat dluh. Navíc hrozí pokuta.
Když svůj přijímač včas nepřihlásíte, nereagujete na výzvu, nebo dosáhnete osvobození od poplatků (případně odhlášení) na základě nepravdivých údajů, připočte vám Česká televize k dlužným poplatkům ještě desetitisícovou sankci, Český rozhlas pětitisícovou.
Zdroj: https://www.penize.cz/bydleni/326421-velky-prehled-kdo-musi-platit-koncesionarske-poplatky-kdo-ne

březen 05, 2018 08:36
... : mamča
Nona : Před nedávnem jsem odhlašovala TV a rozhlas po zemřelé kamarádce. Nestačil mi Úmrtní list, jehož opis jsme jako "nepříbuzní" dostali po čtyřech měsících. Musela jsem dodat i potvrzení OÚ, že na dané adrese není přihlášen nikdo jiný.
A mezi tím se stále z účtu strhávaly poplatky, a protože tam už nechodil žádný důchod, narůstal tam dluh.
březen 05, 2018 08:58
... : NČ
Michale, už zase se musim zastat Parlamentních listů. Ty totiž nelžou, ani kloudně lhát nemůžou, protože jen otiskujou odjinud, s uvedením zdroje, anebo dávají autentický rozhovory, kdykoliv přehratelný v originále.
Oficiální propagandě PL vaděj NEJVÍC proto, že otiskujou věci, který by např. ČT NIKDY neodvysílala. Zaprvé různý kydy "umělců" a lidskoprávníků (já jim říkám paraziti, protože bez dotací ze státní kasy by nevyžili), např. Jakuba Jandy, což je něco tak neskutečně zaujatý a neuvěřitelně až vlastizrádný, že dokonce i ČT chápe, že předvádění takovejch havloláskařskejch a multikulturních hlupáků, jako např. Evropský hodnoty, je kontraproduktivní, že zveřejňování jejich "názorů" by proti nim a proti jejich až neuvěřitelnejm zlejm a hloupejm žvástum, automaticky lidi popudilo. Ale PL nelžou. Oni tak skutečně přemejšlej i jednaj. Akorát "není v zájmu" je zveřejňovat.
Nebejt Parl. listů, tak vůbec nevim, jaký všechny PARAZITY ze svých daní živim. Taky bych se např. ODNIKUD nedozvěděl, že jakejsi Bango obdržel Cenu Fr. Kriegla "Za statečnost", za to, že jednou odešel z hlediště při Slavíkovi. Taky bych se např. nedozvěl, že lavičky V. Havla od Šípka se pořizujou z obecních rozpočtů za cca 350 tis. Kč, zatímco uplně přesně to samý mají v každym OBI za asi 10 tis. Zrovna se mi nechce všechno vyjmenovávat, ani bych si teď nevzpomněl. A tohle je přesně to, co je havloláskařum trnem v oku. Že se tam dovíš to, co jinde cenzura vůbec nepustí, aby svý vlastní koně chránila před pohrdáním a veřejnym zesměšňováním.
A zadruhý se tam dočtu (vždycky s uvedením zdroje) věci, který ČT nezveřejňuje proto, že nejsou v souladu s nařízenym "úhlem pohledu" Evr. komise". Např. Ukrajina a pod.
Jestli ovšem ty, pravdě, která ti ti nejde pod fousy, říkáš propaganda, tak si ovšem porozumět nedokážeme.
březen 05, 2018 09:56
... : mila1
Na televizi nekoukám - s výjimkou sportovních pořadů - olympiáda, atletika, tenis, občas zprávy a debaty - především s těmi dobrými redaktory jako je Zárubová nebo Moravec.
Pokud tedy televizi zapnu, tak většinou ČT1 nebo Sport. Na kanály typu Barrandov se nedívám a tudíž jsem ušetřena exhibicí Soukupa, Zemana a dalších trapných postaviček.
No ale diskutovat zde o tom, jak úžasné jsou Parlamentní listy.. to opravdu ne. Zřejmě existuje cílová skupina lidí, kteří PL hltají a jsou přesvědčeni, že se konečně dostali k pravdě. Přitom stačí podívat se, kdo se podílí na financování PL a k čemu propaganda na nich slouží.
březen 05, 2018 11:02
... : NČ
No, Mílo, taky dost dobrý. Jednoduchý lidi holt mají jednoduchý "myšlení". Ale u tebe nic novýho, to už tady prezentuješ dlouho.
březen 05, 2018 11:08
... : mila1
NČ, to, co ty tady prezentuješ je ještě horší kafe než na diskusích Novinek a to je co říct. Bohužel. Mívala jsem Tě za rozumného.
březen 05, 2018 11:12
... : *deeres*
Ultimátum EU: Nesnášenlivé příspěvky musíte smazat 60 minut od zveřejnění
Internetové firmy jako Google, Facebook nebo Twitter budou mít nově hodinu na to, aby odstranily extremistické příspěvky. Jinak proti nim Evropská komise zakročí. Nyní firmy reagují obvykle do 24 hodin.Věra Jourová zdůraznila, že opatření Evropské komise nemá jít na úkor svobody slova:„Online trollové a šiřitelé nenávisti nesmějí svými násilnými, nelegálními příspěvky omezit naši svobodu vyjadřování. Spolupracujeme s platformami a dalšími organizacemi, abychom bojovali proti těmto nespravedlnostem na internetu.“
[url=Zdroj: https://technet.idnes.cz/eu-komise-nesnasenlive-prispevky-dlw-/kratke-zpravy.aspx?c=A180302_122442_tec-kratke-zpravy_pka]Zdroj: [url]https://technet.idnes.cz/eu-komise-nesnasenlive-prispevky-dlw-/kratke-zpravy.aspx?c=A180302_122442_tec-kratke-zpravy_pka

Naše EU si rozvracet nedáme, my rozhodujeme o tom, co si máte myslet!!!! Ale koukám, že pořád se tu vyskytují Mikoušové, co jsou s tím spokojeni.
březen 05, 2018 11:41
... : NČ
Zrovna tebou bejt považovanej za rozumnýho, by mě donutilo k vážnýmu zamyšlení nad sebou samym. Od lidi, kteří, neschopní argumentů nahazujou jen odsudky a urážky, bych uznání za rozumnýho dost těžko rozdejchával.
Jen tě aspoň nepatrně potěšim, což však nemění nic na mym stanovisku k ČT a PL: I já považuju ředitele Barrandova, Soukupa, coby "moderátora", za naprosto trapnýho, absolutně nekoukatelnýho.
březen 05, 2018 11:42
... : doktor
Jedna strana,druhá strana a už se vůbec ničemu nedivím, abych se neudivil k slabosti na duchu.
březen 05, 2018 12:08
... : NČ
Jo, Deeres. Tuhle jsem proštudoval manuál jakejchsi dobroserů "Člověk v žízni", dávno už celosvětově považovanejch za špiony, nazvanej "Projevy nenávisti v online prostoru a na sociálních sítích". Velmi poučný. Lze to snadno najít Googlem.
A tak už vím, že projevy nenávisti můžou bejt velmi sofistikovaný, rafinovaně skrytý před automatickym vyhledávačem slov. Např. nepoužívají slovo "černý", protože to automat ihned maže, ale rafinovaně to opisujou "tmavou barvou"... Nebo vůbec explicitně nemusí jít o nenávist, nýbrž jen o varování před ... A už je tady zase projev nenávisti. Nebo použitej výraz "IQ = 60" je taky projevem nenávisti, atd.
Holt to má ten Člověk v žízni zmáknutý.
Vzhledem k tomu, že jsem momentálně taky v kritický žízni po pečený prasečí kejtě, jdu do dalšího.
březen 05, 2018 12:20
... : NČ
Proč mi, Mílo, když máš svou jistotu, snadno nevyvrátíš mý lži, čerpaný z Parlamentních listů?
Že Bango žádnou medajli Fr. Kriegla nedostal. Anebo, že ji dostal za celoživotní statečný postoje, vyjadřovaný desítkama svejch textů, který jsou na internetu kdykoliv k dosažení.
Že lavička V. Havla má skutečnou cenu ne 10 tis., ale 350 tis.
Že Člověk v tísni není celosvětově považovanej za špionážní organizaci.
Že ČT nemá od Evropský komise nařízenej jedinej "úhel pohledu".
Že Patrik Jákl, alias Jakub Janda, neprovozuje svý profesionální aktivity před kamerama a jedná se o účelovou montáž, sice s jeho obličejem, ale zcela cizí řití.
Tvuj problém je v tom, že to vyvrátit nedokážeš, a tak to prostě nechceš slyšet ani číst, a jakoukoliv zmínku, která se ti nehodí, namísto protiargumentace a vyvrácení, odpálíš slovama "to, co ty tady prezentuješ je ještě horší kafe než na diskusích Novinek".
A v tom s tebou souhlasim. Jo, to, co jsem namátkou prezentoval, je skutečně svinstvo!


březen 05, 2018 19:18
... : mila1
Milý NČ, co Ti na to říct. Proruský web Parlamentní listy číst nehodlám. A představ si, čtu poměrně dost jiných webů a dokážu si udělat obrázek docela dobře.
To, že dostal Bango medaili uveřejnili i jiné weby, nejen PL -https://www.lidovky.cz/krieglovu-cenu-za-statecnost-letos-ziska-hudebnik-radek-banga-p6k-/lide.aspx?c=A170410_142205_lide_ELE

O lavičce Václava Havla psali také jiné weby - https://www.novinky.cz/domaci/461312-praha-6-se-placla-pres-kapsu-za-lavicku-na-pocest-havla-dala-850-tisic.html

O Člověku v tísni mám své mínění a ne zrovna pěkné, nemusím si o tom číst v PL.

Jediný úhel pohledu nařízený EU - jelikož zprávy v televizi moc nesleduju, tak mi to je celkem jedno. Psali o tom ale i jiné weby než jen PL. PL se to hodilo, protože jejich majitel Voráček jasně kope za Rusko, tak jen víc takových informací a čtenáře má tam, kde ho má mít..

Kdo je Patrik Jákl nevím a nezajímá mne.

Takže sumasumárum - nic nového by mi PL nepřinesly, tak proč je číst.
Souhlasím s tvrzením z Respektu z 30.3.2017 :
Pro jedny jsou Parlamentní listy serverem, který dává výrazný prostor konspiraci a dezinformacím, pro druhé jsou kotvou, jíž můžou věřit. Tento titul každopádně přinesl zcela nový způsob, jak se dají prodávat a konzumovat informace.


Asi tak.
březen 05, 2018 20:20
... : *deeres*
NČ, ono už to opravdu není tak, jak píšeš, alespoň v případě lavičky V.H. Ta už není za pouhých 350tis.Kč. Na Praze 6 byla povýšena na umělecký předmět s přidanou hodnotou a stála 850.000,-Kč.

Jen výroba unikátní plastiky, která zdobí Prahu 6, stála podle radnice půl milionu korun. Její usazení pak vyšlo na dalších 350 tisíc.
„Lavička Ferdinanda Vaňka není lavičkou ve smyslu městského mobiliáře, ale uměleckým dílem s užitnou funkcí – tedy možností sezení. Ta zde nebyla primárně vyžadována a je tudíž přidanou hodnotou uměleckého díla,“vysvětlil mluvčí radnice Ondřej Šrámek.


Chcete vědět, jak ten zázrak vypadá? Je to na červeno natřeny sud a na něm přilepené, ve stejné barvě, skokanské prkno.
smilies/grin.gif
březen 05, 2018 20:26
... : Michal
Milej NČ, kde bereš tu jistotu, že Parlamentní Listy nelžou,
Ty totiž nelžou, ani kloudně lhát nemůžou, protože jen otiskujou odjinud, s uvedením zdroje, anebo dávají autentický rozhovory, kdykoliv přehratelný v originále.

Kde bereš jistotu, že nelžou ty zdroje na které se ty tvé parlamentní listy odvolávají.
Podle mne to co publikují je snůška drbů které posbírali kdekoli.
To ovšem neznamená, že bych se zastával ostatních medií, já prostě nevěřím nikomu beze zbytku a na to co si čtu si dělám svůj názor.
Můj táta, zapřisáhlý nekomunista, četl jen Rudé Právo, protože když četl "mezi řádky" a přefiltroval si to, dozvěděl se pravdu.
březen 05, 2018 20:43
... : NČ
Už jen krátce:
1) Parl. Listy vlastní cca z 80% miliardář senátor Ivo Valenta (strana soukromníků nebo svobodnejch, nebo tak nějak). O nějakym Voráčkovi netušim, co by to jako mělo bejt zač. Ale to je fuk. Důležitější pro mě vždycky je, CO kdo říká a ne KDO to říká.
2) Věci z PL si ověřuju VŽDYCKY! A ujišťuju tě, Michale, že určitě ne na Aeronetu nebo na Sputniku.
3) Jistě bych si, sem tam, tytéž informace mohl vyzobávat odjinud. Ale rozhodně mě nebaví pročítat množství deníků a týdeníků, jsem rád, že to PL vyzobávaj místo mě a já si to pak naopak můžu ověřovat. Určitě bych si ale nedokázal ověřovat třeba texty z Fejzbůků, prostě proto, že jsem se s fejzbůkem nikdy neskamarádil. Buď ale ujištěnej, že kdyby něco nebylo pravdivý, tak by se dotyčnej jistě ozval i s požadavkem na tušný odškodnění.
4) Sleduju dost i ČT, čtu mezi řádkama, porovnávám, ověřuju (jinak bych si sotva mohl dovolit napsat, že jde o tvrdě manipulativní, občas přímo lživej, kanál). A vzhledem k chatrnýmu stařeckýmu spaní mám celkem zmáknutý i mnohahodinový záznamy z jednání parlamentu. Mj. mě pokaždý potěší čtení a omluvy minimálně denně dvaceti až čtyřiceti nepřítomnejch poslanců, kdy z 90% jsou důvodem nepřítomnosti "pracovní důvody". Tak mě vždycky napadne, jak by se tvářil šéf, kdybych mu řekl, že do práce nechodim z pracovních důvodů...

Nojo. Zbytečný dohadování. Kdo chce slyšet, ten slyší. Kdo je hluchej, stejně neuslyší.
březen 06, 2018 04:24
... : NČ
TELEVIZI NEDÁME! Řvala včera lůza na Václaváku.
Tak ať si ji klidně nechají. Ale ať si ji platí sami.
březen 06, 2018 07:00
... : mila1
Lůza? Tak to jsme každý viděli něco jiného. A nebylo to jen v Praze. Budeš se muset, milý NČ, smířit s tím, že lidem se nelíbí, co Babiš a Zeman spolu s komanči a Okamúrou upekli... smilies/smiley.gif
březen 06, 2018 08:33
... : Michal
NČ, Věřím, že si informace ověřuješ, ale radši se neptám kde. Každopádně Barrandovu nevěřím už proto, jak majitel miliardář Soukup podporuje nejmenovaného a mnou silně nemilovaného.
Miliardář senátor Ivo Valenta je mi podezřelej taky, protože právě tak jako soudruh Babiš a celá řada dalších si ty miliardy poctivou prací za těch pár let od převratu vydělat nemoh.
A to že znáš na rozdíl ode mne Aeronet a Sputnik je mi podezřelé.
A na závěr a úplně nakonec, protože dál už se tebou zabývat nebudu, aspoň doufám, že to vydržím:
Lůza? Tak to jsme každý viděli něco jiného. A nebylo to jen v Praze. Budeš se muset, milý NČ, smířit s tím, že lidem se nelíbí, co Babiš a Zeman spolu s komanči a Okamúrou upekli...

březen 06, 2018 08:48
... : Míša šíša
Mohl by mi někdo vysvětlit, cože to vlastně ten Babiš a Zeman spolu s komanči a Okamurou upekli? Zřejmě mi něco uteklo.
březen 06, 2018 09:17
... : Iris
....tak už lůza? To nám ta terminologie houstne ! smilies/sad.gif
březen 06, 2018 09:32
... : NČ
Lůza je u mě zmanipulovanej nemyslící dav. Tak asi tak.
Jinak mi to všechno vychází tak, že toho Ondráčka použili právě proto, aby mohly bejt protizemanovský, protiokamurovský a protibabišovský davy zmobilizovaný. Ondráček byl jen uměle vytvořená záminka. Kdyby tzv. "demokratum" šlo skutečně o jeho nezvolení, nebylo nic snadnějšího, než aby při dávno ohlášenym hlasování přišli aspoň jednou do práce. Že všichni vědí, kdy a kam se mají do práce dostavit, to je zřejmý ze stoprocentních účastí vždycky, když si odhlasovávají zvýšení platů. Tentokrát to ale bylo spíš právě naopak, jako by právě potřebovali, aby zvolenej byl. Nebo je to tak, že jejich platy jsou jim přednější, než osud demokracie, kterej mají tak na srdci?
březen 06, 2018 09:44
... : Krakonoš
Já jsem navopak rád, že část veřejnosti dala najevo, že jmenování rudýho parchanta do čela tý komise není v pořádku (v pořádku by bejvalo bylo, kdyby von i jeho fotr aspoň pár let bručeli minimálně za §260, stejně tak tisíce dalších rudejch šmejdů, nojo, nebyli jsme jako voni a to byla chyba). A zaplaťpánbu za českou televizi. K dokonalosti má fakt hodně hodně daleko, ale pořád je to vo několik parníků lepší, než ty soukromý výrobníky reklamy a pořadů pro mentálně retardovaný. TV Barrandov, to snad už ani nesplňuje parametry televizní stanice, to je spíš psychologickej úkaz. smilies/wink.gif Zdravím Mílu, Iris a Michala.
březen 06, 2018 09:48
... : *deeres*
Na Barrandov nekoukám, Babiše jsem nevolila a s jmenováním Ondráčka nesouhlasím.
Ale, kdo asi tak zorganizoval demonstraci na Václaváku? Nejspíš demokratický blok, který podělal volby a s výsledkem se nehodlá demokraticky smířit. Otázka je, kdo jim dodal papírové obušky ve velkém množství, řekla bych, že ten samý, co dodával červené karty. Demokratický blok si svoje pojetí demokracie nenechá ukrást a tak zkusí vyvolat Majdan. Na Slovensku už mají nakročeno, to by bylo, aby to nešlo i u nás.
Ne, že bych byla zlomyslná, ale ať jsou nové volby, pidistrany budou bez peněz a odkráčí do věčných lovišť a "nahvězdičkovaní tupí burani" to tam hodí Babišovi.
Zdravím Krakonoše! smilies/cheesy.gif
březen 06, 2018 10:01
... : mila1
Teda já zírám. Když jsem četla to, co vyplodili Babišovi poradci v neděli večer na jeho facebooku, tedy to, že zvolení Ondráčka je vina demokratických stran, jejichž poslanci chyběli ve sněmovně a že vše je to jen snaha o zmobilizování antibabišovských sil, tak jsem si říkala, že jenom někdo mentálně slabý může takovému kotrmelci věřit. A ono se ukázalo, že opravdu takoví existují :-)
březen 06, 2018 10:12
... : mila1
opravuji - nezvolení Ondráčka
březen 06, 2018 10:14
... : mila1
jsem se do toho zamotala :-) pochopitelně zvolení Ondráčka byla podle Babiše vina Demokratického bloku.. On prostě mění názory přesně podle toho, jak mu jeho mediální poradci radí.

deeres: víš, co je zajímavé? Že když tady byla vláda Topolánka, Nečase atd., tak to lidi na Václavák nevyhnalo. A ta "lůza" protestovala nejen proti Ondráčkovi, ale hlavně proti Babišovi, Zemanovi a jejich propojení s komunisty a SPD. A počítám, že podobné akce budou při inauguraci Vámi voleného Zemana.
březen 06, 2018 10:40
... : zuza
Tak Praha vždy nejlépe ví, co je pro občany ČR nejlepší...
březen 06, 2018 10:45
... : mila1
zuza: Praha? asi sis nevšimla, že protesty byly v 11ti městech smilies/cheesy.gif
březen 06, 2018 10:47
... : *deeres*
Milo1, netuším , kolik ti je. Ale mně je tolik, že moji rodiče jako třicátnící zažili 48.rok, já jako dvacetiletá 68. rok a tedy i 89.rok. Od té doby jsem krajně nedůvěřivá vůči srocenému davu a vždycky přemýšlím o tom, kdo asi tak sehnal ty ovce dohromady. Nešla bych tak daleko, že bych si myslela, že chybějící poslanci při hlasování byl záměr. Ale každá záminka se hodí, ke zvrácení výsledku voleb.
Musím se smát, když se dočtu, jak ti nejlepší z nás, ani nedokáží hlasovat. Hlasování proběhlo už 19.1.2017
Podle ČTK byl zvolen větším počtem hlasů, než bylo nutné, politici ale tvrdí opak. Předseda dolní komory Radek Vondráček (ANO) následně označil dnešní druhé kolo volby za zmatečné. Volba se z rozhodnutí poslanců uskuteční na návrh ODS až na schůzi, která začne v polovině ledna.
A pak je ve stejném datu zvolen Ondráček najednou zvolen.
Dolní komora ho v dnešním druhém kole tajné volby navzdory kritice zvolila.
Pak nastoupí Babiš, že Ondráček bude odvolán. a "demokratický blok" to podělá při hlasování svojí neúčastí. A to i přesto, že když poslanci nejsou přítomní, protože třeba náhodou hodují v kantýně, nechávají svojí kartu v pohotovosti a tak stačí, aby někdo zodpovědnější a momentálně méně hladový, to za ně odklepl. Prý běžná praxe.
březen 06, 2018 11:17
... : Míša šíša
Pokud v Praze demonstrovalo cca 10 tisíc lidí, nedělá to ani 1 procento z celkového počtu obyvatel Prahy. Takže Prahu bych nijak neosočovala. V dalších městech byla účast ještě menší. Já to vidím tak, že se jedná o občany, kteří nehodlají respektovat výsledek demokratických voleb a chtějí jej změnit nedemokratickým způsobem. Pokud by chtěli vyjádřit jen svůj názor, bylo by to v pořádku, oni ale chtějí změnu na úkor většiny, která volila jinak.

Už mi někdo vysvětlí, cože to Babiš a Zeman spolu s komanči a Okamurou upekli? Přímo prahnu po této informaci!
březen 06, 2018 11:29
... : Míša šíša
Já jsem navopak rád, že část veřejnosti dala najevo, že jmenování rudýho parchanta do čela tý komise není v pořádku (v pořádku by bejvalo bylo, kdyby von i jeho fotr aspoň pár let bručeli minimálně za §260, stejně tak tisíce dalších rudejch šmejdů,

Já jsem taky ráda, že část veřejnosti dala najevo, jak je jim odporný rudý parchant, který v devatenácti letech jako esenbák uposlechl rozkazu svých nadřízených (dnešní policisté to zřejmě dělat nemusí a při policejním zásahu by si nikoho praštit nedovolili).
Bohužel už nejsem ráda, že stejným stylem tato veřejnost neodsoudila všechny komoušské papaláše, kteří právě v duchu hesla "nejsme jako oni" z toho vytěžili, co se dalo. Že veřejnost neodsoudila se stejným rozhořčením všechny ty estébáky, kteří dodnes pobírají tučné renty z našich daní. Že například tato veřejnost nedemonstrovala, když nebyl odsouzen za vraždu generála Píky komunistický prokurátor Karel Vaš, lidská zrůda, která měla na svědomí desítky poprav a nespravedlivě vězněných lidí. Atd.atd.atd.

Zdravím Danielu, deeres, Mílu, Iris, Krakonoše, Zuzu, NČ, doktora, Michala, jakožto i všechny ostatní, kteří se diskuze neúčastní, ale čtou ji. smilies/cheesy.gif
březen 06, 2018 11:45
... : zuza
Tak těch 11 měst mi dalo po sečtení asi 20 tis. lidí. Tak kolik procent to je si dokáži spočítat. Pokud nechce někdo respektovat výsledky svobodných voleb, tak už opravdu nevím, co bude následovat. Je pravdou, že jako derees moc pamatuji, a proto si dokáži i leccos představit.
březen 06, 2018 12:15
... : Krakonoš
Jinak musím, a to se mi fakt nestává často, souhlasit s Okamurou, že pánové poslanci z demokratickejch stran jsou kašpaři, protože kdyby nechodili do práce jako do houslí, tak tam ten rudej zmetek zvolenej nebyl a nemuseli jsme ho dneska řešit. (Na druhou stranu bysme asi řešili další nový a nový pokusy vo to ho tam nainstalovat, protože ačkoli se nikomu nelíbí myšlenka vopakování referenda tak dlouho, až se prosadí ta správná vodpověď, vopakování nějaký volby za stejným účelem evidentně nikoho z hlídačů demokracie nijak dvakrát nevzrušuje.) Tak snad se pod dojmem z těch demonstrací hoši nad sebou zamyslej. Volili jsme je pro to, aby makali aspoň tak, jako maká vrchní estébák! smilies/wink.gif

Míšo, mě na Ondráčkovi nevadí, že byl tenkrát blbej a byl shodou vokolností v pohotováku, což byl vlastně policejní přijímač. Měl jsem tam kámoše, ve stejný době. Mě vadí, že svý debilní, zrůdný rudý názory zastává dál. Jeho fotr ho "dobře" vychoval dle svejch zásad. Kdyby měli tihle hoši skutečnou a většinovou moc, byl by sice klid na práci, ale já vo tenhle klid fakt nestojím. Kdyby názory Ondráčka staršího v 89. zvítězili, měli jsme tu tenkrát vobčanskou válku. Ani vo to nijak zvlášť nestojím.
březen 06, 2018 12:18
... : Krakonoš
za chyby mě/mně se vomlouvám :-D
březen 06, 2018 12:19
... : Krakonoš
Mílo, v těch dalších městech to byly stejně jenom buňky "pražský kavárny". smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
Vždycky, když jsem v Praze, snažím se tu kavárnu najít, ale furt se mi to nedaří. Třeba ňákej pražák poradí...
březen 06, 2018 12:21
... : NČ
Dík za pozdrav, Míšo.
Co se týče Zemana, už jsem k tomu svý psal dřív a nebudu to opakovat. Snad jen, že když filozofové a politologové odevšad ječeli, že Zemana volej nevzdělaní, nesvéprávní, vesničtí burani, vlastně jsem ani jinou možnost neměl. Nemám ani nejmenší chuť ani potřebu, bejt na stejný hromadě s těma nesmírně inteligentníma.
Takovej generál Pavel, oddanej normalizační komunista, přísahající věrnost okupačním armádám Varšavský smlouvy, může děkovat bohu i komunistum, že k zásahum proti demonstrantum nebyla povolaná armáda. On by tehdá jistě statečně odmítnul splnit rozkaz, byl by vyraženej a NATO by přišlo o jednoho z nejoddanějších bojovníků.
březen 06, 2018 12:27
... : NČ
A zaplaťpánbu za Českou televizi, Krkonoši??? Jo, tak v tom bych s tebou naprosto souhlasil. Blbý na tom je jen to, že pánbu ji nezaplatí a nezaplatí. Tu musej povinně zaplatit i ti, kteří o ni nestojej. Už jsem taky psal vejš, ať si ji platí ten, kdo ji potřebuje! Já ji nepotřebuju, přesto ji musím platit. Nepřijde ti to sprostý, vyděračský? Když jako seš takovej moudrej, inteligentní a spravedlivej...
březen 06, 2018 12:54
... : mila1
Krakonoši, kavárna je to místo, kde se schází ta "lůza", to je přece každému jasné, i zdejšímu skanzenu starých dobrých časů :-)
březen 06, 2018 13:29
... : Míša šíša
Hmm, tak co Babiš a Zeman spolu s komanči a Okamurou upekli, se asi holt nedozvím. Že by jen prázdné tlachy získané z těch kvalitních webů, co se jim proruské Parlamentní listy nemohou rovnat?
březen 06, 2018 13:41
... : mila1
Míšo, Tobě nestačí to, co se děje? Že Babiš s podporou KSČM a SPD protlačí ve sněmovně vše, co chce?Že Zeman kašle na ústavu, vykládá si ji podle svých nálad a ani nestanovil termín, dokdy má Babiš představit další vládu? To že Babiš, ač je v demisi, dělá čistky na ministerstvech a posílá finanční kontroly všude tam, kde potřebuje někoho zničit? To jsi opravdu tak slepá?
březen 06, 2018 13:45
... : Míša šíša
Mě vadí, že svý debilní, zrůdný rudý názory zastává dál

Který názory máš na mysli?
(Starého Ondráčka neřeš - to bys byl jak komunisti, kteří trestali dětí za jejich rodiče.)
březen 06, 2018 13:48
... : mila1
březen 06, 2018 14:00
... : Míša šíša
A co by mi mělo stačit? Vždyť má s tím odůvodněním pravdu - stejně by to nikdo neuznal, každý by to považoval za čistě účelové. A že tenkrát plnil příkazy, tak to je přece taky pravda. Dovedeš si představit, že by dnes takový policista ze zásahové jednotky, když je v akci, najednou odmítl uposlechnout rozkaz s tím, že neví, jestli se někdy v budoucnu nebude chtít pustit do politiky a že by ho to mohlo poškodit?
Jinak tě mohu uklidnit, kauza Ondráček je ukončena - bude sám rezignovat. Tak to jsem zvědavá, jaký další důvod se teď najde k demonstracím.
březen 06, 2018 14:18
... : mila1
Míšo, stačí si přečíst transparenty, se kterými včera lidi byli na náměstích. A i Tobě to dojde, kvůli komu tam byli a budou.. Tímto končím, nemám chuť tady ztrácet energii.
březen 06, 2018 14:36
... : marty
Zdravím všechny.


1.KSČ měla být zakázaná hned po revoluci, že se pan Havel dohodnul s panem Čalfou a následně vymyslel pěkné heslo "Nejsme jako oni" nikdo v současné kauze nezmiňuje. Část špíny by ulpěla na Havlovi.
2. V článku na který dala odkaz mila se M.Benda rozčiluje, že se komunisti opět začínaji roztahovat. Pokud vím, tak Benda je "profesionální" poslanec, tak co tam těch 20 let dělal? Když má s KSČM takovej problém, měl na to 20 let,aby je zakázali.
3. Za současný patový stav může především neschopnost, nebo všehoschopnost politiků z ČSSD, Topky, ODS.......tak ať se nediví

Pro pořádek Babiše ani Okamuru jsem nevolila a nejsem z nich nadšená, ale respektuju demokratické volby a politici maji hrát s rozdanýma kartama. Jo když od začátku křičeli, že s Babišem ne, tak se šance chopili KSČM a SPD. Pro mě naprosto ligické a předvídatelné.

A ČT? Zprávy a politiku na ní nesleduju. Hltám Vyprávěj, První republiku....tak za to si ode mě poplatky zaslouží.
březen 06, 2018 15:29
... : NČ
Mě by dost zajímalo, co jako vlastně ti demokrati chtějí.
Jediný, co víme jistě, je, co nechtějí: Demokratický volby a demokraticky zvolený zastupitele (prezidenta, parlament, vládu) určitě nechtějí. Volby byly před pár měsícema.
Tak žeby chtěli nedemokratický volby? Nebo volby jen vzájemně mezi sebou? Něco, jako udílení Thálií a podobnejch uzavřenejch akcí "jen mezi sebou, jen pro zvané", jen mezi náma, co spolu kamarádíme a svou televizi nedáme?
To by se líbilo demokratum, ale líbilo by se to i zmanipulovanejm uřvanejm davum v ulicích? Pochybuju.
Ale tak jo. Chtějí odstranit prezidenta, nějaký parlamentní strany a vládu. Dobře. A co pak dál? Dosadit si svý kámoše, se kterejma mluvěj? Ale který kámoše, ježišmarjá? Vždyť z tý nabídky už tady bylo uplně všechno!!!! Dvacet let lhali a kradli jak straky, pak jeden poletoval se ztopořenym ****em po Itálii, další dělal poslušnýho otroka svý sekretářce, další sliboval a po volbách se lidem vychechtal do ksichtů "naše sliby nebyly zasazeny do reálného rámce". Teď zase pár fetek řve "pusťte nás na ně". Úchylnej neziskovkář, co za těžký prachy jezdí po školách vychovávat děti k Evropskejm hodnotám, si přivydělává honěním brčka a rozevíráním pr*** do kamery.
Vyhlídky na budoucnost po zrušení demokratických voleb jsou skutečně zářivý.

březen 06, 2018 15:58
... : Krakonoš
NČ, ano, souhlasím s tebou, že placení ČT by mělo bejt dobrovolný. Já televizi nikdy neměl a tudíž jsem ji nikdy neplatil a neplatím, přestože existenci ČT považuju za pozitivní jev. A ty mi ji takto musíš platit, protože se tý bedny nedokážeš vzdát, a to považuju za krajně nespravedlivý a nemravný - v tom s tebou souhlasím. smilies/wink.gif
březen 06, 2018 17:00
... : NČ
Jestli máš nebo nemáš televizor, to je mi srdečně fuk. Akorát mi není jasný, proč o něčem, o čem si nemůžeš sám udělat svuj názor, říkáš, že jde o pozitivní jev. No, to je fuk.
Ptal jsem se hlavně i na jiný věci, leč chápu, že by se ti na ně nesnadno hledaly odpovědi a tak, přesně podle vzoru z Jukónu, neodpovíš.
Mě by totiž daleko víc, než tvý vlastnictví televizoru, zajímalo, fakt docela vážně a bez ironie a bez přiblblejch smajlů zajímalo, jak si demokrati u koryt, vč. protestujících demokratů bez koryt, představujou další kroky po odstranění prezidenta a nepohodlnejch politickejch stran.
A protože už jsem zase dosáhl limitu 6 piv, musím končit. Tak třeba zase jindy ...
březen 06, 2018 17:27
... : Krakonoš
proč bych si nemoh udělat názor? online vysílání sleduju denně. Nikdo ti nevodstraňuje ani prezidenta (to udělá zubatá), ani vostatní strany, tak nefňukej. Dej si sedmý, je to dobrý na potenci. smilies/wink.gif
březen 06, 2018 18:24
... : NČ
Hm, takže odpověď žádná. Akorát blábol. Ale v poho. Od tebe nic jinýho než jukónskej blábol nelze čekat.
březen 07, 2018 03:31
... : Josef Kouba
Největší řev je vždy, když se do politiky pustí někdo s plánem ten smrad vyvětrat. S potem na čele se hrabou v minulosti dotyčného ve snaze něco na něj najít. Trump a řev strany které prohrála je typický příklad.
To samé se děje nyní v Čechách. Dlouhá léta si ta partička v poklidu rozdávala kšeftíky. Najednou se do politiky vrhne chlapík, založí nějaké ANO a za pár let vyhrají volby. To je šok. Hrozí že začne dělat revize v ministerstvech, podívá se na nějaké velké zlodějiny, možná nechá i někoho zavřít.
To co se děje od konce voleb, je kopání staré kobyly v posledním taženi. Snaha dostat toho chlapa pryč je enormní. V nových volbách by dostali ještě větší nakládačku, těch se bojí jako čert kříže.
Tak to alespoň kazí jak to jde. I ta minulá manifestace je ze stejné dílny.
Volební období je na 5 let tak toho chlapa nechte ať on a jeho strana ukáží co umí. Je to v politice příliš krátká doba na veliké změny.

březen 07, 2018 04:22
... : Michal
Plnil jsem jen rozkazy. Kde jsem to jen slyšel? Jo, to bylo v Norimberském procesu, tím se hájili.
březen 07, 2018 06:52
... : Sidon
Michale,
co takhle už ten zmíněný generál Pavel, Štětina, Merkelová a řada dalších, ti Ti nevadí? Já si osobně taky myslím, že takový člověk, který se přidal ke komunistům, na stranu "útlaku", by se v nynějším politickém světě neměl vůbec vyskytovat. Na druhé straně, když si člověk přečte, kdo všechno se to nějakým způsobem "umazal" od STBáků a dnes dělá, jakoby nic a lidem to ani moc nevadí (většině), tak vono bude opravdu asi něco shnilého ve státě českém.
březen 07, 2018 09:01
... : Míša šíša
Michale, v Norimberském procesu nesoudili řadové vojáky, co byli na frontě.
březen 07, 2018 10:01
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]