O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

BUĎTE VLÍDNÝMI A POMÁHEJTE! PDF Tisk E-mail
Středa, 03 květen 2017
Image result for welcome refugees!Včera jsem dostala znovu dopis s textem od paní Johany, která už několikrát napsala - s tím, že by ráda, kdyby byl zveřejněn na Kudlance. Vzhledem k tomu, že jsem srozuměna s tím, že není důvod, abych  jí nevyhověla, můžete se k němu případně vyjádřit... Jen prosím všechny diskutéry, aby zachovávali alespoň základní pravidla slušnosti...

 

 

 

 

 

 

Milá redakce Kudlanky.

 

Ze všeho nejdříve vám chci z celého srdce poděkovat za to, že na vašich stránkách se již neprezentují hloupí xenofobové, šířící své myšlenky plné nenávisti po různých webových stránkách, na kterých ještě doposud mají prostor. Věřím ale, že v nejbližší době budou  stejně všichni umlčeni, jejich příspěvky mazány tak, až nebudou mít žádný prostor k šíření svých rasistických projevů. Demokracii přec máme proto, abychom podobné názory nepřipustili za žádnou cenu.

 

Nyní vás chci informovat o současných aktivitách všech našich neziskových organizací:

 

S nadcházejícími teplými dny se chystáme na přijetí dalších nešťastníků, pořádáme proto pro ně sbírky peněz, ošacení, obutí, nejrůznějších potřeb a tak podobně. Jistě budou někteří chtít zakořenit i v naší krásné vlasti. Jen je nutné zlepšit jim podmínky.

 

Jen malou ukázku práce naší neziskovky, oč se snažíme:

 

Poskytovat srozumitelné informace migrantům – překládat informační materiály do jazykových mutací, umístit informace pro cizince na různé web stránky, vyčlenit část dalších prostředků na službu komunitních tlumočníků / interkulturních pracovníků; získávat další prostor v novinách a časopisech – rozhovory s občany –  s migranty, praktické informace pro cizince; provádět výzkumy/průzkumy o situaci cizinců v dané lokalitě a zprostředkovat jejich výsledky na veřejných akcich, určených pro široké publikum. Nabízet a především vyhledávat - různé možnosti spolupráce s migranty – od jednorázových po dlouhodobější. Podporovat jejich vzdělávání a přípravu pedagogů pro práci s cizinci..

  

 

Za předpokladu, že migrant dostane u nás politický azyl, má zcela samozřejmě nárok na stejnou podporu, jako každý z nás - a je to tak v naprostém pořádku - příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, dávky v hmotné nouzi, případně rodičovský příspěvek apod.; jen si uvědomte, že i naši migranti po 48., 68. roce také dostali pomoc v zahraničí od těch států, kde našli nový domov.

 

Je proto jedině správné, že se dostávají migranti i u nás na podobnou dávku jako v Německu, tj. jeden migrant/20.000,- Kč měsíčně.  A tady musím napsat, že mě osobně přímo uráží, jak mohou být  mnohdy někteří naši občané tak závistiví a nepřející.  Vždyť každý má víc! To i my, aktivistky, jsme měsíčně hodnoceny nejméně dvojnásobnou částkou a věřte, sotvaže někdy jen tak tak s penězi vyjdeme.

 

 

Výsledek obrázku pro NOVÍ MIGRANTI

 

 

 

Proto bych chtěla při té příležitosti pořádat všechny, kteří mají dobrá srdce: POMOZTE finančními dary těm nebohým lidem, kteří přišli o svůj domov a nyní jej hledají ve světě, tedy i u nás. Vždyť mají před sebou tak dlouhou cestu – naučit se jazyk, sžít se s novým prostředím, přemoci stesk po domově. Odměnou vám bude jejich štěstí, vděk i láska.

 

S poděkováním všem a především celé redakci Kudlanky.cz

 

JOHANA

 

 

Komentáře (55)add feed
Promiňte : Michal
ale ani omylem. Od nikoho krom bratrance který nám půjčil jsme nedostali nic a jsme hrdí na to, že jsme přežili. 25 let bojovali o přežití a dokázali jsme to. Teď mám dávat někomu u koho si nejsem jistý, že "hne prstem"? Ať se mi ta neziskovka zaručí že má pomoc má konec. Do té doby nic, rozdávat z tvrdě zasloužené penze jinak odmítám. Howgh.
květen 03, 2017 22:10
Pripojuji se. : adriana34
Nikdy jsem nic od nikoho nechtela a dam jen tem, od koho budu vedet, ze si to zaslouzi. Tihle lidi nikdy pro nas pracovat nebudou, ti na penzi nasich rodicu vydelavat nebudou, to bude jen to stejne, co tu uz mame. Omlouvam se, ale to je muj nazor.
květen 03, 2017 22:18
Že ještě někoho baví : Krakonoš
reagovat na zjevnýho trolla, kterej píše jenom s jedním jediným, jasným záměrem. (Už jenom ty formulace vo neziskovkách... Stačí se zamyslet a je jasný, že skutečnej pisatel je přesně z vopačnýho tábora.) Svatá prostato! smilies/grin.gif
květen 03, 2017 22:57
... : bb2
Presne tak, Krakonoši. Když je tu dlouho klid, někdo se nudí, i dostaví se svatá Johana.
květen 04, 2017 00:37
Tyhle hoaxy uplne zboznuju! : Mikin3
smilies/grin.gif
Nahodou, u tech prvnich dopisu byla jeste jakasi moznost, ze je pise nejaka dosud nepolibena panna se srdcem cistym, jako horsky potucek. Ale tentokrat to nas trollik pokazil.
Aspon tech 20 000 Kc mel vynechat..... smilies/tongue.gif
květen 04, 2017 05:54
. : Míša šíša
Už se to tu řešilo - a Daniela uvedla, že Johana je skutečná. Údajně snad nějaká herečka...
Teď už tomu ale nemůže věřit snad úplně nikdo. Jak píše Mikin - tentokrát to "Johana" už fakt přeťápla. smilies/grin.gif
květen 04, 2017 08:53
Já vás opravdu nechápu : Johanka
Naše Organizace pro pomoc uprchlíkům již 25 let pomáhá uprchlíkům a cizincům v České republice, je nevládní a nezisková organizace, která bezplatně poskytuje právní a sociální poradenství svým klientům, pořádá vzdělávací programy pro laickou i odbornou veřejnost a další aktivity na podporu integrace cizinců.

Víme, že pořádání integračních aktivit je jedním z nejúčinnějších prostředků podpory vzájemných vztahů mezi cizinci a majoritní společností. Realizováním komunitních, kulturních či sportovních aktivit otevíráme prostor pro dialog a nalezení nových přátel. Věříme, že společně strávený čas, zážitky a přátelství jsou předpokladem pro dobré soužití a zároveň podporují sounáležitost komunity určenou místem a ne etnicitou.
Finanční příspěvky budou použity na zajištění provozu organizace směrem ke klientům a rozšíření našeho vybavení pro klienty, jako je nákup knih, učebnic apod.
Lidé, vy už nevěříte vůbec ničemu!!!
květen 04, 2017 09:19
Ale ano, věřím. : Michal
Hlavně tomu, že budujete komunity lidí kteří nepřizpůsobí, kteří budou závislí na pomoci. Konečně, proč by se snažili a pracovali, když podpora kterou jim nabízíte přesahuje současné výdělky mnoha tvrdě pracujících. Nechoďte na mne s průměrnou mzdou, víte kolik vydělává pokladní v supermarketu? Asi ne, protože o těch 20000 se jí tak může zdát.
Takže, ať si jim pomáhá kdo chce, já to nebudu. Žil jsem příliš dlouho v Americe abych věděl kolik z příspěvků se dostane opravdu potřebným a kolik zůstane "na provoz" neziskovky. Tam se dostali u nejmenované neziskové organizace až na pouhých 5%, které byly skutečně poskytnuty. Však z toho byl pěkný průšvih, když se zjistilo jak žije ředitel.

květen 04, 2017 09:37
johano, : zuza
znáš výši průměrného českého důchodu? A víš, že žije většina žen jako vdovy? A znáš kolik zaplatí za bydlení? Stačí vyjet na venkov, aby jsi alespoň něco pochopila, ona Praha je trochu mimo... a asi jsi mohla pomáhat svým vlastním lidem, mnozí tu pomoc opravdu potřebují. Celý svět nezachráníš....
květen 04, 2017 10:52
zuza : Milene
ani Praha není úplně mimo. Myslím, že s platem 40 000 se ani v Praze běžně nesetkáváš. Alespoň v mém okolí rozhodně.
květen 04, 2017 11:00
Johana : Milene
Prosíš o peníze pro vaši neziskovku. Ale nenapsala jsi základní informace o názvu té organizace a číslo účtu. smilies/angry.gif smilies/angry.gif Tak jak jsi to myslela? smilies/wink.gif smilies/wink.gif
květen 04, 2017 11:03
... : *deeres*
Koncem března mně s definitivní platností odešel můj milovaný mobil LG véčko. Ještě naposledy jsem mu poskytla umělé dýchání a resuscitaci, abych vydloubala údaje z organizéru, protože si nic nepamatuji.
Následně jsem vyplázla více, jak třetinu svého důchodu za smartphone. A nastalo dílo. SIM kartu mám ještě z minulého století a byla dvakrát tak velká, než teď potřebuji. Oříznutá nefungovala, operátor mně jí vyměnil. Dám jí do mobilu a ten mně hned ukradne kredit za internet na jeden den. Tak ho zakáži a mobil nefunguje. Dobře, na nastaveni ho připojím na wifinu, protože od mobilu požaduji pouze volání, SMS, oranizér a foťák. Ale to si musím založit účet u Gmailu, kde pro identifikaci chtějí i číslo mých bot, aby mohli otravovat. Neustále mažu jejich hlášky, stejně tak, jako ty od operátora.
Po této zkušenosti, mám dotaz na Johanu. Kdo imigrantům kupuje smartphony, kdo jim platí poplatky za volání a hlavně za internet, protože bez něj se prakticky nedají používat?
Vždyť mají před sebou tak dlouhou cestu – naučit se jazyk, sžít se s novým prostředím, přemoci stesk po domově. Odměnou vám bude jejich štěstí, vděk i láska.

Jak vypadá sžívání v praxi, víme všichni, mimo Johany.
A proč ti nešťastní prchající po sobě nechávají takový brajgl – zahazují přikrývky, stany, deky, hračky, jídlo…?
1. armádě se nelíp postupuje nalehko vědí, že večer jim nějaká degenerovaná slunka přinesou
věci nové
2. armádě se nelíp postupuje nalehko a vědí, že v cíli jim „mama Merkel“ nadělí prachy, na
cokoliv si vzpomenou
3. armádě se nelíp postupuje nalehko a postará se o ně alláh

květen 04, 2017 11:38
A ještě k tomu příspěvku pro migranty. : *deeres*
Je proto jedině správné, že se dostávají migranti i u nás na podobnou dávku jako v Německu, tj. jeden migrant/20.000,- Kč měsíčně. A tady musím napsat, že mě osobně přímo uráží, jak mohou být mnohdy někteří naši občané tak závistiví a nepřející. Vždyť každý má víc! To i my, aktivistky, jsme měsíčně hodnoceny nejméně dvojnásobnou částkou a věřte, sotvaže někdy jen tak tak s penězi vyjdeme.

Moc dobře si pamatuji, jak se tvrdilo, že sjednocené dávky v EU pro migranty neprojdou a hezky v tichosti je najednou mají.
Průměrný důchod za celoživotní práci je 11.000,-Kč a průměr neznamená, že ho má každý a proto je mně "opravdu moc líto", že chudinka Johana jen tak tak vystačí s nejméně 40.000,.Kč/měs. Dělá si z nás blázny?
květen 04, 2017 11:47
To jako myslíš : Herodesa
že mám ze svého důchodu 8500, posílat něco mladým a lenošným?
květen 04, 2017 11:52
Dobrá, budu si hrát na to, že nejsi hoax : marty
Milá Johanko,v neziskové organizaci by měli pracovat neziskuchtiví lidé. Odměnou jim má být dobrý pocit, který určitě potřebují k životu víc než peníze. Pokud svoji činnost konáte za odměnu 20000,- měsíčně a očekáváte ještě příspěvky od opravdu pracujících lidí, chováte se stejně jako ti vaši "potřební imigranti". Až si na svoje bohulibé aktivity vyděláte vlastníma ručičkama a nebudete natahovat ruku ke státu a jeho občanům a zjistíte, že bez práce nejsou koláče, nejspíš si rozmyslíš kdo si tu pomoc zaslouží a pokud vůbec. Udělat si ze státu dojnou krávu a za tímto účelem ještě vlastní zemi nakazit entitami z naprosto odlišného prostředí, s destruktivní morálkou namířenou proti svým chlebodárcům je prachobyčejná vyčůranost všech těchto "neziskovek".

Vy a jenom vy jste příčina současné vyhrocené situace, nárůstu všech těch " ismů", kterými tak rádi označujete všechny, kteří projeví nesouhlas. Kteří si naší domoviny váží a zároveň cítí, že je vámi ohrožena.

PS1. Mezi cizinci mám známé, každý se uměl sám postavit na nohy, nepotřeboval natahovat ruce po milodarech.
PS.
květen 04, 2017 11:53
... : marty
PS2. Od jisté doby nepřispívám ani na zvířátka v útulcích. S jednou velkou výjimkou, kde mám jistotu, že ti lidé z toho nemaji ani korunu.
květen 04, 2017 11:56
No právě, deeres, : Míša šíša
někdo si z nás dělá blázny. Už ta věta v úvodu o principu demokracie byla dobrej fór. smilies/grin.gif
květen 04, 2017 11:57
... : marty
jo to nezištné ohodnocení aktivistek je ještě víc??????

No coment.
květen 04, 2017 11:59
Jo, tady to už Johana přehnala, takže se stala nedůvěryhodnou. : toulavej
Ovšem, tohle téma nezmizelo, pořád trvá a bohužel ho pořád nikdo neřeší, protože nechce řešit! A to JE problém. Blogy http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599841
ukazují SKUTEČNOST a jsou víc než alarmující. Což ovšem jedinci, mající moc a pošetilci-sluníčkáři nebo přímo organizátoři neberou na vědomí. A to není sranda! Jako tenhle článek.

A tady jsou první výsledky – zločinnost IMIGRANTŮ za rok od 2015 do 2016 stoupla např. v Německu o 52%, tj 174 tisíc vážných trestních činů. Bohužel, z našich mainstreamových médií se to nedozvíš, asi nepodstatný . . .
http://www.ceska-justice.cz/2017/04/kriminalita-migrantu-nemecku-stoupla-527-sasku-jsou-pachateli-tunisane-cesi/

květen 04, 2017 12:05
Vidím, že troll je úsopěšnej. : Krakonoš
Minimálně deeres mu to žere i s navijákem smilies/grin.gif.
květen 04, 2017 12:24
Krakonoši, : *deeres*
nežeru, ale bohužel, má pravdu Toulavej. Neziskovky jsou skutečnost, kterou ani ty nemůžeš nevidět.
Až budeš někdy v Praze, běž se podívat na imigrantské centrum na Ruzyni, běž se podívat na Žižkov na Kliniku, nebo jak bude teplo do Stromovky. Tam všude jsme díky "Johanám" už obohaceni. Normální člověk se dneska takovým místům už vyhýbá a bude hůř.
květen 04, 2017 12:52
všem.... : doktor
.... všem krom Johany.Nereagovat na jasné provokace.Jen ty sumy peněz kterými zde pohazuje.Kvůli našemu časopisu i naší velice milé a sluníčkové Daniele nemohu být hrubý a sprostý.Proto tento text není určen nějaké osobě.
květen 04, 2017 13:19
Marty : Michal
Bravo, tleskám. Já mám dělat neziskovky ještě bohatší a podporovat lemry práce se štítící. No ale to tu píšu pořád dokola, počínaje úplně prvním komentářem tady.
květen 04, 2017 15:49
Tak to vidis Krakonosi, : Mikin3
Johana je jasny hoax, nikdo ji to nezere, ale uspech ma tenhleten troll vetsi, nez clanek o rozvodu jednonohe lesbicanky. smilies/grin.gif
A ja se v tech "Svobodnych novinach" ze kterych cerpa Deeres dozvedel (mimo jine), ze uprchlici dostavaji 2x vetsi davky nez duchodci, Americani nakazili Hugo Chaveze rakovinou pomoci "nanozbrane" a ve Washingtonu vladnou sataniste.
Tak to se na "mainstreamu" fakt nedoctes. smilies/wink.gif
květen 04, 2017 17:00
Danielo, : zuza
Tví věrní Tě odhalili...
květen 04, 2017 17:25
Johana nebo Janda? : *deeres*
Tak Johana je hoax a co takový Janda z Think-thanku Evropské hodnoty a že tam nesedí sám a všichni vedou úplně stejné řeči, jako Johana. (Radko Hokovský- ten dokonce napsal disertační práci o ochraně Schengenského prostoru před nelegální imigrací,Jan Famfule, Michaela Tobolová,Jakub Vlasák, Jiří Kopal,Jana Holcová, Petr Holec,Jan Kovář.....) Nakonec se sami můžete podívat, jak jsou EH placeny. Peníze jdou z účtu Sebevědomé Česko a Česko-německého fondu B.
V Českoněmeckém fondu budoucnosti jsou hned dvě osoby předsedy složek sudetoněmeckého landnsmanšaftu. A kdo je organizace Sebevědomé Česko?
otazníky mohou viset nad statisícovými částkami od právnických organizací. Tedy pravděpodobně právnických organizací. Na tzv. transparentním účtu Evropských hodnot totiž figuruje i příjem peněz a opět ve statisícových částkách, kdy z popisu nelze zjistit, od koho peníze přišly. Uvedeny jsou pouze zkratky, ze kterých ale běžný občan nebo možná kdokoli, vyjma majitele konta, nevyčte vůbec nic. Odhalit je možné pouze to, že finance přitekly ze zahraničí. Kdo je poslal, to už se nedozvíte.
Další pozoruhodné praktiky stran peněz u lobbistů z Evropských hodnot spočívají v podivném přeposílání finančních prostředků mezi vzájemně spřátelenými organizacemi, a dokonce i mezi spolky, za kterými stojí stejní lidé.
Mezi ně patří organizace Centrum sebevědomé Česko. Jejím ředitelem je Jan Famfule, který zároveň působí coby člen správní rady a zástupce ředitele pro finanční a projektové řízení v Evropských hodnotách. Přičemž další dva členové tohoto známého spolku, Radko Hokovský a Jakub Janda, jsou zároveň členy správní rady druhé uvedené neziskovky Centrum sebevědomé Česko. Obě organizace také sídlí na stejné adrese, pravděpodobně v bydlišti šéfa EH Radka Hokovského na Praze 4.

A víte kdy se nelegální migrant stává uprchlíkem. K tomu dochází ve chvíli, kdy podá žádost o azyl, případně procesem regularizace.
květen 04, 2017 17:57
Prosímtě, deeres, : Krakonoš
já jsem v Praze každou chvíli a nevím, proč bych měl lízt na místa tebou určený. Já na rozdíl vod tebe vím, co jsou to neziskovky, kolik jich je po celý republice, jakou činností se zabejvaj a kolik dobrý práce a pomoci druhejm lidem (třeba postiženejm) za nima stojí (aniž by z toho někdo bohatnul, to je fakt komický). Takže to, že se tady někdo snaží udělat ze slova "neziskovka" slovo sprostý a podkopává tady práci tisíců lidí (a používá k tomu pár křiklavejch příkladů, který fenomén neziskovek nevystihujou ani procentem), je jenom další součást tlaku na utažení šroubů, vomezení vobčanský společnosti, příklon k nějakými typu diktatury. Kde bude jenom moudrej stát - strana a vláda. Vostatní nejlíp zakázat, rozpustit. Díky, nechci, zažil jsem už jednou a fakt - stačilo. smilies/wink.gif
květen 04, 2017 18:00
Jasně, : *deeres*
máš pravdu, jako vždy a proto nikam lézt nemusíš, ono to k vám nejspíš také dojde a na rozdíl ode mne se toho i dožiješ.
květen 04, 2017 18:09
Ale tady přece vůbec nejde o tenhle hoax! : toulavej
Tady jde o to, že problém s ilegálníma migrantka pořád existuje!, nezmizel a nikdo ho neřeší! Černouškové, nevzdělaní, nepřizpůsobiví svým náboženstvím, s odlišnou mentalitou a především neupotřebitelní pro práci v EU, vyžadující základní znalosti a světový jazyk, se neustále vozí neziskovkami i oficiálním Frontexem, který má chránit hranice, do EU a její vedení požaduje, aby si je státy přerozdělovaly – stále, plynule, jak jsou sem přiváženi! Bez papírů, identifikace, bez víz a na letištích tě i s papírama svlékají do naha a pobíhají tam vojáci se samopalama, aby tě jako chránili :-). A na tyhle neziskovky – cestovky pro ilegály – v podstatě legální pašeráky – si nikdo netroufne jim v tom zabránit a všechny zavřít. Protože levicový média by spustila poprask – ta oblíbená slova xenofob, rasismus, . . . :-) takže tahle společnost, jestli se ale hodně brzo nevzpamatuje a nevymění současný politiky, půjde do prdele! Je za pět dvanáct . . .

Pokud jde o neziskovky, jistě jsou některý potřebný a prospěšný a některý naprosto nepotřebný. A záleží, jak je kdo subjektivně posuzuje. Ty, co se starají o místní lidi, většinou nikdo nerozporuje jejich činnost. Tady se posuzují a kritizují ty ostatní, jejichž náplní je sem přivážet a tady integrovat viditelně nepřizpůsobivé lidi s jiným žebříčkem hodnot, o které většina obyvatel nestojí je tu mít! Protože nechce, aby to tu vypadalo jako v místech v západní Evropě, kde už tihle lidé žijí 40-50 let, jako Francie s výjimečným stavem, Belgie, nově Švédsko, Německo . . . Tak tohle u nás VĚTŠINA nechce zažívat, proto nepodporuje činnost takových neziskovek, které by tady chtěly multikulti společnost s takovými lidmi. Je to, Krakonoši, srozumitelný? Ten odpor neznamená žádnou touhu po diktatuře, jak nám sluníčkáři podsouvají, je to jenom pragmatismus, aby tahle 6. nejbezpečnější země z nějaký ankety, taková i zůstala . . .
květen 04, 2017 18:38
prosimtě toulavej, : Krakonoš
Tady se posuzují a kritizují ty ostatní, jejichž náplní je sem přivážet a tady integrovat viditelně nepřizpůsobivé lidi s jiným žebříčkem hodnot

Kolik jich takovejch znáš? Kolik promile lidí z celýho neziskovýho sektoru se něčemu takovýmu věnuje? Tohle fakt nejni téma...
květen 04, 2017 18:58
... : *deeres*
Konsorcium nevládních organizací pracujících s migranty v ČR, z.s.,Člověk v tísni,Poradna pro integraci,Evropské hodnoty,Amiga,Sdružení pro migraci a integraci,Meta,Evropská kontaktní společnost,.Multikulturní centrum Praha,Organizace pro pomoc uprchlíkům,Evropská kontaktní skupina,Slovo 21,La Strada,Sdružení občanů zabývajících se imigrací,InBáze,MOST PRO,Centrum pro integraci cizinců,Poradna pro občanství a občanská a lidská práva,Nesehnutí,Lačhe Čhave, Centrum sebevědomé Česko......
Většina z nich podepsala Migrační manifest, který obsahuje opravdu perly:
http://www.migracnimanifest.cz/cz/index.html
květen 04, 2017 20:07
Ja delal par let vice prezidenta neziskovky. : Mikin3
Ale byla to jen spousta prace a starosti s organizovanim zavodu psich sprezeni. Jedina odmena bylo uznani vetsiny lidi a jedna vecere zdarma.
Za to jsme vsichni v neziskovce platili spoustou projezdeneho benzinu, penez za telefon a hlave spoustami zadarmo odpracovanych hodin.
A obcas nas nekdo za vsechnu tu namahu jeste dukladne sprdnul. Zajimavy ze to byli prakticky vzdycky lide, kteri v zivote pro sve blizni nic neudelali.
-------------------------------------
Deeres, nerac se znepokojovat. Tajemna Johana neni podle vseho zadny pornoherec, ale nekdo z "vasich".
A neni to zrovna clovek nejbystrejsi. smilies/grin.gif
květen 04, 2017 21:07
...Lidé, vy už nevěříte vůbec ničemu!!! : vlk
K uvěření stačí výroční zpráva příslušné organizace a bude hned jasno!
Takže sem s ní!

Pokud se žádná neobjeví, je Johana jen Fake lež s krátkýma nohama smilies/smiley.gif
květen 04, 2017 22:19
Vážení, : d@niela
V první řadě díky, že se až jisté výjimky tu všichni píšete slušně. Ale stále se dost divím, že v rámci diskuzních příspěvků si někteří neuvědomují, že internet jim nedává právo chovat se jak poslední nevychovaný pobuda. To jen na okraj.

Jinak - chápu, proč Johana nepíše své konkrétní jméno ani název neziskové organizace, ve které nejspíš pracuje.
Mj. uvědomte si, že ne každý dosahuje takových verbálních výšin, jako někteří z vás, takže je zbytečné ty, se kterými nesouhlasíte, hned urážet.
Věřím samozřejmě, že jsou neziskovky, které opravdu nezištně a hlavně účelně a především úspěšně pomáhají. Bohužel stejně tak vím, že jsou i takové, které "jen existují, vykazují" atd.

Mj. Johanina organizace může být stejně tak kvalitní, jako ne- vždyť podle jedné členky nemůžete posuzovat celou neziskovku. A pochybuju, že by tedy sem dávala výroční zprávu. Vy ostatně také všichni dodržujete své soukromí, není-liž pravda?

květen 04, 2017 22:21
Ale no tak. : Krakonoš
Johana nám samozřejmě ten název neziskovky, z jejíchž stránek těch pár vět vobšlehla, napsala:
Organizace pro pomoc uprchlíkům. http://www.opu.cz/cs/. Vlk si tam může najít i tu výroční zprávu.
Nicméně jsem si naprosto jistej, že ta dáma v týhle, ani žádný podobný organizaci nepracuje. Protože jenom idiot - a já chci věřit tomu, že člověk píšící pod pseudonymem Johana idiotem není smilies/wink.gif - by psal vo svojí organizaci takovým způsobem, aby ji soustavně diskreditoval a poškozoval. Dani, ty vopravdu nevidíš, že ty bláboly jsou provokací někoho, kdo tuhle neziskovku zcela upřímně nenávidí?
květen 05, 2017 02:50
... : Mikin3
S tim odkazem jsi me Krakonosi predbehl. smilies/smiley.gif
Ona je to jak se zda docela vazena organizace, ktera uz 25 let pomaha cizincum aby se v nove zemi integrovali. Coz by se podle me mohlo libit i lidem, kteri uprchliky podeziraji z toho, ze se integrovat nechteji.
A finance prichazeji podle tech vyrocnich zprav hlavne ze zahranici.
OPU je i na FB, ale at ctu jak chci, ty "Johaniny" nesmysly o nutnosti umlceni oponentu, 20 000Kc pro uprchliky a 40 000Kc pro zamestnance tam nikde nevidim. To nas trollik malinko prehnal.
No aspon na tom se zde vetsina nas shodla....
květen 05, 2017 05:33
druhý odstavec : vlk
z toho diskuzního blábolu je ale ze stránek http://www.icpraha.com/

No, je vidět, že si s tím moc práce troll nedává...
květen 05, 2017 07:36
No tvl : Lenka1
už zase?

A teď si jdu přečíst komentáře.


květen 06, 2017 19:48
Mno, : Lenka1
dočteno a je to pořád stejný.

Pozitivní na tom vidím fakt, že čím dál tím víc lidí začíná chápat, o čem tady píšu už přes 3 roky, a to, že se jedná o promyšlenou nepřátelskou invazi financovanou šedými elitami, které si tu slimáckou špínu vybrali jako prostředek na zničení Evropy.

Dobu, kdy tohle všechno šlo ještě relativně slušně a bez velkých ztrát zastavit a zvrátit, jsme už dávno prošvihli.

Teď už je jen otázka času, než se to spustí a začne občanská válka a recounquista.

P.S. Opačnou variantu, a to že se prostě bránit nebudeme a z Evropy se stane středověkej chalífát, si naprosto odmítám připustit.

Nostalgické postesknutí:
https://www.youtube.com/watch?v=7U9lVjZg-Kg


Johanko,pověz nám, už jsi taky zažila to bezva multikulti obohacení, které je realitou pro tisícovky žen v té skvělé západní Evropě - kdy tě jeden negr mlátí pěstí do ksichtu, druhej ti cpe svoje povětšinou HIV nakažený p..o do k...y a třetí do z...u?

Že ne? Neboj, zlato, dočkáš se.


květen 06, 2017 20:06
Ach jo, : Lenka1
oprava:

"elity vybralY"

a "reconquista"
květen 06, 2017 20:32
Nic netrva vecne..... : Mikin3
Johanko,pověz nám, už jsi taky zažila to bezva multikulti obohacení, které je realitou pro tisícovky žen v té skvělé západní Evropě - kdy tě jeden negr mlátí pěstí do ksichtu, druhej ti cpe svoje povětšinou HIV nakažený p..o do k...y a třetí do z...u?
Že ne? Neboj, zlato, dočkáš se.

----------------------------------------------
Kdyby nekdo nepochopil smysl tohoto odstavce, dovolil bych si to prelozit do srozumitelne cestiny:
Lenka zde vyhrozuje imaginarni pani Johane tim, ze ji bude jeden cernoch bit pesti do obliceje, zatimco jiny cernoch ji nasilim zasune svuj "povetsine virem HIV nakazeny" pohlavni ud do vaginy a treti do konecniku.
Nic bohuzel netrva vecne a tak nam Lencinym navratem skoncila i ta slusna diskuse. :-
květen 07, 2017 08:17
Neboj, Mikine, neskončila, : Krakonoš
páč pod tímhle článkem už bude diskutovat maximálně Lenka sama se sebou. Nebo možná ještě s deeres, ta taky věří tomu, že Johana není fake.
květen 07, 2017 15:02
Nejde o to, : Lenka1
jeslti je Johana fake. A stejně jako deeres si myslím, že je - asi máš problém s pochopením psaného slova, Krakonoši, no ale koneckonců mě to nepřekvapuje, protože to není poprvé. Zato arogance ti přebývá měrou vrchovatou.

Jde o to, že takovýchle sluníčkových blbek jsou neziskovky plný. Takže je jedno, jestli se jmenujou Johana, Maruška nebo třeba Pipi.

Přečti si něco třeba o tom, jak to v současnosti díky blbkám z neziskovek vypadá třeba v Itálii.

Anebo radši ne, vždyť by to byl stejně rasistickej a xenofóbní hoax, že jo.

Jdi si radši vyčistit toho kalacha, kterým tady furt máváš, že až to tady půjde totálně do kopru, takže ho vemeš a hrdě půjdeš bránit vlast.
květen 07, 2017 19:06
Dnes dobre zpravy. : Mikin3
Vive la France! smilies/cool.gif
květen 07, 2017 20:25
Jojo : Lenka1
doufám, že odteď nás média přestanou obtěžovat s tím, kde se zase ve Francii stal jaký teroristický útok.

Když si Francouzi svobodně zvolili člověka, kterej jim v předvolební kampani sliboval, že se s teroristickými útoky musí naučit žít a zvyknout si na ně, tak ať si to užijou dosyta.

smilies/wink.gif
květen 08, 2017 10:10
... : Mikin3
Takze za bomby v Petrohrade a v Moskve bude odpovedny Putin? smilies/cool.gif
květen 08, 2017 19:25
Mikine, za BUDOUCÍ bomby a mrtvé ve své zemi bude vždy odpovědný : toulavej
ten, co má v dané zemi moc proti terorismu dělat maximum možného a místo toho oznamuje obyvatelům, že si musí zvyknout.
květen 09, 2017 13:49
blahopřeji Francouzům : vlk
k jejich nové prezidentce Merkelové.
květen 09, 2017 15:53
Francouzi by mohli začít : Atropin
s tím "povstáním" zase 14.července, a ani by nemuseli čekat dva roky, aby to bylo kulatý. Kde však vezmou dalšího Napoleona?
smilies/wink.gif
květen 09, 2017 17:48
Francouzi mají ještě šanci na reparát při volbách do parlamentu, : toulavej
jednu z posledních. Že by vítězství levicovýho bankéře Macrona byla dobrá zpráva pro Francii a EU si nemyslím, ať už měla program Le Penová jakejkoliv. Agónie EU bude pokračovat, chybí tu ten pud sebezáchovy, co je v Americe.
květen 10, 2017 09:39
Toulavej, : Mikin3
jestli byl v tech volbach nejakej levicak, byla to LePen.
A zvykat si na bomby musi i obyvatele Petrohradu a Moskvy.
květen 12, 2017 05:21
Mikine, tady je ve stručnosti volební program hlavních kandidátů prezidentských voleb ve Francii. : toulavej
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/francouzske-volby/r~7da07b9a1abe11e7903d0025900fea04/?redirected=1494574152
A kromě odlišného postoje k EU a imigrantům, je u Le Penové a Macrona téměř stejný :-), oba chtějí státní výdaje zvýšit, snížit daně, víc policistů a vězení, poměrný systém ve volbách, 35hodinový pracovní týden, atd. Jak se z toho dá poznat, kdo je větší levičák, je mi záhadou :-). Sympatie k větší federalizaci EU zřízením dokonce ministra financí eurozóny a přijímání imigrantů u Macrona patří k levičákům. Navíc, levicový média tvrdí, že Le Penová je krajní PRAVICE a populista a nacionalista, kdyby toho bylo málo :-). A Macron byl dva roky v SOCIALISTICKÉ vládě Hollanda, to bude nejspíš levice . . .
květen 12, 2017 09:58
Toulavej, : Mikin3
az zase prijedes na Yukon, zajdeme na pivo a prodiskutujeme rozdil mezi pravici a levici.
Prijimani imigrantu nema totiz s temi vecmi vubec nic spolecneho.
Jen se podivej, s jakou laskou prijimal Milosek imigranty (predevsim muslimske) kdyz delal premiera. Ted by udajne neprijal ani jednoho......
To stejny plati o vcerejsim demokratovi Trumpovi.
Populisti jsou proste ....... populisti......
květen 15, 2017 05:19
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]