O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAKPAK JE DNES U NÁS DOMA? PDF Tisk E-mail
Sobota, 03 prosinec 2016
Image result for EETTak nevím, jestli jsem tu drobnou příhodu už psala, ale myslím., že ne. Naši přátelé se vrátili z pobytu na Maltě. Chvíli sledovali ten cirkus kolem EET a pak jen pokrčilii rameny : "Dali jsme si na Maltě třeba dva kopečky zmrzliny, dostali jsme k tomu dvě malé účtenky,  zaplatili, převzali vše a za úsměvu prodavače odcházeli. V naprosté pohodě."

 

 

 

 

 

 

 

     Dnes jsem v televizi sledovala další majdan kvůli EET, kde podnikatelé vykřikovali hlavně to, že je uráží, že jsou všichni považováni za zloděje. No, já nevím, ale nikdo nikdy netvrdil, že jsou zloději VŠICHNI, ale jen někteří. A to jistě tak je. A podobné normy a podobná opatření jsou přece od dob civilizovaných zaváděna právě kvůli těm zlobivým menšinám.

 

 

 

Image result for EET DEMONSTRACE
  

 

 

     To bychom my všichni mohli vyjít do ulic protestovat třeba  proti tomu, že jsme všichni považováni za zloděje obecně -  a důvod? No přece v trestním zákoníku je na to připravené příslušné opatření.  Že by proti nám všem? Ne, jen kvůli zlobivé menšině. Kdyby nikdo nezlobil, můžeme trestní zákoník zmačkat a hodit do koše. Ale musí existovat, protože někteří skutečně kradou a vůbec páchají.

 

     Možná je potřeba EET chápat jako prevenci, jako předskokana trestů.  Až budou všichni poctiví, můžeme pokladny vyhodit. A ruku na srdce - nepodílíme se na těch podvodech i my? Kdo z nás kdy odolal nabídce - dám vám to bez papíru a bude to levnější!

 

     Taky můžou mít někteří obavy z toho, že přiznáním provedení všech operací nebo prodeje každého hřebíku některým podnikatelům zázračně vzroste obrat ... ale přejme jim úspěch v podnikání, protože zejména střední třídu je potřeba podporovat, po té se stále chtějí nějaké platby, ta na to ještě  má a ještě se z ní proto nestanou bezdomovci.

 

 

WENDY

 

 

 

Komentáře (75)add feed
Wendy, : Vodoměrka
ale tady přece nejde o tu účtenku... na tu má zákazník nárok i nyní, jen dle platné legislativy nemusí být automaticky vystavena, stačí o ni požádat... i na ten kopeček zmrzliny...
EET je přece o něčem úplně jiném... a jasně, že větší a zaběhlé firmy to nepoloží... tam se nějaká ta tisícovka měsíčně rozpustí v nákladech bez výraznějších problémů... ale koho se to nejvíc dotkne? Těch "malých" a "menších"... třeba jako je většina těch, co nám chodí na naše jarmarky, které organizujeme... některé z těch úžasných šikovných prodejců jsou důchodkyně, ženy na mateřské, zaměstnané ženy (sem tam i muži), kteří si tím svým prodejem kompenzují náklady na živobytí... nemusí podnikat ve velkém, někteří kvůli zaměstnání nebo při dítěti ani nemůžou... ale takhle jim to stačí třeba na to, aby do domácího rozpočtu doplnili chybějících pár tisíc... takže jednou, dvakrát měsíčně vyrazí na jarmark, mezitím něco prodají přes Fler a podobné servery, pro něco se k nim lidi zastaví doma... čistého z toho mají za měsíc třeba dva tři tisíce... jo, jsou mezi námi i prodejci, kteří nemají chytrý telefon... nepotřebují internet v mobilu... a teď si to všechno kvůli EET budou muset pořídit... včetně programu do mobilu nebo tabletu, tiskárny na EET účtenku...
Jo, hezká rada, že si z daní budou moct odečíst pět tisíc... tihle většinou stejně žádné daně neplatí, pokryje to sleva na poplatníka... ale jim ty příjmy zatím stačí na to, aby nežádali o příspěvky na bydlení a jiné sociální dávky, nebo na ně nedosáhnou, protože splácí hypotéku a nemají na to nárok... ale pomáhá jim to přežít... takže tihle to nevytrhnou, ti do těch slibovaných 18 miliard moc nepřinesou... možná ani dohromady nepřinesou tolik, aby se z toho zaplatily ty úžasné reklamy na daně...
prosinec 05, 2016 08:08
Souhlasím s Vodoměrkou : Lenka1
Je smutné, že lidi nevidí pro stromy les....

Kromě jiného jde o to, že estébák bude mít perfektní přehled o konkurenci - co kde nakupuje za kolik, kolik a za kolik prodává. A o to jednodušší bude pak konkurenci zlikvidovat.

Tady se řeší jednotlivosti - buď EET nebo něco jiného. Nedávno jsem se ucházela o místo , které by se mi třeba i líbilo, ale...... superhrubá mzda 16 300. Pominu, že mě uráží ten hloupý trik, kdy se nenápadně uvede místo hrubé superhrubá a bude se doufat, že si toho lidi nevšimnou.

A ono si opravdu spousta lidí nevšimne, ba dokonce ani spousta lidí neví, že něco jako superhrubá mzda existuje.

No nicméně, za čistou mzdu o pár drobných přesahujících 10 000,- opravdu nikdo soudný dělat nepůjde. Protože se za to nedá žít. To si může dovolit např. ženská, kde vydělává manžel a tyhle drobné jsou jen přilepšením do rozpočtu. Ne člověk, který žije sám.

To, co skutečně dusí ekonomiku v týhle dom..daný zemi, je mimo jiné neuvěřitelně vysoké zdanění práce - aby bylo na rozkrádačky, na neziskovky a na cpaní peněz celoživotním flákačům.

Ale lidi to dle ohlasu na EET chtějí. Asi si většina myslí že živnostníci jsou všichni do jednoho zloději, že estébák to s nima - s těma lidma - myslí dobře a bude levnější chleba.

Že tohle svinstvo napáchá obrovské škody na soukromém sektoru, který jediný doopravdy v tomhle státě vydělává, asi nikomu nevadí. Pak budeme všichni buď nezaměstnaní na veřejně prospěšných pracech nebo zaměstnanci Agrofertu za státem garantovanou minimální mzdu.

Ale asi to tak lidi chtějí.

Proč tedy ale nikdo nevolá po EEVS - Elektronické Evidenci Výdajů Státu?

Ale nešť, nebudu se rozčilovat.


prosinec 05, 2016 09:05
... : Vodoměrka
Jo, přesně tak... EET je úžasný nástroj k získání informací o všem... o kupní síle v daném kraji, o tržbách v konkrétním městě, okrese, v konkrétním podniku, o tom, kde lidi právě utrácejí... od koho za kolik nakupují, pro toho, kdo má v ruce tyhle údaje, je to nádherná statistika...
A děsím se toho, kolik lidí má fakt všechny "podnikatele", rozuměj majitele živnostenského oprávnění na cokoliv, za podvodníky... nejvíc mě to vždycky rozesměje, když o tom mluví někdo, kdo sám bere mzdu načerno... nebo když kamarádka řekne, že ona si něco nemůže dovolit, protože je jen ubohý zaměstnanec (a má opravdu pěknou mzdu), zatímco třeba já nebo ostatní, co prodáváme na tom jarmarku, jsme ti podnikatelé, takže si všechno můžeme dát do nákladů a odepsat...

Proč si opravdu všichni myslí, že je to pro dobrou věc?
Proč věří, že to přinese ten kýžený zisk?
A co ty skvělé reklamy na EET? To nikomu nevadí, že vyletělo tolik peněz i z jejich kapes na to, aby se mezi lidi zasela nenávist a zloba? Nebo to taky berou tak, že účel světí prostředky?
prosinec 05, 2016 09:48
U nás doma? : *NČ*
Tak na Žižkově v noci dost mrzne, už jsem i přestěhoval stádo kozlů z pavlače do tepla lednice.
Jinak dobrý. Jako každej rok, budu navečír očekávat Sv. Mikuláše. Celej rok jsem byl hodnej, tak třeba už mi konečně nadělí nějakou tu panenku na hraní. Nebo letos kurnik zase ne?
=================================
S názorem na EET se zřejmě budu lišit od zdejší většiny. Ne snad, že by se daně neměly platit, pokud budou stanovený rozumně. Ale předevšim by nemělo bejt zapřaháno za vůz. Nebo-li, v první řadě provést opatření úsporný a začít od státní správy!
Jak si vůbec nějakej ministr může dovolit v přímym přenosu říct: "Ano, za bordel na ministerstvu jsme dostali od NKÚ pokutu 1 mil. Kč., ale ten milion snadno uhradíme z rozpočtu ministerstva". Jo. Tohle sice zrovna státní kasu neochudí, jen to přejde z jednoho šuplíku do druhýho. Ale tim on taky říká, že kdyby pokutu nedostali, tak ten blbej nepotřebnej milion rozfrcají. Takovejch příkladů jsou desítky známejch a stovky neznámejch. I samotnej obludně přebujelej státní aparát by redukci potřeboval jak prase drbání!
Taky mi zatim ještě nikdo neobjasnil smysl 50ti miliardovýho rozpočtu na obranu, která má zakázáno bránit.
Pak nastupujou skutečný miliardový megatunely: Blanka, Opencard, soláry, dálnice, elektronizace st. správy, atd. Taky okradení lidí Bankovní radou o cca 10% úspor byl solidní megatunel.
Pak jsou to vyhazovaný prachy "jen" po stamilionech: Např. parlament s 281 úplně zbytečnejma korytama (a dalšíma v Evr. parlamentu), protože po vykecání se, zvedají nakonec všichni poslanci pazoury poslušně, podle pokynů předsedů svejch "klubů". Na to by úplně stačil parlament složenej z několika zástupců stran, každej s váhou hlasu podle volebního výsledku. A zase, takovejch příkladů by se našlo hafo.
A co takový ty "nezbytně nutný" výdaje na soc. dávky zdravejm válejícím se parazitum? Vydržování stovek "neziskovek", všech možnejch "etnickejch" spolků, vydržování "umělců", kteří nic neumějí, nikoho nezajímají, umění je neuživí, bez podpory by scípli hladem.

No nic. Už i tak jsem toho napsal moc, a to jsem ještě kloudně ani nezačal. To jen, že platit daně by se sice měly, jenomže ono je toho tolik, co by se mělo, a nesrovnatelně důležitějšího, že EET je jen nepatrnej drobeček, ke kterýmu se mělo dojít až nakonec a ne na začátku. Naopak, s bohapustym plejtváním vláda ani poslanci NIKDY nic dělat nebudou, to by přeci byli sami proti sobě, proti svejm rodinnejm příslušníkum a proti svejm kámošum. V tomhle neskutečně odpudivym státnim "hospodaření" se osobně vůbec nedivim hospodskýmu, kterej si daně ulejvá pro sebe.

prosinec 05, 2016 10:09
Napsala jsem účtenku : wendy
ale myslela jsem pochopitelně doklad z eet, s tím identifikačním kódem, sorry. Pán je vysokoškolsky vzdělaný muž, spolumajitel českoněmecké firmny, který si i svoje účetnictví ohlídá a určitě pozná papír co mu kdo strká do ruky. To jsem já to špatně napsala. A jen ho dále reprodukuji. Jk jsem viděla reportáže v televizi, účtující číšníci uváděli, že tyto doklady naši lidé nechtějí a tak je házejí do koše.
NAkonec - každá změna vyvolá odpor. Uvidíme.

A stále si myslím, že je to vina hlavně těch, co podvádějí, přesně tak jak píšu dále v článku. Vždycky je to nastaveno podle nich...bohužel. Mzdy pro pracující jsou v našem státě ostudně nízké. Pro jiné zase ostudně vysoké. Ano, byla bych i pro kontrolu výdajů a příjmů těch "nahoře" to ano. Ale kdo to nařídí ?
smilies/cool.gif
prosinec 05, 2016 10:12
... : Mikin1
Ja byvaleho estebaka (stejne jako byvaleho kagebaka) opravdu nemusim, ale to co pise Wendy podle me dava smysl. Nejvic pravdepodobne kejhaji potrefene husy.
Neplaceni dani je obycejna zlodejna a danove uniky jsou nesrovnatelne vetsi problem nez treba neziskovky, ktere vetsinou delaji potrebnou praci. Vymlouvat se zrovna na ne, nebo treba na vydaje na obranu je nesmysl.
Souhlasim s tim, ze pro opravdu male podnikatele by mel byt pausal.
prosinec 05, 2016 10:41
... : Nona
.... tak já patřím k druhému táboru. Celý život jsem jen zaměstnanec. V 90.letech, kdy se u nás rozvíjelo soukromé podnikání, jsem byla na mateřské s prvním dítětem. Pak přišlo druhé dítě. Pak jsem nastoupila do práce jako zaměstnanec. Z každé výplaty mi byla stržena daň, sociální a zdravotní pojištění ve výši, která byla daná "státem". Nikdo se mě neptal, zda s tím souhlasím, zda chci něco odvádět.
Nemám zkušenost s podnikáním, ani žádného podnikatele blíže neznám. Jen mi připadá zvláštní, že kadeřnice či pedikérka ode mne přijme platbu bez účtenky, elektrikář, který mi opraví vysavač, přijme peníze také bez účtenky, natěrač mi natře dveře bez účtenky... a to bych mohla pokračovat dále. Je jasné, že tito podnikatelé daní jen něco.
Asi mám hloupou utkvělou představu, že se má "zametat především před svým prahem" a já tam zameteno mám.... a tak si dovolím zavedení EET považovat za správný krok....
prosinec 05, 2016 10:45
Byla jsem letos v létě : wendy
na výletě s kamarádem motorkářem. A prý zná malou krásnou hospůdku, kam půjdeme na oběd. Ale ouha - zahradní branka zamčena a ze zahrádky na něj volal majitel : "Láďo, skončili jsme - kvůli EET !" Praxe ukáže, jaké výjimky pro malé podnikatele mohou být.
prosinec 05, 2016 11:16
Jeden z mnoha příkladů, Wen. : *NČ*
Ten váš kámoš daně asi moc neplatil ale rozhodně nevytvářel nekalou konkurenci.
Je přece uplně nemravný, platit daně za vlastní úsilí, spojený s používáním vlastního majetku. Může bejt i námitka, že k podnikání využívá třeba veřejný komunikace - za to ale platí silniční a dálniční daň, plus sprostě vysokou spotřební daň z pohonnejch hmot. A vy byste mu zaplatili penězma, který už zdaněný byly. Takže jediný, co bych bral za trochu sporný, je zdravotní pojištění, protože kdyby se nestaral, nesháněl, třeba by byl o něco zdravější (nojo, ale co třeba takovej nepodnikající cukrovkář?).
Aspoň pro mě jde o člověka, kterej po "státu" nechce nic jinýho, než aby ho nevotravoval. Na rozdíl třeba od tisíců politiků, vesměs škodících, kteří v životě nevytvořili ani nepatrnou hodnotu, úplně všechno vyžírají ze státu a mají se stokrát líp, než ten pracovitej hospodskej (např. třeba Sobotka nebo Benda, kteří nikdy v životě na nic nemákli).
Taky mě tuhle v televizi dojal Telička, kterej se přímo vytahoval, že on daně platí vždycky poctivě a státu tak každoročně odvádí ze svejch vejplat celej milion korun. Jen nějak zapomněl podotknout, že ty vejplaty má od státu (a víceméně za nic).



prosinec 05, 2016 11:44
NČ : Lenka1

prosinec 05, 2016 11:54
:))) Se tě Lenko nebudu ptát, : *NČ*
kam na ty smajly chodíš. Sám je používat nehodlám, smajly jsou pro ženský používání, ale fakt je, že když to takhle vybafne z monytóru, tak je to docela srandovní.
prosinec 05, 2016 12:26
Mi na tom nejvíce vadí ten bonzácký systém, : Eva
co si tak pochvalují, jak krásně funguje, jak jsou lidi aktivní!
Jinak také, jako Vodoměrka, mi vadí to shromažďování informací o všech obchodních vazbách atd.
Pamatuji si, jak jsem kdysi, než kluci vystudovali, pronajímala chatu v létě, protože jejich sirotčí důchody a můj plat tak úplně nestačily. Při představě, co bych si musela teď pořídit, jak to zrealizovat, když na chatě wifi fakt nemám a nechci a ještě by mne násobně více udávali, než se dělo i bez celé EET? Tedy marně mě udávali a pečovali o mě, abych náhodou nepatřičně nezbohatla, já to FÚ přiznávala. Ale to bych se na to úplně klidně vykašlala!
A už jsem slyšela, jak to jde prý obejít: místo restaurace mají soukromý klub.
prosinec 05, 2016 12:42
Naprosto souhlasím s Nonou. : Myška
Proč by povinnost zdanit příjem měli mít jen zaměstnanci?
prosinec 05, 2016 12:46
Ten soukromý klub Evi : wendy
obcházel svým zřízením "pouze pro členy" zákaz kouření v restauracích. U tohoto problému pokladního to prý nefunguje.

NČ to by bylo hezký, kdyby nás stát neotravoval..kdyby tu byl nápomocný třeba jen při povodních, neúrodě, apod. To je pak každému dobrý. Na druhou stranu když potřebujeme pomoc třeba policie,tak to není žádná hitparáda. Opatrníčci.
Mě víc štve jak nás politici zatahujjí do svých vnitrostranických problémů, to ať si řeší sami mezi sebou a neotravují s tím své občany, své zaměstnavatele. Žalobníčci.
prosinec 05, 2016 13:24
Když už jsme se Lenko napojili, zeptal bych se. : *NČ*
A myslim to vážně, fakt, bez ironie. Jen nevim, jestli se třeba neptám na něco tajnýho, o čem nesmíš mluvit. Nebo je to tak moc tajný, že o tom ani nevíš. Nebo dokonce tak příšerně tajný, že o tom neví ani velení armády. Já nevim určitě, jsem laik. Už jsem se tady ptal dvakrát a odpověď žádná.

Co jako je úkolem Český armády? Myslim nějakej strategickej smysl. Proč je nutný neustále zvyšovat rozpočet, bojeschopnost ... Od koho je očekávanej útok? A jakej charakter útoku? Tomu nerozumim. Asi to ale nebude tankama jako před 80ti lety. Nebo jo? Nebo jak?
I mám takovej dojem, že až po Česku zatouží Putin, nevyšle sem zřejmě 2. Ukrajinskyj front. Myslim, že má dost strategických i taktických střel s hlavicema plnejma nejhorších svinstev a i dostatečnou naváděcí techniku na pár našich elektráren a přehrad. Nějak mi hlava nebere, že by třeba Pandury na tom mohly něco ovlivnit. Ale nevim. To samý platí pro veškerou počítačovou techniku, ovládající dneska už uplně všechno, i pro komunikační satelity.
A ptám se uplně vážně a fakt bez ironie, prostě tomu nehovim.
prosinec 05, 2016 13:28
Wen.Už jsem psal, že bez nějakejch rozumnejch daní by úplně nešlo. : *NČ*
A nejen rozumnejch, nýbrž i srozumitelnejch, jednoduchejch.
Ovšem nejdřív, v první řadě, přestat vyhazovat prachy, přestat sprostě rozkrádat st. kasu, mlaskat u toho na celý kolo a ještě se přitom drze vychechtávat lidem přímo do ksichtů. Těm lidem, kteří ty jejich mastný dršťky krměj. Ať už je to dršťka Babišova nebo Sobotkova, nebo Janouškova, nebo Bémova, nebo jiná, stejně mastná.

Pokud jde třeba o ty povodně nebo jiný živly (i vy, ženy, jste živel), třeba i o tu neúrodu, tam bych spíš než úlohu státu, viděl úlohu pojišťoven. Nojo, ale to by zase bylo psaního ...
prosinec 05, 2016 13:45
Prostě NČ zbrojit se MUSÍ : wendy
co by tomu jinak řekl zbrojní průmysl ??? ale stejně - četla jsme kdesi, (asi moc čtu) že horší než ten zbrojní je pro lidi farmaceutický průmysl...tak taky nevím.
Kromě toho - na některé otázky odpovědi neexistují. Snad kartářky ?
smilies/shocked.gif
prosinec 05, 2016 14:03
osobně by mi stačilo jediné : vlk
když stat chce vědět o každé mé přijaté koruně, ja chci od státu vědět komu ji vyplatil. A pokud ji někomu vyplatil, tak ať si ji svou prací zaslouží a ne že mi bude ještě oomplikovat život!
Jenže o tom EET fakt není ani náznakem.
prosinec 05, 2016 14:09
NČ : Lenka1
když jsem před drahnými lety do AČR nastupovala tak jsem si naivně myslela, že úkolem armády je bránit republiku před nepřítelem. Stejně jako si to mysleli chlapi na hranicích v 38.

To, že tomu tak není a armáda se postupně proměnila ve směšné torzo určené jen k lezení do p.dele USA a kanálem, kterým tečou peníze z veřejných rozpočtů do těch správných kapes, byl jeden z důvodů, možná i ten hlavní, proč jsem se tomu neprodloužení závazku "ze zdravotních důvodů" ani moc nebránila.

Neměla jsme prostě už chuť se na týhle šaškárně dál podílet a po tom všem, co jsem tam zažila, jsem už přestala věřit tomu, že se to někdy zlepší a armáda začne plnit svůj hlavní a jediný úkol své existence.
prosinec 05, 2016 14:20
Tohle je mi, Wen, docela jasný. : *NČ*
Co by tomu řekl zbrojní průmysl. Nu, nepotěšilo by ho to. Ani já bych ho nepotěšil.

Ale furt a furt a furt mi, blbcovi, nikdo nevysvětlil, jak a hlavně(!!!) proti komu to hodlá Česko použít.
prosinec 05, 2016 14:25
Mně by to, Vlku, nestačilo. : *NČ*
Teď to jen tak zhruba tuším a už tak jsem nas*anej.
I je možný, že někde na stránkách MF se rozpočet dá vyhledat. Nevim, hledat radši nebudu.
Taky mi je celkem plat prtný, když si tam přečtu, kolik miliard je ještě třeba na dálnici D8, který se nejdýl do 5ti let zřítí hlavní viadukt. Nevim, zda na ni je miliard moc nebo málo.
Ale co vim určitě, že třeba státem dotovanejch cikánskejch spolků je v prťavym Česku asi 200!!!
Nebo vim určitě, že Sášovo Promopro byl asi 350ti milionovej tunel. Tohle nezveřejnil žádnej komunista, nýbrž Kalousek (jeho vlastní slova: "standardní vyšetření nestandardní zlodějny"). A co Sáša? Sedí? Nesedí. Kyne a kyne, prasečí vočička zarostlý sádlem, už má víc než vepř před porážkou.

Čili Vlku. Já to radši vůbec nechci vědět.
prosinec 05, 2016 14:41
Tak dík, Lenko. : *NČ*
Zřejmě se teda o dlouhodobejch strategickejch záměrech armády, ani o nepříteli před kterym mě chrání, nic nedozvim.
Tak nic. Dík. Jdu na mráz, na pivo a na cikárko.
prosinec 05, 2016 14:45
Wendy, : Vodoměrka
a teď mi teda řekni, proč mají mít výjimku z EET ty bufety v senátu a ve sněmovně? Proč se to jich netýká a ostatních všech ano?
prosinec 05, 2016 14:45
Nevadila by mě EET, : Krakonoš
kdyby a) platila pro všechny (teda i pro mě, ano, ačkoli pro mě nikdy v týhle podobě platit nebude)
kdyby b) tenhle výběr peněz znamenal, že už mi nebudou volat nejrůznější sběratelé stokorunek a tisícikorunek na novej vozejk pro postiženou Elišku, Ivánka, Vendelínkovi na nový skleněný vočíčko a podobně, protože všechny ty postižený děti dostanou na svý pomůcky vod státu, kterej si vode mě vybral svoje vysoký vodvody. Proč pan miliardář Babiš nenakoupí ze svejch vydřenejch miliard pár vozejků pro děti, aby jim bylo dobře a nemuselo se pro ně telefonicky žebrat u nižší střední třídy? Proč nejni možný část daní - nikoli základu, ale přímo daní vodevzdat na konkrétní charitu? Možná by se pak ustrnuli i dolaroví milionáři, jichž tu žije přes 20 tisíc, to by bylo vozejčků...

Ale protože soudruhy na ministerstvech zatím vždycky jen napadlo, jak ty vybraný prachy rozdat na platech státních zaměstnanců a nakoupit si voliče do dalšího vobdobí, tak jsem zásadně proti.

Vono se toho hodně napsalo vo kradení a šedý ekonomice. Jenomže vono tohle má i druhou stranu - tím, že ve zlejch časech nějakej živnostník část příjmů nepřizná a pomůže mu to přežít, sice trochu "vokradl" stát, ale na druhou stranu udržel nějakou službu, vobvykle v místě, kde by chyběla, za cenu, která je pro tamní nízkou kupní sílu vobyvatel tak tak akorát; a zůstal ten člověk v aktivním systému jako pracující, kterej po státu nic nechce a nijak ho dál nevysává. Často to v době ekonomický krize byla jediná možnost, jak neskončit na dávkách. Takže i ten, kdo si tou šedou ekonomikou vobčas pomohl, se společnosti porád velmi vyplatil (nemluvě vo tom, že do ZP a SP vodvedl i tak dost). A to už všichni tyhle vykřikovači vo zlodějích a parazitech nechtěj slyšet. Já vim, daně se platit maj. Byly roky, kdy jsem platil víc, než jsem musel - přiznával jsem skutečný náklady, nikoli paušál, přišlo mi to tak vůči společnosti fér. Ale pak navopak přišly zlý roky, kdy jsem taky část příjmů nepřiznal - nepřežil bych ekonomicky, se všema důsledkama (zabavení zastavený nemovitosti a následně nataženej pařát po státu na nějaký ty příspěvky na žití, na bydlení a tak). Dnes už zase přiznávám všecko. Za celý ty roky, co jsem osvč, jsem nevzal korunu přídavků na děti, nemarodil jsem a nic jsem vod systému nechtěl. Tak ať mě nesejří se svým výpalným a raději se zaměří na svý tunely a miliardový úniky v úplně jiný sféře. Kdopak asi zaplatí Bakalovo řádění? Na**at!

Takže - tentokrát souhlas s NČ i Lenkou.
prosinec 05, 2016 14:47
Cože? To si snad, Vodoměrko, děláš zadel... : Martina P.
Vážně?
Tak oni nevědí, kam už s prachama, a eště tohle?
prosinec 05, 2016 14:51
Nono, : Vodoměrka
vždyť si to s tím podnikáním můžeš zkusit... takhle chodíš do práce, máš ji víceméně jistou, výplatu taky dostaneš, co máš dělat, to ti někdo přidělí... takže tyhle "skorojistoty" můžeš vyměnit za nejistotu, že budeš mít tolik práce, kolik si seženeš, kolik se ti povede najít zakázek a kolik zákazníků si najdeš... když se budeš snažit méně, protože potřebuješ ve tři hodiny vyzvednout děti ze školky, ze školy, tak samozřejmě budeš mít méně peněz... nebo budeš mít smůlu a nějaká konkurence ti vyfoukne zakázku a budeš muset hledat dál, kdo by od tebe něco chtěl... taky jsem byla celé roky zaměstnanec... jo, strhávali mi pojištění i daně... a jako OSVČ zaplatím ty čtyři tisíce na pojistném, i kdybych neměla žádné příjmy, jen vydání... ani nepípnu a šup, musím zaplatit... taky se mě nikdo neptá, jestli chci nebo nechci zaplatit...
A když nedostaneš účtenku automaticky? Tak si o ni řekni... někdo chce, jiný nechce... je to legální, nemusíš ji dávat automaticky... takže tihle lidi nedělali nic nezákonného, když sis o ni neřekla... já před vlastním prahem zameteno mám, příjmy jsem poctivě uváděla do daňového přiznání, a co vím, když jsem dělala daňová přiznání i některým kamarádkám, tak ony taky... a to měly fakt velmi zanedbatelné částky jako přivýdělek...
Jinak zrovna včera tu byl pán na opravu kotle a fakturu mi vystavil automaticky... stolař, který nám dělal kuchyň, tak taky vypsal příjmový doklad bez otálení...
prosinec 05, 2016 14:58
On to, Vodomilko, může přeci zkusit uplně každej. : *NČ*
Dokud mu to "stát" totálně neznechutí.
U mě to skončilo přesně tim, když vyšla nějaká povinnost, platit měsíčně bez ohledu na to, jestli jsem vydělal nebo nevydělal. Do tý doby asi 10 let jsem to měl jako vedlejšák a uplně v poho. Daně teda výhradně paušálem, i když se mi kolega Honza vychechtával, že jsem blbej, že stačí si psát kilometry. Sem se bránil, že přece nemůžu psát měsíčně stovky kilometrů, když kšefty mám skoro všechny v Praze. On na to, že musim taky psát třeba získávání podkladů v archívech v Brně, Olomouci, školení v Budějicích, atd. Taky všechny nákupy elektroniky celý rozvětvený rodiny. No, nechtělo se mi do toho, přišel mi ten odpis asi 40% víc než královskej a hlavně, strašně jednoduchej a taky, nevyžadující kontroly na berňáku.
Bylo to celkem fajn, právě přesně do tý doby, než "stát" zavedl tu povinnost pravidelnýho placení, bez ohledu na to, jestli jsem vydělal nebo ne. Tak jsem se na to vyprd. stejně to byl jen vedlejšák, i když mi některý roky dal víc, než jsem měl z pravidelnýho prc. poměru.
Právě proto mě neskutečně dere, když se ty pravidla měněj skoro každej rok.
Jak kdybych doběhl s balónem sám před brankáře a vtom sudí odpískal, že se právě rozhodl, že odteď je to ofsajd.
prosinec 05, 2016 15:36
NČ : wendy
myslela jsem to globálně, úplně celosvětově, je to ten nejlepší byznys. Zbraně zastarají, nebo potřebujeme nové vyzkoušet, tak rozpoutáme menší lokální válčičku. A naše země se ptáš? my jsme tu statečně bojovali naposledy asi u Domažlic. A naši vojácí ale nejsou vořezávátka - co legie, co letci u RAF ? tak holt jdou zase do světa. A jak máme zbrojit a za kolik, to už nám někdo poradí.

Vodoměrko, ani nevíš jak mě tohke štve. Co na to říct ? to je něco jako s tím tučným Sašou a dalšíma - Co je dovoleno Bohovi, není dovoleno volovi. To platí co svět světem je, ale myslím, že už to začíáná nějak přetejkat !
prosinec 05, 2016 15:54
Vodoměrko, : Nona
právě proto chce Babiš to EET do budoucna plošně, takže na všechny.
Ano, někdo účtenku dá a někdo nedá. A když ji nedá opakovaně, jako zákazník si myslím, že cíleně. Moje matka je majitelkou svého bytu a členkou SVJ. Nedávno u nich probíhalo zateplení domu a následně pak vydláždění dvora a oprava plotu. Na 100% vím, že jim to dělaly 2 firmy bez dokladu, tedy neodvedly daně státu.... a to je jen zlomek toho, co se nestranný člověk dozví.
Nikde nepíšu, že podnikatelům závidím. Ne každý má chuť a odvahu si to zkusit, zvlášť když je třeba sám na výchovu a péči o děti po mnoho let.
Se změnami a nařízeními se potýkáme všichni, i my, zaměstnanci.....
prosinec 05, 2016 16:10
Nono, : Vodoměrka
prodat službu nebo věc bez dokladu nutně neznamená, že ten příjem dotyčný nepřizná a nezaplatí z něho pojistné, případně i daně... pleteš dvě různé věci... a nějak se mi nechce věřit, že by SVJ nechtělo doklad a vydalo peníze ze společné kasy jen tak bez papíru... a zase, víš, jestli ty firmy si to daly do svých příjmů nebo ne? Nevíš, tak proč hned, že za to neodvedly daně státu?

prosinec 05, 2016 16:18
*NČ* Zřejmě se teda o dlouhodobejch strategickejch záměrech armády, ani o nepříteli před kterym mě chrání, nic nedozvim. : *deeres*
Česká armáda příští rok procvičí poprvé od roku 1989 mobilizační procesy a postupy, včetně povolání vojáků v aktivní záloze na vojenská cvičení. Na velitelském shromáždění armády to uvedl náčelník generálního štábu Josef Bečvář.

A reakce Čechů???
Vždy připraveni! Pokud to není fór, tak jako generála bych dal fakt Stropnickýho, ten hrál v Bitvě o Moskvu, takže zkušenosti má ! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zajímavá situace ( pěkná šaškárna): Budeme nacvičovat mobilizaci Ale koho Ti co mají základní vojenský výcvik už jsou staří a mladí žádný výcvik nikdy neměli...... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V rámci zprávy o chystané cvičné mobilizaci prosím o instrukce! Jako modelový příklad můžu administrativě a logistice poskytnout svoji vojenskou knížku: a) Sloužil jsem v r. 82-84 v JČ kraji. b) ŘP na náklaďák jsem nikdy neměl,ale ve VK je uvedeno,že jsem najel s "vejtřaskou" 18.000 km. c) Podle povolávacího rozkazu se mám hlásit v kasárnách, kde dnes stojí průmyslová zóna d) po skončení ZVS jsem byl vzat do evidence a jsem údajně veden na OVS Žiar nad Hronom. S pozdravem "Míru zdar" desátník v záloze XY ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vítám zprávu o mobilizaci, vč. prověření záloh! Na co se mám připravit a, Válka s Rusy b, Válka s NATO c, Válka s Islámem d, Válka s mloky Děkuji za jasnou odpověď ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Předmět: Vojín v záloze má aktuální dotaz: Vážený pane poslanče, ministr Stropnický chce mapovat počty mužů a žen schopných a ochotných podílet se na obraně vlasti. Rád bych se dozvěděl, co konkrétního chtějí politici abychom bránili? Zda a v jakém pořadí a) cizí kapitál? b) cizí banky ? c) cizí média ? d) cizí šachty ? e) cizí hutě ? f) cizí automobilky ? g) cizí pozemky ? h) majetky "kontraverzních" zbohatlíků, korupčníků, gangsterů a tunelářů ? ch) majetky politiků a jejich rodin? Proč bychom měli pokládat životy za něco, co nám bylo ukradeno, za firmy, pro něž dřeme za 1/3 německých výplat, za obchodní řetězce, které zlikvidovaly drobné obchodníky a prodávají nám zdravotně závadný odpad, za majitele firmy, vlastnící ukradenou nám vodu? Proč bychom měli umírat za politiky, kteří celou tuto genocidu samostatného státu od roku 1989 umožnili, a kteří nám pravidelně nadávají do komunistů, lůzy , rusofilů a tvrdí ze svých restituovaných panství , že jsme si sami všechno prožrali ? Šíří mezi lidmi nenávist a podporují světového agresora č.1 - USA, který má armádu statečnou a úspěšnou tak leda v hollywoodských filmech? Děkuji za odpověď. PS. Není bez zajímavosti, že armádu, kterou zničil Václav Havel pod vedením noblesního knížete a Krvavé Madly a další individua jemu podobná (viz ministr Vondra, Parkanová ap.), už nikdo 2 neobnoví. Zmizela rozsáhlá technika, závody na výrobu a opravy techniky všeho druhu, zanikli specialisté. Z půlmilionové armády máme jakousi estrádní četu co jezdí po světě jak Humberto, neschopnou hradní stráž , dvě kapely a pronajaté stíhačky ze Švédska, věčně v opravě, které navíc, podle smlouvy, nesmíme sami nasadit v přímém boji. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Věcná připomínka Zažil jsem poslední mobilizaci v roce 1989 a byl to mazec..nejsem si zcela jist, jestli tahle země je dnes na podobnou akci připravena. Tenkrát jsme ochromili pomalu půlku západočeského kraje..a to zvedli jen pár útvarů... Budějovická divize šla do plných počtů a nefungovala téměř půlka republiky... Dnes např. dopravní prostředky (nákladní auta, autobusy i vlakové soupravy) jsou soukromé a v podivném stavu, kdo je dá armádě k dispozici? Jsem na tuhle psinu docela zvědavý..to bude šok pro všechny...NGŠ AČR by si to měl rozmyslet nebo se islamisti počůrají smíchy až uvidí ten chaos! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Co mám dělat? V mé vojenské knížce je povolávací rozkaz , že se mám v případe mobilizace dostavit do kina které 23 let neexistuje a na psí známce na krk mám napsáno že jsem voják armády ČSSR, která také neexistuje? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zajímavé - vyzkoušet mobilizaci bez mobilizovaných. V rámci zkoušky přijede "jako" fiktivní vlak s jedním fiktivním vagonem a GŠ si odškrtne "splněno úspěšně". Pokud nastane mobilizace, ČD zjistí, že mají přepravit 100tiscíc povolanců, ale že nemají lokomotivy ani vagony, na trati je výluka, výstrojní sklady zjistí že nemají uniformy, ani zbraně, natož boty... Státní rezervy nafty nám ukradla soukromá firma v Německu, nevíme, co obsahují zbrojní sklady a kde všude vlastně jsou, nakoupená technika je uzpůsobena bojům v pouštích a asijských velehorách....... P.s. Mimochodem, ona je už válka na spadnutí? -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
První mobilizace? Jak to? Vždyť už jsme jednu naši mobilizaci "po našem" viděli - viz oblíbený film "S čerty nejsou žerty" ! (Tenkrát armádě velel jiný známý komik - "kaprál" pan Nárožný.....) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Našemu GŠ AČR! 3 Pokud jsou útoky Islamistů nyní organizovány také z Bruselu, jako většina všech současných omezení a jako stanovení kvót, pak je spolupráce všech "Bruselských center" (EU,NATO ISIL) pravděpodobná. V tom případě se bude konečně hodit kdysi vybudovaný systém bunkrů a pevností! Prvním krokem by mělo být jejich opětovné vyvlastnění, zprovoznění a mobilizace až pak, jako příprava na konkrétního nepřítele - zdá se, že skutečně, ale skutečně nepřichází z východu, ale naopak! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předpokládám, že nyní všichni "bojovníci za pravdu" - poslanci, rektoři, herci a ostatní umělci (zejména hrdinové ZTOHOVEN) už oprašují své modré knížky!
prosinec 05, 2016 16:25
5. prosince 2016: Češi už nahlásili 372 nevydaných účtenek. : *NČ*
Kam mám nahlásit, že ve vedlejšim sklepě soused pod uhlím ukrejvá účastníka atentátu na Heydricha?
prosinec 05, 2016 16:26
Dík Deer. Tak už vim. : *NČ*
Sice to už sem Daní jednou dávala, leč přesto mi to nedá. Však kdo nechce, číst nemusí. Taky je to jen pro silné nervy!
======================================================= ================================
8:00 Americký expediční sbor překročil hranice ČR

8:05 Laserem naváděné střely zničily základnu stíhaček Grippen a pivovar ve Velkých Popovicích

8:27 Armáda ČR si všimla, že jsme pod útokem

8:35 Proti nepříteli startují bitevníky L-159

8:50 Všechna naše letadla byla zničena americkými Raptory ještě za hranicí viditelnosti

9:00 Na MO si mnou ruce, neboť se konečně zbavili bitevníků L-159

10:00 Americké síly zaznamenaly ztrátu šesti tanků Abrams, kterým někdo v okolí Mostu odcizil za jízdy pásy

10:05 Útok na Prahu přesto pokračuje

10:30 Transportéry Pandur vyjíždějí z kasáren bránit hlavní město

10:45 Bruntál vyhlásil samostatnost

11:00 Testeři v BIS začínají obědvat

12:30 Všechny Pandury mimo provoz, většinou ani nevyjely, zbytek se utopil v loužích

12:45 Náčelník štábu buší na vrata vojenského muzea Lešany a dožaduje se nějaké funkční bojové techniky

12:47 Správce mu daroval kolo zn. Ukrajina a poté ho vyhnal koštětem

13:00 Americké jednotky doposud ztratily 12 tanků Abrams a 23 obrněných vozidel Bradley, vesměs kvůli poškození podvozku na českých silnicích

14:30 První americké jednotky v Praze

15:40 Velitel 22nd MEU, poručík T. Taxis Taylor, byl na Žižkově udeřen cepem

16:30 Američtí vojáci vztyčují vlajku na Pražském hradě

17:00 Clint Eastwood sleduje záběry z Evropy a píše scénář pro svůj nový film Vlajky našich synů

18:00 Oficiálně podepsáno příměří

23:30 Náčelník štábu dorazil na kole do Bratislavy a žádá o azyl

23:45 Američané s překvapením zjišťují, že Čečensko je jinde.
prosinec 05, 2016 16:54
Nevím NČ kdo co oprašuje, : wendy
ale doby kdy král vsedl na kůň a jel do boje v čele svého vojště, jsou dávno pryč. Dnes maximálně sednou do Audi a odjedou do bunkru.
prosinec 05, 2016 17:17
Kamarádka : babi
pracovala léta na finančním úřadě.Jednou jsem se jí zeptala,kolik restaurací platí v našem městě daně.Ona odpověděla že asi 10% je platí.Ostatní ne.A taxikáři prý neplatí žádný.To prý raději dají do nákladů drahé auto a odepisují ho,pak zas další a další.Mě to rozčililo.Byla jsem celý pracovní život zaměstnanec s průměrným platem a ptal se mě někdo,jestli chci daně platit?Měla by být trochu spravedlnost,nestačí, když zaměstnancůmm vyplácí někteří majitelé jen minimum platu a ostatní načerno.Nikdo nemusí vyhrožovat,že hospodu zavře,práce je v marketech a montovnách dost.
prosinec 05, 2016 17:33
Vypadá to : wendy
jako zaměstanci versus OSVČ. smilies/shocked.gif
prosinec 05, 2016 17:41
Mně už tyhle dohady, Wen, přijdou jako uměle vyvolávaný : *NČ*
Co jen bylo keců a pohoršení nad Švarcsystémem. Začal s tim chytrej chlap odněkud z Benešova. Vše zcela legální, přesně v mezích zákonů. Spokojenost byla u Švarce, spokojenost u spolupracujících OSVČ, spokojenost u zákazníků. A přesně to vadilo!
Tak nějakej neschopnej a závistivej zločas přišel s nápadem, že to je špatně. Tak se to zakázalo.
Pak zase jinej chytrej přišel s tim, že je to vlastně prospěšný. Tak se to povolilo.
Pak se to zase zakázalo.
A teď, dneska? - vlastně ani nevim, jestli se smí nebo nesmí.... A jestli nesmí, tak proč se to nesmí.

Podle mě, přesně votom to je! Jak začnou bejt všichni spokojení, tak je to "státu" podezřelý a musí se to zaříznout! To by tak hrálo, aby si někdo fungoval jen tak, bez státu. To by se taky klidně mohlo stát, že by někoho mohlo napadnout, že třeba "stát" nikdo k ničemu nepotřebuje. Škandál!
prosinec 05, 2016 18:10
Ale že my lidi : wendy
necháme vyvolat, což ?! smilies/smiley.gif
prosinec 05, 2016 18:38
NČ, : Vodoměrka
no jistě, protože spokojený dav se těžko ovládá... ale když je naštveš, znejistíš, zastrašíš a nasměruješ na toho správného nepřítele, to pak stačí málo, abys ho dostal tam, kam potřebuješ...
prosinec 05, 2016 20:30
NČ, : Míša šíša
možná by ses odpovědi na své otázky mohl dočíst v této knize: http://www.kosmas.cz/knihy/221267/ceka-nas-pohroma/
Já jsem ji zatím ještě nečetla, mám ji připravenu ke čtení na klidné období po Vánocích.

Z anotace knihy: „Spoléháme na proslulý článek pět Washingtonské smlouvy, kde se mluví o pomoci členské zemi NATO ze strany jejích spojenců, a nechceme brát v potaz fakt, že spojenci ohroženému státu pomohou v rámci svých možností a svého uvážení. Takže mu třeba mohou poslat vlak s balenou vodou, čtyřicet tisíc přikrývek a bedny s brufenem...“
prosinec 06, 2016 09:19
Dík za tip, Míšo : *NČ*
269,- Kčs za to nedám, ale myslím, že to půjde odněkud stáhnout. Jak to ten muj vnuk stahuje, to nevim. Prej to ale je dost složitý, nějak to souvisí s hekáním, neboco, trvalo by mu prej pár hodin, než by mi to vysvětlil a mně pak asi rok, než bych se to naučil (to je ta úcta ke stařeckejm šedinám). Takže mu občas řeknu, o co bych měl zájem, a on mi to pak přinese na flešce.

Ale ani to mi nebude stačit. Já ty odpovědi chci slyšet od těch, kteří ty prachy nárokujou a utrácejí. Za co utrácejí? K čemu to má sloužit? A proti komu (nebo před kým) konkrétně to potřebujeme?
======================================================= =
Jo, Vodomilko. Tak nějak to bude.
A taky tak, že když někde, kdekoliv, viděj třeba jen i pár korun, uzákoněj si cestu, jak se k nim dostat.
prosinec 06, 2016 09:50
NČ : Mikin1
na tvou otazku ohledne obrany zeme a taktiky ti mohu odpovedet.
Bez klasickych zbrani to jen tak nepujde. Posledni okupace neprobehla narozdil od tveho tvrzeni pre 80 lety, ale pred 47 lety. To si sna musis pamatovat.
A ten tvuj Putin neposlal do Gruzie nebo na Ukrajinu a Krym interkontinentalni rakety, ale stare dobre tanky, obsazene jako vzdy ruskym hrdlorezy.
Takze se evropske i jine zeme bez klasicke bojove techniky a clenstvi v NATO zatim neobejdou.
prosinec 06, 2016 10:59
Miso, siso : Mikin1
na tvym miste bych misto opisovani z pochybnych sracek zdroju zasel primo na stranky NATO. Clanek 5 se da najit za par vterin:
Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto odsouhlasily, že dojde-li k takovému ozbrojenému útoku, každá z nich uplatní právo na individuální nebo kolektivní obranu, uznané článkem 51 Charty Spojených národů, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v souladu s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti.
prosinec 06, 2016 11:08
Zaprvé: Já jsem se tě snad na něco ptal? : *NČ*
Zadruhé: Proč se montuješ do odpovědí, když ani nejsi schopen pochopit otázky?
Zatřetí: Blábolíš furt dokola svý stejný kraviny o věcech, o kterejch nemáš ani páru.
prosinec 06, 2016 11:24
. : Míša šíša
Jsi normální? Z jakých pochybných sracek zdrojů opisuju? Jedná se o anotaci k běžně prodávané knize generála tajné služby Andora Šádora "Čeká nás pohroma?" Tato anotace je zveřejněna téměř na všech internetových obchodech u nabídky knihy.
Než začneš psát nějaké ty své bláboly, tak si nejdřív zjisti, o co opravdu jde.

Tvoje citace přímo ze stránek NATO jen potvrzuje to, co uvádí Andor Šádor: "podnikne sama a v souladu s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou" - tzn. že pod tím si lze představit cokoli.
prosinec 06, 2016 11:29
Tak hlavně aby nedošel ten Brufen... : wendy
jinak knížky jsou k mání v knihovnách, ČR má jednu z největších sítí půjčoven na světě. A potom existují vědecké knihovny, kde mají skutečně kde co z odbornější literatury.

Jinak koukám, že je vše při starém - ať jde řeč o zadělávání těsta nebo o kasách, vždy se diskuse stočí na celosvětový mír a jeho obránce...
smilies/shocked.gif
prosinec 06, 2016 11:35
Wendy, : Mikin1
no jasne. Tema zmenil NČ a pridala se Lenka, Misa sisa a dalsi. Jenze dokud se nepridal Mikin, tak ti to vubec nevadilo. smilies/wink.gif
prosinec 06, 2016 11:51
Nebudeš mi to možzná věřit : wendy
ale myslela jsem to obecně, prostě konstatování pod tím vším. Ono to, jak už jsem tu jednou konstatovala, je to téma tak žhavé, že se s tím nic jiného nedá dělat, než o tom diskutovat. Stačí málo a už se to rozjede. Taky jsem nepsala, že mi to vadí, asi jsem tam měla dát usměvavého smajlíčka. Tak promiň otloukánku.
prosinec 06, 2016 12:02
Miso, siso : Mikin1
ten tvuj general byl komunista a uz pred revoluci dokonce clen Generalniho stabu. U generala Pavla je to udajne hrozny problem, u Sandora to naopak nevadi, zejo?
Znovu opakuji, ze clanek 5 zni:
Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto odsouhlasily, že dojde-li k takovému ozbrojenému útoku, každá z nich uplatní právo na individuální nebo kolektivní obranu, uznané článkem 51 Charty Spojených národů, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v souladu s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti.
včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti
To je naprosto jasna formulace. A do severoatlanticke oblasti spada diky clenstvi v NATO i ČR.
Vytrhnout z legalniho dokumentu nekolik slov za ucelem zkresleni vyznamu je docela obycejne lhani.

prosinec 06, 2016 12:07
"Můj" generál??? : Míša šíša
Já nemám za manžela žádného generála, jsi nějak mimo.
A pokud máš s tou anotací nějaký problém, tak napiš vydavateli knihy a přímo Šándorovi, že jsou lháři, protože něco vytrhávaj z dokumentu. U mě brečíš na špatnym hrobě.
prosinec 06, 2016 12:18
... : Miso siso,
generalovi psat nebudu, ten se diskusi na Kudle pokud vim neucastni.
Ten nesmysl jsi vybrala ty, proto jsem te upozornil na skutecne zneni dotycneho clanku 5.
Kdyby neslo o vaznou vec, byla by cetba techhle "alternativnich webu a knizek" hezky srandovni. Soudruzi nas tam porad ujistuji o tom, ze clenstvi v NATO je k nicemu, protoze nas nasi spojenci nebudou branit.
Ale kdyz Amerika a dalsi zapadni staty poslou jako odpoved na ruskou agresi do vychodni Evropy vojaky a techniku, je to udajne taky spatne.
Zkratka a dobre, komunistovi se nezavdecis. :-
Kanadska vlada poslala v poslednich letech do Rumunska letku stihacich AF-18. Tu sice nedavno stahla, ale vymenou poslala do Pobalti obrnenou brigadu. A nezaznamenal jsem zadnou kritiku techhle opatreni. Proste vime, ze mame vuci svym spojencum povinnosti a budeme branit v pripade konfliktu my je a oni naopak nas.
To jen nekteri Cesi zacnou kvilet pokazde, kdyz se po nich neco chce. I kdyz jejich vlada plati na obranu namisto pozadovanych 2% rozpoctu pouhe 1%.
prosinec 06, 2016 12:55
. : Míša šíša
Jsi jak kolovrátek. A silně nudíš.
Jaké weby myslíš těmi "alternativními"? Všechny internetové obchody, co tu knihu nabízejí? [url=http://www.heureka.cz/?h[fraze]=Čeká nás pohroma]http://www.heureka.cz/?h[fraze]=Čeká nás pohroma
A nakladateství Daranus bude taky nějaké alternativní? https://www.daranus.cz/O-nakladatelstvi-a1_0.htm
Prosím tě, polkni prášek a zklidni se. Pochop, že nemůžeš, opravdu NEMŮŽEŠ, diktovat lidem v ČR, co mají vydávat za knihy, co si mohou kupovat a co mají nebo nemají číst. Je to jejich svobodná volba, a jak dané informace posoudí, je taky jejich svobodná volba. Žádný zálesák z Yukonu to nemůže ovlivnit.
prosinec 06, 2016 13:17
uklidni se. : Miso siso,
Zijes ve svobodne a demokraticke zemi. Nikdo ti nemuze zakazovat co mas cist, kupovat nebo vydavat. A nikdo to taky nedela.
Stejne tak mam ovsem i ja pravo na reakci. Zejmena kdyz se ze tve strany jedna o prokazatelne nesmysly.



prosinec 06, 2016 14:01
Sice nevím, s kým si píšu, : Míša šíša
ale znovu a naposledy: ty prokazatelné údajné nesmysly jsem nepsala já. Nejsem autorem knihy, ani vydavatelem, který vytvořil anotaci ke knize. Pokud někdo chce ten text rozporovat, či jej označit za lež, musí se obrátit na jinou adresu.

prosinec 06, 2016 14:10
„Prezident republiky Miloš Zeman v úterý dne 6. listopadu 2016 : *NČ*
telefonicky hovořil s Donaldem Trumpem. Nastupující prezident USA Donald Trump v rozhovoru ocenil skutečnost, že prezident republiky „byl jediným evropským prezidentem“, který ho veřejně podpořil ještě před listopadovými volbami v USA,“

Trump pozval prezidenta Zeman na návštěvu Bílého domu. „Oba představitelé se shodli na tom, že ideální příležitostí bude konec dubna příštího roku, kdy má prezident republiky v USA obdržet ocenění významných židovských organizací, které již v loňském roce ocenily Donalda Trumpa. Prezident republiky též pozval nového prezidenta USA k návštěvě České republiky a toto pozvání bylo přijato."
prosinec 06, 2016 15:57
Zpomal, Mišo šišo : Mikin1
neni zadny uvod k hysterii. Nikdo ti nic nezakazuje a nikdo nebude psat nejakymu generalovi. Ja te jen upozornil a dokazal jsem ti, ze tebou okopirovany odkaz je nesmysl. Tot vse.
----------------------------------
Co me tady zaujalo je nesmirna tolerance mistnich rusofilu a ctenaru konspiracnich stranek. Chyba je jen v tom, ze toleruji jeden druheho, ale nikoliv nazory ostatnich.
Jeden tvrdi ze soucasna armada ČR stoji za ho*no, protoze nema zadne konvencni zbrane a vojaky. Druhej zase, ze ta armada zadne konvencni zbrane a vojaky nepotrebuje.
Pak se zase docteme, ze Ceskou republiku zapadni spojenci branit nebudou a hned nato, ze NATO agresivne rozmistuje sve vojaky ve vychodni Evrope.
Sakra, nemohli byste si dat nekdy sraz a domluvit se na jednotnem stanovisku?
Protoze skupina lidi kteri si navzajem odporuji ale zaroven souhlasi vypada jako besidka zvlastni skoly. smilies/shocked.gif
prosinec 06, 2016 17:41
To jsi me NČ fakt potesil. : Mikin1
Cesky pan prezident ktery si svymi pru*ery vybudoval takovou povest, ze ho zvou jen nejhorsi diktatori, dostal diky sve podlezavosti konecne pozvani do Bileho domu.
Jenom aby se to do dubna nejak nepodelalo. Trump uz stacil rozhnevat Cinany a pokud jeho novy ministr obrany ktery nema rad Putina nehodi zpatecku, mohou cinsky i rusky diktator Miloskovi tu navstevu zatrhnout. smilies/wink.gif
prosinec 06, 2016 18:00
v Kanadě : vlk
je asi hodne velký mráz, jinak to blaboleni nejde vysvětlit:-)
prosinec 06, 2016 19:22
Severní vítr je krutý.... : *NČ*
.
prosinec 06, 2016 19:29
Nevrátíme se raději k EET? : Vodoměrka
Nevrátíme se raději k EET? smilies/wink.gif
prosinec 06, 2016 20:21
Dobrej napad, Vodomerko. : Mikin1
Ja bych se totiz taky rad dopidil, jak to s tim EET vlastne je.
Jenze von se vzdycky najde nekdo, kdo prehodi veksl.
V tomhle pripade pod docela zajimavou uvahou od Wendy ten veksl prehodil NČ.
Na armadu ČR, NATO a Zemana.
Dalsi se k nemu pridali a na reakce, odpovedi na otazky i vysvetleni odpovidaji urazkami.
To je pak na hov*o, takova diskuse. smilies/sad.gif
prosinec 06, 2016 21:30
No pár hospod bohužel skončilo : wendy
většina hospod a ubytovacích zařízení jede, rozepsala bych se ještě víc, ale musím se jít dívat na Klímu, omluvte mě...ráda to vidím hned, nebaví mě nahrávat nebo dodatečnš stahovat.
smilies/cheesy.gif
Tak zatím.
prosinec 06, 2016 22:11
Klidně o EET, : *NČ*
Hovor jsem, Vodomilko, neodvedl. Nejde přeci oddělit plnění kasy od jejího vyprazdňování.
Při zjevný nechuti "státu", starat se nejen o plnění st. kasy, ale současně i zamezit plejtvání a rozkrádání, mi drobnej neplatič daní přijde jako celkem rozumnej člověk.

Blbec dolejvá vodu do děravýho sudu.
Hospodář nejdřív díry v sudu zapraví a vodu leje teprve po zapravení.
======================================================= ==================
Co mě ovšem na EET zaujalo uplně nejvíc, je ta veřejná výzva k udávání "přímo k rukám Babiše" a rychlost a četnost, s jakou se to ihned ujalo.

Brýtro všem.

prosinec 07, 2016 05:48
Jo-jo, NČ, : Míša šíša
udávání je takovým českým koníčkem. A to ani nemusíme chodit z Kudlanky moc daleko, že. Aneb žalovat se nemá, ale hlásit se to musí.

prosinec 07, 2016 07:03
EET : Pepa
Je úsměvné jaký je problém v Čechách EET. Každý občan vyplní jednou za rok daňové přiznání. Je jedno zda je to zaměstnanec, soukromý podnikatel nebo penzista. Velice přesně vím proč je tolik řevu okolo EET. Týká se to hlavně malých soukromníků a jejich poctivost jako občana. Ta nádhera zatlouci 20-30 i více tisíc v hotovosti měsíčně, třeba v malé autoopravně či restauraci. Jé... jak ten kapitalismus miluji. A ejhle najednou EET. Ten lump Babiš. (na koho jiného nadávat) Kapitalizmus ale není bordel a daně se bohužel platit musí. V USA vás za daňové podvody zavřou do kriminálu. Jak jinak by národ zaplatil vládu, armádu a tisíce dalších drobností.
Jak jednoduché Watsone: V restauraci za rok utržím 2.5 mil. Náklady na provoz jsou 1.5 mil. Takže ke zdanění jde 1 mil Kč. Váš účetní to do daňového přiznání vše naláduje a poví: "Kamaráde Pepo, z toho 1 melounu čistého, zaplatíš státu 350 tisíc". Kde je problém???
Poučení: Ti co zbankrotují či zavřou "kvůli EET" podnik, nejvíce podváděli, v poctivém účetnictví to jednoduše nezvládnou. Nemějte obavy, hospody a restaurace stále budou ale bude jich méně. V USA když majiteli restaurace po zdanění zůstane 20% z celkového obratu v kapse, tak je dobrý, velice dobrý.

prosinec 08, 2016 03:16
Jakpak je to : Sidon
prosinec 08, 2016 04:58
Milý Pepo : wendy
už jsem to tu taky psala - my si z té Ameriky nějak nedokážeme vzít jako příklad to lepší, ať už jsou to ty papírové tašky nebo tohle...že by bylo něco shnilého ve státě Dánském ? asi to bude chtít, jak pravili naši novodobí klasici, ještě tak dvě generace (nebo kolik) !

sidone, asi to je skutečně hlavně o těch postižených co nejvíc kejhají. Taky klasika.
prosinec 08, 2016 10:30
Asi budu souhlasit spis s Pepou : Mikin1
v Kanade jsem dane platil a platim poctive. Nemusim si pak stezovat na nizky duchod, nebo zebrat o nejaky doplatek. (G.I.S)
A v Cesku se znam se dvema hospodskymi.
Ten prvni si stezuje, ze driv prodal za mesic (krome jineho) 60 lahvi rumu, ale priznal jich jenom 15. Takze je nas*anej.
Ten druhy sice take stestim nevyska, ale rika ze nepodvadel a ze jeho financni ztrata bude minimalni.
prosinec 09, 2016 08:51
... : mia I
nakupuji v jednom super květinářství a mají i v 10 km vzdálené obci zahradnictví, kde prodávají na jaře veškerou sadbu - okurky, rajské, papriky. Teď už si nikdo v zahradnictví nic nenakoupí. Paní pokladna díky vlhkosti ve sklenících po 10 dnech zkratovala, vyhořela, do další investovat nehodlá.

Když se má měřit všem stejně, proč si stát neohlídá příjmy a obrovské daňové úniky z prostituce??
prosinec 09, 2016 09:31
Zdravím tě, Mio, : Míša šíša
dlouho jsi tu nebyla...

Poslední věta - dobrá připomínka.
prosinec 09, 2016 09:59
Míšo : mia I
taky zdravím. Nějak mi to poslední dva měsíce nevycházelo sem chodit.
prosinec 09, 2016 10:23
Zdanit nejstarší řemeslo světa ? : wendy
Ale fuj, to bychom museli přiznat, že o tom nejen víme, ale ještě z toho profitujeme - že páni poslanci aspol.?
Nějak se mi vybavil film pro pamětníky - MraAvnost nade vše. Znáte ?

S prostitucí to je jako s kouřením, dnes hlásili v rádiu, že schválila sněmovna zákaz kouření v hospodách.
Šeredný obrázky na krabičkách už máme. A kolik že to je zisk státu na jedné krabičce ? To už se nestydějí. Kdybychom všichni přestali zítra kouřit, pozítří se zvednou daně.
Tak to je na tom světě šišatým. Jdu si zapálit na balkon, dřív než mni to zakážou.
smilies/cheesy.gif smilies/shocked.gif
prosinec 09, 2016 14:01
Možná vám to také přišlo emailem: : *deeres*
Hysterie,kterou nás už několik týdnů krmí,je nechutná.Zavádění EET je prezentováno skoro jako zločin století,je to přirovnáváno ke znárodnění a dění po roce 1948,ale já se tedy ptám :
Proč se titíž podnikatelé neozvali stejně razantně a proč jim média nedávala stejný prostor,když...
... před cca 8 lety zvýšil Kalousek sazbu DPH za jejich služby o 50% - z 15 na 21 ???
... když jim Brusel nařídil,že musí mít v kuchyních bezdotykové vodovodní baterie???
.. když jim titíž zločinci nařídili,že "hotovky" se smí "skladovat" jen pár hodin,takže to,co se uvaří před polednem,se nesmí nabízet ani k večeři???
Ta ych mohl uvést desítky nařízení,po kterých by museli krachnout daleko rychleji,než když si pořídí kasu za 5 - 20 tisíc korun a ta je investicí na desítky let ! Podnikatel,který nemá buď v provozovně počítač s internetovým připojením je už dlouhá léta unikát.Kdo neumí zacházet s JEDNODUCHÝMI PROGRAMY na PC ,je NEGRAMOT a nepatří do této doby.
Kdo nemá webovou stránku,na které si potencionální návštěvník najde veškeré informace o ubytování v jeho penzionu,nebo hotýlku, ten NEEXISTUJE. Neumím si představit,že nějakého normálního podnikatele v tomto oboru může ohrozit to,že při placení vystaví jak hostu v restauraci,tak v ubytovacím zařízení NORMÁLNÍ ÚČTENKU a odklikne ji na počítači s nasměrováním na MF. Proč se nikde v médiích stejně razantně a často nemluví o tom,že současně se zavedením EET snížil Babiš sazbu DPH zpátky a 15% ,takže hospodští při tržbě např. 1000 Kč neodvedou státu 210 Kč,ale jen 150 ?! Na každé tisícikoruně tak hospodský ušetří 60 Kč ! To není otřeba zveřejňovat ???
Antonín Suk, Liberec
Co z toho plyne? Nejspíš to, že Ministr financí šlápl zlodějům na prsty.
prosinec 11, 2016 09:39
Jistě : wendy
dinosauři se zlobí a vyvolávají hysterii. Mně by zase zajímalo zametení od koberec tolika prošustrovaných milionů Vondrou, Drábkem...ale tady vládne jen Lex BAbiš.
prosinec 11, 2016 14:09
No vidišto, Deer. : *NČ*
"Všeci kradnů!!!" S tim se dá i souhlasit. Jde jen o to, jestli víc nakradnů hospodští nebo politici.
prosinec 11, 2016 16:49
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]