O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

REALISTÉ - NĚCO NOVÉHO? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 01 prosinec 2016
Je těžko hodnotit nějaký politický program bez ideového východiska. Protože si myslím, že jedině konzervatismus je ideál mající řešení pro současnou dobu, poměřím novou politickou stranu pana Robejška z konzervativních hledisek. Současná dobová situace (paradigma) překročila v oblasti biologické existence určitý mantinel daný přírodou: evropská etnika vymírají, lidský potenciál ztrácí na výkonnosti, příroda je ničena v rozsahu, který už nelze napravit.

 

 

 

.

 

 

 

 

V takové době není možný pouhý realismus, ale musí být sledován ideál (je nutný tedy určitý idealismus), který společnost z této krize vyvede. Není možný tedy ideový nihilismus, který vidíme v současném dění, nebo nějaká divoká řešení bez souvislosti s uceleným ideálem a bez historických zkušeností. Pouze konzervatismus se zabývá budoucností a vlastní určité řešení, kterým jsou tradiční hodnoty. Proto poměřím myšlenky vznikající Robejškovy strany konzervatismem především proto, že zcela reálně zatím nejsou nějaké jiné myšlenky, které dávají smysl jako řešení.

 

Konzervatismus je založen přirozeně. Jeho základní teze vězí v samotném přirozeném řádu. Úplně základním zjednodušeným východiskem jsou přirozené principy: kontinuita a rovnováha. Kontinuita (definovaná anglickým konzervativním myslitelem E. Burkem) je fyzické i kulturní pokračování společnosti od minulosti do budoucnosti. Rovnováha je přirozený princip funkčních mechanismů a hledání spravedlnosti.

 

Příklad konzervativního pohledu: Stávající kodex lidských práv je z konzervativního hlediska čímsi nedokonalým a nedokončeným, i když ne nemorálním. Jednak nezohledňuje kontinuitu, třeba ženská emancipace je řešena tak, že je ohrožen vznik a rozvoj rodin a tím zachování společenstva; rovnost náboženských konfesí neřeší, co s těmi, které hlásají nadvládu nebo likvidaci druhých; svoboda neomezeného vlastnictví neřeší nadměrné vyčerpávání přírodních zdrojů a ničení přírodního prostředí.

 

Taktéž nezohledňuje rovnováhu (spravedlnost), protože k právům nejsou přiřazeny povinnosti, tedy alespoň nějaká ohleduplnost nebo nějaké meze. Migranti zadržení v detenčním zařízení mají svoje práva přísně hlídaná ombudsmanem a různými nevládními organizacemi. Stát, tedy občané, mají jen povinnost platit ostrahu a obsluhu. Migrant nemá žádnou povinnost, nemusí znát jazyk, kterým by se domluvil, není možno od něj chtít nějakou práci, třeba pomoc při chodu zařízení apod., nemusí se přizpůsobit, prostě nemusí nic dělat a snahy zvnějšku může libovolně sabotovat, aniž by nesl zodpovědnost.

 

 

Konzervativním principům neodpovídá téměř nic ze současné modernity.

 

·         Národ vymírá a fyzicky degraduje,

·         příroda je ničena, znečištění pokračuje,

·         tradice jsou znevažovány,

·         národní kultura už téměř neexistuje,

·         jazyk se degraduje,

·         úcta k historickým vzorům je znevažována.

·         Spravedlnost není pro všechny.

·         Lidská práva jsou pro jednotlivce.

·       Práva rodin neexistují: rodinu lze libovolně rozložit; rodiče vloží nezanedbatelné prostředky do výchovy dětí, ale tyto děti potom svojí prací platí důchody nejen rodičům, ale i těm, kteří děti neměli a tyto prostředky ušetřili, nebo dalším příživníkům, kteří se o nic nezasloužili.

 

 

 

Deklarace Realistů

 

Program by měl mít cíle, zřetelné a jasné. Deklarace Realistů obsahuje pravidlo 20/80, které není nic jiného než zajímavá metoda. Oddělení politické a hospodářské odpovědnosti už řeší ANO nějakou dobu, má k tomu všechny předpoklady a vidíme, jak lopotně postupuje kupředu. Nevím, co by v tom pan Robejšek tak zásadního změnil?

 

Potom je tam zdrženlivost, což ve straně je jistě potřebné, ale jako program? Občané chtějí cíle, které by něco změnily v jejich prospěch, nezajímají je metodické pokyny uvnitř strany.

 

 

Funkční demokracie je zbožné přání, které mají všichni, ale téměř všichni, jakmile se od nich chce práce v politických stranách, od ní okamžitě utečou (pokud z ní něco nemají). Místo, aby občané hromadně pracovali na programech v politických stranách a vyčistili je od špatných lidí a korupce, volí strany, které slibují referenda na každou věc, což není nic jiného než politika bez práce a zodpovědnosti (referendum je typická věc neodpovídající rovnováze pravomoci a odpovědnosti – obrovská pravomoc občanů rozhodovat a žádná osobní zodpovědnost za jejich rozhodnutí). Pan Robejšek snad změní naše lidi, kteří ztratili občanskou sounáležitost, pro svůj stát nic dělat nechtějí a jen remcají?

 

Jen dvě věci v deklaraci jsou nějakým náznakem pokroku směrem ke konzervativnímu myšlení – národní zájmy a rodina.

 

Národní zájmy jsou návratem k národnímu státu a popření současné politiky EU, která už začala s politikou rozplývání a vymazávání národů (multikulturalismus). Nechci ovšem předjímat všechny možné postoje, které v této oblasti mohou nastat. Každopádně je to pokrok v ideové oblasti. V praktické politice se ovšem setkáváme s hájením národních zájmů i u jiných politických subjektů, mnohé se k tomu vyjadřují mnohem hlasitěji.

 

Rodina jako základ státu se stala už v této době rétorickým klišé bez obsahu. Rodina zaniká na základě dobové situace, nelze ji zachránit pouhým převedením prostředků. Opravdová záchrana vyžaduje mnoho podstatných opatření, která jdou proti stávajícím modernistickým tezím.

 

Nevěřím, že pan Robejšek a jeho strana dokážou se postavit tak hluboko konzervativně proti paradigmatu, vždyť deklarovaná umírněnost a realita jim to ani nedovoluje. Budu samozřejmě velice příjemně překvapen, když moje skeptické poznámky nedojdou naplnění a Realisté opravdu něco podnětného přinesou.

  

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

 

 

Komentáře (48)add feed
A já jim zase věřím. : Lenka1
Jsem nenapravitelnej optimista. Člověk přece nesmí všechno hned vzdávat. smilies/smiley.gif
prosinec 01, 2016 08:51
Nevím : Herodesa
ale kdo žije jinde, musím prověřit a setsakra přísně.
prosinec 01, 2016 11:40
co jsem slysela tohle uz mu neverim : OLINA
https://www.youtube.com/watch?v=BERV4-JX_Us

Jo Lenko a taky je clanek na parlamentnich listech. Taky dobrej. Vypada to ze otevira lidem oci!
prosinec 01, 2016 12:55
... : doktor
Dá se souhlasit snad jen s devíti body,ale to ostatní........
prosinec 01, 2016 13:10
clanek na Parlamentnich listech zmizel a to tam byl jeste pred trema hodinama : OLINA
To je nejake divne
prosinec 01, 2016 13:14
sorry nasla : OLINA
nektere responze jsou zajimave
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Petr-Robejsek-rekl-otevrene-co-si-mysli-o-Putinovi-465132
prosinec 01, 2016 13:38
Velmi spolehlivým ukazatelem bude pro mě frekvence v Český televizi. : *NČ*
Jestliže bude p. Robejšek v čt debatách často, bude to, aspoň pro mě, výraznej varovnej signál!
prosinec 01, 2016 14:06
Jo, to s debatou : Lenka1
v ČT, tak s tím bez výhrad souhlasím. Ale optimista bejt můžu, ne? smilies/grin.gif
prosinec 01, 2016 14:51
Přečetla jsem si ten článek na PL : Lenka1
a není tam nic, s čím bych nesouhlasila. Diskuze nečtu, stejně jako všude jinde jsou to dva znepřátelené tábory.
prosinec 01, 2016 14:57
Já si to hned řikal, že ten Robejšek musí bejt iluminát. : Krakonoš
Ještě že máme toho Kapala a jeho svobodný vysílání z vobejváku, už jsem zase málem naletěl nějakýmu elitářskýmu šmejdovi. smilies/wink.gif Tak nic, dál musím volit Mirdu. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 01, 2016 15:40
Realistům fandím a je reálný, že budou mít můj hlas, : toulavej
Robejška uznávám, souhlasím s ním.

Jiná věc je podivnej článek autora. Z pozice konzervativního pravičáka asi tvrdí o společnosti a světě levicový myšlenky, což je zoufalství. Už úvod je hloupej. Meze prej překročený přece stanovují levičáci. Proto boj proti globálnímu oteplování, nebo podpora multikulti a imigrace proti vymírání národů.

Nic takovýho není třeba. Stejně, jako se celou historii planety měnila teplota, nebo složení atmosféry a množství a počet druhů fauny a flóry a taky počet lidí v různých lokalitách, děje se to i dnes, protože vývoj se nezastavil, jak by si přáli levičáci. Všechno se mění a bude měnit, je to neustálý proces. V přírodě i ve společnosti. Něco zanikne, něco nového vznikne. Když je roztok nasycenej, tak do něj můžete dál chtít přidávat co chcete a stejně víc nepřijme. Když dosáhne „uzavřená“ společnost na neměnným plně využívaným území určitýho počtu jedinců, stane se nasycenou a příroda sama zařídí, aby se počet nezvyšoval – buď neplodností, válkami, nemocemi, apod. Tak v určitým období počet jedinců kolísá a když momentálně klesá, není to katastrofa. Proto není potřeba umělý zalidňování dovozem cizinců k nám. Do Kanady se ještě vejde miliarda, je to prázdná zem.

Jak přišel autor na to, že lidský potenciál ztrácí na výkonnosti nechápu. V dnešní době, kdy se během 20 let díky technice a technologiím, elektronice, medicíně totálně změnil život všem lidem, je tvrzení o ztrátě výkonnosti holej nesmysl. Příroda je ničena v určitých oblastech rozvojovýho světa díky nesmyslům levičáků na zastavení oteplování, na jejichž základě se kácí deštný pralesy a sází palmy pro olej do PHM. A v jiných oblastech, třeba v ČR, se odsiřují elektrárny, staví čističky a v řekách se zas objevují raci nebo bobři, takže o žádnou mez, odkud není návratu, nejde!!! Zvýšený obsah CO2 v atmosféře má za následek vyšší schopnost reprodukce vegetace, čili větší zásoba pro lidi k použití.

Že je třeba upravit mezinárodní úmluvy o lidských právech je jasný. Psali to lidi v určitý době, podle situace v tý době. Společnost se vyvíjí, doba je jiná, je třeba uzpůsobit pravidla podle současných potřeb! Ti, co jim to nevyhovuje, křičí, brání svý privilegia, normální věc. Ta většina, co jí to nevyhovuje, musí najít sílu, si tu změnu vynutit, když je nutná. Aby se námořní ochrana hranic státu nezměnila v hlídkování u hranic jinýho státu, daleko od vlastních. Z humanitárních důvodů, že migranti na člunech, kteří nemají vízum do vysněné EU, si zavolají o pomoc hlídkující loď a nechají se zadarmo dovézt lodí do EU, odkud je už nikdo nedostane zpět. A na všech letištích tě i s vízem, kontrolují půl hodiny :-).

No a ostatní výhrady bych neviděl tak černě – tradice se rozhodně podporují víc, než za bolševika. Národní kultura existuje, točí se filmy, staví NOVÁ divadla, jo, dechovka moc neprosperuje, Na Vlachovce se už v tv nevysílá. Jazyk není o nic víc plnej anglikanismů, než v něm bylo německých ekvivalentů v minulým století. Úcta k historickým vzorům byla znevažována vždycky, ale jak ke kterým. Husa , Karla IV nebo Cimrmanna si národ váží pořád, ale Klementa Gottwalda už tolik ne, jako před 30ti lety. A s Leninem to šlo ještě víc z kopce, to je pravda, možná mladý ani neví, jak vypadal. A konečně, spravedlnost nebyla pro všechny stejná nikdy, nic novýho. Jestli je někdo, kdo myslí, že někdy někde byla, je blázen.

Pan Robejšek se v čt vyskytoval zcela výjimečně a bude tomu tak i nadále, pokud se nezmění osazenstvo tv a tomu nevěřím.
prosinec 01, 2016 15:52
Jasně, Lenko. Optimizmus je fajn. : *NČ*
I já jsem byl optimista při předvolebním sledování Radka Johna. Tejden po volbách mě optimizmus opustil.
Teď jsem realista a předběžnej skeptik. I proto už mě ten sympatickej název "Realisté" krapet zneklidňuje.
P. Robejška čtu už dlouho a vcelku jsem s ním doteď souhlasil.
Ale jak jsem už napsal. Neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde. Počkám si! Nejen na kontrolku Český televize, ale taky na lidi, kteří se na něj nabalej. Mám takovej dojem, že už se k němu cpe Vl. Tlustý a P. Telička. To zatim nevim jistě. Jestli ale jo, tak to NE !
prosinec 01, 2016 15:57
Ještě jsem zapomněl jednu poznámku : *NČ*
Při vší úctě k p. Robejškovi a jeho prezentovanejm názorům, rozhodně mi nepřipadá jako charizmatickej vůdce (pozn: útlocitní rozhořčení, nechť si slovo "vůdce" přeložej do angličtiny a dostanou, dnes velmi frekventovaný, slovo. Já jsem čech a pokud to jen trochu jde, vyjadřuju se česky).
Na vlastní likvidaci charizmatickejch vůdců a výměnu za necharizmatický už tvrdě doplatily i nejzaběhlejší strany, ODS i ČSSD, naposledy teď Úsvit.

prosinec 01, 2016 16:22
No, toulavej, : Krakonoš
jedna věc ti z toho výčtu přirozenejch procesů vypadla: Migrace veškerejch živočichů a migrace celejch národů vod počátku jejich existence na planetě. I ten Slovan v český kotlině je jenom přirozenej migrant, kterej přitáhl vodněkud, kde už mu bylo těsno. Ale tady bys byl jistě rád, aby týhle přírodě nějaký to sociální inženýrství trochu zabránilo a nechalo ten svět neměnnej a bez vývoje, viď? smilies/wink.gif
Jinak bych viděl článek pana Podrackýho podobně, jako ty. Robejšek je mi rozhodně sympatičtější než Babiš nebo Tomio. Problém je, že jakýkoli řešení nemůže nikdy nabídnout strana jednoho muže, záleží taky na těch vostatních.
prosinec 01, 2016 17:09
ja teda responze ctu asi vic nez clanky : OLINA
protoze mne zajimaji nazory lidi. Proc mu neverim, je ze kdyz jsem si poslechla nezavisle radio a zjistila kdo za nim stoji a kdo to ma platit. Stoji za nim velke penize ze Svycarska Navic patří k zakládajícím členům německé sekce Římského klubu, i to se mi nelibi
prosinec 01, 2016 17:18
Jasně. Migrace němců od r. 1938 byla přirozenej proces : *NČ*
To jen nějakej trapnej sociální inženýr mu trochu zabránil.
prosinec 01, 2016 17:18
Krakonoši, migrace do prázdnýho PŘIROZENÝHO prostoru je normální jev. : toulavej
Je to objevování a zabírání volnýho území pro sebe.

Když je roztok nenasycenej, můžeš do něho přidávat přísady. Slované šli na ZÁPAD, protože to byla prázdná zem, tak ji obsadili. Ale za Šumavou už bylo obsazeno Germánskými kmeny, tak dál nemohli, zůstali v Čechách a Lužici. No a západní Evropa je už obsazená, kulturní zúrodněná krajina, kde všechno někomu patří. Je dobrý přelet z Madridu třeba do Prahy, jak je ta krajina kde zalidněná.

No a migrující stáda gazel ani gepardů nebo velbloudů z Afriky do Evropy nikdy nedomigrovala ani když se ze zelený Sahary stala poušť, takže důvod by byl, ale nebylo to PŘIROZENÝ, protože jiný klima. Člověk je sice víc přizpůsobivej, když je to výhodný, takže New York City má 30% černých obyvatel i když tam v zimě mrzne, protože je to pro ně výhodný tam žít. Kdežto takový Boise v Idahu má sotva 2% při podobným klima, ale ne takových výhodách, co má mnohem větší město. Proto teplomilní černoši žijí převážně na jihu USA, kde nemrzne a je pro ně PŘIROZENÝ podnebí.

Migranti z Pákistánu, Bangladéše, Somálska apod., co neznají ani latinku, ani naše odlišné zvyky ani se nechtějí přizpůsobit, mají možnost ZMĚNIT poměry ve svých zemích, aby se příští generace mohly mít jako ve vysněném Západě my teď. Je to JENOM na nich, jak si zorganizují svoji společnost, jakou mají porodnost, zaměstnanost, vzdělávání. Jenom na nich, koho si volí a jakému návodu, jak žít, věří. Mají výhodu v tom, že mají pro koho pracovat (Západ) a mohou využívat naše technologie, nemusí je vyvíjet, čehož jejich společnost většinou ani není schopna při organizaci společnosti a náboženství, jaké tam je.
prosinec 01, 2016 18:19
OLINO, Římský klub neznám a nezajímá mě. : toulavej
Bez VELKÝCH peněz se žádná strana, co chce uspět, nedá provozovat ani založit. Oslovit voliče, upozornit na sebe, stojí peníze. Proto jsou tady desítky stran, které nemaje peníze, nebude nikdo volit i když mají možná dobrý program. Ale to nikdo neví. Odkud by se ty peníze vzaly, když ne od mecenášů, kteří sami do politiky nechtějí, ale chtějí společnost změnit. Jedině je vydělat, jako Babiš, nebo objevit zlatej důl, třeba eurodotace, je jedno na co :-).
prosinec 01, 2016 18:28
Tovižejo, : Krakonoš
voni ty národové dycky vyslali průzkumníka, ten našel nějakej ten PRÁZDNEJ prostor, aby náhodou nepoškodili při migraci něčí lidský práva, a pak teprv vyrazili na cestu, páč byli kulturní a sociálně inženýrsky uvědomělý. Teprvá Hitler a po něm čmoudi z machometánskejch zemí tuhle zásadu barbarsky porušili, jinak v tom byl dycky řád a pořádek - přirozenej.
Zajímavý by taky bylo, jak by to měly gazely a gepardi, kdyby tu nebylo to zatrachtilý Středozemní moře, ve kterým se gazelám i gepardům dost blbě plove. No nic.
Nejni nad to pokecat se znalcema historie a přírodovědy smilies/grin.gif

prosinec 01, 2016 18:39
??? : *NČ*
.
prosinec 01, 2016 18:44
s gazelama a gepardama se to má PODOBNĚ, jako s lidma : toulavej
všichni chodí po pevný zemi, rozdíl je jenom jinej počet chodících končetin. Když přešli z Afriky lidi, mohla i zvířata přes Suez, ale neudělala to, migrovat na sever, do zimy se jim z přirozenýho prostředí nechtělo. Nepotřebovala sociální dávky z Německa nebo Švédska, jako chtěji dnešní migranti z Afriky, ale ne sociální dávky z Makedonie, taky bezpečný země, kde se neválčí . . .
prosinec 01, 2016 19:57
"Brusel – Předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker : *NČ*
žádá vedoucí představitele zemí Evropské unie, aby se zdrželi referend o vystoupení z bloku. Obává se, že by se takové hlasování mohlo vymstít a že se voliči rozhodnou pro odchod.

Juncker podle serveru Express připustil, že ví, že Evropané cítí „nedostatek lásky" k Bruselu. Přesto se domnívá, že není třeba „pochybovat o nutnosti existence EU". Jeho prosba týkající se referend přichází ve chvíli, kdy jeden z prezidentských kandidátů v Rakousku, Norbert Hofer, hrozí uspořádáním lidového hlasování.
„Nemůžeme lidem z Evropy upírat ani úplně vzít právo vyjadřovat své názory," uznává Juncker. „Co se týče referenda o členství v EU, myslím, že není moudré uspořádat tento druh rozpravy.

prosinec 01, 2016 19:58
Jo. : Krakonoš
migrovat na sever, do zimy se jim z přirozenýho prostředí nechtělo


Ale když to tvý přirozený prostředí přestane bejt k žití, pak půjdeš radši i na sever, než bys chcípnul. Teď nemluvím vo současnosti, ale vobecně. Vo velkejch pohybech na planetě v minulosti. A vo možný budoucnosti, kdy - pokud se skutečně klima změní natolik, že se např. Afrika stane nevobyvatelnou, tak se pohnou všichni. Gazely i černoušci. Vůbec si - při svým kázání vo tom, že svět se neustále mění - nechceš připustit, že se může změnit natolik, že se pohnou stamilióny a nějaký sociální dávky jim v tu chvíli budou úplně ukradený. Takže to tvý povídání vo proměňujícím se světě považuju za neupřímný, nebo aspoň nedůsledný. Takový jalový: "Se změnama je nutný počítat, ale jen do tý míry, do jaký se mi hoděj do krámu. Změny, který jsou z mýho pohledu nepěkný, těm je nutný zabránit a postavit pevnou hráz. Změny, který se mi líběj, jsou přirozený. Bránit jim by bylo sociální inženýrství. Změny, který já nechci, jsou nepřirozený a těm je třeba zabránit, tam už se vo sociálinženýrství nejedná."
Jenže příroda takhle nefunguje, je to podobný jako dělení zvířat na užitečný a škodlivý. A pokud společnost nenajde vodpověď na základní problém nedostatečný reprodukce (a to řešení se fakt nejmenuje "prodlužování věku dožití", to navopak dost sociálinženýrsky ten problém prohlubuje ekonomickejma dopadama), příroda se prosadí. Zkus si udělat matematickej model, je to votázka cca 3 - 4 století, podle toho, jak modeluješ. Iluze, že si vopevníš svět bílejch nějakým plotem a ten svět uhájíš, je prostě jen iluze. Dokážeš to dělat jen pár století (v případě, že se ti bude vopravdu dařit), pak končíš. Příroda zvítězí. Příroda totiž nerovná se civilizace, a to je v těchhle rádoby konzervativních úvahách to chybný. smilies/wink.gif

Lidstvo má šanci jen jako celek. Jakmile vydělíš bílý nadlidi, který se musej prosadit proti tomu barevnýmu zbytku, zbejvá ti jako řešení jenom další a další válčení. Je votázkou, kolik ještě světovejch válek lidstvo ustojí.
prosinec 01, 2016 20:51
Souhlas : wendy
s NČ o vztahu Robejšek a ČT. Válím se doma v peří s angínou imporovanou z adventích RAkous, tak jsem až dnes prolítla noviny. Robejšek vypadá jako americký senátor, mluvit umí, díru na trhu hledá usilovně. Uvidíme.
smilies/cool.gif
Dobrou noc.
prosinec 01, 2016 23:48
někdo si plete : vlk
migraci a invazi, ach jo, kde zůstala povinná školní docházka?!

K tomu se přidá jediný správný názor a trestání jiného, cenzura a jsme v Bruseli...

Invazivní druhy nejprve svou agresivitou obsadí nový prostor, ale následně toutéž agresivitou spotřebují zdroje a protože neumí generovat nové, jdou zase jinam. Tohle není migrace, ale prostá invazivní devastace. O schopnostech invazivních druhů existuje spousta důkazů a dlouholetých zkušeností.

Mimochodem, ti tupani v Bruseli navrhuje garanci 100% uplatnění absolventů po ukončení škol. Neříkalo se tomu v 50tých letech umístěnky? Aneb genderový a lidskoprávní magistr na každý obecní úřad! Jedna nová tvář v čele naprosto zneváženého úřadu nic celkem neřeší. Bude to jen další boj o "Naši pravdu", celá koncepce EU je na nic, změnit se musí ona. A protože to sama dobrovolně neudělá, je třeba následovat Britskému příkladu. To bude také hlavní kritérium hodnocení možného kandidáta na hlavu státu.


prosinec 02, 2016 08:11
... : Mikin1
Ja usvedceneho plagiatora Robejska taky zrovna nemusim, i kdyz z opacnych duvodu nez nekteri zdejsi komentatori. Kdyz vezmeme jeho davna prohlaseni o potrebe premistit americke vojenske zakladny z Nemecka do Ceska a srovname to s jeho nedavnymi poznamkami o Americe, Rusku a uprchlicich, mame tady dalsi populistickou korouhvicku ktera se veze na imigrantske vlne. Uz se tesim na jeho bratrovrazednej boj s Okamurou. smilies/smiley.gif
---------------------------
Krakonosi, ten "Svobodny vysilac" o kterem se zminujes, to je teda narez. smilies/grin.gif
---------------------------
Tohle je taky zajimavy: https://www.respekt.cz/tydenik/2003/30/uklouznuti-reditele-robejska
prosinec 02, 2016 08:34
Když teda, Krk, mluvíš vobecně, : *NČ*
vo votázce vopevnění, vo votázce vobrany ...

Zbytečně poučuješ o notoricky známých věcech, jak funguje příroda, že i lidi jsou jen součástí přírody, že klimatický změny můžou dostat do pohybu i miliardy lidí. Tohle každej ví, stačí si přečíst pár článků třeba našeho klimatologa Cílka, ale je toho hafo i od jiných.

S poslední větou "lidstvo má šanci jen jako celek" by se snad dalo i souhlasit, kdyby ovšem byla v podmiňovacím způsobu "lidstvo by mohlo mít šanci jako celek". To snad, možná. Třeba o několik desítek, stovek, let déle. Zádrhel je ovšem v tom, že lidstvo se NIKDY nebude chovat jako celek. "Teorie", který nejsou ničím jiným, než jen neuskutečnitelným přáním, jsou přinejmenším naivní a v souvislosti s importem Africkýho kontinentu do Evropy, sebevražedný.
To jako fakt věříš tomu, že ten barevnej zbytek, až se přemnoží v Evropě, že se tady spojí v jedno mírumilovný "lidstvo"? Lidstvo, šťastný za to, že se dostalo k tekoucí vodě, skromný, nezávidící si, vzájemně se neokrádající, neválčící mezi sebou nejpozdějc, až i tady dojde voda? No nazdar!

Chtěl jsem toho napsat daleko víc, ale stejně by to nemělo smysl.
Tak jen PS: Proč vůbec žít, učit se, budovat, pracovat, zvelebovat, když hned od narození vim, že umřu?

prosinec 02, 2016 08:53
Aby sis to mezidobí NČ : wendy
pěkně užil ! smilies/grin.gif
prosinec 02, 2016 12:56
Toulavej : OLINA
rimsky klub neresis. Ale me se proste osobne nelibi

Římský klub je globální think tank, který byl založen v dubnu 1968 a celosvětovou pozornost získal v roce 1972 svou zprávou Meze růstu (Limits to Growth). Zpráva upozorňovala, že je třeba zastavit hospodářský růst a že svět stojí před vyčerpáním přírodních zdrojů, především ropy do roku 1992. Mezi témata Římského klubu patří, například, diskuze o redukci populace.

Ja nemam nic proti regulaci populace, ale nejak mi vadi ze nejsou tim mineni
africti cernousci,ale my, Evropane A cernousci se prestehuji sem a ti co preziji vytvori jednu krasnou laskyplnou spoledcnost, naplanovanou uz kdysi davno panem Kalergim.
prosinec 02, 2016 14:04
Ale jo, Wen. Celkem jsem si to užil a i teď užívám. : *NČ*
Dokonce i přesto, že jsem si už o sobě i přečetl, že se dusím nenávistí. Ale svou nenávist teď řešit nechci.

Jde mi o to, jestli zrovna mý užívání si, má nějakej vliv na přirozenej běh přírody.
A Krk mi teda řiká, že nemá. Bez ohledu na mý užívání si, je Evropa už od svýho vzniku odsouzená k dobytí tmavším plemenem.
Tak proto se hluboce zamejšlim, jakej význam pro lidstvo má moje existence.
======================================================= =====================
Tak bych rád po sobě zanechal nějakou dějinnou stopu. Začal jsem se proto zabejvat kvantovou teorií, strunama, superstrunama, Schoringerovou kočkou... Taky hodlám ještě lidstvu objasnit nedávno přečtenej fakt, že celá naše Galaxie se nachází v černý díře, jen to ještě nevíme. No třeba to ještě nevíme, ale já to chci vědět!
Prostě toho mám ještě dost ke zkoumání a objasnění. Jenže, všude přítomní, přízemní nevědomci mi kladou záludný překážky.

Tak např. zrovna tuhle v létě jsem hodlal zopakovat a ověřit pokus se Schoringerovou kočkou:
Bednu jsem si přinesl z Alberta. Chloroform mám odněkud už dávno. Kočku však nemaje, šel jsem si vypůjčit Xavera od sousedů. Vysvětlil jsem jim, že Xavera vrátím v bedně, jen se nebudou smět ani očkem do bedny podívat, protože tím by mu dozajista přivodili okamžitou smrt. Sám jsem ovšem měl rafinovanej záměr, jak tu teorii oklamat - mrknu se jen nepatrnou škvírkou.
Sousedi ale mým vědeckým pokusům pranic nakloněni nebyli. Nalili dvojitej rum, přátelsky, leč vzrušeně, pohovořili o dramaticky se vyvíjející situaci v seriálu Ulice a Xavera od tý doby přestali pouštět na pavlač.
To je ovšem pak těžká věc. Jak po sobě zanechat viditelnou stopu, když je zabedněnci vědu bojkotujou?
prosinec 02, 2016 14:52
Oprava: ‎Schrödingerova kočka : *NČ*
To ta sklerosa
prosinec 02, 2016 14:59
Prostě mi to nedá, jen poslední drobek rozhovoru spisovatele s manželkou: : *NČ*
Ano, dojde k světové válce Mloků proti Mlokům. “Ve jménu Kultury a Práva.” A ve jménu Pravého Mloctví. Ve jménu národní Slávy a Velikosti. Heslo je: Buď my, nebo oni! Lemurové, ozbrojení malajskými krisy a dýkami jógů, podřežou bez milosti atlantské vetřelce; za to pokročilejší, evropsky vzdělaní Atlantové vpustí do lemurských moří chemické jedy a kultury zhoubných bakterií s takovým válečným úspěchem, že se tím zamoří všechny světové oceány. Moře je infikováno uměle vypěstovaným žaberním morem. A to je konec, člověče. Mloci vyhynou.

“Všichni?”

Všichni do posledního. Bude to vymřelý rod. Uchová se po nich jenom ten starý öhningenský otisk Andriase Scheuchzeri.

“A co lidé?”

Lidé? Ah pravda, lidé. Nu, ti se začnou pomalu vracet z hor na břehy toho, co zůstane z pevnin; ale oceán bude ještě dlouho smrdět rozkladem Mloků. Pevniny zase pomalu porostou nánosem řek; moře krok za krokem ustoupí a všechno bude skoro jako dřív. Vznikne nová legenda o potopě světa, kterou seslal Bůh za hříchy lidí. Budou také zkazky o potopených mytických zemích, které prý byly kolébkou lidské kultury; bude se třeba bájit o jakési Anglii nebo Francii nebo Německu –

“A potom?” – – –

Dál už to nevím.
prosinec 02, 2016 17:10
NČ : Mikin1
mene je nekdy vice......
prosinec 02, 2016 23:23
mam pocit beznadeje : OLINA
prosinec 03, 2016 02:03
No, Olino, nechci tě strašit, : Krakonoš
ale jestli toho idiota budeš poslouchat dostatečně často a dostatečně dlouho, nakonec se zavěsíš na větev. Někdy je lepší ubrat, chodit víc do přírody a podrbat kočku. smilies/cheesy.gif
prosinec 03, 2016 08:40
Mikine, : Krakonoš
četls' tu diskusi pod tím? To je materiál... Pak má člověk fandit referendům a přímý demokracii. To prostě nejde.
prosinec 03, 2016 08:44
Krakonosi, : Mikin1
jo, cetl jsem diskusi. Kolikrat jeste vetsi sranda nez same video. Akorat ze jde o "kouzlo nechteneho". Ona by prima demokracie byla (snad s vyjimkou Svycarska) uplna katastrofa.
Stejne kouzlo nechteneho je ten Svobodny vysilac. Poslechl jsem si prvnich 5 minut a von ten soudruh co tam tak rozvazne (nebo rozvlacne) tepe Ameriku, uplne zapomnel pri zmince o Kaddafim na Lockerbie a pri zmince o Iraku a Saddamovi na okupaci Kuvajtu.
To snad musi byt urceno pro pologramotne...... smilies/tongue.gif
prosinec 03, 2016 11:32
a bude hůř ... : vlk
Nastupující generální tajemník OSN António Guterres řekl:"... evropské národy nemají právo kontrolovat své hranice ..."

http://www.breitbart.com/london/2016/11/24/un-europe-migration-unstoppable/

Otevřená výzva k ignoraci přání voličů a popírající jakoukoli státní suverenitu.

Co je to jiného než neomarxistická diktatura?!
prosinec 04, 2016 10:32
No, být 15 let komisařem pro uprchlíky : wendy
člověka poznamená... svého času ve své vlasti odstoupil, aby svou zemi uchránil před pádem do bažin a dnes tan zatahuje celou Evropu.

NČ- tou kočkou, o které jsme se tu kdysi bavili ještě s Romanem, jsi mi připomněl dávné časy klidnější Kudlanky...no, bednu vrať do Alberta, stejně by to byl jen duplicitní pokus, který by přinesl jediné - sousedi by ti už nikdy nenalili. Zatím bych se spokojila s tím, že si tu bednu budu představovat nad Sobotkou, až ho zase uvidíš v televizi. Třeba něco přivodíš...
smilies/shocked.gif
prosinec 04, 2016 13:26
PArdon : wendy
mrkla jsem do dokumentů - jen 10. Ale i to jistě postačí.
prosinec 04, 2016 13:28
Pěkně prosím, : Krakonoš
Nastupující generální tajemník OSN António Guterres řekl:


to je ta OSN, co se jí všichni antiamerikanisti a antiglobalisti dovolávají, že vona je ta autorita, bez jejíhož mandátu nelze... blablabla?

Já abych v tom měl jasno, začínám se v tom lehce ztrácet. smilies/grin.gif
prosinec 04, 2016 18:39
neznám žádné normálně uvažující, kteří by v plném vědomí a při všech smyslech : vlk
chtěli mít něco společného s OSN, zvláště pak po letošním komediálním jmenování Faisala bin Hassana do čela výboru pro lidská práva OSN. Saúdské Arábie je vzorem lidských práv opravdu jen pro ztracené a bloudící.

OSN ztratila poslední zbytky své vážnosti v roce 1994, kdy navrhla Jásira Arafata, teroristu vycvičeného KGB, na Nobelovou cenou za mír...
prosinec 04, 2016 19:37
Tak to vidíš Krakonoši, : Mikin1
zadnej mandat OSN neni ke svrzeni teroristickejch vudcu a nejruznejsich lumpu v budoucnosti potreba. Anebo je. Podle toho, jak se antiamerikanistum bude zrovna hodit.
Zaujala me tez Vlkova uvaha ze ktere vyplyva, ze kdyz se nekdo narodi v urcite zemi, stava se automaticky lumpem, kteremu nemuze byt sveren zadny urad. smilies/tongue.gif
prosinec 04, 2016 20:35
pro ostatní, ať to nemusí hledat : vlk
Faisal bin Hassan Trad: ambasador SA při OSN, toho času viz výše.

SA: Saúdská Arábie - která mimochodem bombarduje Jemen od letošního března a podle odhadů OSN má na svědomí smrt nejméně 2300 civilistů a zranění bezmála pěti tisíc dalších. K tomu na 20 milionů lidí, tedy 80 procent všech obyvatel Jemenu, nutně potřebuje humanitární pomoc, čemuž ale brání mimo jiné Spojenými státy podporovaná námořní blokáda země.

Pokračování slovníčků pojmů bude pokračovat, tak, jak sem budou padat další návrhy
prosinec 04, 2016 21:09
Jasne Vlku, : Mikin1
a Saudove rovnez provedli teroristicke utoky 9/11.
Anebo to snad byla CIA a zidi? Jak se nam to zrovna hodi do kramu, zejo? smilies/grin.gif
-------------------------
Pobavil me jeden diskusni komentar k vysledku rakouskych voleb:
Pořád lepší než ožralý komunista na hradě a estébák v podhradí
prosinec 05, 2016 09:37
ani jsem nečekal : vlk
takový kopec srandy po poledni. Děkuji místním komikům (říkáme jim pracovně MiKrák). Jste lepší než Ein Kessel Buntes.
prosinec 05, 2016 14:21
... : Mikin1
To je krasny Vlku, ze se rozveselujeme navzajem.
Me zase pobavil tvuj utok na obcany Saudske Arabie. Je pravda ze v tech prosteradlech moc krasni nejsou, ale proc by ti chytrejsi nemohli delat nejaky verejne prospesny job?
prosinec 05, 2016 15:45
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]