O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK NAPRAVIT ŠKODY? PDF Tisk E-mail
Pátek, 30 listopad 2007

 Kudlanko, potřebovala bych poradit, já si rady nevím. Bydlím  teď s dcerkou u sestry, protože mě můj muž „vyrazil z baráku". On v něm zůstal se svou milenkou a synem. Prostě scény jako hrom a tak jsem odešla. A on mi hned sbalil věci a odvezl. Teď mi nedává peníze, kluk ke mně nechce, protože mu tatínek všechno dovolí. Asi jsem všechno prohrála... Milena

 

 

 

ODPOVĚĎ:

 

Už to tu párkrát bylo, tak jen pro pořádek:

 

  • podej k soudu žalobu na vyměření výživného manželky, neboť za trvání manželství máte nárok na stejnou životní úroveň. Oba.
  • Výživné lze žádat jen ode dne podání žaloby, musíš navrhnout konkrétní sumu.
  • Je nutno podat návrh na úpravu poměrů k dětem. Soud rozhodne o svěření dětí do výchovy rodičů a vyměří výživné a to i zpětně od doby zrušení společné domácnosti.
  • Ohledně dětí je nutno kontaktovat sociálku na městském úřadě, dostaneš tam veškeré informace.
  • Případě můžeš na soudě kontaktovat bezplatnou poradnu (případně si zjisti, kde vnejbližším okolí je)
  • Nedělej nic neuváženě :-))), všechno předem „třikrát měř"!

 

 

d@niela

Komentáře (11)add feed
Hele, Mili, : Vodoměrka
co napsala Kudlanka, je prostě všechno, co musíš co nejdřív zajistit.

Postarat se o to, abys dostávala peníze na dceru, pokud jsi na mateřské nebo nezaměstnaná nebo máš malý plat, tak i na sebe. Zajdi na sociálku, na oddělení péče o dítě, to je na každém okresním úřadě, sociální pracovnice s tebou sepíše žádost o svěření dětí do péče, poradí, na co máš a nemáš nárok, sepíše žádost o rozvod, budeš-li to chtít a zadarmo, ze všeho nejdůležitější je opravdu na začátek mít jasno s dětmi a jejich finanční zabezpečení.
Dá ti to jakous takous jistou, abys mohla dál fungovat. Jsou-li děti starší 12 let, bude se jich ptát na vzájemné vztahy a jestli chtějí zůstat s matkou či otcem. Na základě toho se bude soud rozhodovat o jejich přidělení do péče.

Chce-li chlapec zůstat s otcem, tak toho asi moc nenaděláš. Ovlivňovat děti a navádět je proti tomu druhému z rodičů se nevyplatí. Jestli to tak bude, je to určitě bolestné pro tebe jako jeho matku, třeba nakonec bude vše jinak.

Neprohrála jsi nic, máš přece ještě dceru a svůj život, no a syna máš samozřejmě taky. Pokud jste bydleli ve svém vlastním domě nebo bytě, máš právo na polovinu majetku získaného za dobu manželství, to znamená, že manžel tě bude muset z poloviny hodnoty tohoto majetku vyplatit.

To můžou být třeba taky docela slušné peníze, za které si pořídíš třeba byt. Doporučuju na majetek si najít právníka, který to vyřídí za tebe, je to sice investice, ale než odejít s prázdnou, tak si na to raději i půjč, pokud nemáš peníze. Taky jsem si mockrát myslela, že když mi muž vyhrožoval, že mi nenechá děti a vyhodí mě z bytu, že to tak bude, ale naštěstí se nic nejí tak horké, jak se navaří. I přes jeho všechny akce a protiakce, navádění dětí proti mně a další podrazy nakonec vše dopadlo nejlépe, jak mohlo. Syn chtěl taky sem tam k tátovi, když doma musel začít pomáhat nebo něco dělat do školy, co se mu nelíbilo nebo nechtělo, dokonce u něj i měsíc byl a já se trápila, že tam zůstane.

Nakonec si to tatínek tím strašným urážením a nadáváním na mne u něho totálně pokazil a syn se nakonec moc rád vrátil ke mně a nyní za dva horké roky je konečně klid a pohoda.

Ale pochopila jsem, že kdyby chtěl opravdu zůstat u otce a bylo mu tam dobře, tak bych nic nezmohla.
Neboj se, nevěš hlavu, bude líp. Věř mi. Držím palce.


listopad 30, 2007 10:54
A ještě jedna věc : Ája
Hodně se mi nelíbí to "vyhodil mě z baráku" ... To je přeci věc, na kterou nemá právo a Ty si dej velký pozor na jednu věc - nevím tedy, jaké jsou majetkové poměry ohledně toho domu či bytu - jestli je to váš dům, nebo nájem apod. Ale pokud by to byl nájem, máte oba práva stejná a tím, že ses odstěhovala, by se to za určitých podmínek dalo považovat za stav, žes byt opustila dobrovolně a tím se nájemního práva vzdala! Takže pozor na toto, aby ses zbytečně nepřipravila o možnost bydlení.
Jinak držím palce, to,co píše Vodoměrka - že se nic nejí tak horké, jak se uvaří, je pravda, zrovna tak, jako že právní pomoc je nutná - bohužel... Na tomhle šetřit se šeredně nevyplácí...
listopad 30, 2007 15:35
Co takhle začít platit na syna alimenty? : Milan
Odejít sama z domova a pak to nazývat "vyrazil mě" je lež stěží uvěřitelná.
A nechat finanční i osobní péči o dům na manželovi a pak si ještě stěžovat, že nedává manželce, co mu zdrhla, peníze, to už je váně na pár facek!

prosinec 03, 2007 00:16
Jo, taky si myslím, : Béda Traktorista
že bys zasloužil pár facek za ty tvoje silácké řečičky! Naprosto souhlasím. Nejsi ty náhodou ten její? Nedivil bych se...........................
prosinec 03, 2007 08:42
Podobná reakce není poprvé, B.T., : wendy
já si myslím, že Milan je agent-provokatér. Nebo má zvrácený smysl pro humor.
No a jestli se mýlím, máš pravdu v plné míře.
prosinec 03, 2007 10:32
Mili, nic si z něj nedělej. : wendy
Tomu se na veřejném chatu někdy neubráníš. Už se tu o tom psalo - neřešit, nereagovat.
Rady jsi dostala a mě by taky docela zajímalo, jak to bylo s tím tvým překotným odchodem z domu. Ono vzdát se střechy nad hlavou to není dobré, i když vím, že snášet nemožnou šikanu je taky nad lidské síly.
prosinec 03, 2007 10:35
Mili, všichni co tu psali mají pravdu, kromě Milana : dd
Možná to špatně pochopil, možná si to špatně přečetl a nevědomky ti ublížil, já mu do svědomí sahat nebudu, možná mu někdy nedávno ublížila žena a on seká kolem sebe aby to vrátil, je to normální reakce, taky jsem taková byla.
Mně možná čeká rozvod za dva roky, to už si bude syn vydělávat tak to snad zvládnu, mám ještě dceru jeho dvojče, to jsou moje štěstíčka. Manžela mám přeze všechno co mi udělal ráda, 18let se nedá jentak vymazat a nebyly všechny roky špatné, všechno kazí jeho žárlivost a to že mě podváděl a já na to bohužel přišla:-(, trvalo mi 6 let než jsem to zkousla ale neodpustila, já jsem ho za ty leta ani jednou nepodvedla a nejsem ošklivka, že by nebyl zájem, ale já tohle zkrátka nedělám. Víš kdy to pochopíš, až se sama zamiluješ, mně se to stalo nedávno a to dost fatálně, bohužel mně ted dotyčný nechce, myslela jsem si, že bych jela druhé kolo, že jsem se poučila z chyb, které jsem udělala, ale nevyšlo to, no nevadí, zase bude líp. Já jsem se postavila na vlastní nohy, finančně myslím, o nic manžela připravit nechci, musíme se zkrátka o to co máme rozdělit, doufám, že se s ním dohodnu, nejsem mrcha, abych ho okradla o barák, kterej jsem společně postavili a že jsem se na něm nadřeli. Koupila jsem si parcelu, kde jinde než doma a na dluh samo sebou, ale doufám, že to v pořádku splatím, hlavně neztratit práci, neručím domem, není tam žádné riziko, krom toho, že bych ji v nejhorším musela prodat, je na nádherném místě, doma, jak jinak:-)
Držím ti palce at se z toho brzo vyhrabeš, myslím na tebe, vím jak moc je to těžké, ale neboj všechno to přebolí, chce to jenom čas, to je ten nejlepší lék:-)
Tak doufám, že jsem tě alespo trochu potěšila a já jdu za svými láskami, těmi nejvěrnějšími , to jsou pro mně koně a můj pes samozřejmě, zvířata nezraděj, tolik lásky co do nich vložíš, ta zase vrátí , to nezůstávaj nic dlužni ! Drž se :-)
az budu na tý parcela bydlet v maringotce, tak tě zvu na kafe !
prosinec 03, 2007 14:34
... : bb
ale ona píše dost zmateně - nejdřív že ji vyhodil muž, pak že odešla sama kvůli scénám jak hrom
odešla s dcerkou, nepíše proč syn zůstal u otce - protože chtěl (hned tehdy, když se to rozhodovalo?), nebo moc nechtěl, ale chtěl to manžel, nebo se tak dohodli s manželem, že každý se postará o jedno dítě, nebo chtěl syn zůstal doma, ve svém, tudíž musel zůstat s otcem?
a proč by jí měl manžel platit peníze, když má každý z nich jedno dítě a ona odešla dobrovolně?
ta milenka tam byla nastěhovaná před MIleniným odchodem, nebo si ji tam přistěhoval po Mileně?

prosinec 04, 2007 17:05
... : Ondatra
V návrhu na určení výživného není dobré uvádět konkrétní sumu. Lepší je uvést, že výše výživného se ponechává na rozhodnutí soudu. Kolikrát manželka nemá přehled o manželových příjmech, nemůže si tak objektivně určit výši částky. Soud však příjmy prošetří a na základě tohoto určí poměrnou část příjmů jako výživné!!
prosinec 05, 2007 08:53
-: : Melanie
Me se stalo neco podobneho,ale od lidi jsem pomoc necekala.Jeste me podrazeli nohy a moje nejlepsi kamaradka taky..Moje psychika byla mezi zivotem a smrti.Nikomu jsem nevysvetlila jak to bylo,kazdy si stejne udelal nazor sam..Proto Mileno ,se nikomu nesveruj a zajdi si na soud ,hlavne si vem Advokata ,bez Advokata jsi stracena..Ja jsem prohrala uplne vse,zustala jsem po 18 letem manzelstvi na ulici.Kdybych to tu mela vse rozepsat ,byl by to roman.Odesla jsem do zahranici,abych mela o sveho ex klid .Nahani mi i v zahranici,ale ted uz mam klid vzala jsem si Advokata a ten mu vse spocital i zpetne.Tak ze se nedej a bojuj,a co Ti pisou nekteri zle lidi , tak si udelej nazor sama..
prosinec 05, 2007 17:37
... : Ewa
Nepodceňuj děti!Pokud je syn ovlivňován,jak jsi napsala ,tak takhle to nefunguje!


leden 29, 2008 22:52
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]