O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

POPLATKY U LÉKAŘE PDF Tisk E-mail
Pondělí, 26 listopad 2007

 Jsem svobodná matka a já, soud a ani policie - nikdo není schopen donutit mého bývalého přítele platit alimenty. Teď mám navrch veliké obavy, kde seženu peníze na šílené poplatky za doktora, recepty a léky; už teď jsem si nemohla dovolit marodit, jelikož jsem neměla na doplatky na léky ( tím myslím ty dražší). Protože z mateřské a přídavků na dítě si to opravdu nebudu moci dovolit.

 

 

 

     Z mateřské musím zaplatit nájem, jídlo a pro malého oblečení, pleny, mastičky. Tak bych chtěla vědět, co mám dělat, protože asi s potvrzením od soudu nebo od policie, že mi bývalý dluží výživné přes 70.000,- Kč, nás asi od nového roku už nikdo neošetří. Z cca 8200,- Kč se nedá nic ušetřit, zvláště když je dítě malé. Já šetřím na sobě, jen abych mohla dát malému. Velice ráda bych pozvala pány politiky, aby se na moje živobytí přišli podívat, aby si uvědomili a zažili, jak žijí samoživitelky a že na další poplatky u lékařů už prostě nedají dohromady peníze.

 

     Jedině, jestli mi dítě bude po novém roce marodit, tak budu muset hladovět, abych měla peníze pro doktora, do lékárny a na doplatek. Protože za potvrzení, že mi otec dítěte neplatí si v tomto státě nic nekoupím ani to ošetření. Bude se moci někde zažádat o úlevu z poplatků v takových to případech? Předem děkuji za odpověď. Ostatně, takových je nás hodně v tomto státě.

 

Jitka

 

 

 

Komentáře (30)add feed
Taky jsem na tom byla mizerně : SAPI
Jelikož jsem také kdysi zůstala na ulici s dítětem v náručí a bez prostředků, dovolím si silně protestovat. Není nikde psáno, že dítěti musíte kupovat oblečení ve značkových obchodech - strašlivá spousta věcí se dá sehnat v sekáčích či na burzách. Rovněž jako samoživitelka jsem neměla na papírové pleny - takže po vzoru našich matek a babiček jsem používala zásadně látkové. Navíc jako "sociální případ" jsem měla nárok na jednorázové finanční výpomoci (např. na nákup zimního ošacení a obutí dítěte) ze strany sociálního odboru MV, kde jsem k mému velkému překvapení se vyskytovala pouze já a hromada žen tmavé pleti. Dojděte si tam, zjistěte vše potřebné.
Nikdy by mě nenapadlo, uvažovat stylem "nemohu si dovolit marodit, protože nemám na doplatky na drahé léky". Když mi bylo skutečně zle, brala jsem léky bez doplatku a pomohly taky, jako ty drahé. A teorie o tom, jak budu od nového roku hladovět, když dítě bude marodit - promiňte, to už je vážně síla. Co takhle přestat naříkat nad svým zpackaným osudem (na kterém máte také svůj podíl viny) a místo čekání s nataženou rukou směrem ke státu, se trochu postarat sama? On nikdo ve vašem okolí neshání výpomoc v domácnosti, úklid na částečný úvazek, roznášku novin, letáků, drobné služby (žehlení, hlídání dětí)? Vy nic jiného neumíte, čím byste mohla být nápomocná druhým za úplatu? Pokud vím, nepsala jste, že jste nemohoucí. Těch je tady požehnaně. A ve srovnání s Vámi, často nemají ani na ten počítač a přístup na internet...

listopad 26, 2007 15:38
SAPI : Polarka
ale Jitka nikde nepise ze nakupuje pro dite znackove obleceni. Ty pleny to je dobrej napad. A nezapomen.....za tebe kdyz jsi mela dite byla jeste lekarska pomoc zdarma. Jitka se jenom docela opravnene boji co bude ted dal, kdyz nejen ceny vseho jdou nahoru, ale bude se platit i za navstevu lekare. Myslim ze lidi co budou mit s tom problem bude daleko vic nez jen ona.
listopad 26, 2007 16:21
absolutní souhlas se SAPI : deli
Nicméně dotaz zněl zda bude možno žádat o úlevu. Pokud vím tak ne. Nicméně je stanovenej limit (tuším 5.000/rok), po jeho překročení se sice platí dál, ale pak bude možno žádat o vrácení přeplatku (nevím přesně jak je to formulovaný).
Ať se pisatelka nezlobí, ale všechno se dá vyřešit/nahradit a já mám z jejího dopisu pocit, že je někde v době před 17 lety ačkoli v té době byla pravděpodobně ještě dítě nebo hodně mladá. Mně na tom zákonu přijde spíš úchylný placení za pobyt v nemocnici rodičkami a novorozenci (super podpora porodnosti) a ještě víc mě zvedá ze židle, placení za pacienty v kómatu!
listopad 26, 2007 16:31
Polarko, : deli
SAPI má ty děti IMHO pořád, jen asi odrostlejší...
Tady jde spíš o to, že si nejdřív zjistila na co všechno má nebo nemá nárok. Kdežto Jitka čeká, že to za ni někdo vyřeší.
listopad 26, 2007 16:34
nebo možná nečeká, : deli
ale každopádně zbytečně vyhrnuje kalhoty daleko před brodem.
listopad 26, 2007 16:37
taky si myslim : dess
jo, má to pár nevychytaností - stejně by mě zajímalo, co bude dělat doktor, když k němu přijde evidentně nemocný člověk a nebude mít peníze...
listopad 26, 2007 16:47
Žádné poplatky se neplatí: : Eva
4.jde-li o pojištěnce, který se prokáže rozhodnutím, oznámením nebo potvrzením vydaným orgánem pomoci v hmotné nouzi o dávce, která je mu poskytována podle zvláštního právního předpisu (viz zákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů).
Poznámka:
Doklad vydávají pověřené obecní úřady, obecní úřady obcí s rozšířenou působností.
Potvrzení nesmí být starší než 30 dnů.

Dávky v systému pomoci v hmotné nouzi jsou:
a) příspěvek na živobytí,
b) doplatek na bydlení a
c) mimořádná okamžitá pomoc,

Poznámka:
Pojištěnec musí zdravotnickému zařízení nebo zařízení lékárenské péče doložit, že je od placení poplatku osvobozen. Případy, kterých se osvobození týká, jsou uvedeny výše. Povinností zdravotnického zařízení nebo zařízení lékárenské péče je doklad pouze zkontrolovat, nemá povinnost ho archivovat.
Lékař při předepisování léčivého přípravku nebo potraviny pro zvláštní lékařské účely uvede v souladu s platnou Metodikou pro pořizování a předávání dokladů do volného prostoru před předtištěné pole „Sk“ velkými tiskacími písmeny NE, pokud je pojištěnec zproštěn povinnosti platit poplatek za vydání léčivého přípravku. V opačném případě uvede ANO.

listopad 26, 2007 16:48
deli, já nechápu, co je tak divnýho na placení za pacienta, třeba i v kómatu. : toulavej
Každej pacient, pokud vím bere nemocenskou, když je v nemocnici a ta přece bohatě pokryje těch 60 Kč/den. Každé léčení něco stojí a udržování člověka v kómatu bude asi hodně drahej špás. Proč by na něj neměli příbuzní z vyplácené nemocenské nemocného přispívat, moc nechápu, když je pořád peněz málo . . .
listopad 26, 2007 17:47
No mě spíš zajímá, : Lietavica
jak Jitka ví, že bude v novém roce nemocná ona i její dítě a že bude platit za drahé léky. Copak se nemoci dají naplánovat dopředu?
listopad 26, 2007 17:54
No ja teda nevim presne jak to ted v Cechach chodi, ale... : Alena P-H
I kdyz Jitka ma svuj podil na neutesnosti sve situace, stejne si myslim, ze z 8000Kc teda obleceni pro sve miminko ve znackovem obchode asi nakupovat neplanuje.
A urcite si nemoc ani pro sebe ani sve dite neplanuje - proste mozna konecne zacala myslet dopredu(i kdyz trochu opozdene) a boji se "co kdyz". Nevim jak vy, ale ja jsem se v jistem obdobi tehotenstvi bala jak to zvladnu. A to jsem nebyla sama. Pak to preslo, ale nebylo to ruzove obdobi.
Buhvi jak stara Jitka je. Mozna prilis mlada a nezkusena a proste spadla z ruzovych oblaku na zem - a dopada tvrde, mozna se jenom uci jaky zivot muze byt...
Jitko, jakkoli se stalo co se stalo a nebudes to mit asi nejlehci - vsechno se da zvladnout. Proste si vyhrn rukavy a vyzbroj se laskou ke svemu malemu clovickovi a odolnosti vuci svetu. Uvidis, ze jestli budes doopravdy "bojovat" tak vyhrajes(nebo aspon neprohrajes). Stezovat si nepomuze - ale nekdy se nam trochu ulevi, coz je dobra vec.
Drzim palce.
listopad 26, 2007 19:05
souhlasím s toulavym : maty
každej bere nemocenskou a když je v nemocnici,tak má základ.péči zajištěnou.Jídlo dostane,vodu na mytí si taky nemusí nosit z domova.Spousta lidí leží v nemocnici i delší dobu a budou tvrdit,že musí zaplatit poplatky,ale za vodu,teplo a elektriku pak dostanou přeplatky.Nemůžeme pořád mít vše zadarmo.Souhlasím s poplatkama a jsem taky samoživitelka,alimenty nedostávám,tak mám holt dvě práce.
listopad 26, 2007 19:11
hmm, toulavej a maty : deli
a co třeba invalidní důchodce - důchod 9.000,-. Rodině ho nikdo nedá. Takže ta rodina za důchodce v kómatu bude platit jak mourovatá, třeba půl roku, rok, v případě bdělýho bezvědomí třeba deset let. To není o tom, že to ta rodina nechce zaplatit. Ale o tom, že to zaplatit musí a nikdo jí ty peníze nad limit 5.000,- nevrátí. Možná - když to řeknu natvrdo - až ten nemocný umře, tak v rámci dědického řízení. A co když ta rodina bude máma se dvěma dospívajícími dětmi... to pak těch cca 1.800,- měsíčně sakra pocejtí.
Navíc i v případě nemocenský platí to samý, oběť autonehody dost dobře plnou moc na to kdo je oprávněn tu nemocenskou převzít nepodepíše.
listopad 26, 2007 22:03
To je úžasný, jak jste všichni samostatní a soběstační. : mamča
Jitka má normální lidský strach, že zvýšené náklady které jí vzniknou po novém roce, prostě sama s malým dítětem nezvládne. Neplánuje si žádnou nemoc, jen se bojí, co by kdyby. Asi je na všechno sama a nemá se s kým poradit. Nemusíte jí proto hned považovat za skuhralku s nataženou dlaní. Někdy se prostě může stát, že žijete ze dne na den, a to že vám někdy, časem, (až na písemnou žádost - nikoli automaticky) vrátí zdravotní pojišťovna doplatky přesahující hranici 5 tisíc, je vám v tuhle chvíli platný jak mrtvýmu zimník.
Rady jak si přivydělat jsou dobré, ale s malým dítětem to vždycky nejde. Nevím, jaké má Jitka bytové podmínky, ale co se zkusit domluvit s nějakou maminkou mrněte, která se chce vrátit do práce a nemá jesle, a za úplatu jí hlídat dítě společně se svým ?
listopad 26, 2007 22:07
Pro mamču : SAPI
Není na tom nic úžasného - stačí dostat párkrát od života přes pusu. Buď se člověk složí a nebo to vezme jako výzvu.

listopad 26, 2007 22:21
SAPI : mamča
Myslím, že Jitka už přes pusu dostává dost. (Dlužné výživné 70 tisíc napovídá, že to nemá lehké.)
Nemusí dostat kartáč ještě od nás.
listopad 26, 2007 22:30
8200 : bb
zaplatí nájem, elektřinu, za mobil, telefon s malým dítětem potřebuje, budky skoro nejsou, sousedi s pevnou linkou ubývají a ne každý ochotně v noci otevře bušící mamině, aby zavolal pohotovost...no a je po 8 200, skoro, ne?
To je moc málo, nedivím se, že lehce panikaří a bojí se co bude. A že natahuje dlaň k státu? Ať natahuje. Když můžou cikánky rodit jedno za druhým od 16, vyřvat si sociální dávky na druhou, nikdy nedělat a děti nevychovat, proč by Jitka nemohla dostat pomoc?
Rodiče by ti zatím nevypomohli? A co prarodiče malého? Obrať se na ně, zkus je obměkčit, je to jejich krev, buď na ně hodná a hezky popros, je lepší se trošku zapřít, než bufetit v popelnici, ne? Možná nejsou nejmladší, kdybys nabídla, že až vyvezou kočárek, tak umyješ okna, vysmejčíš byt, vyžehlíš, obstaráš pochůzky, tak by nakoupili malému jídlo, oblečení,hračku. Můžeš to navrhnout - v naturáliích, bude to pro obě strany lepší, oni budou mít pocit, že dávají malému dárky, ne že platí jeho mámu jako služku, a zároveň ti nikdy nebudou moct vyčítat, žes ty peníze utratila za blbiny a ne za dítě.
Totéž můžeš nabídnout i jiné starší paní v okolí, zatímco bude vozit kočárek s ukšírovaným dítětem před domem, ty uklidíš, v noci vyžehlíš a přes den i s kočárkem obrazíš nákup, lékárnu, poštu.
Pokud ovládáš počítač a máš ho doma, paráda, můžeš zkusit účetnictví, jednoduché, tj.daňovou evidenci, se naučíš i sama, nabídneš ho známým pod cenou. Vyhrabej z paměti a opraš jazyky, nabídni překlad nebo doučování sousedovic dítěti. Doučování dětí, hlídání dětí, to můžeš nabídnou na letáku na sloupech v okolí. Když to zadáš jako maminka na MD, šéfové prodejen ti dovolí to vyvěsit.
Zajdi s malým do nějakého dětského centra, baby klubu, klubu maminek, můžeš tam dostat tip, skamarádit se s jinou, budete si hlídat děti a vést spolu sekáč, stánek s květinami, občerstvení.
No a samozřejmě, jak psal někdo nahoře, jdi na sociálku a žádej o všechno a třikrát, totéž u vás na obci, požádej o mimořádnou výpomoc. Nestyď se, otec dítěte se taky nestydí.

listopad 26, 2007 23:30
mamco konecne nekdo se srdcem : Polarka
me se hrozne libi jak si vsichni pochvaluji zdrazovani. Takze vlastne je to uplne v pohode a holky jako je Jitka proste oznacime za takrka prizivnice, ne? Nakonec....je to vsechno jeji chyba tak co ted chce od statu? ? Je to fakt moc fajn kdyz holka co je v trablu si jeste vyslechne jak je proti ostatnim neschopna a uknucena a jak vy vsechny zvladate! Ja chapu Jitku daleko vic nez ty zensky co sem pisou i kdyz samy dobre vedi co maji delat s manzelelem co je mlati nebo jim zahejba. Nad tema se rosplyvate! Ale Jitka jen napsala ze se boji budoucnosti! A vite proc zamestnavatele nechteji brat do prace zeny s malyma detima? Protoze deti jsou casto nemocne!
listopad 27, 2007 01:44
Teda SAPI - obdivuju tě!!! : NČ
Ale stůl a ložnici bych s tebou nechtěl sdílet ani na sekundu!!!
listopad 27, 2007 06:15
jj, zas ta hysterie a emoce :-) : mura
eva to napsala zcela presne: clovek v hmotne nouzi poplatky NEPLATI. a taky napsala, kde si potvrzeni o hmotne nouzi vyzvednout.
cimz bylo zodpovezeno vse, netreba resit dalsi zamestnani jitky kvuli tomu, ze by nemela na doktora. protoze pokud si vyse zminene potvrzeni obstara, tak platit nebude smilies/smiley.gif
listopad 27, 2007 08:09
Má to ale jeden háček, : Eva
totiž, že to potvrzení nesmí být starší 30 dnů!!! Nevím sice, jaká bude nakonec praxe tohoto zákona, ale pro Jitku by to znamenalo, jen mírně nadneseno, že každý měsíc bude lítat pro nové potvrzení a to pak bude mít neustále při sobě, asi nejlépe zašité pod kůží na břiše, pro případ nouze, tedy nemoci vlastní, či dítěte. Mi to připadá trochu dost náročné.....
Tolik k prosociálnosti zákona.Vlk se nažral....
listopad 27, 2007 08:30
Zajimalo by mě : Gita
na kolik přijde stat vydavani tady tech potvrzeni. Jestli ono to nakonec nebude vic nez ty poplatky.
Jinak o českém zdravotnictví si už delší dobu myslím své - je to des a hruza. Kvalita pece jde dolu, pritom kdyz se podivam, kolik platim zdravotni pojisteni, tak je mi spatne. A kdyz mi neco je (jakoze k doktorům chodim zdridka), stejne si tam pripadam jako nejvetsi simulant. Paradoxne system ruznych priplatku za nadstantard moc nefunguje - tedy opomenu-li mne naprosto odpornou obalkovou metodu. Stve me, ze na uredniky se kazdy diva jako na zkorumpovane parchanty, ale u doktoru to lidem nevadi - pritom jde taky o verejne penize.
Tak jsem si po ranu zanadavala... smilies/angry.gif
listopad 27, 2007 09:09
Tak si myslím, : wendy
jestli sem ony pisatelky v jakékoliv tísni nepřestanou psát. Takovouhle sodu by Jitka zasloužila až by jen a jen seděla s rukama v klíně a ani se na nic nezeptala. Taky si myslím, že má obavy z budoucnosti, a kdo je nemá ? Jistě ne všici, ale je jich dost a Jitule k nim prostě patří. Není nezodpovědná, to jen tatíček je nezodpovědný a stát slabý. No, SAPI jen napsala svůj názor, ona sama to zvládla, teď může radit a stírat... Jitka určitě za svého človíčka bojovat bude, jen sakra není tak silná a nejsilnější. Jen je potřeba posoudit, kdy ten kdo sem píše o radu potřebuje setřít, vyburcovat, a kdy i poradit i pohladit. Aby se mu aspoň při čtení odpovědí zazdálo, že na světě není tak úplně zle.
Jitko, přečti si co napsala Eva, na co máš nárok. Nebude to hned, když dlužíš státu ty, to jsou rychlí, když něco po nich chce občan, to to trvá - ale nenech se odradit. Ono je vás takových opravdu hodně. Dejte se dohromady !
listopad 27, 2007 09:17
já zírám : Kamila
vždyť se Jitka jen ptá! A z 8 tisíc malému jistě značkové oblečky nekupuje, co to je za demagogii? Taky už jsem se tu párkrát do pisatelky pustila, ale tady já osobně nevidím důvod. Ještě že tu pár soucitných duší je... plánovat nemoci... kdo má malé dítě jistě chápe, že tyto netřeba plánovat, ale bude jich buď více nebo méně.
Jitko, určitě se poptej na té sociálce a určitě se poohlédni po tom dětském klubu. BB radí dobře. Jo - a internet? Zaprvé já si myslím, že je to poměrně nezbytná věc, pokud se aspoň trochu vejde do rozpočtu, lze tím suplovat i telefon. A zadruhé také Jitke neříkala, že ho má doma. Může být v knihovně, u kamarádky, kdekoliv.
Souhlas s mamčou, wendy a těmi pár ostatními, co mají lidský názor!
listopad 27, 2007 09:32
Jitko, : Ája
nevím, proč jsi tu dostala takovou sodu, ale chci Ti říct jedno - nic si z toho nedělej... Vyjít s 8 tisíci určitě není legrace a jsi šikovná, že to zvládáš... Vím, že je těžké domoci se dlužných alimentů, ale mám dojem, že existuje možnost tuto povinnost vymáhat i od rodičů dlužníka - zkus ještě i tuto variantu, pokud jsi to ještě nezkoušela.. A exekuci jsi zkoušela? Mám za to, že existují dvě možnosti - buď přes soud (levnější varianta) - ale také méně účinná, anebo pak přes nějakého exekutora přímo - tam sice o jisté procento vymáhané částky přijdeš (odměna pro exekutora), ale zase to bývá účinnější... Alespoň jsem to takhle kdesi četla... Drž se, hlavu vzhůru a z kritických slov tady si nic nedělej smilies/wink.gif
listopad 27, 2007 15:55
SAPI, deli a možná i další... : Ája
nechápu, kde se ve vás bere ta drsnost.... A že se má Jitka starat sama? Jo..do jisté míry ano, ale - píše - ani soud ani policie nejsou s to vymoci z otce dítěte výživné.. Pokud stát není schopen zajistit vymahatelnost práva, nechť poškozeným tedy pomůže jinak - i když se to mně jako daňovému poplatníkovi nelíbí. Ale vaše skoro zášť mě tedy docela zaráží...
listopad 27, 2007 16:00
... : Avík
Při čtení tohoto článku jsem se nestačila divit. Nad uvažováním nebo neochotou bojovat, nevím, jestli leností, ale rozhodně nad nedostatkem sebekritiky. Paní vypisuje, co všechno se jí nebude dostávat, ale nepíše, co všechno se jí dostává. Obdivuji, že paní je majitelkou PC a internetu. Znám spoustu rodin, které si toto dovolit nemohou, a také musí šatit a živit své děti. Krom toho, za situaci, ve které je, může zpoloviny sama. A další věc: jako svobodná matka máte nárok na sociální dávky, které vdané matky nikdy neměly.
listopad 30, 2007 12:24
... : bb
ale vždyť nevíš, jestli ten počítač s připojeným internetem je její...třeba to psala od rodičů, sourozence, kamarádky
Ona jen vyjádřila obavy, jak to zvládne, z 8 200 to není snadné už teď, média jsou napraná strašením jak moc se po Novém roce zdraží živobytí, to jí na klidu nepřidá...a pracovat? Pokud čteš v dámských magazínech příběhy matek, které se pár měsíců po porodu vrátily do práce, tak jsou to manažerky nebo majitelky prosperujících firem, s velmi nadprůměrným platem, který z velké části padne na chůvy a pomocnici v domácnosti a ještě jsou to většinou maminky z páru, mají stálého partnera.
Matka, která pracuje na 8 hodin bez možnosti úpravy pracovní doby, a takových je NAPROSTÁ VĚTŠINA, nemá obvykle takový plat, aby mohla celých 10 hodin (s dopravou do/z práce, s nákupem a pár pochůzkami, které prostě večer nevyřídí) pokrýt chůvou a ještě aby jí zbylo dost na nájem, energie, živobytí. Kolik by musela brát, aby zaplatila dobrou chůvu na celý den - 25 tisíc čistého? Kdo ví, zda by to na všechno stačilo. A kolik 30letých maminek bere 25tisíc čistého?
Na zkráceném úvazku by to bylo ještě horší, pokud by jí to zaměstnavatel povolil, v důsledku by na tom byla finančně stejně, jen víc uštvaná.

Nemůžu samozřejmě posuzovat tvoji osobní situaci, ale obecně jsou na tom matky s otcem v páru líp, než osamělí rodičové. Taky jsem měla malé děti a nebyla bych na tom lépe sama. Těch pár stovek až tisíc na dávkách to nespraví. Leda by ten tatínek byl alkoholik, gambler, nezaměstnaný, to pak jo.
Navíc, není pak sama jen na peníze, ale také na každou starost i na radost, musí zastat tátu i mámu.
listopad 30, 2007 21:26
S tebou Toulavej taky plně nesouhlasim : Ner.
V roce 2005 měl můj táta nehodu na kole a odvezli ho vrtulníkem do Střešovické nemocnice.V té době mi bylo 23, zrovna jsem nastoupila do práce, kde jsem nebyla ani měsíc - takže výplata žádná pouze sociálka za předchozí měsíc, mám mladší sestru, která v té době byla ve druháku na gymplu a maminku nemáme od mých jedenácti let.A kdybych k tomu všemu tenkrát ještě měla platit za pobyt táty v nemocnici.Nevim nevim.Upřimně lituji lidí, kteří se v takové situaci ocitnou nyní, kdy platí tento zákon.A nevim proč když si každý platí nemocenskou tak by měl platit za lékaře a za pobyt v nemocnici!!!
únor 08, 2008 16:07
oprava : Ner.
každej si platí zdravotní pojištění
únor 08, 2008 16:08
Teď se asi moc dělat nedá. : Roman HEŘMAN
Dobrý den, smilies/smiley.gif
teď je situace tak špatná, že se o žádnou vyjímku či odpuštění poplatků ve zdravotnictví prostě žádat nedá, a ani žádná sociální dálka a nic není.
U úterý ale snad už o tom má jednat Ústavní soud, tak snad to dopadne dobře, a také je asi jedině možné, dávat svůj postoj veřejně najevo, a prostě věřit, že spravedlnost a rozum nakonec zvítězí, ať už to vzejde od opozice či dokonce od vlády, která už snad zavedené poplatky bude brzy vyhodnocovat.
Je to ale od počátku jistě špatná reforma, což já, jako invalidní důchodce, musím jen potvrdit!
Přeji hodně štěstí, zdraví a trpělivosti!
Roman Heřman z Kosmonos u Mladé Boleslavi
březen 31, 2008 16:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]