O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SLÍBENÝ CESTOPIS - 1 PDF Tisk E-mail
Neděle, 22 květen 2016
Ze Solidarity na Gutovku a zpět. Už si nepamatuju skoro nic z Hýty a Batula, je to strašně dávno, co jsem to četl, vracet se k tomu nebudu, ale s hlubokou úctou se skláním před autorem i překladatelem. Už jen to překladatelovo "Hýta a Batul" (což v mluvě drobečků znamená Vojta a Bratr) bylo, aspoň podle mě, zcela geniální.


 

 

 

 

 

 

     Občas se teď nevyhnu dědkovskejm povinnostem a musím jít hlídat. Jde o dva drobky, holčička 3,5 let a kluk 2 roky. Pravidelně chodíme na Gutovku u stanice metra Strašnická, což je nádhernej ohromnej dětskej areál, zřejmě vybudovanej z evropskejch dotací, za což Evropě výjimečně strašně děkuju.

 

     Vyrazíme z domku na Solidaritě, směrem ke Gutovce, všechno bezva. Sice drobci seberou každej šmejd, co leží na cestě, ale jsou to děti, to už tak má bejt, žejo. Blížíme se už ovšem na dosah prvnímu stánku s pizzou. Voní to nádherně česnekem a vnučka spustí:

 

"Dědo Pepo, ci picu".

 

     Já, jako zkušenej čtenář všech možných pedagogicko-psychologických porad, samozřejmě vím, že s dítětem nutno jednat jako s rovnocenným partnerem! Kdepak zákazy a příkazy!!! Dítě chápe a je přímo zločin, nevysvětlovat. Tupě zakazovat, to dělají jen blbci! A tak začnu trpělivě, že maminka nechtěla, abych vám kupoval picu, minule jsi měla průjem a jistě zase nechceš mít průjem, koupíme každýmu loupák, ten je přece výbornej....

 

     A ta šmudla mě naprosto chápe!!! Nespustí z moudrýho dědka ty svý nádherný modrý kukadla, pokyvuje hlavičkou a já si říkám: "Jo, to je vono, takhle se to s dětma musí! Kdepak zákazy.“. Dokončím svůj skvělej výchovnej monolog, ona konečně aspoň tím krásným očičkem mrkne, a zcela klidně prohlásí: "Dědo Pepo, ci picu."

 

     Na což dědek prohlásí: "hovno picu, bude loupák a už nevotravuj".

 

     A ona odvětí: "Ano dědo Pepo, ci loupák".

 

     A pak, že se s dětma nedá inteligentně domluvit. A tak už celkem v klidu, cestou pohazujíce kousky loupáků holubům, dojdeme podchodem na Gutovku. Tam je to fakt bezva. Spousta pískovišť, prolejzaček, kolotočů, houpaček, opičích drah a spousta vodních mašin, který skutečně fungujou. Archimedův šroub, stavidla, čerpadla, moc fajn

.

     Tak jdeme, malej si cosi brouká, nerozumím. Po chvíli mě ta čtyřletá zatahá za rukáv a říká: "Dědo Pepo, on ti říká, že má bobek". Tak to mě poleje hrůza a děs! Ale jasně, pleny na výměnu mám, takže začneme. Nejdřív bundička, to není problém, ta je jen na tři sucháče, jenže pak zjistím, že pod sucháčema je ještě zip. Ale dobrý. Pak následuje stahování kalhotek, ale ty svině nejdou a nejdou. Teprve za chvíli zjistím, že to nejsou obyč kalhoty ale lacláče, takže nutno sundat ještě mikinu, pak rozepnout lacláče... a pak už jsme konečně u TOHO.

 

     Smrdí to příšerně, a po chvíli vybalování to mám i na rukách, na bundě i na kalhotách, ale zaplať bůh, už je utřeno! Teď už jen novou plenku. Zvednu mu prdel, podložim plenku, ale ona je nějak na sucháče a já ani náhodou netuším, jak se ty sucháče propínají. Mezi tím se drobek začne velmi čiperně vzpouzet, plena letí z lavičky na zem....

 

    Zachránila mě jedna mamina, která nás s naprostym úžasem sledovala z vedlejší lavičky. Byla v takovym šoku, že nechala svý dítě zcela napospas přírodě, přišla a prohlásila: "Ježišmarjá, já už se na vás nemůžu koukat, jděte od toho". A během asi 30 sekund bylo vše hotovo. Dodneška té skutečné DÁMĚ blahořečím.

 

     No, a pak už se zase vracíme zpátky domů kolem stánku s picou. "Dědo Pepo, ci picu", už ani neregistruju, neodpovídám, jen toužím už konečně drobky vrátit. Asi 50 m před jejich domkem mi vnučka sdělí: "Dědo Pepo, ci čůrat".

 

     Tak jí vysvětlim, že už jsme skoro doma a že to jistě vydrží. Odpověď jsem snad už mohl i očekávat: "Dědo Pepo, nevydržím". Takže, bundička, mikinka, lacláče, punčocháče, kalhotky.... "Ale dědo Pepo, táta mě drží jinak", (já už si teda fakt nepamatuju, jak se držej čůrající panny). No ale zvládli jsme to! Takže zase punčocháče, kalhoty, mikina, bundička. Hůůů, hotovo!

 

     A pak: "Dědo Pepo, ty´s mi nenatáhl kalhotky. Tak znova všechno dolů - bundička, mikina, kalhoty, punčocháče... a upozorňuju, to všechno 50 m od jejich baráku!!!!. A nahoru - bundička, mikina, lacláče, punčocháče, kalhotky, a zpět. Hůůůůůůůůůůůůůůůůůůů.

 

Ale nic na světě nedokáže poskytnout takovou rozkoš,

jako když je vracím živý a celý,

a pak s cikárem uháním na tram č. 5 na Žižkov,

na pávlač, za kozlama!

 

ENČÉ


 

 

Komentáře (274)add feed
Enčo : Lenka1
výborný. Obzvlášť tvoje výchovný metody. smilies/grin.gif

P.S. Vždycky jsem si tě představovala s plnovousem, ani nevím proč.
květen 22, 2016 22:14
. : skipper1
hezký...
za pár (měsíců?) přijde - "a plóóóč??" smilies/grin.gif
květen 22, 2016 22:22
... : mikin
Pan na fotce fousy nema, ale podle vybledlych barev je pekne fousata sama fotka. Zeby jeste zdarile dilko Komunalniho podniku mesta Prahy?
Jinak hezke - s vnukama je starost i radost. Me to ted ceka cely mesic.
květen 22, 2016 22:36
krasny usmevny : moncici
jsi skvelej deda, uz se tesim na pokracovani.
květen 22, 2016 23:21
Mikine, : d@niela
fotka je vybledlá díky mému "kvalitnímu fotografickému umu" - ale fotila jsem ho před pár dny, když byl u mne na návštěvě. Takže je to dílko mé a současné.
smilies/cheesy.gif
květen 22, 2016 23:22
Danielo, : Mikin
opravdu? Ale vyfešákoval se na to jako ženich! smilies/smiley.gif
květen 22, 2016 23:44
treba nekteri lidi takhle chodi normalne : moncici
nemusi kazdy chodit v utahanym triku jako patrne chodids ty
květen 23, 2016 05:30
... : mia I
a to říká, že nechce svým tělem mladicím kazit dojem, kdyby došlo na lámání chleba . Který sedmdesátník takhle dobře vypadá?? Taky běžně do města chodím mj. v bílé halence, sukni, saku, přidám hezký náhrdelník.. jako nevěsta si nepřipadám.

Ta maminka co přiběhla na pomoc, dobrý. My jsme s mužem vzali vnoučata v sobotu na výlet do Pořežan u Týna nad Vltavou http://www.muzeum.wz.cz/. Prckové byli nadšeni, děda taky, pěkné muzeum a pak Hněvkovická přehrada a temelínské chladící věže. Malej povídal, že si podle věží připadá jak pavouček. Taky povídá "vidím dva velké ptáky na obloze", děda "a podívejte tamhle jsou kozy" (děti se otáčely, ale kozy nezahlédly). Načež vnučka to uzavřela " ten děda se má z nás nejlíp, viděl dva velké ptáky i dvě kozy".
květen 23, 2016 05:51
Ale jo, dámy. : NČ
Já jsem zvyklej na kravatu uplně stejně, jako na vytahanej svetr. Tady jsem focenej nějak při zastavení se z práce, čili v pracovnim (nebo to bylo ze schůze KSČM? Teď nevím přesně). Naopak nedělní oblečení používám zásadně bez kravaty. Fousy někdy jo, někdy ne, to jak mě to zrovna rafne.
Ale hlavně - to psaníčko nahoře přece není o šlajfce jednoho tuctovýho starce.... Docela bych byl redakci povděčen, kdyby tu fotku vyměnila za fotku drobků (má ji k dispozici).
květen 23, 2016 06:30
. : Míša šíša
Ale vyfešákoval se na to jako ženich!

To je komunistická uniforma, to holt na Yukonu neznají...
květen 23, 2016 06:56
NČ, : Míša šíša
krásnej cestopis, kdy bude druhej díl? smilies/kiss.gif
Já bych se měla stát babičkou na přelomu července a srpna a už se těším, jak budu rozmazlovat. Jako matka jsem byla přísná, jako babička jim budu to dítko děsně kazit. Akorát jsem narazila na takovej problémek, kterej je nepřímo zmíněnej i v cestopisu. Nevím, jak se odnaučit používat v přítomnosti dětí taková ta ošklivá slůvka, která mají zůstat dětským ouškům utajena. Obzvlášť když starou bábu novým kouskům nenaučíš. Si asi budu muset dát na hubu zámek či co.
květen 23, 2016 07:01
Mio, : Míša šíša
štramák, co? smilies/wink.gif
květen 23, 2016 07:02
Hm, Míšo : NČ
Jako bába budeš určitě vhodnější, než dědek. Ženský tohle mají prostě jinak, jsou k tomu uzpůsobený. Já mám z hlídání vždycky přímo vosýpky. Ony ty děti jsou především nebezpečný samy sobě, jistěže ne úmyslně, leč zcela bezohledně. A když je to ještě vratký, motá se to jak vožralej soused na pavlači, to stačí i jen nepatrný šťouchnutí a je mazec. Já si nedovolím, nechat je ani vteřinu bez sledování a vůbec dneska nechápu ten úžasnej klid, s jakym jsem kdysi prožíval péči o svý děti, když byly v tomhle věku.
Bezva den všem.
květen 23, 2016 07:29
Jo, a ty ošklivý slůvka : NČ
to zase není až takovej problém. Jde to i bez nich. To jen občas něco vylítne...
Si vzpomínám na 5ti letýho vnuka, dneska už dospělýho, jak jsem jednou ztratil nervy a zařval jsem na něj: "už mě ne*er!" a prásknul jsem před nim dveřma. On asi za 5 minut přišel, chyt mě za ruku a povidá: "tak já už tě teda dědo nebudu slát". Přesně pro takovýhle okamžiky stojí zato žít.
květen 23, 2016 07:38
... : Mikin
Když to máte dámy těžký. V naší generaci se nosily spíš jeans (teda když na ne bylo). Když někdo přišel jinam než do divadla ve šlajfce, říkali jsme o něm že je "vymustrovanej jako do truhly".
Vsadím se vo co chcete, že se náš Máňa z Počernic choval celou tu dobu slušnē, šarmantně a ty své obvyklé prasácké nadávky si schoval zase až na Kudlu. Dokonce si myslím, že by tak vystupoval i kdybych tam seděl já.
Za tohle zvrhlé chování je totiž zodpovědná kromě zvrhlé komunistické víry hlavně internetová anonymita.
Takže tleskám, souhlasím a už podruhé chválím. Mám radost, že se na schůzku s paní editorkou nás "romantic devil" tak vyfešákoval a volám s ostatními: jen tak dále, Pepo ! Dálky lákají, chceme další díl cestopisu !
květen 23, 2016 07:54
. : Míša šíša
Kyselý hrozny.
květen 23, 2016 08:09
Míšo šíšo, : Lenka1
ale že je to něm fest vidět, co?


Dobrý ráno všem (teda skoro všem).
květen 23, 2016 08:36
Nádhera : RV
Fakt jsem se pobavila, protože je zcela přesně zachycen můj vývoj dialogu s prckem. Ten už navíc postoupil i k "proč?" smilies/grin.gif
květen 23, 2016 09:51
Tak to vidite...... : mikin
Jeste vcera pan NČ (Jarda, Mana z Pocernic) kdyz jsem ho slusne upozornil na jeho omyl s generalem Pershingem takto zlobne povykoval: Stokrát usvědčenej TOTÁLNÍ IDIOT, nepřestane a nepřestane! Musí bojovat! I ta blbá Káča už to položila, ale tenhle Jukónskej Pepek Vyskoč bude bojovat a bojovat a bojovat, a mečet a mečet a poskakovat, protože jeho pravda a láska přeci kurva musí zvítězit nad lží a nenávistí.
Clovek by si rekl - ejhle, oplzle komunisticke hovadko. A dnes se ukazalo, ze to "hovadko" je ve skutecnosti vyznamnym cestovatelem i hodnym dedeckem, ktery nosi vazanku a bilou kosili.
Jak se jenom muzeme ve svych bliznich mylit! Nesudme lidi predcasne jen podle hloupeho slovniho projevu. V kazdem z nas je neco dobreho!
květen 23, 2016 09:58
Dík, RV i Skippere : NČ
Taky mi to přijde jako sranda. To ovšem vždycky až po vrácení, když na pavlači rekapitulujeme s kozlem. Dokud nevrátím a zodpovídám, jsem na pokraji infarktu.
Až přijde "proč" to už si snad i zhluboka oddechnu (jestli dřív nevydechnu), to už nebudou plenky. A nebude "dědo Pepo, už to nevydržím........".
Na dětský "proč" mám zaručenej recept, vyčtenej ze všech možných pedagogicko-psychologických porad, samozřejmě vím, že s dítětem nutno jednat jako s rovnocenným partnerem! Kdepak zákazy a příkazy!!! Dítě chápe a je přímo zločin, nevysvětlovat. Tupě zakazovat, to dělají jen blbci!
květen 23, 2016 10:40
Míšo : mia I
ad sprostá slova - v sobotu během výletu s vnoučaty v autě směrem k mužovi mi ulítlo sprosté slovo "v prdeli". Vnučka mi hned povídá "babi, ty jsi řekla slovo, který ani nechci vyslovit, to neříkají ani děti ani dospělí", malej se hned přidal "babi, ani já to slovo nechci vyslovit". Pak přidali příhodu , jak si spolužačka Sofinka prdla ve školce uprostřed oběda a paní učitelka ji kárala, že se má učit ovládat svěrače. smilies/wink.gifDobrý je, že příhoda se udála v oddělení u vnuka, ale rychlostí blesku se zvěst doslova o prdu šířila po školce, takže ji věděla i vnučka předškolačka.
květen 23, 2016 11:00
NČ, : deeres
dobrý! Máš vypravěčský střevo, tak pokračuj! Budeš skvělou konkurencí pro "Fotříka".
Stejně jako kdysi Gutovka ,tak v letech 2011-2013 prošel rozsáhlou revitalizací Malešický park, od Gutovky nepříliš vzdálený a vodními a herními prvky i podobný. Praha 10 na to dala 150 mega.Na ploše cca 9 hektarů jsou fontány, vodní kaskáda inspirována kaskádou z Gutovky, zvukové prvky, okruhy pro cyklisty a in-line bruslaře,dětská hřiště i cvičební prvky .
Jedna moje bývalá spolužačka ze základky bydlí hned pod parkem, má tři vnoučata a já k ní občas zavítám. Dětičky ale měly radost z vodní kaskády jen první rok, v roce 2014, park byl otevřen až na sklonku roku 2013 a vodu hned vzápětí zavřeli. Vloni, jak byla v létě ta příšerná vedra, nebyla voda po celou dobu puštěná. Ani pejskaři nemají z úpravy radost, jsou tam dva menší plácky vymezené pro psy, ale jinak můžete s nimi jenom projít po hlavní cestě a chlupáče mít jedině vodítku. Ještě, že je hned vedle doposud nezastavěný lesopark. Však on se také dočka.

květen 23, 2016 11:02
V 9:58 : Míša šíša
Lehni, Azore!
A nekaž tu lidem náladu.
květen 23, 2016 11:04
Mio, : Míša šíša
já mám právě obavu, aby se nae očekáváná vnučka nenaučila to spojení "v p*deli" dřív než slůvko "máma". smilies/grin.gif Tohle se děti učí velice rychle, čert ví proč. Asi že ta slova jsou taková zvukomalebná. smilies/wink.gif
květen 23, 2016 11:06
Míšo : mia I
jinak přeji štěstí z očekávaného vnoučátka. Je to fakt dar, babičkovství a dědečkovství. Ale přesně, jak píše Pepík, musíš mít oči i vzadu. Zodpovědnost za vnoučata je ohromná, úplně jiná než o vlastní potomky.
květen 23, 2016 11:12
No, tak to ten můj malej slušňák, když chodil prvním rokem do školky, : d@niela
jednou přišel velice rozhořčen:

"Mami, představ si, že jeden kluk říkal ve školce "hovno". Hovno je ale sprostý slovíčko, žejo, mami, že se hovno nesmí říkat? Já mu řek, aby to hovno neříkal, ale on to hovno řek ještě jednou, mami. Já bych hovno určitě neříkal, já vím, že hovno se neříká..."

No, a tak mi asi pět minut povídal na tohle téma a s nesmírným gustem si to ten tichošlápek užíval... smilies/grin.gif
květen 23, 2016 11:12
Míšo šíšo, : deeres
je to tak, zakázané ovoce chutná nejlépe.
Tak mně jednou dcera ze školky přišla s popěvkem "bunda-kunda" a dlouho jsem jí to nemohla vymluvit.
A naše čeština je tak zvukomalebná a velice vynalézavá, pokud jde o sprosťárny. Kdysi jsem v kanceláři seděla s Řekem. Přišel k nám . jako sirotek po válce a uměl dobře česky, ale nazapomněl ani svůj rodný jazyk. Ten tvrdil, nevím, jestli to je pravda, že v Řecku mají jen jedinou nadávku, kterou označují pánské vybavení. Ovšem v češtině stejná nadávka krásně zaryčí, v řečtině nikoliv. A tak Panajotis nadával jenom česky. Vlastně nenadával, on byl slušňák a tak podobně, jak píše Daniela, podobnou sprosťárnu uváděl slovy: " Jak by řekl XY, je to v pr....!".
květen 23, 2016 11:27
Mio, : Míša šíša
dík. Nějak jsem si myslela, že mě to babičkovské šílenství mine a najednou se těším jako blázen. A už nakupuju hadříky a hračky. smilies/kiss.gif
Jo, to hlídání s očima na stopkách znám. Občas přijde na návštěvu neteř s dětmi a zatímco já oči jak ostříž a trnu, aby někde nespadly, neupadly, nepíchly se..., tak neteř je v absolutním klidu a je máchá rukou: "Dyť ať spadne. Aspoň si příště dá pozor."

Dani, skvělý! To je přesně vono. smilies/grin.gif
květen 23, 2016 11:29
Nč : mia I
už se těším na pokračování cestopisu. Doufám, že bude taky někdy cestopis ze Žižkova k Zavěšenýmu kafi na Hradčanech smilies/wink.gif Jednou jsi mi tuhle hospůdku na Kudle poradil a fakt jsme si tam s příbuznou a dcerou pochutnaly.
květen 23, 2016 11:36
Pro Danuši v 11.12 : NČ
Ci plase! Ci plase!!!!
květen 23, 2016 12:07
Mio, Zavěšený kafe už slíbit nemůžu : NČ
To bylo jen pár návštěv z desetiletý epizodky s mou poslední beruškou. Vlastně vůbec netušim, jakýho má dneska zrovna berušáka a ani mě to nezajímá. Uměla v tom holt chodit, měla co nabídnout a jistě umí chodit i dneska.
Když se na ty začátky koukám dneska, jak jsem byl pyšnej, že zrovna tuhle jsem sbalil, musim se jen chechtat. Byl to totiž celej kočkodrom "asistentek" gen. ředitele, kterej mi ji nacpal až do postele. Ale nakonec, proč ne? Bylo to bezva 10 let.
květen 23, 2016 12:16
danielo, mám podobnou historku :-) : skipper1
před asi tříletým Felixem mi jednoho krásného pátku utekl HAJZLÍK... smilies/grin.gif celý víkend mu to vydrželo a každému, koho potkal, oznámil, že teta žikala HAJZLÍK a HAJZLÍK se pžece nežikááá!!
květen 23, 2016 12:17
NČ v 10.40 : skipper1
chacha - jen počkej až na tebe po velkém vysvětlení (čehokoli) vykulí oči a řekne "a ploč?" smilies/cheesy.gif a budeš vysvětlovat znova smilies/grin.gif
květen 23, 2016 12:28
dědo Pepo : Iris
také se divím, proč ses tu stylizoval do totálně neapetitlich ježidědka, když jsi fešák?
Který navíc neumí přebalovat, což mi imponuje, je to takové mile chlapsky nemotorné. Tedy v mých očích smilies/wink.gif

Daniel, Tvůj syn si to hovno naprosto geniálně beztrestně užíval, jojo, to oni jsou velmi chytří, to jim jde !
Trochu vzdáleně jsem si vzpomněla na svoji bývalou kamarádku, která měla tři malé děti jako schůdky.Jednou přijeli na návštěvu k nám, ona uvědoměle vyprávěla, že její děti nejsou vůbec militantně vychovávané, neznají hračky napodobující zbraně a vůbec, že.....Tak jim můj syn otevřel postel plnou hraček a všichni tři si neomylně vybrali vše, co mělo něco společného se střílením a zabíjením (meče, šavle, pistolky, kulometky a blíže neurčené klacky). To byl rachot, natáčela jsem to na video - oni se halasně pozabíjeli naprosto krutým a asi vrozeným způsobem, můj kluk jen přicmrndával a nestačil se divit. Pak nejspíš vykládali, že jiné hračky nenašli. Nesouvisí to s tím používáním sprostých slov, ale možná na to sedí to o tom zakázaném ovoci....?
smilies/wink.gif
květen 23, 2016 12:35
Jasan, Skipere. : NČ
Ale ať to beru z jakýkoliv strany, tak já furt ještě raději vysvětluju, než ubrouskama rozmatlávám po rukách (svejch), po pytliku (naštěstí jen jeho) "to naše zlato, to krásný nadělení" z kterýho jsou báby uplně u vytržení. Chtěl bych bejt taky u vytržení, ale zřejmě jsem vadnej - nejsem.
květen 23, 2016 12:36
Naši dceři byly 2 roky : alka..
Dostala malý kočárek a velkého medvěda.Otec klečel na zemi a opravoval zásuvku,byl kopnut(elektrikou ).a zařval "do prdele" Dcerka zbystřila,vzala medvěda a opět ho cpala do kočárku,neustále opakujíc" do půdele do půdele.
květen 23, 2016 12:43
chlapeček volá do recepce v hotelu : vlk
"poslal jsem vám postel!"
To jste hodný, my jich máme dost, i tak vám děkujeme..
"Plosím!"
květen 23, 2016 13:15
Volá maminka o půlnoci na pohotovost: : NČ
"Pane doktore, rychle. Náš Jiříček spolknul prezervativ".
Za 5 minut volá znova: "Pane doktore, už nejezděte, našli jsme jinej"
květen 23, 2016 13:20
NČ : mamča
Dobrý ! Těším se na další díly :-)
květen 23, 2016 16:55
Míša šíša : mamča
Blahopřeju k nastávajícímu babičkovství.
Já už babička jsem, skoro dva roky. Ale díky novým výchovným metodám mi naši mladí radši vnučku nesvěřují na hlídání, jelikož my s manželem jsme bába a dědek Herodesovi, co by od toho holátka chtěli občas i nějakou kázeň. smilies/cheesy.gif
Např. při jídle odmítáme pouštět dítku pohádku z DVD a obložit ho hračkami, aby si holátko nevšimlo, že je krmeno :-).
Teda moje děti byly taky nejedlíci, ale žádnej takovej tyjátr kolem jídla se nekonal.
Jednou jsme s mužem hlídali mrňavku asi dvě hodinky, a žádný problém s jídlem nebyl. Prej se mě malá asi bála... smilies/grin.gif
Možná by se měla bát průběžně 3x až 5x denně... smilies/cheesy.gif Možná by pak měla skoro ve dvou letech víc než svých 10 kilo. smilies/wink.gif
květen 23, 2016 17:03
KONEČNĚ!!! Už je to tady!!! : NČ
Jsem vděčen americkým bratrům, že i na Žižkov poslali HAARPEM kousek deště!
Konečně leje. Na pavlači jedna nádhera, i kozel si povyskočil a zamečel.
květen 23, 2016 18:07
NČ : Mikin
mam pro tebe radostnou zpravu, komunisticti blbecci si budou najit jinou konspiracni teorii. Americke zarizeni HAARP v Gakone na Aljasce ukoncilo svoji cinnost vice nez pred rokem. Od te doby je mimo provoz a v majetku univerzity, ktera je ochotna to pronajimat. Pokud mas zajem o vyzkum ionosfery, rad zprostredkuji. Mam na University od Alaska nejake kontakty.
květen 23, 2016 18:27
No, dyť píšu, že i kozel si povyskořil a zamečel : NČ
.
květen 23, 2016 18:36
Pepíno, : d@niela
ty tam máš kousek deště - zato já...
Šla jsem si do železářství pro ve čtvrtek na pondělí slíbenou hadici k pračce. Mrcha mi na jedné straně praskla...
Takže si to tam asi tak ve 3/4 na 6 štrádujeme a ejhle: dědek tamější, tam prodávající, na mne zíral jak na zjevení a pak jen řek, že ji nemaj, že se asi jaksi... No, prostě to zapomněl šéfíkovi říct, ten ji nekoupil a nepřivez.

Zpátky cestou, když jsem si tak vrčela vzteky, že co si sama neudělám, nezařídím, tak nemám, tak mne chytla ta příšerná průtrž. Trvala přesně až k mýmu baráku. Grrrrrrrrrrrr

Asi prasknu vzteky... :-))) - No, v lednici je taky nějakej kozel, ale já piju černý :-). Tak si ho dám, na žal...

květen 23, 2016 18:36
d@niela : mamča
Já se sice na to nadělení dívala z okna chaty, ale moje opečovávaná rajčata, okurky, cukety a všechny kytky mám nasekaný nadrobno. Taky všechny kytky, co jsem s láskou opečovávala ve fóliovníku od března a teď, po Zmrzlých mužích jsem je dala ven. Dneska jsem slavnostně snesla z půdy banánovník, přesadila do větší nádoby a taky z něj mám řezanku.
Ach jo !
Radši bych zmokla sama. Kroupy odklízím lopatou... smilies/angry.gif
květen 23, 2016 18:50
Dobrá volba. Černej je na na žal, ale předevšim na kozy : NČ
Což mě, jako odjakživýho dolňáka, příliš zase nepálí, ale zase - proč ne...?
květen 23, 2016 18:53
Vidišto, mamčo. Kdybys byla na Žižkově.... : NČ
Tady asi pět minut padala nějaká voda, ale tim to taky skončilo. Na kroupy jsme se těšili, a nic. Na větry jsme se těšili, ani větry nám nepřišly.
Rádio a televize prostě lžou od rána do večera! Zlatí komunisti! Aspoň to počasí uměli.
květen 23, 2016 19:01
NČ : mamča
Nojo, na Žižkově bych se taky z okna nebo z pavlače dívala na kroupy se zalíbením. Ale teď, když sedlačím, tak mi kroupy velikosti kuliček na cvrnkání tak veselé nepřijdou. Taky moje nové slepice-dorostenky z toho budou mít psotník a zaseknou se jim vejce. smilies/grin.gif
Tak jsem si myslela, že už bude klid, ale řítí se na nás další bouřka, tentokrát se to stočilo od hradu a jde to od východu. To bude teprve žůžo.
Jdu povypínat spotřebiče. Mějte se všichni fajn.
květen 23, 2016 19:09
pro nč : melala
už jsem to přidala pod starou diskusi, ale včerejší zprávy nikoho nezajímaj.. a tak to má být... Tohle kdysi pounamenal pan Werich a je to tak dodnes...

Pánové s blbejma nikdy nediskutujte, jednak je to ztráta času a jednak jim tím prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí.
květen 23, 2016 19:18
květen 23, 2016 19:37
Jo, Melalo, přesnej souhlas. DNFTT!!!!!!! : NČ
.
květen 23, 2016 19:42
prosim te NC : moncici
ja nevim co to je DNFTT
to asi prislo pred mym casem....
květen 23, 2016 19:56
Moncici : Mikin
DNFTT. Do Not Feed The Troll. Ty neumis googlovat?
Tim se nas komunisticky trollik snazi zarazit diskusi vzdy, kdyz se to nevyviji spravnym smerem a kdyz chudacek v zoufalstvi nevi, kudy kam. smilies/smiley.gif
květen 23, 2016 20:02
... : deeres
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Kytky jsem z oken honem sundala, když tady kroupy, jak hrášky, začaly cvrnkat do oken. A jahody jsem honem přikryla plachtou. Meruňky a broskve ty jsou stejně už v háji a teď jsme zvědavá, co ty kroupy udělaly s ostatním ovocem, které dobře odkvetlo.
Sem to přitáhlo od Kladna a šlo to na Prahu, tak asi něco spadlo také kolem Bílé hory.


květen 23, 2016 20:08
Mončiči, : Sidon
tak už to máš přeložený a víš, co to znamená, teda pokud umíš anglicky, pokud ne tak tady to máš - https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)nnnJistě sis už utvořila svoji vlastní představu, komu ten titul padne, jak p.del na hrnec.nn smilies/cheesy.gif
květen 23, 2016 20:19
Kdo? : deeres
Melalo, : Mikin
pan Werich vedel o cem mluvi. Proto take rudohnedym kteri me jeden den sproste nadavaji, jen aby se ke me druhy den lisali odpovidam vetsinou pomoci humoru.květen 23, 2016 19:55

květen 23, 2016 20:20
Sorry Deeres, : Sidon
bylas rychlejší, já jsem se trošičku zasukoval s tím trollem.

smilies/wink.gif
květen 23, 2016 20:21
Nojo, a já se s tim píču jak blbec, : NČ
zatimco už je vše objasněno
květen 23, 2016 20:30
Už se to tady zase ku*a rozhodilo. : NČ
Já fakt nemám monytór 100 cm dlouhej. Vlastně vůbec nic nemám 100cm dlouhýho.... :-(
květen 23, 2016 20:35
... : deeres
A je to v háji a já se tak už nedozvím, KDO?

rudohnedym kteri me jeden den sproste nadavaji, jen aby se ke me druhy den lisali
květen 23, 2016 20:40
. : skipper1
to snad není možný, on dokáže podělat i poklidnou diskuzi o kindoších a počasí?! smilies/shocked.gif

květen 23, 2016 20:43
dlouhé komenty : skipper1
si olíznu a zkopčím do wordu a přečtu si to v něm smilies/wink.gif je to sice trochu krkolomné, ale v nouzi dobré smilies/grin.gif
květen 23, 2016 20:49
dekuju za vysvetleni : moncici
i kdyz myslim ze je to trosku jinak proc se kidi snazi zarazit diskusi.
květen 23, 2016 21:10
skipper 1 : Lenka1
jo, je to možný, on podělá diskuze naprosto o čemkoliv a pak ti napíše, že za to můžeš ty.

Typický průběh diskuze:

A: Myslím si to a to.

Pipin: Jsi nácek komouš, xenofob, rasista a kráva.

A: Na základě toho mám takový a takový názor.

Pipin: Jsi nácek komouš, xenofob, rasista a kráva (plus přihodí odkaz).

A: Tak mi to vyvrať argumenty.

Pipin: Jsi nácek komouš, xenofob, rasista a kráva.

A: Jdi do p.dele.

Pipin: Jsi nácek komouš, xenofob, rasista a kráva.

"Náhodně" se objevivší B: Jak se s těmi vulgárními primitivy vůbec můžeš bavit.

Pipin: Rudohnědá lůza mi zde neustále nadává, ale já jí oplácím humorem
a druhý den se ke mně lísají (plus přidá šklebícího se smajla).
květen 23, 2016 21:14
Huh.... to je fuška, najít, čím a jak se to rozhodilo :-))) : d@niela

Sidonku, to byl ten příšerně dlouhej odkaz na tuhle potvůrku, kterej kudlu rozhodil:



P.S. Příště se musíš podívat, jak je ten obrázek velikej - nesmí být víc jak 600px na šířku!!!
květen 23, 2016 21:37
Lenko, co tak radeji prakticky pripad? : Mikin
Staci se podivat do kterekoliv diskuse. Treba sem: http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=7703&Itemid=50
Slusna diskuse o jakemkoliv tematu. Do chvile, nez se rozerve rudohneda, rasisticka luza. Pak je pochopitelne po diskusi.
V posledni dobe se tihle anonymni trollove uz ani nenamahaji diskusi na dane tema predstirat. Zacnou se bavit o pocasi nebo treba o elektrickych rozvadecich, zacnou pomlouvat, nebo nekoho sami oznaci za trolla.
A pak si jeden druhemu s brekem stezuji. Roztomile je to. smilies/wink.gif
květen 23, 2016 21:50
Lenko, jak jsi napsala postup - tak : skipper1
toho jsem si všimla už dávno, asi to bude nějaká diagnoza smilies/grin.gif
a narvat komouše pod kindoše taky jen tak někdo nesvede smilies/grin.gif
květen 23, 2016 21:55
lenko1 : moncici
ta diskuse je perfektne popsanasmilies/smiley.gif
Jen se ale priznejte, kdo se k nemu druhy den lisa To jsem zda se prehledla.

květen 23, 2016 22:03
Sidone : moncici
dik, predstavu jsem si udelala naprosto jasnou. Jen ti mi porad nejde do hlavy, jak muze nekdo byt tak hluchy a slepy. Vlastne nechapu zadneho slunickare. jit proti vlasti, vlastnim lidem, to je nad moje porozumeni. A jeste vykladat jak je na svoji puvodni vlast hrdy.
Katrin o te skoda mluvit. Ona nevidi co se deje hned za humnama, pokud to nepociti na vlastni kuzi tak nebude verit. Asi je svym zpusobem stastna ve sve ulite sneka, ktery se domniva ze je diky ni nedotknuteny do te doby do te dokud ho neprejede auto.
květen 23, 2016 22:34
Já se omlouvám : Sidon
za ten "faux pas"(prohřešek), nevěděl jsem, že i jenom link může způsobit takový rozhoz.

Mončiči, s fanatismem a fanatikama, je to většinou stejné, ať jsou na té, či oné straně. Ty nepřesvědčí nic, je to jejich slepá víra a nenávist k protějšku, ač se to snaží maskovat všemožnými způsoby. Skipper1 ma pravdu - asi to bude nějaká diagnoza

smilies/wink.gif
květen 24, 2016 00:16
Sidone, : Mikin
za fó pá se omluv clenske zemi NATO, ktera te prijala coby imigranta z komunisticke diktatury. Kdyby ti urednici kterym jsi kdysi vykladal nesmysly vedeli ze skoncis jako propagator komunistickych lzi, jel bys tehdy supem domu.
květen 24, 2016 03:15
Je kouzelnej. Nádhera! : NČ
.
květen 24, 2016 06:09
Budu se držet : Sidon
rady pana Wericha. Se špinavou ku.vou nelze debatovat. Nemám však na mysli znečištěnou sexuální pracovnici, ale náturu.

smilies/cool.gif
květen 24, 2016 06:35
Sidone, : Mikin
tak zrovna Jan Werich by tē osobo podlá, nečistá a s vlastizrádnou komunistickou luzou se pelešíci hnal svinskym krokem.
květen 24, 2016 06:51
Dyť jo, Sidone. Werich měl vždycky dobrý rady: : NČ
"... když všichni všechno všechněm dáme, tak budem všichni všechno mít dohromady..."

(čekám výzvu: dej odkaz, dej odkaz. Jinak seš lhář a Werichovi se omluvíš, komouši!)
Sranda holt muší bejt.
květen 24, 2016 07:04
Mamčo, : Míša šíša
to nase naštve, co? Já jsem si o víkendu plánovala, jak taky vyndám ven rajčata, cukety, dýni, fuksie a na záhon přesadím kany a taky majoránku. Pak jsem vzhledem k výstražné předpovědi od toho upustila. Dnes v noci spadlo asi 15 kapek, a to ještě přeháním. Na zahradě sucho jak v Arabský poušti. Tak si nadávám, jak jsem zbytečně promrhala dva dny.
Tož to máš tak. Chorvatský kamarád Franjo mi říkává: "Letos ta příroda není normální".
Říká to každý rok. smilies/kiss.gif
květen 24, 2016 07:32
Mas smulu NČ, : Mikin
on vas komunisty pan Werich opravdu nemel rad.
Ale bejt na tvym miste, vrhnu vsechny zbytky sil do noveho cestopisu. Soudruzky se jiz tresou nedockavosti az jim oznamis, kolik set metru jsi usel, kolik plinek se ti nepodarilo vymenit a kolika Kozly jsi se pak lecil. smilies/wink.gif
květen 24, 2016 07:33
Miso, siso : Mikin
my uz mame vsechny rajcata zasazeny a velice se jim dari. Take vsemozne bylinky a koreni krasne roste. Soused chova slepice a kraliky. Pocasi mame slunne.
květen 24, 2016 07:38
Mikine, : Míša šíša
ty jsi tak strašně šikovný! A tvůj soused taky. Aj počasí krásný. Ó, vy se máte. A to ještě k tomu všemu - nikde v okolí žádnej komunista a ta noční můra, Máňa z Počernic. Fakt závidim.
květen 24, 2016 07:42
Blbečku měl bys vědět, : NČ
že Werich, ale třeba i Dáša, pohrdali těmi, kdo v nezkrotné pýše ješitné nadřazenosti, sobeckém zájmu nebo dokonce za mrzký peníz se kdekoli na světě - a také u nás se našla skupinka takových odpadlíků a zrádců - odtrhnou a izolují od vlastního lidu, jeho života a skutečných zájmů a s neúprosnou logikou se stávají nástrojem antihumanistických sil imperialismu...
-------------------------
(Odkaz nedávám, vyhledej si to sám, troubo. A omluv se Werichovi i Dáše!!!)
květen 24, 2016 07:52
Miso, siso : Mikin
dobre jsi to pochopila. A komunisti zde dostavaji ve volbach jen kolem 0.4% hlasu. Vsak zde take mame mnohem vyssi zivotni uroven, mene se lze a krade a ani domy se vetsinou nezamykaji.
Takze se obejdeme i bez te zavisti.....

květen 24, 2016 08:07
Ty bláho! : Míša šíša
0,4%??? Je to vůbec možný, že až tolik? Neměl bys s tím něco udělat, když teda fachčíš do těch voleb?
květen 24, 2016 08:15
NČ : Mikin
co bych to nekde vyhledaval, me se to komunisto docela zamlouva.
Charakterizovat priznivce ruskeho kagabaka a masoveho vraha Putina jako "odpadliky a zradce, kteri se stavaji nastrojem antihumanistickych sil imperialismu" je velice trefne.
Neslo by to ale zkratit a pouzit napriklad vyrazu "vlastizradna lejna"?
květen 24, 2016 08:17
Miso siso, : Mikin
to je prave ta vyhoda demokracie, ze s komunisty nic delat nemusis.
Jen pozorovat, jak se debilkove trapi a jak postupne vymiraji. Dneska jsem videl v TV Fidela a klepal se chudak jako sulc......
květen 24, 2016 08:23
Bomba!!! : Lenka1
Tak Pipin právě sám sebe nazval "vlastizrádným lejnem".

smilies/grin.gif

A k tomu "priznivce ruskeho kagabaka a masoveho vraha Putina"
květen 24, 2016 08:26
Napsat něco tak debilního, tváří v tvář konfrontovanej s nemilou pravdou, : NČ
může napsat jen skutečnej debil, zvyklej denně rozmlouvat se sousedovejma slepicema, tedy na úrovni svýho mozečku. A zřejmě to považuje za duchaplný a vtipný.
I Haškuv Pepek Vyskoč by záviděl.
květen 24, 2016 08:27
Bejt tebou, : Míša šíša
tak až tolik klidná nejsem. Komouši jsou rozlezlá rakovina, který se jen tak nezbavíš. Buď tam u vás opatrnej a ve střehu, u komušů nikdy nevíš, čeho jsou schopni. Nic bych za to nedala, že klepající se Fidel tady bude do 150 let a stále bude rozsévat zhoubné buňky napadající demokracii. Bachy na to!
květen 24, 2016 08:30
Nojo, Lenko, zase jsem se, blbec, nechal vyprovokovat : NČ
a opustil jsem svou zásadu DNFTT. Ale už stačilo. Doufám, že pár dnů mi to vydrží.
květen 24, 2016 08:32
Miso, siso : Mikin
nemej obavy, komousi jsou na vychcipani. Soudruha Chaveze prijeli lecit soudruzi az z Kuby a stejne to nepomohlo. I Jirinka - zena za pultem - jiz doprodavala.
Kdyz jsem pisel do Kanady, meli jsme tady komunisticke strany hned tri.
Pro-sovetskou, pro-cinskou a pro-albanskou. Mela jsi videt jak ti chudaci vyvadeli behem let kolapsu komunismu. Jeceli a vriskali jako Lenka s NČ na funusu s.Bilaka. smilies/wink.gif
květen 24, 2016 08:48
No nekecej, : Míša šíša
to nám musíš popsat do detailu. Jak vyváděli? Teda kromě toho vřískotu.
květen 24, 2016 08:56
Míšo, : Sidon
u autistů, bláznů, schizofreniků, lunatiků a podobných individuí, jsou tyhle projevy běžná záležitost. A jdeš na to dobře, hlavně tomu postiženému moc neodporovat, nechat ho v tom jeho světě, ať si blouzní dál. Vždyť je to jenom neškodný bloud.

smilies/cheesy.gif
květen 24, 2016 09:06
Miso, siso : Mikin
Jak vyvadeli? No strasne. Svijeli se, rvali si vlasy, busili hlavama do zdi a tak podobne. Generalni tajemnik soudruh Andrew Kashtan (skutecne jmeno) si dokonce uriznul ucho.
Vsak chvilku pozoruj jak pisou Lenka, NČ a Sidon a udelas si obrazek.
A ted dobrou noc, na Yukonu mame 12:09 AM.
květen 24, 2016 09:10
Sidone, s tou neškodností bych si nebyl tak jistej : NČ
Jinak ale je s nim nekonečná sranda. Mečí a vyskakuje přímo na vyzvání.
květen 24, 2016 09:15
Pipi, : Lenka1
to nasere, viď, že ty se svým dílkem máš sotva tři komentáře, zatímco NČ už skoro stovku. smilies/wink.gif
květen 24, 2016 09:39
Ale Lenko, : Míša šíša
nebuď na něj taková zlá. smilies/kiss.gif
Vezmi si příklad ze mě - já jsem se dnes rozhodla dělat samé dobré skutky a nešťastným lidem radost.
květen 24, 2016 09:44
Lenko, nutno ale uznat, : NČ
že nejméně takovejch 80 reakcí sem přihrál on sám, svou imbecilitou.

květen 24, 2016 09:58
Míšo, zrovna jsem se taky rozhodl udělat dobrej skutek : NČ
a udělat nešťastnýmu člověku radost. Jdu si kozel.
květen 24, 2016 10:03
:-) : Míša šíša
Sice ti to nevěřim, ale ať ti chutná. smilies/wink.gif
květen 24, 2016 10:12
jen 16 kousků : vlk
dnes je chlapec nějak vysláblý, nechte ho oddechnout a nabrat sil (-:
květen 24, 2016 13:17
Chutná, Míšo. Móc chutná : NČ
Z předešlý věty mi vypadlo slůvo "pro" (kozel), ale to zřejmě bylo zřejmý.
K těm Antichartistum bych zase měl celej skvělej další, a nebojim se to říct, světovej Cestopis (kam se hrabe trapnej jukón), tentokrát ovšem ne na Gutovku, ale časostrojem do minulosti.
No, nebudu ale se svejma cestopisama mrhat (i těch nejskvělejších pochoutek se přežere, když jsou často), tak to nechám bejt.
květen 24, 2016 13:50
tak teda bomba : marty
Enčé - super cestopis : "Deník dědka" - první kapitola, nalákal jsi na další pokračování.

Mia zaperlila příhodou ze školky, kdy paní učitelka nabádala k lepšímu ovládání svěračů malým dětem.Toto pondělí vyšel zase pěknej článek od V.Klause mladšího o podobném tématu.

Když bylo dceři asi 5, přiběhla a žalovala, že jí brácha sprostě nadává. "Ale fakt sprostě, to ani nemůžu mamko říct. Takový sprostý slovíčko!!!" "A co ti řek?" "Že jsem blbá!!!"
A když jsem byla malá, rádi jsme "sprosťačili s tetou - učitelkou. Čas od času nám koupila obrovský větrník-zákusek a říkala mu HOVNO. "Koupila jsem ti hovno"."Ňam, to si dám". Nebo "Nemáš hovno?Zas ho někdy kup".

Míše Šíše taky gratujulu k blížícímu se babičkovství. Doufám, že mě to ještě nějakej rok nehrozí. To myslím vzhledem k věku mých dětí, jinak bych si miminko taky moc užívala.

A ta diskuze je KORUNOVANÁ krásným dialogem lékaře(Míša Šíša) s bláznem. Až mam podezření, jestli ty medvědi nebyli vyslaný rudohnědou lůzou k diverzní činnosti, aby v hlubokých lesích Yukonu vyhledávali a cíleně škodili dobrým a slušným lidem za účelem posílit pozice tamních komunistických buněk.

květen 24, 2016 14:15
No teda Marti. Za to ho*no od bdělý redakce musíš dostat obrázek zviřátka : NČ
Ho*no se tady přece neřiká!!!! Tady se smí jen rudohnědá lůza, Ovaroid, kremloid a Putlerovec, to se může, to je bez ztráty kytičky!
Jinak se i já připojuju ke gratulaci Míše Šíše k nastávajícímu bábovství (ještě netuší, co ji čeká).
květen 24, 2016 14:40
NČ : marty
No konečně, ale chtěla bych nějaký obzvlášť vypečený a růžovoučký.
květen 24, 2016 14:43
Urááááá. Už máme 101. Jak Mirka Rohlíková, Stojednička (s níž si Zeman vytřel záď) : NČ
.
květen 24, 2016 14:44
To ale, Marti, musíš na redakci. : NČ
Já jsem sotva, podle návodu jedný dobrý duše, zvládl umění, vkládat inetový odkazy.
Jak se dávaj obrázky, to je mi zcela utajeno, přestože už jsem jich docela dost nasbíral.
květen 24, 2016 14:49
... : marty
vždyť to také byla žádost podvědomě směřovaná na příslušnou odbornici a vykonavatelku, paní Danielu. Já mám obrázky ráda.
květen 24, 2016 14:54
a už se těším : marty
odcházím od počítače a těším se, že večer, až přijdu domu a zapnu tablet bude se tu na mě smát krásný, sladký prasátečíčko. smilies/wink.gif
květen 24, 2016 14:57
Nejlépe : Lenka1
nějaké rovnou na rožni, ať se pokocháme.
květen 24, 2016 14:59
Jo, Marti. Zatím se ještě prasátka můžou. : NČ
Dokud to nezakáže Muhamed Abbas, nebo Muneeb Hassan Alrawi
květen 24, 2016 15:04
Zatím se to smí: : deeres

květen 24, 2016 17:46
Krááásnej obrázek! Jak živej : NČ
.
květen 24, 2016 17:52
Když už jsme u těch prasátek - rád bych přispěl k vzájemnému poznání. : vlk
S nějakou skupinou islámských příchozích bych chtěl u spořádat družební večer. My bychom donesli klobásky, tlačenku, škvarky, šunku a jiné dobrůtky, pivko, vínko a slivovičku, zazpívali bychom naše lidové, děti by zatančili a pak si třeba kreslili. Oni by nám dali ochutnat svých dobrot a nápojů, předvedli svůj folklór.

Pomůžete mi prosím najít nějakou takovou skupinku muslimů? Myslím že je tu pár jedinců, kteří to myslí dobře a chápou mne.

Doufám, že to nedopadne nějakým odmítáním a vzájemným obviňováním se z rasismu, xenofobie a rasismu nebo pohrdáním cizí kulturou a zvyky a všichni si navzájem otevřeme oči.
květen 24, 2016 17:53
Koukám, Vlku, že bys rád integroval : NČ
Jistě se i nějakej integrant najde. Jistěže umírněnej. Jen chtít
květen 24, 2016 18:00
slibuji, : vlk
že je nebudu nutit do žádných katolických náboženských rituálů a invencí dlouholetého lektora jim vysvětlím, že pes i prasátko jsou stejně čistotní, jako jejich velbloudi, ovečky a kozenky. Že zákaz vepřového je jen praktické opatření k ochraně zdrojů poplatné středověku, kdy tato náboženská doktrína vznikla. Doufám, že jsou natolik inteligentní a rychle to pochopí.
květen 24, 2016 18:04
cetla jsem nekde, : moncici
ze kdyz Mohamed psal svuj koran se zakazem veproveho bylo to proto, ze veprove maso bylo v tom jejich horku nejvic nachylne ke kazeni a lidi z nej byli nemocni. Proto ten zakaz docela snad i logicky v dobe kdy nemeli mrazaky ani lednice.
Ale jaky to ma smysl dneska to opravdu nevim
květen 24, 2016 19:18
To : Lenka1
je krááááásnej obrázek. Slintám jako Pavlovovi psi (hergot, teď jsem si s tím Rusem naběhla).


Třeba Mistr o nějaký skupině takovejch muslimů ví, je tady přece nejlepší odborník na islám.
květen 24, 2016 19:19
mončič : Lenka1
no smysl to dneska nemá žádnej, ale vysvětluj to někomu, kdo cca v 7 případech z 10 pochází z inbreedingu,což, jak je známo, inteligenci právě nesvědčí, a kdo má vzdělání tak max. z madrásy, kde výuka spočívá v tom, že vrchní debil předčítá Korán a ti ostatní debilové to po něm tupě opakujou.
květen 24, 2016 19:22
NČ, : Mikin
kdyz jsem si kdysi Daniele stezoval, ze na me cestopisy narozdil od mych clanku o stavbe srubu nebo o clancich popisujicich zivot na Yukonu reaguje jen malo ctenaru, vysvetlila me pani editorka, ze pocet komentaru nema nic spolecneho s poctem ctenaru.
Ze jsou tedy temata, na ktere reaguji ctenari vice a temata, na ktere reaguji ctenari mene.
Podle tebe je tomu naopak, ja i Daniela se mylime a kvalita clanku se posuzuje podle poctu komentaru.
Muze byt, mozna mas pravdu, ale v tom pripade byl muj clanek o Hanicce a Tonicce primo genialni.....
----------------------------------------------------------------------
A nyni bych si dovolil malou poznamku k vyznamu slova "cestopis":
jak uz ze sameho slova vyplyva, cestopisem se nazyva literarni popis nejake cesty. Cestopisem muze byt tedy napriklad muj popis cesty do pralesu Bornea. Nebo na Filipiny.
Ale nemusi se vzdy jednat jen o popis cest do exotickych kraju. Cestopisem muze byt i popis cesty do vlakem do Branika.
A nejen to - muze se jednat i o imaginarni cestu do pritomnosti nebo do budoucnosti.
Muze se dokonce jednat i o trip (vylet) ktery absolovuje narkoman po poziti davky pervitinu, opia nebo LSD.
Ale v zadnem, ale opravdu v zadnem pripade nemuze byti nazvana cestopisem prochazka stalinistickeho dedka s vnoucaty, pri ktere se vnoucata pose*ou a dedek nevi, jak je prebalit a tak se nakonec vrati k alkoholu.
Takove literarni dilko se mily NČ nenazyva cestopisem, ale "humornou povidkou".
Takze jak rikal ten vas Lenin: ucit se, ucit se, ucit se.
Ale jinak te vitam mezi spisovatele.
----------------------------------------------------------------------
Psano za krasneho slunecneho rana na Medvedim potoce, Yukon Territory, Canada.
Mikin
květen 24, 2016 19:43
ano, vepřové se rychle kazilo : vlk
navíc čuník je všežravec a trávou ho nakrmit nejde, takže v polopoušti bez kvalitní zemědělské produkce je jejich chov poněkud nemožný. Takže aby jim to islamákům náležitě zhnusil, tak jim nejvyšší nabulíkoval, že smrdí po výkalech a je to nečistá potravina.
květen 24, 2016 19:44
Dekuji Vlku. : Mikin
Ano,i takhle muze vypadat cestopis. Smutne je, ze sis vybral jen to, co se ti zrovna hodilo do kramu a ne zminky o panu Havlovi, nebo treba ten posledni odstavec.
Pokud budes i nadale vsechno takhle filtrovat, zustanes zabednencem.
květen 24, 2016 20:08
deeres v 17:46 : skipper1
proč?? proč jsi tak krutá? moje dnešní poslední jídlo bylo v půl šestý v práci jedno rajče!!
smilies/grin.gif
květen 24, 2016 20:41
mikine : vlk
Ušetři si laskavě poznámky o zabedněnosti pro své blízké. Kdyby mne zajímal tvůj názor, tak se tě zeptám. Jelikož nemáš čím mít vlastní názor, jen papouškuješ tupé fraze, tak se k mým příspěvkům nevyjadřuj. Na nic jsem se tě neptal. Děkuji
květen 24, 2016 20:54
Skippere, : deeres
supertajnej agente světa, musíš něco vydržet! Mně to neva, já maso nemusím. smilies/grin.gif
květen 24, 2016 21:01
... : deeres
19.43
květen 24, 2016 21:06
deeres - horší už je jenom Hoboken : skipper1
smilies/grin.gif
květen 24, 2016 21:12
přesný : vlk
Jen ta barva je možná trochu jiná, jeho oblíbená je rudohnědá (-:
květen 24, 2016 21:14
... : marty
Tak to selátko je k sežrání!!!!
květen 24, 2016 21:58
Vlku, : Mikin
ja jen, ze sis toho podstatneho v clanku nevsimnul. Ale klidne zustan blbej, kdyz chces. Pokud se nebudes vydavat za pravicaka a odpurce socialismu, prestanu si te vsimat uplne. smilies/wink.gif
---------------------------
Deeres, kdo je ta zelena bytost, hykajici blahem nad spinou, kterou vytahla z interetu? Zeby autoportret? smilies/smiley.gif
květen 25, 2016 04:13
květen 24, 2016 19:43 :)))))) (opět velký smích) : NČ
A teď nechť každej řekne: není ten trouba přímo k sežrání?
květen 25, 2016 04:37
jo vlku : polarka
kdysi kdysi davno za casu meho utleho mladi jsem se nans pitoma vdala za muslima. Nakonec jsem o tom psala asi 40 pokracovani tady na Kudlanku, takze zapirat nemohu. Alkohol pil ale jako spravny muslim se nedotkl veproveho masa. Jednou jsem prinesla domu nakrajenou sunku. Muj muslim zacichal co nesu dobreho a ja jsem vysvetlila ze to on nemuze ze jsem si to koupila pro sebe. Neveril a vzal si prvni platek. Pak mi s uz s plnou pusou vysvetlil ze to je tak strasne dobre ze tohle rozhodne nemuze byt z prasete!
květen 25, 2016 05:27
NČ, : Míša šíša
k sežrání snad přímo ne, z toho by byly akorát vředy. Ale když jsem to četla, říkala jsem si, že tohle už snad není ani možný. Je to fakt prosťáček, buďme k němu shovívaví.
květen 25, 2016 07:04
dvě reakce, dvě urážky.. : vlk
Pak se tu ještě někdo diví, že pro ten náhodný shluk organické hmoty nemá nikdo s normálním mozkem slušné jméno.
Pěkné ráno všem kromě víme koho.
květen 25, 2016 07:45
Spatne, Vlku : Mikin
Dve reakce NA dve urazky, primitive. smilies/wink.gif
květen 25, 2016 08:48
enčo, vkládání obrázků je taky Easy... : vlk
v googlu zadáš pojem, třeba troll, a necháš si zobrazit obrázky, bacha na velikost, aby jsi tu naší nejvyšší nezooral, takže maximálně 600 pixel (bodů)
Necháš si v google zobrazit samotný obrázek, ne stránku. Slízneš adresu na stránce se samotným obrázkem.

Klikneš v horním panelu nástrojů na ikonku vedle globusu a mezi tagy vložíš adresu obrázku.
květen 25, 2016 09:22
vlk : Milene
Tak já to teda taky zkusím, jestli můžu.


A předem se omlouvám, jestli to nepůjde.
květen 25, 2016 09:37
A je : Milene
to. Jen nevím jestli jsem nepodělala celou Kudlu. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif

Díky Vlku.
květen 25, 2016 09:38
600×338 : vlk
rsp. 602×340 - jsi v normě (-;
květen 25, 2016 09:49
... : deeres

Už se poznáváš
květen 25, 2016 10:45
Tak jo, Vlku, opět dík. : NČ
Ale zase nevím, co to je "vložit mezi tagy". Teda, jestli to není nějaká polština, nebo ukrajinština, kde tagy znamenají nohy. Jestli jo, tak mezi tagy jsem párkrát už vkládal, ovšem zase nikdy ne obrázek. No nic.
V každym případě dík, zatím teda tagy nechám bejt (vono už to vkládání taky není, jak před čtyřiceti lety, to ale nejsou ani ty tagy).
květen 25, 2016 10:45
tagy : vlk
jsou ty img v hranatých závorkách, první je jen img, druhý img je za lomítkem. Mezi nima bliká kurzor. Tam vložíš adresu obrázku.
květen 25, 2016 10:49
Smekám před tebou, Vlku, s hlubokou poklonou : NČ
Muj obdiv má každej, kdo si s podobnejma věcma umí poradit. Ale pouštět se do toho nebudu. Jsem si zcela jistej, že bych to z*urvil. A tak, když budu mít nezvládnutelný puzení po vložení fotky, pošlu ji emajlem redakci s žádostí o vložení. Tim i současně nechám plně na ní, jestli si nechá mezi tagy vložit, nebo nenechá.
Zvládám emajly a celkem velice slušně Word, Excel. To byla nutná podmínka mýho, celkem velmi solidního, výdělku. Avšak to ostatní mi už zůstane navždy utajeno. Když je úplně nejhůř, naženu k noubúku svý vnuky študenty, oni s tím něco udělají, zase to funkuje, ale co s tím udělají - to ví jen Pán... Húúúúúúú!
květen 25, 2016 11:05
20 let : vlk
jsem to učil, ale už jsem toho nechal. V 90 letech jsem si myslel, že už nebude koho učit, že to mlaďoši zvládnou od přirození. Ó jak jsem se mýlil, oni to berou stejně jako matiku nebo dějepis a mají to u przadí. Digitální analfabetismus a idiocie je na postupu!

Ani dospělci na tom nejsou lépe, jen je to více bolí, bo by sice chtěli, ale už to moc nejde. Poslední hřebíkem do rakve mé učitelské kariéry je chování Mrkvosoftu samotného. Když se lidi ptali, proč je ten systém v podstatě jen šmíruje a nutí za to ještě platit, neměl jsem odpověď.
květen 25, 2016 11:15
Perfektní! : okatá
Skvěle jsem se pobavila. NČ, to megahřiště od EU skoro závidím. Já tu mám pro tři (svoje) prcky les a nejbližší hřiště je 4 kiláky daleko.
Dík za parádní cestopis - fakt jsem se od srdce zasmála - jsem v tomhle teď každej den a někdy je to... no, někdy pomýšlím na ty pěkné trámy, co máme v podkroví. Jak by se z nich pěkně houpal provaz smilies/grin.gif
Jinak jsem slyšela pěkný výrok o vnoučatech, tuším nějaká všeobecně známá osobnost to řekla. Že vnoučata jsou bezva, protože člověk může přijet, zaškodit a zase odjet. To se mi strašně líbilo. A naše babička si taky pochvaluje, že je bezva, že je to vždycky jen na chvíli - prý si to o to víc užije smilies/grin.gif
květen 25, 2016 11:21
Jinak : okatá
jedna naše historka z natáčení: drahý byl s nejstarším synkem v Lidlu, prckovi mohly být tak 4 roky. Náhle hlasitě pronesl (syn): "Pardon." Paní, která byla opodál, povídá "Za co se omlouváte, mladý muži?" A naše upřímné dítě odvětilo na celý krám (páč potichu prostě mluvit neumí) "JÁ JSEM SI PRDNUL." Lehla půlka Lidlu...
květen 25, 2016 11:24
Ještě... : okatá
... a sorry za několik komentářů po sobě, ale nemůžu jinak...
NČ, Lenka1, Deeres, Vlk... a další... klobouk dolů za nadhled nad jedním zdejším... eh. Já raději nereaguju, s vědomím, že to prostě nestojí za čas ani námahu. Ta mentální retardace, kterou... eh... projevuje, musí být fakt těžkej kalibr. Netušila jsem, že je možný prskat jedovatý sliny i na tak milý a neškodný článek, co napsal NČ. Uf.
květen 25, 2016 11:30
Tak já to teda Vlku zkusim. A předem se omlouvám, že to zcela jistě poeru : NČ

květen 25, 2016 11:48
Tak nic, samozřejmě. Ale aspoň jsem to zkusil :))) : NČ
Kdepak mezi tagy. Na to už jsem moc starej
květen 25, 2016 11:51
Jo, Okatá. S vnoučátkama je mi vždycky nádherně hned dvakrát! : NČ
Poprvé, když se sejdeme a podruhý, když odcházim.
A co se týče toho, debilitou, závistí a žlučí pukajícího, páprdy, místního Pepka Vyskoč, toho přece nemůžeš brát vážně. Ten je tady jen z útrpnosti a pro srandu ostatnim.
květen 25, 2016 11:59
NČ, : deeres
ta fotka musí mít internetovou adresu!
Pokud tam chceš dát nějakou svojí fotku, tak to jde pouze z nějakých tvých webových stránek
květen 25, 2016 12:17
Jo, nebo "jakoukoliv" - ale poslat ji mně, : d@niela

a já už ji tam vložím...
smilies/grin.gif


květen 25, 2016 13:13
Jo Danííí. Já přeci vim, že ty fotku vložit umíš. : NČ
I tu mou tady, s tim debilnim výrazem a zavřenym vokem (ta je mimořádně zdařilá, díííík).
Jen jsem nerozuměl tomu, že vobčas sem prdne fotku i někdo jinej. Jak to kurnik dělá? Už vim. Dobrý, stačí.
Právě jsme se stádem kozlů a hromadou Marlbóro začali na pávlači vytvářet osnovu dalšího Pepo-kozlího cestopisu, bude to další bomba! Jen si nejsem jistej, jestli bych s nim pak neměl jít rovnou někam vejš, napadlo mě třeba Právo, nebo, žeby rovnou do Haló.... ? Ještě se na to rozhodnutí musíme pořádně posílit, nějak to pak jistě vymyslíme.


květen 25, 2016 14:06
NČ,danielka a ostatní kudlanky i kudlánci : -doktor-
Opět jsem se pobavil.Musím uznat,že mne vůbec nenapadlo( a že mne napadlo spoustu příběhů) napsat procházku s vnoučaty jako bezva reportáž.Fakt bezva i s těmi slůvky.Jsou chvíle a jinak to nejde.Upozorňuji z vlastní zkušenosti,že dětičkám to žádnou újmu neudělá.Fakt a díky.Jooooo,prasátko,už se na nej těším.Je naložené a brzičko bude pošušňáníčko.

Nyní se obracím na Danielku a zručné kudlankáře.......prosím můžete mi podrobně a polopatě popsat jak sem do komentářů dostaváte fotky a obrázky.S pokorou v duši -doktor-
květen 25, 2016 14:08
Ano Deeres. Dík za vysvětlení. : NČ
Sice ho nechápu, ale určitě beru na vědomí.
květen 25, 2016 14:10
danielko.... : -doktor-
.... a Danielko,to vepřový se zelíčkem vypadá fakt skvěle.Sliny mi tečeu bernardýnovi....Dík ahoj....!!!!
květen 25, 2016 14:13
já to tedy zkusím ještě jednou, tou lopatkovou metodou. : vlk
1. v prohlížeči (Chrome, Foxka, IE, lhostejno v čem) si otevři vyhledávač Gooogle, a nechám hledat pojem, co mne zajímá a nechám si zobrazit výsledky hledání jako obrázky.
2. klepnu na líbivý obrázek a je mi nabídnuto otevření stránky s obrázkem nebo obrázek samotný, otevřu obrázek samotný. Klepnu na výběr - zobrazit obrázek. Otevře se stránka, kde je jen obrázek a nic více a klepnu do jeho adresy, zmodrá a zkopíruji ji Ctrl c
3. v příspěvku na Kudle klepnu na tlačítko s obrázkem vpravo vedle globusu. Objeví se dvojice tagů pro vložení obrázku (úvodní a uzavírací) v hranatých závorkách a mezi nima bliká kurzor, tam vložímu dříve zkopírovaný odkaz Ctrl v
4. Hotovo!

Obrázek nesmí být větší než 600ps na šířku, bo to tu rozfláká formátování. Obrázek musí mít adresu v prohlížeči začínající http..., z disku v pecce na vašem stole to fakt nejde.
květen 25, 2016 14:40
okatá, : JarkaJ
nemáš pravdu. Přečti si první reakci od Mikina, kde vidíš nějakou narážku ? Naprosto neutrální, vlastně spíš pochvalný psaní. A další též. Zato moncici a Míša šíša ho hned urážejí.
A tvůj komentář ? Když píšeš o někom, kdo prská jedovatý sliny...? holka, to píšeš jedině o sobě.
Tady se opravdu nedá k normálnímu článku o dětech, mimochodem hezky napsaném, v klidu dočíst i komenáře. Zase útočíte.
květen 25, 2016 14:56
do chvíle, než padlo: : vlk
... ty své obvyklé prasácké nadávky si schoval zase až na Kudlu. Dokonce si myslím, že by tak vystupoval i kdybych tam seděl já.
Za tohle zvrhlé chování je totiž zodpovědná kromě zvrhlé komunistické víry...

To bylo OK.

Čí je to výplod?

Takže klidně dělej ďáblu advokáta, ale pak se nediv
květen 25, 2016 15:08
JarkoJ : Mikin
kdyz oni jsou to takovi nesmirne citlivi lide. Snadno se rozzlobi a pak jim chudackum nezbyva, nez byt vulgarni. Jak napsal jeden z nich, kazdou facku oplaci deseti fackami.
Ale pro jistotu daji i tu prvni.
A ve smecce a navic z anonymity to jde jedna basen. Co chces, luza......
květen 25, 2016 15:11
Jsem moc rád, že muj cestopis má takovej úspěch : NČ
Sice vím, že tady jsem v cestopisech jistě nejlepší (o tom vůbec nemůže bejt sporu), ale přesto jsem čekal nanejvejš tak 30 pochvalnejch reakcí. Teď to vypadá, že by mohla padnout i dvoustovka.

Což ze mě nezpochybnitelně dělá Kudlančí absolutní jedničku v cestopisech, nejúspěšnějšího spisovatele cestopisů-bestsellerů všech kudlích dob, a povzbuzuje k dalším, nesmírně zajímavým a poutavým článkům.
Trochu mi kalí radost, že upocený cestopisy ostatních bezvýznamných pisálků, s nanejvejš 4ma reakcema, jsem tím pádem šmahem odsoudil k vyhození do žumpy, ale votom už je život. Nejlepší může bejt vždycky jen jeden. "The winner takes it all".
A tak to má bejt! Díky všem.
květen 25, 2016 17:33
NČ : Mikin
priznej se ty lisaku - ta tvoje fotka - nehrali zrovna Kalinku? Vypadas tak. smilies/wink.gif

Pripomnelo me to ten vtip, jak vasi slavni Alexandrovci zrovna nemeli co na praci a tak museli jit uklizet v Kremlu. Soudruh hlavni tenor odmitl s ostatnimi zametat nadvori, tak ho poslali cistit rudou hvezdu na vezi.
A jak tak soudruh puliruje, uklouzne mu noha, on pada z te hrozne vysky dolu a rve: UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ostatni clenove souboru to zaslechnou, odhodi smetaky a zacnou zpivat: kakalin, kakalin, kakalin, ka maja, kakalin, kakalin, kakalin, ka maja.........
smilies/grin.gif
květen 25, 2016 17:37
NČ : kyttka
Moc Ti to na tý fotce sluší, takovýmu štramákovi bych pozvání na Kozlíka neodmítla, ač jako Plzeňačka preferuju jiný pivko... smilies/wink.gif
A co se cestopisu týče, fakt jsem se pobavila. Vzpomněla jsem si, jak byl manžel kdysi rád, když moje matka přišla na návštěvu v okamžiku, kdy byl s dcerou doma chvilku sám a pokadila se mu. To by jí býval i ruce líbal. smilies/grin.gif
květen 25, 2016 18:06
Jo, Kytičko. Líbal ruce, ale jen, než rozbalila : NČ
.
květen 25, 2016 18:27
Ještě Vlku. : NČ
Zřejmě o to právě jde. Já jsem nechtěl "mezi tagy" vložit jen tak něco z inetu, chtěl jsem mezi ty tagy vložit jen to svý vlastní.
Už vím, že tady to nejde. To mi stačí. Budu holt i nadále muset to svý vlastní vkládat mezi jiný tagy.
květen 25, 2016 18:42
no ta, hoši... :-)))) : d@niela
A Mikine, pro příště:

prosím, ať máš na českého prezidenta názor jakýkoliv - neberu ti ho - ale nikdo zdejší tady ani jinde nepublikuje hanlivé fotografie či texty na vašeho premiéra! (Mj. docela vypadá jak sympaťák.)

Stejně tak bych byla velmi ráda, abys už přestal s tím psaním o "... ruskeho kagabaka a masoveho vraha Putina"


Doháje, to není možné ani pod článkem o malých dětech s tím přestat???

květen 25, 2016 18:46
NČ : kyttka
Tak to zcrla určitě smilies/grin.gif
Naštěstí jsem ho tomu nevystavovala příliš často, ani mojí mamince ani bobkům....
květen 25, 2016 18:50
Velmi moudrý rozhodnutí, Kytičko : NČ
Už jsem to psal někde vejš. Chlapi na tyhle věci prostě nejsou uzpůsobení. A natož staří dědci!
Rodiče mají přebalovat, vychovávat, pečovat. Prarodiče mají rozmazlovat!
Stejně tak, jako moje děti nemají pražádnou povinnost, splácet mně mou péči o ně v dětství.
Ta povinnost mi byla daná péčí mých rodičů o mě v mym dětství.
A moje děti zase mají povinnost splácet mou péči ne mně, ale SVEJM dětem.... atd, atd, atd.
květen 25, 2016 19:04
Konečně, díky, Velekudlo : kyttka
Chtěla jsem napsat článek o oslavách osvobození v Plzni, byl tu kolem toho docela humbuk. A nenapsala, přesně z tohoto důvodu. Byla bych kvůli jednomu ruskýmu tanku v Plzni obviněna z bolševismu, komunismu, atd.... a to jsem fakt nechtěla. Snad se Kudlanka vrátí k normálu před x lety, kdy tu lidi, i když spolu nesouhlasili, diskutovali slušně.

květen 25, 2016 19:13
Daní v 18.46 : NČ
Jak můžeš kvalitní cestopis, nejlepší, co se tady objevil za posledních 15 let, nazvat kurnik psaním o malejch dětech?
květen 25, 2016 19:13
... : Mikin
Presne tak, Danielo. Vzdyt je to cestopis. A navic - ja s nadavkami nezacal a ozrale hradni prasatko neni nastesti muj prezident. Tak proc bych si nemohl trochu rejpnout? Tak jako zdejsi rudohnedi soudruzi denne rejpou napriklad do americkeho prezidenta nebo nemecke kanclerky? A ze jsou to kolikrat pekne hnusne nadavky.
Ale to jsou cizi statnici, zejo ......
Takze hlavni otazka - proc nezasahujes, kdyz zde komunisticka a nacisticka luza urazi zemreleho prezidenta Havla?
květen 25, 2016 20:45
kdyych ted napsala co si myslim : moncici
katrin by rekla ze utocim na Mikina, jako kdyz jsem jenom podotkla, ze ne vsichni lidi nosi vytahana trika. Takze radeji mlcim. protoze to uz by bylo na celej veprinec.
květen 25, 2016 21:03
Mikine, tak ještě jednou: : d@niela
to, že český prezident není tvůj prezident, neznamená, že bys měl psát a zveřejňovat takové věci a fotky.
Ale ano, vlastně můžeš, ale v tom případě jinde, než na Kudlance. Prosím, ano?
dík.

A ještě jednou: tohle je o dětech...

květen 25, 2016 21:10
Danielo, : Mikin

VYMAZÁNO


Mikine, Tohle mne velmi mrzí.
Kudlanku mám ráda, prosím, ber to tak, že je to něco jako moje zahrádka.
Léta si ji pěstuju.


květen 25, 2016 21:19
Danielo ve 21:10 : skipper1
bohužel tohle BYLO o dětech :-(
květen 25, 2016 21:36
Tak : Lenka1
nějak.
květen 25, 2016 22:08
Dani, : deeres
je mně to líto, že se tady vyskytl "člověk" plný zloby a nenávisti. Nevím, jestli to je pro něj omluva, ale evidentně je duševně narušený.
Myslela jsem, že když napíši něco zcela politicky nezávadného, tak to bude v pohodě. Ale nebylo.
Naprosto nesmyslně mne rozcupovali na hadry a pak se plácali po ramenou, jak mně to zase nandali. Fakt nechápu! Stejně tak, milé povídání Nýčeho o mrňousech a zase to má stejný konec. smilies/cry.gif
květen 25, 2016 22:09
:-( : Míša sisa
To jste mu tedy s tím vkládáním obrázku poradili věc. :-
květen 25, 2016 22:18
No, : d@niela

docela si nevím rady.
Pevně ale doufám, že se rozbouřené vlny zklidní, protože určitá slušnost a ohleduplnost přeci není nic tak strašného, aby tomu bylo těžko vyhovět...



květen 25, 2016 22:28
No, ja taky doufam : Mikin




VYMAZÁNO


květen 25, 2016 22:42
... : mia I
tady je zase "veselo". Mikine to Ti fakt nestačí, že jsi se regulérně dozvěděl, že Tě autorka webu má za vola přikovaného k počítači?? To nevidíš, že je z Tebe nešťastná?? Jsi tak natvrdlej, že jsi nepochopil, jak se jí s tím Zemanem a Putinem protivíš?
květen 25, 2016 22:55
. : Míša šíša
Když tu onehdy Polárka psala, že na ní tento pán provozuje stalking, tak jí téměř nikdo nevěřil. Když jsem uvedla, že jí to věřím, protože dotyčný vykazuje známky duševní poruchy i tady, stále bylo plno pochybovačů. Předpokládám, že nyní už nemůže pochybovat vůbec nikdo.
květen 25, 2016 23:04
... : Mikin
Bylo by hezke, kdyby editorka mazala i v pripadech, kdy nejaky komunisticky smejd zacne pomlouvat a urazet zesnuleho prezidenta Havla.
Nebo kdyz rudohneda luza zacne krive pomlouvat jednoho z diskuteru.
Nebo kdyz oplzla rasistka zacne stylem horsim nez pouzivali nacisti urazet cernochy.
Ty sis je Danielo vypestovala. Co ted s tim, to ti neporadim. Mela jsi merit stejnym metrem ......
květen 26, 2016 01:23
Tetička Wiki vzkazuje: : NČ
Poruchy osobnosti (dřívějším názvem psychopatie nebo též anomální osobnost).
Jedná se o závažnější poruchy než jsou poruchy neurotické, představují soubor trvalých povahových odchylek vytvářejících nevyváženou a nenormální osobnost, u níž jsou některé její složky příliš zdůrazněny a jiné potlačeny. Porucha negativně ovlivňuje chování a prožívání i uvažování postiženého, ztěžuje jeho zařazení do společnosti a vytváření mezilidských vztahů. Rozvíjí se již od dospívání a trvá po celý život, byť se ve středním věku a stáří stává méně výraznou.

Pro okolí bývají nejvíce patrné jejich zakořeněné, stereotypní a neměnné způsoby chování a reagování na široký okruh různých situací. Díky tomuto omezenému repertoáru reakcí mívají tito lidé často problémy vyrovnat se s obtížnými situacemi, nebo na ně (ve snaze to zvládnout) reagují způsobem, který ubližuje jim, nebo lidem v jejich okolí. Porucha osobnosti tedy ovlivňuje veškeré oblasti života daného člověka a jeho chování také často výrazně ovlivňuje životy lidí okolo něj.

Protože vlastnosti, které okolí hodnotí jako „poruchové“, jsou součástí osobnosti daného člověka, on je obvykle vnímá jako normální, jemu vlastní. A to i přesto, že vedou ke konfliktům s ostatními, což mu způsobuje bolest a utrpení. Stává se tedy, že lidé s poruchou osobnosti nevidí problém u sebe, ale u ostatních.
--------------------------------------------
A děda Pepa vzkazuje: DNFTT
květen 26, 2016 03:50
Miso, siso, vybornej napad! : Mikin
Ted kdyz bude Daniela mazat moje komentare, muzes se svymi soudruzkami zopakovat vsechny ty klepy, pomluvy, krivarny, lzi a spinu, kterou jste zde nahromadily. A kdovi - mozna vymyslet i neco noveho, aniz bych vas mohl v te uslechtile zabave rusit.

Kam az muze clovek klesnout. :-
květen 26, 2016 05:56
. : Míša šíša
květen 26, 2016 08:09
Po lopatě : Lenka1
Myslím, že Daniela nebude mazat všechny tvoje komentáře, jenom ty, ve kterých se projevuješ jako dobytek a urážíš ostatní - jestli to budou všechny, záleží jenom na tobě.

Má(ne)ucta.
květen 26, 2016 08:39
Dost dobrý, Míšo : NČ
A pak, že to tady nejde slušně
květen 26, 2016 08:48
Když : Lenka1
už se to tady díky jednomu opět zvrhlo, tak přidám něco o těch úžasných umírněných muslimech:

"Byl to milý mladý muž. Velice moderní. Vůbec nechápu, co se s ním stalo a kdo ho nasměroval na dráhu teroru,“ sdělila serveru BBC Abuanzaova sestra Najla a dodala, že jeho rodiče mu cestu do řad Islámského státu nikdy neodpustí.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/islamsky-stat-britanie-doktor-abuandza-fc0-/zahranicni.aspx?c=A160525_112354_zahranicni_ert


Mimochodem,pořád mi Mistr ještě neodpověděl na otázku z předchozí diskuze, jak ty muslimy tedy rozlišovat, abychom věděli, s kterými se můžeme bez obav kamarádit. Vysvětlení toho, co je to "normální muslim", jsem taky nedostala.

Asi na to pro samé komouše a putlerovce nemá čas.


Tímto se ho tedy ptám znova:

Tento "milý mladý muž", o kterém je v článku řeč, je:

1) umírněný muslim
2) méně přátelsky naladěný muslim
3) spíše nepřátelsky naladěný muslim
4) nepřátelsky naladěný muslim
5) nepochopený muslim
6) zatím neintegrovaný muslim
7) radikální muslim
smilies/cool.gif normální muslim


květen 26, 2016 09:00
Času má, Lenko, jistě dost a dost : NČ
Ale když ho nějakou, pro něj nezodpověditelnou otázkou zaženeš do kouta, tak v lepším případě ji přehlídne, anebo se rovnou dozvíš, že seš rasistická, komunistická, rudohnědá lůza. A je zodpovězeno.
květen 26, 2016 09:14
Enčé, : Sidon
ten vzkaz od tety Wiki, je všeobsažný a velice trefný, není třeba nic přidávat, Dr.Brodánek se nemýlil. Takže teď už asi zbývá jenom metoda "šrapnel", podobná té, kterou zvolila Míša šíša.

smilies/cheesy.gif
květen 26, 2016 09:30
Kyttko, chtěl jsem taky přispět pozitivním příspěvkem : vlk
o oslavách 1. máje na vísce, kde máme chajdu, srandy plno, recese, stavění máje, traktorový průvod, prostě pohoda klídek a všeobecná radost. Mladí staří, všichni s úsměvem na tváři.
Ale pomyšlení, co by z toho udělal ten místní psychicky nemocný jedinec mi záměr napsání článku ukončilo. Místo radosti a pohody by z toho byla zase jeho zásluhou stoka. Škoda.
květen 26, 2016 09:38
Vlku, Kytko, : Míša šíša
jj, je to škoda. Kytčina reportáž z Plzně by mě zajímala, Vlkova určitě pobavila.
Tak holt budeme muset počkat do zimy, jestli třeba neodcestuje zase do Thajska.
květen 26, 2016 10:01
Ale jděte... já pevně doufám, že už se to tsunami přelilo a že už bude zase klid... : d@niela


A stejně jak všichni -

bych byla za obě reportáže nesmírně ráda. Víte, Kyttičko a Vlku, Kudlanku čte opravdu hodně lidí, kteří žijí mimo Českou republiku, hodně "mimozemšťanů", a všem těm byste udělali velkou radost, když byste jim dali nakouknout trochu blíž...

Tak co, umluvila jsem vás?


květen 26, 2016 11:12
Danielo, : deeres
ale jít s kůží na trh a pak se dočíst, co jsi za závistivého blba? To si pak rozmyslíš něco, cokoliv napsat! Vlastně mám něco napsáno, ale poslat se mně to nechce.
květen 26, 2016 11:16
a není už trochu s májkou po : vlk
prvomájovém pochodu?
(s křížkem po funusu)
(-:
květen 26, 2016 11:26
Vlku. Nikdy není pozdě a navíc, pořád přeci je ještě máj : NČ
My v Praze jsme dokonce tak světoví, že jsme si MÁJ pojmenovali po americku "MY", takže "... u nás přece jaro nekončí..."
květen 26, 2016 11:49
.. : Milene
MY. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
květen 26, 2016 12:08
to mi připomíná : vlk
práci jednoho "taky překladatele", jehož práce normálně knižně vyšla a který vložil pilotům v nouzi do úst volání: "první máj, první máj, první máj!"

(-:
květen 26, 2016 12:16
Dost dobrý :))) : NČ
Si zase vzpomínám na předsedu KSČ v Tesle, když se sovětskou delegací procházeli výrobní linkou letadlových žárovek,
jak jim vysvětloval: Éto žaróvky pro letádla.
květen 26, 2016 13:07
Milenko, sice házíš smajly, ale vono na tom přeci vůbec nic xmíchu není: : NČ
http://www.mystores.cz/
--------------------------
Už dávno v Praze neplatí: "Neckermann a Quelle ať jdou do p...ele, pravý Čechů ráj obchodní dům Máj!"

I když, v tom filmu to nebylo psaný, jen mluvený, třeba fakt neměli na mysli MÁJ, nýbrž MY. Kdo ví?
květen 26, 2016 13:17
A už je tady na cestopis přes dvoustovka reakcí :))) Dííííky všem! : NČ
Nemělo by se to ale, tak nějak po soudružsko-americku, přerozdělit i mezi další, sem jednim zoufalcem "nainvestovaný" cestopisy?
Je přece nespravedlivý, aby jeden cestopis měl 200 reakcí, zatimco jiný, tzv. "cestopisy", byť ubohý, měly reakce sotva tři.
---------------------
Přesně tak to přece vyjádřila i řeznice Madla:
"Sibiř je tak obrovská a bohatá, že by neměla patřit jednomu státu, ale měla by se přerozdělit..."
květen 26, 2016 13:44
NČ : Mikin
"reznice Madla"? Tenhle clanek je o detech, ta zidovska pani ceskeho puvodu se jmenuje Madeleine Albright a ty ji nesahas ani po kolena.
květen 26, 2016 14:03
NČ : Mikin
Kdyz se opakujes ty, budu se s dovolenim opakovat i ja:
======================================================= =======

kdyz jsem si kdysi Daniele stezoval, ze na me cestopisy narozdil od mych clanku o stavbe srubu nebo o clancich popisujicich zivot na Yukonu reaguje jen malo ctenaru, vysvetlila me pani editorka, ze pocet komentaru nema nic spolecneho s poctem ctenaru.
Ze jsou tedy temata, na ktere reaguji ctenari vice a temata, na ktere reaguji ctenari mene.
Podle tebe je tomu naopak, ja i Daniela se mylime a kvalita clanku se posuzuje podle poctu komentaru.
Muze byt, mozna mas pravdu, ale v tom pripade byl muj clanek o Hanicce a Tonicce primo genialni.....
----------------------------------------------------------------------
A nyni bych si dovolil malou poznamku k vyznamu slova "cestopis":
jak uz ze sameho slova vyplyva, cestopisem se nazyva literarni popis nejake cesty. Cestopisem muze byt tedy napriklad muj popis cesty do pralesu Bornea. Nebo na Filipiny.
Ale nemusi se vzdy jednat jen o popis cest do exotickych kraju. Cestopisem muze byt i popis cesty do vlakem do Branika.
A nejen to - muze se jednat i o imaginarni cestu do pritomnosti nebo do budoucnosti.
Muze se dokonce jednat i o trip (vylet) ktery absolovuje narkoman po poziti davky pervitinu, opia nebo LSD.
Ale v zadnem, ale opravdu v zadnem pripade nemuze byti nazvana cestopisem prochazka stalinistickeho dedka s vnoucaty, pri ktere se vnoucata pose*ou, dedek nevi jak je prebalit a tak se nakonec vrati k alkoholu.
Takove literarni dilko se mily NČ nenazyva cestopisem, ale "humornou povidkou".
Takze jak rikal Lenin: ucit se, ucit se, ucit se.
Ale jinak te vitam mezi spisovatele.
Mikin
květen 26, 2016 14:07
NČ : Milene
Vždyť, já vím, že to není tak úplně k smíchu. Nechci si zvykat na názvy obchodů Fashion, Designer, Flower i dokonce Socks. Ale mám dnes dobrou náladu. Stejně budu pořád říkat: Sejdeme se u Máje.
květen 26, 2016 14:09
možnost : vlk
Demonstrovat svou blbost je dnes mnohem větší, než kdysi. Týká se to jak děti, tak dospělých. Někdy je to fakt sranda a obchody v nákupních centrech to usilovně podporují. Když vidím nějakou pipinků v nasravackach teplakach neudrzim se smíchy a mam chut se zeptat, do kdy ty plinky chce nosit.
květen 26, 2016 14:26
... : mia I
ale vždyť Nčého cestopis taky není v rubrice Tady a tam, nýbrž v rubrice zážitky smilies/wink.gif
květen 26, 2016 14:41
... : deeres

květen 26, 2016 16:01
... : deeres
Škoda, video Kudla neumí,přepošlu to vrchní, jestli to sem lípne.
květen 26, 2016 16:08
Tak to sedí : Lenka1
cit:

kdyz jsem si kdysi Daniele stezoval, ze na me cestopisy narozdil od mych clanku o stavbe srubu nebo o clancich popisujicich zivot na Yukonu reaguje jen malo ctenaru, vysvetlila me pani editorka, ze pocet komentaru nema nic spolecneho s poctem ctenaru.

To může napadnout fakt jenom tebe. A čehos tím chtěl, ufňukanče, dosáhnout? Že by jako Daniela nařídila, že všichni budeme povinně reagovat na tvoje výtvory, aby tvoje egíčko netrpělo?

"Pančelkóóóó, já mám jenom tři a on dvěstě, udělej s tím něco, to není spravedlivý, búúúúú škyt. Spravedlivý je, abysme všichni měli aspoň stejně."

Vždyť ty jsi komouš jak vyšitej, ty trotle.

Z tebe ty mindráky stříkaj i ušima.

A ještě jsi tak slaboduchej, že tohle na sebe sám dobrovolně napráskáš, ach jo.

Nevím,jestli se ti mám smát nebo tě politovat.
květen 26, 2016 16:18
Lenko, : Mikin
ty jsi opravdu jen bučící kravička...... smilies/wink.gif
květen 26, 2016 16:26
... : Mikin
Poslední zvuk, který ze sebe tahle zoufalá rasistická osoba vyrazí, bude vzteklý skřek. smilies/smiley.gif
květen 26, 2016 16:51
Je teda fakt, že ta argumentace a dikce silně připomíná absolventa VUMLu s výrazně sníženou sociální inteligencí. : kyttka
Ta urputnost a přesvědčení o vlastní pravdě. Mě by to teda fakt nebavilo.
květen 26, 2016 16:52
A ještě: : kyttka
To znáte ten vtip, jakej je rozdíl mezi optimistou, pesimistou a realistou? Optimista se učí Bibli, pesimista Korán a realista střílet.

Jen už to nějak přestává být vtipem.
květen 26, 2016 17:03
Žeby se to zase začlo rozjíždět? :))))))) : NČ
Ono mu nestačilo, že tim samym už ze sebe udělal totálního blbečka už někdy včera, musí to zdůraznit znova dneska (14:07). Tak úporně a neúnavně přesvědčovat okolní svět o svý debilitě, to už není ani ouchylka, to je skutečně vážná choroba.
Co ještě dodat? Snad už jen to, že ve 14:03 se výjimečně trefil. Balkánský řeznici Madle bych skutečně nešáhl na krvavý koleno ani dlouhym bidlem.
květen 26, 2016 17:43
Ale uznej Lenko jedničko. Že je s tim prosťáčkem p del :))) : NČ
.
květen 26, 2016 17:45
Milenko, souhlas. : NČ
Máj je furt Máj, ať už se to píše třeba čínsky.
Mě na tom přímo fascuje ta nezměrná upachtěnost, s jakou se kde kdo snaží bejt světovej, a to zejména v případech, kdy jde uplně, ale uplně, vo ovno.
I letiště Ruzyně navždycky zůstane Ruzyně, i když jeden idiot, co za to vyfasoval těžký love, prosadil dočasnou výměnu loga.
květen 26, 2016 17:54
NČ : Lenka1
tak ti ani nevím, jestli je to ještě pořád prdel nebo ne...... Spíš jsem z něj už znechucená.
A taky nas.aná, protože když sám v životě nic nedokázal, tak bude ničit práci druhejch.

Závistivej zku.venej ubožák.

Zrůdičky jako on si chrochtaly za Protektorátu, kdy pilně jely v nacistické ideologii (stejně jako on v současné hatefree-neobolševické) a udávaly sousedy, třeba proto, že měl hezčí manželku.


Dop.dele.

Tenhle web je Daniely, nadřela se na tom, stojí ji to peníze a tenhle s.áč tady neustále všechno polejvá svejma ho.nama.
květen 26, 2016 18:25
Já už to spíš ale vidim Lenko tak, : NČ
že se jedná o zcela bezvýznamnýho, postiženýho, chudáčka, kterej rozhodně není schopen tady Kudle něco zničit, zkazit. Je tady drženej pro srandu ostatním, a jako takovej naprosto splňuje svuj přidělenej úkol. A já osobně jsem rád, že tady je.
Že je při tom sprostej a poťouchlej, to si přece nelze brát osobně. To snad napoprvé, napodruhý, ale když už všichni vědí, že se jedná o místního šašíčka, mentálka, tak mu ty nadávky rádi odpustěj, to přece za tu srandu stojí.
Spíš už jsem zauvažoval, jestli bysme se neměli zamyslet my sami nad sebou, jestli to provokování debílka není od nás až příliš bezohledný, škodolibý, bezcitný. Dělat si věčně srandu z mrzáčka a denně ho provokovat, denně se nahlas chechtat jeho, sice slabomyslnejm, ale jistě zcela upřímnejm "myšlenkám"... no nevim.
Člověk by neměl bejt sadistou. (jenomže, když ono to člověku nedá, žejo).
květen 26, 2016 18:48
No dobre....... : Mikin
sam autor clanku se chce bavit o pani Albright, budeme se tedy bavit o pani Albright.
Muj synovec Andrew se se pred nekolika lety ozenil s krasnou holkou z Washington State jmenem Anna. Anicka je holka nejen hezka, ale i chytra. A tak prave ziskala Master Degree na Georgetown University. A premysli o doktoratu.
No a protoze studovala zahranicni politiku se zamerenim na Cinu, nebyl jejim profesorem nikdo jiny, nez nase ceska rodacka, zidovka a byvala ministryne zahranici Spojenych Statu Madeleine Albright, rozena Korbelova.
Statecna zenska, ktera se vic nez kdokoliv jiny zaslouzila za soucasny mir na Balkane i za zastaveni srbske genocidy proti Kosovanum.
Anicka i Madla se jak se zda behem studii dost skamaradily a tak kdyz Anna zminila o tom, ze ma ceskeho pribuzneho na kanadskem Yukonu, rekla ji pani Albright "tak ho ode me pozdravujte". Kdybych rekl ze me to nepotesilo, tak to bych tedy lhal.
Jeste pred rokem bych nejspis pani Albright pozadal o exkluzivni rozhovor, urceny jen pro Kudlanku.
Ale vzhledem k atmosfere rasove, etnicke a nabozenske nenavisti, kterou zde prave v tomto minulem roce rozpoutalo nekolik jedincu k tomu nedojde.
Ztrata casu.......

květen 26, 2016 19:04
NČ : kyttka
Já teda nejsem ráda, že tu prudí a nebaví mě. Dala bych ho do polepšovny. Tj. totální ignorace. Třeba by ho to otrávilo natolik, že by dal pokoj a přesunul se jinam.
květen 26, 2016 19:06
NČ : Lenka1
momentálně se vyzvracel u "TOUHA POMOCI", mrkni se tam na jeho poslední odkaz.
květen 26, 2016 19:08
kyttka : Lenka1
polepšovna by byla moc fajn. On patří do polstrovaný cely. Zamknout a zahodit klíč.
květen 26, 2016 19:09
V tom se Kytičko teda neshodneme. : NČ
Já jsem byl vždycky pro každou srandu a docela by mi vadilo, kdybych zrovna o tuhle přišel.
Vždyť on zrovna i tenhle přípis nad tebou "myslí upřímně". A přesně votom ta sranda přece je. Že něco takovýho fakt myslí upřímně a ještě se s tím vytahuje.
Jak už jsem to psal Lence. Není to zrovna hezký, mít srandu z debility blbečka, ale ono to prostě člověku nedá ....

květen 26, 2016 19:19
co se hraje v Australii : polarka
květen 26, 2016 19:27
vsechno co napise zveda emoce : moncici
bohuzel negativni, ale na druhou stranu, kdyz by prestal, co budu rozesilat kamaradum na pobaveni?


květen 26, 2016 19:36
kvuli jeho uspesnosgti, docela vazne uvazuju o humoristicke knize : moncici
"To nejlepsi z Mikina" ale to by bylo tak aspon na dva dily smilies/kiss.gif
květen 26, 2016 19:41
Sem si to Polárko pustil : NČ
klasická melodická country, tříakordová průhledná harmonie, jednoduchá, bezva, ale textu nerozumím.
Já jsem byl na němčinu vždycky nemehlo.
květen 26, 2016 19:43
Polárko : Lenka1
skvělý. A ještě lepší, že se to smí!!! smilies/grin.gif

Možná Austrálie není ještě ztracená.
květen 26, 2016 19:46
NČ, : deeres
tak, aspoň obrázky! smilies/grin.gif
květen 26, 2016 19:47
No dyť právě, Mončičáku. : NČ
Nikdy nic umělýho vymyšlenýho nepobaví víc, než skutečnej nevymyšlenej (byť neuvěřitelnej) šašek.
květen 26, 2016 19:48
NČ : Lenka1
ve zkratce:

Nekousej do ruky, která tě krmí.

Jednoduše vysvětlujou hnuslimákům, že když se jim nelíbí kultura, zvyky a zákony Austrálie, tak ať táhnou zpátky do těch svejch hnusnejch děr na Blízkým východě, že Australanům je u prdele, co musláči chtějí a co je uráží nebo neuráží.
květen 26, 2016 19:49
NČ, četla jsem TO až teď : kyttka
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Netušila jsem, že je to až tak VIP. Tak tohle opravdu spíš pobavilo.

A jinak, nemusíme spolu ve všem souhlasit, a přesto nebýt ve při, ne?

Vadí mi ta zarytost a potřeba furt žvanit o komunistech. 26 let po revoluci si myslim už většina lidí v ČR řeší úplně jiný věci. Každá doba má svý pro i proti a ani Rusko ani USA nejsou svatý.
květen 26, 2016 19:58
No a to prave jde. : Mikin
Predstavte si, ze bych cesky plynne mluvici zidovku pani Albright pozadal o rozhovor, ona by me ho poskytla a pak se podivala na reakce.
A jedine co by na kdysi tak slusne Kudlance videla by byl hitlerovsky rev a oplzle nadavky nekolika rasistu.
To by se me Madeleine pekne podekovala...... smilies/shocked.gif
květen 26, 2016 20:04
Ve při určitě nejsme : NČ
Ani nemáme proč bejt, protože on se odsud nikdy nehne, už totiž sem příliš svý inteligence investoval ve svejch cestopisech a v návodu, jak postavit chatrč. A to každej musí uznat, že takovou investici nechat propadnout nelze.
Takže klídek. Sranda musí bejt, i kdyby zrovna fotra věšeli.
květen 26, 2016 20:11
Dík Lenko za nástin textu : NČ
Čili, nic novýho. Tohle už australani na tu kolomaz řvali před rokem:
Tady vám házíme chleba a pitnou vodu, otočte se a mazejte dop ele, a ať vás ani nenapadne, připlavat blíž ke břehu!

To Italové jsou větší humanisti, vědí, co je pravda a láska. Ti si ten sajrajt lověj z člunů hned přímo u Afriky, aby se to náhodou cestou nenamočilo. Mají na to "pobřežní stráž", což jsem ještě donedávna měl zato, že stráž má strážit před nepřítelem a ne si ho dovážet přímo domů.


květen 26, 2016 20:21
znovu z nezavislych internetovych kanadskych novin : polarka


Ezra si mysli ze muzi by meli pouzivat panske WC, ale nova transkoupelnova legislace povoluje lidem aby pouzivali co chteji jak se budete citit kdyz dospely chlap se bude prevlekat v jedne kabince spolecne s vasi dcerou?
Ezra thinks that men should use men's washrooms, but new trans-bathroom legislation will allow people to use whichever facility they want. Would you feel comfortable with a grown man using the same change room as your daughter? With fifty-two year old Paul Wolscht deciding he's a six year old girl, this is about to become legal.
květen 26, 2016 21:11
Mikine, : d@niela

nechápu, proč pořád zdůrazňuješ to, že pí Albright je židovka? Má to nějaký důvod?

květen 26, 2016 21:37
Danielo, : mikin
o tom ze je pani Albright zidovka jsem se zminil, protoze to zduraznuje ona sama. Vsimni si ze i na te fotce ma zlutou Davidovu hvezdu. Radu jejich pribuznych zavrazdili nacisti a ona o svem osudu za valky napsala knizku. Pro nektere zidy je jejich puvod dulezity, pro nektere ne. A ona podle vseho patri do te prvni skupiny.
Co si myslis ze by rekla, kdyby si precetla ty hnusne nadavky od NC? V diskusi o detech......
Nebo co by rekla na vsechen ten rasismus, xenofobii a nabozenskou nenavist Lenky a spol.?
Mozna si myslis, ze se zidi a muslimove nemaji zrovna v lasce, ale podivej se, co o soucasne vlne ceskeho rasismu rika vrchni rabin Karol Sidon.
Rasismus je odporny at ma jakoukoliv tvar.
květen 26, 2016 23:42
pro zajímavost : Mikin
Tohle je o reakci rabína Sidona na terezínske vystoupení vrchního "bojovníka za svobodu" Vodičky.

„Židé mají poněkud jiné zkušenosti, možná proto, že sami zažili, za války, problém. Problém se státy, které jim neumožnily emigraci ze zemí, které byly ohrožené nebo už obsazené Němci,“ uvedl Sidon.
Upozornil na to, že nacistické oběti zahynuly nejenom kvůli vyvražďování Němci, ale také proto, že nežidovský, ale nakonec i židovský svět jim uzavřel cestu záchrany. „To bychom si měli uvědomovat právě v tuto dobu, kdy přicházejí lidé, o kterých se říká, že by měli bojovat vlastně za svou svobodu, ale my dobře víme, jak je to skoro nemožné. Vždyť i moje generace zažila situaci, kdy mnoho lidí nebo většina lidí asi věděla, že komunistický režim je zločinný, ale taky jim nezbývalo nic jiného než to přežít,“ dodal Sidon

květen 26, 2016 23:56
Blbeček se zase předvedl : Lenka1
Nejsem si vědoma toho, že bych projevovala nějakou náboženskou nenávist vůči Židům, ty trololo.

Zato u tebe je to zajímavý, jak se zastáváš slimáků a Židů zároveň, když ti první se ty druhé snaží neustále vybíjet.
Já neprojevuju náboženskou nenávist vůči žádnému náboženství, máš ty šňůry v palici pomotaný.
Co by si o mě myslela balkánská řeznice, je mi celkem ....no, víš kde.
A diskuzi o dětech jsi zasvinil ty, zoufalče.


květen 27, 2016 08:05
Martino P. : Lenka1
hezké a zároveň brutálně pravdivé. smilies/smiley.gif
květen 27, 2016 08:06
Danielo, : Mikin
tak ti ani nevím, jestli je to ještě pořád prdel nebo ne...... Spíš jsem z něj už znechucená.A taky nas.aná, protože když sám v životě nic nedokázal, tak bude ničit práci druhejch.Závistivej zku.venej ubožák.Zrůdičky jako on si chrochtaly za Protektorátu, kdy pilně jely v nacistické ideologii (stejně jako on v současné hatefree-neobolševické) a udávaly sousedy, třeba proto, že měl hezčí manželku.Dop.dele.Tenhle web je Daniely, nadřela se na tom, stojí ji to peníze a tenhle s.áč tady neustále všechno polejvá svejma ho.nama.

Srovnej prasáckej řev a rasismus téhle osoby s tím co jsi mē smazala a třeba ti konecne dojde, kde se stala chyba. smilies/tongue.gif
květen 27, 2016 08:24
Opět se nestačím divit : kyttka
To si opravdu neuvědomuje, kdo tuhle diskuzi první začal svinit arogantní poznámkou o pěkně fousatý fotce?
květen 27, 2016 08:36
kde se stala chyba? : vlk
V tom okamžiku, kdy jsi si se objevil na Kudlance!
květen 27, 2016 08:37
Vlku, : Míša šíša
taky bych řekla.
květen 27, 2016 08:42
To, : Lenka1
co ty nazýváš prasáckým řevem, je pravdivý a syrový popis reality - tvého chování. Že se ti to nelíbí, je jen tvůj problém.

Očividně to chápeme všichni kromě tebe - což je opět jen tvůj problém.

Jo, a s tím rasismem už jdi do Brusele. To možná mohlo fungovat na nějaké útlocitnější lidi na začátku toho obrovského podrazu zvaného migrační krize, dneska jsi s tím akorát k smíchu úplně všem.
květen 27, 2016 08:44
STOPSTAV :))) : d@niela



.............
květen 27, 2016 11:07
Danielo, klidně! : deeres
Ale to má Mikin za to, že ve snaze ti trochu pomoct s webem ,jsem napsala nezávadný článek a následně jsem se od něj dozvěděla, že mne k tomu dohnala závist. Ketrin, ta si musela vzít lupu, aby našla nad čárkou tečku, ve snaze mne zesměšnit. A Mikin to dorazil, když jí za to zesměšňování dal palec nahoru. Já jsem tedy závistivá a neumím přechodníky, vlastně je neumí moje klávesnice a tak je nepoužívám. (Do článku se dostal kopírováním a lupu jsem si nevzala.) Co umím, to je Photoshop. A vlastně to bylo naposledy, co jsem ti nějaký článek poslala. Rozhodně jsem se s tím nechtěla nijak literárně zviditelnit, nebo dokonce soutěžit, abych vyhrála "soutěž na portálu o trekování v horách".
Ono, jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá.
květen 27, 2016 11:32
Ale doprčic, proč to na sebe vztáhnou ti, kterých se to netýká? : d@niela
Hele, drahá deeeeeeres, jamarátko moje milá, co blbneš... Ty vůbec nemáš důvod se rozčilovat, ach jo!!!
- - - - - - - - - - - - - - -


Já nikoho nejmenuju, jen úplně jednoduše prosím, žádám, skučím - dejte všichni pokoj se sprosťárnama. OK? To je psáno v množném čísle - ne na tebe, ach jo...
květen 27, 2016 12:08
... : Ketrin
tomuhle opravdu nerozumím,
Ketrin, ta si musela vzít lupu, aby našla nad čárkou tečku (...) neumím přechodníky, vlastně je neumí moje klávesnice a tak je nepoužívám. (Do článku se dostal kopírováním a lupu jsem si nevzala.)
jakou tečku, jaká klávesnice, co neumí přechodníky?
Ten chybný přechodník je tady:
"aby jim to Brňáci v rodném městě zase oplatili, někdy třeba ani netušíc, že je to také Brňák, "

květen 27, 2016 13:01
jo tak teď jsem to konečně pochopila, : Ketrin
deeres si zřejmě plete středník s přechodníkem. smilies/grin.gif
květen 27, 2016 13:03
nojo.... to je rozkošný :-))) : d@niela
to se stane ...
květen 27, 2016 14:46
Ketrin, : deeres
co tě žere? To si koleduješ, stejně jako yukońák???
Prostě jsem se přepsala. To, že jsi zlomyslná, tak o tom mne ujišťovat nemusíš,to už jsi dokázala, když jsi na mém příspěvku hledala hnidu. Páčko!
květen 27, 2016 15:52
Deeres, : Mikin
trochu te lituji kvuli tem nekonecnym hodinam mravenci pile, ktere jsi proguglovala aby, jsi na me ze sve anonymity nasla nejakou spinu. A ono furt nic.....
Ale lito te me je fakt jenom trosicku. smilies/wink.gif
květen 27, 2016 18:39
Mikine : moncici
me je te lito hodne, Jednou se probudis i Ty a bude to pro te Tebe strasnej sok
květen 27, 2016 21:30
Jen odkaz na fotku kámoše se srdcem na dlani : NČ
Asi bych ji už uměl i vložit, nebudu ani zamodřovat, raději jen takhle, aby se tady něco zase nezku... (nezkazilo).
Komentář netřeba.

http://www.parlamentnilisty.cz/galerie/foto/Americky-konvoj-11458#14
květen 28, 2016 05:32
NČ : Mikin
vojaci spojencu, NČ. Navonene tankisty z vychodu muzes jit vitat na Ukrajinu.
Tam bys u toho ale mohl prijit k urazu. smilies/wink.gif
květen 28, 2016 06:56
Nč : marty
To nemusíš z něj dělat voňavou ozdobu dámských ložnic, to je na první pohled vidět, která charakteristika na něj sedí víc.A pak stačí přečíst si jeho názory a člověk se jen ujistí, že odhadl správně.

Mě tady vadí osobní útoky na přítomné kudlankáře, výkřiky, že tu zůstala komunistická lůza, Putelrovci.....tak ať se jasně ukáže, kdo začíná.....

Nevím, líp to asi neumím vysvětlit.
květen 28, 2016 14:11
Deeres : Ketrin
květen 27, 2016 15:52
Jo, Daniela má pravdu, to se stane a normálně by to nestálo za řeč. Akorát je trochu blbý, když se to stane někomu, kdo druhého nazýval chytrolínou z Horní Dolní, co moc nevyužila školní docházku a podobně, to se holt pak nemůže divit, že chytrolína příslušně zareaguje.
A všimni si prosím, Deeres,že chytrolína nijak nekomentovala tvůj vzhled, garderobu, profesi, vzdělání, hygienické návyky, rodinné poměry, znalost cizích jazyků, stav obydlí, atd.-což všechno velmi hnusným způsobem děláte vy v případě Mikina.
Takže jsem se ani zdaleka neozývala z lesa stejně, jak vy do něj voláte – když už máš v oblibě toto přísloví.
Nemusím souhlasit se vším, co píše Mikin, ale to co předvádíte vy už skoro hraničí se stalkingem.
smilies/smiley.gif
květen 28, 2016 22:22
Ketrin, : Mikin
vymazáno




květen 29, 2016 00:48
Ketrin, : JarkaJ
víš, proč je mazán Mikin ? protože kdyby Daniela začala mazat všechny , kdo si to doopravdy zaslouží a že jich je v poslední době naprostá většina, tak jsou tu prázdný stránky smilies/smiley.gif Ale oni si za čas najdou dalšího otloukánka anebo se sežerou navzájem. Je to sprosté.
květen 29, 2016 08:08
Milá Jarko, : d@niela

mažu jen sporadicky a to nejhorší... a budeš se divit, v poměru k Mikinovi mažu ty ostatní víc. Ale proč??

Já opravdu nechápu, proč jsou někteří hluší k mým prosbám. Připadá mi to podobné, jako kdyby se sousedi z celého domu pohádali a pak se šli porvat ke mně do bytu.

Nevím.
Fakt nechci trávit dny jen pročítáním vašich komentářů...


květen 29, 2016 10:30
Danielo, : JarkaJ
děkuju za odpověď. Možná mažeš ostatní častěji než Mikina, ale není to vidět a navíc jsi ho zde několikrát veřejně pokárala, podle mne za nesrovnatelně menší prohřešky než mají na svědomí ostatní. Konkrétně jsi se osočila jen proti němu, ostatní jsi shrnula do obecné kritiky stop vulgaritám. Ty jim prostě nadržuješ. Proč? Mně napadá jen jeden důvod a ten jsem napsala v příspěvku nahoře. Nezlob se na mě, ale tvůj přístup je non lege artis.

květen 29, 2016 10:59
Tak bych Jájoj řekl, že po tom, co a jak dělá zdejší redakce, ti vůbec nic není : NČ
Na rozdíl od třeba Český televize, kterou si platit musíš, tady máš vstup zdarma a dveře otevřený dovnitř i ven. Když se ti nelíbí redakční způsob a vedení, použij dveře a nepoučuj, co má majitel se SVYM podnikem dělat.

Seš jako návštěva, která v cizím kvatrýru začne poučovat majitele, že si místo rybiček v akváriu má pořídit čokla, místo koberce plovoucí podlahu ... protože jinak se ti u něj nebude líbit!
Seš jako těhotná nekuřačka, která nevleze do nekuřácký hospody. Ne, ty vlezeš do vedlejší kuřácký a začneš se v ní domáhat svýho lidskýho práva na čistej vzduch.

Nikdo ti nebrání v založení tvýho vlastního podniku, kde budeš šéfkou ty a pravidla si tam budeš nastavovat ty.
květen 29, 2016 11:27
Danííí, omlouvám se. Ale jsou určitý extrémy, u nichž to fakt jinak nejde! : NČ
.
květen 29, 2016 11:30
NČ, : Míša šíša
dobře řečeno. Nehledě na to, že nechápu, koho by Jarka chtěla mazat víc než Mikina Dnes tady přece nadával a urážel jenom on (včetně urážení majitelky webu), nikdo jiný. Proč by měl být mazán proboha ještě někdo jiný?
Jarko, proč ta neobjektivnost? Nebo zaslepenost?
květen 29, 2016 11:44
Míšo, na tvou poslední otázku : NČ
použiju jako odpověď nejslušnější slovo z asi deseti daleko výstižnějších: TUPOST.
květen 29, 2016 12:19
JarkoJ : Mikin
je to presne tak jak rikas. Daniela temhle lidem nadrzuje a dovoluje jim doslova vsechno. I ty nejvetsi podrazy a nejhorsi nadavky.
No a to ze jim s jidlem roste chut, to je jen sotva moje vina.
květen 29, 2016 15:00
... : Ben Hoor
nikdo tu nikoho nedrží a o Jarku nebo Mikina míň, žádná škoda.
květen 29, 2016 15:03
Přátelé, : Sidon
někteří z vás (i Daniela) si myslí, že když ho zablokuje, tak se to zlepší. Jak vidět, není to tak. Je to jaky byste čekali od škorpiona, aby se sám zbavil svého jedu a žihadla. Tohle zablokování už ho potkalo i na jiných webech, ale on se tam stejně vetřel pod změněnou I.P. adresou a jiným nickem. Jenže právě tím svým "škorpionním" jedem se brzy prozradil a byl odstraněn, což ho tak "rozezlilo", že napsal i udavačský dopis státnímu soudu ČR, na vydavatele toho webu.
K povšimnutí stojí také to, že i na Nezvědavci, což je opoziční web Zvědavce, kteréhož je tento náš "udatný bojovník" skalní oporou, ho jeden z kolegů toho jejich zdravého, kovaního "jádra", Dr.Brodánek, odhalil a zveřejnil tam tu jeho diagnózu.
Polárce chtěl zase "pomoct" tak, že psal do redakce, která jí měla vydat knihu, aby jí tu knihu nevydávali, že si tam autorka moc vymýšlí. Je to sice možné, ale to by potom nesměli vydávat ani takového Jacka Londona a řadu dalších autorů dobrých knih.
Je to holt těžký, voni ti největší "géniové" a "hrdinové", bývají málokdy pochopeni davem, natožpak rudohnědou, komunisticko-nacistickou lůzou, se kterou tady náš "udata" svádí svoji svatou válku.

smilies/smiley.gif
květen 29, 2016 19:07
To mne ale vůbec nepřekvapuje, Sidone, : Eva
já bych pana udavače nepodceňovala, ten to tak nenechá, to mu jeho ego a mysl nedovolí smilies/angry.gif
květen 30, 2016 16:48
A ještě by mě fakt zajímalo, : Eva
kde a u koho se ten pán tak dobře naučil být "agentem provokatérem"
Takoví lidé si v každé době najdou, komu udávat.
květen 30, 2016 17:14
Evo, : Sidon
ať nechá, nebo nenechá, to je mně úplně šumafuk. S takovým přístupem, jakým se prezentuje, ale málokde bude vítán. V jeho přeudatném boji za lidská práva, svobodu a demokracii, podporuje ty největší zločince dnešního světa, přičemž nedokáže rozpoznat tu jejich farizejskou politiku, kterou se snaží ovládnout celý svět a jakmile se jim někdo postaví, tak je hned agresor a nepřítel. Však sis mohla všimnout, jak ten šaškovitý troubelín ze severu, dštil oheň a síru na Putina, Zemana a všechny ty, kteří nesdílejí tu jedinou správnou, amíckou doktrínu.
květen 30, 2016 19:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]