O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SPRAVEDLNOST SLEPÁ, HLUCHÁ, NĚMÁ PDF Tisk E-mail
Pondělí, 15 únor 2016
Před Základní školou Buzulucká v Teplicích se objevily desítky zapálených svíček, plyšových hraček a ručně psaných vzkazů. Žáci tak uctili svou teprve patnáctiletou kamarádku, kterou v sobotu zavraždil jejich čtrnáctiletý spolužák, žák osmé třídy. Bližší podrobnosti o vrahovi policie nesdělí, protože je nezletilý a není tedy trestně odpovědný. Což je také důvod, proč se vyšetřování odloží... Neuvěřitelné...

 

 

 

 

 

 

 

 

   

     Minimálně už rok se vědělo, že je to psychopat - že nemá zábrany ubližovat. Je to totiž stejný kluk, kterého už policisté vyšetřují pro pokus o těžké ublížení na zdraví. Loni v květnu, tehdy třináctiletý, shodil v Teplicích svého kamaráda ze třetího patra do výtahové šachty a klidně odešel. Naštěstí jen lehce poraněného chlapce uslyšeli naříkat a volat o pomoc a pak vytáhli policisté. 

 

     Incident se stal v opuštěném chátrajícím domě a oběť jen shodou okolností dvanáctimetrový pád přežila. V tomto případě prý šlo údajně o hádku kvůli dívce.  

 

      Spolužáci mu na jeho FB profilu nemohou přijít na jméno. Sám si říká Deniel Euforick, básničkář, horuje pro EMO...  Nyní je kluk v diagnosťáku - ale -  co bude dál?

 

 

       KDO TO ZAVINIL, ČÍ NESCHOPNOST TOHLE UMOŽNILA?

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (136)add feed
... : Vojtěch
ak to je v pohodě. Vrah je nezletilý, takže mu zakážeme na měsíc PC, slušně ho požádáme, aby to příště nedělal.... Hlavně se musí skrýt jeho identita, aby to chudáčka nějak nestresovalo, že by o něm všichni věděli, že je vrah.... zůstane nepotrestán a se smíchem odejde, holka je mrtvá a její rodina má zničený život.

Hlavně že máme objímačku, ta vyřeší vraždy, terorismus a všechno, ti vrahové se pak zastydí a od svých zločinů upustí a budeme společně tančit na rozkvetlé louce za svitu slunce.

A komu se to nelíbí, tak je nácek, abych nezapomněl.
únor 16, 2016 07:22
..... : Nona
v 90.letech k nám pronikla zvláštní výchova dětí, děti se nesměly trestat a jakkoli usměrňovat. Kolik z nás bylo svědkem vřeštícího dítěte v dopravním prostředku, jehož matka netečně hleděla z okna a tvářila se, že dítě k ní ani nepatří? Kolik z nás bylo svědkem dítěte, ležícího na zemi v obchodě, bušícího pěstičkami, dožadujícího se např. sladkosti? Všimli jste si někdy, jak netečně se ke svým potomkům matky chovají? Kolik z nás vidělo matku hledící do mobilu a její dítě "odstrčené v kočárku"?
Už jen výroba kočárků, kdy je dítě na odvrácené straně od matky a hledí před sebe, ve mně vždy vzbuzovala pocit, že by to tak být nemělo. Že by dítě mělo vidět na svoji matku, být s ní v kontaktu.
Jsem přesvědčená, že nezájem a celkově "studená výchova" se musí zákonitě projevit na vývoji mladého člověka.....
Neříkejte mi, že rodiče toho hajzla nevěděli, koho "vychovali"???????? smilies/cry.gif
únor 16, 2016 08:05
. : Míša šíša
No, k tomu se trochu vztahuje i šikina učitelky na střední škole v Praze Malešicích. Smrt učitelky prý s touto šikanou nesouvisí (dle vyjádření školy), ale kdo ví...
Viděla jsem videa útoků těch "studentů", je to něco hrozného. Jednoznačně to vidím jako chybu rodičů ve výchově a chybu v nastaveném systému, kdy žák nebo student jsou de facto nepostižitelní. Učitel jim přes hubu dát nemůže a vedení je ze školy nevyloučí, protože každá hlava znamená penízky. Takže dovoleno mají vlastně cokoli. Trojka z chování? Z toho mají tihle hošánci akorát legraci.
Ale ne že by to bylo něco nového, kdo četl Džungli před tabulí, tak ví, odkud vítr vane. Děti si prostě dovolí jenom to, co je jim povoleno.
únor 16, 2016 08:32
Vím z dobrých zdrojů : Tonda
že v USA v takovýhle případech rozhodne soud že dotyčného "Zplnoletí" a soudí ho jako dospělého.
Takže dostane pálku jako dospělý, jde do vězení mezi dospělé a na trestním rejstříku mu to zůstane.
Je to kruté? Nemyslím, to co udělal on je horší.
únor 16, 2016 10:01
Ten : Lenka1
kluk je psychopat. Není to nadávka, je to odborné označení zrůdy bez citů a bez svědomí. Tyhle zrůdy se už tak prostě rodí, není to chyba rodičů. Celý život hrajou roli - musí city předstírat, protože oni opravdu necítí. Nejde to léčit, naopak, inteligentní psychopat se naučí, jak ještě líp obelstít svět kolem něj. Oni prostě celý život se společností bojují - jsou přesvědčeni, že si mohou dělat, co chtějí. Pokud je jim v tom nějakým způsobem zabráněno, někdo nebo něco je v jejich destruktivních aktivitách trvale blokuje, potom trpí depresemi.

Pokud je nakonec systém dostane a jsou souzeni, potom mohou spáchat sebevraždu - ale ne proto, že by je dostihlo svědomí, ale proto, že si uvědomí, že PROHRÁLI, že jim to NEPROŠLO.



Jediný způsob, jak vyléčit psychopata, je zabít ho.

Ale protože jsme humanisti, tak ano, tahle zrůda vyleze v 18 letech z diagnosťáku s čistým rejstříkem trestů a bude pokračovat, takže s největší pravděpodobností těch vražd bude víc.

O zvrácenosti dnešní společnosti už debatovat nehodlám, je to ztráta času - viz debaty o migrantech ala "já je tady nechci, ale střílet je přece nemůžeme". Může se zdát, že to sem nepatří, ale opak je pravdou. Většina společnosti v dnešní době je zdegenerovaná a pak je vždycky akorát "v šoku".
únor 16, 2016 10:03
... : mia I
Robin co zabil Báru u Kmetiněvsi - to bylo podobné. V osmnácti vylezl z diagnosťáku a už měl další trestný čin na krku. A co spartakiádní vrah Jiří Straka? Pamatuju si, jak ho jednou pozvala televize Prima do pořadu Trní. Přivezli ho z vězení, ve studiu seděla jeho mladičká přítelkyně, která ho hltala každým pohledem. Byli jak dvě holubičky a člověka mrazilo z pomyšlení, že jí nevadí spát s mužem, který vzal život několika ženám.. Říkali, že se chtějí vzít. Vzali se, rozvedli, on žije pod jiným jménem a spousta lidí možná ani neví jakého souseda má.

Ale u těhle mladistvých bych se přece jen pozastavila u jedné věci. Mám pocit, že dnešní nezletilí mají malý dohled rodičů. Kolikrát je vyhlášeno pátrání po nezletilých holkách a ona jen školačka přespí bez předchozího svolení u kamarádky. Třinácti, čtrnáctileté holčiny obráží diskotéky do pozdních hodin. Jak v Jihlavě před časem zabili patnáctiletou holčinu, tak bez omluvy hrozný čin. ale přece jen mi zarazilo, že holka školou povinná se toulala po nocích s kluky. Zrovna tak si říkám, co dělali rodiče tohohle mladého vraha? Proč nebyl někde v Opařanech?? (dětská PL). Mám pocit, že si rodiče někdy tu výchovu ulehčují, ulevují si a schovávají tohle jednání za moderní přístup.
únor 16, 2016 10:25
opr. : mia I
přivezli ho z PL, kde prodělával ochr. léčbu
únor 16, 2016 10:26
Mio, tak to je - holt některé "samičky" je přímo OBDIVUJÍ... : d@niela
Píšou jim milostné dopisy, dokonce za nimi roky do vězení jezdí, a ještě víc, i si je ve vězení berou...
Holt - lidi jsou různé.

O tom by mnoho psychiatrů mohlo dlouze vyprávět.
únor 16, 2016 12:01
danelko : -doktor-
Spojené státy nejsou a nebyly můj vzor.Kloním se spíše ke Kanadě.Ovšem v případech jako je tento by měly být Státy naším vzorem.I dětští vrahové,ať třeba desetiletí,jsou souzeni jako dospěláci.Souhlasím,protože z tohoto kluka už nikdy nic kloudného nevyroste a náš diagnosťák přece nic neřeší.V 18. bude čistý jak lilie.S títo nemohu souhlasit.
únor 16, 2016 13:59
... : bb.
Jo, je to zrůda, s tím souhlasím, u zvlášť sadistických činů, prokázaných a s přiznáním, nemám problém s trestem smrti, ale mám zábrany popravit dítě. Chápu, co s ním dál, zavřít do 18 a pak popravit, to je nesmysl, zavřít a v 18 pustit ještě větší nesmysl, a když ho doživotně necháme ve vězení, tak proč jiné vrahy ne, že...
Tohle nemá nikdy dobré řešení, v tom případě by mělo asi nastoupit právo na ochranu zdraví a života ostatních lidí, a to by mělo mít přednost před zábranami, a v duchu toho by mělo být přijatelné takové dítě zabít.. Dělá mi to nedobře, jen když o tom píšu.

únor 16, 2016 14:23
... : bb.
a ano, určitě si nepřeju v Evropě vlny a vlny lidí cizinců bez dokladů, s nejasným původem a nejasnou minulostí a čelit všem problémům s tím souvisejícím, přesto trvám na tom, že řešení není a nemůže být to v čem se někdo tak vyžívá, když si to představuje
Ale jak už jsem psala, když je sem zveme (my Evropa) a jasně neřekneme stop, dost, neuzavřeme Evropu zvenku a nedáme jasná pravidla pro lidi co budou přicházet a jasná pravidla pro pomoc ohroženým lidem, když je sem vpustíme, tak pak je nemůžeme tady začít střílet na potkání
To by bylo stejně primitivní jako ty představy, v kterých si tak libujete a pořád dokola se vyžíváte v jejich líčení.
únor 16, 2016 14:24
Ježišmarjááá, bb. Vždyť ale právě PŘESNĚ VOTOM TO JE! : NČ
Že EU už dva roky čumí, nedělá absolutně nic! Že EU vůbec nemá zájem, dávat nějaká pravidla nebo jakékoliv podmínky! A ještě navíc sem tu pakáž tahá na lodích, aby se TO s gumovými čluny náhodou neutopilo!!!!
Takže dva roky EU blbě čumí a blbě kecá, jaro s létem už je zase na spadnutí a další miliony salamandrů čekají v nástupních stanicích. A každému je jasné, že ani tenhle rok proti tomu EU zase nehodlá dělat absolutně nic! Zmůže se tak akorát na to, že zakáže novinářům psát a říkat pravdu, zakáže policajtům zasahovat a nařídí vládám vše tutlat!
To je přeci to, z čeho lidi mají strach a proč začínají celou slavnou EU nenávidět stejně, jako nenávidí ty idioty, co je chodí vítat!
únor 16, 2016 15:02
Klid, NČ, : Lenka1
naše inteligentní, leč bohužel sluníčková bébé prostě nechápe, ostatně jako většina lidí, že právě tím čuměním a kecáním ve stylu "něco se musí udělat", to přesně směřuje k tomu, že se tady střílet bude - tedy ti, kdo budou chtít přežít.

To, co naši drazí milovaní uprchlíci (chachacha) předvádějí, je tzv. hidžra - nevojenské obsazení nepřátelského území. A až jich tady bude dost, tak jednoduše nás buďto násilím donutí konvertovat k islámu nebo nás zotročí (dhimmi) nebo prostě zlikvidují.

Obzvlášť chlapy - protože průměrný hnuslimák potřebuje 2-3 manželky a pár sexuálních otrokyň k tomu, takže co s těmi přebytečnými bezvěrci, že.

A ne, nevyžívám se v představě střílení, drahá bébé, jen na rozdíl od tebe a tobě podobných to chápu jako nutnost, protože nežiju v růžové bublině multikulti lásky a pochopení a jsem s tím smířená.
únor 16, 2016 17:10
Lenko jedna. Přesný souhlas. : NČ
Jen s tvým vybídnutím "klid, NČ", mám trochu problém. Klidný rozhodně nejsem....
únor 16, 2016 17:34
V tomto s Lenkou1 : Myška
zcela souhlasím.
únor 16, 2016 17:35
... : deeres
Ono to ani nemusí být násilí, jakmile jich tu bude dost a jakmile oni a následně jejich potomci získají volební právo, tak my máme po žížalkách. Bude tu sice právní stát, ale se zákony, které se nám nebudou ani trochu líbit.

únor 16, 2016 17:50
Jo, Deeres. : NČ
Právní stát práva Šaríja Salamandrů a pár českých blbečků, kteří ho budou nadšeně podporovat.
únor 16, 2016 18:38
konečně : marty
to Lenka1 vyjádřila tak jak to chápe většina nás, kteří islám tady nechceme, tudíž nechceme ani muslimy.
A jelikož se Lenka vyhnula "ostřejším výrazům" (hovořila politicky korektním jazykem), mohli by její názor konečně pochopit i ti sluníčkoví zapálení dobráci.
únor 17, 2016 11:25
Optimista : vlk
se učí anglicky.

Pesimista se učí rusky.

Realista sedí doma a čistí pistoli ...
únor 17, 2016 12:29
Marty, záleží na tom, jestli čtou Kudlanku - sluníčkoví zapálení dobráci. : bb.
Jinak beru na vědomí, že ty a všichni tvoji dospělí příbuzní chodíte na cvičák, pořizujete zbrojní průkazy a zbraně, cvičíte se ve střelbě a bojových uměních, atd. Totéž Myška, NČ, Strejda a ostatní. Pokud nic z toho neděláte, pak jste to co já, co my VŠICHNI tady. Teda, ano, s výjimkou Lenky1. Ta asi, soudě dle náznaků, nějak tak se připravuje, nebo podobně.
Všichni ostatní máte jen řeči na internetu, kterými vyjadřujete podporu myšlence na hromadné zabíjení imigrantů coby jediného konečného řešení. Nic víc.
A protože nic neděláte, žijete v růžové multikulti bublině. Kdyby vám to tak vadilo, něco byste už dělali, ne, Marty?

Jak už jsem několikrát řekla - když se sem, do střední Evropy, přivalí několik milionů imigrantů, spustí se něco, s čím si my určitě neporadíme a určitě si s tím neporadíme ani my osobně s nějakou zbraní v komoře. Budeme mít daleko jinší starosti.
Pokud sem k nám, do Čech, přijde tisíc, pět tisíc, deset tisíc imigrantů, mně to nevadí. Ano, vím, nechápete. Jeden uprchlík na tisíc obyvatel, to tuhle zemi určitě neporazí.
Tuhle zemi porazí to, co se může stát v Evropě, ve světě, a tomu žádné silácké řeči ani nákup osobního samopalu nezabrání. Tuhle zemi můžeme rozložit my sami, pokud se poddáme panice, hysterii. To může položit celou Evropu, nakonec. Pokud si všichni zachováme chladnou hlavu a normální rozum, tak se to dá ustát s komplikacemi, ale bez tragédií.
Žádné rychlé, efektní, konečné řešení neexistuje. Neexistuje.

únor 17, 2016 13:53
marty, : bb.
lidi jako Lenka1, Vlk a ostatní co vedou na internetu podobné řeči, problém nevyřeší. Nespoléhej na to, že "takoví" to tu vyřeší, zachrání. Ne. Nikdy to nevedlo k ničemu dobrému. Najdi v historii jeden příklad, kdy ano. Tak jak bys možná neměla nechat sebou vláčet doma, tak by bylo dobré nenechat se pohltit jinými iluzemi.
To není o růžové bublině.
únor 17, 2016 14:00
ještě něco : bb.
některé věci, procesy, jsou nevratné a neodvratné. Někdy se prostě stává, že se lidi stanou účastníky procesu, který si nepřáli a který jim tak úplně nevyhovuje. Svět se mění, tak to prostě je. Můžete se tomu bránit, můžete se vztekat, ale nezabráníte tomu. Jediné, co lze, je zvládnout proces s co nejmenšími ztrátami nebo naopak.
Jednoduše - ničím, co uděláte, ale vůbec ničím, nedosáhnete toho, aby v průběhu příších měsíců, jednoho dvou let, přestali imigranti proudit do Evropy. Vy (my) určitě ne. Nemůžete to ovlivnit, nemáte to ve svých rukou. Jde to mimo vás, rozhodne se mimo vás. Jediné co můžete, co máte ve své moci, nenechat se tím sežrat a rozežrat.
Upřímně teda doufám, že si z toho nevytáhnete zase jen "islamizaci čr nechce bb zabránit, přeje si to"..
únor 17, 2016 14:09
... : deeres
Dneska na Novinky.cz vyšel článek o šikanované učitelce. Podle článku škola vykazuje dlouhodobě dobré výsledky a je držitelem řady prestižních ocenění, jejím ředitelem je František Bártl. A jestli to není zase "výmysl" překladatele, pardon, tentokrát předkladatele, tak řekl:
„Nikdo za vedením školy nepřišel oznámit, co se v té třídě při hodině angličtiny děje. Ani studenti, ani sama učitelka, ani kolegové ze sboru nebo rodiče, kterým by se dítě svěřilo. Až nám předali 12. ledna videa, po kterých jsme okamžitě reagovali udělením trojky z chování a podmínečným vyloučením chlapců“

Pak ke konci rozhovoru ještě dodal:
Přísnější variantu jsme zvažovali i dříve, aniž bychom viděli videa těch skutečně otřesných situací. Ale to bychom je jen poslali dál, kde by se chovali stejně. Chtěli jsme je hlídat a dát jim možnost to napravit.


Tak jak je to? Věděli, nebo nevěděli!
únor 17, 2016 16:17
Já nevím jak ostatní, : strejda
ale já s Lenkou1 absolutně souhlasím. Beze zbytku. Děvče, já s tebou tak souzním, ani nevíš jak. Co ty řekneš, tedy napíšeš, má vždy hlavu a patu a vždy uhodíš na hřebík. Za celou dobu, co tě čtu, jsem se přistihl, že jsem s tebou vždy souhlasil.
Takže Lenko1, pokud nás, jako jsi ty, bude většina, nemusíme se bát vlka nic. :-) A z toho, kdo tě tu nenávidí, kdo tě tu osočuje a sočí, si nedělej absolutně nic. To jsou jen odpadlíci, odpad, se kterým se normálně počítá.
únor 17, 2016 16:37
bb : Lenka1
Žádné rychlé, efektní, konečné řešení neexistuje. Neexistuje.

jednoduché řešení existovalo, hned na začátku jakýmikoli prostředky (za slovo jakýmikoli si dosaď, co chceš) zabránit vyloďování na břeh - už na počátku roku 2014, kdy první čluny začaly přistávat na Lampeduse.

Jenže to se lidi jako ty mohli pominout. Takže od té doby se jen žvaní a žvaní a žvaní a migranti proudí a proudí a proudí.

Čím déle budeme žvanit a sedět s rukama v klíně, tím krutější a bolestivější to řešení nakonec bude.

P.S. Včera vyšel na lžidnesu článek o fungování řecké pobřežní stráže. Nevím, jestli tihle pitomci jsou taky součástí toho neslavně slavného Frontexu, ale psali tam, jak chudáčci námořníčci dřou na 150 procent - aby jim ani jedna loď neunikla.

Aby všechny vylovili, aby se nikdo nezranil a byli dopraveni v bezpečí na břeh. Denně cca 1200 plaváčků. A tomu říkají ochrana hranic.

Oni už se tím ani netají, že tzv. ochrana hranic je ve skutečnosti URYCHLENÍ nelegální migrace do Evropy!

A ty mě tady osočuješ z toho, že se vyžívám v představě střílení.



únor 17, 2016 17:08
Lenko jedna. Kašli na to. Bude to tak, jak je naplánováno, nikdo nic nezmůže. : NČ
JEDINÉ, skutečně efektivní, řešení je prozatím mimo zákon a až na něj dojde, a že na něj dojít musí(!!!), to už bude existovat jen jediný zákon - zákon džungle. A jediné právo - právo silnějšího.
Já se toho už nedožiji, ale fakt mě *ere, že moje děti a vnoučata jo. Chtěl jsem pro ně fajn život, namísto toho je čeká Válka s mloky, což ani K. Čapek nevidí nijak optimisticky. Snad jen tak za 100 let, až se mloci pomlátí sami mezi sebou a zbyteček lidí sleze zpět z horských podzemních nor a zase začnou od začátku. DO P*DELE!
Ty blbý žvásty idiotů, natěšených na obohacení, už nelze brát za projevy mentálně zdravých lidí.
únor 17, 2016 19:37
NČ : Lenka1
bohužel máš pravdu.

Někteří z nás se přizpůsobí - např. třeba zrovna bébé, podle toho, co píše, nemá žádný problém s ústupky islámu a ještě si to pěkně na půl stránky dovede obhájit (nevaření vepřového ve školách neb není zdravé, "doporučení" mladým holkám, aby nenosily krátké sukně a šaty, protože prevence, atd.) a smíří s životem bezprávného druhořadého občana - tzv. dhimmi, kteří platí džizju.

A někteří z nás budou bojovat - na straně regulérních ozbrojených složek, pokud ty selžou, tak na straně domobrany nebo třeba jenom za sebe a za lidi, na kterých jim záleží. Někteří z nás dají přednost smrti před přežíváním pod kuratelou islámu. Fakt, že já osobně nemám děti, neznamená, že je mi budoucnost naší země u prdele. Jak se říká: "Historie si pamatuje ty, kdo bojovali, ti, kdo se bez odporu vzdali, upadnou v zapomnění".
únor 17, 2016 19:55
bb, nezlob se na mne, : strejda
ale to, co jsi napsala marty ve 14:09, v tom pokračování, to zní jako rezignace. Tak to tedy neeeeee!
Někdy mi připadá, že žiješ někde ve skleníku, že nečteš, že nevíš, co se děje nebo se snad obáváš razantního komentáře? Kdyby takto uvažovali všichni či většina, protože zde stále bude několik procent zrádců a sklopili hlavu do písku, tak tu bude tvá dcera za pár let nosit tu hnusnou burku. Vždyť tpohle je dávno připravené. Islamizace Evropy je plánovaná...
Četl jsem komentář jedné Švédské novinářky (divím se, že to při té cenzůře vůbec prošlo)kde ona říká, že nás čeká občanská válka, ale že muslimy, tedy tu islámskou ideologii porazíme proto, že jsme chytřejší. Zatím to není realita. Je to pouze odhodlání. A když to bude nutné proti Bruselu i proti svým kolaborantským vládám, půjde spousta lidí. A půjdou i vojáci a policisté. Samozřejmě že ne všichni... :-) Protože už teď se ve Švédsku hovoří o bezvládí a o bezradnosti policie. Tak proč dodržovat zákony? Když ta pakáž je také nedodržuje...
únor 17, 2016 20:09
omlouvám se za to posunutí stránky : strejda
Přes klávesnici se mi prošel náš kocour. To je jeho styl, aby na sebe upozornil... smilies/grin.gif
únor 17, 2016 20:10
bb : marty
a nemyslíš,že by mě a moje dospělé příbuzné měl především chránit stát, který funguje z našich daní?
A pokud bude stát rozhodovat tak,že se mi to nebude líbit a budu mít obavu, že politici můžou jednat proti zájmům většiny z jejíž peněz jsou odměňováni, tak že mam radši mlčet protože s tim nic nedokážu,jen si bude někdo o mě myslet, že jsem ošklivá na chudáky a přeju jim smrt?Takhe korektně se chovaj Němci a vidíme kam to dotahli.Jejich "vůdci" jsou přesvědčeni,že mohou všechno a postupně si obyčejný lidi vedou tam,kde je chtěji mít. Jako ty vovečky.
A co mi radíš že mam udělat? Já čekám na demokratický volby,nebo by bylo lepší zařídit to kalašnikovem, nebo mam někde nastražit bombu? A ten čas do voleb se snažím sledovat informace, které budou dle mého názoru podstatné pro rozhodování. I v takovýchto diskuzích si může člověk fůru věcí ujasnit.
A jelikož si myslím,že je lepší problémům předcházet, než doufat, že to třeba tak hrozný nebude, dělám alespoň to, že se informuju co by nám mohlo hrozit, kdybychom se nechali opít rohlíkem multikulturalizmu.

únor 17, 2016 20:10
a bb, pokud vím, je či byla volená představitelka obce. : strejda
Tyto lidi Brusel a naši slizouni potřebují... Jen tak dál.
únor 17, 2016 20:29
strejdo, tak když už nemůžeš jinak, tak vytáhneš Brusel :)) ale mýlíš se : bb
nám je Brusel lhostejný, naše Horní Dolní, okres Kotěhůlky, Brusel nepotřebuje. Tahle obec, stejně jako většina malých obcí, stojí a leží na lidech, kteří v ní žijí, na tom, co jsou ti lidé ochotni udělat navíc, ve svém volnu, bez ohledu na nulový profit.
Hospodaříme s přebytkem, úvěr od banky jsme si vzali před lety, je už několik let splacený, všechno šlape, udržuje se, opravuje, renovuje, a všechno to je díky lidem, co nejsou líní a dělají nejen pod sebe. Lidi tu nejsou chudí, spíš naopak, a tak nejsou snadno zmanipulovatelní.
Ne, tyto lidi Brusel a slizouni ani žádné jiné strany nepotřebují.
únor 18, 2016 00:57
... : Mikin
Tohle je z clanku nejakeho Daniela Prokopa. A podle me to vystihuje vse:

Vypovídající byly v tomto ohledu projevy Martina Konvičky, Tomia Okamury a Petra Hampla na nedávných demonstracích v Praze. Je fascinující, jak málo se zabývají islámem a migrací. Největší část všech projevů se týká boje s vnitřním nepřítelem – se zrádnými politiky, elitami, médii, kolaboranty a pomahači uprchlíků, či v lepším případě s EU.
Právě tahle rétorika je myslím ten polarizující prvek ve společnosti. I lidé, jejichž názory nejsou tak daleko a u piva by se zčásti shodli, se díky ní považují za úhlavní nepřátele.


Ja bych k tomu rad dodal, ze az na par raplu ktere tahne Konvicka & spol. na varene nudli by se vetsina lidi i zde na Kudlance u toho piva nakonec domluvila.

Více na: [url= http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/daniel-prokop-spolecnost-neni-tak-rozdelena-jak-chce-zeman-ci-konvicka-1271243#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink] [url]http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/daniel-prokop-spolecnost-neni-tak-rozdelena-jak-chce-zeman-ci-konvicka-1271243#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
únor 18, 2016 01:10
strejdo, pokud rezignace, tak jedině vůči virtuálním melám, co se tu odehrávají : bb
nic jiného, co by mi přivodilo rezignační náladu, se totiž neděje.
Ne, nežiju ve skleníku ani se nebojím razantního komentáře, to sis za ty roky tady mohl všimnout, ale už mi ty vaše výpady, vzájemné, neber to jen na sebe, lezou krkem, jsou absolutně k ničemu, nic neřeší a nevyřeší.

Co se týká reality (ne debat na Kudlance:-), tak to, co jsem psala, není projev rezignace, to je prostě střízlivý pohled na situaci.
Tyhle debaty se tu vedou zhruba rok. Jediný, JEDINÝ rozdíl mezi "váma" a "náma", je ten, že my nebušíme do klávesnice jak vzteklí katastrofické scénáře a bojová prohlášení.
To je všechno. Nic víc. Ty jdeš naštípat dříví, skákneš na pivko a pak sedneš ke klávesnici a sepsuješ mě za to, že se nechci prát, střílet. Já uvařím rizoto, skouknu zazimované muškáty, sednu ke klávesnici a napíšu ti, že nechci střílet na lidi.
No a to je celé.

Zlo plodí jen zlo, násilí plodí jen násilí. To se ukázalo za ten rok v dostatečné míře i tady, na Kudlance. Ano, proto jsem pro to jít cestou delší, komplikovanější, ale dosáhnout dobrého výsledku. Zkraky nefungují, nepřinesou nic dobrého.

Nemá smysl, aby ses tu kvůli mně rozčiloval, mě nepřesvědčíš, že by bylo lepší, kdybych tu začala dštít oheň a síru jak vy :-) a nic jiného jste za ten rok nepředvedli, tak se moc nevytahuj :-)
únor 18, 2016 01:17
Lenka1 : bb
jednoduché řešení existovalo, hned na začátku jakýmikoli prostředky (za slovo jakýmikoli si dosaď, co chceš) zabránit vyloďování na břeh - už na počátku roku 2014, kdy první čluny začaly přistávat na Lampeduse.
Jo (ano, za jakékoli prostředky si dosazuju to co já chci). Ale ty mluvíš o tom, co bylo a to už není, a já psala o tom, co je teď, a teď už žádné dobré a pro nás hezké řešení neexistuje.

Jenže to se lidi jako ty mohli pominout.
ne, vůbec ne. Já se "mohla pominout" z představy, že necháme v moři topit děti a budeme se na to koukat, ne z předsavy, že zajistíme, aby ty lidi vůbec ani nevypluli, protože by neměli zájem sem plout, neměli by proč, neměli by důvod.
My jim ten důvod dali, zájem jsme vyvolali, sklízíme co jsme zaseli. Teď to bude o to horší.
To, co si myslíte vy, že něco vyřeší, nevyřeší nic, spustí to řetězovou reakci.

Někteří z nás se přizpůsobí - např. třeba zrovna bébé, podle toho, co píše, nemá žádný problém s ústupky islámu a ještě si to pěkně na půl stránky dovede obhájit (nevaření vepřového ve školách neb není zdravé, "doporučení" mladým holkám, aby nenosily krátké sukně a šaty, protože prevence, atd.)
opět mi podsouváš něco, co jsem neřekla, to je pro lidi jako ty typické - abys dosáhla svého, vyvoláš úmyslně jiný dojem, že je skutečnost.
Tak ještě jednou - jasně jsem napsala, že nevařit vepřové v jídelně považuju za dobrý krok ve stravování dětí, že víc než vepřové by se mělo na jídelníčku objevovat jiné jídlo, luštěniny, obiloviny, ryby, nebo aspoń kvalitní drůbež - ale že to musí být naše rozhodnutí, naše volba, ne ústupek nějaké menšině, kterou pojídání prasat pohoršuje

Holkám jsem nedoporučovala ohledně oblečení nic, to překrucuješ úplně naruby, ostatně moje dcera nosí minisukně a já nosím taky sukně nad kolena, když se to hodí.
Bylo to v debatě o tom, že jakási německá učitelka v oblasti, kde se vyskytly problémy s chováním imigrantů k mladým dívkám, doporučila svým svěřenkyním, aby se v zájmu bezpečnosti raději neoblékly moc výstředně, nebo něco podobného, už si přesně nepamatuju.
Ty jsi v tom viděla hroznou zbabělost, podřizování se.
Já v tom viděla, vlastně nejen já, ale to je jedno, velice zodpovědné jednání pedagožky, která, vědoma si nebezpečné situace, kterou nemohla ovlivnit, varuje holky, které má na starosti, aby předešly nebezpečí, aby se jim nic nestalo.
Ona v té situaci už byla, už se stalo, a tak udělala to nejlepší a jediné, co mohla - upozornila děti, které měla na starosti, aby se vyvarovaly nebezpečí.

Co měla asi taky dělat jiného, říct Holky, nedejte se, neomezujte se, pěkně vykasejte sukně a odvážně vyražte!...? Mít v její třídě svou dceru, očekávám přesně to co udělala - že minimalizuje rizika a v maximální míře zajistí bezpečí mého dítěte.
Ne že si bude hrát na J.I. Jane a zblbne k tomu i mou dceru.

Tak už si to natluč do hlavy a přestaň omílat dokola nesmysly o tom, jak bych se přizpůsobila. Zatím jediné, čemu jsem se musela přizpůsobit, je zdejší atmosféra.
Atmosféra plná hrůzy z toho, jak vás všichni imigranti chtějí islamizovat.

únor 18, 2016 01:36
marty, ale jo, přesně to si myslím :) : bb
že svoje občany musí chránit stát, ne nějaká pomatená samozvaná vojenská četa

Já čekám na demokratický volby,nebo by bylo lepší zařídit to kalašnikovem, nebo mam někde nastražit bombu?
dělám to samé, čekám na demokratické volby - což vím, že je celkem k ničemu, protože volit dobře není z čeho a i když zvolíme zdánlivě dobře, ukáže se dřív či později, že to dobře nebylo, že se to jaksi zvrtlo..ale co naděláme, že.
Ne, rozhodně by nebylo lepší nastražit někde bombu nebo zařídit to kalašnikovem, to snad je patrné, že tohle si nemyslím, ale několik (v poměru k celkovému počtu dospělých v ČR) lidí si to myslí a já se bojím těch lidí a o ty lidi, co se nechají snadno ovlivnit, víš. V nás, občanech ČR, vidím největší nebezpečí pro ČR.
To nějak ovlivnit můžeme. To, co přijde zvenčí, my tady skutečně ovlivnit nemůžeme. Jsme moc malí, moc nedůležitý, moc bezvýznamní. Ať se kdo chce snaží si namlouvat, že to tak není, je to tak. Naše země se bude muset vždycky přizpůsobit tomu, co se kolem bude dít, přizpůsobovala se a bude to tak dělat i dál. Nemá smysl si namlouvat, že jsme pupek světa a ještě jim ukážeme :-) budeme šlapat jak nám zavelí, a když občas vidím ten bordel tady, bordel ve správě, v politice, v podnikatelském prostředí, ve zdravotnictví, ve školství, ve všem, tak si říkám, že to asi potřebujeme, ten bič nad sebou
A ten čas do voleb se snažím sledovat informace, které budou dle mého názoru podstatné pro rozhodování. I v takovýchto diskuzích si může člověk fůru věcí ujasnit
No, tak v tomhle se rozcházíme. Jednak podle mne si v těchto diskuzí nelze fůru věcí ujasnit, rámcově to člověk ujasněné má, nebo měl by mít, bez takovýchto diskuzí.
Pokud takovéto diskuze potřebuje k ujasnění, je to právě ten člověk, o kterém jsem psala v předchozím odstavci, a takoví lidé mi připadají nejnebezpečnější.
No a pak, informace, které budou podstatné pro rozhodování - které to jsou podle tebe?
únor 18, 2016 01:49
"Zlo plodí jen zlo, násilí plodí jen násilí." : Myška
Přesně to si myslím taky. A proto bychom si to zlo a násilí neměli tahat do Evropy. Jenže v tom je ten problém, to zlo a násilí už tu nje, už se tu rozlézá, každý den je zachraňováno z moře a tak dále...
únor 18, 2016 07:21
bb, opět jsi mne nepochopila. : strejda
Já jsem chtěl jen říct, že jsi (byla) představitelkou obce a že jsi jako představiletka, jako volená zástupkyně rezignovala. Nechápu, že je to tak nepochopitelné. Přece nebudu opakovat, co jsi psala. Svět se mění atd...a s tím nic neuděláme. To přece nemyslíš vážně. Kdo způsobil, že Evropa se mění? Podplacení politici. Vždyť to teď sami přiznali, že jsme dostávali peníze, abychom se nestavěli na zadní... A my, občané, tomu svinstvu máme tleskat?
Kdo rezignuje, ten prohraje.
únor 18, 2016 08:05
bb, vy si asi neuvědomujete, že : strejda
islamizace využívá a bude využívat slabin demokracie. Už jsou obce, kde je více muslimů než původních obyvatel. A ta obec už má zameteno. Tam už se vše děje dle muslimů. Protže i ti, jak jim říkáte umírnění, už najednou nejsou umírnění a spojili se všichni proti nám, protože my jsme jejich nepřátelé. A tak to bude postupovat i ve městech, pak v kraji, ovládnou parlament a potěš koště. A protože jsou plodní, jak říkal Kadáfí, že nás zaplaví díky dělohám svých žen a tím se dostaneme akorát tak do středověku. V Německu už takové malé muslimské obce jsou. A proto každý, kdo bude rezignovat, kdo jim bude sloužit, pomáhat, zachraňovat, kdo se té zvůli nepostaví, bude nést spoluzodpovědnost za islamizaci Evropy a republiky. Pokud je tohle těžké pochopit, pak už jsou ostatní diskuse opravdu zbytečné. Islamizace Evropy je plánovaná...
únor 18, 2016 08:19
Ja bych vedel : Mikin
kdo "vyuziva slabin demokracie". :-
únor 18, 2016 08:25
No, : Lenka1
tak bb opět potvrdila, že mám pravdu. Zajímavé je, jak vždycky vypíchne můj komentář, napíše na něj odpověď, která má být jako v opozici, ale ve skutečnosti potvrzuje to, co jsem řekla. Argumentační nouze je fakt sfiňa, co, bébé?

A k tomu násilí, zajímalo by mě, co tedy navrhuješ místo toho násilí? Přesvědčit je kytičkama a úsměvy? Ještě mě napadlo, že si můžeš kleknout na kolena a hezky prosit.

Tak povídej a nestyď se, bébé.

P.S. A zkus to, prosím, zkrátit, ty tvoje elaboráty na stránku jsou únavné.
únor 18, 2016 09:35
Bíbí, : deeres
já se také nechci přizpůsobovat. Se zbraní necvičím, protože bych se nejspíš postřelila, ale jak tak sleduji naši politickou scénu, tak se připravuji na nejhorší.
Pokud budeme zcela rezignovat, tak nakonec budeme vybírat menší zlo, budeme se rozhodovat mezi hnědou a černou barvou.
Na demonstraci 6.února na Loretánském náměstí vystoupil také Adam B.Bartoš, neplést s blbečkem Ivanem Bartošem z Pirátské strany. O to hůře, že tenhle pán ani zdaleka blbeček není. Demonstrace na Hradčanském náměstí jeho projev zcela smázla, tak jsem si ho vyhledala na netu. A jsem přesvědčena, že zklamaní nebo spíše nahvězdičkovaní voliči tím kam míří naše současná politická garnitura, bude takovým lidem naslouchat. Pro mne je to člověk hodně za hranou, jenže nikdy, neříkej nikdy a tak říkám:"Zatím!"
únor 18, 2016 10:30
... : bb.
Strejdo, ale prdlačku, na nic jsem nerezignovala, nikdo z lidí na nic nerezignoval, normálně žijeme jako dřív, situaci sledujeme. Čili děláme to co vy, virtuální bojovníci :-) Akorát se tím tak neužíráme, nemáme na to čas, znáš to, rodina, práce, druhá firma, zvířata, a tak...
Netvořím si názor podle toho, co se píše na Kudlance, kdyby jo, už jsem vyzbrojená jak bitevní loď

Lenka1 - ale kdepak, cílem nebylo být v opozici, i když si to asi stále přeješ, cílem bylo upozornit na to, jak překrucuješ skutečně napsané tak, aby to vyznělo jak se ti hodí.
To jsem udělala, tomu těžko můžeš nějak odporovat, tak začneš vykopávat vágními výroky o nedostatku argumentů a tak podobně. Argumenty se používají v diskuzi, já s tebou nediskutuji, pouze nenechám překrucovat význam toho, co jsem napsala. To je vše.
Co bych navrhovala už jsem rozepsala několikrát. O kytičkách a prosbách tam nic nebylo. Znovu to rozepisovat nebudu.
Pokud tě unaví přečíst si 10-15 řádků reakce, pak ji prostě nečti.

únor 18, 2016 12:10
Deeres, : bb.
souhlas, a to je přesně to, o čem mluvím, že lidi budou naslouchat právě takovým týpkům.
Ale - proto si myslím, že je třeba si udržet trochu chladnou hlavu a nenechat se tak snadno zmanipulovat k nahvězdičkování. Uvědomit si, kdo vytváří všechny ty zprávy, weby, blogy, proč, za jakým účelem. Proč když tak snadno nevěříte oficiálním médiím, rádi uvěříte nějakému Vaškovi Kondelíkovi, který si na web napíše co chce a vy tomu nasloucháte.

V Evropě žije (dívám na net) asi 743 milionů lidí. Ale - z těch 743 milionů lidí jsou už teď asi 4% NEevropané, dejme tomu 30 milionů lidí. Teď k nim možná přibude 1 milion.V 2015 podalo žádost o azyl 1,3 milionů lidí. To jsou podané žádosti, kterým nebude všem vyhověno, ale vycházejme z předpokladu, že většina těch lidí tu zůstane, i když nedostane azyl, tak tedy 1 milion lidí. 1 člověk na 743 lidí. Z těch 743 lidí je už teď cca 30 lidí NEevropanů, ale to jsme byli víceméně v klidu, všichni. Teď přibyl 31. To pořád není žádná katastrofa. Ano, přináší to problémy, ale víc jich to přinese, když podlehneme dojmu, že se děje něco strašlivého, hrozného, že jsme všichni v přímém ohrožení.

A pak, když tedy s chladnou hlavou a střízlivě budeme přemýšlet o situaci, že k 743 obyvatelům přibude 744., tak jak konkrétně si představuješ tu nerezignaci? v čem?
únor 18, 2016 12:24
strejdo, těmi nezvratnými procesy : bb.
jsem myslela třeba právě tohle, co rozepisuju u Deeres.
Složení obyvatel Evropy se mění soustavně už desítky let, viz ta čísla - ze 743 milionů lidí je cca 30 milionů původem neevropanů.
Tento vývoj bude pokračovat, jenže teď je to překotně, rychle, a to je to, co nás zaskočilo.
únor 18, 2016 12:33
strejdo, teď jsem si všimla : bb.
Už jsou obce, kde je více muslimů než původních obyvatel.
nemyslíš asi u nás, ale to je jedno. Ano, ve světě jsou takové, a co s tím, když holt mají více dětí než my, tak je jich více. Pokud jsou problémy s trestnou činností, jako u nás se sociálně nepřizpůsobivými menšinami, tak to musí řešit policie. Právo šaría není v Evropě nikde uplatňované, pokud vím, tak s tím asi problém Německo (o něm nejspíš mluvíš), nemá. Že se jinak oblékají a jinak žijí mi nevadí, pokud se jim nemusím přizpůsobovat a to nemusím. Já vím, vy jste proto je vyvraždit. To znamená vyvraždit například většinu Turků. Část (nevím zda většinu) obyvatel zemí bývalé Jugoslávie. Tedy Evropany. Protože oni jsou muslimové a když je nezabiješ, budou rodit a vychovávat další muslimy. Doteď nám sice nijak nevadili, do Turecka i bývalé Jugoslávie jezdíme na dovolenou, ale jsou to muslimové.
(Teď jsem si uvědomila, že to znamená i zabít majitele jedné pizzerie, pěkné a léta prosperující, kde jsou zaměstnané Češky, takže nikdo ani nepozná, že jí u Araba).
Co z toho bys nějak chtěl řešit, a jak, strejdo?
únor 18, 2016 12:48
Takže : Lenka1
opět, jak to bébé umí. Řešení žádné a plky o ničem ala "musí se něco dělat a kapacity máme....."

10-15 řádků - momentálně celý tvůj elaborát zabral celkem 37.

Vyvraždit - zatím na to ještě nedošlo, ale především díky lidem jako ty k tomu dojde. Mám v živé paměti to tvoje až hysterické citové vydírání "proboha, vždyť na těch člunech jsou i ženy a děti", přičemž to ženy a děti jsi ještě pro efekt napsala velkými písmeny. Takoví lidi jako ty ztěžují každou účinnou obranu, takže máš svůj podíl na tom, že šanci na ještě relativně humánní řešení (pár potopených člunů hned ze začátku) jsme prosrali.

Byla bys dobrý studijní materiál - fakt mě fascinuje, jak člověk na jedné straně inteligentní a sečtělý dokáže být zároveň tak hloupý a neprozíravý.
únor 18, 2016 13:05
Lenka1, : bb.
ty sis snad dala k snídani pár panáků, rozebíráš něco, co tu vůbec není, o žádném řešení tady nepíšu. Mimochodem, tobě jsem 37 řádků nepsala, tak to nečti, když tě to unavuje.

Konkrétního jsi nenapsala nic, kromě toho jaká jsem, to sem nepatří, navíc je to nuda, takže nic nového pod sluncem.
únor 18, 2016 13:21
bb, to nemá cenu : strejda
z tvého textu čiší stálé zastávání se jich a vyhledávání a nastolování zástupných problémů. Z mého zase naopak jasná a nemaskovaná nenávist k muslimům, nenávist k té zrůdnosti, k islámu. V Evropě nemá tato pakáž co pohledávat. To je kategorická nerezignace.

Bb, nerezignaci si představuji logicky tak,
že se nebudeme přizpůsobovat jejich středověkým zvykům. A nelegální migranty, bez dokladů nepouštět na území nebo je deportovat zpět na moře. Já jsem ochoten k tomu přispět i celým svým důchodem, který činí, nyní po navýšení 40ti korunami, 14 640 Kč. Přidám ještě 60, aby to bylo zaokrouhlené a můžeme koupit třeba nafukovací čluny, na kterých oni přijeli a na kterých se jistě rádi svezou zpět. Jak prosté... Budou-li tu chtít žít, budou se muset přizpůsobovat oni.
Šátek si nos doma, doma si choď třeba v pytli, ale ve škole a třeba v nemocnici, budeš dodržovat všeobecná platná pravidla. (V Británii prý muslimské lékařky při operacích odmítají sundavat šátek...) Už bych je vyhodil...
Zde budou platit evropské zákony, ne ten jejich brak – Korán.
Zcestné je i tvé doporučení, aby se ve školách nevařilo z vepřového, že je nezdravé. To myslíš vážně? Nebo další exces jednoho německého starosty, který doporučuje děvčatům jedné školy nenosit minisukně, aby na sebe nepoutaly ty nadržence. Takže z našich hezkých děvčat budeme dělat, díky těm primitivům, zahalené brécy a kam to povede? Až k burkám? K nesvobodě žen, ke středověku? U nich je to jako v té pohádce. „Jen dva prstíčky ohřejeme...“ Podáš prst a za chvíli máš po ruce. To já se raději logicky podívám na hezkou holku než na nějakou smradlavou mumii - muslimku.
Nerezignace znamená neustupovat v ničem té zrůdné středověké ideologii, islámu. Nedovolit jim zakládání islámských buněk, nepodporovat je finančně, jako je tomu v Německu. Nepovolit stavby mešit, ve kterých se šíří jen zlo. Islám není náboženství, islám je ideologie. My jsme tady doma. My máme svoji evropskou kulturu. Středověk je nám cizí. Myslím, že to stačí... :-) Nebo ne?

Proč se směješ, že bojuji jen virtuálně? Vždyť to není pravda. I když se zdá, že jsem starý dědek, jsem aktivně zapojen v jakési pohraniční hlídce, říkej tomu jak chceš a spolupracujeme s naší a německou policií a s celníky. Protože asi 25 km od nás, kde je jejich tábor, už prý přecházejí hranice a klidně zaplatí i 3000 Kč pokutu, protože nemají doklady, chudáčci muslimští. Kdo je ale platí? Kdo je vydržuje?
únor 18, 2016 13:36
ano, bb, to jsem mluvil o obcích v Německu s tou většinou muslimů, : strejda
ne u nás.
únor 18, 2016 13:44
bb, : Míša šíša
stejně jako strejda si myslím, že doporučení dívkám a ženám, aby nechodily oblékány v minisukních a šortkách, je cestou do pekel. Ty v tom vidíš zodpovědné jednání pedagožky, která si je vědoma nebezpečné situace a chce předejít nebezpečí. Já v tom vidím zcestné uvažování.
Jednak nešlo o učitelku, ale o ředitele školy, který rozeslal rodičům dopis, ve kterém avizoval nové „bezpečnostní opatření“ poté, co bylo zřízeno krizové ubytování pro imigranty v nedaleké školní tělocvičně. Rodiče byli varováni, že by jejich děti neměly nosit odhalující oblečení, neboť by mohlo dojít k „nedorozumění“, které by mohlo vést až k útokům ze strany imigrantů. Škola také varovala žáky, že hanlivé nebo rasové poznámky nebudou tolerovány. To jsou paradoxy, co?
Podle mě, pokud chtěl ředitel nebo kdokoli jiný předejít nebezpečí, tak měl vystoupit proti tomu, aby v blízkosti školy byli ubytováni lidé, od kterých se přímo očekává ohrožení bezpečnosti dětí. A pokud tomu nešlo zabránit, tak by v místě měly být hlídky policie, které by bezpečí děti chránily. Nevidím jediný důvod, proč by se domácí obyvatelstvo mělo nějak omezovat ve svém zavedeném způsobu života, čehož se týká i oblékání. Nejdřív změníme styl oblékání, na to se pak budou nabalovat další ústupky a budeme ustupovat tak dlouho, dokud z nás nebudou ustrašené, poslušné ovce.

únor 18, 2016 14:33
Bíbí, : deeres
tak nakonec budeme vybírat menší zlo, budeme se rozhodovat mezi hnědou a černou barvou.

Pokud bych se musela rozhodnout mezi větším, nebo menším zlem, tak je mně líto, ale volila bych barvu hnědou, protože jen tak bych měla jakous-takous šanci na přežití
A tvoje tvrzení, že nikde se ještě nesoudí podle práva šária, tak to je vedle, jak ta jedle. Máš pravdu u nás zatím ne, u našich bezprostředních sousedů již ano. Mohla bych ti k tomu vyhledat příslušná videa i články, ale podle tebe to jsou výmysly Kondelíků. Zrovna v Německu jsou už vyloučené lokality, třetí generace tureckých muslimů a práva, jak ve středověku. A ve Švédsku to už vypadá tak, že oficiální policie a soudy, už nedokáží ani zasáhnout, tam to vypadá, že je to už v úplném rozkladu.
únor 18, 2016 15:09
Ja bych rekl vazeni, : Mikin
ze do vas Konvicka, Okamura a dokonce i pan prezident ockuji nenavist. Nenavist, ktera nic neresi. A ze to tihle "vlastenci" delaji jen pro bodiky v popularite.
A vy jim to zerete i s navijakem. Kdyby to bylo poprve v historii tak nic nereknu, ale ono uz takovejch malejch i vetsich Dolfiku bylo.... :-
únor 18, 2016 15:22
Bíbí, něco od Kondelíků : deeres
Švýcarsko:
Migrantští rodiče často nejeví o učení dětí zájem, nezřídka jsou analfabeti. Pokud vůbec do školy přijdou, je to většinou otec. Někdy jen, aby protestoval proti výuce plavání či biologie „v zájmu dcery“. Odmítá učitelce podat ruku ( je „špinavá“), odmítá s ní jednat: musí být povolán nějaký muž - ředitel školy, i ten je často žena, hledá se volný kolega, musí být povolán (a zaplacen) tlumočník. Nic nezaručuje, že rozhovor přinese ovoce. Trvá-li škola na svých právech, prší výhrůžky zabitím. Pro učitele, kteří jsou s nervy v koncích či se školy bojí (po vzoru rodičů i žáci je občas vydírají zbraněmi či hrozbou zabití jejich dětí) se rovněž našlo řešení: k školním psychologům, starajícím se o potíže žactva, přibyli noví, specializovaní na hroutící se učitele. „Na mne vytasí nůž šestiletý šprček z Kosova“, říká umělecká pedagožka Claudia Hüpi, statná vedoucí městského zařízení pro děti migrantů, vytvořeného proto, aby netrávily volný čas na ulici. „Když mu řeknu že se to nesmí a chci mu ho vzít, kope mne a křičí, že jako žena musím mlčet a že to říká jeho otec, strýcové a všichni bratranci“ (rodiny tohoto typu mají okolo čtyřiceti členů – přibývají četnými porody i přílivem dovážených ženichů a nevěst: v malém Švýcarsku kolem 50.000 ročně). Paní Hüpi změnila místo; bylo to možné, protože je mladá.

Německo:
Problém migrantrů z Turecka v Německu spočívá v tom, říká socioložka Necla Kelek, že v Německu ve skutečnosti nežijí; jen třetina zde narozených mluví německy. Každá druhá matka je importovaná nevěsta. Děti žijí v Německu především přikázáními anatolské vesnice, podřízeny rodině. Té náleží jejich život. Jedná se o fatální strukturu, která má v této společnosti hluboké kořeny. Rodiče si podrží právo na děti v hierarchickém, hermeticky uzavřeném systému, ovládaném násilím mužů / otců. Mladíci jim slouží jako „pořádkové oddíly“, případně za ně vraždí. Názory
Necly Kelek údajně život tureckých migrantů skandalizují. „Co se tady děje je skandál“, říká Kelek. Stejné potíže mají i další země EU. Studie německého Ministerstva vnitra dochází 2003 k závěru, že je „nápadná spojitost mezi islámskou orientací a mladistvými násilníky: vykazují výrazně vyšší násilnickou delikvenci“. Nejiné výsledky vykázala poslední studie ženevské univerzity.

Mohla bych pokreačovat o tom, jak německé učitelky se bojí svých muslimských žáků, které jim nadávají do kurev a jak německé děti jsou šikanovány a mláceny svými muslimskými spolužáky, kteří se sdružují do gangů.
únor 18, 2016 15:30
Ale Mikine, přestaň se snažit v nás vzbudit pocit, že nesouhlasem s islámem, s muslimy v Evropě a spřijímáním dalších muslimských takzvaných uprchlíků, : Myška
děláme něco špatného. Za prvé se ti to nepovede, za druhé jsem přesvědčena, že hluboce podceňuješ tento problém, který už teď je velice závažný, a s každým dalším migrantem roste. My opravdu nechceme islamizovanou Evropu.
A jak píše Deeres, pokud bude třeba volit mezi hnědou a černou barvou, tak já také volím hnědou - šanci na přežití.
únor 18, 2016 17:36
Myško. Vždyť je to blbeček : NČ
.
únor 18, 2016 17:47
Mysko, : Mikin
podle me nic tak spatneho nedelate. Je to vas kontinent, vase zeme. Ja jen ze ta nenavist a reci o cmoudech a kostni moucce nic neresi. Jestli to nekdo vyresi, tak to budou prave ti nenavideni ZVOLENI politici tim, ze se dohodnou s Tureckem, ze vyresi ochranu hranic, ze urychli deportace i proces priznavani nebo naopak zamitani azylu. V demokracii jdou takove veci bohuzel pomalu, ale nakonec jdou.
Dela se me mirne nevolno kdyz slysim reci lidi, ktere propaganda tech smejdu tak vystrasila, ze by volili nejakeho noveho Dolfika.
únor 18, 2016 18:21
NČ : Mikin
Hujer, metelesku blesku.
únor 18, 2016 18:24
... : deeres
Mně se zase dělá nevolno po prohlášení papeže Františka:
"Evropa je jako Sára, kterou oplodní uprchlíci"

Vlastně si ty jeho bláboly pro italský deník můžete najít na netu.
únor 18, 2016 18:31
Mikine, nemyslím, že to vyřeší současní zvolení politici. Možná až ti zvolení budoucí. : Myška
Masokostní moučka - jako inteligentní člověk bys mohl rozlišovat, co je kdy míněno vážně a co ne. Výraz čmoudi používám běžně hovorově. Nehraju si pokrytecky na nedělní školu.
únor 18, 2016 18:47
Mysko, : Mikin
no dobre. Pana Konvicku tak moc neznam, treba je to opravdu jen takovy srandickar.
Ale co nase Tri mala prasatka (NC, strejda, Lenka 1) ? Ta take mysli vsechny sve urazky jen ze zertu ? smilies/shocked.gif
únor 18, 2016 19:08
No jo, : Lenka1
on už je náš duševní kastrát celkem v riti, tak se chytá všeho, jako onen pověstný tonoucí, viď, drahouši? smilies/wink.gif

Prý politici vyřeší a ještě společně s Tureckem, chachacha, ty už těch sošek Miško Vtipkára máš doma plnou vitrínu, co? smilies/grin.gif
únor 18, 2016 19:16
bb : marty
nechci mít hlavu v písku, když hrozí, že mě můžou kdykoliv nakopat pozadí.

Vše podstatné již bylo řečeno Míšou,Deeres, Myškou.....
únor 18, 2016 19:19
Tak on má, prosím, ten Yukonský udavač, : strejda
posměváček, pro mnohé zde i šašek a stálá kopírka věcí z internetu, odvahu mne stále oslovovat? Svatá prostato, co je tohle za vola?
To jsi tak hloupý nebo vlezlý? Že ti to nestačí říct jednou, dvakrát, třikrát, abys ignoroval můj nick a nebral si ho už nikdy do huby?

To máte všichni takovou krátkou paměť, že si nepamatujete, že
to byl právě ON, kdo tu to dusno způsobil? Kdo tu začal s tím nechutným každodenním škatulkováním nás mezi putinovce, posíláním do severní Koree, na Kubu (mimochodem, tam je velmi krásně, ty blbečku, takové Varadero za pár babek... kam se hrabe Yukon) a řazením nás, kteří zde máme jiný názor, mezi komunisty. To už uráželo i Míšu. Nevím, proč nemůže být aspoň k ženě slušný? A to vždy za vydatného potlesku některých zde... Jeho nechutné výblitky už se zaměřovaly pouze na urážení a zesměšňování nás. A on stále provokuje, dobytek. Pak tu bb bude říkat, co si od nás zkusil...Ještě chybí dodat "chudáček"... Ale jak je možné, že to, co dělá stále ON, to jemu samotnému už nepřijde blbé a také to nikomu zde nevadí? To je v pořádku? To jeho blití?
Slušným lidem se omlouvám za použité výrazy, ale u tohoto exota není možné býti slušným!



únor 18, 2016 19:24
víš co, strejdo, : Ketrin
když jsi tak outlocitný, tak si v první řadě zpacifikuj svého rudého kámoše NČ, který tady v jednom kuse drze nadává, lže a mj. několikrát se slzou v oku vzpomínal na vraha Gottwalda. A nikdo se neohradil, nic, pohoda jazz. Bolševici jako on by se měli do konce svého marného života omlouvat za to, co způsobili anebo aspoň zalézt a být zticha.
únor 18, 2016 19:41
Ketrin, tak já jsem prý outlocitnej... :-) : strejda
Ne, to skutečně nejsem. Ale na určitý nick, spíše styl vyjadřování, jsem docela alergický. To ano.
To je přece jasné, že ty svého kámoše budeš hájit za každou cenu. A to, co píše on, to je pro tebe norma... To je běžné, jo?
A já zase nemám potřebu nějak usměrňovat NČého. Proč? NČ je svéprávný člověk, chytrý člověk, fajn chlap, znám ho už léta a ti, kteří nerozumí jeho humoru mají prostě smůlu. :-) On se tou mystifikací s vámi velmi dobře baví.

únor 18, 2016 20:07
... : Mikin
No, jestli muze byt komunista nebo treba nacista chytry clovek a spravny chlap, to je otazka do pranice....
Ale co se strejdy tyce, tak ten tady krome toho nekonecneho proudu nadavek v posledni dobe uz 3x napsal, ze sve cestopisy odnekud kopiruji. Pry to nasel na google. Kdyz jsem se ptal na zdroj, namisto nejakeho odkazu jen pokracoval v urazkach.
Ja dokazu omluvit slabomyslnost nebo sprostactvi, ale tyhle krysi, prolhane povahy me opravdu odpuzuji. :-
únor 18, 2016 20:25
Ketrin : mia I
tu slzu v oku možná měl, ale od smíchu, že jste mu na to skočili smilies/grin.gif smilies/grin.gif když vidí, jak jste našlapovací, tak Vás rád s tím Gottwaldem hecuje smilies/wink.gif
únor 18, 2016 20:26
Ketrin, : deeres
běž místo těch rad raději vydělávat na důchodce! Stejně my důchodci jsme jenom xenofobní nacističtí komouši( hezkej oxymorón) a když náhodou ne, tak alespoň máme od nich vymyté mozky a nikdy jsme na sebe nevydělali a od tebe čekáme, že nám udržíš alespoň trochu slušnou životní úroveň.
únor 18, 2016 20:35
Ketrin, : Mikin
copak ty nevis, ze komunisti neexistuji? I kdyz tou slavnou Stranou prosly miliony a i kdyz sedi v parlamentu a voli je 15 - 20% lidi, tak neexistuji.
Alespon v diskusich na internetu nepotkas ani jednoho. Sice tam potkas cele davy lidi s komunistickejma nazorama, kteri siri komunistickou propagandu a se slzami v ocich vzpominaji kolik toho vybudovali a jak bylo v te jejich diktature krasne, ale zkus je nazvat komunistama.
Sklidis akorat zaplavu blbejch reci o tom, jak ve Strane nikdy nebyli, jak za "totality" trpeli oni i jejich rodina, jak dedeckovi sebrali fabriku a jak cinkali klicema, protoze mysleli ze bude lip, ale ono lip neni. smilies/cry.gif
Tak me napada - zeby se prece jen stydeli, kdyz tak zapiraji ?
únor 18, 2016 20:59
Mikine, copak ty jsi nikdy, vůbec nikdy, neřekl něco, co, kdyby bylo myšleno vážně, tak je třeba trestný čin? : Myška
Např. že někoho zabiješ? Rozsekáš? Nebo něco podobného? Nezdá se ti to tak trochu ujeté, brát to smrtelně vážně?
únor 18, 2016 21:16
Mysko, : Mikin
o kom se ted bavime ? O Konvickovi ? Ja chapu ze vyrok "ja toho spratka roztrhnu" vazne myslen neni. Ale nelibi se me, kdyz nekdo rve, nadava, urazi, vyhrozuje a pak se blbe vymlouva, ze to tak nemyslel.
únor 18, 2016 21:30
strejdo : bb
nezastávám se "jich", jen jsem ti položila pár otázek, jak si představuješ nerezignaci a jakou máš představu (v souvislosti s vymýcením islámu a muslimů) ohledně evropských muslimů, jako jsou Turci a další - to mě zajímalo, ale na to právě neodpovídáš
Taky jsem se ptala, jakou máš představu o tom, co s muslimy neeropského původu, kteří už tu normálně žijí - myslím tedy samozřejmě ty, se kterými nejsou problémy. Na to jsi mi taky neodpověděl.
Pokud jde o vepřové - "Zcestné je i tvé doporučení, aby se ve školách nevařilo z vepřového, že je nezdravé. To myslíš vážně?"
Vážně myslím to, co jsem napsala, a to bylo tohle: "nevařit vepřové v jídelně považuju za dobrý krok ve stravování dětí, že víc než vepřové by se mělo na jídelníčku objevovat jiné jídlo, luštěniny, obiloviny, ryby, nebo aspoń kvalitní drůbež - ale že to musí být naše rozhodnutí, naše volba, ne ústupek nějaké menšině, kterou pojídání prasat pohoršuje "

Čili, strejdo, na to, co mě zajímalo, jsi mi neodpověděl, a to nedůležité, tj. to co jsem napsala ohledně vepřového ve školních jídelnách, jsi překroutil do jiného významu, takového, který koreluje s tvou představou o tom, jak se "jich" zastávám a jak si "je" tady přeju a nevím co ještě. A k těm číslům taky nic.
Holt točíme jeden o voze, druhý o koze :-)

Jinak ne, určitě se ti nesměju, že bojuješ jen virtuálně, snažila jsem se to celé jen trochu zlehčit, byl to pokus, abys na to taky nahlédl trochu s odstupem. Poslední dobou na mě působíš nějak moc vážně, zaťatě.
Toť vše :-)
únor 18, 2016 22:32
Bavíme se spíše obecně. : Myška
Nemám čas ani chuť pitvat co kdo kdy řekl.
únor 18, 2016 22:33
Míšo šíšo, k těm minisukním : bb
Podle mě, pokud chtěl ředitel nebo kdokoli jiný předejít nebezpečí, tak měl vystoupit proti tomu, aby v blízkosti školy byli ubytováni lidé, od kterých se přímo očekává ohrožení bezpečnosti dětí. A pokud tomu nešlo zabránit, tak by v místě měly být hlídky policie, které by bezpečí děti chránily. Nevidím jediný důvod, proč by se domácí obyvatelstvo mělo nějak omezovat ve svém zavedeném způsobu života, čehož se týká i oblékání.

Jo. Nemělo BY SE, on BY MĚL. Já s těmito tvými teoriemi zcela souhlasím. Ano, mělo by se, a ředitel měl, atd. Souhlas. Takové a podobné výroky jsem tu už napsala taky mockrát. Ale problém je v tom, že jsou to pořád jen teorie, a to nemyslím nijak ironicky vůči tobě, tak hodnotím prostě všechny ty řeči o tom, CO BY SE MĚLO.
Ano, měl udělat to co píšeš a když neuspěl, měla tam hlídat policie. Až sem souhlas.
Ale oni tam byli a policie tam víc nehlídkovala (asi). Možná se o to ten ředitel i snažil, co my víme o tom, koho žádal, upozorňoval, kde protestoval? nevíme nic. Ředitel vnímal nebezpečí a podle toho se jako ten, který má svěřené děti, má je na starost, zachoval.

Jsem zvyklá ošetřit všechno co jde komplet, důkladně, a dotahovat věci do konce, tudíž na místě toho pedagoga bych taky neskončila u toho, že bych rodičům řekla Já jsem protestovala proti tomu, aby tady vedle školy byli, a žádala jsem, aby tu bylo víc hlídek policie.
Já bych stejně jako ten ředitel dodala i to B - "nepodařilo se, tak prosím upozornětě děvčata, aby..." Pro klid svojí duše, abych si pak nevyčítala, že jsem neupozornila rodiče dětí na to, co se děje, a že tomu šlo předejít.

To, že holky po dobu, než se to vyřeší (přemístěním imigrantů, posílením hlídek...), budou opatrnější v chování nebo oblékání, bych brala jako menší zlo než to, aby se jim něco stalo.
To se přece nevylučuje vůbec s tím, aby se na dál pracovala na tom, aby ta situace nebyla, aby se problém vyřešil, ale do té doby je lepší přijmout ochranná opatření pro děti, ne

Když jsem byla asi ve čtvrté třídě na ZŠ, v okolí školy se začal vyskytovat muž s divným chováním, který se motal kolem mladších holek 10-12 let a kladl jim zvlášní otázky. Za školou byl větší park, křoví, stromy, on lákal holky na procházky do parku a tak podobně. Ředitelka informovala VB a na schůzce požádala rodiče, aby nás varovali. U nás byl na schůzce táta, když přišel domů, převyprávěl mi to s pokyny jak se chovat. Totéž kamarádky máma, neměly jsme nikam chodit samy, vždycky po skupinkách, atd. Než ho chytí VB.

To je přece normální prevence, u člověka, který má na starosti děti, takové jednání spíš předpokládám, než aby mě - tak jako vás - pohoršovalo.
únor 18, 2016 23:03
"Než ho chytí VB" - a to je právě to. : Myška
Byl to jeden chlap, VB po něm šla a bylo otázkou času, kdy ho chytí. Chytili a byl pokoj.
Ale toto je jiná záležitost, na co mají ty školačky čekat?
únor 18, 2016 23:08
marty : bb
to je zase jen heslo, teorie - zkus být konkrétní
Vše podstatné již bylo řečeno Míšou,Deeres, Myškou.....

čili aby ti nikdo nenakopal pozadí, budeš upřednostňovat hnědou, jak řekly Deeres a Myška, tedy nacionalismus, ano?


únor 18, 2016 23:12
... : bb
Ja jen ze ta nenavist a reci o cmoudech a kostni moucce nic neresi. Jestli to nekdo vyresi, tak to budou prave ti nenavideni ZVOLENI politici tim, ze se dohodnou s Tureckem, ze vyresi ochranu hranic, ze urychli deportace i proces priznavani nebo naopak zamitani azylu. V demokracii jdou takove veci bohuzel pomalu, ale nakonec jdou.
Dela se me mirne nevolno kdyz slysim reci lidi, ktere propaganda tech smejdu tak vystrasila, ze by volili nejakeho noveho Dolfika.


Tak vynechte čmoudy (asi si taky běžně hovorově říkáte sejři) a vynechte masokostní moučku, a přečtěte jen ten zbytek.

Mikine, souhlas.
únor 18, 2016 23:17
Myško, ježíši, na nic čekat nemají, ale co tedy měl ten ředitel udělat, strčit hlavu pod rukáv a dělat, že problém není? : bb
hlavně, prosím, znovu neopakuj co SE MĚLO udělat. Neudělalo, nestalo, stalo se naopak to, že ředitel měl obavy o svoje žačky - a tak upozornil na to, co by mohly holky dělat, aby se jim nic nestalo.

Podle vás jim měl asi rozdat samopaly, ne..
únor 18, 2016 23:19
Co se mělo udělat píšeš stejně často jako ostatní...bb. : Myška
Já se ptám, jak dlouho mají ty školačky chodit oblečené tak, aby nedráždily migranty. Na to je asi jediná odpověď, že. Tak dlouho, dokud tam budou. Třeba rok, dva, tři,... nebo víc... A jsme u toho, že se místní mají přizpůsobit přivandrovalcům. A to je špatně. Přizpůsobit se musí ten cizí, co přišel nečekán, nezván, ne ten domácí. Oblíkáním holek tak, aby nedráždily muslimské nadržence to začíná, a čím to skončí? Burkou nebo jak se tomu celotělnímu pytlu říká?
únor 18, 2016 23:37
bb - upřednostním hnědou v případě, : Myška
že bude volba pouze mezi hnědou a černou. Jakou bys v tomto případě upřednostnila ty?
únor 18, 2016 23:39
Myško, ne, v teoretizování co se mělo nemělo se zrovna nevyžívám, jsem zvyklá řešit nastalé situace než se patlat v teoriích : bb
několikrát jsem psala o tom, že přizpůsobit se musí ten, kdo přichází, tomu, kdo je domácí, to je přece samozřejmé, aspoň mně připadá, že tohle není třeba furt omílat, ale asi jo, protože když tohle nebudu furt omílat, tak budu pravdoláskař nebo sluníčkář nebo co

a co podle vás měl udělat tedy ten pedagog, který má primárně ohlídat děti, to se asi nedozvím - myslím co měl udělat hned, v tu chvíli, kdy se už vše dělo

to, aby školačky nemusely omezovat svoje oblečení a chování několik let, nemůže jejich pedagog, ředitel školy, zajistit, s tím se musí jejich rodiče rázně obrátit na patřičná místa, ale to oni asi vědí, že nemůžou chtít po řediteli školy, aby ty imigranty od jejich dětí odstěhoval dál, to si jen na Kudlance myslíte, že jo, že něco takového měl udělat.. podle toho co píšete
únor 18, 2016 23:49
jen černá nebo hnědá? : bb
hnědá kdo, DSSS, která si na kandidátku pozve vraha, co si odseděl 12 let za vraždu? nebo jiná hnědá?
obávám se, že kdo se takhle ptá, kdo takhle staví otázku, vnímá všechno mimo hnědé jako černou.
únor 18, 2016 23:58
Mio, : Mikin
opravdu se bavime o tom samem NČ? Panovi ktery zde od sameho zacatku vychvaluje komunisty i jejich zlociny a ktery potom co se mu vsichni vysmali nekolikrat urazene odesel? Aby se vratil jako Mana z Pocernic? Ten samy NČ?
On nas celou tu dobu hecuje tim, ze sebe dela komunistickeho blba ?

únor 19, 2016 03:57
Strejdo, : Mikin
máme tu problém.
První je v tom, že zde ty a pár rudohnedejch děláte z diskuse hnojník. Ale to naštěstí není můj problém. Nejsem administrátorem těchto stránek a zuřivci tvého typu mě dokáží nanejvýš rozesmát.
Skutečný problém je v tom, že v poslední době překračuješ svým slizáctvim veškeré normy slušného chování. Překračuješ je tím, že jsi ke svým nenávistným skřekům přidal i lživé pomluvy.
Začal jsi tím, že mě nazýváš "udavačem" a obvinil jsi mě křivē z toho, že zde píší i pod jiným nickem a sám sobě v diskusi přihrávám.
A aby to nebylo málo, začal jsi mě obviňovat i z toho, že své články a cestopisy odněkud kopíruji. Údajně jsi to zjistil pomoci Google.
Víš, ono to vezme pár dní, vymyslet a napsat nějaký cestopis nebo článek. Věc o které asi nemáš zdání, jinak by ses snad neuchýlil k takové špinavosti.
Takže ti dávám návrh: uved sem alespoň jediný zdroj který dokáže, že jsem třeba jen jeden že svých cestopisu odněkud okopíroval. Já se tady všem omluvím za plagiátorství a odejdu.
Pokud žádný důkaz nemáš, omluvíš se ty. A hezky na kolenou.
Přece nechceš být natrvalo považován za zákeřného, prolhaného špinavce?
únor 19, 2016 04:31
Velmi srandovní počteníčko : NČ
A utvrzení v tom, že moje rozhodnutí nereagovat na jednoho mentála ze zámoří a jednu Kačenu od hnoje, je rozhodnutí nanejvýš dobré.
únor 19, 2016 05:58
Strycu. Dopustil ses Kudlazrady : NČ
tím, že´s zpochybnil pravost tzv. "Cestopisů". Podobně, jako Masaryk, když kdysi zpochybnil pravost Rukopisů, tak vzácných celému obrozujícímu se národu českému.

Osobně myslím, že je to uplně fuk. Stejně ty bláboly nikdo nečte, počet reakcí mezi 0 až 3 a z toho ještě polovina je od samotného pisatele. Kdysi jsem pár těch "cestopisů" dokonce i přečetl... Škoda času.
únor 19, 2016 06:13
Ale bb, to si o sobě myslíš akorát ty, že "v teoretizování co se mělo nemělo se zrovna nevyžívám, jsem zvyklá řešit nastalé situace než se patlat v teoriích". : Myška
Já bych zrovna řekla, že se v teoretizování CO SE mělo udělat a CO BY SE mělo udělat docela vyžíváš. Speciálně u tohoto tématu přece teoretizujeme všichni.

Mohla bys odpovědět na položenou otázku - když bude možnost volby jen mezi hnědou a černou, kterou zvolíš?
Jestliže ty máš obavy o to, jak autor otázky vnímá všechno mimo hnědou, tak já mám zase obavy, že na výše položenou otázku neodpovíš.
únor 19, 2016 06:29
Ketrin, : Míša šíša
několikrát se slzou v oku vzpomínal na vraha Gottwalda. A nikdo se neohradil, nic, pohoda jazz.

Neohradili se ti, kteří ten květák, co jim vyrostl na krku, umí aspoň trochu používat. Kdo nepochopil, tak se ohradil. Domnívám se, že je vás opravdu jen pár. Aneb komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Ale to už je opravdu spíš jen k smíchu než k politování.
únor 19, 2016 07:24
NČ, : Míša šíša
ty provokatére! smilies/grin.gif
Hele, kolik je polovina z nuly? smilies/wink.gif
únor 19, 2016 07:27
Míšo šíšo : NČ
Na tu matematickou otázku ti teď neodpovím. Blbne mi Excel, nějak se zřejmě mrcha zasekl.
Na zadání 0 x 0,5 mi tvrdošíjně odpovídá, že 0. Já se ale v těch počítačích nevyznám, budu muset někoho požádat, aby se mi na to mrknul.
únor 19, 2016 08:03
... : mia I
tak něco pro pobavení - včera jsem se převlékala na cestu do města, navlékám černé silonové punčocháče na nohu a muž se na mě tak zálibně podíval a povídá "hmmm, to je tělo, to by bylo pro uprchlíky" . V tu ránu, ač tohle slovo vůči partnerovi nepoužívám padlo "vole, tohle mi víckrát nedělej" , buchla jsem s sebou na postel a řezala se smíchy. Protože mám doma zrcadlo a vím své. smilies/grin.gif
únor 19, 2016 08:25
mio, : Míša šíša
zrcadlo nezrcadlo, pokud se na tebe muž zálibně dívá, je to všechno tak jak má být. smilies/wink.gif
únor 19, 2016 08:31
Jo mystifikace! : Ketrin
Asi taková mystifikace, jako jsou Parlamentní listy parlamentní. Aneb - když plácnu nehoráznost a nevím, jak se z toho vylhat, označím to za mystifikaci.
Mikinovo údajné kopírování cestopisů je taky mystifikace?
Ale je pěkné, jak celý uliční výbor drží při sobě, to zas jo.

únor 19, 2016 09:17
Tak jo... :-) : strejda
A podívejme se, jak se ho to najednou dotklo. Prej na kolenou..... :-) Ano, humor mám rád...On je stejně rozzuřený, jako když je zloděj chycen při činu.
Od té doby, kdy jsem poznal co je to zač, už ho nečtu. Vidím nick a jdu pryč.
Když tu, tuším mamča nebo kdo, (není to důležité a pokud se mýlím, omlouvám se mamčo) nanesl tu poznámku, že si myslí, že to, co on tu prezentuje jako svůj cestopis, že to vypadá, jako by to psal úplně někdo jiný, řekl jsem si, že by to neměl být problém, porovnat to s případným originálem.
On už sem zkopíroval takových věcí, snad každou druhou reakci na naše příspěvky. On někde něco vyčenichá a už to kopíruje... To je kopírovací maniak...A myslí si snad, že to bude někdo číst... :-) Poslední dobou už jsou to jen linky.
Poprvé jsem si proto otevřel ten jeho „cestopis“ a postupně jsem zadával do vyhledávače různé alfanumerické řetězce, hlavně ty, kde se jednalo o popis. Začalo to na WIKI, pak jsem změnil zadání i vyhledávač za jiný a objevila se shoda několika řetězců a jméno cestovatel, historik, MUDr Bartoš. Dále jsem zjistil, že čerpáno mohlo být v překladu i z knížky Lost Horizont od Jamese Hiltona a několik shodných řetězců vyhodily i popisy z cestovních kanceláří. Je to náhoda? Netvrdím, že to celé opsal do puntíku, to by snad ani nešlo, ale byly tam vkládané určité věty, jejichž obdoba se našla, mnohdy ve zkrácené formě. Takže to vypadá asi tak na 60ti procentní pravděpodobnost plagiátorství. Předmětem zadávání nebylo nic soukromého, pouze všeobecný popis. Byl to jen můj technický zájem zjistit, jestli to jde i bez porovnávacího programu, který se používá na vysokých školách k porovnávání diplomek, zda nejde o plagiátorství. Džbán přetekl a když ten bastard pokračoval v neustálých útocích a nadávání do komunistů, napsal jsem to, co jsem napsal. Je mi to ale úplně jedno. Já ty jeho „cestovatelské“ zážitky z těch špinavých oblastí světa nečtu. Nemám ani chuť ani čas se s ním zabývat.
Kdo psal někdy diplomku ví, že případné citace jiného autora či odkazy, se musí zanést do seznamu autorů. To by bylo fér i zde.
Kdyby mne to však zajímalo, nějaká Indie, Asie nebo Indonesie, přečetl bych si originál od někoho fundovaného. Tento šmejd, už mne nezajímá a ignoruji úplně vše, co zde píše. I když ta nadávka je tam vždy vidět. Proč se však stále vnucuje? Proč provokuje? To snad nemůže být ani normální duševní stav.

únor 19, 2016 09:18
A u NČého jsem včera zapomněl říct důležitou větu minulého století. : strejda
V kolektivu je oblíben. smilies/grin.gif
únor 19, 2016 09:29
Komu se ty cestopisy, co sem píše Mikin, nelíbí, má svobodnou možnost je nečíst, nevšímat si jich. : Myška
Tento "hon na čarodějnice" je nechutný.
únor 19, 2016 09:40
Ketrin : mia I
teď zase děláš legraci Ty. Přece si nikdo nemůže myslet, že by ženská plus minus šedesát byla takhle ... teď si dosaď co chceš, aby tenhle prohlédnutelný vtip žrala i s navijákem. Dokážu si představit, že se Nč smíchy řeže u počítače. Já se řezala neskutečně, když jsem četla klídek, pohoda, jazz. Říkala jsem si, to přece v tomhle věku není možný, že to neprohlédla.. Ale kdo ví, příště třeba zase sednu na lep já

Když mi bylo šestnáct chodila jsem na brigádu a chlapi si mezi sebou říkali, že mají nejraději cigarety sadarmiko a dalmije. Trvalo mi chvilku než jsem prohlédla vtip a stejně jsem se styděla, že jsem se nechala napálit a nemám fištrona. Ale snad mi mých šestnáct omlouvalo.

Téměř v každým kolektivu se najde mudrc, který si myslí, že ví všechno nejlíp a lejno mu nesmrdí. A když ostatní vidí, jak se věci mají, no tak ho alespoň špičkujou a baví se tím, že jim žere všechno i s navijákem. To neznáš?? smilies/cheesy.gif
únor 19, 2016 09:49
Ketrin, : Míša šíša
když plácnu nehoráznost a nevím, jak se z toho vylhat, označím to za mystifikaci.

Anebo: když něco nepochopím a nechci vypadat jako blbec, tak ostatní označím za uliční výbor, čímž je jakoby zdiskredituju. Mikinova škola, což? smilies/grin.gif
únor 19, 2016 09:51
Hm, : Lenka1
tak to, co napsal strejda, je dost vážný. Máš co vysvětlovat, drahouši. Jsem docela zvědavá, jak se z toho vylžeš. Protože odejít z Kudly by byla tvoje smrt.

P.S. Ne, že by nám to nějak zvlášť vadilo. smilies/grin.gif
únor 19, 2016 09:52
Míšo, polovina z nuly, : strejda
to ti řeknu i bez Excelu, je půlnulka. Představ si, že máš exkrement. Což je nula. Máš-li půl exkrementu, je to zákonite půlnuly. Jasné?
únor 19, 2016 10:16
méně chápajícím jen dodávám, že : strejda
za exkrement je třeba dosadit jedno jadrné české slovo.
únor 19, 2016 10:17
ještě jsem zapomněl na jednu důležitou věc. Na omluvu přece. : strejda
Omlouvám se, že jsem nenašel stoprocentní kopírování výše zmíněných cestopisů.
únor 19, 2016 10:24
... : Violett
strejdo, takže jsi našel shodné jen nějaké zeměpisné názvy, jména měst, krajů, ustálená slovní spojení, která se používají téměř všude?
únor 19, 2016 11:04
strejdo : mia I
co se týče těch cestopisů, tak Mikin sem dává vždy autentické fotky , takže v té oblasti byl. To, že některé pasáže zkopíruje z jiných webů je pro urychlení práce a měl by uvést zdroj. Já když dělala Pražské toulky, tak jsem si o navštívených místech taky sháněla info a na řadě webů byl o místě tentýž text, tatáž stylizace. Přišlo mi mnohem zajímavější a poctivější si text vytvořit vlastními slovy , byť je to zdlouhavé a pracné. Ale ty toulky jsou můj velký kůň a přišlo mi, že je škoda tato místa nepřiblížit dalším lidem, že se články mohou líbit lidem , kteří emigrovali a nemohou zaznamenat proměny pražských míst v čase nebo těm, kteří to mají do Prahy dál.

Zrovna tak Mikin přiblížil některá místa mně a dalším. Mně, která třeba v cizině nebyla, necítím se na to zdravotně a přiznám se, že do některých špinavých oblastí bych ani nejela. Akorát mi pak naštve (napsala bych to peprněji), když si dovolím kritizovat cestu Hanky a Antonie a Mikin s Vodoměrkou pak napíší věty ve smyslu, že tu kritizují ti, kteří byli nejdál za humny. Ale je to internet, jsou důležitější věci než řešit každou blbou poznámku.

únor 19, 2016 11:44
Mio, já už se s tímto nickem : strejda
nehodlám zabývat. To jdu raději na procházku, protože tady je krásně, slunečno.
únor 19, 2016 11:54
Violett, : strejda
To, co se mi pokoušíš podsouvat (všeobecné názvy) na jeho obranu, to je nesmysl. To myslíš vážně?
Kde se vzali, tu se vzali, najednou tu má další ochránce, ale řekni, kde jsi byla, kde jste byli, když on tu začal s tou jeho štvavou politikou vůči nám? S těmi jeho primitivními posměšky? Co jsem zjistil, to jsem napsal.

únor 19, 2016 11:56
Tady "pančelka" - ták, děti, uklidníme se, nebo dám diktát! : d@niela
Hele, strejdásku, von to fakt nikde neopisuje... Za tohle ručím. smilies/cheesy.gif Politika je vaše parketa :-)

Zrovna sem teď krafala s jednou z vás, a říkala, že kdybyste se sešli a nevěděli, kdo jakej máte na kudle nick, tak by se sešla bezva banda. A že věřím, že byste se nakonec všichni shodli. Páč jinejma slovama říkáte v podstatě totéž... Jen - holt máte každej jinej styl vyjadřování, jinej stupeň strachu, jinej stupeň vnímání okolí - ale jste všichni děsně fajn. Holt - písemná forma debaty udělá svoje.

No, pokud si vyloženě nejdete po krku, tak je to prima. Nechci na kudle psát jen o háčkování a receptech, chci se tu bavit i o věcech, které nás všechny baví, štvou, těší, ohrožují...

- tak jsem zvědavá, jak to dopadne s tou hájovnou (jak asi - postaví se stopro betonový centrum, "baba" se šoupne do garsonky, a ještě bude muset být ráda);

- tak jsem zvědavá, jak to dopadne s těmi Iráčany v Jihlavě: jaký byt a od koho asi vyfasujou, co nakonec budou dělat, jaké povolání... Kdo je bude a jak dlouho živit. Ze všeho nejvíc by mne ovšem zajímalo, co jim ti naši mameluci naslibovali!

- jo, je plno věcí, na které snad ani nechci slyšet odpověď: třeba proč se u nás tady na Jižáku v parku nastavělo kolem jedné dlouhé široké cesty (takové silnice) kvantum kovových a určitě drahých laviček. Jsou blízko u sebe, v letě tam žhne slunce... Asi taky nějaká ta "dotace a kšeft pro kamaráda"...


únor 19, 2016 12:09
strejdo : mia I
neber si to tolik. Mikin sám tu napsal, že si je vědom , že jeho zábava provokovat je trochu úchylná. smilies/wink.gif Jsou lidé, od kterých urážka bolí, jsou lidé kdy je lepší je nechat mluvit tu jejich pravdu.

Měla jsem v práci kdysi jednoho kolegu, takového Mudrce Udrce. Všichni byli podle něho blbý, hrozný, furt měl tendenci lidem vysvětlovat svoji pravdu. No nejdřív občas někdo vylítnul, pak už si lidi za jeho zády klepali na čelo a nechali ho vykecávat. A když měl průser, nezvedla se jediná ruka, která by ho v tý šlamastyce podržela.
únor 19, 2016 12:15
Ketrin a také ostatní, co se nebojí zkultůrnění, : deeres
tak tohle není z parlamentních listů, to je přímý telefonát od jednoho integrovaného ve Švédsku.https://www.youtube.com/watch?v=4JOuMY7UAP8
No jo, kdo si to zase vymyslel a zfalšoval, přece nemůžou mít takhle palici plnou jenom nenávisti a myslet si, že je to milost Aláha_!_
únor 19, 2016 13:20
bb : marty
jen v rychlosti. Já bych nejradši předcházela té situaci, kdy bychom si museli mezi hnědou a černou vybírat.
A bohužel mam pocit, že evropští politici nás k tomu doženou. Třeba tím přístupem v prevenci obtěžování mladých dívek migranty. Místo doporučení, aby neprovokovaly nevhodným oblečením, měly úřady zajistit bezpečnost povoláním hlídkujících policistů, aby dohlíželi na pořádek a ne ustupovat v podobě doporučení nosit "delší sukně"....v případech nelegálního překročení hranic, striktě dodržovat dané předpisy a kvalifikovat to na trestný čin. Ne přepsat nebo přehlížet daný zákon....to by se dalo pokračovat. Ve výsledku musí zákony dodržovat řadový občan a přivandrovalec, který je tu nezákonně má nároky i na sociální dávky....
únor 19, 2016 14:02
... : mia I
a to já bejt mladou holkou, tak zrovna vezmu to nejvíc sexy co mám na sebe. Samozřejmě z každý strany zavěšená do jednoho Němčoura, aby viděli, že se z nich nikdo nepotento a že tu na ně nikdo není zvědavej. Němky už chodí tak jako tak oblečené podle našich žen daleko konzervativněji. V Německu jezdí mnoho lidí na kolech a z toho vyplývá i volba oblečení. Sukně tam nosí ženy velmi málo, sukně by se při jízdě zamotala do kola, takže úzké džíny,triko, parka, zachumlaný krk v šátku. Pokud sukně , tak její délka je střízlivá, není to až takový extrém , jaký vídáme u nás. Dbá se tam celkově na solidní dojem a to se promítá i do volby oblečení.
únor 19, 2016 14:19
Strejdo, : Mikin
takže ty jsi v zoufalé snaze objevit nějaké plagiátorství "zadával alfanumerické řetězce" a nic jsi nenašel? Ani jediný odkaz toho že jsem někde něco okopíroval nemůžeš dát? Těch ztracených hodin, té frustrace, toho bezmocného vzteku a pořád nic, chudinko? smilies/wink.gif
No to bude tím, že když tady píšu své zážitky že stavby srubu nebo třeba cestování na Borneu, používám jako jedinou pomůcku své zápisky a mapu. Nad každým článkem pár dní přemýšlím, napíšu ho nanečisto, pak se k němu párkrát vrátím a opravuju. No a nakonec to i s fotkama pošlu Daniele, která tam přes program doplní háčky a čárky a pokaždé trochu opraví slovosled nebo gramatické chyby. To víš, ziju dlouho v cizině a nejsem žádný spisovatel.
Takže každý článek je naprostý originál. Můžeš sedět na své závistivě komunistické prdeli třeba další rok a pořád nic nenajdeš.
Ale moje nabídka trvá. Omluv se. Anebo zůstaneš tím, čím jsi. Prolhaným špinavcem, který sám nic nedokázal a tak ve své závisti pomlouvá jiné.
únor 19, 2016 15:15
Vlastne bych mel byt potesen : Mikin
ze vysledky me a Danieliny spoluprace vypadaji tak profesionalne, ze nekdo stravil bezesne noci googlovanim a snahou dokazat, ze je to odnekud opsane. smilies/grin.gif
únor 19, 2016 16:26
Jen k těm Parlamentním listům. : NČ
Je to jeden z mála serverů, který píše věci tak, jak skutečně jsou. Vždy(!!!) uvádí i zdroje a většinou i opačné protinázory. Pokud vím, tak NIKDY ŽÁDNÝ politik neprotestoval proti jakémukoliv jejich článku, přestože článek pro něj vyzněl přímo hanebně. Parlamentní listy totiž vždy disponují nepopiratelnými zvukovými i obrazovými záznamy, čili, pro dotyčného politika by to skončilo trapnou blamáží!
Něco podobného, jako když se tzv. "seriozní" novináři a média pustili do TV PRIMA, která, podle nich, hrubě zkreslila reportáž se salamandrem, který odmítl bydlení v kravském chlívě.
Občas tam čtu i reakce čtenářů, jen tak ze zrovna poslední aktuální stránky. Fakt je, že i ty reakce jsou vpodstatě necenzurované a že z nich lze usoudit dost o celkové náladě obyvatelstva.
únor 19, 2016 16:44
Politicky bulvar zvany Parlamentni listy : Mikin
únor 19, 2016 17:10
Marty, : bb.
to je pořád totéž - "měly by úřady", "nejradši bych"... To víme všichni. Ale ředitel školy, který má zodpovědnost za svěřence, se nějakým "co bych já nejradši" nemůže ohánět, řeší aktuální situaci a on ji vyřešil, vzhledem k okolnostem, zcela správně - předem upozornil na možné nebezpečí.
Můžeme se bavit o tom, jestli se nevyplašil moc a nepoplašil zbytečně rodiče, Míša Šíša to tu myslím nějak detailně popsala, co udělal, že byl až moc aktivní nebo tak nějak, najdeš to někde nahoře.
Ale mlčet a říkat pak rodičům víte, ony úřady měly, ono nejlepší by bývalo bylo a já bych býval nejradši...je naprd.

Někdo tu psal nějaké srandičky o tom, jak by vykasal sukně a šel by se dvěma Němci najust kolem, nebo tak něco, to jsou samozřejmě ptákoviny ze srandy, jinak by to byl opačný extrém a řediteli zodpovědnému za děti by rodiče za takovou srandičku asi urvali hlavu.


únor 22, 2016 16:05
Myško, ne, fašisty nebudu volit nikdy, to je cesta do pekel a není pro to důvod : bb.
co je "jenom černá" v tvém pojetí nevím, jak si mám vykládat, pokud to znamená něco jako "nadvládu muslimů" (:-) ), pak by šlo o totalitní režim,který by těžko umožnil demokratické volby, tudíž ani demokratickou volbu nacionalistů :-), a i kdyby, čistě teoreticky, něco takového prošlo, pak vyměnit totalitní vládu náboženské většiny za totalitní vládu fašistické politické strany je z bláta do louže

On už to tu napsal Mikin, jediné, co funguje, byť to není bez závad (ale ideál neexistuje), co je prověřené historií, je demokracie.
Všechno ostatní jsou násilné zkratky a ty nikdy nefungují, v důsledku znamenají jen a jen zlo.
únor 22, 2016 16:10
Mikine, : bb.
oni ti to asi smetou ze stolu jako lživý produkt lživého média, nebo tak něco, ale já mám podobné signály a myslím si totéž, ale já jsem naprostý laik pokud jde o politiku.
Jinak ti děkuji za stálou snahu :-)


únor 22, 2016 16:15
bb : Mikin
vsak proto take fasouni a ruzni dalsi zastanci "vlady silne ruky" tak prehaneji a siri paniku. Jinak by je nikdo nevolil.
Jen tak mimochodem - pan Okamura se na svych facebookovych strankach milostive uracil vysvetlit svym priznivcum i zahady zahranicni politiky. A ejhle, je velice prorusky, ale o to vic antiamericky.
Cim to, ze me to vubec neprekvapuje ?
únor 22, 2016 16:29
bb : Mikin
16:15 - neni zac. smilies/smiley.gif
únor 22, 2016 16:31
bb, zase ty tvé teorie... ale ne přímá odpověď. : Myška
Tu jsem popravdě od tebe ani nečekala.
únor 22, 2016 16:45
to je přímá odpověď,jen není podle tvého gusta, : bb.
to se dalo čekat, když máš zúžené vnímání světa
únor 22, 2016 16:56
Mikine, : bb.
vsak proto take fasouni a ruzni dalsi zastanci "vlady silne ruky" tak prehaneji a siri paniku Jinak by je nikdo nevolil.

já vím, že to tak je, jen se dívím těm, co jim na to skáčou.
únor 22, 2016 16:58
bb, ne, není přímá. : Myška
Nechceš odpovědět jednoznačně - máš jen dvě možnosti volby - hnědou totalitu nebo černou totalitu - jakou si vybereš?
únor 22, 2016 17:00
na hloupou otázku žádná odpověď, : bb.
něco jako "hnědá nebo černá totalita a nic jiného" neexistuje v realitě, jen v nalejvárnách nacionalistů, to jsi svým vymytým mozkem zjevně nepochopila

únor 22, 2016 17:12
Ne, neexistuje v realitě. : Myška
Proto by ses nemusela bát řict svůj názor.
únor 22, 2016 17:28
Myško :)) : bb.
nazdar hodiny, ty tě teda mají zpracovanou..ne, opravdu se nebojím říct svůj "názor" na tvou (ona ale není tvá, že) otázku "dáš přednost hnědé nebo černé totalitě" :-)
Odpověď prostě neexistuje. Je to sice věta s otazníkem, ale otázka k zodpovězení to není. Připomíná mi to otázky, co si dávají děti - "když bude k pití jen hnědá tekutina nebo černá tekutina, čemu dáš přednost?"
únor 22, 2016 17:57
Ne není moje. A je to jen teoretická otázka, na kterou samozřejmě odpověď existuje. : Myška
Kdopak mě má zpracovanou? Nezačínáš trpět paranoiou?
únor 22, 2016 21:19
No těbuch! : NČ
.
únor 23, 2016 05:16
... : bb.
Nezačínám, stačí sledovat čím se krmíte poslední rok, rok a půl, odkazů a citací tu bylo dost.
Pro toho, kdo klade teoretickou otázku, logicky existuje odpověď, tedy existuje i v tvé hlavě. Pro mě je tvoje "černá totalita" proměnnou. Ten, kdo otázku neklade, nemůže zodpovědět akademickou otázku založenou na proměnných :-))

Odpověděla jsem ti už dvakrát jak nejlépe jsem mohla. Zkratky nefungují, černobílá zdánlivě jednoduchá řešení neexistují. Ani v teoretických otázkách, natož v realitě.
Vím, že ty se domníváš, že ano. Dítě nevhod - vyřešeno interrupcí. Imigrant nevhod - vyřešeno likvidací. A tak podobně.
únor 25, 2016 01:17
bb, nebyla bys to ty, abys nevytrhla z kontextu jiných diskuzí co se ti hodí, že a nezkompilovala to dohromady... : Myška
Zase ta tvá vášeň vytahovat z dávných i nedávných diskuzí fragmenty, které se ti zrovna hodí. Jak si tak maně vzpomínám, neradila jsi náhodou taky někdy interrupci? No ale já to hledat nebudu, za to mi tahle diskuze nestojí.
únor 25, 2016 06:19
zase nerozumíš, : bb
to není bezúčelný kompilát fragmentů, to je příklad, jak černobíle vnímáš realitu a domníváš se, že rychlé kráké řešení, to tvoje, je správné.
Jo, zcela jistě jsem někdy vyjádřila názor, že v té situaci bych na místě tazatelky asi volila interrupci. To je rozdíl, který asi nechápeš - sdělit svůj dojem, názor, a oznámit na celou řádku nadpisu, že "já bych měla dávno vyřešeno interrupcí". Podobně imigranti, podobně svržení atomové bomby na Hirošimu.
Přemýšlet a vnímat vede často k tomu, že člověk svůj původně jednoznačný postoj přehodnotí, nevidí všechno tak jasně, připouští odstíny a rozdíly a pak logicky nemůže preferovat rychlá, krátká, obecná řešení.


únor 25, 2016 16:31
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]