O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MATKA ZNÁMA... PDF Tisk E-mail
Úterý, 02 únor 2016
Dobrý den, nalézám se teď v jedné velmi těžké životní situaci. Je mi 24 a na jedné diskotéce jsem se seznámila s milým klukem a večer byl tak příjemný, že jsme ho poté završili společným milováním. Jenže i přes to, že beru prášky jsem otěhotněla a problém je v tom, že jsem se to dozvěděla samozřejmě až později, a s tím klukem jsem byla jen tu jednu noc.

 

 

 

 

 

 

 

     Děťátko si určitě chci nechat, jenže nevím, jaký způsobem teď najít toho kluka, který je otcem. Znám pouze jeho křestní jméno a jinak nic... jít na policii je asi hloupost, ti mi přece nebudou hledat otce dítěte. Slyšela jsem,  že po porodu když nenahlásím otce na matrice, tak se o to stará sociální odbor městského úřadu, ale pokud jim řeknu jen jméno a město kde bydlí, tak asi není šance, že by ho našli, že?

     Nevím tedy jak se mám teď zachovat, proto prosím o jakoukoliv radu.

 

Děkuji moc,

ELIŠKA 

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

 

Milá Eliško,

 

    je to průšvih, ale ty sem nepíšeš, abych tě nějak rozebírala, viď. Takže: 

 

  • samozřejmě je možné otce dítěte do rodného listu neuvést. Ostatně i kdybys otce do rodného listu dítěte zapsat chtěla, musel by s tím otec dítěte nejdříve souhlasit. Před zápisem otce do rodného listu dítěte je totiž zapotřebí učinit souhlasné prohlášení rodičů o otcovství před matričním úřadem. Bez tohoto souhlasného prohlášení otec do rodného listu nemůže být zapsán.

 

  • Pokud otec nebude uveden v rodném listě dítěte, pak platí, že nebude mít vůči dítěti žádná práva ani povinnosti. To znamená, že nebude mít právo dítě vídat, v případě tvého nového vztahu nebudeš muset získat jeho souhlas s případnou adopcí dítěte, ale nebude ti muset platit ani výživné.

 

  • Jako svobodná matka si budeš moci zažádat o některé dávky ze systému státní sociální podpory, jejich přehled najdeš zde, nebudeš si ale moci zažádat o tzv. dávky pomoci v hmotné nouzi, které najdeš zde.

 

d@niela

 

 

Komentáře (41)add feed
Co dodat? : Novák
Děťátko si určitě chce nechat, ale toho HIV by se ráda zbavila!
únor 02, 2016 23:48
Novaku, : Mikin
fuj.....
únor 03, 2016 00:04
"Bez tohoto souhlasného prohlášení otec do rodného listu nemůže být zapsán. " : jednababi
Ale může... jen to trvá dýl.
Viz obč. zák. § 783
(1) Nedojde-li k určení otcovství podle § 776, 777 nebo 778, ani podle § 779, může matka, dítě i muž, který tvrdí, že je otcem, navrhnout, aby otcovství určil soud.

únor 03, 2016 06:38
... : Sandra.
Co vylepit plakát na tu diskotéku, kde jste se potkali? Něco jako- milý Petře, potkali jsme se tu dne toho a toho a bylo nám spolu dobře. Chtěla bych tě znovu vidět. Eliška Nebo si najmi detektiva.
Musíš si ho najít sama, nikdo jiný (policajti, sociálka,...) ti ho opravdu hledat nebude a dítě by si otce v RL zasloužilo.

únor 03, 2016 07:37
Tak bych ti holka nejspíš řekl, : NČ
aby sis to děťátko nenechávala. Nerozhoduješ se jen sama za sebe, ale i za drobka, který za nic nemůže.
Ony to děti bez táty nenesou zrovna lehce.
únor 03, 2016 08:13
Souhlasím s NČ. : mamča
Nejsem zastáncem interrupcí, lepší varianta je, dítě donosit a dát hned po narození k adopci, nebo v nouzi nejvyšší, do babyboxu. To dítě má právo na život v podmínkách rodiny, která se o něj dokáže postarat. Tobě to jenom zkomplikuje Tvůj nevázaný život.
Je Ti teprve 24 let, můžeš mít ještě dítě tehdy, kdy na to budeš mít rozum, podmínky a k dítěti zodpovědného partnera. Dítě není hračka, kterou odložíš, když Tě přestane bavit nebo ho nebudeš mít čím nakrmit.
Přemýšlej o tom. Hledat otce dítěte, o němž víš jen to, že "měl červené trenýrky" a řekl Ti nějaké jméno, to je předem ztracená věc.
únor 03, 2016 08:41
Sandro : mia I
ten detektiv asi nebude levná záležitost. A dá se člověk vůbec takhle dohledat, když je tak málo indicií? Nedávno jsem zachytila v nějakém publicistickém pořadu , co všechno jsou detektivové schopni o hledaném člověku zjistit a byla to veškerá fakta, mj. výpis zdravotní dokumentace. Ale tam věděli myslím i datum narození. Ten dotyčný pak vůbec nezaznamenal, že ho někdo sledoval.

Ale co když někdo nemá bakšiš na detektiva. Dnes je zákon na ochranu osobních údajů, tak je asi složité někoho hledat.

Ale přikláním se k Nč a mamče. Děťátko bych si nenechala, když je ze vztahu s člověkem o kterém naprosto nic nevím. Jednou se děcko bude ptát na tátu.
únor 03, 2016 08:53
Otěhotněla přes perorální hormonální antikoncepci? Asi mimořádná smůla nebo nepravidelná aplikace? : Myška
To je teď jedno. Taky bych hlasovala pro interruppci.

Trochu se pozastavím nad tím, co napsala mamča - "...je ti teprve 24 let, můžeš mít ještě dítě tehdy, kdy na to budeš mít rozum, podmínky a k dítěti zodpovědného partnera. Dítě není hračka, kterou odložíš, když Tě přestane bavit nebo ho nebudeš mít čím nakrmit." jak se za zhruba pětadvacet let posunulo vnímání vhodného věku pro porození dítěte. Zatímco se tehdy bralo překonání osmnáctého roku jako opravdu vstup do dospělosti, a většina žen rodila první dítě kolem dvaadvacátého roku, dnes rodí první dítě po třicítce, a v pětadvaceti se berou jako nedospělé... Přijde mi to směšné.

únor 03, 2016 09:01
Dnes je zákon na ochranu osobních údajů, tak je asi složité někoho hledat. : jednababi
Divila by ses - zas tak moc ne. Byla jsem "dohledána" příbuznou, která měla k dispozici jméno a datum narození jinýho člena rodiny a ani prý to netrvalo dlouho.

"Taky bych hlasovala pro interruppci."
Jestli už není pozdě.
Kdyby to jen trochu šlo, dala bych přednost adopci hned po porodu.
únor 03, 2016 09:08
pokud ho ještě poznáš : Petr X.
Tak holt na tu diskotéku párkrát zajdi, jestli tam zase nepřišel, případně holt proběhni další ve městě. A to ideálně ve stejný den, kdy jste se poznali.
I když tam nebude on, určitě tam byl s kámošema, poznáš li je. Neříkej proč ho hledáš, jen kde ho najdeš...
Pokud to křestní jméno není výjimečný, jako Hynek apod, případně jeho vizáž není výjimečná, pak nemáš ani jak zaúkolovat toho detektiva.

únor 03, 2016 09:11
... : Vodoměrka
Ještě to můžeš zkusit přes facebook... zejména jestli máš nějaké selfíčko z té diskotéky, on už se určitě někdo najde, kdo to nasdílí taky a pak třeba někde někdo toho dotyčného označí nebo bude znát někoho, kdo tam byl taky a zná ho... třeba ta diskotéka, kde jste byli, má taky svou facebookovou stránku, tak se šikovně zeptat a tak...
únor 03, 2016 09:15
Myška : mamča
Je to bohužel tak. Věk "dospělosti" se značně posunul. Za mých mladých let když do 20ti neměla holka dítě (pokud tedy nestudovala VŠ) byla už skoro podezřelá. smilies/cheesy.gif
Děvčata teď často dlouho studují a pak si ještě "užívají života" nebo budují kariéru a zajišťují podmínky pro to, aby to dítě "mohly mít".
Nemají to jednoduché. Od té doby, co kluci nechodí na vojnu, aby se po dvou letech vraceli jako dospělí muži, jsou "mamánkové" ještě ve 30ti. Do zakládání rodiny se jim moc nechce, zvykli si na svůj životní standard a biologické hodiny nemají.
Dříve si kluci často "pořídili dítě" jaksi nechtěně už v průběhu vojny. Stačil na to opušťák a nahromaděná energie. Ani antikoncepce nebyla tehdy tak vymakaná jako dnes, a bezdětným děvčatům se (aspoň u nás) nepředepisovala jak na běžícím pásu.
Dneska sotva děvče dospěje, už s ní zodpovědná matka běží na gynekologii, aby se včas zabránilo případným následkům předčasného sexuálního života.

únor 03, 2016 09:16
... : deeres
Nehledat a nechat, pokud můžeš dítěti zajistit slušný život i bez otce. Nemáš zaručeno, i když dnes jsme trochu dál, že budeš po potratu moci mít další dítě. A podle toho, co píšeš by to mini interrupce nebyla, klasická je od 6-12 týdne. Ty, kterým se stalo,že po kyretáži zůstaly neplodné, toho nejspíš celý život litovaly. Alespoň ty, o kterých jsem to věděla.
A babybox, ten bych nechala pro ty, co nemají jiné východisko. Je ti pouze 24 let, není důvod, abys k sobě nenašla vhodného partnera a pro své dítě slušného otce.
únor 03, 2016 09:19
deeres : mamča
"není důvod, abys k sobě nenašla vhodného partnera a pro své dítě slušného otce."
Každopádně je dítě pro svobodnou matku značná komplikace, pokud nemá zázemí ochotných babiček. Elišce je 24 let, její rodiče nejspíš ještě dlouho nebudou důchodci.
Svobodná matka těžko hledá práci. Nemůže pracovat na směny, má problémy když je dítě občas nemocné, nemůže mít pracovní dobu od nevidím do nevidím...je toho víc.
O shánění zodpovědného partnera ani nemluvím. Těch, co by se potulovali po pískovištích asi moc není. Pokud se přesto najde nějaký muž milující její dítě, přináší to další komplikace s rodinou jejího vyvoleného, zejména když budou mít i dítě společné. "Tvoje dítě, naše dítě, naše vnouče, cizí vnouče" následně upřednostňování některého dítěte v dědictví, apod.
únor 03, 2016 09:34
Ať holka udělá co udělá, : jednababi
nikdy to nebude skvělý řešení, ale jen to (pro ni) nejmíň špatný ze všech mizernejch, co má k dispozici.
Záleží na tom, jak silná je ona sama - tedy co (si myslí, že) zvládne a co už ne.


únor 03, 2016 09:50
jednababi : mamča
No, děvče, co si pořídí dítě v průběhu diskotéky asi nebude úplně moc zodpovědné, že ?

únor 03, 2016 09:58
Ale mamčo : Petr X.
To přece nebylo v průběhu diskotéky, ale až po ní smilies/wink.gif
Kdyby to bylo v průběhu, tak všichni vědí, kdo to byl....

únor 03, 2016 10:04
Petr X. : mamča
Aha, tak to je jiná ! smilies/cheesy.gif
únor 03, 2016 10:06
mamčo, necejtím se oprávněná : jednababi
posuzovat její zodpovědnost.
Jen je mi jí docela obyčejně líto, že si podělala život, protože tohle s ní půjde pořád. I kdyby nikdo nic nevěděl.
únor 03, 2016 10:21
... : bb.
Jako svobodná matka si budeš moci zažádat o některé dávky ze systému státní sociální podpory, jejich přehled najdeš zde, nebudeš si ale moci zažádat o tzv. dávky pomoci v hmotné nouzi, které najdeš zde.


Asi rozumím, jak to bylo myšleno, ale není to přesné. Svobodná matka si může požádat o dávky hmotné nouze, pokud splní podmínky, dostane je. V opačném případě by se jednalo o diskriminaci.:-) Dávky hmotné nouze nastupují tam, kde nestačí nebo nejsou dávky SSP.
Předpokládám tedy, že to Daniel myslí tak, že pokud bude tazatelka pobírat dávky státní sociální podpory, je velmi malá pravděpodobnost, že by dosáhla na dávky hmotné nouze. Ale vyloučené to není a požádat si samozřejmě může.
únor 03, 2016 13:41
No já teda nevím, : Ája
nikdo se nás neptal na to, zda si Eliška dítě má nebo nemá nechat, ale asi je jasné, že se to tu také probere... Ale jsem překvapená, s jakou lehkostí máte někteří jasno, že by Eliška měla jít na potrat nebo se ho vzdát.. Jo, dítě je skoro vždycky "komplikace", vždycky je to ztráta všeho možného, svobody, pohodlí, financí, spánku atd atd - asi všichni víme a známe. A ano - určitě je lepší, když děti mají otce, o tom se nemusíme přít. Ale... proto, že to v tomhle případě na to nevypadá, tak se ho zbavíme..? Eliška to nebude mít snadné, pokud na to zůstane sama a můžeme jen doufat, že jí třeba někdy vypomůžou rodiče.. Ona to opravdu není žádná legrace, ale podle mě - když už si to takhle spískala, tak je dobře a zaslouží si pochválit za to, že se k tomu staví čelem a nechce od toho utéct a nejde "pohodlnou" cestou. Neumím si představit, že - pokud by to jen trochu šlo, tzn. že bych nebydlela pod mostem a nevybírala popelnice - tak že bych si dokázala odpustit, že jsem se vzdala svého dítěte a dala ho k adopci... Interrupce jakbysmet, nehledě na to, že Elišce není 16, ale 24 - dospělá ženská v nejlepším věku pro mateřství..
Eliško, stran nalezení otce - facebook podle mě není špatný nápad, přijde ale na to, zda onen adept za to hledání stojí... Držím palce, nebudeš to mít lehké...
únor 03, 2016 22:53
... : bb.
Jo, už to tak chodí, že se semele každá možná i nemožná varianta :-) ale taky myslím, že radit 24leté zdravé ženě, která napíše "Děťátko si určitě chci nechat", aby mimino strčila do babyboxu, je zbytečné.
Ono to není tak jednoduché, u normálního člověka, aby se vzdal dítěte. Když nechám stranou city a emoce a vezmu to čistě prakticky, tak si to představte - Eliška bude těhotná, celé její okolí to bude vědět, rodina, kamarádi, přátelé, kolegové, sousedé, a pak najednou nebude těhotná a na celkem přirozené otázky na dítě odpoví "ále, strčila jsem ho do babyboxu, chápete, byl to trochu problém, čára přes rozpočet". Takhle to dělají úplně jiné holky, ne Elišky. Takové Elišce něco takového může zničit život. Nikdo by neměl právo ji soudit, jasné, ale ona sama sobě bude největším soudcem.
Naopak pokud si dítě nechá, může občas, jak se říká, rejt čumákem v zemi a občas si určitě řekne, že byla hloupá káče, ale nikdy, nikdy nezalituje toho, že si dítě nechala.
Pokud řešit tak, aby to bylo bez následků, tak včasnou interrupcí, to vidím tak jako krajní možnost. Ne opustit svoje už narození dítě a přenechat ho světu napospas. To pro Elišky není.
únor 04, 2016 11:32
... : marty
já bych si teda nevzala na svědomí radit komukoliv koho neznám, aby šel na interupci, nebo dal dítě k adopci. Obzvlášť mladý zdravý holce. Nikdo neví co ho v životě potká a pak by moh trpce litovat, že kvůli svýmu pohodlí zmařil malýho človíčka, kterej by mu moh přinest nejen spoustu starostí, ale hlavně radost a lásku.
únor 04, 2016 16:11
... : mia I
za sebe můžu říct, že jsem neradila, jen napsala názor. A zdůvodnila jsem proč - protože děcko čeká s člověkem, o kterém naprosto nic neví. Ten člověk může brát drogy, může mít nějakou dědičnou zátěž. Takže to je risk, zda bude dítě zdravé, já bych do takového rizika nešla. Ale nikdo dítě za tazatelku vychovávat nebude, je to její věc jak situaci vyřeší.
únor 04, 2016 16:32
Pamatuješ si jeho boty? : kim
Prominˇpřipomělo mi to film Holky z porcelánu.
únor 04, 2016 16:47
Nojo. Řeší se tady furt jen jen máma toho prcka : NČ
Ale proč se někdo nezeptá taky toho prcka? Jestli chce být doživotně bez táty. Jestli chce mít hormonálně nevyrovnanou mámu. Jestli chce vyrůstat s odříkáním spousty věcí, které budou mít jeho šťastnější spolužáci.
Jeho máma se dnes ohlíží jen na sebe. "Určitě si ho chci nechat". Ale vždyť ani ona neví, co vlastně si chce nechat.

únor 04, 2016 17:23
Nč : mia I
přesně i to mi, kromě té zdravotní stránky, taky napadlo. Že se nikdo neptá pohledem toho děcka. Bude ochuzeno o tátu a nebude možná ani znát jeho totožnost. Já roli samoživitelky zažila s nejstarší dcerou, je jí 37 pryč a nikdy nezapomenu, jak ve čtyřech letech přiběhla celá nabuzená, očička jí svítily "mami, já bych taky chtěla tatínka jako má Dášenka". Dášenky tatínek, náš soused, totiž vozil holky v kabině Avie, což bylo daleko lepší než kolotoč, udělal Dášence skvělou obrovskou dřevěnou kuchyňku, "tu kuchyňku co tatínek udělal Dášence, tu bych mami taky moc chtěla" (tak nám ji truhlář udělal).. Tohle žádná moje péče nevyvážila.
únor 04, 2016 18:12
... : Sandra.
To by mě zajímalo, které dítě by z variant- budu žít jen s mámou a její částí rodiny a tátu nepoznám, nebo skončím v koši s biologickým odpadem- volilo variantu nežít.Případně že by si zvolilo žít s cizími a vědomím, že se ho máma zřekla.

Při dnešní rozvodovosti není nic zas tak divného na tom, že dítě vyrůstá jen s mámou, případně s nevlastním otcem. Neříkám, že je to tak správně, ale aspoň nebude vyčnívat z řady.

Já bych ve 24 letech na interrupci nešla ani za této situace. Je fakt, že bych na to nebyla sama, že by mi naši pomohli a spát pod mostem bych taky nemusela. Ale třeba to má Eliška podobně, ono když si ten dotaz přečtete, tak působí, že má celkem jasno v tom, že si dítě nechá a ptá se na úplně jiné věci...takže to asi nějak rozmyšlené má.

únor 04, 2016 19:09
mio : marty
přece mi nebudeš tvrdit, že kvůli tomu, že tvoje holka neměla od táty kuchyňku, že bys jí radši ušetřila zklamání a nenechala jí narodit.
Vůbec nechci zlehčovat tvoji situaci, ale je to dost zásadní rozdíl.

S tím hledáním tatínka je, myslím teď víc možností než dřív. Rozhodit sítě na sociálních sítích, zkusit zajít párkrát do toho klubu, kdyby tam nebyl on, třeba tam narazíš na nějakého kamaráda se kterým se tam bavil. Možná se zeptat i obsluhy....
únor 04, 2016 20:04
marty : mia I
nevím jestli je dobrý s ohledem na tazatelku, která už má jasno, to dál rozvádět. Já jsem nikdy nelitovala toho, že se dcera narodila. Ale nesdílím takové to nadšení dítě si nechat za každou cenu. Já jsem třeba už během těhotenství poznala, jak se během pár měsíců životní situace může změnit, jak se změní životní pohled. Kolik věcí člověk neodhadl, podcenil, neuvědomil si. Jak těžký bylo vychovávat dceru od narození sama, byť jsem byla provdaná, jak těžký bylo najít nového partnera, který by zároveň byl tátou dceři. Těch, co by bývali chtěli jenom mně by se celkem našlo dost, těch co mne chtěli i s dcerou už podstatně méně. A když už se našel, nebylo to ono nebo rodiče se postavili proti, chtěli svobodnou nevěstu. Ale nakonec se jeden našel. Vydržel dodnes.
S tou kuchyňkou to bylo tak, že dcera prostě už celkem v útlém věku vnímala jako nevýhodu, že nemá tátu jako ostatní děti.
únor 04, 2016 20:24
a pak je taky spousta těch, : Ája
kteří tátu mají, ale dřevěnou kuchyňku nikoli... A nemusí to nutně být asociál, tyran, nebo kdoví kdo... A přesně - prcka se zatím zeptat nikdo nemůže, ale vyřešit to za něj - radši nebudeš vůbec, než jen s mámou - to mi přijde hodně zkratkovitý... Nejsem fanatický odpůrce potratů vždy za všech okolností, jen si myslím, že by to měla být možnost poslední z posledních. Ačkoli se neodvažuju soudit nikoho, kdo se nějak rozhodl, tak můj názor na tohle je jasný. A alternativa - dám dítě k adopci - myslím, že ta otázka "proč o mě máma nestála" může dotyčného trápit taky celý život. Prostě rozhodně to není jednoduché a černobílé.
únor 04, 2016 23:55
NČ, proč se nezeptá někdo toho prcka, : bb.
no protože to nejde, vždycky se ty mámy rozhodujou i za ně..

Jak jsem psala, interrupce je pro mě krajní, ale myslitelné ukončení těhotenství, pokud by Eliška nevěděla kudy kam, lepší řešení než vzdát se už narozeného dítěte, předat ho cizím lidem, nebo do babyboxu - to si neumím představit, podle mě to musí být tak těžké, že to málokdo unese bez následků. A to dítě se to jednou dozví a co vím, tak tyhle děti to vždycky řeší, fakt, že se jich rodiče vzdali, je provází celý život.
Několikatýdenní zárodek není ještě dítě.
únor 05, 2016 00:45
... : bb.
beru taky v úvahu věk, je to dospělá žena, ne dítě
a jak tu někdo už psal, dnes jsou neúplné rodiny tak běžné, že úplná rodina v klasickém uskupení je téměř raritou, obávám se, že za pár let se na to budou chodit dívat děti do skanzenu
Plno rodičů nejsou manželé, ale přátelé ;-), když se tatínek rozhodne, že ho rodina už nebaví, prostě se sbalí a odejde, a někdy velice brzy, takže je žena bez otce natotata. Většinou absence otce prostě není důvod k odložení dítěte do babyboxu, záleží na ostatních okolnostech, ty neznáme, to si musí Eliška zvážit sama, jak na tom je.
únor 05, 2016 00:50
Ajo : mia I
tak dobře , tak ještě jednou. Protože si nerozumíme. Já jsem nikdy nelitovala, že jsem dceru přivedla na svět, to ani náhodou. Ale vůbec na to období, kdy jsem s ni byla sama nevzpomínám ráda. Proč? Protože jsem cítila vinu. Vinu za to, že moje dítě nevyrůstá v úplné rodině, že nemá úplnou rodinu jako ostatní. Že jsem tohle nezvládla, vybrat jí vhodného otce. Už chápeš?

Ano tehdy byla jiná doba a osamělá matka byla tak trochu černá ovce, zvládnout emocionálně tuhle situaci bylo těžší, bylo víc předsudků.

Diskutuji proto, že mne spíš zaráží s jakou lehkostí se operuje tím, že je neúplných rodin jako máku "tak co , tak bude bez táty". Přijde mi to v obecné rovině lehkomyslné, takto uvažovat. To dítě tu nebude týden, měsíc, rok, bude tu dlouhé roky než dospěje. Přitom je tu ještě další fakt, nevzniklo z nějakého láskyplného vztahu, vzniklo z náhodného, jednorázového sexu. Nikdo neví, kdo je otec, zda nemá nějaké nemoci, jestli nebere drogy atd. Co po něm může děcko zdědit.


únor 05, 2016 08:52
"absence otce prostě není důvod k odložení dítěte do babyboxu" : jednababi
Jo, dneska není svobodná samoživitelka nic neobvyklýho. Dokonce i chápu, že Elíška to dítě "určitě chce" - hormonální nastavení dělá svoje a matka příroda mládě holt chrání.
Jenže tady nejde o pouhou "absenci otce", ale taky o jeho naprostou neznámost. Takže nejen Eliška, ale i to případný díťátko vůbec netuší, co všechno je (teoreticky) může v budoucnu potkat.
Řekla bych, že je to taková "poloviční adopce" nebo "poloviční babybox" - a docela by mě zajímalo, kolik ze zastánců "nechat si ho" by to udělalo stejně.
únor 05, 2016 13:24
další vyžírka : Aničkkaa
takto vznikají soc. případy co potom chodí pro doplatky na bydlení ap. Lehkomyslně se většina mladých takto chová a za čas zde budou stesky a brekot že neví jak dál se životem.Naše společnost upadá a degeneruje. Toť toto jest příkladem.
únor 05, 2016 14:09
mio : marty
chápu Tvůj postoj, vše co jsi popsala, čím jsi musela projít i že malé táta chyběl, když okolo viděla šťastné rodinky. Chápu, že jsi chtěla pro malou to nejlepší a to že nebyl tatínek, mohlas cítit i jako svoje selhání. Budiž Ti útěchou, že jsi to zvládla bez ztráty kytičky a už se s tím netrap. Buď na sebe hrdá, dcera je určitě taky.

Je i hodně pravděpodobné, že se stejnými problémy se bude potýkat i Eliška. Možná přijde i pocit lítosti, že si někde lehkovážně užila s neznámým mladíkem a ono se to zvrtlo. Když to ale postaví, tak že brala antikoncepci a ta selhala, myslím že ten pocit viny nebude tak intenzivní, jako by mohla mít, kdyby to dítě dala pryč. Eliška píše, že to malé chce, tak snad si uvědomuje co to obnáší a doufám, že je připravena dát tomu malému tolik lásky, že to vynahradí i absenci tatínka, pokud se opravdu nenajde.
únor 05, 2016 14:23
marty : mia I
jj. Jasně. Já ani nikdo jiný jí to děcko vychovávat nebude. Je jí 24, řeklo by se věk už rozumný. Akorát, že mi s tím rozumem neštymuje to, že v dnešní době někdo skočí na sex bez kondomu s člověkem , o kterém neví naprosto nic. Antikoncepce je antikoncepce , ale ta je na zabránění početí s mužem, kterého důvěrně znám. Pokud selže a partner by si mne nechtěl vzít, pořád vím, čí děcko je. Ale ve 24 letech už bych čekala, že když budu mít náhodný sex, budu ho mít s tabletkami a kondomem. Co kdyby měl ten dotyčný HIV??? Takže já z Renaty moc velkou zodpovědnost necítím. A jak tak čtu Kudlanku, počítám, že kdyby sem přišel dotaz ve smyslu, mám dítě, nevím s kým, jsem bez práce, protože děcko je často nemocné atd. poraďte co mám dělat? počítám by schytala pěknou čočku. smilies/wink.gifA takhle to může za pár let být.
únor 05, 2016 14:38
jednababi, : bb.
tak já se vyspat na diskotéce s neznámým vojínem a otěhotnět, tak bych asi těhotenství ukončila. Hned, dřív, než by mě zmohly právě ty mateřské hormony. Narozeného dítěte bych se už vzdát nemohla. Jenže mně by se tohle ve 24 už nestalo, bez kondomu ne. Takhle pitomá jsem tou dobou už nebyla a kombinace kondomu a HA by početí zabránila určitě.

únor 05, 2016 17:46
mio, takových dotazů už tu bylo :)) : bb.
akorát že otec byl známý, ale matce i dítěti byl stejně k ničemu.
Zato jsem tu ještě nečetla, že by se někdo vzdal dítěte, ukončil těhotenství proto, že v rodině otce se vyskytuje často vysoký tlak v mladším věku, rakovina nebo jiná choroba.

No, umíte si představit, že by vám váš milovaný chlap, budoucí manžel, sdělil: víš, drahá, je mi to moc líto, ale nemůžeme mít děti, protože obě tvoje babičky umřely v 60 a tvůj táta má taky cukrovku.. Do takového rizika nejdu. Promiň.

únor 05, 2016 17:52
... : Sandra.
Tak co se týče těch dědičných chorob, ono si člověk ani sám u sebe nemůže být jistý. Mně až u pátého těhotenství zjistili dědičnou poruchu sráženlivosti krve...
únor 05, 2016 20:51
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]