O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CHUDÁK HOLKA - II. PDF Tisk E-mail
Středa, 14 listopad 2007
Přejít na obsah
CHUDÁK HOLKA - II.
Strana 2

 

 

 

Milá Zuzko,

 

     nechci moc kritizovat toho mladého muže, se kterým máš dvě děti, ale chtěla bych ti říct jen pár slov právě k nim, k těm dětičkám. I já mám náhodou dvě, rok po sobě a stejně jako ty, taky první holku a pak chlapečka. I když ta starší je už školou povinná, velmi živě si pamatuju na ty „galeje" (samozřejmě v uvozovkách)prvních let. Na rozdíl od tebe - já měla vedle sebe celou dobu manžela.  I tak jsem se každý den v pět odpoledne těšila, až jim konečně dám pusinku na dobrou noc; v pyžamu jsem kolikrát trávila celé dny, protože prostě nebyl čas se převléct. Můj muž skoro pravidelně chodil pozdě do práce... No a veškerý náš manželský život se scvrkl na plínky, mlíko, čuránky, záněty středních uch, konejšení uřvánků, krmení - atd., však to znáš.

 

     Vůbec ta doba s náma zamávala. Myslím, že nás oba občas napadaly myšlenky na takový malý útěk, na to, moct být někde chvilku sám, sama, starat se chvilku výhradně o sebe, užívat si, jen si tak chvilku poletovat, chvilku bez dětí.... Pochopitelně jsme oba zůstali, vydrželi, jak jinak. Ve skutečnosti jsme to ani na chvíli nemysleli vážně, protože jak bychom to mohli jeden druhému udělat? Zní mi to jako naprosto stupidní úvaha... Normální je totiž zůstat, normální je vydržet. Ostatně - charakter se jednoznačně pozná, až když dojde na to pomyslné lámání chleba, že. A tak bohužel, stejně jako všichni musím napsat, že tvému bývalému příteli dle mého soudu chybí normální lidské svědomí. Ale to už sis asi vyslechla hodněkrát, že. Tak přidám ještě jeden příběh, jedná se o mou kamarádku z dětství.  

 

     Bylo mi asi jako tobě, tedy o deset míň a děti mi tehdy přišly jako velmi vzdálená budoucnost. Moje kámoška to ale brala úplně jinak. Hned po střední škole se vdala a jakmile s manželem přistavěli k domku jejích rodičů patro, pořídili si první dítě a do roka druhé. Asi to nezvládali stejně jako my, ale u nich to však dopadlo jinak. Když jsem krátce po narození jejího druhého mimča potkala její maminku, tak mě docela šokovala novinkami: celá rozohněná začala vykládat, jak se na její dceru ten Petr, nebo jak se jmenoval, vykašlal, jak si jednoho dne zabalil věci, odešel a nechal ji samotnou s dvěma miminkama. Tedy téměř totožný příběh, jako je ten tvůj.

 

      Detaily si už moc nepamatuju, je to dávno, ale když jsem kamarádku potkala naposledy a to už je taky nějakých pět let, dávno nebyla sama. Proč taky - je ještě mladá, pěkná.

Ne, Petr se k ní nevrátil, to ne.  Nějak se jí nakonec povedlo překlenout to blbý a smutný období, nějak ho přežila, děti zvládla a poměrně brzy se seznámila s milým a hodným mužem. Vím jen, že se k ní později nastěhoval a ona pak požádala bývalého muže o souhlas s adopcí. Stejně se s dětmi nestýkal... Jak se mají teď nevím, protože se odstěhovali všichni do většího domu na vesnici a tak se teď nevídáme.

 

     Co z toho plyne? Snad že všechno má svůj konec, i  takové velké trápení jednou skončí.

 

Terezka

 

Komentáře (30)add feed
NENECH SE ZASTRAŠIT!!!! : Alena Puntíkovaná
to on má strach, proto takhle vyvádí. a má ho právem, je to jeho slovo proti tvému. Podepisuješ mu příjem peněz? Jestli ne- tak ho zažaluj dva roky zpátky. Že ti prostě nikdy nic nedal. není to sinstvo - on ti fakticky nic nedal. Udání se neboj - takovýmu hajzlovi stejně nikdo věřit nebude.Pro každý případ odstraň z bytu všecky jeho věci. nžel jste nebyli, půjčky jsou na tebe, byt je patrně taky na tebe, ak bychse s ním vůbec nebavila. Na koho je auto? Jestli je psáno na tebe, nebo na oba, nahlas krádež. A buď ráda, že sis ho nevzala.Zákon je na tvé straně. On zajisté nemá svědky na to, že ti kdy dal korunu. tak toho využij. Na to, jestli je otec, nebo není, kašli, jak sama vidíš, zas až takový zájem o děti nemá, jinak by je neoustil. ale na tu policii zajdi ještě dneska - prostě dva roky si od něj neviděla pětník - on totiž musí platit i na tebe,i když nebyl manžel. A ni už se policajti postaraj.Mému známému ,který se před lety rozvedl a na své dítě pravidelně platil, se stalo to, že ho jeho sotva osmnáctiletá dcerka zažalovala, že od něj několik let nedostávaly s maminkou peníze. Onjim ty peníze nosi, takže samosebou neměl doklady o zaplacení. Přijeli olicajti, nasadili mu pouta, čtyřiadvacet hodit byl ve vazbě a musel zaplatit za dva roky zpátky,musel si na to vzít půjčku.Jinak šel sedět.Až tole ředvedeš svému miláčkovi, tak se budeš divit. On si viditelně myslí,že jsi blbá nanynka, kerou ze snadno zastašit.a nedej na to, jestli ti někd bude vykládat, že t vůči tomuchudákovi není fér. Tuhle situaci navodil on- ty ses přizpůsobila. Se slečnou bychse být teou vůbec nebavila. Stejně jako ona tobě, nemáš co říci ty jí. a spěchej, než bude muset platit na TŘI děti!!! Jetě jednou - záon je na tvé straně a na straně tvých dětí. jo, zajistě u tebe nebyl hlášen - takže de facto u tebe nebydlel, vykládat může co chce. Zádný zákon neříká jak dlouho můžeš být uněkoho na návštěvě. Na návštěvě ůžeš být třeba pět let. Takže byl chlapec pouze na návštěvě a na domácnost ti nepřispíval. A vlastně nebudeš ani lhát.
listopad 14, 2007 04:43
No teda! Po tomhle upřesnění už vůbec nechápu : NČ
proč váháš, jestli vzít či nevzít zpátky.
Neřek bych, že on má teď strach, jak se domnívá AT (AP), spíš bych řek, že je si naprosto s tebou, jako s hloupou nanynkou, jistej. Je to jen na tobě, co všechno si ještě necháš líbit. Ohledně prachů a majetku doporučuju důkladnou právní poradu a nejraději pak i právní zastupování. Pro začátek má, myslím, Kudlanka ve svym štábu i skvělýho právníka.


listopad 14, 2007 07:18
kdepak, : Alena Puntíčkovaná
jak začnou tihle hajzlíci vyhrožovat, tak mají strach.
listopad 14, 2007 07:50
Vše již bylo řečeno. : mamča
Hlavně neměj výčitky, že děti připravíš o tátu. O takového otce, který na ně kašle, není co stát. Naopak bych mu děti vůbec nevnucovala, a těšila se z toho, že si postupně odvyknou. Jsi ještě mladá, a třeba jednou potkáš někoho, kdo Ti bude milý a Tvým dětem bude dobrým otcem.
Táta není ten, kdo děti zplodil a nestará se co s nimi bude, ale ten, který nesobecky děti vychová, komu záleží nejen na jejich žaludku, ale i citech.
listopad 14, 2007 08:06
Ano, vše již bylo řečeno : wendy
po upřesnění tvých údajů Zuzi mě teda naskakuje husí kůže. A to jsem radila vzít ho zpět a zahrát si na mrchu...s tím bydlením - kde měl trvalé bydliště když s tebou občas bydlel ? Tohodle bych se nebála, když tak to bude tvrzení proti tvrzení, ne ? Kdo se bojí, cítí se zahnán do kouta - zákonitě vyhrožuje. Zkouší to. Neboj se.
NEVÍM, ZDA JE DOBRÉ, KDYŽ SPOLU DVA LIDÉ ŽIJÍ JEN TAK NA HROMÁDCE. Vážně nevím. Chlap se pak sebere a je pryč. Neříkám držet ho násilím, nebo že by sňatek každé manželství zachránil, ale už ty problémy kvůli dětem, majetku atd, kdfyž už k tomuhle dojde. Usnadňuje swe mu to.
listopad 14, 2007 08:15
Ano, vše již bylo řečeno, : Myška
souhlas s Alenou P(T). Nic mu nedaruj a neboj se ho. Snad každá z nás, které se zhroutil vztah a zůstala sama s dětmi, musela vybojovat pro sebe a děti slušné podmínky k životu. I já, ačkoliv jsme se rozcházeli poměrně slušně, jsem musela zabojovat, abych získala aspoň trochu ucházející alimenty na děti. A taky to na mě zkoušel všelijak. Držím ti palce!
listopad 14, 2007 08:17
Jen do toho : opas
Při čtení se mi otevírá kudla v kapse... Být to na mě, tak najmu právníka a potom na něj pošlu inkasní skupinu. Jo a jako první bych koupil diktafon, vyhrůžky "miláčka" na něj natočil a následně odkráčel na policii a podal trestní oznámení.
listopad 14, 2007 08:30
no já bych zase taková sketa : Inka
být nemohla, ale určitě bych se k němu nevrátila a odřízla bych ho i se slečnou od svého života. Pokud se dokážeš postarat sama o své děti, tak bych jen nelenila a rychle zažádala o alimenty, než to udělá dotyčná slečna, ale nic bych s ní něřešila, tak jako ona s Tebou. Jednou až to rozdýcháš, budeš ráda, že takový hajzl šel sám a rohodně bych si dala velký pozor, aby se nevrátil!!!! Děti jsou malé, zvyknou si brzo na někoho jiného. Držím Ti moc palečky.
listopad 14, 2007 08:34
Jo, jasně Inuš : NČ
ani s ní, ani s nim. Teda - s nim jedině doporučenejma dopisama!
Taky vyměnit vložku! A pak se vobrnit, až začne prstíčkem škrábat: Smolíčku, Pacholíčku, vodevři mi svou sekničku.... Jako odpověď zpoza zavřenejch dveří mě napadá jediný slovo. H*vno!
listopad 14, 2007 08:49
jo : Jasmina
se slecnou bych taky nemluvila. Nejde ani o to ze kdyz "vona ne -ja taky ne" jak u malejch ale -kdo vi co ma na Tebe nachystano,treba Te chce nekam domanipulovat,neco nakecat z ceho by jsi mohla mit pak brouka v hlave a prave ze jeste nejsi ve stavu absolutniho nezajmu o nej a mnoho veci jeste nemas vyreseno,tak bych o rozhovor s ni nestala. At se nenechas do neceho zavleknout. Je dobre ze si neumis predstavit ze jen tak odpustis tu zradu. Jak jsem psala o druhe sanci a cekani neceho pres rok,tak tady to vidim nejmene na 5 let.A myslim si ze kdyz o deti zajem nema,tak je lepsi ho k tomu nenutit,spise to podporovat. Mysli trochu dopredu;-kdyz tata neni vubec,zvyknou si deti,kdyz tata bude jen obcas a holcicka na nem visi,muze se z ni pozdeji stat osobnost vdecna za kousicek lasky a tudiz-psychicky zavisla,cimz by v dospelosti narazila na blbce,ktery by ji ublizoval.A vse uz Zuzko zacina od detstvi,nepodcenuj to. Fakt mas sanci najit nekoho,kdo bude ve vsem lepsi;jako muz a jako otec.Voni jsou jeste porad chlapi,co maji radi rodinne zazemi,pohodu a caparty.Mam dojem ze jsi silna osobnost,jen to zatim jeste nevis,tak se neboj budoucnosti. Jeho odstrihni a -jak uz zde bylo receno.
listopad 14, 2007 09:02
Uff, : Míša šíša
tak jestli je vše skutečně tak, jak Zuzko píšeš, měním včerejší názor a přikláním se k ostatním - rozhodně nebrat zpátky. Je to vyčůraný, sobecký, bezcitný prevít a nečekalo by tě (ani tvé děti) s ním nic hezkého. Ale tu slečnu bych si klidně - s chladným nadhledem - vyslechla, mohla by ses dozvědět ještě leccos zajímavého.
listopad 14, 2007 10:20
nebrat, samozřejmě, : bb
ale bude tě to stát dost sil, jsi oslabená starostmi, péčí o děti, bude lákavá představa nechat se ukonejšit, na chvíli to pustit z hlavy a opřít se o rameno...odolat ti pomůže představa praxe, reality jaká byla, je a bude, jak se nezajímá o děti, jak je mu ukradené, jak žijete..
že by měl strach, to se mi nepozdává, je to hajzl a frajer, ale strach, z čeho? dokud nemá soudně stanovené výživné, nic mu nehrozí, a protože je to hajzl, kterému je jedno, že ustará
listopad 14, 2007 10:33
... : bb
utrápí mámu svých dětí, tak ji i na té sociálce klidně udá, že ona brala větší dávky proto, že tam on "jako nebydlel" zatluče že o tom věděl předtím, oni nebudou přešetřovat jeho, jelikož nic nebral, ale ji
Potřebuje právníka, Kudlančin zdarma pomůže, může? Co maminka, tatínek, sestra, bratr, pomůžou ti s dětmi, občas?

listopad 14, 2007 10:33
... : bb
A co mladého rodiče, jaké máte vztahy? Kontaktuj je, jsou to jejich vnoučata, hlavně nepomlouvej jejich syna, jen projev účinnou lítost nad tím, že se nemá k dětem, prarodiče, pokud nejsou stejní jako panáček, to budou chtít dětem vynahradit. Nestyď se říct, že malá by si přála tohle, malý tamto, že odrůstají z kabátku atd. Pokud nebyly vztahy úplně nejlepší, nestyď se přilézt trošku ke křížku, malé děti umí rozpouštět ledy. Nenech je vyčerpat prarodičovské city na to třetí dítě.
listopad 14, 2007 10:34
Ale máš nadhled? : Alex
Já bych se do rozhovoru se slečnou taky nehrnula, nemyslím si, že ona by ti sdělila cokoli přínosného pro tebe. A zastrašovat se rozhodně od přítele nenech, můj exmanžel mě neustále zastrašuje i 4 roky po rozvodu a někdy skutečnýma nesmyslama, jen aby mi nahnal strach, abych nebojovala, protože alimenty na 3 děti platí velmi sporadicky a ještě platím jeho dluhy, protože se bojím exekuce, bojuju a dělám vše co se legálně dá. (neříkám, že mě nenapadlo nechat mu nabančit, dokonce mi to poradili policajti)
S těmi policajty bych to tak růžově neviděla. Mě můj ex neplatil alimenty, podala jsem na něj trestní oznámení a výsledek byl ten, že on chudáček byl přece nemocnej a platil co mohl... Nechal se hodit marod, protože ho vyhodili z práce, nemohli mu dát tedy výpověď a on si zatím hledal něco jiného.
Šla jsem na policajty udělat kravál a tam mi bylo řečeno, že je to ostuda, ale že s tím nic neudělají, že mu někdo dobře poradil. Buď neústupná, řeš všechno s chladnou hlavou a nanech si nic líbit, stojí to za to, i když to hrozně vyčerpává. Bojuj za sebe a svoje děti. Moje zkušenost je ta, že v dnešní době mají největší hajzlové zelenou.
listopad 14, 2007 10:54
Jojo.stát je slaboch, : wendy
neumí se zastat svých slušných občanů, co mu je po mámě s děckama, hlavně že ten její má dobrého advokáta, že. Je mi z toho zle. Musím se podívat, komu bych sdnes mohla pomoci, abych si spravila náladu.
listopad 14, 2007 10:59
Wen - hlásim se!!!!! : NČ
.
listopad 14, 2007 11:10
No, já jsem to myslela tak, : Míša šíša
že by se Zuzka mohla dozvědět třeba další info, které by ji posunulo k rozhodnutí nedávat se s expřítelem znovu dohromady. Jako například, že Zuzce sice říká, že se k ní chce vrátit, a něco jiného ale zase říká té slečně, se kterou údajně čeká dítě. A tak podobně. Tím rozhovorem by se Zuzka mohla definitvně zbavit i těch posledních iluzí, co ještě o svém partnerovi třeba má.
listopad 14, 2007 11:20
NČ, u Daniely asi zavedeme pořadník... : wendy
Míšo, tak tak, musí si zošklivit ! smilies/cry.gif
listopad 14, 2007 11:42
Hlásim se kurnik do pořadníku !!!!!! : NČ
.
listopad 14, 2007 12:02
Taky krásnej vejlupek.... : Vodoměrka
... jako by z oka vypadl mému exmanželovi... a výhrůžky a zastrašování bylo jeho oblíbené předrozvodové téma. Nedej se a bojuj za sebe a své děti. A rozhodně se ním nenech ukecat k ničemu. No a slečně bych tedy asi odpověděla, že nemám zájem o nějaký rozhovor, že tvůj čas je velmi drahý a rozhodně ho nechceš ztrácet jejími a jeho problémy.

Pro Wendy: Jestli chceš, tak mi drž palce, to je taky dobrý skutek... dceru jsem právě zanechala v nemocnici na ortopedii, zítra ráno ji budou operovat vazy v koleně a já jsem z toho děsně naměkko... hlásím se do pořadníku hned za NČho... smilies/smiley.gif
listopad 14, 2007 12:12
No Vodomilko, s tímhle máš SAMOZŘEJMĚ místo přede mnou!!!!! : NČ
.
listopad 14, 2007 12:41
vlastní zkušenost poradí nejlíp : Alex
Po tom co Zuzka píše o svém expříteli má asi jasno o jeho charakteru. Dotyčná slečna by na ní nejspíš chrlila svoje bolístky, nebo by přitakávala jak je hnusný, možná by se s ní chtěla proti němu spojit. Já to jako dobrý nápad nepovažuju, zbytečně to rozdmýchá emoce a k ničemu to není, Zuzka se potřebuje od něj odstřihnout. A jít si za svým.
listopad 14, 2007 12:46
Díky, eNČé, : Vodoměrka
ale třeba se Wendy povede pomoci tobě a tvým kolenům ještě dnes, takže bohatě dojde na zítřejší ráno na mě a moji Kobylku (dceru) smilies/wink.gif smilies/wink.gif
A při tom všem budeme ještě všichni myslet na Zuzku a přát jí, aby se z té neveselé situace rychle a co nejméně bolestně dostala... a vůbec bych nebyla proti, kdyby se tihleti panáčci hromadně kastrovali, aby nemohli množit řady smutnejch maminek a dítek bez otce - doufám, že za tohle nebudu označena za hnusnou feministku a ukamenována kudlančí mužskou menšinou :-)
listopad 14, 2007 12:48
Proč hned kastrovat? : NČ
Ať si děvčata užívaj!
Ale proč si to užívání takhle komplikujou láskou, a ještě k tomu takovouhle uplně nepochopitelnou láskou? Vždyť i tahle Zuzka, po tom všem, co napsala (!!!!!) stejně se chce sejít s tou druhou buchtou, tedy zase ŘEŠIT toho hajzla, namísto aby pro ni skončil jak on, tak i jeho další známosti. On ji snad furt ještě přitahuje, fascinuje, jánevimco. Je mi to nepochopitelný! A ona, masochistka, snad bude furt čekat a čekat a držet a platit....
listopad 14, 2007 12:56
Tak dobře, : Vodoměrka
nekastrovat, ale stačilo by provést vasektomii, aby se nemohli rozmnožovat :-P

Bylo by pak mnohem méně nešťastnic. Holt v jisté chvíli ženskou zaslepí pudy, a to nejen sexuální, ale i rozmnožovací a je to marné, ta holčičí touha po miminku, a zejména v době, kdy se holčina zaláskuje, ta dovede natřít narůžovo všechno černé.
listopad 14, 2007 14:14
Ráda pomohu všem kolenům : wendy
hlaste se mi jednotlivě. Ať v tom nemám chaos.
Je jen zajimavé, že většinou kdo nechce, hupne do jináče natotata ...
listopad 14, 2007 14:37
S tou druhou by se Zuzka sejít neměla. : mamča
Ať už od ní chce cokoliv, jednou je to holka, které nebylo trapné odvést Zuzce partnera a tátu od dvou dětí. Bez ohledu na to, že partner je nezodpovědnej chlap, tohle se prostě nedělá.
A že by si o něj holky měly ještě losovat ? To by se panáčkovi nejspíš líbilo.
Zuzko, teď mysli jen na děti, a jejich finanční zabezpečení. Na chlapa časem zapomeneš, ale bydlet, jíst a oblékat se musíte každý den.
listopad 14, 2007 16:31
Jó, na chlapa, kterého jsme milovaly, : wendy
něco pěkného s ním prožili a děti s ním měly, se těžko zapomíná. A když člověk dostane takovouhle ťafku, tak zase rozjímá, jaké by to bylo, kdyby to normálně pokračovalo dál
a byli by rodina...braň se jak chceš, chvíli to potrvá - ale přejde to.
listopad 14, 2007 16:36
Zuzko ... : Iveta
to, co prožíváš ty dnes prožívá snad každá druhá. Vždyť se podívejme kolem sebe a statistiky hovoří jasně ... každé druhé manželství se rozvádí.
Já si trochu zamoralizuji.
Která /ý/ z nás, když se s někým seznámí a zamiluje, si prověří z jaké rodiny ten /ta/ její /jeho/ pochází? A věřte, že za pár let společného soužití se bude chovat úplně stejně jako jeho /její/ rodiče, i když je odsuzoval /la/. Všímejte si, jak se ke svým rodičům chová.
A pokud je vše vpořádku, je to ten pravý pro život.
A pakli-že s ním mám dítě, tak manželství by mělo být samozřejmostí. Jak už bylo řečeno, vše bude jednodušší /při případných problémech/.
Zuzko, mě se stalo něco podobného. Moc to bolelo. Milenka naštěstí neotěhotněla. Mluvit nechtěla ona se mnou, ale já s ní. Ve hře byl táta mých dětí. A věř, že je úplně normální, když se zaláskuje jinde, že se úplně změní jeho chování vůči tobě. Taky jsem si lecos nepříjemného, bolavého vyslechla ... ale nám jde přece o budoucnost našich dětí. O zachování rodiny. Chtěl se rozvádět. Promluvila jsem si bez emocí s jeho milenkou /dokonce i s jejími rodiči/, bylo to hodně náročné, ale ustála jsem to. Když mu to řekla, ztrhlo se "peklo na zemi". Opět jsem to "ustála". Pak jsem čekala. Bylo to hrozné. Dál jsem doma dělala vše jako vždy, vařila, prala, uklízela ... Myslela jsem, že se zblázním. Doma byl pomálu. Občas v noci u ní. Snažila jsem se vypadat dobře /ale na ní jsem vzhledem k jejímu mládí a kráse neměla/.
Ani nevím jak to dlouho trvalo. Najednou přišel domů a řekl, že jsem vyhrála.
Vrátil se domů a oba se snažíme, aby vše bylo jako dřív. Žádné výčitky, nemluvíme o tom.
leden 19, 2008 21:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]