O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ACH TA MAGIE... PDF Tisk E-mail
Neděle, 04 listopad 2007

 Dobrý deň! Pozerala som tu niektoré články. Veľmi pekne prosím o radu. Mám problém, z anjelského písma som sa dozvedela, že mi škodí moja teta. Býva na dedina ako moji rodičia. Ona sa veľmi dlho venuje čiernej mágii. Teta má vraj so satanom diabolskú zmluvu. Má na každého z rodiny vypracovaný pentragram a každého ničí inak.

 

 

 

     Pred 6-rokmi zomrel môj otec. Vdaka nej. Brat sa rozviedol. Nechodí domov, je zúrivý. Ja som mala byť ochrnutá, oslepnutá, ohluchnutá. Ja som pre ňu najväčšia prekážka. Mňa vťahovala do hrobu. Bola som vnútri celá čierna. Bol vo mne zlý duch. Nemohla som zovrieť ruky. Museli sveteným krížom po mne prejsť, aby to odišlo. Chodím do kostola. V poslednom čase i zapálim za tetu v kostole sviečku a pomodlím sa za ňu. Prosím Pannu Máriu, aby sa prihovorila u svojho Syna a vymazal jej mysel, aby nerobila tieto veci.

 

     Na písme mi anjel povedal, že mi dávala do ucha štuple s kovovými hrotmi, mňa veľmi kúsalo v uchu. Nožíkom by som si tam škriabala, potom mi tam dala chrobáka. Ale ona stále niečo robí. Ja som z pondelka na utorok v noci cítila hrozné bolesti v pravom boku v panvovej kosti. Nemohla som sa na posteli otočiť. Večer som si spravila slaný kúpel so svetenou vodou. Trochu to povolilo.

 

     Ona robí všetko preto, aby sa mi nedarilo. Chcela zničiť náš dom. Poslala naň 18 duchov, do záhrady dala jedy. Vraj všetko čo budeme jesť nám pokazí žalúdok. Neviem dokedy to bude ešte trvať. Sestra s mužom tomu ale neveria - uplne ich "oslepila".

 

     Mám problém: neviem si nájsť svoju lásku. Nedarí sa mi. Velmi pekne dakujem za radu jak na nu, a zelám pekný deň,

 

Miluna 

 

Komentáře (129)add feed
Milunko : Jasmina
Za 1, nepros panu Mariu ale rovnou Jezise Krista a pros ho o Ducha svateho.Nepros ho vsak o vymazani mysli ale obraceni mysli,nebot tetku trapi neco,nevim,mozna zavist,zarlivost ci neco z detstvi,nejaka krivda,pokus se to zjistit,proste tetce chybi laska.
Za 2,pokud to nezvladnes sama,popros kneze od vas z kostela,aby vam nekolikrat vysvetil dum.Sama po te nekolikrat cely dum obchazej pred spanim a rozhazuj sul do vsech koutu s modlitbou. Nerecituj katolicke modlitby ale sama pros Jezise o pomoc svymy slovy,tak jako by jsi prosila maminku,kdyz neco chces. Proste konkretne v jeho jmenu posli ty duchy tam kam patri. Pokojne ale s durazem. Nesmi v tom byt zadny vztek ci zloba ale duraz.
Z kraje bych doporucovala s tetkou prerusit jakykoliv kontakt,ber ji proste momentalne jako necistou.Do doby nez se vsichni ozdravite,potom se uvidi,zda muzete nekdo z vasi rodiny nebo Ty Milu tetce pomoci ale ted je nejdulezitejsi aby jste se dostali z jejiho vlivu. A pamatuj jedno;veskere ceremonie,svicicky nejsou nic platne,jestlize Ty sama neveris uprimne a srdcem v silu naseho Pana.Modlitby maji vychazet ze srdce a ne z knihy. Pak uvidis ze budes zachranena.
listopad 05, 2007 01:25
OMG... : Alena P.H.
To je v rubrice humor nebo uplne vazne?
listopad 05, 2007 03:03
šmarjá!!!!!!! : alena Puntíčkovaná
hele - a zkusilas česnek? Tedy cesnak? Prý to dost pomáhá. Když nic jiného, tak zlepšuje imunitu.A co jsou to ty "štuple"?
listopad 05, 2007 05:05
No to je hodně vážný problém... : opas
Myslím si, že s tímhle čtenáři nepomůžou, ale zkus vzít telefon, namačkat 284 016 355 a svěřit se pánovi co se ozve na druhé straně. Je to velký a uznávaný mág a s magií má bohaté zkušenosti. Nějaké řešení se určitě najde smilies/wink.gif
listopad 05, 2007 05:06
:-))))))) : NČ
No tak jo. S překladem by to bylo lepší.
listopad 05, 2007 07:18
To je hrozné, lidičky, : d@niela
vždy, když čtete něco trochu neobvyklého, tak si myslíte, že to je moje dílo. Ne, ne a ještě jednou ne...
listopad 05, 2007 08:56
Neobvyklého? : NČ
Dobrej eufémismus :-))))))
listopad 05, 2007 09:19
I ty, Jasmíno? : ivanka
koukám, že to válíš...
Taky jsem napřed nevěřila, ale ono je na netu plno "podobných". Někdo věří na magii, jiný na čerty a zaříkávání atd.

Jo, je to stejný rozdíl, jako mezi alkoholem a fetem. Většina lidí bere alkohol jako něco "ne tak moc hrozného" - prostě je to jen droga, která je víc rozlezlá a tedy už schvalovaná a státem podporovaná.

No, a ty různý církve - to je to samý. Ještírkové na vás, ó vy nevěřící ďauři, Aláh, Svatý Duch a bubáci - však oni si vás najdou, jen počkejte!!!

listopad 05, 2007 09:26
no kudlanci : Jasmina
to jako ze se ted budete rechtat na cele kolo ji tim asi pomuzete?
listopad 05, 2007 10:02
No vždyť už opas napsal : Míša šíša
že jí zdejší čtenáři nepomůžou. Plně s ním souhlasím.

Včera jsem připálila cibuli. Říkala jsem si, že jsem pěkný trdlo a nesoustředěná, ale kdoví kdo mi to vlastně přál, aby se mi nepovedl oběd. Taky mě bolela kolena. Myslela jsem si, že to bude způsobené změnou počasí, přece jen už nejsem nejmladší, ale teď to začínám přehodnocovat. Jestli ona v tom nebude černá magie...
listopad 05, 2007 10:17
no - : alena tečkovaná
nakonec - pro jistotu - by ten česnek zkusit mohla. Tím nic nezkazí.
listopad 05, 2007 10:20
Hlavní je, skvěle vykouřit!!!!!!!! : NČ
Při rituálech se vyhýbejte všem druhům plastické hmoty. Oděv by neměl být ze syntetického materiálu. Oltář by měla být jednoduchá deska nejlépe ze dřeva velikosti 20 krát 40 cm. jestliže rituál provádíte v bytě je nejlepší místo u jižní stěny, na tomto místě by jste měly i často meditovat.
Na oltář položíte šátek (v barvách daného rituálu), ale jen z vlny nebo lnu. Na oltáři by dále měly být dvě svíce ( jdena symbolizuje cíl a druhá dotyčnou osobu, třeba vás). Stojí vně oltáře. Vždy na levé a pravé straně stojí další dvě svíce (v barvě daného rituálu). V den rituálu by jste se měli postit a pít jen čistou vodu (ale není to nutnost). Dále je nezbytná nádoba na vykuřovací směs. Do této misky potřebujem vrstvu písku (2 až 3 cm) a usušené listy květů (dle rituálu).
Ochranný magický kruh je velmi důležitý. Chrání nás před negativními vibracemi a symbolyzuje věčnost univerza, neboť nemá začátek ani konec. kruh by měl mít průměr asi metr padesát. venku je nejlepší byrobený z kamenů. Kameny mohou mít odstupy 10 - 15 cm. Na čtyřech světových stranách vždy větší kámen. Důležité je kruh pokládat ve směru hodinových ručiček.
Doprostřed oltáře vložíme měděný vykuřovací hrnec a zapálíme dřevěné uhlí. Teprve když uhlí žhne položíme do něj vykuřovací směs. Stačí množství 1 čajová lžička a po chvíli můžeme přidat další.
Před rituálem musíme vybrané místo s oltářem zasvětit. To se provádí následovně: Stojíme uprostřed kruhu a levou paží kreslíme do vzduchu pentagram, jehož linie je nekonečná. Začneme u pětiúhelníku v levo dole a vedeme paži příkře doprava nahoru, pak paži ve stejných symetrií do prava dolů, pak naplocho nahoru doleva, nyní rukou vodorovně zcela do prava a nakonec doleva dolů k výchozímu bodu.
Zatímco kreslíme pentagram jsme obrácení hrudí i obličejem na jih. Vyslovujeme při tom větu: "Zasvědcuji tento kruh rituálu Venuše, marsu, Dianě atd......" Pak rozpřáhneme doširoka paže dlaněmi vzhůru, potom si klekneme k oltáři a dáme vykuřovací směs na rožhavené uhlí.
Základná rituály by měly trvat přibližně hodinu. Sedíme při tom v tureckém sedu a zdravíme příslušnou planetu, děkujeme jí a poté předneseme svá přání. Pak tiše nějakou dobu meditujte a soustře´dte se na svá přání. Svou formuli přání, kterou si volně zformulujete můžeme během rituálu několikrát opakovaat.
Na konci ještě jednou poděkujeme.

listopad 05, 2007 10:28
ano Jasmína má pravdu, : Inka
stejnorodé myšlenky přitahují zase lidi stejnorodého smyšlení(tito lidé jsou naladěni na stejnou vlnovou frekvenci), teta nebo její účinky na Tebe nebudou moci pokud, pokud se budeš snažit myslet a konat čistě a upřímně, žádný vztek, či nenávist, žásné negativní emoce (čistým myšlením se dostaneš do jiné vlnové sféry myšlení a cítění)a tím budeš mít ochranu shora. Též bych se modlila a poprosila o pomoc u pana faráře v kostelele.
Ono každému se všechno vrací a nevětším hříchem je černá magie, ať je teta jakákoliv (to je její volba), je to zkouška pro Tebe, jak se k tomu postavíš. Většinou se nám v tomto životě vrací karmické věci jenže si většinou nepamatujeme co jsme prováděli v životech minulých a také komu. Já k modlitbě přidávám, to že s láskou a pokorou děkuji za situace, které mi poslány(i když jsou sebehorší), abych je prožila a tím měla možnost si vyčistit karmu a také mě to většinou posílí a věci co prožít nemusím, tak prosím, aby mě obloukem obešly (mám totiž nějakou tendenci toho na seba natahovat víc než je nutné.
listopad 05, 2007 10:39
no vidis NC! : Jasmina
Taky dobra rada. Ackoliv si troufnu podotknout ze Milu je krestanka. Muze vse ucinit jak ji napovidas ale nezasvecovat zadne planete ani zadnemu jinemu bohu. smilies/smiley.gif
listopad 05, 2007 10:44
Jasmííí, to už je na ní. : NČ
Nejdůležitější je to vykouření. Vždycky!
listopad 05, 2007 10:53
NČ, ty jsi hlavním povoláním asi čaroděj ze země Ozzzzzzzzzzzz : ivanka
tohle by jen tak někdo napsat nezvlád...
jo, to by určitě mělo pomoct

listopad 05, 2007 10:54
Míša šíša : Jasmina
Cibule pripalena opravdu nebude magie ale fakt ze jsi byla slemazl. smilies/cheesy.gif
Nicmene jsem poznala par rodin,v cizine,kde nektere zeny skutecne provozovaly cernou magii.Alkoholismus,drogy,nesoulad,kriminalita a co horsi-vadne potomstvo jsou bezne jevy v jejich vlastni rodine. Videla jsem parkrat exorcismus ale to hlavni-videla jsem psychickou manipulaci a kolikrat zirala co ta psycha dokaze s lidma udelat. A je jedno zda ve zlem ci dobrem. Silu to ma...coz potvrdi i psychiatr
listopad 05, 2007 10:54
vy si z toho děláte legraci, : Inka
ale ono když se tomu nějaký čas věnujete, každý jinak z jiného konce.
Vím třeba a také jsem osobně zkusila, že třeba talířek ze solí položený v bytě, stahuje negativní energie a to velmi silně, tu sůl je ale potřeba pak vyhodit. Což ale také znamená, že není dobré mít v domácnosti jen tak otevřenou slánku a pak si tím solit, to všechnu špatnou energii sníte. Mám ráda učení Feng shui, to je o očistě prostoru od negativních energií:

http://www.cakry.cz/feng-shui-tipy/energeticka-ocista-prostoru

Mrkni se na to Milu, mám to vyzkoušené, funguje to dobře. Také bych vyhodila nebo nějak zlikvidivala, veškeré věci co jsem od tety kdy dostala, je to nějaké její energetické jak se k Tobě dostat.
listopad 05, 2007 10:56
Jo Inuš, : NČ
zrovna tudle jsem též čistil karmu. Samý usazeniny, rošt neprůchodnej. Teď je zase OK.
listopad 05, 2007 10:56
Ivanko .-)))) Ani já jsem to napsat nezvlád. Jen volíznout - to zvládám : NČ
.
listopad 05, 2007 11:01
Inko : Jasmina
presne,je to vse na bazi frekvenci. Proto to take funguje. Psychika je vec opravdu slozita.A clovek muze byt neco jako transistor. Zalezi na jakych pujde vlnach. Proto je zde tolik kudlanku,co se nad tim placaji do kolen,jenze oni se pravdepodobne nesetkaly s pravou carodejnici. A tim nemyslim treba zrzavou Danielu z carodejnickeho kramku v Praze,...ikdyz,osobne ji neznam takze nevim zda ma schopnosti ci zda je pouze sasek.
listopad 05, 2007 11:04
Transistor? Polovodič? Zesilovač? ?????? : NČ
Do starejch kolen se rozhodně neplácám. Ale zato čelo už mám uplně voplácaný :-(((
listopad 05, 2007 11:11
NČ no tys musel asi pěkně škodit : Inka
v minulých životech smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
možná, že bys potřeboval něco silnějšího, když i rošt neprůchodnej smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif



listopad 05, 2007 11:13
hele NČ, : Inka
to to pleteš, Ty jsi dnes a denně naladěnej na nějaké sexuální frekvenci, tady je to fakt trochu jinak smilies/cry.gif
listopad 05, 2007 11:16
No jo, EnČé, : Vodoměrka
jestli máš neprůchodnej rošt, tak asi bys potřeboval očistit ten tvůj plošňáček - co tak vykoupat v lihu, vyměnit pár tvých zbytečně velkých odporů, přidat sem tam nějakej ten kondenzátor, rozpumpovat cívku, do kolen přidat ze dvě červený a dvě zelený LEDky a na střídačku signalizovat, jsi li ochoten či neochoten... no a samozřejmě to chce dobrý zdroj, abys měl odkud brát energii... hahaha...



listopad 05, 2007 11:19
Milunko, : Vodoměrka
jediná rada je věřit a modlit se v dobro a že bude líp. Víra tě ochrání, modli se, abys byla silná a statečná a všechny ty tetiččiny zla překonala a přej jí, aby se její duše uzdravila.
listopad 05, 2007 11:23
Inko, to si děláš legraci, nebo tomu fakt věříš? : ivanka
Nevím, nějak jsem si myslela, že jsi velmi rozumná mladá ženská. Nebo se snad pletu?
Mj. pokud si děláš legraci, tak promiň...
listopad 05, 2007 11:25
tak ted premejslim : Jasmina
jaky odpory ma NC zbytecne velky. JO,ze by potreboval rozpumpovat,to si predstavit umim,to on nekdy signalizuje.
listopad 05, 2007 11:25
Ale ježišmajrááá, pátý přes devátý ! : NČ
Nojo, rejpnu si, a čarodenice hned do mě. Koupaly by v líhu (což, to zvládám vobčas docela úspěšně i sám), vrtaly kolena, věšely ledky bůhví na co... S tou energií to je ale už slabší :-(
listopad 05, 2007 11:27
No tak třeba : Vodoměrka
odpor k věcem, kterým nevěří nebo nerozumí. Třeba tady k tomu tématu, že nemůže pochopit, že i v dnešní době jsou na světě hodně věřící lidé, kteří se nechají ovládat a manipulovat a nemusí přitom být na hlavu...

listopad 05, 2007 11:27
Neboj, EnČé, : Vodoměrka
já poprosím kámoše a oni ti nějakej ten silnej zdroj zapůjčí nebo darují... doživotně...
Jen si řekni, jestli bys raději v provedení světlém či tmavém.... smilies/grin.gif
listopad 05, 2007 11:30
Ivanko, : Inka
jsem poměrně moderní ženská a přes to tomu věřím a žiju podle toho, protože to prostě funguje, ale nikomu to nevnucuju. Ale každý má život takový jaký si zaslouží, dle svého výběru a rozhodnutí, takže tak.
listopad 05, 2007 11:31
KUDLANKY : ivanka
tak to se omlouvám... já myslela, že už většina lidí ví, že žijeme v 21. století...
Nojo, každej sme nějakej...
smilies/angry.gif

listopad 05, 2007 11:31
NČ :))) : Míša šíša
Copak ty jsi na tom ještě dobře, ty máš jen voplácený čelo. Mně ale vylejzaj oči z důlků. A to je horší!!!
listopad 05, 2007 11:32
Míšo, já už je sbírám ze země... : ivanka
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 05, 2007 11:38
Jasmí, co to je "slemazl"??? : Míša šíša
Tohle slovo jsem v životě neslyšela. Pochází z Bruselu nebo z Hradecka? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 05, 2007 11:39
no právě proto Ivanko, : Inka
že už je to 21 století...., tak bychom měli udělat nějaký ten posun v myšlení. Ale asi jsou k tomu buhužel donuceni jen lidé, kteří musí řešit a projít takovýmito prapodivnými situacemi a to nikomu nepřeju, je to děs.
listopad 05, 2007 11:39
Je sice fakt, : Myška
že je ještě mnoho neprobádaných jevů mezi nebem a zemí, ale úvodní dopis mi přijde jako odněkud dvě století zpět. To musí být strašný život, každý neúspěch vysvětlovat zlou tetičkou škodičkou. Ale zase je to na koho svést. Přiznám se, myslela jsem zpočátku, že je to legrace, a ani teď nejsem stoprocentně přesvědčena, že to je míněno vážně. V dnešní době...
listopad 05, 2007 11:40
Vodomilko : NČ
tvejm kámošum teda fakt závidim, že maj energie na rozdávání.
Inuš - jestli věřím nebo nevěřím v nějaký návraty čehosi pozitivně nebo negativně vysílanýho? Kdybych uvažoval takhle, budu se třebas i chovat podle toho, ale to pak nebude od přirození, nýbrž z vychcan*sti nebo ze strachu. Což takhle žít a chovat se solidně, protože takovej prostě chci bejt?
listopad 05, 2007 11:40
Ivanko, : Míša šíša
tak ty jsi na tom úplně nejhůř. Zkus to vykouření!
smilies/wink.gif
listopad 05, 2007 11:41
Myško, já jednoznačně vidím, že je to pravdivý, : ivanka
jen se podívej, co lidí to tu hájí... to znamená, že by to klidně, kdyby se asi nestyděli, napsali taky. A Inka sem dala nějaké stránky, kde si můžeš koupit všelijaký amulety, talismany, zaříkávadla...
Vyčistí to leda tak kapsy těch, co tohle všechno "žerou" - a přinese blahobyt vezdejší těm, co s lidskou hloupostí obchodují.
Jo, každý jsme nějaký - někdo holt ještě dneska věří na čáry máry fuk...
listopad 05, 2007 11:45
Míša šíša : Jasmina
Kdepak ani Brusel ani Hradecko)))to je z jidish a znamena ten komu se nedari,po cesku neco jako chomout. Slemazl s S s hackem. smilies/wink.gif
listopad 05, 2007 11:50
Ivanko, : Myška
vidím to taky tak. Obchod s lidskou hloupostí je věčný a vděčný.
listopad 05, 2007 11:50
tak to jsi to Ivanko tedy špatně pochopila, : Inka
to není o nakupování amuletů, ale o tom jak očistit prostor od negativních energií v kterém sama žiju, ani já nenakupuju amulety, zase rozumně. No každý si z toho asi vybere argument co potřebuje.
listopad 05, 2007 11:52
Budu muset probrat seznam : Myška
příbuzných a známých, kterým bych mohla stát za to, aby mi škodili. Protože jsem už víc jak týden nějaká nachlazená, nebo zavirovaná smilies/grin.gif, a to mohlo být právě dílo čarodějky škodičky. Nebo to, že mi ráno ujel trolejbus...
listopad 05, 2007 11:53
Inko, : Myška
a jak čistíš prostor od negativních energií? A jak vlastně zjistíš, že tam nějaké jsou? Nebo to prostě předpokládáš?
listopad 05, 2007 11:55
zijeme v 21. stoleti : Jasmina
no a co? Ztrati se kvuli tomu veskere energie ze Zeme? Zname elektriku,radiove vlny,radioaktivni zareni,fotony,ionty no tak jednou veda zmeri i jine vlny. Nakonec parapsychologie je dnes uz veda a telepatie je take prokazana a vyuzivana a dokonce v armadach zneuzivana. Jasne ze vse se da zneuzivat i ke skode sve,jako vzdycky tomu bylo,tak tedy i svadet neuspechy na teticku. Pokud je vsak prokazano ze teticka skutecne zaklina,pak je to na povazenou. Neni v tom nic jineho nez teticcino napojeni na jine dimenze a znuzivani toho. Ze se to obrati proti ni casem,to si snad uvedomuje spousta lidi,ze co zasijou,to sklidi. smilies/wink.gif
listopad 05, 2007 11:56
magnetismus : Jasmina
chce nekdo tvrdit ze neni? A vidime ho? Ne,jen citime. A ti co citi lasku-neni to snad energie? Pred cim se chcete schovavat,pomuze to nekomu,schovavani se?
listopad 05, 2007 11:58
Jo Myšáku : NČ
při tom probírání se taky nezapomeň ujistit, jestli´s čirou náhodou nezapomněla 10x rozeslat dopis, co ti před týdnej došel v emajlu. Tím by se mnohé vysvětlilo!!!!
Já jsem jednou takhle nerozeslal, a hned ten večer se mi těsně před koncem detektívky na čt1 vypnulo nahrávání videa, takže jsem pak nevěděl, kdo je vrahem. Pak, asi za dva dny, jsem dopis 10x rozeslal, a voni hned ten večer opakovali detektívku na čt2 ! A pak, že to jsou blbosti!
listopad 05, 2007 12:00
tak vidis NC : Jasmina
jak to funguje smilies/grin.gif smilies/grin.gif

No neee,hlavne ze je sranda co? Inku sice osobne neznam ale fakt si nemyslim ze si kupuje amulety. Tak nemichat prosim hadry s ubrouskama.
listopad 05, 2007 12:03
Myško, to je přece velmi jednoduché, : Inka
to přece cítíš, tak jako zimu nebo horko, že máš s někým špatný vztah, že zbytečně Ti škodí i přes to, že mu nic neděláš, že Tě někdo jen vysiluje svými problémy a stresy, aniž by je sám řešil, že se nějakém prostoru s někým třeba stále hádáš ačkoliv jinde jste třeba docela v pohodě, je toho víc a je to trošku o vnímavém cítění.
To jak ten prostor vyčitíš, je docela normální úklid své domácnosti, fyzického těla - denní hygiena a očista myšlení - že se snažíš chovat dnes a denně slušně a solidně (jak píše NČ), leč bohužel to není i přes to, že jsme v 21. století každému vlastní, tak to je popsané v tom linku co jsem dala před tím, nic složitého.
listopad 05, 2007 12:05
Jasmí, dík za info : Míša šíša
Šlemazl - tak konečně už vím, kdo jsem. Ten komu se nedaří. A já už myslela, že v tom budou ňáký čáry. Uff, to se mi ulevilo.
listopad 05, 2007 12:23
Inko, : Myška
nemohu Ti dost dobře argumentovat, tuto problematiku nemám zmáknutou jako Ty. Ale hrozně mi to zavání šarlatánstvím, tmářstvím, a tak. Jeden příklad - tchyně měla fenku, ta fenka měla zhoubný nádor na krku, který jí tchyně nechala dvakrát operovat, když se vytvořil potřetí, vzdala to. Shodou okolností měla tchyně kamarádku, která se zabývala těmito zlými a dobrými energiemi, a já nevím čím ještě. Tvrdila, že fence posílá léčivé Reiki, a že se jistě uzdraví. No, neuzdravila, ani její stav se nezlepšil, jek tchyni mystifikovala a živila v ní falešnou naději. Jsem ke všem těmto záležitostem skeptická, moc skeptická. A jak se říká, věřím sobě, a pomocnou ruku hledám na konci svého ramene.
listopad 05, 2007 12:29
já dělám to stejně Myško jako Ty, : Inka
jen jsem prostě byla donucela v životě určitými neuvěřitelnými prožitky projít a nějak je pořešit, tak aby mě nezničily, ani já to nemám zmáknutý, ale vím, že co mi pomohlo a že bylo opravdu velmi těžké v dnešní době najít rychle opravdu dobrou a fungující pomoc. Se šarltánstvím to nemá nic společného, určitě bych si nikdy nezahrávala s magií ani se šarlatánsktvím.
Ke Tvé zkušenosti s tchýní a fenkou bych se postavila asi jinak, třeba takhle i přesto, co si o mně budeš myslet:
Ono nic není náhodou i když to tak vypadá. Říká se, že zvířata natolik milují svého pána, že z něho dokážou stáhnout jeho nemoci a v rámi té lásky jí vzít na sebe. Když se podíváš co z duchovního hlediska znamená tato nemoc a kde je umístěná (neznám Tvou tchýni, tak to tak ber)
Krk
Člověk se brání zážitkům, které nechce připustit.
Rakovina
Nedoceněná osobní situace, snížená obranyschopnost, vnitřní izolace, bujení negativních pocitů.

Asi by se spíš tchýně měla zamyslet nad tím co je špatně, protože teď by se tato nemoc mohla objevit po čase i u ní.
Třeba ty tchýniny pocity uvnitř byly natolik silné, že na to ta Reiky energie ani ty operace prostě nestačily.
Ono všechno na světě začíná nejdříve myšlenkou, vynálezy, nemoci, uzdravení....., tak je jen na nás jaké myšlenky budeme produkovat.








listopad 05, 2007 13:00
Myška : Jasmina
Vis,vono se ted vsude pise ci rika ze pri trose cviku muze byt;carodejem,lecitelem,vedmou,kartarkou atd. kazdy. Muj osobni nazor je ze ne. S davkou citlivosti ci nejakeho umeni se bud narodis,-je to jako kdyz se narodi velice dobrej muzikant,zpevak,malir. Slysela jsem take,ze u nekterych lidi se neco projevilo po bud tezke nemoci ci urazu. Ale jinak... Podivej se jen kolik tu mame zpevaku,celebrit a ted vazne-kdo z nich opravdu umi zpivat? A tak je to i s lecitelama. Jsem presvedcena ze mezi nami jsou,ti pravi co skutecne neco umi. Tak jak si kazdy muze broukat pro sebe,treba ve sprse ci na zachode,tak si kazdy muze doma meditovat,urcite to prospeje. Ocistu domu,ktery neni nijak vyrazne zatizeny zvladne take kazdy sam,naucit se obrnit proti energetickym upirum (vecne si ztezujici kamaradky,slidiva tchyne atd.) muze kazdy,zrovna jako se pozitivne naladit ale tomu se spise rika zrani a nabyvani moudrosti.Na to aby nekdo pomahal druhym uz musi mit opravdu dar. O tech se ale vetsinou nepise v mediich ani nemaji sve inzeraty na internetu.Oni sami se nijak nenabizeji,nikomu. O tom jsme kdysi uz tady debatovali. Tihle lecitele se nevzpouzi spolupracovat s lekari,proto pri tak vaznem onemocneni jako je rakovina si to neberou na triko sami a nebrani pacientovi v klasicke lecbe chemoterapii,operaci.Sami mohou jen takoveho pacienta posilnovat.To ze mnohe nemoci souvisi s nasim stylem zivota (i vnitrnim stylem),karmou,to zase blbost neni ale je to uz prastara asijska medicina.Chripkove epidemie,to je neco napul. Neoslabeny clovek ma dostatecnou imunitu aby to nechytl.A to dokonce i v plnem autobuse smrkajicich lidi. To ze to chytne, predchazi neco,co se udalo i nedlouho pred kontaktem s bacilama.Mozna stres,mozna fyzicke vycerpani,vystaveni se pruvanu a nebo chybejici vitamin,protoze jsme dlouho pojidali nevhodne jidlo. Vse se vsim. Ale kdyz je clovek smutny,ma starosti,problem,je nachylnejsi. Tudiz kdyz to vezmes do detailu-i blba chripka muze nekdy byt kvuli nejake negativni carodejnici. Takova tchyne ktera stve proti Tobe muze,...to je naramna carodejnice smilies/grin.gif No a taky pak v takovem prostredi muzes byt vecne nemocna obycejnejma nemocema jako chripka,nachlazeni,angina a to se muze opakovat.
listopad 05, 2007 13:01
Je to zajímavý, : Jitka
jak to má každý člověk v hlavě nějak jinak uspořádaný. Nikdy (myslím, že fakt nikdy) jsem nepřisuzovala něco, co se mi stalo špatnýho, vlivu někoho nebo něčeho jinýho, vždycky jenom sama sobě a okolnostem. A ani by mě to nenapadlo, přestože i moje snacha věří různým vlivům z vesmíru. Možná by se mi to všechno i líp snášelo, kdybych si mohla říct, tohle jsem nezpůsobila já svou blbostí, ale..... Nějak mi to ale hlava nebere.
listopad 05, 2007 13:07
Inko : Jasmina
Kdyz si predstavim jednoho nedavno zemreleho na rakovinu a jeho zivot pred tim-nemohu nez souhlasit. V detstvi nebyval oceneny a tak se potom snazil ale na nevhodne draze..cimz ublizil mnoha lidem okolo. Ublizoval protoze uvnitr byl nesvobodny.Pak prisla rakovina a dlouhe umirani.
Kdyz vezmu jatra,mnozi samani z prirodnich kmenu trvdi ze tam sidli duse. No to je jedno kde sidli ale faktem je ze nemocna jatra silne ovlivnuji negativne osobnost cloveka.Kdyz to vezmu jednoduse,kurak je zavislak ale jinak se jeho chovani nepromnenuje,kdezto alkoholik nebo drogove zavisly(vynechavam marjanku),meni svou povahu. Nejsou to jen zmatene mozkove bunky,to ma kurak taky -ale hlavne jatra,co tohle odnaseji a tim se projevuje zmena osobnosti.
A naopak,i clovek ktery nepije,nefetuje,ba nekouri,zije zdrave ale je povahou zly a pretvaruje se-muze si zrujnovat jatra.
listopad 05, 2007 13:15
Hmm, : Míša šíša
můj tchán zemřel na zhoubný nádor jater, nekouřil, nepil alkohol, nebral drogy a byl to náramně hodný člověk, který zaručeně nikomu neublížil.
listopad 05, 2007 13:21
Jitko : Jasmina
Clovek by nemel blbnout a byt stale na zlate stredni ceste. Ne z extremu do extremu. Jasne ze si clovek nadela problemy svou neznalosti nebo se semelou okolnosti tak ze clovek jenom zira a nemusi to byt ausgereht magie.
Vse souvisi se vsim,jestli to ted pochopite,kdyz se malinko rozepisu;
Jedna tchnyne provozuje (asi dodnes cernou magii). Cernou proto ze si preje ublizovat ostatnim.
Pominu ted jine dimenze,ikdyz v jejich sily verim taky. Zenska ktera zamerne ublizuje,ikdyz jen myslenkou a ceremoniema je proste uz negativne naladena.Z toho vyplyva ze veskere normalni rodinne situace resi na jine urovni nez jina fajn a vyzrala zena. Urcite i vychovu svych deti.Mozna i proto se ji syn dal na drogy,-dusledek nespravne vychovy.Touha ovladat magii = touha ovladat jine. Proto se nesnesla pak se svou snachou ackoliv ta se ji snazila respektovat,furt tam neco drhlo.Snacha,ktere slo o to mit harmonickou rodinu a lasku muze furt narazela na prekazky,drogy,alkohol;karty a baby,domaci nasili. Takze ikdyby ta magie vubec jako takova neexistovala,uz jen to ze ta tchyne se takto naladila zpusobuje dodnes u nich jen problemy,utrpeni.Tresnicka na dortu ovsem je,ze jednou k ni snacha sla,dvere byly pootevrene a ona se zarazila pri podivnem rozhovoru tchyne se svou kamoskou; obe tam nad otevrenou bibli snad palili cukr a zaklinaly jednu konkretni mladou tehotnou aby o to dite prisla. A ona potratila ve 3 mesici,ta chudera.
listopad 05, 2007 13:32
princip : Jasmina
je takovy ze i zmanipulovana zena co prijde o sebevedomi,jak v bludnem kruhu nachazi porad stejne typy chlapu a to uz vsichni vime.Jedina cesta je osvobodit se tim ze zacne myslet pozitivne,o sobe a o svetu kolem.Tim dozraje a uz se nenecha napalit. Pak take uplne spontanne sama vyhledava jinou spolecnost na bazi-"vrana k vrane seda". Jestlize takova zena zmoudri,byvala spolecnost ji uz nenaplnuje a ona hleda jinou-sobe podobnou. Zlo uz nad ni nema moci. Princip ochrany proti magii je stejny. Vy,co se citite fajn ve svem tele a ve svem svete,nemusite proto mit z magie zadny strach. Zlomeni nohy,chripka ci spalena cibule jsou situace,ktere nam daji take podnet i k zamysleni ale jinak jsou to situace co bezny zivot prinasi.
listopad 05, 2007 13:38
Míša šíša : Jasmina
A jsi si jista ze ten hodny tchan nemel peklo na zemi s tchyni? Mozna ze na povrchu nebylo nic videt.Pokud mu tchyne neznym stylem neustale zatlacovala ego-projevilo se to mozna i tou rakovinou.
listopad 05, 2007 13:51
Jo, tak to by mohlo bejt vono! : Míša šíša
Na zatlačování ega je tchýně kadet. Teda to ale nechci ta svoje játra vidět. Ta musejí bejt v hroznym stavu! Kouřím, leju do sebe alkohol a ještě mě lidi okolo zatlačujou ego. Kolik mi dáváš času? (Pozn.Nefetuju)
listopad 05, 2007 14:10
Míšo!!!! Navrhuju vykouřit ! : NČ
Teda - nejen .... ale i bábu!!!!
listopad 05, 2007 14:20
myslím, že to Jasmína vystihla : Alex
Nemůže na tebe nic a nikdo, když ho nepustíš, je to o manipulaci. I kdyby teta žádnou "čarodějnickou" moc neměla, ta skutečnost jak se jí děsíš ti už stačí, abys prožívala to co prožíváš. Prý i zánět slepého střeva se dá vsugerovat. Nevěř tomu, že ti teta může uškodit, zkus se od toho vnitřně sama oprostit a přesvědčit.
Tím nechci černou magii nijak zlehčovat. Sama tomu moc sice nevěřím, ale na negativní energii jsem byla donucená uvěřit.
Asi před 6 lety jsem se s rodinou přestěhovala do staršího rodinného domu a z nějakého nepochopilelného důvodu, jsem se tam začala hrozně bát. Bylo to nepochopitelný, ten děs co jsem cítila a snažila se sebe přesvědči, že si to namlouvám. Za půl roku mi sousedi řekli, že se na půdě v našem domě oběsila manželka původního majitele a ten muž byl moc zlý.
Jsem hodně citlivý člověk, ten dům jsme nechávali očišťovat, prý pomáhají oblázky před vchodem. Nakonec tam stejně nebydlím, ale bydlí tam jíní lidé a myslím, že docela spokojeně. Nikdo jiný z mé rodiny podobné stavy jako já, neměl.Je to o psychice.
listopad 05, 2007 14:29
Míša šíša : Jasmina
Jak radi NC,vykur babu a muzes se dozit krasne i pre 80tku. smilies/grin.gif Teda NC by dneska jen vykuroval smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Uz signalizuje ze je rozpumpovany,ted mu jen najit to kuridlo.
No,Miso,vzhledem k tomu ze ma teta zila,pila jedla zdrave,s kazdym prdem letela k doktorovi,preventivni prohlidku nevynechala ani jednu a nedozila se 56ti a moje mati huli,rada si obcas cucne,jedinej lekar,ktereho navstevuje je ten veterinarni a svou segru uz prezila a zatim je v pohode,tak si myslim ze ty Tvy jatra huntuje pouze tchyne. smilies/cheesy.gif
listopad 05, 2007 15:05
Ano, na psychiku : Jitka
věřím taky. A to, že se někdo zabývá černou magií, aby někomu záměrně škodil, to vypovídá o dotyčného zlé povaze a že se mu to někdy "povede", tomu klidně věřím. Potratů je spousta, já jsem ho kdysi taky prožila a věřím, že mi to nikdo nepřál, natož, aby kvůli tomu prováděl jakési kejkle. Ale psychika, to je něco jinýho, proto jsem si ve špatných obdobích vždycky říkala, že tomu nesmím podléhat, abych si nepřivodila nemoc. Ve své rodině mám totiž několik případů, kdy opravdu špatná nemoc následovala brzy po psychicky velmi náročném prožitku.
listopad 05, 2007 15:14
jo : Jasmina
princip woodo (nebo jak se to presne pise)je takovy,ze kouzelnik kmene udela ceremonii,vyslovi prokleti na urciteho clena. To prokleti se zakceleruje v momente,kdy se ten chudak o tom dozvi. Musi se o tom dozvedet,jinak by nezemrel. Proto ma kouzelnik sve lidi,kteri slouzi jako poslove a ti musi oznamit to prokleti te obeti. A dnes uz kazdej psycholog ci psychiatr potvrdi ze sugesce je mrcha potvorna. Jak jsem psala o te magii na potrat,tak si osobne myslim ze to te mlade zene bylo nejak oznameno. Mozna zpusobem ( a coz je jednoduche,protoze me hruzne zkusenosti s magii jsem nabrala v evangelicke cirkvi)-"Buh mi oznamil ze Ti to dite nekdo nepreje" no a v mlade matce se spusti strach,panika,...coz ale vime ze je take chemie no a potrat je tu. Takze kdyz si to vezmete suma sumarum-cerna magie neni nic tezkeho. Nezabira pouze na sebevedome a ciste lidi,at jsou i verici a nezabira na opravdu presvedcene ateisty. Jenze ateista muze mit v psychice taky nejakou skulinku. Jednou zapochybuje....Proto napr. dobry verici,opravdu verici,poctive a bezistne -je na tom jeste lepe nez ateista. Je chranen. Mozna bohem ale ja klidne prijmu i od ateistu-ze je chranen svou zdravou a pevnou psychikou.
listopad 05, 2007 16:07
Jojo, to jsou věci mezi nebem a zemí ! : wendy
Strašidelné lokality kde se koncentruje negativní energie, kde se stalo něc zlého, existují, s tím bych taky nežertovala. Taky znám rodinu, kde "strašila" nedávno zemřelá babička. Už z toho byli na hlavu, a tak ač nevěřící podnikli, co jim kdosi poradil- dali za ní v kostele sloužit mši. Nevím zda zafungoval princip věř a víra tvá tě uzdraví či něco jiného, ale jisté je, že strašení ustalo. Jiná věc je tato : člověk, kterému bylo předpovězeno, že zemře na uštknutí hadem, cestoval do Afriky. Hned po příletu jej uštkl had, a muž zemřel. Zemřel ale z vyděšení - ten hádek nebyl vůbec jedovatý. Psychika je ošidná věc a kdo s ní umí...
listopad 05, 2007 16:10
šarlatánství, amulety, magie... : bb
nepodceňovala bych to, ale k tomu musí dojít každý sám...právě ti nejnevěřícnější ze všech bývají často vystaveni situacím, které je donutí nahlížet na to jinak, poučit se, nepovyšovat se a neodmítat něco jen proto, že se jim to nepřihodilo, nebo že tomu nerozumí, neumí si to představit...dala bych si pozor na "povolané" osoby, jak se někdo za takovou prohlásí, jde mu o prospěch - ať už v jakékoli formě, používat rozum, intuici, cit, instinkt a ohlídnout se občas po moudrosti předků, neodmítat bojovně cokoli co nejde nahmatat, to každému jen prospěje
listopad 05, 2007 17:44
... : bb
copak vy jste nikdy v těžké situaci nevyhledali podvědomě něco, co vás posílilo? mně když bylo zle, zavedlo mě to do míst, o kterých jsem nevěděla, lesem mimo silnice a cesty, k řece, a vracela jsem se tam téměř denně až do doby, než bylo lépe...cítila jsem, jak mi ta vodní energie čistí hlavu, jak se mi ulevuje, čerpám sílu...copak jste nikdy nevyzkoušeli telepatii? já ano, a dařilo se, chci-li hodně, opravdu silně, propojím se... zažila jsem ale i opak, jsem velmi racionální člověk, ale v tu chvíli jsem doslova nevěděla, kam se před tím schovat
listopad 05, 2007 17:48
... : bb
protože ve chvíli, kdy jsem cítila, že se "žhaví dráty a spojení navázáno", jsem byla lehce paralyzovaná, nemohla jsem se soustředit na nic jiného, vnímala jsem jen tohle..stejně tak jsem viděla ruce své sestry, když prováděla reiki (cosi jako bezdotyková masáž, hodně laicky a zjednodušeně řečeno) nemocného člověka, jak jí zešedly předtím umyté dlaně, "ušpinily" se negativní energií nemocného orgánu nebo co, to nevím, ale ona byla unavená, ten nemocný ožil a cítil se dobře, a ona si "čistila" dlaně nad ohněm


listopad 05, 2007 17:53
... : bb
stejně tak už vím, proč jsem byla často nemocná virozami, rýmami apod., ty dva roky, kdy jsem byla psychicky poněkud v nerovnováze...jak se hodila do klidu duše, jsem zas jak rybka a hřib, když viroza, tak jednou do roka

no a když to funguje od nás dovnitř i ven, proč by to nemohlo fungovat naopak...u citlivějších, vnímavých lidí?
listopad 05, 2007 17:57
... : bb
není lepší občas opustit naše ironické pochybovačství až ignoranství, a něco přijmout jako skutečnost, které třeba nerozumíme ?
listopad 05, 2007 18:00
... : bb
Miluně nepomůže zpochybňování a shazování toho, co napsala. Ale je na tom lépe, než jiní, kteří do toho zabřednou jako ona a neví kudy kam. Má výhodu víry. Církev k tomu nepotřebuješ, Miluno, zvládneš to sama. Jsi-li silně věřící, pomůže víra, uleví se ti - aspoň. Tak, jak ti radila Jasmína, to se mi zdá nejužitečnější rada. Jen bez toho faráře bych se asi obešla...
listopad 05, 2007 18:05
bb : Jasmina
Farar ma byt pro Milu jako podpurny prvek,kdyby se ona sama necitila natolik silna a mela o sobe pochyby.Coz trochu i predpokladam kdyz pise ze chodi do kostela. Nakonec,od toho prece ti farari tu jsou,aby pomahali a sil dodavali,ze? Tak at makne a vysveti celej dum,kout od kouta. smilies/cheesy.gif
listopad 05, 2007 20:46
Svatá prostato, : strejda
NČ, promiň, že jsem použil Tvůj oblíbený koment. Hledal jsem něco slušného...Čtu a zírám.
...Černá magie, andělské písmo, 18 duchů (a byl mezi nimi i Hopkirk? Pokud ano, tak ho pozdravuj), svěcený kříž, koupel ve svěcené vodě...ojoj, ta víra, ta dává někomu zabrat...)
Pokud si z nás ta paní netropí šoufky, tak je to případ spíše pro psychiatra.


listopad 06, 2007 00:43
Inka také a s talířkem a solí, jo? Jasmína..., bébéčko...i Wendy tomu věří???. : strejda
Také jsem slyšel o zrcátkách pod postelí. Čím větší zrcadlo, tím menší "geopatogení" zooony.
Tím větší kšeft mají sklenáři.
Teda - ta pavěda s vámi cloumá...
No děvčata, jsem zklamán Vašimi komentáři...A budu se z toho dlouho hojit.



listopad 06, 2007 01:05
... : bb
no tak o Hopkirkovi ve skříni, zrcadlech pod postelí ani ničem podobném jsem nepsala, já prostě neodmítám nic předem jen proto, že to neznám, nesetkala jsem se s tím, nerozumím tomu
a už vůbec nezpochybňuju sdělení druhých lidí...protože nemusím věřit na duchy pod postelí a ve zdi, ale můžu, skoro se mi chce napsat musím, věřit tomu, že někdo se cítí tak, jak říká(píše), že takové věci a jevy vidí a vnímá...ať už je to vhodné pro psychoterapeuta, kamarádku, faráře nebo psychologa a nebo jen potřebuje hodně dlouhou dovolenou a odstup od některých lidí...a jestli ti někdy nebylo těžko na duši a nepomohla ti očistná energie přírody, jestli jsi jako dítě neměl svůj rituál pro štěstí, amulet na cesty, nebo něco podobného, tak jsi robot smilies/smiley.gif

listopad 06, 2007 01:46
no tak tady je presne videt : Jasmina
na Strejdovi,jak patologicky muzeme na tomto svete nekomu ublizit aniz bychom jen v mysli na ublizovani pomyslili.A toz se uz nedivim dokonce i tem extremum podivnych motivu vrazd,valek apod. Jen proto ze ja,bb,Inka verime vecem,kterym strejda neveri,zapricinujeme ze se nyni strejda musi dlouho hojit.No ja jen doufam ze to strejdo nemyslis vazne?Jsi opravdu zklaman? Jen pro tohle? Umis si predstavit ze vkladas nadeje napr. do syna,ze z nej bude jednou doktor prav a on se da na reznika? To je teprve zklamani a jeste k tomu neopravnene,pac i syn zije svuj zivot. smilies/grin.gif Ale budiz,syny si otcove vychovavaji,tak se tam toleruje trochu jim do zivota mluvit. Ale ja napr. jsem vubec netusila ze Te zklamu....ja totiz nevim ani co do mne vkladas. Ja si tady pouze svobodne pisu s ostatnima diskutujicima sve nazory a postrehy,nic vic. Jen maly detail,-ja neverim. Ja si dovolim rici ze uz vim. Dukazu pro sebe mam dostatek. smilies/wink.gif
listopad 06, 2007 02:11
osmnáct duchů? : Valéria
jak tomu mám rozumět?tojakože se ta teta osmnáctkrát upšoukla? A to jako najednou v kuse? no tak to se ti nedivím, to musela být hrůza.
listopad 06, 2007 05:42
Inu, Strejdo, : Vodoměrka
tak teď jsem zase zklamaná tvým komentářem já. A to jsem tě měla za rozumného a fajn chlapa.
Ale vysmívat se věřícím? Jen proto, že mají svou víru, chodí do kostela, věří ve vysvěcení atd? Odsuzuješ stejně i papeže? Přemýšlel jsi někdy o tom, co to je za zázraky, co ty lidi třeba uzdravuje? Že svěcená voda je taky jen H2O, ale ta víra v ni že zmůže víc než cokoliv jiného?
Nevěříš, nevěř, ale nesrážej ty, kdo s tím mají nějaké zkušenosti a věří tomu. To bych od tebe nečekala, takovou reakci. Jsi ty vůbec ten "strejda", kterého tu známe?
listopad 06, 2007 08:52
Tak pozor, církve, : Myška
to je kapitola sama pro sebe, i když s diskutovaným tématem to má hodně společného. Víra a církev není to samé.
Máme v rodině náboženské fanatiky, moje sestřenice s manželem, on je teda postižen víc. Díky modernímu způsobu komunikace, tedy maily, mě a moji rodinu často obesílal různými katolickými texty a pozvánkami na akce konané v "jejich" kostele, a tak dále. Jednou jsem to nevydržela, a požádala ho o vysvětlení, proč se chodí do kostela modlit, když jestliže Bůh je, tak vidí co dělá pořád, není tedy nutné svou víru prezentovat, a pokud Bůh není, modlení v kostele ani kdekoliv jinde nepomůže. Neodpověděl, a od té doby už nic neposílá.
listopad 06, 2007 09:04
Velmi zajímavá diskuse : KITI
se tu rozjela. Tak jen usypu trochu mouky ze svého pytle. Pýcha našich technikou okleštěných mozků nám nedovoluje vnímat naprosto přirozené jevy, které existují bez ohledu na to, zda je umíme zdůvodnit. Spousta atomových fyziků se stala věřícími. Já kdysi provedla "pokus" a cestou autobusem k maturitní zkoušce poprosila o důkaz. V zoufalství se i ateista obrací k Bohu (nebo tu byl vždy a já ho neviděla?). Se zavřenýma očima jsem píchla prstem do učebnice, aby mi bylo posláno téma z předmětu, který jsem naprosto nestihla. Otevřela jsem knihu, cestou jsem onu seslanou pasáž prostudovala. Více se v dané situaci nedalo dělat. A maturita samozřejmě dopadla dle očekávání. Dostala se mi kombinace pro mne speciálně těch nejlepších témat včetně požadovaného důkazu. Těch důkazů časem přibylo. Od té doby jsem takový polotechnik/polobuddhista v dlouhé sukni s křišťálem na krku i v sobě a nezříkám se ničeho. Podobných náhod v životě přichází spousta a záleží jen na naší optice, jak je sejmeme. Zdá se někomu o smrti někomu z rodiny a ono se to stane? To je běžné. Cítí někdo špatné energie a žije dle toho? To je výhoda. Proto se nikomu pro jeho víru nevysmívám, každý z nás v cosi věří, někdo v moc peněz, někdo pouze v sebe, jsou blázínci, co věří i našim politikům. Já jsem si našla kdysi filozofii toho typu, že nic se neděje bez příčiny a snažím se vědomě nekonat nic špatného. Oklikou přes různé zážitky jsem skončila zpět ve vlastním dětství, kdy jsem objímala stromy a byla šťastná. Ta dvířka máme všichni, někdo klíč zahodil, jiný ho může najít. Asi bych použila to zprofanované slovo: LÁSKA. To je to, co světu chybí. A i když nemám žádné zvláštní schopnosti, Miluně ji na dálku posílám, možná i pro to, že je nešťastná a děláme si tady z toho legraci. Jsem také vtipálek, ale občas vidím důsledky špatně vyřčených slov a učím se být opatrná. Internet nás bohužel v anonymitě vede k pocitu, že jsme nadlidé a cítíme potřebu neustále se k něčemu vyjadřovat, vynášet zásadní soudy i když naprostá většina z nás kliká myší, o jejíchž útrobách nic netuší. Je to tak trochu Matrix, měli bychom osvobodit svou mysl...
P.S.: Nevím, co mne v tuto chvíli donutilo napsat tento traktát, asi v tom silném černém čaji dnes ráno něco bylo, možná nějaká informace od východního mystika, nevím. Mazat to už nebudu, tak si počtěte smilies/wink.gif
listopad 06, 2007 09:09
Hezké Kiti : Jelena
Díky, řekla si to hezky.
listopad 06, 2007 09:31
Vodoměrko, : strejda
jo, jsem to já. Nick jsem změnil pouze 1x.
To, co tu prezentovala Miluna, to nemá s vírou nic společného, to už je fanatismus nebo nemoc.
Papeže? Ne, toho nevnímám. A tohoto Němce už vůbec ne.

Chápu, že v pradávné době, kdy si pradávný člověk neuměl cosi vysvětlit svým mozečkem, uchyloval se k nadpřirozeným bytostem, k božstvu. A žádal vysvětlení. Ale...
Vodoměrko, to musím i Tobě říkat, že i ti flanďáci se za těch několik století vyvíjeli a pochopili, že nemohou hlásat stejné bludy, jako ve středověku? To přece nechceš, abych rozváděl.
A teď se tu objeví někdo, kdo se posunul v čase opět zpátky kamsi a já mám tolerovat jeho bludy a jeho 18 duchů a být tu hezkým?
Vezmi prosím na vědomí, že jsem alergický úplně na vše, co souvisí s Bohem, církvemi či sektami všeho druhu. A úplně nejvíce na toho nenažraného Vlka.

A nežádám Vás, abyste se mnou souhlasili.

listopad 06, 2007 10:20
strejdo : Jasmina
Nemusis byt "hezkym". Staci byt tolerantnim ikdybys mel na 1000x pravdu. Fakt jsou lidi,co maji uplne odlisne starosti nez Ty. Budeme-ki je zesmesnovat,kam to dotahneme? Mozna jsi zazil to stejne svinstvo jako ja v evangelickych kostelech. Mozna jsi videl na vlastni oci jako ja ty ouplne vymyty lidicky,jak uz jako stroje na povel vstavaji a objimaji se,na povel se miluji a na povel vyhaneji ducha z toho,na koho jim kazatel ukaze a ten se vali na zemi v krecich. Mozna jsi to vsechno videl,zazil. Jenze ackoliv i ja mam alergii na tyhle -sekty,tak vim ze cesta zesmesnovani nevede k osvobozovani toho,kdo se pta a zada o pomoc ci alespon radu. Tim tedy zadnou praci neudelam,naopak. Cim pak budu ale uzitecna? Tim ze ja sice vim jak to chodi ale ostatnim se budu smat ze oni to nevedi je presne to,co je psano-zakryt svitici lampu aby svetlo nikdo nevidel.
listopad 06, 2007 11:05
zírám... je tohle vůbec současná doba? Jsem tu dobře v Evropě? : ivanka
Nejsem někde uprostřed středověku?
Za chvíli tu budou ještě upalovat kacíře...

No, když někdo projeví nesouhlas, tak se svíčkové báby sesypou...
tedy, čekala jsem ledacos, ale tohle? Teď už věřím, proč se dá tak nádherně kšeftovat s lidskou blbostí: prášky na hubnutí, alobal pod postelí proti geopatogenním zónám - ano, po skončení filmu na dvd, uvaření večeře na indukčním sporáku, umytím nádobí v myčce, případně po operaci laserem, léčbě moderními léky -
budete vykuřovat
očíšťovat zaříkáním
modlit se v každém koutečku
sypat sůl
dávat před dveře oblázky

ach jo... vy jste prostě ještě do současné doby nedošly...
zahalte se plachetkou a sesedněte se kolem obřadního ohně,
pomalujte si tváře ďábelskými znameními
zavyjte čarovné songy...

smilies/grin.gif
listopad 06, 2007 11:26
no Ivanko, : někdo
pěkný! Se strejdou taky souhlas. Je fakt, že na táboře ve stanu se na tohle téma mluví úžasně. A můžou to rozvíjet i vedoucí smilies/smiley.gif. Ale všeho s mírou. Taky mě tedy pár pisatelek dost překvapilo.
listopad 06, 2007 11:35
Jasmíno, : strejda
jaké ovce si vybírají všechny ty církve a sekty? Člověka slabého, nemocného, osamoceného, člověka, který prodělal nějaké rodinné trauma, toužícího po něčem a i když dělá nemožné, stále svého cíle nedosahuje pod. Něco podobného už jsi psala. A protože výřečnost představitelů církví - jak víme - je obdivuhodná, proto dokáží vymýt mozky právě těmto, výše jmenovaným lidem.
Já nevím, jestli to cítíš, ale tento úsměvný článek není jen o víře, která je až druhotná, ale o příkladném pomýlení, okultismu až fanatismu. Kdo ví? Třeba se na jejím stavu podíleli právě hvězdopravci, novodobí šamani, jejichž výdělečná činnost by měla být trestná.
Pokud si z nás ovšem pisatelka nedělá srandu. A jak vidíš, na tu spoustu příspěvků se ani neozvala.
Normální, přirozené rodinné tragedie - úmrtí, rozvod, nemoc, ona tu připisuje nějakým duchům, nejaké čarodějnické tetičce. Myslím si, že tuto oblast necháme pohádkám.
Mimochodem film Rendl a Hopkirk se mi tehdy moc líbil. Také bych chtěl být někdy neviditelný a procházet zdí... smilies/grin.gif
listopad 06, 2007 11:40
Tak ti Strejdo teď nevím : NČ
Ale naprosto výjimečně bych s tebou tak trochu nesouhlasil. Píšeš "v pradávné době, kdy si pradávný člověk neuměl cosi vysvětlit svým mozečkem...". Nojo, a já si dodnes toho nedokážu vysvětlit svým mozečkem. Kdosi (dost velká vědecká autorita) nedávno prohlásil, že možnost vzniku života a vývoje života na Zemi, až k dnešnímu nejdokonalejšímu tvoru - člověku (teda asi jak kerýmu, žejo), je zhruba stejná, jako kdyby nad hromadou šrotu prolétl hurikán, a po jeho odeznění tam místo šrotu stál zcela funkční Boeing 747. A že si umíme vysvětlit rádiový elektromagnetický vlnění? No, to snad ještě dokážu. Ale znamená to snad, že už jiný neexistuje?
Já teda osobně jsem určitě přívržencem Danikena a odpůrcem Svatých církví, ale to ať si každej nastaví sám podle sebe.
listopad 06, 2007 11:52
NČ, nemusíš souhlasit, : strejda
dej si třeba pívo a řekni si, že život je prostě chemie, chemie a chemie a její vzájemné reakce a několik odnoží fyziky. Jen tomu Bohu, do Boha, nech tu jeho nadpřirozenost. smilies/grin.gif
Vlnění? To může být elektromagnetické i mechanické, postupné, stojaté, odražené... smilies/cheesy.gif Už se tím nezabývám. Už mě ani nezajímá jaké mám PSV. smilies/smiley.gif

A to, že se z několika známých osobností i normálních lidí, najednou, po revoluci, mávnutím kouzelného proutku, staly bytosti chodící do kostela, to je jen důsledek jejich myšlení, aby se snad, nedej Bože, společensky neznemožnily.
listopad 06, 2007 12:28
Strejdo, : Míša šíša
já znám ještě vlnění v bocích.
smilies/grin.gif
listopad 06, 2007 12:33
No Strejdo, Tvou jistotu ti závidím. : NČ
Já to tak jasný nemám. Zřejmě důsledkem laxního studia chemie a fyziky. Sem vůl, že sem chodil za školu!!!!
listopad 06, 2007 12:37
Rozum mi nad tím : Jitka
zůstává stát. Čekala jsem, že většina reakcí bude záporných a teď nevím, co si o tom mám myslet. Už několikrát jsem si Milunin dopis přečetla a ať ho čtu zpředu, zezadu, napřeskáčku, vidím jenom tmářství, fanatismus a můj názor je, že dotyčná není duševně úplně v pořádku. Je pravda, že jsem ateistka, ale myslím si, že k normálně věřícím lidem jsem tolerantní. Ale tohle podle mně nemá s normální vírou nic společnýho. Promiň, Miluno, tys chtěla poradit, ale já bych měla pro tebe radu jen jednu a tu bys asi slyšet nechtěla.
listopad 06, 2007 12:39
Míšo!!!! Ty jedna divoško! : NČ
Máš skvělý asociace!!!
listopad 06, 2007 12:41
Míšo, omlouvám se, : strejda
ale na Tvé boky jsem v zápalu diskuse úplně zapomněl. To musí být žrádlo...
listopad 06, 2007 12:41
Uklidněte se, vy dva :))))) : Míša šíša
Vlnění se v bocích je hezký akorát u dlouhonožek, a to já nejsem. Výška: 160cm, takže na mý boky zapomeňte smilies/grin.gif
listopad 06, 2007 12:45
Teď mi teprve došlo : Míša šíša
že vy jste si pod tím vlněním boků představili asi úplně něco jinýho než já. Já viděla vysokou blondýnu kráčející po molu pohazujícíc kyčlemi ze strany na stranu... smilies/cheesy.gif
listopad 06, 2007 12:49
Co je malý, bejvá nádherný. : NČ
To třeba kdysi kdysi kdysi taková Olinka Schoberová, ta měla taky tak max 160 vejšky. A jaká to byla mňamka, lízátko, blondýnka!!!!!
listopad 06, 2007 12:50
Ale Jituš - nemusí ti hned stát, mně taky nestojí : NČ
tady se jen vývojem asi 90ti příspěvků zmotaly dohromady věci, kerý by se měly diskutovat spíš samostatně. Jednou věcí je čarodějnictví jako takový, jinou ovšem věcí je otázka Víry jednotlivce, další je otázka přírodních věd (víme dnes už opravdu všecko? nebo jsme teprve u povodevřenejch vstupních dveří?). Atd.
listopad 06, 2007 12:57
Ještě božský ftípek : strejda
Sedlákovi umře nejdřív koza, potom kráva, nakonec i manželka. Zničený sedlák si sedne na mez a běduje: "Panebože, co jsem provedl, že mě takhle trestáš?"
Zjeví se mu pánbůh, škrábe se na bradě a povídá:"Já ti vlastně ani nevím, ty mě prostě tak nějak se-hvězdičkuješ."

A ještě jeden a poslední:
Muž u zpovědi:"Pane faráři, život je hrozně krutý, samé svinstvo a lži. Už se to nedá vydržet."
Farář:" Máš pravdu synu, prostituce, drogy, znásilňování, pochybné kšefty - ale mimo klášter to není lepší."


listopad 06, 2007 12:58
NČ, : Jitka
taky mám ten dojem, že se tu mluví o koze i o voze. A Miluna se asi nezabývá přírodními vědami, ve kterých já se nevyznám vůbec a svět chápu ve své skoro šedesátce tak z 10%. A asi už to nebude lepší. Ale tohle mi v dnešní době vyrazilo téměř dech - nebudu už tvrdit, že mi rozum stojí smilies/wink.gif.
listopad 06, 2007 13:06
strejdo : Jasmina
vzdyt rikam ze muzes mit 1000x pravdu. Fakt je ze bych byla take radeji kdyby se zde Milu ozvala. Ze naletela mozna nekomu,kdo ji uci andelske pismo aj.? Samozrejmne pripoustim ale nekritizuji andelske pismo. Nikdy jsem ho nestudovala,nepraktikovala,neznam to,jen letem svetem jsem o nem zaslechla. Mozna ze tedy skutecne ona teticka k tomu oznaceni carodejnice prisla jak slepej k houslim. Mozna ne. Prave proto ze jsem se s carodejnicema setkala a ze tu moc skutecne maji. Kdyby jsi si precetl,jak jsem popisovala cernou magii,dozvedel by jsi se na jakem principu je tohle vse mozne.Myslim ze jsem to popsala logicky a srozumitelne,kdyz to nekteri prijali. A ted-jestli je ta holcina v bludech,- a jak ji teda pomoci? Tim ze ji to se smichem nandam jak je blba-tim ji urcite nepomuzu. A ze se ma modlit k Jezisi? Ja ho nikomu nevnucuju ale sama jsem presvedcena ze poznat Jezise je jen a pouze uzitecne. A snad jsi uz pochopil z mych prispevku ze rozdeluji-nabozenstvi,cirkev a Jezis. Spolu nemaji nic spolecnyho. A ze jsem ji poradila sul? Za a)nejlepe nekomu pomuzes ci ho dobre navedes,kdyz budes mluvit jeho jazykem. Na ni nebude, urcite ted ne,platit nejaky novy vedecky,logicky argument. A za b)ja sama jsem presvedcena ze sul ma purifikacni ucinky. Kdyz Ti reknu,ze rymy se nejlepe zbavis,kdyz si ponoris pred spanim nohy do hodne teple slane vody,pak je osusis,das teple fusekle a jdes do postele,rano mas prakticky po ryme,-uveris?Kdyz Te boli v krku,kloktas hodne slanou teplou vodu a krk si vylecis bez medikamentu,uveris? Ze sul nabira energie-vzdyt jsou to prece krystaly.Coz nevis ze se krystaly pouzivaji ve vyssi technologii? Hele,veskera magie ma logiku.A psychologie ma taky logiku.Proto ten,kdo ovlada umeni psychologie muze take ovladat lidi. Ja tusim co chces rici o cirkvich,v tom se myslim oba naprosto shodneme. Jenze nezapomen ze zase cirkev je pramen pisma nasich predku a protoze ja se uz citim v tomto natolik svobodna a silna,uz se tech cirkvi nebojim. Oni drzi pismo z ktereho si dnes chvala bohu muzeme pomaloucku vybirat krasne doma na internetu bez toho abychom kazdou nedeli chodili povinne do kostela,mame cas si to pocist,popremyslet nad tim a mame tu svobodu se rozhodnout zda prijmout ci ne. Cirkev ztratila svou moc nad pravymi vericimi,ti co se ji podrizuji cini tak ze sve slabosti. Ale nezapomen strejdo,ze kazdy muze byt obcas zeslably,to prece nevadi,kazdy muze klopytnout. Vadi uz vsak,kdyz ten,kdo klopytne zustane na ty zemi a nehne se dal. Nekdo si nabije drzku tak ze potrebuje na chvili pomocnou ruku aby se zas postavil. Proc ne? Ona i cirkev muze dat pomocnou ruku a nebo mozna ja zase tomu,kdo pociti ze by se rad z cirkve vymanil. Ja a mnozi jiste, jsme rozdilni akorat v tom ze podame tu ruku ale uz nevodime jako chce vodit cirkev,sekta a blouznivci. A ze lide veri na amulety a sosky a panenky-podstata je stejna jako cirkev,ti lide potrebuji proste berlicku. Vsak cirkev jeste dodnes vyzira. Jenze strejdo,vyzira kde kdo. Vyziraji politici,ruzne firmy a firmicky,ruzne organizace a nadace nektere...soused,tchyne,snacha,deti,strejdo-vyzira kde kdo. Rozcilovani se a utikani od vseho nikam nevede.Ale kdyz se stanes silnym a prohlednes zamery kdekoho a nenaletis,-to je jedina obrana a vono Te to ani nevysiluje,protoze se uz nerozcilis,jen se jim uchechtnes,protoze Ti bude hned jasne vo co kazdemu vyzirkovi jde. Ale mozna se podivis-tohle presne uci Jezis. On uz musi byt otravenej s te nekoncici adorace,pisni,basni a klekani,protoze on chce abychom my lide konecne zacali zit sami za sebe,svobodne,proste abychom dozrali a ne aby lide jak stado ovci v jeho jmene chodili voblbli,bez vule a na povel i soulozili ci zabijeli ci platili. Takze jestlize v neco verim,vim proc tomu verim ale uz jsem Ti napsala ze ne ze verim,ja vim. Pro sebe mam k tomu logicke argumenty. A nepresvedcuju nikoho. Jestli mi da nekdo za pravdu,potesi mne to,ne vsak z duvodu ze by se podle mnozstvi souhlasu potvrzovalo kdo tady z nas ma pravdu ale z duvodu ze se mi mozna podari spravne interpretovat tenhle celej princip lidske svobody a lidske pomoci nekomu,kdo je v bludech ci v pru*erech. Chci abychom byli vsichni v mysli svobodni? Ano-moc si to preju. To by byl raj na zemi,zadny komplexy,zadna zizen po moci,zadna otroctvi a nasili....
listopad 06, 2007 13:06
Jitko : Jasmina
mne to dech nevyrazilo. Ja se kdysi mrkla parkrat na katolicke ceske stranky a vyrazel se mi tehdy dech skoro pravidelne po 2 minutach. No takze si clovek zvykne,jinak by zasel. Miluna je jen odvarek. Na druhou stranu nemusi byt zas tak vedle jak ta jedle ale to jsem uz tady rozepisovala. smilies/wink.gif Miluna by se musila vice rozepsat abychom mohli poradne prohlednout jak to vsechno doopravdy je.
listopad 06, 2007 13:20
Jasmíno, já Ti rozumím, : strejda
já jsem holt takovej pařez, co na srdci, to na jazyku.
A to, co si přeješ v závěru článku, to by chtěl logicky snad každý normální člověk. A já bych ještě dodal, že místo politicky ambiciózních jedinců by to chtělo opět pohádkový CML (centrální mozek lidstava). To by byl teprve ráj.
Asi už bych to dál ani nerozváděl, už je tu přes stovku příspěvků o nadpřirozenu. I Däniken tu byl zmíněn... smilies/grin.gif
listopad 06, 2007 13:23
Strejdo, a co tenhle? : Sinix
Je povodeň a voda zaplavila i místní kostel, takže faráři nezbyde, než vylézt na střechu. Plují kolem nějací lidé na loďce a říkají:"Otče vlezte si k nám, my vás zachráníme." A on na to:"Nene, celý život se modlím k bohu a on mě zachrání." Tak oni odplavou. Voda už sahá skoro po vršek střechy a v tom přiletí vrtulník, v něm záchranáři a volají na faráře:"Vydržte, jdeme pro vás!" A on zase:"Nene, Bůh mě zachrání." Tak oni odletí.

Ale voda stoupá a stoupá, celý kostel už je pod vodou a farář se utopí. Přijde k bohu a říká:"Tedy, pane bože, proč jsi mě nezachránil, vždyť se k tobě celý život modlím?" A bůh na to:"Jak to, že jsem tě nezachránil? Vždyť jsem ti poslal loďku a vrtulník..."
listopad 06, 2007 13:26
Jasmino, : Jitka
přečetla jsem si tvůj příspěvek určený strejdovi a kladně hodnotím, že ty se tím vážně zabýváš, to já jsem nikdy neudělala a zřejmě nikdy neudělám. Hodně o tom všem přemýšlíš a celkem s tebou v hodně věcech z tohoto příspěvku souhlasím. Asi to beru všechno dost zkratkovitě, bez znalosti věci, spíš intuitivně, jako asi skoro všechno. Nejsem žádný filozof, podstaty světa a lidského konání se dobrat nehodlám a ani se o to nesnažím. Jsem prostě taková jednoduchá.
listopad 06, 2007 13:30
Nojo Jituš. Škoda, že vo koze a voze :-( : NČ
Vo kozách, to by bylo určitě zajímavější :-)))))))
listopad 06, 2007 13:36
Myško, právě to jsem měla na mysli, : bb
že víra a církev nejsou to samé, že víra nepotřebuje církev, a už vůbec tou vírou nemyslím víru v Boha jediného. Křesťany bych už vůbec do toho netahala, co zla se ve jménu křesťanství napáchalo.
Mezi ortodoxním katolíkem a nevěřícím technokratem je dlouhá štreka, a mně se líbí tam, kde jsem.
listopad 06, 2007 13:51
ivanko, : bb
tvé názory, pokud jsou to tvé názory, co se snažíš vyjádřit, a není to jen provokace k další diskuzi, pro což bych měla docela pochopení smilies/wink.gif , tak pokud jsou to tvé postoje, jsi na tom podobně, jako Miluna, jen z odvrácené strany Měsíce smilies/smiley.gif
Tmáři, ingoranti, nepřipouštějí nic co neznají, častují druhé ironickými výpady a zpochybňují jejich zdravý rozum jen proto, že je nechápou. Mně je Miluny spíš líto, že má takové trápení, ale kdo je oprávněný soudit, že je blázen ona a my ne, my jsme normální?
listopad 06, 2007 13:56
Tedy NČ, : Jitka
to jsem si zas naběhla, ale mně takový věci fakt nedojdou!!
listopad 06, 2007 14:03
Jitko : Jasmina
kazdy ma prece neco. Tady nejde o to zda jeden ma rad filozofovani a jiny na to nema slova. Je to jen vec cviku,chut. Hlavne ze mas (a to musis sama uz vedet zda jo ci ne) ten zdravy selsky rozum. Jestlize ja sahodlouze pisu ale Ty mi rozumis,pak je vse v poradku,asi je tu dobra myslenka. Ono je mnoho lidi co neco nejak citi ale nemaji na to slova jak se vyjadrit. Ja taky nemam slova na vsechno,takze to znam. Pak jiny nekde neco rekne ci napise a ja zajasam ze to je presne ono,co ja citim. Netreba se ale nad tim rmoutit. Nekde nekdo psal,ze kdyz clovek to,co pozna (napr. z vedy,techniky,cokoliv) dokaze vysvetlit i 90ti lety babicce na vsi tak aby tomu rozumnela,pak teprve to doopravdy zna a rozumi tomu co vyklada. Takze Tvuj posledni prispevek je vlastne velka pochvala pro mne. smilies/smiley.gif
listopad 06, 2007 14:03
NC : Jasmina
koukam ze uz zase signalizujes. smilies/grin.gif jaky odpory mas dneska? nepotrebujes rozpumpovat civku?
listopad 06, 2007 14:05
strejdo : Jasmina
obavam se ze centrální mozek lidstava uz mame. Jen neni ausgereht pohadkovej.
listopad 06, 2007 14:06
ono občas záleží jak se to pojmenuje, : Inka
někdo věří v boha, někdo v přírodní či vesmírné zákony, ale v podstatě je to totéž. To tady existuje a funguje to, pak už jen záleží na tom, jestli to chci vnímat nebo ne. On to člověk asi vnímat odmítá, dokud se s tím sám nesetká a to se dá i pochopit.
listopad 06, 2007 14:07
Jsmííí. Rozpumpovat cívku??? To už teda raději dívku, žejo :-)))) : NČ
.
listopad 06, 2007 14:10
No jo "něco" tu je. : Myška
Nechci říkat Bůh, ale nějaká síla možná... Ale to nevysvětluje, aspoň pro mě, Milunin problém. Já ho asi spíš taky vidím v její hlavě než v tetě.
listopad 06, 2007 14:11
Bardotko bébé, : strejda
mohu Tě ujistit, že dle textu vypadáš úplně normálně. Fakt. smilies/grin.gif

To jen já zůstanu klidně tím tmářem a ignorantem, také skeptikem a pesimistou. Pokud vidím, že se mi něco nedaří, že se něco na mne sype, je to chyba ve mně nebo se jedná o pouhou shodu nešťastných náhod. Nebo? Se na mne zlobí můj přítel Satan.

NČ, jak jsem mluvil o té chemii, vzájemných reakcích a o té fyzice, tak to konečné sumárum, že vlastně žijeme, myslíme, chodíme, vylučujeme, kopulujeme, vlníme se v bocích, hádáme se, milujeme se, smějeme se atd., to z nás neudělal nikdo jiný, nežli Bůh!
To jsem Ti zapomněl říct.
listopad 06, 2007 14:26
Myško, : bb
ale o tom, že to je v Milunině hlavě, nikdo tady myslím nepochybuje. Jen někteří z nás už ví, z vlastní zkušenosti, že je-li člověk něčím oslaben, čímkoli, třeba i nešťastným vztahem, tak se mu do té hlavy snáz dostanou brouci, a ty brouky tam klidně může zanést i teta, se kterou už předtím nebyly dobré vztahy, a je třeba i nějak zainteresovaná na tom, aby uškodila.A v extrémních případech to může sklouznout u silně věřícího člověka, ovlivněného církví, i k těm špatným duchům, "uhranutí tetou" apod.
listopad 06, 2007 15:22
strejdo : bb
to si klidně zůstaňme kde jsme čím jsme, ale nemělo by se to asi odrážet od nás k druhým lidem nějakými výpady, shazováním jejich osobonosti apod.
když už, tak nenásilná osvěta, vyprávění vlastních zkušeností a prožitků třeba, jenže pro některé lidi (obecně, ne konkrétně, nevztahuj na sebe) je mnohem provést výpad a utumit hned v zárodku něco, o čem ani neví, co užitečného pro ně by se z toho třeba mohlo vyklubat
listopad 06, 2007 15:25
BB, : Myška
právě proto by se měla Miluna především léčit.
listopad 06, 2007 22:36
Jo, léčit taky. Já ale trvám na vykouření!!!! : NČ
.
listopad 07, 2007 06:06
Vykouření : Myška
jako léčebné kúra? To by bylo najednou nemocných a potřebných...
listopad 07, 2007 06:52
Myška, : bb
spíš než léčit mi to připadá na dlouhodobou terapii, protože potřebuje pomoct naučit se zvládat různé pocity a emoce.Potřebuje získat jistotu a víru v sebe, že si umí poradit, s tím může pomoct psycholog, poradce, ale k tomu je třeba ji jemně nasměrovat. Není podle mě ve stavu, kdy jí povíme "to není normální, běž se léčit" a ona půjde...spíš by jí něco takového mohlo ublížit a hodit ji na jinou kolej, mohla by usoudit, že je to beznadějné a začít hledat rychlé, krátké řešení...a to přece nechceme, my jí chceme pomoct.

listopad 07, 2007 23:12
Jasmíno : Eva
mé vřelé díky za všechno, cos tu napsala. Mám z tvé existence hroznou radost, neb jsem na tom s "věděním a vírou" asi podobně a přesto mne teď chvíli trochu přepadl prý přirozený pocit osamělosti mezi lidmi, to budeš určitě znát...Díky moc za pomoc a těším se na další.
listopad 21, 2007 22:02
černá magie - obcování s ďáblem ? : Pepino.joe
Milá Miluno,

obávam sa, že to nie je iba tvoj problém. Ak vieš, bývalo zvykom, že každomu, kto si zahrával s taknazývanou "čiernou mágiou" sa to vždy vymstilo na svojích blízkých, ako príklad možem uviesť príbeh jednej ženy, ktorá prekliala svojho muža a priala si, aby zdochnúl. Na vlastnu kožu dostala pocítit plody svojej nenávisti - pri sexu na nej zomrel mileniec. Nie je to čudné ? Čo to malo znamenať ? Maĺa z toho mať trauma ona ? Prečo zomrel iný človek ? Som si jistý, že by si nemala hladat problém vo svojej tete, ale mala by si sa pokúsiť odpútať od něj. Možná streží tajomstvá, ktorá by si něbola schopná uniest. Mám obdobný problém, ale ták ako ták ver, že to funguje ako bumeráng. Možno je to tvoja zkúška naučiť sa nevracať. Nie je to lahké, najme keď dostaneš právo a všetké sily vracať - udržať sa a nevracať, lebo tám to všetko začína. A k tým bolesťam - možno je ti odoberaný genetický materiál, najme kostná dreň, ktorá móže byť cenná pre inných. Poznám to na sebe a je otázka, či ťa tvoja teta tahaním do hrobu nechce zachránit od tohoto pozemského utrpenia, ale ver, nie je žiadny ráj ani žiadny očistiec, ani žiadne peklo. Vše sa odohrává na tejto planetě. A také hovadiny, ako kúpovanie odpustkou - no neviem iba zbohatnú činovníci cirví alebo vyháňači zlých duchov. Lepšie urobíš, keď si presťahuješ postel na iné miesto a urobíš si niečim radosť, kúp si treba niečo na seba. Maj sa Pepíno
prosinec 29, 2007 14:58
zacarovany kruh... : Emily
Pekne zdravim a prosim o radu.
Muj zivot je jako zacarovany kruh z ktereho nejde vyjit ven.
Stale jsem si rikala, ze proc se deji tyto veci prave me , kdyz ja nejsem tak spatny clovek.
Spoustu let jsem hledala odpoved a dnes ji uz asi mam , jen si nevim rady , jak z toho ven.
Kdyz jsem byla mlada , tak jsem se venovala magii. Vcelku jsem pomahala lidem . leceni, vyklad karet , bylinky a takove vecicky, ktere mi delaly radost. Milovala jsem sveho manzela a tak jsem si ho chtela kouzlem pripoutat, protoze onen muz vzdy pokoukaval po jinych a neustale mel potrebu si dokazovat svuj sarm..Jenomze na tohle jsem uz davno zapomnela..Pozdeji se pridala ke me i moje mladsi sestra, ale te nestacilo tohle a tak pronikla k cerne magii, nebudu popisovat problemy, ktere se pretahly na celou rodinu, ja se snazila sestru dostat s pomoci zkuseneho maga ze vseho ven a odprisahly jsme si ,ze uz nikdy o magii nezavadime..Leta plynula a muj osobni zivot se zacal hroutit.Meho manzela jsem opakovane pristihla s jinou a laska se obratila v nenavist.Jenomze , kdyz jsem se snazila odpoutat od sveho manzela, pronasledoval me , prosil a sliboval. vratila jsem se . Ze strachu ze me znovu ztrati mi delal ze zivota peklo. Opet jsem odesla. Tento kolotoc se opakoval mnohokrat. Nakonec jsem si nasla nekoho ,ale byl to alkoholik s kterym jsem prozila mnohem horsi chvile a tak jsem opet byla u manzela. Znovu si nasel zenu s kterou me podvadel a ja se hroutila...znovu jsem odesla a on znovu vstupoval do meho zivota.Nasla jsem si skveleho muze pro zivot , muj manzel to nechtel prijat a delal mi spoustu problemu, nakonec muj mily umira a ja zase nemam jinou cestu , nez se vratit k memu manzelovi.A znovu, jsem s nim dva roky a on ma jinou zenu a nedokaze se rozhodnout s kterou chce byt..tohle resime uz skoro 15 let....Oba se trapime a teprve ted mi doslo co je asi pricinou.
Stale me neco vraci zpet k nemu...ja to prozivam jako nespravedlnost a bolest, ale ted vim,ze je to trest za to ,ze jsem ho pripoutala k sobe a nasledne se od nej odvratila.Musim mezi nami neco doresit a bud se spojit protoze to oba chceme , anebo rozdelit navzdy a kazdy si zit svym zivotem. Uz nehledam chybu v nem ,ale vim,ze musim pretrhnout tu nit, kterou jsem pred mnoha lety nas dva spojila.Teprve potom bude mit kazdy z nas volbu jit si svou cestou..Jenomze ja nevim jak to udelat? Nemluve o tom ,ze za 20 let si nevzpominam o jake kouzlo vlastne slo?A je vubec nejaka pomoc?Anebo tohle je trest za to co jsem z nerozvaznosti udelala pred mnoha lety??
Mnohokrat dekuji

Emily
duben 15, 2008 23:38
A je to tu znova : Cen
Tak nejak jsem se prokousala všemi vašimi příspěvky. Musím říct, že leckteré byly opravdu zajímavé. Pravda je taková, že nic není ve skutečnosti jen černé nebo bílé. Tedy ani nějaká magie, ani víra. Vše je jen a jen o tom, jak s tím vším umí člověk naložit. Ať si říká každý co chce, jsou věci, na které prostě zatím nemáme odpovědi a když se s nimi setkáme a nerozumíme jim, je potom těžké říkat, co a nebo, kdo je má vlastně na svědomí. Možná t spadaá pod roušku tajemna a amagie a víry, ale je také možné, že je to jen v nás samotných. Pravda je totiž taková, že si takové problémy budem muset stejně vyřešit vždycky sami. Nikdy jsem nikomu nevnucovala svoje názory na tyhle věci a chápu i to, že někteří lidé narosto odmítají tu možnost, že něco mezi nebem a Zemí je, ale že každý tomu říká jinak. Pro někoho je to Bůh, pro někoho magie a pro někoho prostě jen nějaká energie. Já osobně mám zkušenosti s magií, ale vím, že prostě nemá smysl ji někomu vnucovat. Každý si na to svoje, přijde v živtě sám. Je to tak, jak to má být a co s tím lidi udělají....
květen 28, 2008 14:09
Dobry den : samizdat
Magie=kouzla=kouzelnik=iluze.Kouzelnik je iluzionista a pracuje s lidskou mysli ve forme iluze.Jde o to, jak tu iluzi clovek prijma.Prijma li ji s nadhledem ,pak je vse v poradku.Prijma li ji ovsem se sugestivnim presvedcenim pak se "kouzla"opravdu deji a to i ve spatnem slova smyslu.Takze jestli mohu ,doporucil bych optimismus a nadhled .To,"nad cim zustava rozum stat"bych neresil,a nechal to tem posetilym "magum",jelikoz je to jen prace s posetilosti lidske mysli.
červen 24, 2008 16:01
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]