O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VEZME MI DĚTI? PDF Tisk E-mail
Pátek, 26 říjen 2007

 Milá Kudlanko, potřebovala bych poradit. S manželem už více jak rok spolu nevycházíme; po všech těch hádanicích jsem mu řekla, že se tedy radši dáme snad rozvést a on na to hned přikývl. Máme spolu dvě dcerky, jedné je pět a druhé necelé dva roky.  Bohužel mi začal hned ošklivě nadávat, vyhrožoval, že mi děti nedá, a ať odejdu bez ničeho a sama. Domluva s ním není vůbec žádná.

 

 

 

      

     Tak se chci zeptat, co bych měla udělat, abych nepřišla o dcerky? Začínám z něj mít strach a bohužel nemám ani kam jít. Bydlíme na vesnici v rodinném domku, který je jeho rodičů, čili mě tu nepatří nic a bydlení si musím prý hledat  já. Ptala jsem se tedy na zdejších na úřadech, ale nemám šanci.   

   

      Bydlíme ve dvou malých místnostech. V jedné je kuchyň s jídelnou a v druhé spíme a je to současně jako obývák a dětský pokoj. Koupelnu máme jednu pro celý barák dohromady. Vedle je ještě prababička, s kterou máme záchod a občas se o ní musím postarat. Je to ale jen když jí je zle, takže to není tak často. Taky jsme se pohádali, protože chtěl té pětileté dceři udělat pokojíček až na druhé straně domu. Přes chodbu a do patra, ale vždyť je to přeci ještě malá holčička...

 

      Mezi námi to začalo skřípat už když jsem byla po druhé těhotná. Trochu si něco začal se svojí nadřízenou, ale nevím, kam až to zašlo.To jsem nějak přešla, ale loni před vánoci začal, že má málo volnosti. Začal si dělat co chce on, někdy mu vadily i děti. Také mi přestal úplně dávat peníze; nakonec jsem si alespoň mateřskou a přídavky nechala posílat na svůj účet a to bylo zase špatně, podle něj. Nevím ani kolik vydělává, ale dává mi pět tisíc, s tím, že ho musím živit a prát mu.

 

     Teď nám bude končit spoření, ale asi mam smůlu, je napsaný na jeho jméno. Tak mi asi nedá nic, i u vrácených daní byl povyk. Nakonec mi přeci jen něco dal, ale nebyla to ani třetina.  Vůbec nevím, jestli když půjdu na odbor péče o dítě a dám žádost na svěření dětí do vlastní péče, mám nějakou šanci? Strašně se bojím, že je ztratím. Nedávno jsem odjela s dětmi za sestrou a zůstala tam přes noc. Napsala jsem mu lístek na lednici, prý si ho ale nevšiml. Začal mi opět sprostě nadávat a ať si to víckrát nedovoluji. 

 

    Některý dny jsem hodně na dně. Pro mě by bylo východisko už být někde pryč, ale bohužel není kam.

 

Děkuju moc za všechny rady, Markéta

 

 

Komentáře (43)add feed
Vůbec bych se nebála, : Gita
že takový chlap ty svoje děti opravdu chce.
Dřív, než nad tím začneš přemýšlet právně, podívej se na to trochu s odstupem. Ten, komu zůstanou děti, nemá pak tolik času (sám na sebe, na seznamování) atp. Skus to někdy jen tak nenápadně nadhodit. Hodně nenápadně.Jsem si jistá, že až tenhle chlápek pochopí, co to obnáší, starat se o děti, ještě Ti je rád nechá. Hlavně se nenech vydírat a zastrašit, to je podle mě to, o co mu jde.
říjen 26, 2007 07:51
Někdy se žena musí vzmužit..... : erika
Najdi si na netu www.mesec.cz
Tam je rada co dělat,když manžel nedává peníze.http://www.mesec.cz/clanky/alimenty-i-v-manzelstvi/http://www.mesec.cz/clanky/alimenty-pro-deti-a-exmanzelku/.Pokud máš pocit,že se váš vztah už nespraví,tak vem rozum do hrsti a začni konat.Najdi si práci,pokud nejsi už zaměstnaná a pak si budeš moci najít bydlení.Sedět doma a plakat ti stejně v této situaci nepomůže.Ach jo,ti muži...
říjen 26, 2007 07:53
Markéta je na mateřské, děvčata... : d@niela
smilies/angry.gif
říjen 26, 2007 07:58
teď mě tu všichni sežerou, : alena tečkovaná
ale nejlepší obrana je útok.Tedy -v tvém případě: volat policajty, volat policajty,volat policajty!!!pro každou blbost. Týrá tě, vyhrožuje zabitím, vyhrožuje dětem, určitě ti sem tam nějakou vratí -tak doktor, sepsat to, podat trestná oznámení. Tvrď, že se ti neustále motá hlava, je ti špatně od žaludku, je ti na omdlení...atd...at...prostě otřes mozku. Čím víc toho budeš mít, tím líp. Násilníkovi soud děti těžko vydá.Jo a okamžitě jdi na sociálku, s tím , že ti už od...a uveď termín..neplatí na děti. Oni poradí, -aspoň pokud se na to nevykašlou - jakj podat trestní oznámení pro neplacení výživného. Totiž přispívat na děti je jeho povinnost a můžou ho i zavřít, pokud ti dluží dost. Jo, spoření je společný majetek a dělí se na půl. Opiš si patčičné údaje - jako číslo účtu, u které banky a kolik - u soudu to budeš potřebovat. Veškerý majetek se dělí napůl - i když jsi třeba na mateřské nevydělávala.VŠECHNY peníze a věci nabyté v době manželství jsou OBOU manželům rovným dílem.Jo, udělej si fotokopie všech dokladů od všeho, tj občanky, rodných listů, důležitých dokladů, oddacího listu, paragonů od zakoupených věcí atd.atd.NENECH SE ZASTRAŠIT!!! což je přesně to, co on dělá. I ŘEV A NADÁVKY JSOU ÚTOK!!!! takže policajty. Mobil měj pořád při ruce.Pokud si můžeš nadávky a řev nahrát, udělej to.U soudu ti to moc pomůže. Jinak ti držím palce. A nenech se ukecat - třeba rodinou. Jakmile polevíš, nebo stáhnež žalobu a podobně , věř, že ti to dá sežrat horký.
říjen 26, 2007 07:59
Markétko, : Myška
myslím, že Tě chce jen deptat. A vyhrožováním, že si nechá děti, to jde velmi snadno. Nevěř tomu, že je chce doopravdy. Můj ex taky vyhrožoval, ale byla to jen bublina, co rychle splaskla. Z Tvého dopisu není jasné, jestli Tě bije, jak předpokládá Alena T., tak předpokládám, že ne. Nesmíš ho osočit bezdůvodně, vymýšlet si, podvádět. Kdyby se na to přišlo, zkomplikuješ si svou pozici. Určitě zajdi na odbor péče o dítě, nebo jak se to jmenuje, řekni jim o situaci u vás doma, a tam by Ti měli poradit, jak postupovat, aby mu soud určil výživné, a to nejen na děti, ale i na Tebe. Máš na to na rodičovské dovolené nárok. Určitě se to řeší soudně, ale na tom odboru by Ti měli poradit jak sepsat návrh. A ještě něco z vlastní zkušenosti - napiš si tam radši víc, soud to zkoriguje. Na tom odboru Tě taky poinformují o možnosti přechodného bydlení v azylovém domě, nevím jaká jsou kritéria. Majetek nabytý za manželství se opravdu dělí napůl, ale to je věc samostatného soudu nebo dohody před rozvodem. Lze také požádat o zúžení jmění (nevím jestli to píšu správně), a tím si majetek rozdělit již za manželství. Držím Ti palce.
říjen 26, 2007 08:36
Je mi z toho ouvej, když to čtu... : *Vodoměrka
Markétko, nenech se zastrašit... tohle jednání znám moc dobře. Taky jsem kdysi celé roky raději držela pusu a krok, jen abych nepřišla o děti, taky jsem byla v jeho bytě a neměla kam odejít, neměla jsem peníze a byla jsem tak hloupá, že jsem se bála, že mi děti vezme. Ale jediné, co můžeš udělat, je jít na sociální odbor, pracovnice tam ti ochotně poradí, co a jak, až se sama budeš divit, na co všechno máš nárok, nejsou to sice příjemné věci, ale jinak se z toho začarovaného kruhu nedostaneš. Můžeš požádat o svěření dětí do péče a tím získat výživné pro děti i pro tebe, pokud jsi ještě na mateřské. On bude muset doložit svůj skutečný příjem a soud mu vyměří částku, kterou bude platit tobě a dětem. I když nebudete rozvedeni a budeš žít s ním. A jak říká Alena T, opravdu bych zavolala policii, je to sice nechutné a bolestivé, ale kdyby na tebe nedejbože sáhl a ublížil ti, budeš mít papír. Ve většině případů, pokud matka není opravdu nezodpovědná a nepáchá nějakou nehezkou činnost, svěří soud děti do péče matky, tak se není čeho bát. Peníze naspořené během manželství jsou vaše napůl, i když je spořil ze své výplaty.
Výhružky a zastrašování jsou psychické týrání, nenech se zmanipulovat, jste přece oba rovnoprávní, nejsi jeho majetek a žádný normální muž by se takhle ke své ženě neměl chovat. Nenech se zastrašit. To na něho platí. Dokud tě má ve své moci, dokud cítí, že z něho máš strach, bude si dovolovat čímdál víc. Zřejmě si potřebuje zvedat sebevědomí tím, že ponižuje a nervuje vlastní ženu. Nedopusť, aby z tebe udělal stroj bez vlastní vůle. Neboj se, strach je poloviční ztráta.
říjen 26, 2007 08:43
POZOR!!! : alena tečkovaná
já neřeklaq podvádět - ale pečlivě evidovat každou maličkost! Na zlé totiž člověk snadno zapomene a až budeš vyjevená u soudu, tak si prostě nic nevybavíš. Ale policejní a lékařské protokoly promluví za teba. Takže tak.Pokud z něj máš depreše, brečíš, klepeš se a tak - vyhledej psychiatra - i jeho zrávu budeš moc potřebovat.
říjen 26, 2007 09:44
Alenko T, : mamča
psychiatra bych možná navštívila tajně, ale rozhodně bych to nikde neprezentovala. Mohlo by se to hodit protistraně, neb v Čechách stále ještě platí, že kdo chodí k psychiatrovi, je blázen. (Tudíž se mu nemůžou svěřit děti).
říjen 26, 2007 10:57
alena tečkovaná : Jasmina
No,s tim psychiatrem radeji opatrne Aleno,aby ji to naopak neuskodilo. Nikdy nikdo nevi,jaky bude pak soudce,vzdyt to mnozi znaji. Kdyby disponovala jakousi depresi,traumatem,coz je sice vyvolano agresivnim chovanim manzela-ona jako matka by prave na tomhle mohla pohoret.Nene,neukazovat ze je podlomena ale ze je stoprocentne schopna se o deti starat.
říjen 26, 2007 11:02
nojo, to je fakt : alena tečkovaná
z toho důvodu radím otřes mozku.Hele já tyhle týpky znám. Nevěřím, že se jí dosud ani nedotkl. No,hahaha, až mu přijde výměr na výživný, tak to se jí dotkne určitě.Stačí, když do ní třeba strčí - a moc bych se divila, kdyby jí dosud nedal ani facku.No, a od toho ty potíže....není to podvod- vyklepaná z něj určitě je, stopro jí bolí hlava a má staženej žaludek z toho, co zas bude...no a to jsou též příznaky otřesu mozku.No a pojišťovna si na chlapci smlsne, a když náhrada za léčení překoná určitou mez, tak mu chlapečkovi hrozí kriminál....no a chci vidět soudce, kterej dá s čistým svědomím děti kriminálníkovi.Jinak ti přesně řeknu jak to dopadne, dojde k soudu, von tam přijde navoněnej, vychechtanej, suverenní a bude tvrdit, že je to hysterka a že si všecko vymyslela, vona bude bledá, rozklepaná a potečou jí slzy, nebude moci pořádně promluvit a bude to slovo jednoho proti druhému....hádej, komu uvěřej. Jó , ale policejní a lékařská zpráva hovoří jasným jazykem. Pak může být holka u soudu třeba v bezvědomí a děti jí dají.A čím více takových "papírků" bude mít, tím lépe pro ni. Jo, ať si všechno -tedy doslova VŠECHNO!!" -tedy vlastní doklady, výpisy z účtů, útržky složenek, kopie protokolů - atd. někde schová.Nejlépe u kmarádky nebo u sestry. Nebude přece pořád jen doma a manžílek by se jistě postaral, aby zmizely ze světa.Jo, dá se to obstarat znova, ale stojí to čas, peníze nervy a ani jedné z těchto věcí nemá děvče nazbyt.Prostě čeká ji boj a tvrdej boj, neb nepřítel zdaleka nejedná v rukavičkách. Na její straně bude moment překvapení - a jak jsem řekla, nejlepší obrana je útok.
říjen 26, 2007 11:23
Já mám sice : Myška
za sebou jen jeden rozvod, ale tak docela s Alenou T. nesouhlasím. Jak už jsem psala, i můj ex se mě snažil deptat tím, že bude chtít děti. A zpočátku se mu i dařilo mě zdeptávat. Ale je fakt, že u nás to nikdy nebylo v rovině vyloženě nadávek a sprosťáren, můj ex ať je jaký je, se nikdy k něčemu takovému nesnížil a stejně by se nesnížil k násilí. Nakonec, to bych mu vrátila smilies/smiley.gif. On mě deptal potom jinak, ale to je stejně jedno, to neřešíme. Já bych ze sebe, Markéto, nedělala chudinku, ano, pokud by mě napadl, volala bych policii, šla k lékaři, nechala vystavit potvrzení, žádala, aby ho vykázali z domu, to všechno jo. Ale už kvůli dětem musíš být silná, ukázat, že i tuto stresovou situaci jsi schopna unést, že tím pádem nic nebrání tomu, aby ses o děti starala, i když tvůj manžel bude poukazovat na to, že nemáš bydlení, že děti mají lepší podmínky s ním. Ale třeba ani nebude podávat k soudu návrh na svěření do péče, když ukážeš, že se nedáš. A mysli na to, že pro děti musíš být jistota víc než jindy, děti jsou vnímavé, těžce nesou spory, potřebují silnou, vyrovnanou maminku.
říjen 26, 2007 11:39
No, já si taky myslím, : Míša šíša
že Markétu manžílek jen deptá a děti by ve skutečnosti nechtěl. Ale tyhle týpci prostě útočí na nejcitlivější místa, a to jsou u žen právě děti. Jenže jestli mu dělá opravdu dobře zdeptání ženy do absolutní mrtě, mohl by fakt o děcka usilovat i s tím, že se pak o ně stejně nebude starat a péči převezmou jeho rodiče.
Markéta nenapsala, jak se tatínek nyní o děti stará a zda vůbec. Podle toho, co ale uvedla, bych řekla, že spíš asi ne. Pokud bude soudce trochu normální, tak při projednávání o svěření dětí do péče rodičů, bude určitě manželovi klást otázky, zda se umí konkrétně o dvouleté dítě postarat - třeba například, zda vůbec zvládne uvařit krupicovou kaši apod. Tady by mohly být trumfy na Markétině straně. Co vím od jedné známé, tak při podobné palbě otázek od soudkyně se jistý tatínek totálně odboural, protože ani nevěděl, jak se dítě přebaluje - v životě to nedělal (ale mermomocí ho chtěl do své péče, že). No, určitě to chce zajít na ten sociální odbor, zdejší pracovnice poradí, pomohou sepsat žádost atd.
říjen 26, 2007 11:45
vite : Jasmina
ja si myslim ze zenu ohromi a drti ten fakt,ze zacne ublizovat ten,ktereho si brala z duvodu ze ji miluje a bude chranit. Takze jaksi nemuze dlouho-nekdy i cele roky vnitrne prijmout,ze si vzala toho nepravyho. Pokud chlap zmeni sve chovani a drzi se pak jedne linie-ze je jenom hruby a zastrasuje a nemiluje,je to paradoxne jeste dobre,protoze ji za chvili dojde i v srdci-na cem je a odpouta se.Horsi je,ze jsou jini,co jednou ublizuji a jindy vroucne miluji. Kazdemu by tedy se mely dostavat informace o tom jak to chodi a za jakym cilem,muzum i zenam,aby se,kdyz se dostanou do pozice obeti dokazali vnitrne odpoutat a pak se dat do boje.To je to pouto,co oslabuje v takovych pripadech jako u Markety a jinych ale i u muzu tyranych zenou. A to pouto-to neni laska.To museji predevsim vedet. A proto Marketo a jini,-predstavte si ze presne to,co vam udela milovany partner by udelal soused,ridic autobusu,cisnik v restauraci...nadavky,urazky,ponizovani. Vetsinou by jste byli s nim rychle hotovi,ze?Budiz,namitnete ze s ridicem autobusu nejste pod jednou strechou. V Cechach je porad jeste dost ruznych detskych letnich taboru,takze predpokladam ze velke procento dnesnich mladych dospelych tam aspon jednou travili prazdniny. Taktez jste se ocitli v chaticce jeste s jinym spolubydlicim. A ted si predstavte ze ten by vas zacal nejak stvat,provokovat,ponizovat.-Reagovali by jste urcite jinak nez ted reagujete na sve terorujici muze ci zeny. Silnejsi dite by si to vyridilo rucne,o neco slabsi by mu treba nalilo vodu do spacaku aj. a jeste slabsi by chodilo zalovat vedoucimu. Oddelte se tedy od toho,s kym se citite na dne a delejte neco z toho.
říjen 26, 2007 13:26
no, opravdu záleží na soudci- : alena tečkovaná
já dostala mladýho chlapa, kterej mi například řekl,že když mi můj muž nedává peníze, tak mi nic nebrání, abych si šla přivydělat - v té době jsem měla osmiměsíční a téměř dvouleté chlapečky.Já tam byla za blba největšího a rozváděla jsem se tři roky. No jestli je Markéta takto chladnokrevná a vytrvalá, budiž.Jestli má tu rozvahu a pevný nervy, tak nechápu, na co se tu ptá.Kdyby totiž taková byla, tak už s miláčkem řádně zametla.Na u sociálku ať si dojde - ale nevím nevím.Na těchhle "národních výborech" na malých vesnicích bývají příbuzný příbuznejch a kámošky kámošek.Takže bude mít fakt kliku, když narazí na někoho pořádnýho.No - a nikdo z nich si to nebude chtít "pošpatnit" u příbuznejch a přátel jejího muže, kteří jsou pravděpodobně příbuzný a známí jejícho muže.Tak ji spíš budou nabádat ,"aby nedělala problémy".
Navíc on - narozdíl od Markéty-je "místní".
A jestli při tom, co ji čeká, zachová klid chladnou hlavu a nesesype se, tak klobouk dolů. Ale soudím, že kdyby taková byla - nebud teď o čem psát.Měla by se "pojistit"- i když to pak nepoužije, bude se cítit pevnější v kramflecích a bude se jí jinak jednat.Jo, a taky jí sdělte konkkrétní kroky, jak se NEDAT. Co musí udělat za prvé, za druhé, za třetí - a jak konkrétně. To tady nikdo neřek.
Akorát, že von možná ani ty děti chtít nebude.No to je fakt útěcha! Věřím, že od teď bude Markéta klidně spát.I já jsem se kdysi rozváděla a tak vím svoje.A ne každá soudkyně je jako ta tvoje - ta moje mi radila, abych se naučila lépe hospodařit. Probrala se až ve chvíli, kdy můj nebožtík požadoval, aby mi nemusel platit vůbec nic, ale ukládal by alimenty na knížku a předal ji dětem u příležitosti jejich osmnáctit. Moc nechybalo a odklepla to, kdyby se neozvala sociálka s tím, že , aby se hoši osmnáctin dožili, budou muset denně jíst. Lepší je nespoléhat na soudce, kteří si stejně vykládají zákony jak se jim to zrovna hodí. Je lépe mít zbraně, které pak nepoužiješ, než nemít žádně a zatraceně je potřebovat.Nezapomeň, že žije na malé vesnici, za hysterku a za ku.vu bude v očích svých sousedů ona.
říjen 26, 2007 13:27
Jasmíno, : Míša šíša
řekla bych, že jsi to vystihla naprosto přesně.
říjen 26, 2007 13:50
Aleno, : Míša šíša
"národní výbory" smilies/grin.gif na vesnicích už nejsou, a pokud tam je obecní úřad, rozhodně tam Markéta nenarazí na sociální odbor, ten bude muset hledat ve větším městě v okolí. Jinak bych ty sociální pracovnice nepodceňovala, ony většinou mají dost zkušeností a vědí, co a jak. Řekla bych, že i leckdy jdou po tatíncích tvrdě, aniž by k tomu byl až takový důvod. Být Markétou, tak by to byl první krok, kterých by udělala - informovala bych se, co můžu a co nemůžu, na co mám či nemám nárok, a jak mám dál postupovat.

K těm soudcům - však jsem psala "Pokud bude soudce trochu normální..." smilies/wink.gif

No, já vím, že tu Markétu nijak neutišíme. Ale co jiného jí máme poradit? Ať natrhne manžílkovi pr*el? No tak jo:
Markéto, vraž mu tam vystřelovací deštník, a pak jej rozevři. Nic jinýho si nezaslouží.
říjen 26, 2007 14:03
hahahaha : alena tečkovaná
soudkyně v Británii osvobodila manželku, jejíž manžel zemřel na šroubovák pod levou lopatkou. Soud uznal, že muž na něj upadl náhodou smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 26, 2007 14:06
Markéto, : Myška
pokud ti na odboru péče o dítě neporadí, nebo to fakt budou příbuzní nebo známí tvého muže, nebo budeš cítit neochotu, je možné se obrátit přímo na opatrovnický soud, kde by ti úřednice měly i pomoci sepsat žádost o svěření dětí do péče, a návrh na stanovení výživného pro tebe i děti. Pozor - pracovnice z odboru péče o dítě může chtít provést u vás návštěvu. Tvoje ochota ke spolupráci může hrát velkou roli.
Nevím, co si z toho co jsme tady všichni napsali vybereš, ale doufám, že něco použitelné je.
Moc ti držím palce, abys to ty i děti zvládla s co nejmenšími šrámy na duši.
říjen 26, 2007 14:07
Markéto : Myška
a ještě něco. V žádném případě nikam nejezdi s dětmi, a už vůbec ne sama. Nevyklízej pole. Tam bydlíš, a dokud si nevyřešíš bydlení, bydlet budeš. Jakmile bys odešla, bude to jeho výhra.
říjen 26, 2007 14:12
Míša šíša : Jasmina
diky. Ale to co ted pise Alena T,-to se bohuzel,klidne pod to podepisu. Znam takto smutnych pripadu i z vesnic. Na vesnici jsem nejaky cas pobyla. Ano,tak to bohuzel chodi.A soudce? je to jen clovek-ne Buh ani masina na spravedlnost. A proto je soudce ovlivnitelny cimkoliv-penize ci sympatie,ci jeho vlastni zkusenosti ze zivota. Advokat je tak silny,jak silna je nabidka penez.A socialka,....mela jsem kontakty s devcaty ze socialky. Zvlastni byl jev,ze ty,co braly svou praci poctive a srdcem,po case znechucene odchazely delat neco jineho.V me rodine je zdravotni sestra i socialni pracovnice zaroven. Je ale uz dlouho doma. Nastesti!Tak chladne a kamenne srdce se vidi malokdy....
říjen 26, 2007 14:17
... : nairobi
No, na vesnici ani městečku sociální odbor péče o dítě vážně nenajdete a rozhodně bych na takový odbor do města šla. Znám několik maminek v podobné situaci a sociální pracovnice opravdu dost pomohly, aspoň psychicky. Kromě toho tam zůstanou záznamy, které se pak dají použít u soudu, jedna tato pracovnice přišla na žádost mé kamarádky k soudu, kde se rozhodovalo o svěření do péče a velice ji zde podpořila. Soud také tím pádem vidí, že mamince nejsou děti lhostejné, že má o ně zájem, strach, že chce situaci řešit, apod. V konkrétním případě mé kamarádky tatínek u soudu proti svěření dětí do péče maminky neprotestoval ani se neodvolal, i přesto, že celé roky vyhrožoval, že jí je sebere, že si zaplatí bezdomovce, kteří ji odkráglujou, apod. Prostě ji tím celé roky držel v šachu, o to mu šlo. Být Tebou, jdu do toho, dokud jsou děti malé a nejsou ještě od něj zmanipulované, až jim bude deset, bude to horší. Držím pěstičky a mysli na to, že nejsi jediná a spousta maminek to před Tebou taky nějak zvládlo. A určitě si vezmi dobrou právničku, i kdyby sis na to měla půjčit. Taky si zajisti svědka (já vím na "jeho" vesnici to bude problém) - nejlíp kamarádku, která Ti dosvědčí, že se o děti staráš dobře. Co Tvoji příbuzní, nemohli by Ti nějak materiálně dočasně pomoct?
říjen 27, 2007 00:22
to neres! : martin
radi ti tu blbosti, zadnej rozumnej chlap deti k sobe nechce. jen se ho snaz moc nenastvat, to co ti tu radi je nejlepsi recept, pak uz se nedomluvite vubec. ber to vklidu a zcela vecne, na emoce se v...., ty ti nepomuzou. zajisti si finance od pribuznych a nebo at ti budouci ex pomuze s novym bydlenim. hlavne vse v klidu ale razne. nenech si ublizovat, ale neeskaluj situaci volanim policajtu atp, to ho totalne nasere a deti budou trpet. bud razna, ale klidna a vstricna a vzdy a za vsech okolnosti se snaz byt slusna. pak si budete rikat, jak hezky rozvod jste vlastne meli. tak si ho uzijte. rozvadite se konec koncu jen nekolikrat za zivot.
říjen 27, 2007 01:58
Martine pozdě!!! : alena.tečkovaná
už ho naštvala. Chtěla poněm, aby přispívalna svou rodinu.Co inteligentního bys radil teď?
říjen 27, 2007 06:59
Martine : jája
fakt rada za všechny prachy, nemáš ještě nějakou? Moc nechápu to: žádnej rozumnej chlap děti k sobě nechce. Za prvé je to úplná, ale úplná hovadina a za druhé, přijde ti Markétin manžel rozumný, upřímě - všechno ale tohle teda ne. Fuj, to byla ale blbost!!!!!!!!!
říjen 27, 2007 12:19
Rozumnej chlap : Jasmina
naopak deti chce a casto taky trpi. Jenze s rozumnejma chlapama je to jinak-ti se o svou rodinu staraji a na manzelku jsou v krajnim pripade aspon slusni. Jo,je zase spousta rozmumnejch chlapu co o svy deti totalne prijdou a divaji se jak je vychovava cizej chlap.
Ja jsem fakt presvedcena- (ale to neni rada) ze temto typum,co doma delaji akorat dusno,jakkoliv zotrocuji manzelku a vyhrozuji ze ji seberou deti,by stacilo jim v klidu rict-"OK,tak si je nech,ja jdu," a rychle by obratili. 90% by jich obratilo. Musila by takova zena vsak byt hodne silna osobnost aby to riskla a divadylko zahrala verohodne,aby ten zmetek tomu uveril.No jo,problem zase je,ze takova silna zenska by si davno nenechala tento na hlavu a ze vetsinou tyrane zeny jsou fest uz podlomene. Dite od 12ti let ma pravo pred soudem rici,ke komu chce jit a jeho slovo uz ma vahu,jenze pokud je opravdu jeho otec to typicke ucebnicove hovado,tak tyranie zacina v manzelstvi velice brzy-casto jeste kdyz prvni dite neni ani narozene.Ktere zene by se chtelo cekat tak dlouho? Tady u nas v BE se zakon o tyrani bere tak,ze kdyz tyrana zena to neoznami,-provinuje se taktez vuci diteti. Tak by mne zajimalo,zda by se ten zakon mohl aplikovat i v Cechach-kdyz jsme uz v EU. Pravnika by to rozhodne chtelo. Svedectvi kohokoliv,ze se Marketa o deti radne stara. Ale jsou take nejake "bile kruhy" nebo jak se to jmenuje,kam muze zavolat a oni poradi jak dal postupovat,ci dokonce pomohou co se tyce azylu.A neustale poukazovat na to,ze se situace musi resit,aby deti nevyrustaly v zavadnem stresovem prostredi. Dnes uz to je prece lepsi nez pred 20ti lety,tak toho vyuzit.
říjen 27, 2007 13:40
proto pořád mluvím o těch dokladech : alena.tečkovaná
bílý kruh bezpečí obvykle není v dosahu v každé vísce. Ona musí sbalit děti a někam dojet.Patrně až přesden, kdy on je v práci - večer jí tak jako tak nic nejede. vím, jjak to jezdí u nás. Do té doby se může stát cokoli. policajti přijdou hned a měli by též hned zasáhnout.Pak by ona měla dost času sbalit sebe, děti a kontaktovat bílý kruh bezpečí, nebo někoho takového.Jinak souhlasím s tebou,že rozumnej a slušnej chlap takový věci nedělá. A dá se s ním rozumě mluvit.
říjen 27, 2007 15:12
Hele Alo! : martin
AlenoT, cist umis, tak si radu vycti smilies/grin.gif Zasada 1 = nenas*at chlapa, zasada 2 = starat se o sebe a neotravovat, zasada 3 = resit veci formalne, pokud vstricny postup nefunguje.
Ty Alo, kolik ti je? smilies/kiss.gif
listopad 01, 2007 04:25
Martine, trochu slušnosti - prosím - : d@niela
absolutně všechno se dá říct tak, aby to mohlo být i publikováno. Souhlas?
listopad 01, 2007 13:26
hele Martine : Regina
Hele Martine , já nezmám ve svém okolí chlapa , kterej by nestál o svoje děti. Máš Ty vůbec nšjaký, jinak bys tohle nemohl napsat. Nevím , v jakých finančních poměrech žiješ , ale většina lidí si nemůže dovolit svým rozvedeným příbuzným koupit byt . Zkusil jsi někdy vyjít s 6000 kč na domácnost 4 lidí? A to je opravdu umění , věř mi a těžko si z toho dovolím splácet hypotéku ny byt . A vůbec , která Tě tak vyšplouchla , že jsi tak jedovatej ? Tk ahoj
Ahoj Regina
listopad 02, 2007 13:35
Martine fuj : Jindriska
No teda Martine , kdyby se takhle choval Tvůj táta , tak bys tady asi nebyl. Takže manželka se má starat o sebe a neotravovat ? Nemá Tě naštvat a čím ? Že třeba dýchá a nebo se nedej bože na Tebe podívá. A co děti . Ty se smějí zasmát ? Nebo jsi taky jeden z těch TYRANU o kterých se zde píše ? A máš vůbec manželku a děti ? Jestli vůbec víš o čem je řeč , jako společná tolerance o kterou v soužití jde .
listopad 02, 2007 14:14
Peníze : Evelína
Ale jestli máš mateřskou a přídavky a 5 tisíc tak to je skoro 14 a s tím nevyjdeš? Kdo platí nájem a inkaso? Já musím vyjít s 9 tis...
listopad 02, 2007 17:48
... : petruše
Já si myslím, že nejde ani tak o peníze, jako o to, že už spolu nemluví a dost jí ponižuje jako ženu. Policajty volat nemůže, vždyť tam jsou děti. Mělo by to na ně špatný dopad. Jí by z dětma bylo líp jinde, ale to by tu museli být nějaký přijatelný možnosti. Nebo si snad myslíte, že má nějaký možnosti, jako ženská na mateřský.
listopad 02, 2007 23:00
... : Evelína
..asi moc možností nemá, ale udivuje mě, že se bojí o děti, když píše, že mu děti vadily. Ale nemyslím si, že by spolu nemluvili, když se hádají a on chtěl udělat dceři pokojíček. Asi on na rozvod nepomýšlí. Je ale otázka, jestli má představu kolik má výplatu. jestli 10 tis. nebo 50. Peníze které jí teď "patří" se dají celkem lehce spočítat.
Tím, že ona myslí na peníze, bych se přikláněla k tomu, že ona plánuje rozvod a má strach aby neprodělala.
I já jsem si tím prošla a vím, jaké my ženy dokážeme být vynalézavé když si chceme něco "našetřit". Do výdajů na domácnost moc muži nevidí.
A co se obrátit o pomoc na svou rodinu, je tam ta sestra? A jen tak mezi námi děvčaty, odjet s malými dětmi a na noc a napsat lísteček? No, skoro bych řekla, že tam figuruje nějaký nový budoucí partner..Možná se manžel na Markétu zlobil právem a ona má černý svědomí a proto ten strach. Ale i kdyby byla velká hříšnice, jestli na ni křičel před dětma, tak to je průšvih.

listopad 02, 2007 23:40
... : Evelína
Tak koukám, že Markéta nereagovala, tak jsem se s tím novým budoucím trefila.
Ne nadarmo se říká, že žena se nerozvádí od někoho, ale k někomu....
Že je na dně, to se jí nedivím, má toho asi teď moc a jestli to manžel ví, tak ji asi fakt nadává.
Ale proč by kvůli tomu měla předstírat otřes mozku nebo volat POLICII, to mi není dost dobře jasný.
S tím odjetím na noc,ať se taky probere a uvědomí si, jak by vyváděla ona, kdyby její muž odjel na spaní někam s dětma a nechal lísteček na lednici. Ona může být ráda, že on nezburcoval policii. Že napsala lísteček tomu se taky asi nechá věřit.
Asi se fakt může bát........ona to ví,jen u nás hledá rozhřešení.
listopad 05, 2007 10:33
Evelína : Markéta 1
Dobrý den Evelíno, chlapa opravdu nemám a nemám ani pomyšlení si ho hledat, už jsem si zažila dost. Volat policii nemůžu protože mi záleží na dětech a vím, že by to bylo špatně ohledně dětí. Můj manžel chce volnost a já kolikrát nevím ani kde je třeba dva dny. Odjela jsem a vím že to byla blbost, ale on věděl že tam jsme. A jestli se umí postarat o děti, tak to tu klidně napíšu, že jo, protože na to má pomoc od své rodiny. Ale když na mě bezdůvodně začne křičet a vyhrožovat, tak takovému člověku bych děti nesvěřila. Jsem s nima od rána do večera a on půl hodiny a už radši odchází, neznámo kam. A to že děti nechci tahat po soudech a domluvit se sním, to jsem zkusila, ale s mín domluva není. Nevím co dělat abychom se dohodli.
listopad 06, 2007 19:36
Markétě : Evelína
A proč chceš volat policii? Že Ti nadává, ale to chceš volat : prosím zachraňte mě před manželem, on mi řekl, že jsem blbá?
listopad 09, 2007 08:59
Evelíně : Markéta 1
Policii volat nechci, to reaguji na to co mi bylo zde poraďěno. Bohužel to není jen o tom, že mi nadává, ale i vyhrožuje, že mě prohodí sklem, že mi namlátí atd.......
listopad 09, 2007 19:26
pro Markétu1: : dajsy
Jsem babička, bývalá "sociálka" přes děti. Mohu-li ti poradit, vyhledej příslušnou sociální pracovnici z tvého obvodu a seznam ji se svým případem. Řekni jí všechno po pravdě, aby za tebou stály, protože místní rodina je začne ovlivňovat. Nenech se psychicky deptat! Doplatily by na to jednou i tvé děti - já bych tady mohla povídat, kam to vede. Děti s takovým modelem si vedou v životě moc špatně. Jen výjimečně je to nepoznamená. Nastiň jí, že bys potřebovala od muže odejít. Zajdi za starostou obce (města) a mezi 4 očima ho poproš o nějakou možnost bydlení,třeba i jen na čas, než si něco najdeš, nebo než se něco uvolní.Možná mají nějaký byt pro urychlenou pomoc (města to mívají). Já ve své praxi jsem si většinou úředně pohovořila s druhým partnerem s tím, že "máme signály" (neprozradila jsem odkud), že není vše v pořádku a v rámci dobrého fungování rodiny bych chtěla napomoci..a snažila se matce umetat cestičku. Někdy to mělo dobrý efekt, některým otcům fakt záleželo na duševním zdraví a budoucnosti jeho dětí. Markéto, co tchýně? Stojí proti tobě? Co se týká peněz - snaž se, aby je manžel zavčas rozdělil na dvě části a půlku (po vypršení lhůty doby spoření)převedl na tvůj účet s tím, že se budeš cítit lépe s nějakým vlastním malinkým majetečkem, protože tě deptá, že jsi v cizím a s ničím.
listopad 15, 2007 12:17
pro Markétu1 : dajsy
Snaž se jednat v dobrém. Jednak snížíš riziko "prohození sklem", jednak pokud dojde k nějakým dohodám, snáz se uzavírají. Máš možnost i za trvání manželství požádat o svěření dětí do své péče i třeba jako předběžné opatření před rozvodem a stanovení výživného dětem i sobě! Máš nárok na stejnou hmotnou úroveň - tudíž by tam bylo stav. spoř. zahrnuto!!
Kdyby to vypadalo na to, že ti soud děti dát nechce, vždycky může orgán péče namítnout, aby soud stanovil "Dohled nad výchovou dětí" a nechal je u matky, na kterou jsou zvyklí a která se o ně dobře stará! Ten dohled vykonává místně přísl. pracovnice (sociálka) a tkví v tom, že občas přijde na kontrolu, zda děti mají teplo, čisto, jídlo atp.Dnes už lze požádat i o medializační službu, kdy si někdo nezaujatý pohovoří s oběma a snaží se je nasměrovat, usmířit, či dospět k nějaké vstřícnosti a dohodě. Nakonec: STOP jakémukoliv týrání, zastrašování a vydírání - nedej se.
listopad 15, 2007 12:30
... : Petřík
???
listopad 15, 2007 15:33
..dodatek : MARTÉTKA
Tak se Petra - Markéta nakonec i s dětmi odstěhovala a pro jistotu nabídla manželovi, aby šel s ní. Ale protože by to skončilo zase stejně, že by nevařila, jen by na něj štěkala a nakonec by ho vyhodila, jak se o to už pokoušela v domě jeho rodičů, tak zatím nešel. Jeho stesk po dcerách je ovšem velký.
Bylo pro mě dost usměvné číst, jak si mladá paní přibarvovala skutečnost a psala jaká je chudinka. Protože bydlím nedaleko, vím, že pokud manžel byl v práci, tak se tam ona moc nezdržovala, snad jen když dcera měla jít spát. Prý si nechávala i vozit obědy z pečovatelské služby, aby nemusela vařit.. Posledního půl roku jsme se malinko bavily tím, jak si kazí svou pověst, když se v seznamce na internetu nabízí jako rozvedená a hledá vážnou známost, protože sex k životu patří..Kdyby si aspoň změnila jméno. No, asi si to manželství pokazila sama. Její muž je doma pořád, byl pořád vídán, jak neustále opravuje auta a ona trajdala kdoví kde. Ale vždy s dětma. Jen aby nemohly být s ním a ona mohla vypravovat, jak je na ně sama.
Tak to jen tak pro ty z vás, kteří skočíte na srceryvný psaní a litujete ubohou chudinku.
Tý ženský bylo fakt dost, ale zas šikovná, vybílila manželovi byt a odstěhovala se i dětmi někam do Jeseníků.
Bůh jí pomáhej!
Ale některý vaše rady, to byla fakt síla, když nevíte, jak to u nich fungovalo.
leden 31, 2008 13:16
k tomu dodatku : Kačka
musím se připojit k poslednímu komentáři, mám švagra, který bydlí v domě s mojí sestrou, jejíma dvěma dcerama a spolu mají rok a půl starou holčičku. Sestra mu ji několikrát vyčetla a prý i po porodu mu řekla že mu to nedaruje. Roman pracuje od nevidim do nevidim i o víkendech a ona si válí šunky doma a že by se o malou starala, no nevypadá to tak. Když Roman přijde domů tak malá brečí ale jak ho uvidí tak se zklidní a hned natahuje ručičky, když jsme tam kolikrát byly na návštěvě tak malá byla pořád u tatínka a k ní se neměla vůbec. Taky mu vyčítá že jí nedává žádny peníze, ale platí hypotéku, elektřinu , plyn ... i potřeby pro malou a veškerá mateřská jde do pro její potřeby, nevaří ani nenakupuje. O tom že by koupila chleba tak o tom švagr jenom sní, Často k nám chodí s plnyma taškama nákupu a když mu řekneme ať se teda rozvede tak řekne že raději bude trpět ale že Michalku ji nenechá. Řeknu vám že je to strašny vidět chlapa jako on jak se trápí. Jsou spolu už hodně dlouho a on měl snahu vychovávat její dvě dcery, ale ona mu na to řekla že jsou její a ať se on laskavě nestará. Teď mu taky vyhrožuje že se s nima domluví že má na ně špatnej vychovnej vliv a to by mu Michalku nedali už vůbec. Ty moje neteře jsou fakt pěkny kvítka. To že propadají je to nejmenší, lžou jako když tiskne,už se taky schyluje k tomu že ta starší vyletí ze školy a ve svých 17 se nabízí na internetu za peníze. Víte paradoxem je že se jedná o mojí vlastní sestru, nikdy taková nebyla ale úderem 18 se změnila k nepoznání a pak to s ní šlo z kopce, mysleli jsme že s Romanem, který byl ochotnej vzít si její dcery za vlastní, konečně spraví ale nic se nezměnilo. A že by se Roman uměl postarat tak o tom nepochybuji, stačí mi když vidím jak se dokáže postarat o miminko, nepamatuju si kdy naposled ji sestra koupala, když jsem ji telefonovala jak je tak seděla u televize a že prý Roman. Tak to vydíte i takový jsou proma chlapy, ještě že já mám taky jednoho smilies/wink.gif
únor 11, 2008 15:01
... : rachelv2482
tak ja mam stejny,problem,pritel mi vyhrozuje ze mi vezme dceru,jen nechapu co by sni delal,kdyz 24hodin v kuse jsem sni ja a on tak pul hodky denne.ma dluhy hraje bedny teda uz 3krat mi slibil ze to neudela.sproste mi nadava,kdyz jsem byla tehotna slehnul semnou o gauc,pak jednou skrtil,a nejhorsi je ze mam tri kluky z prvniho manzelstvi a koukaji na to.nejmladsi uz se drzi za usi kdyz se hadame.A nakonec to dopada ze je to ma vinna a ja tomu zacinam verit.mam strach ze mi moji berusku vezme tak radsi jsem sticha a delam poskoka dal.
březen 12, 2013 07:32
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]