O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZASE JEDEN VYČŮRÁNEK... PDF Tisk E-mail
Středa, 20 srpen 2014

Jsem rozvedená a bydlím ve svém malém domku na vesnici. Mám přítele, už rok a půl, který žije v domku se mnou a svůj byt proto pronajímá - a ne za malé peníze.. Zpočátku bylo vše fajn, teď mám pocit, že mě ale chce spíš jen jako hospodyni než jako milenku. Peněz mi dává jen opravdu málo, 4000 Kč,- na vše. A už necítím ani jeho pomoc  a lásku. Sama pracuji na tři směny.

 

 

 

 

 

      Přítel je také dost časově (pracovně) vytížený, mnohdy nemá volno ani o víkendech za celý měsíc. Domů jezdí pravidelně jen o víkendech navečer a občas i jednou až dvakrát do týdne... Měl by volno, kdyby chtěl. Myslím, že je ale raději o víkendech v práci, kde se nenadře a vydělá si přitom nemalé peníze. A tím má zajištěno, že mi doma nemusí s ničím pomáhat.

 

      A tak jsem na všechno sama. Přitom má uklizeno, vyžehleno, navařeno, upečeno. Stejně tak veškeré práce kolem domu a na zahradě dělám sama: sekám zahradu, natírám co je potřeba, štípu dřevo, okopávám, zavářím, atd. atd. Jeho pomoc je však téměř nulová. Za celý rok a půl, co se mnou bydlí, nevzal sekačku do ruky, natož aby alespoň jedenkrát za zimu vyčistil kotel v kotelně, aby se dalo bez problému topit. Ano, to se ještě nestalo.

 

     On jen když přijede, tak všechno prohlédne a zjistí, co jsem kde udělala špatně, poté mne většinou zkritizuje, po kritice se navečeří, zívne, vypije několik piv... Pak už se jen podívá se na hodiny, zjistí že nastala 20. hodina, a řekne: "Přišla moje hodinka - jdu spát."  Mnohdy neřekne ani dobrou noc. Ráno vstane, vzbudí mě, abych mu udělala snídani a nachystala jídlo s sebou a se slovy: "Tak se tady měj", odjede.

 

 

     Co s tím? Děkuji za Vaše odpovědi i názory. KIMMI

 

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

 

Milá Kimmi,

 

      mám přímo hrůzu z toho, že kdyby na tebe byl milejší, při příchodu ti dal pusu, pak místo usnutí se s tebou hezky pomiloval, tak bys tohle všechno dělala zcela blaženě a bez odmlouvání... Holka, holka, kde je tvoje sebevědomí, kde je tvoje hrdost? Ano, jsi pro něj jen hospodyně, a to ještě neuvěřitelně levná!!! 

 

      Myslím, že bys mi řekla, že jsem se asi zbláznila, kdybych ti navrhla, abys si vzala do domku podnájemníka, který bude mít možný volný pohyb všude, po celém domku, který bude mít stále navařeno, vypráno, všechno připraveno, kterému budeš v podstatě dělat pomyšlení "za 4 tisícovky na měsíc". Zkus si to jen sama pro sebe ocenit - ale co to píšu, vždyť ty (pevně doufám) si uvědomuješ, jak je to ponižující... Jenže - to je ta stará známá věc: "Když si chlapovi lehneš jak rohožka před práh, tak se nemůžeš divit, že si o tebe opucuje boty." Prostě sis ho sama a dobrovolně a s láskou zpovykala, rozmazlila.Ty si totiž vůbec nevěříš...

 

     Jenže - jak z toho teď, když už je tak navyklý? Mám radu, která se ti asi nebude moc líbit - nebo spíš se budeš bát podle ní jednat. Ale ještě jedno přísloví použiju "Strach je poloviční ztráta". Jednoduše bych mu připravila trochu jiný program. Až zase přijede, tak mu rovnou řekni, že mu potřebuješ něco říct. Že tohle, jak to máte nastaveno,  nezvládáš ani fyzicky, ani finančně. A že to budeš muset řešit. Takže je potřeba, aby se z tvého domku vystěhoval, protože jsi dostala nabídku také na pronájem, a že vzhledem k tomu, že ta nabídka je finančně lákavá, tak ji přijmeš. Podnájemníci že budou všechny práce na domku vykonávat sami a z peněz, co od nich dostaneš, si budeš moct platit podnájem pro sebe a ještě ti zůstane. A že si potřebuješ také vydechnout...

 

      Že ta práce na směny, práce kolem domku, vaření pro dva atd. atd. je pro tebe zcela vyčerpávající, že sis to takhle rozhodně nepředstavovala a že tedy raději budeš bydlet v pohodě a klidu někde jinde. (Jen proboha!!!! ne aby tě napadlo, že ten tvůj domek opravdu pronajmeš a půjdeš do podnájmu s ním a budeš se zase o něj starat a opečovávat ho - toho mameluka líného a lásky neschopného!)

 

      Máš dvě možnosti - buď se chytne za nos a uvědomí si, že pokud tě nechce ztratit (a hlavně tu bezva ženskou, která mu dělá pomyšlení a nebe na zemi), tak bude muset přidat. Jak finančně, tak v pomoci, tak v intimnostech...

 

      Holčičko, uvědom si, že léta ti nestojí - tak je nenech utíkat s chlapem, se kterým nejsi šťastná a spokojená. Takových najdeš na každém rohu třináct do tuctu :-)))

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (56)add feed
Zase jeden vyčuránek - parazit : dana aisová
Milá KIMMI, jednej co nejrychleji, protože z toho všeho co jsi napsala onemocníš. A to přestává legrace. V době mobilních telefonů a sms mu pošli tuto zprávu: milý vyčuránku, když jsi naposledy odjížděl, místo pozdravu jsi se vulgárně vyjádřil n mou sdresu. Asi jsi opět nebyl spokojen se služkou. Tak za to ti srdečně děkuji. Byla to ta poslední příslovečná KAPKA.HNED PO TÉ JSEM ZAČALA JEDNAT. Vyměnila jsem zámek. Do domu už nevkročíš. Věci máš v garáži, vydá ti je můj syn. Nemáš mne rád, nevážíš si mě, jsi líný, vulgární, lakomý, nemírně piješ, neumíš se chovat ani na veřejnosti natož v soukromí. Jsi obézní a nestřídmý, přestože jsi diabetik.Také jsi velmi nudný a v intimním životě? Nic moc, spíše NIC ! A
SI JSI ZÁVISLÝ NA MOBILU, STÁLE JEJ MÁŠ V RUCE, NĚKOMU PÍŠEŠ, PŘIJÍMÁŠ SMS A ODPOVÍDÁŠ NA NĚ V MÉ PŘÍTOMNOSTI. Máš asi další oběť. Došla jsem k názoru, že nenávidíš ženy jako takové. Může za to tvé dětství ? Možná, to ať ti vysvětlí psychiatr. Já už nepodniknu v souvislosti s tebou nic. Odstěhuj se k té nové paní, škoda, že ji nemohu varovat.Budu mít zase svůj čas pro sebe . Měj se hezky. Ne - měj se tak, jak si zasloužíš.KIMMI. Myslím, že ze strachu, že ztratil ten pohodlný život bude slibovat hory doly. Ale pozor - bude se ti chtít za to "ponížení" krutě pomstít. Vypadá to totiž nejen na vyčuránka, ale i na psychopata. Nenaleť a ve spolupráci s rodinou se jej rychle zbav. Přeji ti krásný a klidný život. Teď už to bude na tobě. D
srpen 21, 2014 06:59
... : Sandra.
Tak záleží, jaký chceš, aby byl výsledek. Milující, láskyplný, štědrý a velkorysý partner se z něj nestane, to doufám víš. Možná by šlo nějak zapracovat na té finanční stránce, říct mu, že takto ne- a tam je velká pravděpodobnost, že on při představě ztráty servisu a finanční ztráty (vždyť jen to, co mu zbývá z pronájmu bytu po odečtení energií, bude pravděpodobně přesahovat ty 4 litry, co ti dává- natožpak kdyby musel kupovat jídlo,...) nějaké peníze přidá. Ale pak je otázka, jestli to stačí. Já bych takového chlapa doma nechtěla, ani kdyby platil 20 měsíčně. Láska vypadá jinak a na to, jak někoho přimět, aby tě miloval, žádná finta není.
srpen 21, 2014 07:00
... : Sandra.
Zírám, Dano, co všechno jsi z toho článku vyčetla:-)
srpen 21, 2014 07:03
zase jeden vyčuránek : dana aisová
Sandro, ten případ znám blíže a už jsme to probíraly s KIMMY. Mám hrůzu z toho, kolik je takových krásných, kvalitních a hodných žen a jak jsou využívány. Proto jsem se přidala k diskusím, které toto asi vyvolá. Potřebovala to slyšet z více stran a Daniela jí také dobře poradila. To na vysvětlenou. A díky za tvůj komentář, napsala jsi to pěkně.
srpen 21, 2014 07:42
kontrolní otázka: : vlk
on si přítel všechen ten servis vynutil nějakým násilím nebo pistolí u hlavy milé Kimmi? Ono je to jako s dětmi, napřed se jim nesmí říct ani křivé slovo, nedejbože plácnout přes ručičku a pak se diví, že jim rodiče dělají jen služky a chodící peněženky.
srpen 21, 2014 07:43
Milá Dano, tohle by psát neměla... : d@niela
to je vyčítání, tam by mu jen dala najevo, jak moc a moc je smutná, jak moc jí to vadí - a to všechno on přeci ví!!!
A ví to určitě dost dlouho! Takže už se nevybavovat... Jak tu stále opakuju: vyčítáním se nikdy nic nespravilo, k ničemu to nikdy nebylo, maximálně se ta vyčítající ještě víc trápí.

Měla by mu (když teď už vím zase o něco víc) opravdu spakovat všechny ty jeho věci, nejlépe do velkých igelitek, a dát do garáže. Ano, to je v pořádku. A pořádně se připravit na "Den D". Pak mu s určitou rezervou - než přijede - oznámit, že končí, a že vzhledem k okolnostem, které on dobře zná, se rozhodla jejich soužití s okamžitou platností ukončit. Věci že dostane po domluvě s jejím synem.

A protože tam nemá trvalý pobyt, nemusí se ničeho bát. A - nebavit se s ním. Vydržet to, neodpovídat na jakákoliv sms, nebrat telefon, obrnit se. V tom by fakt ale potřebovala mít nějakou dobrou duši - třeba tebe - při ruce. Nemyslím, abys byla s ní, ale třeba se scházejte, telefonujte si, musíš ji podržet. Ona sama by to stopro nezvládla...
srpen 21, 2014 09:11
Vlku, pochopitelně, že si to nevynutil.... : d@niela
to my, ženské, se takhle rozpliznem před milovaným chlapem... Některé to dovedou v sobě ale držet a ovládnou se, jiné ne.
Přiznám, že i já jsem taky jednou taková byla... Děsně jsem se tím trápila, věděla jsem to - ale pomoct jsem si neuměla. Holt - neměla jsem nějakou tu kudlanku :-)
Držela jsem to v sobě podle hesla: "Žena má zástěrku proto, aby jí všechno přikrývala".
srpen 21, 2014 09:13
S chlapama se musí jednat stručně, jasně a srozumitelně. : mamča
Žádné dlouhé okecávání, protože po dvou minutách už vnímá řeč partnerky jako šumění vodopádu.
SMS je dobrý nápad, protože z oka do oka se nepříjemné věci říkají hůř.
Napsala bych krátkou SMS : Už tě nemám ráda, věci si přijď vyzvednout v den D, hodinu H, vydá ti je syn.
A taky bych mu následně nezvedala telefon. Prostě finíto a tečka.
Možná by bylo fajn k sobě na pár dní pozvat někoho z rodiny či přátele, aby měla za zády nějakou oporu. Toho se srabi bojí.
srpen 21, 2014 09:28
... : mia I
mám to brát vážně?? smilies/grin.gif po ránu jako fejeton dobrý, hlavně tím posledním odstavcem - zívne a jde úderem dvacáté hodiny spát, kouzelný. Taky příspěvek dany aisové kouzelný.

No pokud je to pravdivé, tak je to moc smutné. Ti chlapi si musí ťukat na čelo co některé z nás dokáží ze sebe dělat za otroubky, mírně řečeno. Pokud se budou ženy takhle chovat, podobným darmožroutům a vychcánkům pšenka stále pokvete. Pán se možná tváří, že neumí do pěti počítat, leckterá se ustrne, chudák nemocnej diabetik a on zatím vesele vegetí , libuje si a konto mu příjemně bobtná. Pohyb, sekačku do ruky, velkej bič a malej dvůr Kimmi potřeboval, línej chlap je neštěstí. V posteli to taky moc nevyškubnul, co s takovým? Teď už jak radí Tvá známá či kamarádka Dana - hnát obloukem až za humna. Buď drsná, jako je on k Tobě, proč se dobrovolně ničit?
srpen 21, 2014 09:38
Proč ho nevyhodíš, Kimmi? : Myška
Co ti vztah s s ním dává? Mxyslím, že nic pozitivního. On tě evidenteně nemá rád, nemiluje tě, on potřebuje jen zázemí a služku, což mu poskytuješ. Vykopni ho, bude ti líp. Sice stále budeš na všechno sama, ale budeš to dělat jen pro sebe a nikdo tě nebude buzerovat.
srpen 21, 2014 09:43
Kimmi, tys : Lenka1
tohle vsechno vazne vydržela rok a pul? byt to ja, tak ten by jel jak namydlenej blesk. Hehe, vzpominam si na jednu svoji rádoby znamost před par lety. Poznali jsme se v praci, osklivej nebyl, tak jsem si rekla, ze bych to s nim mohla zkusit. Po par randetech(pisu to spravne?)jsem ho pozvala k sobe, ze se uvidi......

No a videlo se. Nejdriv me sprdnul, jak mu nalejvam kafe, ze pry takhle se to nedela a pak mel poznámky k tomu, ze se mi na kresle povaluje par kousku obleceni, ze pry bych mela vic uklízet.

Byla jsem slusna, vyhodila jsem ho az potom, co si dopil to kafe smilies/cheesy.gif

srpen 21, 2014 09:58
"rano vstane a vzbudi : Lenka1
me, abych mu udelala snidani a nachystala jidlo s sebou". On jako nemá ruce nebo co? Fakt nechapu, proc si zensky nechaj tohle libit. Pak si o nas chlapi nemaji myslet, ze jsme nesvepravny.
srpen 21, 2014 10:04
Lenka1 : mamča
"vyhodila jsem ho az potom, co si dopil to kafe"... smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 21, 2014 10:42
Tak už se tu ani nemusim nějak moc namáhat. : Krakonoš
Děvčata to pověděla za mě. Už dávno jsi s nim měla vyrazit dveře - máš asi tak rok a půl zpoždění. Zbav se ho ještě dnes, nejpozdějc zejtra!
srpen 21, 2014 10:48
mamca: jsem setriva, : Lenka1
bylo mi lito to vylejt. smilies/grin.gif

Ne, vazne, kdysi jsem takova "hnusna a nekompromisni" vuci chlapum (ale i vuci lidem obecne) nebyla, ale zivotni zkusenosti jsou holt zivotni zkusenosti. Taky jsem si kdysi davno poradne nabila cumak, jak vyse psala Daniela. Poucila jsem se z toho a dnes se ridim heslem, ze lidi s k nam chovaji tak, jak jim my sami dovolime, aby se chovali.
srpen 21, 2014 10:59
Lenka1 : mamča
Škoda, že si většina holek musí napřed nabít čumec, než prohlédne, že je zneužívána.
A kdyby mě dotyčný pán ještě hodlal buzerovat a kritizovat, natož mě budit časně ráno (Kimmi pracuje na tři směny) abych mu připravila menáž, asi by skončil s vidlema v pozadí.
Kde ti chlapi berou tu drzost, takhle si ochočit "přítelkyni" (netajím se tím, že tenhle termín pro holku ochotnou žít s chlapem bez jakýchkoli závazků, nemám ráda) která z lásky slouží cizímu chlapovi a nemá z toho žádnou výhodu protihodnotou. Naopak, dotyčného živí, šatí, hýčká...a ani trochu toho lidského tepla si s ním neužije.
Někteří pánové zamrzli v předminulém století, kdy manželky byly v domácnosti, staraly se o děti a o domácnost a hýčkaly si svého manžela-živitele.
Ale jelikož už živočišný druh "manžel-živitel" dávno vyhynul, měli by se tomu přizpůsobit i tihle zamrzlí chlapi.

srpen 21, 2014 11:17
mamca: : Lenka1
"Chlapi" (zamerne pisu uvozovky) tu drzost berou prave proto, ze si to proste nechame libit. Nemyslim si, ze jsme nejak geneticky naprogramovany, je to spis vychovou. U nas v rodine to bylo nemlich to samy. Mamina skákala, jak tata piskal a neodvazila se ceknout. Co si z toho asi tak clovek (zenska) odnese do dospelosti? A pak zalezi na skutecne osobnosti, co mame v sobe, jestli do toho spadneme taky a když uz jo, jak daleko to nechame zajit nez se probereme. Ja tu svoji hranici mela, citila jsem to, ale proste dokud na ni nezasel, tak jsem to snasela - protoze proste musim mit chlapa, co by tomu rekli lidi, ze jsem nejaka divna, nemam chlapa ani deti. Doma a v okoli taky furt - a kdy se budes vdávat, co rodina, ty ještě nemas deti?

Ono je pak dost tezky odolavat permanentnímu tlaku a byt sama sebou. U me neslo o domaci nasili, ten kripl proste nejak sestym smyslem vycitil, ze kdyby na me sahnul, prohodim ho oknem, spis to byl manipulator a citovej vyderac.

Od te doby, uz je to radka let, jsem takova, jak jsem napsala vyse. Chovam se k lidem slusne, ale uz si od nikoho nenecham s...t na hlavu, i za cenu toho, ze mi tenhle pristup zkomplikuje život. Cenim si nejvíce svoji svobody a nezavislosti a co si mne mysli lidi, je mi......vite kde. Nez si poridit rodinu s necim, co ma Kimmi a spousta dalších zenskych, ktere do toho sly s tim, hlavne at nejsem ta divna bez rodiny a deti, tak radsi budu sama a nemam problem to ustat.

Ale k tomuhle vsemu si clovek musí dojit sam. Obcas je mi trochu lito, ze mi to v osobním zivote nevyslo, ale na druhou stranu je porad lepsi nic nez sobeckej, vychcanej, linej a zbabelej zmetek.
srpen 21, 2014 11:40
mamčo : mia I
obávám se, že mužské uvažování je trochu jiné než ženské. Dokud bude nabídka takovýchto pečujících osamělých žen, bude stále dost podobných vykuků. Kimmi se musí naučit mít ráda sama sebe, pokud nechce dopadnout příště podobně. Sestry švagrová se rozvedla, klasika, odešel za jinou. Po rozvodu měla podobný typ jako kimmi - našetřil si při ní na auto a pak měl ještě tu drzost přivézt novou přítelkyni v novém autě ukázat. No a tak sestry švagrová hledala dál, nakonec je šťastná cca 10 let po boku vdovce, který si ji považuje. Ale předtím přišla změna v hlavě té dotyčné, jinak by asi opět naletěla. Takže jo, věřím, že všichni chlapi nejsou taková boží hovádka jako ten z příspěvku kimmi. Ale těch vyčuraných je pořád dost a většinou nemají problém najít protějšek a přisát se na rozvedenou či vdovu , bohužel.
srpen 21, 2014 11:41
Lenka1 : mamča
Neházej flintu do žita, ještě není všem dnům konec, a jsi zřejmě ještě mladá. Žít hezký život se dá ev. i bez dětí, s někým, s kým budeš mít společné zájmy a budete sdílet stejné hodnoty.
Už víš, co nechceš. Teď ještě zapracovat na tom, co chceš. smilies/wink.gif
srpen 21, 2014 11:49
mia I : mamča
Problém je, že spousta žen nedokáže žít sama. Né, že by nedokázaly obstarat zemědělskou usedlost s polnostmi a zvířectvem, dětmi vlastními i cizími...ale prostě potřebují někoho, o koho by se (v tom lepším případě) potřebovaly opřít.
Já to teď vidím kolem sebe na venkově. Kolem nás je to samá vdova. Mají sice dospělé syny, takže pomoc "na baráku" mají, ale jinak ? Na venkově ženská bez chlapa jakoby neexistovala. Viz krásná povídka (Daniela promine, že sem pašuju cizí blog smilies/wink.gif) http://zivotvidlaka.blogspot.cz/2009/03/kdyz-musis-tak-musis.html
srpen 21, 2014 12:00
mamca : Lenka1
to vystihla naprosto presne. Spousta zenskych proste nedokaze zit sama. A to je kamen urazu. Proto se takovyhle smutny pribehy (viz Kimmi) dejou a dit budou. Ohledne me - ja flintu do zita nehazim, ještě mi není ani ctyricet, ale taky uz se netentockuju z toho, ze nemam chlapa. Nedelam z toho stredobod svého vesmiru, zjistila jsem, ze na svete existuje spousta dalších zajímavých věci a popravde v poslední době nemem dost casu, abych stihala všechny svoje konicky.
Takze nejakymu seznameni se nebranim, ale pokud se dotycny projevi zpusobem pro me neprijatelnym, tak ma bez milosti padaka a jedu si dal po svym. Zadny jako - on to tak nemyslel, a spousta zenskych to ma taky tak, a bud rada, ze to není gambler, a co bys dneska chtěla a mas na deti nejvyšší cas..........atd. Temhle s odpustenim sra..kam se uz dneska jenom smeju.
srpen 21, 2014 12:15
... : mia I
hezká povídka smilies/wink.gifSice si myslím, že to všude takhle s pohledem na osamělou ženu nechodí, ale budiž.

O podobné chlapy jako má kimmi se opřít těžko. Kdyby měla kimmi jen ty peníze, které s ním utratila navíc, mohla by si dopřát třeba lázeňský pobyt a nechat se trochu hýčkat. O zničených nervech a nabouraném sebevědomí nemluvě.
srpen 21, 2014 12:16
Jen bych si dovolil připomenout, : Krakonoš
že
živočišný druh "manžel-živitel" dávno vyhynul
z toho prostýho důvodu, že byl vyhlazenej jevem zvaným "emancipace", kterej přinesl ženám prozření a poznání, že bejt doma s dětma je: netvůrčí, ubíjející, pod jejich intelektuální úroveň, frustrující. A že jim to brání v seberealizaci a že bejt živenou matkou v domácnosti je eklhaft a ponižující.smilies/wink.gif
Takže chlap, kterej by se třeba i rád tím živitelem stal a měl na to schopnosti, narazí na vyděšenej pohled partnerčin (ty mě chceš zvotročit a postavit k valše! smilies/shocked.gif) a tvrdej vodpor už při nesmělým náznaku tý myšlenky.
To jen tak vobecně. A konkrétně k Lence - myslim, žes to se svym "vosvobozením" trochu přeťápla a zatrpkla vůči chlapům vobecně. Nic proti, i to je cesta a je to tvoje volba. Ale věř tomu, že takhle nastavená prostě pořádnýho chlapa nepotkáš a budeš přitahovat jen typy, který ti tvůj "světonázor" budou potvrzovat. To je jen takovej námět na co se zaměřit, kdybys to jednou chtěla změnit. smilies/smiley.gif
srpen 21, 2014 12:19
Vtipný blog o tom, kterak si autorka neporadí s jedním přičmoudlým zlodějem... : Myška
Ženské umí žít samy, nepotřebují oporu v chlapovi, akorát některé to neví, protože nikdy nenašly odvahu to samy zkusit.
srpen 21, 2014 12:21
Vím co prožíváž na vlastní kůži : Jana z Mnichova Hradiště
Milá Kimmi, jsem ta kterou před Tebou měl, spadla jsem s ním úplně na dno, pomohl mi psychiatr, dělala jsem mu přesně to co ty, nevydržela jsem to a přesně po roce a půl jsme se rozešli.Ve vztahu měl další ženy a podváděl mě.Je to narcis, který má rád jen a jen sebe.Radím Ti upřímmě "Jestli ti jde o tvé zdraví, rozejdi se s ním".To se teprve budeš cítit svobodná a volná.Raději žít sama, stejně jsem sama byla.Jana smilies/smiley.gif
srpen 21, 2014 12:29
Krakonosi, : Lenka1
ono to tak muze vyznit, do par radku clovek nenacpe vsechno, co by chtěl. Ale ver tomu, ze nezatrpkla, jenom si o chlapech nedelam iluze a uprimne - ani si nejsem jista, jestli bych chtěla s nekym zit, ve smyslu bydleni a všech tech věci okolo. Zvykla jsem si na to, ze si delam absolutne co chci, jak chci, kdy chci a neberu na nikoho ohledy. A fakt se mi nechce se do nejakych kompromisu, protoze k tem nevyhnutelne ve vztahu dochazi, poustet.

A taky je fakt, ze přes všechny reci o emancipaci chlapi proste automaticky to opecovavani a skakani kolem nich ocekavaji. A jsou na vetvi z toho, kdyz to nedostanou. A taky - je mi proti srsti ze sebe delat tupou neschopnou slepici, která nedokaze vymenit zarovku, a tak musí cekat, az to udela chlap a achat kolem nej v neskonalym obdivu. Obcas se o sobe dozvidam, ze jsem chlap v zenskym tele. Mozna na tom kus pravdy bude.

Oni ti poradni chlapi asi ještě nejspis nevymreli, ale je jich strasne malo. Takze jak jsem napsala, uzivam si život tak, jak to jde a tohle necham konovi, ma vetsi hlavu. smilies/smiley.gif
srpen 21, 2014 12:34
...co dodat? : Giota
Myslím si, že někdy napadne každou ženskou, že ji ten chlap trochu využívá. Práce kolem domácnosti se nedaj rozdělit 50:50, zejména když se dělá take kolem baráku a pod. Je započítatelné, že chlap kvůli domluvě něčeho stráví x hodin v hospodě? Nebo naopak že když si dojdu pro něco k sousedce, sedím tam hoďku nad kafem? Atd atd...
Pokud by ten "pán tvorstva" byl současně živitel, tak pak má nárok na servis družky v domácnosti, nebo aspoň kdyby za práci družky naopak domácnost finančně táhnul, přestože oba chodí do práce! Pak by taková hospodyňka s radostí druha obskakovala, aspoň by na něj nedoplácela a naopak, mohla by si ze své výplaty pořídit něco pro sebe, rozmazlovat se. Nebo, jak už jsem psala v jiných diskuzích, najmout si na některé práce někoho jiného.
A jak to mám já? No vždycky, když mám pocit, že mi tu chlapi (manžel a syn) dělají zbytečně nepořádek a přidělávají mi práci, nenadávám, ale pořídím si ze společného rozpočtu něco pro radost.
srpen 21, 2014 12:34
Krakonoš : mam-ča
No, emancipace se nám poněkud vymkla z ruky. Nepřinesla ve většině případů osvobození, ale dvojnásobné zatížení žen.
Ale k tomu "manželovi-živiteli" :
Já jsem třeba z těch, co by klidně byly zůstaly v domácnosti a staraly se o blaho rodiny :-). Jenže při dnešní rozvodovosti bych třeba najednou zůstala sama s dětmi, bez majetku, bez příjmu a s v podstatě bezcenným vzděláním, protože bych tou péčí o děti a domácnost profesně zaostala. Dneska jde pokrok mílovými kroky a po např. deseti letech v domácnosti bych mohla jít tak leda doplňovat v noci zboží do Tesca za plat, který by nepokryl ani náklady na bydlení.
Takže né že by ženy nechtěly pečovat o rodinný krb, ono to vlastně nejde, protože takový luxus si nemůže dovolit ani kompletní rodina.
srpen 21, 2014 12:41
Gioto : mia I
jenže u Vás je to trochu něco jiného. Tenhle je raději o víkendech v zaměstnání než doma, kde by určitě bylo co dělat. Já tedy myslím, že v práci není, že je někde u další oběti. Čili nepomůže, neocení, z doplňujícího info kamarádky Dany, navíc lakomý, vulgární. Nechá se obskakovat jak nějaký paša. Div , že neshnije zaživa. Ten je opravdu dobrý /jak se na venkově říká/ tak akorát za vůz, aby nepadala sláma. A přesto si na nezájem žen nemůže stěžovat, bohužel pro ty dotyčné.
srpen 21, 2014 12:47
Mio, : Giota
jasně, máš pravdu. Taky je to jen obecně doplňující, Kimmi jste už poradili dostatečně. Doufám, že to rozsekne dle rad a bude mít od "vyčůránka" pokoj!
srpen 21, 2014 14:08
odpověď velmi jednoduchá : Rybanaxl
zajímalo ba mě nač máš takového chlapa? Doma skoro není a když je tak nemaká,večery stojí za bačkoru. Z mého pohledu jsi jen taková levná služtička která se ještě nechá kritizovat jestli je vše dle jeho představ. Ten by jel jak namydlený blesk a IHNED. :-
srpen 21, 2014 14:10
... : Karlos...
Jasně, skvělých chlapů je strašně málo, ale ženský jsou všechny úžasný !!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif Byste mě rozesmáli.
Pokud tazatelka všechno tohle dobrovolně snáší, jen to jen její věc a problém. Nic jí přece nebrání kopnout ho do řiti.
srpen 21, 2014 18:26
No tak, : Lenka1
Karlosi, nebud osklivej smilies/tongue.gif . Mas pravdu, ale nekdy to clovek proste potřebuje slyset od vice lidi, který v tom nejsou citove zaangazovany a vidi to strizlive bez emoci.
srpen 21, 2014 20:03
Já myslím, : Sidon
že to skoro vždycky souvisí se sebevědomím a výchovou, či prostředím, ve kterém ta osoba vyrostla. Je ale velice důležité, že si to "postavení" uvědomuje a chce s tím něco dělat, což se mělo stát už daleko dříve, jak tady správně radí zdejší "advokáti" a inženýři lidských srdcí. Ten chlap se už nezmění, i když mu dá Kimmi nůž na krk. Takže radím taky velký kopanec do glutea maxima a ještě s rozběhem.
smilies/cheesy.gif
srpen 21, 2014 20:04
Pozor!!! : okatá
K tématu "manžel-živitel" můžu prohlásit, že takový druh EXISTJE! Sice je možná těsně před vyhynutím, ale žije. Jednoho mám doma. (Ne, nedám ani nepůjčím :-D ). A dokonce jsem pěkně prosím doma s dětmi a přijala jsem skutečnost, že tak to prostě je. Já jsem ta, která se stará o dům, zahradu a zařizuje věci kolem, a má jen minimální příjem (plynoucí z mého koníčku - tance). Chvíli mi to trvalo, neb dnešní doba diktuje nezávislost žen a podobně, a dřív jsem normálně chodila do práce a vydělávala, ale... neměnila bych. Utekli jsme z města na vesnici bez infrastruktury, jsme šťastní, a já holt dělám tu taxikářku atd. a občas si odskočím vést nějakou taneční hodinu, nebo se v tanci dál vzdělávat. Ale víceméně jsem "ženou v domácnosti" a spousta lidí by řekla, že "natahuju ručičku směrem k manželovi pro peníze"... Nechápu, proč se lidi cítí oprávněni vynášet takové soudy, a proč mají takovou potřebu. Náš život byla čistě naše volba a řešila jsem to jen do doby, než mi došlo, že názory ostatních mi můžou být ukradené :-) Občas směrem k manželovi hodím otázku, jestli je s tím pořád v pohodě. Dozvím se, že naprosto, a většinou nechybí komentář "Nás dokonalých je málo", což je naprostá pravda :-D Mimochodem, když si spočítám plat uklízečky, zahradnice, taxikářky a vrcholové manažerky (páč co jiného je organizace rodiny?), tak vydělávám daleko víc než můj drahý... teoreticky ovšem :-)))
srpen 22, 2014 00:02
To je fajn, : Lenka1
ze ti to vyslo, okata. Preju ti to. Ale premyslela jsi nekdy o tom, co bys dělala, kdyby manzel najednou proste nebyl? At uz by se zalaskoval nekde jinde nebo se mu třeba něco stalo? Neber to, prosim, jak prani neceho spatneho, je to je úvaha. Život není fer a je dobře myslet i na neprijemne věci. Pak by ses totiž velice snadno a rychle ocitla v situaci, kterou popisuje diskutérka par komentaru vyse:

Já jsem třeba z těch, co by klidně byly zůstaly v domácnosti a staraly se o blaho rodiny :-). Jenže při dnešní rozvodovosti bych třeba najednou zůstala sama s dětmi, bez majetku, bez příjmu a s v podstatě bezcenným vzděláním, protože bych tou péčí o děti a domácnost profesně zaostala. Dneska jde pokrok mílovými kroky a po např. deseti letech v domácnosti bych mohla jít tak leda doplňovat v noci zboží do Tesca za plat, který by nepokryl ani náklady na bydlení.
Takže né že by ženy nechtěly pečovat o rodinný krb, ono to vlastně nejde, protože takový luxus si nemůže dovolit ani kompletní rodina.

A o to jde. Proto vetsina zenskych v domacnosti zustat nechce.
srpen 22, 2014 00:10
Lenko, : okatá
jo, přemýšlela. Protože tomu se neubráníš, když žiješ jako já, a jsi schopná se podívat dál než pár let dopředu. Takže ano. Nicméně toto bych řešila v momentě, kdy by to nastalo - nehodlám totiž žít ve strachu "co by kdyby". Jo, mám případné východisko, máme společný majetek atd., mám rodinu, přátele... A nemám strach ze změny. Takže nemám obavy. Život je vcelku krátký na "kdyby" a víš, jak to je, minulost nezměníš, máš žít v přítomnosti a pokud je třeba, můžeš změnit budoucnost :-)
To, co píšeš ty, tvoje postoje k životu, se mi líbí. Je to pohled rozumné ženské, která si dokáže užívat právě tu přítomnost bez fňukání. To máme společné. Co bude dál, nechme koňovi ;-)
srpen 22, 2014 00:19
manžel živitel : šídlo
je fajn, pokud to ten chlap ustojí. Tzn. pokud dokáže nadále vnímat ženu jako rovnocenného partnera a nesklouznout do "já tě živím tak já rozhoduju". A samozřejmě platí, co bylo řečeno výše, nikdy není nic jisté, jak praví klasik "nic netrvá v světě věčně, ani láska k jedný slečně".
srpen 22, 2014 07:49
...aktuálně jsem také vpodstatě závislá na manželovi : Giota
Ačkoli podnikáme společně, s nástupem syna do firmy na mě už mnoho práce nezbývá. Sice si dělíme příjmy fifty fifty, ale bez manžela (kdyby se mu něco stalo) jsme v pr...
Poté, co jsme změnili "výrobní program" (prodali dojené krávy a přešli na masný skot), ubylo výrazně mojí práce, zbylo jen účetnictví, domácnost, a pak takové to: podrž, přines,zařiď, nebo - pozor- pomoz mi rozhodnout.
A co by bylo, kdyby nám to přestalo klapat? Nevím, doufám, že to po 28 letech už nenastane, ani naši rodiče se nerozvedli, tak snad to taky spolu "doklepeme". Na společný majetek jsem se dost nadřela, mám zničená záda, zápěstí, tak kdyby bylo nejhůř, musel by mě vyplatit.
Souhrně říkám že jsem něco mezi podnikatelem (platí pro finanční úřad), ženou v domácnosti (časově nejvíce náplň mého dne) a invalidním důchodcem (stav mého zdraví)
srpen 22, 2014 08:24
manžel živitel : mura1
je určitě prima, ovšem jen do chvíle, než ten jedinej příjem domácnosti z nějakýho důvodu vypadne. pak se druhej vydělávající zatraceně hodí.
srpen 22, 2014 09:08
přesně jak píše mura1. : Myška
V dnešní době je hazard spolehnout se jen na živitele...
srpen 22, 2014 09:14
Jasně, je rozdíl mít spolu firmu a mít živitele, který je někde zaměstnán... : Giota
...protože i když budou vztahy O.K., může se stát, že živitel o práci přijde, každá firma může zkrachovat. Kdežto obvyklý model dvou příjmů do rodiny v takové situaci (pokud tedy nedělali oba u stejné firmy) pomůže - rodina má aspoň jeden příjem plus příspěvek v nezaměstnanosti, s čímž se dá situace překlenout.

srpen 22, 2014 09:15
okata : Lenka1
tak to jo, tak at se ti dari a vydrzi ti to co nejdyl. Good Luck! smilies/smiley.gif
srpen 22, 2014 09:18
Vraťme se k tématu... : Giota
Trvám na svém názoru, že pokud chlap chce doma od manželky nebo družky plný servis a sám odmítá plnit svůj díl práce, měl by oplátkou nasypat do rozpočtu adekvátně vice peněz. Pak to může být spravedlivý model, protože on zaplatí - ona odpracuje. A je tu možnost najmout si lidi na velký úklid, nebo jiné práce, nebo - může žena pracovat v zaměstnání na zkrácený úvazek, a další část "úvazku" odpracovat doma. Protože někdo uklidit, vyprat, uvařit musí.
Byla tu připomínka, že řešíme samé "vyčůránky" v mužské podobě. Ano, určitě existují take ženy - "příživnice", které nepracují, doma mají hospodyni, pro dítě chůvu, a pod.,jejich povinností je jen být krásným doplňkem do společnosti :-), ale žen, které by žili ve vztahu, kde by dali chlapovi pár tisícovek (a zbytek platu měli jako kapesné) a získali plný servis svého přítele, asi nebude tolik, jako chlapů, kteří si najdou "opatrovatelku".
srpen 22, 2014 09:25
na tom : Lenka1
není co rozporovat, Gioto. To, ze parazitu mezi chlapama je vic nez mezi zenskyma, je proste dany vychovou, kdy zensky jsou od mala vedeny o to, aby se staraly. Plati to, jaky si to udelas, takovy to mas. Nedavno tu Daniela psala hezky prirovnani o pomalu se varici zabe - to sedi naprosto presne.
srpen 22, 2014 09:40
:-) : Krakonoš
V dnešní době je hazard spolehnout se jen na živitele...

Zatímco v dřívějších dobách, například v době baroka a předchozích stoletích, to bylo v pohodě, pozitiva a sociální jistoty byly na mnohem vyšší úrovni než dnes. smilies/grin.gif
(Připomíná mi to vobvyklý internetový klišé, jak v tý hrozný dnešní době nejni pomalu možný "pořídit si dítě", protože zajde v tý bídě a svrabu vokamžitě hlady.)
Ještěže naši předkové nedošli v různejch dřívějších dobách k tomu, že právě nastala "dnešní strašná doba" a nerezignovali na plození a rozmnožování - to už bysme si tu dnes nepokecali. smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/wink.gif
P.S. Stále nejni nejhůř - v Blaníku se doposud nepohnula ani myš. A tak se milujte a množte! smilies/cheesy.gif
srpen 22, 2014 11:51
Ale Krakonoši, fakt jsi nepochopil? : Myška
Tak pro tebe - v minulých dobách, v baroku, gotice, rokoku, empíru, beidermeieru, atd. byl zcela normální a bežný model rodiny, kde chlap byl živitel a žena v domácnosti. Tehdejší společenský řád ani nic jiného nepřipouštěl, protože žena nebyla brána jako rovnocenná muži. Muž za ženu rozhodoval - nejpve otec, po jeho smrti další mužský nejbližší příbuzný - strýc, dědeček, bratr, až se vdala, tak manžel. Opravdu svobodná, nebo aspoň svobodnější byla žena teprve jako vdova. Ale to taky musela začít zajišťovat obživu rodiny sama nebo s pomocí dětí.
To byly doby, kdy muž musel nebo měl svoji ženu uživit. Už dlouho to tak není (až na výjimky), aspoň u nás, a tak musí ženy pracovat. Jsou ženy, které vítají život v tzv. zlaté kleci, kdy ony zajišťují chod domácnosti a muž je živí a zajišťuje rodinu finančně. Ale pokud zdroj vyschne - muž zemře, odejde, dlouhodobě onemocní, a tato žena je nucena jít do práce, co asi bude schopna po x letech v domácnosti dělat? Doplňovat zboží v supermarketu? Leštit podlahy? Ve svém oboru jí dávno ujel vlak, i kdyby sledovala novinky, nemá žádnou praxi. Proto se ženy brání zůstat doma. Je to nepochopitelné?
srpen 22, 2014 12:29
... : mia I
muž výhradní živitel rodiny - dobrý až výborný v době, kdy jsou děti školou povinné. Všechno je tak nějak v klidu, žádné stresy při ranním vstávání a vypravování dětí, v klidu si ženská udělá domácnost. Jenže přijde padesátka , děti mámu nepotřebují, profesně ujel vlak, některá doma lehce zakrněla /ono to opravdu svádí vlézt do tepláků, přestat si barvit vlasy apod. pokud člověk nejde denně mezi lidi/ a pak si chlápek vyhlédne mladší model a je vymalováno.
srpen 22, 2014 12:45
Ono : Lenka1
je to proste dvousecny. Na jedny strane u vetsiny zenskych zakodovana touha po rodine a detech a na druhy strane nutnost vybrat si spravne. A ani pak nemate jistotu. A v pripade, ze to neklapne, se vcukuletu propadnete az na socialni dno.

Vzpominam si na ten muj pripad - kdyz asi po dvou letech prisel s tim, ze bychom si mohli poridit sviste, tak se mi v hlave rozječela sirena a oblil me studenej pot. V ty době jsem jeho chovani uz mela plny zuby, a to jsme spolu ještě nebydleli. Napr. tehdy jsem pracovala ve firme, kde jsem mela pružnou pracovni dobu. A on mi třeba v poledne zavolal, at se seberu a jedu domu, ze ma chut..... A kdyz jsem mu rekla, ze nejdu, protože mam zrovna urgentni zakazku, kterou chci mit do konce tydne z krku, abych nemusela do práce o vikendu, tak zacal vycitat, ze ho nemam rada. Nebo jindy zavolal a domluvili jsme si rande na 10 dopoledne (on pracoval na smeny). Tak jsem cekala, a kdyz se do pul jedenacty neobjevil, tak jsem si nasla nahradni program. Borec v pul dvanacty zavolal a rozciloval se, jaktoze nejsem doma, vzdyt jsme se jasne domluvili. Na to dostal odpověď, at se nauci znat hodiny a ze slovo "mobilni" u telefonu znamena, ze se ta věc nosi u sebe, aby prave v takových pripadech mohl dat vedet, ze se třeba zdrzi a omluvit se. Nebo se rozhodl, ze se mnou bude chodit cvicit do posilovny (fakt je, ze to potreboval :-). Na trenink prisel o 20 minut pozdeji a ještě mel tu drzost mi vycitat, ze jsem zacala bez nej. Krome toho mu to vydrzelo asi dva mesice nez s tim svihnul a pak to zkousel zakazovat i mne - pry se mu libim takova, jak jsem a ze bych mela pribrat, ze baculky jsou hezky - jasne mu slo o to, abych ztloustla a tim padem mel vetsi jnistotu, ze si nenajdu nikoho jinyho.

Pominu intimni zalezitosti,tzam to bylo jedno velky zoufalstvi a trapnost.

Fakt se dneska zpetne divim, jakou jsem s nim mela trpelivost a neutloukla jsem ho pohrabacem smilies/grin.gif.

A proc to všechno? No proste proto, ze jsem tehdy byla mlada a pitoma a nezkusena a nemela jsem odvahu byt sama sebou.

Nakonec ty kopacky dostal, kdyz mi provedl ubersvinstvo, o kterym nechci mluvit. To byla ta poslední kapka. Pak to slo raz na raz.

Pisu tohle všechno proto, ze zatímco me v porizovani rodiny s timhle smejdem zastavil zdravej rozum, tak je spousta zenskych, který proste rozum zatlučou do země a jdou do toho jen proto, aby tu rodinu mely.

Kdybych z toho tehdy nevycouvala, tak jsem si jista, ze dneska bych byla jednou z tech zoufalejch samoživitelek, který jsou v pr..li a obraceji kazdou korunu. To není život, ale zivoreni.
srpen 22, 2014 13:10
Slušná demagogie, : Faidra
ono v těch časech obrozeneckých, barokních, renesančních, středověkých a vzdálenějších taky nebyl žádný med ovdovět nebo jakkoli jinak zůstat sama s dětmi. A nebudu se na časy minulé odvolávat jenom proto, že to naši předkové náhodou přežili a rozmnožili se; ono jich totiž dost nepřežilo a co se množení a dalších věcí týče, oni jaksi neměli na výběr. Předpokládám, že kdyby na výběr z těch vymožeností jako antikoncepce a lidská práva měli, jednají podobně jako my.
Ad rozdělení rolí na živitele a pečovatele, dost už tady řečeno bylo, já jenom podotknu, že z mužů, které jsem znala, takové rozdělení rolí s vlídňoučkým "budeš moct být doma, já se o tebe postarám" nabízeli jen ti, z kterých se - ve svazku s jinými - vyklubali domácí tyrani numero uno. A jakkoli svému muži věřím a moje děti jsou v batolecím věku, když jsem si mohla svou práci ponechat (na malý úvazek a vykonávanou z domova) ponechat, neváhala jsem. Sázet všechno na jednu kartu je neprozíravé, nechat všechno na hrbu jednomu je zase nefér, a pokud by nastala nepříznivá změna situace (úraz, dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta práce nebo odchod partnera), což není nikterak nepravděpodobné, protože neštěstí nechodí po horách, ale po lidech, tak aspoň pro začátek nezajdeme hlady.
To jen pro případ, že by někdo čekal argumenty, pokud si ovšem pánové K K chtějí zanadávat na ženskou proradnost a nevděčnost a celkovou ubohost, nebudu jim v tom bránit :-)
srpen 23, 2014 12:06
Ale oni : Lenka1
tohle nevidi nebo spis nechteji videt. Chlap se proste sebere a jde, v lepsim pripade dokonce i plati alimenty. Ale zenska je ta, komu rychle profesne ujizdi vlak, kdo ma deti na starosti, kdo obvykle dela za mensi mzdu, na coz chlapi reaguji tak, ze pravem, protože nemůže delat přesčasy, je často s detma doma, když jsou nemocny, pospicha prave kvůli detem, aby ve tri ctvrte na ctyri vyzvedla dite ze skolky........

Zijeme proste v době, kdy jednak vetsina chlapu proste z jednoho platu rodinu nezajisti a když nahodou jo, tak je nic nedonuti s rodinou zustat, když si to rozmysli. Znam ze svého okoli jednoho, kterej strasne chtěl dite. Pritelkyni asi po pul roce huceni ukecal a pak ji v 7. mesici opustil, ze pry si to rozmyslel, ze si jeste nic neuzil a at se nezlobi (!).

A ano, jak Faidra napsala, "postarat" se chteji obvykle tyrani, aby na nich zenska byla pak plne ekonomicky zavisla. Jako by tady tech pripadu bylo publikovanych malo.
srpen 23, 2014 14:41
Leni, líbíš se mi, : Faidra
čistě platonicky, aby ses nelekla :-)
srpen 23, 2014 15:28
V pohode, : Lenka1
ja to taky tak beru smilies/smiley.gif. Az někdo vymysli, jak

1) kazdymu chlapovi zarucit vydelek dostatecnej na to, aby rodina nestradala i bez prijmu manželky

2) každý zensky zarucit, ze chlap rodinu neopusti, zejména když si v 45 uvedomi, ze je ještě mlad a pln sil, zatímco manželka je uz stara a oskliva, ze

3) zarucit, ze v pripade smrti zivitele rodiny se tato nepropadne na dno chudoby

4) jak zrusit ten uzasnej paragraf NOZ o tom, ze když si manzel za vasimi zady naseka dluhy, tak nikoho nezajima, ze o tom nemate tucha a na smlouve vas podpis nefiguruje a stejne je musite platit (predstavte si, ze třeba zjistite, ze milacek si nasekal dluhu 5 milonu a prohral je na automatech.....)

5) zarucit, ze z láskyplného pecovatele a zivitele se nevyklube tyran

6) zarucit, ze zena i s 3 dětmi, po tom, co ji manzel opustil, protože potkal tu jedinou pravou a osudovou lasku svého života a po 10 letech na rodicovske sezene praci s vydelkem takovym, aby pokryl alespon nutne vydaje rodiny

tak verim tomu, ze zeny klidne budou zustavat v domacnosti, starat se o pohodu rodinného krbu a laskyplne pecovat o manžela a o deti, tak jak tady nekteri panove neustale vykrikuji, ze je to prirozene.

Utopie? Ano, ja vim, a proto taky je dneska situace takova, jaka je, at se to panum libi nebo ne.
srpen 23, 2014 19:15
ad záruky... : Giota
bod 1 - máme x nezaměstnaných a ty živíme z daní. Takže třebas časem budou dělat hlavně chlapi a bude to normální?
bod 2 - a co zaručuje, že chlap od rodiny neuteče, když manželka vydělává? Leda že by vydělávala 5x víc než on a on byl živen jí?
bod 3 - no, když dojde k tomuto, může to řešit vdovský a sirotčí důchod plus rodinný majetek...
bod 4 - viz bod 2 - dluhy může nasekat, i když vydělávají oba dva
bod 5 - totéž, tyran bude tyranem, ač manželka bude vydělávat nebo ne. Té se zaměstnáním se možná líp EKONOMICKY uteče, ta bez zaměstnání může zdrhnout snáze na 2. konec republiky...
bod 6 - jistě, vdova, uprchlá žena od tyrana nebo žena opuštěná má vždy život složitý, i když má slušnou kariéru a výdělek. Zaručit by to mohl NOZ - právo na výživné bývalé manželky
Život v páru má svá plus a take svá rizika, ať jsou ti dva sezdaní či nikoli, a bez ohledu na to kolik kdo vydělává...
srpen 26, 2014 09:34
Gioto, : Myška
ad 2 - nic nezaručí, že chlap neuteče, ale žena, která pracuje a má svůj příjem, na tom bude určitě líp, než ta, která se dosud starala pouze o domácnost. Všechny víme, že není jednoduchý návrat do práce po tříleté rodičovské, natož shánět práci po x letech, kdy v jejím oboru jí dávno ujel vlak.
ad 3 - stejně jako v bodu 2, vdovský a sirotčí důchod nenahradí příjem živitele ani náhodou. Rodinný majetek nemá každý.
ad 6 - v dnešní době nevymahatelnosti alimentů na děti se težko bude moci spolehnout na vymahatelnost výživného na bývalou manželku.
srpen 26, 2014 10:51
Lenka1 : Karlos...
Jasně, za všechno můžou chlapi smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Ovšem já to zase znám z týhle pozice:
https://www.youtube.com/watch?v=BGHt0JO0hvc&list=RDTahhRYpJY7Q&index=6

:-)


srpen 26, 2014 11:39
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]