O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NECHCI ZTRATIT SVÉHO SYNKA PDF Tisk E-mail
Úterý, 10 červen 2014
Dobrý den, jsem otec dvouletého dítěte. S matkou jsme měli před svatbou. Odešla se synem bydlet nejprve ke známým, pak ke své matce. Nyní je syn v péči matky.  Ta je na mateřské dovolené a dostává 6000,- + 3000,- ode mne výživné. Nikdy nebyla zaměstnána a nehodlá na tom nic měnit.

 

 

 

 

 

 

 

      Je mi líto, že jí nevadí, že se syn neustále stěhuje. Po rozhodnutí soudu mi totiž zase sdělila, že budou bydlet u přítele, o kterém se ale u soudu nezmínila.  A ještě víc je mi líto, že syna přetahuje stále  k někomu novému, věřím,  že tímhle "kočováním" můj dvouletý syn trpí a oddaluje se tak od domova, kde žil od narození. Nechápu to, nejsem chudý, mám rodinný dům, dobře vydělávám, rád bych se synovi věnoval a mám díky své pracovní době dost volného času.

 

     Syna mám moc rád a chtěl bych proto nějak dát vztah s matkou opět do pořádku, aby byla rodina pohromadě, což jsem u soudu sdělil..

 

Proto bych se chtěl zeptat: je možné zahájit nové jednání? A jaké mám případně šance na převzetí syna do mé péče?

 

 

JAROSLAV

 

 

 

 

 O D P O V Ě Ď :

 

 

Milý Jardo,

 

 

   Podle všeho partnerka, se kterou máš synka, už o tebe nestojí. Odstěhovala se a nyní je u jiného. Chápu, že bys to asi nakonec nějak ustál, protože ti chybí tvé dítě, ale máš smůlu… Máš určené soudem „hodiny a dny s chlapečkem“? Pokud ano, snaž se, aby v doAbě, kdy je ve tvé péči, bylo všechno v nejlepším pořádku a chlapce jsi jeho matce vracel klidného, spokojeného a v pořádku. Pokud však budeš mít nějaké potíže s tím, abys synka mohl vídat, všechno si eviduj, nedělej rozhodně žádné scény a zachovej klid. Můžeš pak konkrétní údaje uvést na sociálce.

 

     Já vím, že je to těžké, ale pokud bys nemohl prokázat, že je chlapci u matky mizerně, že nějak strádá, tak v tomto jeho věku nemáš moc velkou šanci ho získat do své péče – pokud by s tím ovšem ona vyloženě nesouhlasila…

 

     Ale snaž se mít se synkem co největší kontakt, aby byl s tebou spokojený a šťastný, možná se ti to povede o něco později. Třeba by matka a její přítel časem uvítali, kdybys ho měl ve své péči ty…

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (54)add feed
No, Jardo, : Krakonoš
máš asi jednu jedinou šanci - pokud chceš nějakým způsobem dát "vztah s matkou opět do pořádku", zaměř se na tu formu vztahu, která by se dala nazvat klidem zbraní a věcná komunikace. (Váš partnerskej vztah dávno skončil, tak neplejtvej energií na voživování mrtvoly.) A napři svoje síly na prosazení střídavý péče (nebo tak intenzivního kontaktu, kterej se tomu aspoň blíží), protože se mi zdá, že bys na to mohl mít buňky. Svěření do tvý péče se ti totiž nejspíš nepodaří, to lze jen pokud a) matka souhlasí, b) matka je vopravdu tragická (narušená, závislá apod.). A pokud přistoupíš na voblíbenou hru "pár hodin 1x za 14 dní", na synka zcela ztratíš vliv. Bohužel.
červen 11, 2014 00:33
Důvod, na začátku je vždycky nějaký důvod ... : micka
Proč jste se rozešli? Matka dvouletého dítěte většinou neodchází jen tak.
Z diskusí i ze svojí osobní zkušenosti vím, že velice často muži neřeší rodinné problémy až do doby, kdy žena ztratí naději na jejich řešení a odchází.
Například - neříkám, že to je právě tvůj případ - tvoje žena postrádala tvojí účast na rodinném soužití, obsluze domácnosti nebo jsi se dítěti nebo jí nevěnoval, pak jí nyní budeš těžko hovořit do výchovy. Pokud se matka tvého dítěte s tebou cítila špatně, opravdu nebude mít důvod proč by měla svoje dosti maličké dítě dávat do prostředí, ve kterém se ona sama cítila zle.
Zjisti si skutečné důvody rozchodu a pak se rozhoduj.

Mmch. Střídavou péči považuji z hlediska dítěte za nejhorší možné řešení.


červen 11, 2014 08:41
... : Sandra.
Micko, sorry, ale tvůj komentář mi přijde zcela zcestný. Za rozchod VŽDYCKY můžou dva. Ne třeba stejnou měrou, ale řekla bych, že teď po ukončení vztahu je zbytečné se v tom patlat. A už vůbec by to nemělo mít vliv na to, jak často se bude Jaroslav se svým synem vídat. Pokud není za rozchodem násilí, nebo alkohol, tak jsou důvody rozchodu z hlediska následné péče o dítě zcela nepodstatné. ("Aha, málo jsem umýval nádobí, tak to teď chápu, proč mi Eva nechce Honzíka dávat.") A jak jako, že matka "nemá důvod proč by měla SVOJE maličké dítě dávat"...to snad není jen JEJÍ dítě, je to taky JEHO dítě a důvod proč mu ho dávat je ten, že je to jeho otec a má na kontakt se synem nárok, stojí o něj a pro kluka je zdravé, aby znal také svého tátu, ne jenom moře "strejdů".

Jaroslave, zažádej o střídavou péči, co jsem tak slyšela, tak tomu jsou soudy v poslední době docela nakloněny.
červen 11, 2014 09:51
micko : Kamila
v tomhle případě si myslím, že nám do toho nic není, proč se rozešli. Mohu se mýlit, ale Jaroslav se mi jeví jako slušný člověk, který platí adekvátní peníze na dvouleté dítě a chce s ním být v kontaktu - kéž by všichni tatínkové, kteří se svými dětmi nežijí, dělali totéž!
Zbytek bych opisovala od Sandry, takže se nebudu opakovat smilies/wink.gif
červen 11, 2014 10:29
Nemyslím to zle ... : micka
jen prosím uvažte. Důvod rozchodu je právě v tomto případě důležitý. Víte, že tady na Kudlance se řeší spousta případů slušných žen a slušných mužů typu ... přijde z práce domů, o nic se nestará, nic ho nezajímá, když mu to říkám, odpovídá, že nic řešit nebude. Byl to tento prípad nebyl?
Neříkám, že by se s dítětem neměl stýkat. Jen doporučuji, aby uvážil, proč se tento vztah vlastně rozpadl? A dávám to na zvážení jemu.
Zrovna střídavá péče pak dopadá tak, že týden se o dítě stará matka a druhý macecha (partnerka otce), v lepším případě otcova matka. Otec pak jen postojí nad spícím dítětem nebo si s ním na půlhodinku pohraje. Jaký smysl má pak taková střídavá péče?
To že jsou soudy nakloněny střídavé péči neznamená naprosto nic. Jen trend doby. A takových trendů jsme již zažili dost, natrápili se s nimi a nakonec je zavrhli. O střídavé péči píší samy děti, které jí prošly http://www.novinky.cz/zena/deti/335450-stridave-peci-lidstvo-jeste-nedorostlo.html .

červen 11, 2014 11:15
Sandro, : micka
"Aha, málo jsem umýval nádobí, tak to teď chápu, proč mi Eva nechce Honzíka dávat."


Což takto:
"Aha, o Honzíka jsem sám nepečoval a péči i zábavu jsem přenechával na svojí ženě s tím, že na mateřské je ona, tak ať se ona stará. A vůbec je celý den doma, tak ať mne neotravuje s nějakou domácností, když se vrátím z práce domů. Tak to teď chápu, proč mi Eva nechce Honzíka dávat, protože se domnívá, že můj přístup bude přetrvávat a Honzíka pak nebude vychovávat ani ona ani já, ale babička nebo teta."
červen 11, 2014 11:20
... : Sandra.
Tak já čtu, že by Jaroslav měl díky své pracovní době na kluka času dost...

K článku v novinách o střídavé péči- zajímavé, ale něco podobného se dá sepsat o čemkoliv. Kolik je lidí, kteří jsou traumatizování tím, že vyrostli ve výlučné péči matky, která na jejich otce nasazovala a každý druhý víkend proběhla klasická předávací scéna, kdy se rodiče o dítě přetahovali? Kolik je lidí, kteří trpí tím, že polovinu svých příbuzných vlastně ani neznají, protože otec o ně ztratil po rozvodu zájem, popř. matka je od otce a jeho rodiny naprosto odtřihla? Lidí, co se sice nestěhovali každý týden od táty k mámě, ale zase se třeba stěhovali každého půlroku k jinému strejdovi (nebo jiný strejda k nim.)

Prostě pro dítě je nejlepší, když vyrůstá v kompletní rodině. Když se holt nezadaří, tak se vybírá mezi špatnými možnostmi a třeba v tomhle případě (Jaroslav má o dítě zájem, píše by na něj měl čas, navíc dítě by s ním bylo "doma", tam , kde je zvyklé, kde vyrůstalo) mi ta střídavka přijde jako to lepší z těch špatných řešení.
červen 11, 2014 12:12
Milý Jaroslave, : mamča

chválím Tě, že řádně platíš výživné na svého synka i matku svého dítěte.
Jak ses zmínil „nejsem chudý, mám rodinný dům, dobře vydělávám“. Pravděpodobně Ti není dvacet, a svoje místo v životě už máš vyřešené.
Naopak, matka Tvého dítěte bude zřejmě ještě hodně mladá, když ještě „nikdy nebyla zaměstnána“.
Vaše svatba byla v plánu, ale z nějakých důvodů k ní za minimálně celé ty dva roky a 9 měsíců nedošlo.
Tvoje partnerka od Tebe odešla do výrazně horších poměrů, píšeš, že : „Odešla se synem bydlet nejprve ke známým, pak ke své matce.“ K tomu musí mít matka malého dítěte nějaký dost závažný důvod. Třeba je jen nezralá, ale může mít i jiný důvod.
Co třeba ten, s jakým despektem o ní píšeš ? T.j. „Nikdy nebyla zaměstnána a nehodlá na tom nic měnit.“
Ona může chtít měnit ze všech sil, ale jako svobodná matka bez praxe, moc šancí na dobré zaměstnání nemá. Ten běžný start do pracovního života zřejmě promeškala kvůli těhotenství a narození vašeho společného dítěte.

Pokud budeš matku svého syna honit po soudech, nepočítej z její strany s nějakou vstřícností. Dobré vztahy se totiž silou a dokonce ani penězi vynutit nedají.

červen 11, 2014 15:59
NO, : Krakonoš
Jaroslav tu myslim nepotřebuje žádný pokárání, nemám z jeho dopisu pocit, že "honí matku po soudech", předpokládám, že proběhl vopatrovnickej soud z její iniciativy, aby měla dítě v péči a alimenty vod Jaroslava. Trochu despektu vcelku chápu, protože Jaroslav zjevně měl zájem na úplný rodině pro svýho syna, z nějakýho důvodu partnerce "přestal vonět" a partnerka uprchla. Důvody rozchodu mě nijak nezajímaj, pokud Jaroslav není alkoholik, násilník, kriminálník či hazardní hráč (k čemuž se nám zatim nepřiznal a vobávám se, že se k tomu ani nechystá smilies/wink.gif ), měla řešit jakejkoli jinej problém ve vztahu s otcem svýho dítěte tak, aby primárně nerozbila úplnou rodinu pro svý dítě - tak se totiž chová zralej rodič. A pokud to teda z nějakýho důvodu nedokáže, měla by mít v zájmu svýho syna maximální snahu vo dohodu na co nejintenzivnějším kontaktu dítěte s jeho otcem. Aspoň tolik zralosti by matka projevit mohla. Vona nám sem asi nenapíše, takže těžko budeme zjišťovat, co ji k jejím životním krokům, který zvenku vypadaj dost nesmyslně, vede.
červen 11, 2014 18:26
Krakonoš : mamča
Vůbec jsem neměla v úmyslu někoho kárat. Jen by se pisatel měl zamyslet, proč od něj jeho partnerka odešla, když odchodem evidentně materiálně uškodila sobě i dítěti.
Je možné, že se zamilovala jinde, ale také je možné, že opustila "zlatou klec".
Je nejspíš hodně mladá, když "ještě nikdy nepracovala", a samostatný život si představuje jako pověšení se na krk někomu dalšímu (známým, mámě, ev. novému příteli).

Netajím se tím, že neuznávám "volné svazky", když už jsou v rodině děti. Je to každého věc, jak si zařídí život, a snubní prstýnek věrnost neřeší.
Ale z "volného svazku" se dá odcházet jako z holubníku. Žádná práva, ale taky žádné povinnosti. Jen případné výživné na dítě a na matku na MD. Kdo bude dotyčnou živit až jí skončí mateřská, zřejmě neřeší.
Jestliže Jaroslav píše, že "Syna mám moc rád a chtěl bych proto nějak dát vztah s matkou opět do pořádku, aby byla rodina pohromadě, což jsem u soudu sdělil.", tak už nějaký soud proběhl a další zřejmě budou následovat - minimálně řízení o styku s dítětem.
Jenže nestačí mít moc rád syna a kvůli tomu (z nouze) "přibrat" i partnerku, aby byla rodina pohromadě. Bez oboustranné lásky nemá partnerka důvod se vracet. A pokud se bude Jaroslav snažit jí k návratu dotlačit poukazováním na to, že "tím kočováním můj dvouletý syn trpí", tak to je začátek boje o dítě za použití všech dostupných prostředků, vč. návštěv psychologa, sociálky, atd..
Takové jednání chlapečkovi pokojný domov nevrátí.
červen 12, 2014 09:50
... : Sandra.
K těm "volným svazkům"- ono se tak nějak předpokládá, že když se dva nevezmou, tak je to proto, že se tomu chlapovi nechtělo. Ale já ve svém okolí vidím dost párů, kdy holka otěhotní, chlap jí požádá o ruku, ona řekne ano, ale nechce se vdávat těhotná, pak ani kojící, chce si svatbu užít, chce být hubená do šatů...takže ten důvod, proč mají rodiče dvouletého dítěte teprve před svatbou nemusí být nutně ten, že se chlap nechtěl vázat.
červen 12, 2014 10:49
Sandra. : mamča
I to je možná varianta.
Já zase znám dost těch, co prostě nějakou svatbu neřeší. Možná zkraje ano (ale nepovažují to za důležité), ale po pár letech společného soužití už vůbec ne. Někdy v dobrých "volných svazcích" ke svatbě dojde před nástupem dítěte do školy.
Já jsem ze staré školy, pořád mám takový pocit, že manžel by měl rodinu zajišťovat, a to zejména finančně, po dobu, kdy se manželka věnuje malým dětem a z toho důvodu je tzv. v domácnosti.
Dneska se tomu říká Mateřská a Rodičovská dovolená a nastoupit na ní může i muž-otec - viz "Deník fotra".
Za mého mládí byla MD 6 měsíců a pokud nebylo dítě dostatečně způsobilé na pobyt v jeslích (nebo ho tam matka nechtěla dát), bylo možné požádat zaměstnavatele o neplacenou MD, do dvou let věku dítěte.
V tomto období byla role manžela-živitele rodiny, naprosto nenahraditelná.
I jinak si myslím, že manželství je důležitý závazek a zajišťuje rodinu mj. při nepřízní osudu. Např. při úmrtí jednoho z manželů.
A že dnes bohužel stále častěji umírají i mladí.
červen 12, 2014 11:28
Mamčo, : Krakonoš
i já jsem se svýho času musel hodně hluboce zamejšlet nad tím, proč vode mě partnerka vodešla. Věř tomu, že i když jsem na spoustu svejch pochybění přišel, mejm dětem a koneckonců i mně to bylo nakonec jaksi k ho*nu, protože úplnou rodinu jim to zamyšlení stejně nenahradilo smilies/grin.gif. Že soud proběhl, jsem psal - vopatrovnickej. Kdo asi byl jeho iniciátorem je asi taky jasný. Vůbec netušíme, co se mezi partnerama stalo, tak nejni moc vo čem mluvit. Netušíme ani, proč se nevzali. Patrně kdyby se vzali, mělo by to jedinej efekt - řešili by navíc ještě rozvod. V tuhle chvíli si myslím, že spolu už jako partneři fungovat nemůžou a nebudou (můžu se mejlit, ale intuice mi řiká, že to tak je).
Bez oboustranné lásky nemá partnerka důvod se vracet.
A kdepak si tu voboustrannou lásku asi tak nahonem nabrnknou? Tady na kudle, že bysme jim každej trochu poslali? Nebo jak, když už žádná nejni? Takže teď už zbejvá fakt jen ten styk s dítětem a pokud možno slušný korektní vztahy s jeho matkou. Toť vše.
Jo, a ještě něco - dál se tomuhle tématu budu vochotnej věnovat jen v tom případě, že Jaroslav napíše a bude vochotnej v diskusi doplňovat informace. Na mlácení prázdný slámy nemám čas.
červen 12, 2014 14:17
jarda : Jaroslav
Tak už Vás tu zdravím smilies/smiley.gif Omlouvám se, ale až dnes jsem obdržel tyto stránky...
Jelikož mám teď takové žití, že už jsem přemýšlel o na nebe, nebo spíše do pekla vzítí, tak nemá smysl rozebírat zde čím jsem vinen. Je však pravda, že vina je na obou stranách a musím žít, kvůli dítěti pochopitelně. Vina na rozchodu je však z větší části na mojí straně. Myslím si ale, že to bylo oboustranou neupřímností ve vztahu a věčným ponižováním ze strany partnerky. Můj problém už není střídavá péče, ale dát opravdu vztah dohromady. Nikoho jsem totiž nikdy tak hluboce nemiloval tak, jak tuto ženu o níž můžu hrdě říct, že ZNÁM NEJLEPŠÍ ŽENU NA SVĚTĚ - MATKA MÉHO SYNA. Jde o to, že jsem nepochopil svou chybu, když mi 3x odpustila. Pochopil jsem, až jsem přišel o ni a rodinou harmonii, kterou jsem narušil půjčováním financí známému, který na tom byl hůř, než si někdo, nebo já dokáže představit.. ovšem díky tomuto odloučení jsem si uvědomil co jsem teda vlasně udělal a jaký su totální zmetek. Nic na světě mě neomluví a nějaká nevěra může jít asi někam... už prostě nevím jak dál. Je o tom ještě asi dost co diskutovat, ale chtěl bych vás zde poprosit o radu. Je to složité a vše zde na stránkách asi na jednou bohužel nevypíšu, protože mám neustále křeč v prstech z nervů, když o tomto musím psát, abych jsem se dozvěděl, co mě čeká v budoucnu.. rozhodně už jiný vztah! Na to už s prominutím seru
červen 13, 2014 00:18
Tak ona tě věčně ponižovala, ale je to nejlepší žena na světě? : Myška
To myslíš vážně?
červen 13, 2014 06:12
Myško, kdybych někomu : jednababi
třikrát "odpustila" a nebylo to nic moc platný, asi by na nějaký to ponižováníčko taky došlo smilies/grin.gif
červen 13, 2014 06:20
sakra, jednababi, : mura1
ráda tě vidím smilies/grin.gif

jaroušku, jestli nepřestaneš psát v tajuplnejch narážkách a "básnickejch" obratech, těžko si to tvý psaní někdo přebere. například já mám evidentně problém s porozuměním textu. než dojdu na konec věty, už nevím, co bylo na začátku a kde, hergot, je podmět a přísudek.
červen 13, 2014 08:09
"a kde, hergot, je podmět a přísudek" : jednababi
Puntičkářko... tady bouřej emoce a ty prudíš s gramatikou smilies/grin.gif
červen 13, 2014 08:55
Jaroslave, (červen 13, 2014 00:18) : mamča
přidávám se k "můře". Ačkoli normálně nemívám potíže s pochopením psaného textu, tak v tomhle případě taky nerozumím jazyku tvého kmene...Možná to bude tou pokročilou hodinou, kdy jsi svůj příspěvek napsal ?
Nicméně je od tebe chlapské, vlézt mezi "kudlanky" a probírat s nimi své partnerské potíže.

Chceš-li diskutovat o svém problému, (ev. žádat o radu) musíš udávat fakta, ne momentální pocity.
červen 13, 2014 09:19
No, na to ti jardo povim jenom jedno - : Krakonoš
děláš velkou chybu, že chceš dávat dohromady něco, co už dát dohromady nejde. Čím dřív to pochopíš a přijmeš, tím větší je šance, že budeš zase brzo normálně žít. Jinak se na roky zacyklíš v tom pekle. A na tvym místě bych vyhledal individuální terapii, protože to, co potřebuješ rozmotat, nejde udělat pomocí diskuse na netu. Sorry.
červen 13, 2014 09:22
jéééé :) : Jaroslav
Rozmotat jde vše, a zvlášť když se bojuje za pravdu a náš vztah tak nezůstane minulostí. Ale máš pravdu, že internetem to asi nebude to pravé ořechové..i když pár názorů co už byly napsané kudlankami mi už ted dost pomohli a děkuji, že jste můj případ tak "mile" okomentovaly. Včera už jsem byl asi opravdu unavený jak tak čtu ten můj předešlý příspěvek smilies/smiley.gif a ano, jsem hodně velký cíťa! smilies/sad.gif Nyní řeším to, jestli moje bývalá snoubenka nemá bokovku a jestli ke mě ještě něco cítí. Když ji poprasím, aby mi do očí řekla, že už ke mě nic necítí, tak se jí navalí do očí... je to nenávist?
červen 13, 2014 11:35
" jestli moje bývalá snoubenka nemá bokovku" : jednababi
Výrazy "bývalá" a "bokovku" se vzájemně vylučujou.
červen 13, 2014 11:47
Hlavně prosim tě nebojuj za pravdu, : Krakonoš
nebo dopadneš přesně takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=zs0A5KFZbxs smilies/grin.gif
Jinak, nezlob se, ale jsi nejen cíťa, ale hlavně strašně naivní. Přijdeš na to.
červen 13, 2014 11:58
Pěkně si s tebou hraje, ta tvoje bývalá snoubenka :-) : Myška
Jsi šíleně naivní a zase na to dojedeš.
červen 13, 2014 12:07
... : Jaroslav
najivní nejsem, ale nejistý a ona tvrdí a přísahá i před svou matkou, že nikoho nemá. Navíc chce odtamtud odejít. Toto tvrdí a nemyslím si že by se tak rychle "odmilovala" po tom co mezi náma bylo
červen 13, 2014 13:12
... : bb2
Proč přísahá před svou matkou, ty se svou bývalou mluvíš před její matkou a vyžaduješ místopřísežné prohlášení, že nikoho nemá? Proč, Jaroslave? Jestli proto, že ji chceš zpátky, tak tímhle ji spolehlivě odeženeš.
Mimochodem, psal jsi:
Po rozhodnutí soudu mi totiž zase sdělila, že budou bydlet u přítele, o kterém se ale u soudu nezmínila


Tak buď jen tak mlžila, abys měl vztek, což teda nejlepší ženské na světě nedělávají, nebo někohop prostě měla, má.

Jestli chceš romantické melodrama, tak pokračuj v tom, co děláš. Jestli chceš něco jiného, doporučila bych soustředit se na syna, na to, abys ho co nejčastěji vídal, byl s ním co nejvíc to půjde, a aby syn byl v klidu a nepředávali jste si ho bojově naladění... na klidné věcné jednání s jeho matkou, abys právě dosáhl toho, co jsem právě napsala...na svůj život, koníčky, kamarády. Abys tolik nedumal o té nejlepší ženské na světě, co ses s ní rozvedl, co ti upírá syna a co tě nechce. Žít svůj život a nedolejzat.

Když tohle dodržíš, zaručuju ti, že pokud je v ní jiskřička citu k tobě, tak dodržený postup může tu jiskřičku oživit a ona za tebou přijde, nějak. A pokud v ní už nic takového nezbylo, tak máš zaručeno, že tebou nezačne pohrdat a budete jako rodiče vašeho syna docela dobře fungovat.
červen 13, 2014 13:30
koukám, jaroušku, : mura1
že možná nejde až tak o syna, jako dostat maminku zpátky do domečku.
červen 13, 2014 15:14
Jardo Jardo, : Krakonoš
jestli se náhodou ještě úplně "nevodmilovala", vo čemž teda já silně pochybuju, tak tim svym škemráním, dotazama na to, co k tobě cejtí, a vynucováním si přísah, že nikoho nemáš, jí to dokončení vodmilování skvěle usnadníš. Tlač ještě chvíli takhle na pilu, ať máš jasno.
Poslechni bb, je to chytrá holka! smilies/wink.gif Dokonce je geniální, jak jsem kdysi slíbil zdůrazňovat. smilies/cheesy.gif
červen 13, 2014 16:04
... : jaroslav
Měsíc roztahuje nohy s vymaštěnému skinovi co machruje že má motorku a byl na vojně... Je to už v pase. Řekl jsem, že bych ji toto i časem odpustil.. dělá na mě jen podrazy a dokonce mi sním chodí na fcb a do mailu.
červen 17, 2014 10:24
... : jaroslav
Taky si vymíšlí, že jsem sní hodil o topení, vyhrožoval jí nožem a chtěl si na ni vzít milion a půl úvěr. toto mi řekl ten její fašoun..
červen 17, 2014 10:26
ach, ta láska nebeskááá : bb2
To je správný přístup, Jaroslave, těší mne, že ti diskuze s námi pomohla.
červen 17, 2014 10:45
... : jaroslav
mám rozervané srdce! ale nevěřil jsem, že na tom budu nějak líp. Pomohli ste mi, a hlevně mi včera pomohly děti, které učím, když mi na konci besídky přečetli básničku, kterou si pro mě připravily. Jak kdyby věděly... smilies/smiley.gif upně mě to dostalo a bylo to to nejhezčí, co může v těchto chvílích zažít smilies/cry.gif smilies/smiley.gif .. všem tady moc díky! smilies/smiley.gif P.S. bb je borka smilies/kiss.gif
červen 17, 2014 11:00
... : bb2
učíš děti? a nevymíšlíš si?
červen 17, 2014 11:10
Učíš? : Myška
Učíš? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 17, 2014 12:16
... : jaroslav
Učim. Asi 5 let. Proč bych si měl vymýšlet?
červen 17, 2014 17:00
A co učíš? : Myška
Snad ne český jazyk...
červen 17, 2014 19:52
... : jaroslav
ne, ČJ opravdu ne smilies/grin.gif Ale čeština by se tu asi řešit neměla, nemYslíš? smilies/wink.gif
červen 17, 2014 20:57
Většinou se tu neřeší. Ale když někdo, kdo prý učí (nějak tomu nemůžu uvěřit), : Myška
píše jako ty, je k zamyšlení, kdo vlastně vzdělává naše děti. A myslím nejen absenci znalostí pravidel českého pravopisu, ale celkovou úroveń tvého psaného projevu. Vím, že je to diskuze, kde se na to nehledí, nebo by se hledět nemělo, ale snad by měl mít pedagog jistou úroveň. Asi to souvisí se stále se snižující úrovní našeho školství. Nedovedu si představit své učitele, že by psali s hrubkami a podobným stylem jako ty. Propadli by se hanbou.
červen 17, 2014 22:10
... : bb2
Hrubku vzal čert, i s ní můžeš být skvělý učitel, co dá dětem pro život víc než v gramatice kovaná učitelka, co nemá pro děti pochopení a vlastně je nemá ani moc ráda. Pravda, taky očekávám od učitelů, že naučí i tu gramatiku, aspoň tak, jako ji naučili mě ;-), ale když mi život zachrání výborný doktor, bude mi jeho znalost mluvnice i písemný i jakýkoli jiný projev šumák. A třeba se stane výborným doktorem proto, že měl na základce výborného učitele, co v něm svým pedagogickým talentem zažehl zájem o biologii.
Tolik ke gramatice :-)

Ale taky mě trochu zamrazilo při čtení posledních reakcí. Zdáš se mi poněkud víc rozerván, než abys byl schopen stoprocentně fungovat v životě, natož při práci s dětma. Lidsky to naprosto chápu, tak doufám, že tady jsou to potřebné výkřiky, ventiluješ co to jde a přes den u dětí jsi soustředěný..
červen 17, 2014 22:44
No, já si myslím, že člověk, co předává vědomosti jiným, člověk, co vystudoval vysokou školu, : Myška
člověk, který má být určitým vzorem pro své žáky, by měl pravopis zvládat bravurně a bez přemýšlení. Je to učivo základní školy. A jak jsem psala, i projev by měl mít u pedagoga jistou úroveň.
Můj názor není populární, spíš osamocený. Je to vidět na celkové úrovni tam, kde se s jazykem pracuje - reportéři, redaktoři, novináři - studovali snad žurnalistiku, copak tam se nevyučuje český jazyk? Kolikrát to, co slyšíme, čteme, to by nespáchal žák základky. Všeobecně se na správnou češtinu kašle, pravopis se považuje se nedůležitý, a ten, komu se to nelíbí, za zbytečného rýpala.
Je mi z toho docela smutno...
červen 17, 2014 22:59
rozumím a v podstatě souhlasím, : bb2
ale pamatuju si, že se málokdy sešla kombinace vynikající pedagog a odborník ve svém předmětu, a to jsem měla na základu i gympl veliké štěstí.
Hrubky mě tahají za oči, hrubky v interpunkci méně, sama se jich občas dopouštím, což zase tahá za oči jiné.
Bezchybná čeština u kantorů byla pro mě samozřejmost, ale mění se to, souhlasím, že ne k lepšímu. Přála bych si, aby se obecně dobře mluvilo i psalo, ale nebude to tak. V tom případě vidím např. u učitele fyziky jako důležitější aby naučil tak, že dítě pochopí a do života si odnese porozumění základním fyzikálním principům. Ode všech kantorů bych pak očekávala cosi jako vnímání vyššího principu mravního.

...a pořád trochu doufám, že tady šlo o výpadek v emocionálním vypětí...:-)


červen 17, 2014 23:13
a stejně myslím, že nejlepším učitelem češtiny je časté čtení knih : bb2
Kdo byl v dětství a mládí náruživý čtenář, ten píše, čte,mluví, stylizuje,ovládá pravopis jak z praku, i když se prací s jazykem neživí a je mu hodně cet, nebo sát.
červen 17, 2014 23:15
No, kdopak ví, o co šlo? :-) : Myška
Asi jsme docela ve shodě. Akorát si nedovedu představit, že fyzikář napíše na tabuli příklad, který bude obsahovat hrubku. To by se asi dost znemožnil, že? Takže jisté znalosti pravopisu jsou nutné u všech pedagogů...
červen 17, 2014 23:17
Ano, bb2, čtení knih - souhlasím. : Myška
To je úplně to nejlepší. Škoda, že se obecně méně a méně čte. Přitom vycházejí tak bezva knížky...
červen 17, 2014 23:20
... diskuze, kde se na to nehledí, nebo by se hledět nemělo... : mura1
mělo, nemělo, když si přečtu "je to v pase", "vymíšlí" a "děti přečetly a pomohli", tak to na mě udělá přesně ten samej dojem jako kožená bunda, zlatý řetězy a špičatý boty. holt, je to pravda odvěká, šaty dělaj člověka smilies/smiley.gif

a kecy typu "nejsme na hodině češtimy" ty fakt miluju

tyto znaky opište: ctijo smilies/grin.gif
červen 18, 2014 08:03
... : jaroslav
Samo, že v práci v tomto chyby nedělám! Sem píšu, jako prase. Tak už promiňte!!! smilies/tongue.gif To bude ale asi tím, že žena, kterou jsem u porodu držel za ruku, se teď jako prase chová. A to i před naším klukem... vy tu řešíte pravopis? Pak už jsem tu špatně
červen 18, 2014 08:04
bb2, to si tak napsala schválně ? : Sidon
... : bb2
učíš děti? a nevymíšlíš si?

červen 17, 2014 11:10

smilies/shocked.gif
červen 18, 2014 10:11
sidone, : bb2
ano, opsala jsem od Jaroslava, protože zrovna tahle hrubka je z těch, co mi vyrvou oči z důlků kdykoli, natož když ji stvoří učitel

ale jak jsem psala - zvyky se mění, ne vždy k lepšímu,a protože vždyky hledám na lidech to k pochválení nebo aspoň k lidsky pochopitelnému vysvětlení jejich počinů, tak...pořád doufám, že šlo o tu emocionální rozkolísanost :-))
červen 18, 2014 13:22
a tohle, sidone, : bb2
ach, ta láska nebeskááá : bb2

To je správný přístup, Jaroslave, těší mne, že ti diskuze s námi pomohla.


to jsem zase byla hnusně sarkastická
červen 18, 2014 15:42
bb2, : Sidon
tak jo, v pořádku, mě to hned "píchlo" do oka, ale zkus to někdy doplnit nějakým smajlíkem, nebo použij některou z forem úprav textu. Dík, už je mi líp.
Nevím proč, ale u toho Jardy mi to nějak uniklo, asi jsem nedával příliš "pozor". A docela se přikláním k názoru Myšky, že vysokoškolsky vzdělaný člověk, nota bene učitel, by se takových hrubek dopouštět neměl, i když má třeba vypitou nějakou tu skleničku vínka. Ještě tak překlep bych bral. Já si taky moc dobře nedovedu představit učitele, který dělá pravopisné chyby. Jak je to pak s tím "vzděláním" ?!
Nojo, doby se mění.


smilies/grin.gif smilies/grin.gif : smilies/wink.gif
červen 18, 2014 18:23
Tak jsem sem ještě nakouk : Krakonoš
a nevěřím svejm vočím. To je zase mazec. Jestlipak už jsi ji, Jardo, kopl do ****le?
Jinak souhlas s Myškou, je smutný, když děti učej nedovzdělaný a ještě navíc nevyzrálý vosobnosti, který samy tápou nejen v pravopise, ale i ve svým životě.
Jen si tak řikám, kde vzít v týhle zemi dostatek inteligentních, vzdělanejch, lidskejch, vyzrálejch a poctivejch lidí na všechny ty posty učitelů, vobecních i státních zastupitelů, ministrů, náměstků, ředitelů firmiček i korporací........
Kde jen brát, když Gaussova křivka je neúprosná v každý z uvedenejch vlastností - a my hledáme průnik všech! Asi bude nutný pokročit na poli genetickýho inženýrství a klonování....
červenec 12, 2014 08:12
:) : jaroslav
"Milá máti mého syna" už se stěhuje ke třetímu tatínkovi...ano, už se ji snažím kopnout tzv. do pr***le. Dávám dohromady podklady pro soud, protože tímhle tempem, jakým ona "fičí", bude mít syn během několika let tunu strýčků, babiček a pod. Takový guláš, jaký má teď malý v hlavě, bych vašim dětem ochutnat nepřál smilies/cry.gif Je toho ale více.. např. opakovaná nevěra před svatbou, lži, lži, a jen lži... už je mi to někdy i k smíchu smilies/grin.gif .. bohužel se dá těžko zapomenout a hromadu pěkných společných chvil
září 15, 2014 14:46
No vida, jak se nám to hnulo! : Krakonoš
Jardo, napiš, jak to vypadá dnes, jestli můžu poprosit. Je už líp?
únor 17, 2015 17:22
:) : Jarda
Píšu trošku pozdě... smilies/smiley.gif Dostal jsem malého do střídavé péče. Paní soudkyně dokonce sama navrhla, aby syn byl v péči mé. To jsem ale odmítl ... Až bude synek starší, tak už si ho do péče vezmu
srpen 09, 2015 07:44
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]