O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZAVODÁŘ A JEHO DĚVČE PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 16 květen 2013

 Dobrý den. Já Vám píšu, protože hledám radu. Je mi 23 let, mám o 20 let staršího přítele. No přítele, máme takový jeden problém. Není ženatý, jen je už 12 let ve vztahu. Jelikož je to jeden ze zavodářů a svou finanční situaci nemusí řešit, náš vztah si tak nějak užíváme. Jenže teď,  po 4 měsících vztahu, mě tahle situace přestává bavit a začíná to bolet víc než je zdrávo. Poznali jsme se a on se do mě prý okamžitě zamiloval. Já do něj moc ne, ale až časem, a tím jak se ke mě choval, jsem se pobláznila taky.

 

 

 

 

Bydlela jsem u rodičů. Ale on mi zařídil byt a vybavil mi ho.  Musela jsem odejít z práce, protože jsem tam měla problém a on byl rád, že se můžu věnovat jen jemu. Byli jsme na krásné dovolené a dá se říct, že se z nás stal opravdový pár. Sex máme úžasný, vyhovujeme si, ale on ke mě stále jezdí jen víkendy a když může. Vím, že jsem o hodně let mladší a opravdu mnohem hezčí než ta paní, ale stejně neuvěřitelně žárlím.  

 

     Jsem v pasti, nechci o něj přijít, ale už bylo tolik tajných slz a tolikrát se ve mě vzbudil ten pocit, že jsem jen hloupá něčí hračka, že mám strach, jak tohle dopadne. On tvrdí, že s ní nespí a nechce s ní být, jen tomu mám dát čas. 

  

Je pravda, že když něco chci nebo si přeju, ať to stojí co to stojí, splní mi to a nejlépe hned. Jenže já bych nechtěla nic, jen jeho. Nevím, jak dlouho to vydržím, někdy bych chtěla odejít bez rozloučení a tu bolest překonat, ale tohle asi neudělám…  

    

     V současné době se má situace vyvíjí tak, že jsem si našla alespoň brigádu jako servírka. Doma mě to nebavilo, navíc, když on tam se mnou není pořád. Nelíbilo se mu to, ale já dělám tuhle práci celý život a baví mě., A ano, finančně mi pomáhal předtím i teď. Jinak – on má dvě děti z předchozího manželství a o ty je postaráno až do konce jejich života. Taky mě znají. Ostatně - zná mě i jeho maminka a jeho podřízení. Netají se vůbec našim vztahem.  

 

     Jenže - já jsem udělala pěknou kravinu… Našla jsem si svou sokyni na facebooku. Nepíšu jí, nekontaktuju ji, jen jsem se koukla na fotky – a je to ještě horší. Teď mám občas sto chutí říct i jemu, že nejsem jeho víkendová atrakce. Nevím co si o tom všem mám myslet... Vždyť neustále si říkáme a píšeme, jak se milujeme, ale když má nastat jeho odchod ode mě, tak začnu být podrážděná a zamračená. 

  

     Navíc na mě hodně žárlí, což mě těší, ale nemá k tomu důvod. Uznávám, že občas mi dělá radost když se mi před ním někdo dvoří, říkám si, že to třeba taky k něčemu bude. Tak uvidím…

 

 BEATA

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

 

Milá Beatko,

 

      Na tvoje trápení jsou dvě rady – jedna taková ta běžná, a druhá, ta, která je víc z reality. Ta první by ti řekla, že se necháváš vydržovat bohatým mužem (jo, musela jsem si zjistit, co je to „zavodář“ = jednoduše člověk, který je „za vodou“), že je to v nejlepším případě běh na dlouhou trať a že on se těžko bude rozcházet s tou první. Přeci jen – dvanáct let, je dvanáct let, a podle všeho s ní žije přes týden.

 

      Takže pokud chceš něco v životě dokázat, měla bys se vzdělávat, najít si partnera přiměřeného věku, se kterým bys sice neměla to, co máš s tímhle, ale bylo by to „čisté“.

 

      A druhá rada? Je ti pouhých třiadvacet. Máš to, co nemá leckterá jiná. Jestli ti můžu něco doporučit, zkus mimo té brigády ještě něco jiného: najdi si nějakej kurz – dejme tomu angličtinu, pak třeba něco z ekonomie, atd. Řekni mu – on ti určitě dobře poradí a věř mi, bude mít z toho podstatně větší radost, než když jsi zaměstnaná jako servírka. Máš možnost si podstatně zvýšit kvalifikaci.

 

      Dále – máš se dobře, a tak si představ i tu eventualitu, že se najednou – čáry máry fuk – vrátíš zase domů a ke svému předchozímu zaměstnání. A – nic víc, než co si vyděláš, mít nebudeš. Musíš záležitost brát reálně – máš se dobře, protože se chce mít dobře on.

 

      Vůbec bych ho neuháněla s nějakým rozchodem s tou jeho „dvanáctiletou“ přítelkyní. Pokud mu budeš dělat scény, věř mi, že k brdičkům půjdeš ty. A stejně tak mi věř, že zavodář si střelhbitě najde jinou…

 

      Holka, neporcuj prase, nemysli až tak moc do dálky, být tebou, tak jsem milá a příjemná a dám se na nějaká ta studia. Abys – kdyby to dobře nedopadlo, z toho něco měla. Protože: vědomosti ti nikdo nevezme! A ještě jedna rada na konec: nevyčítej mu, nebuď protivná a nedávej mu záminky k žárlení. Tímhle ještě žádná ženská nic nedokázala…

 

d@niela

 

 

Komentáře (71)add feed
Daniela : Lotka
ti radí perfektně, určitě můžeš studovat buď státní nebo i soukromou školu, když ti to zavodář zaplatí. Fakt bych se z toho snažila vzdělanostně "vytřískat" co to jde. A uvidíš, že jednou, až budeš mít hotové studium a rozjetý vlastní byznys, budeš na svého zavodáře ještě s láskou vzpomínat...
Takže žádné scény, hýčkat a studovat co to dá!
květen 16, 2013 07:56
Beata chce slyšet, : Jitka U.
že není hračka a atrakce na víkend.
Dneska se to přeci dělá tak, že si pořídí miminko a přítel změkne, rozněžní se a obrátí o 180 stupňů (jako třeba Ornela a Kokta).
květen 16, 2013 08:13
buď realistka děvče : šídlo
ty jsi jeho hračka. nejsi první ani poslední - příběhů stejných jako je ten tvůj najdeš po různých internetových diskusích desítky...
máš dvě možnosti - buď to vezmeš jak to je, a budeš těžit co se dá, nebo si najdeš někoho, pro koho budeš partnerka.
protože tady jsi na pozici řekněme sportovního auta. jemu nezáleží na tobě, jemu záleží na tom, že tě má, jsi něco, co slouží k jeho potěšení. pokud bys chtěla odejít, ano, bude vyvádět a přemlouvat tě - protože přichází o něco, co jemu přináší potěšení. jeho nezajímá, že ty se trápíš, důležité je, že on má to své...dej si do vyhledávače pár frází jako "jsem jeho milenka", "miluji ženatého" a čti si...
květen 16, 2013 08:58
... : Sandra.
Rada Daniely mi přijde lepší, než rada Jitky (tedy ona to Jitka asi myslela ironicky, ale aby se toho někdo nechytl) rozhodně je lepší z toho vytěžit, co se dá- zabezpečit se do budoucna, něco si našetřit, zvýšit si kvalifikaci v nějakém pro tebe zajímavém oboru- dítě bych si rozhodně do takového vztahu nepořizovala, protože pravděpodobnost, že se stárnoucí donjuan rozněžní nad malým uzlíčkem a změní kvůli němu kompletně svůj pohodlný život, je velice malá. I ta zmiňovaná Ornella by nakonec ostrouhala, kdyby celou tu jejich aféru neprovázela tak nechutná a monstrózní bulvární masírka, že to nakonec Partyšová nevydržela, složila zbraně a drahouška sokyni přenechala. Taky pak může zůstat s dítětem sama- v lepším případě finančně zabezpečená od jeho otce, který už ovšem bude hledat osudové lásky o dům dál.

Beato, já vím, že jsi chtěla asi slyšet něco úplně jiného, ale podle popisu se jedná spíše o jakousi lepší formu prostituce- ty mu poskytuješ postelové radovánky a on ti za to dopřává materiální benefity- než o osudovou lásku. Chlap, který už má 4 křížky na krku a jedno manželství s dětmi se mu už rozpadlo, by jistě unikátnost vašeho vztahu rozpoznal okamžitě a podle toho by konal. To, že vás má už 4 měsíce obě a nekoná, o něčem svědčí. Nebo co mu podle tebe brání odejít od paní, která není ani jeho žena, ani matka jeho dětí, ani s ní nespí, když přitom riskuje, že přijde o tebe, svou osudovou lásku?
Takže podle mého to má dvě řešení- buď se s ním rozejít, nebo minimálně se s ním rozejít do té doby, než si vyřeší svůj předchozí vztah, ukončí ho- a pak můžete začít budovat ten váš. Nebo to holt brát tak, jak to je, užívat si hezké chvilky, nechat se rozmazlovat, dopřát si dovolenou, na kterou bys jinak dalších x let nenašetřila, našetřit si něco bokem, abys měla kam jít, až se z toho jeho bytu budeš muset odstěhovat (předpokládám, že nebyl takový grand, aby ten byt koupil na tebe).... ale nemalovat si obrázky o šťastné společné budoucnosti. Třeba vám to nakonec klapne, třeba jo, ale nevsázela bych na to nic, o co bych nechtěla přijít.
květen 16, 2013 09:15
Já si taky myslim, : Krakonoš
že bejt hračkou zavodáře je mnohem lepší forma prostituce než vobyčejný šlapání chodníku. Vo voslíkavotřesse je potřeba pečovat, dokud zlaťáky padaj, né hned myslet na to, jak z něj nadělat steaky. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
Vytěžit se tomu řiká. Je nutný ho dokonale vytěžit. A neprudit. smilies/grin.gif
A to dítě taky zvaž. Budeš jedna z mála samoživitelek, která bude mít na lyžák, na kroužky, školní vejlety, na vobědy, na školný.....samý pozitiva a sociální jistoty, kterej vobyčejnej chlap z vobyčejnýho háku ti to dnes dá? smilies/grin.gif
květen 16, 2013 09:45
Krakonoš : mamča
smilies/cheesy.gif Hezky napsané ! smilies/grin.gif
Akorát to případné dítě bych do toho netahala. Žádné dítě si nezaslouží přijít do takového vztahu-nevztahu, i kdyby výživné na ně dostávala matka vypláceno ve zlatě.
květen 16, 2013 10:06
... : bb2
Teda...myslím,že už jsem docela otrlá a něco mě jen tak nezaskočí, ale - vážně svobodné 23-leté slečně radíte, jak dál dělat osobní placenou prostitutku tak, aby ten starý kořen co nejdéle vydržel a platil, aspoň dokud si holka nepolepší? Své dceři byste tohle taky poradily?

Beato, prosím tě, neber to, co jsem napsala tak, že tě odsuzuji. Máš se dobře, myslíš, že jsi zamilovaná. Jen se mi prostě nelíbí založit ve 23 svůj vztahy a život na pravidle "vytěžit z toho co nejvíc a pak se uvidí".

Tenhle postoj se promítá pak do všeho, včetně výchovy dětí, lidi se pak diví, jak ty vztahy chladnou a stávají se víc a víc vypočítavé, že přátelství není co dřív a vůbec nic není jak bejvávalo, dneska je to jen o penězích.
A přitom ti samí ti radí, aby ses prodávala, dokud to jde...
květen 16, 2013 10:13
co je to vlastně ten : Puntíkatá
závodář? V životě jsem o ničem takovém neslyšela.
květen 16, 2013 10:17
viz Daniely komentář, Puntíkatá : bb2
zavodář = člověk za vodou
čili pracháč ;-)
květen 16, 2013 10:21
jo já myslela. : Puntíkatá
že je to člověk, kerý pořádá nějaké závody...

květen 16, 2013 10:38
bb2 : mamča
Beáta není zamilovaná husička, kterou je třeba politovat. Evidentně se umí o sebe postarat, a nijak jí netrápilo, že vstupuje do vztahu, kde partner není volný. Její zamilování přišlo až s jistými benefity - viz "Poznali jsme se a on se do mě prý okamžitě zamiloval. Já do něj moc ne, ale až časem, a tím jak se ke mě choval, jsem se pobláznila taky."
Ta velká láska Beáty nevznikla na základě přitažlivosti fyzické, ale finanční.
Takže výše zmíněné (a Tebou odsuzované) rady považuji pro tenhle druh děvčat za adekvátní.

květen 16, 2013 10:42
Jsem asi nějaká opožděná : Zdenča
prosím můžete mi někdo říct, co je to "zavodář" a čím se zabývá. Chápu někdo bohatej, ale kdo? smilies/cry.gif
květen 16, 2013 10:42
Beáto : mia I
jsi mladá a život máš před sebou. Nedělej jako kdyby to byl poslední mužský Tvého života. Takových ještě bude. A jestli máš práci jako servírka, jsi hodně mezi lidmi, je otázkou času, kdy Ti přijde do cesty někdo jiný, zajímavější. Přitažlivější i něčím jiným navíc než jsou peníze. Ronit slzy pro papriku o dvacet let staršího než jsi sama svědčí o tom, že nemáš velké sebevědomí. Nevaž se tolik na toho muže, nežárli na ženu, která ho má. Ona je možná dobře zabezpečená, ale mít muže tohoto typu není žádné terno. Ale je možné, že ta dotyčná partnerovy nevěry nijak bolestně neprožívá /nebo o nich neví/, zabezpečená je a ostatní má na háku, i takový typ žen je.

Myslím, že Váš vztah vyšumí do ztracena dřív než se naděješ. Je to cynické, ale u těhle typů mužů přijdou jiné Beaty a pro Tebe bude za chvíli jen vzpomínkou. Tak to všechno tolik neprožívej. Ten muž za to nestojí.


květen 16, 2013 10:44
mamčo, : bb2
nelituju ji a nedivím se jí, dělá to, co je dnes běžné a k čemu ji právě takové rady, postoje a názory, jaké jste napsali, v jejím uvažování opravňují.

Já vaše rady neodsuzuju, jen se jim divím, proto jsem se ptala, zda to myslíte vážně. Promiň, ale přijde mi pokrytecké takhle radit a jindy se rozčilovat, jakej je ten svět dneska špatnej, zlej a hamižnej.
Osobně je mi šumák, co kdo dělá, Beaty byly, jsou a budou, mně se to nelíbí, své dceři, kdyby tohle udělala, bych řekla totéž - uvědom si, že se prodáváš, prodáváš své city, a přemýšlej, jestli ty city by byly stejné, kdyby ti neplatil byt, botičky, dovolené a šatičky. Nevím, proč bych ji měla plácat po ramenou jak je holka šikovná a ať z toho urve, co se dá. Mně to takhle nesedí.
květen 16, 2013 10:48
... : bb2
Chápu někdo bohatej, ale kdo?
potřebuješ vědět, odkud vzal peníze a kolik jich má? To je snad jedno, prostě má peníze.
květen 16, 2013 10:50
bb2 : mamča
Mně to taky nesedí, proto jsem pochválila Krakonoše za hezký ironický komentář.
květen 16, 2013 10:59
bb, : Krakonoš
mamča poznala ironii a ty ne? Že tys dneska měla ráno moc slabý kafe! smilies/grin.gif
---
Pro ty, kdo tápaj vohledně zavodářů: Takovým typickým příkladem úspěšně zvládnutý profese zavodáře je třeba kolega Tykač. Ten dokáže zajistit svou bejvalou manželku natolik, že si tato mohla dovolit výstavbu pevnosti pro přežití globálního kataklyzmatu v malebným zákrutu Berounky. Když pak apokalypsa koncem r. 2012 nepřišla (což je dobře, protože stavba se dost zdržela a k vosudovýmu datu 21.12.2012 nebyla schopná plnit svou funkci), budovatelský úsilí povadlo, a tak se zdá, že budeme mít v krajině u Berounky navždy největší železobetonovej pomník lidský debility ve střední Evropě (kam se se*e Stalin a jeho fronta na maso). smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif (Koho by to zajímalo víc, stačí do gůglu zadat "Maják Ptyč" a kochat se vobrázkama a historkama za natáčení.)
květen 16, 2013 11:29
... : Sandra.
bb, své dceři bych jako první poradila tuto část svého příspěvku: "se s ním rozejít, nebo minimálně se s ním rozejít do té doby, než si vyřeší svůj předchozí vztah, ukončí ho- a pak můžete začít budovat ten váš"
A teprve kdyby mi řekla, že to neudělá, protože já, hloupá matka, nemám pochopení pro osudovost jejich lásky, bych jí poradila, ať se na něj proboha neváže, neudělá si s ním dítě a nečeká, že bude žít v téhle zlaté kleci věčně. Ať myslí na zadní vrátka a maká na sobě, aby až bublina praskne, měla dobrou startovní pozici do dalšího "normálního" života.
květen 16, 2013 11:48
bb : Iris
naprosto souhlasím...tenhle zavodář teda čistě náhodou není ženat, ale kdyby byl, moc by se to nelišilo - dnes jsou dívky v Čechách takto vedeny. Urvat, vytěžit, pouze výhodně se zaláskovat... smilies/sad.gif
květen 16, 2013 12:01
i když : Iris
nevylučuji, že Beata může být opravdu zamilovaná - do zadaného chlapa.
Spíš se divím těm radám, no..
květen 16, 2013 12:31
Irisko : mia I
dnes je běžné, že bohatí muži zakoupí, zařídí byt /možná i více bytů/ a za sexuální služby ho pronajmou mladé dívce. I moje dcera narazila při hledání podnájmu na takovou nabídku. Odmítla ji, ale zajímalo ji, co vedlo dotyčného k nabídce. Samozřejmě byl ženatý. Je to prostě rozívenost lidí, kteří si určitě nevydělali své peníze někde u pásu v Kolbence , ale přišli k nim snadněji a neví co s nimi. A pak už záleží na té dívce, jestli chce hrát roli submisivní slepičky nebo ne. Na jejím žebříčku hodnot. Určitě to není dívka, která hraje v takovém vztahu prim. To by brzy odstrouhala a byla vyměněna za jiný, poddanější model.
květen 16, 2013 12:56
Krakonoši, : bb2
poznala, poznala :-) Jenže od devíti ráno jde nejvíc telefátů a mailů, takže když jsem začala psát, tak tam tvůj komentář ještě nebyl, a než jsem ho dopsala a odklepla, tak jste psali ty a mamča.

To víš, my podnikatelky, máme-li být za vodou, nemůžeme se flákat ;-)
květen 16, 2013 13:59
... : bb2
Jinak je vidět, že jsem holt už stará páka, neb jsem nečetla zavodář alisa tencojezavodou, ale závodář a naskočil mi...předseda závodního výboru...achjo :-)
květen 16, 2013 14:02
a alisa : bb2
je samozřejmě alias

No, I´m not trying to spam.
květen 16, 2013 14:03
no, já to čtu : mura1
závodář furt. když už, nemělo by to být zavodař? to druhý dlouhý á mi tam prostě krutě nesedí smilies/smiley.gif
květen 16, 2013 14:36
to je ten, co se o něm zpívá v té pésničce : Puntíkatá
"Zá vodou, zá vodou, za vodičkou, hrála si má milá s holubičkou, hála si má milá s černým orlem - ožeň se Pepíčku, s pánem bohem" smilies/cheesy.gif
květen 16, 2013 14:53
a není on nakonec : Puntíkatá
závorář??????
květen 16, 2013 19:56
zavodář mě pobavil, : Aknela
zbytek je celkem smutný. Taková klasika...Beato, sice Daniela ti radí dobře, využij co se dá, budoucnost s tímhle pánem mít nebudeš, on tě bere jako jeho majetek a ty buď budeš hodná a budeš poslouchat, nebo přijdeš o byt a další privilegia.
Jestli to spolkneš je jiná věc. Očividně tě dokázal natolik zblbnout, že ses do něj zamilovala a žárlíš.
No, jestli si myslíš, že tě fakt tak miluje a s tou co s ní má děti nespí a nemiluje jí a chce jí opustit, tak jí zkus kontaktovat a uvidíš kam se bude situace vyvíjet. A pak napiš smilies/grin.gif
květen 17, 2013 05:46
Mia : Pernella
Proč myslíš, že ti, kdo jsou bohatí, přišli ke svým penězům snadněji, než jiní k platu v Kolbence? Kdyby to tak bylo, proč nejsme tedy taky tak bohatí, když je to snadnější, než chodit od osmi do pěti za standardní plat? smilies/wink.gif
květen 17, 2013 09:47
mio : Iris
tihle pánové jsou hajzlíci, místo aby peníze vložili do rodiny, zařizují si tohle.
Ale k tomu musím dodat, že nebýt těch ochotných holčin, které místo aby je nakopali do koulí, s nimi na tohle přistoupí.Za to, že si můžou užívat a nakupovat, co já vím, třeba i studovat - ani to pro mne není ušlechtilá pohnutka.Kdyby na ty blbé bohaté dědky holky neslyšely, pánové by s tím nejspíš tak snadno neuspěli.
květen 17, 2013 09:48
mio : Iris
trochu jsem popletla slovosled i gramatiku, ale myslím, že mi rozumíš.

...holčin, které místo aby je nakopaly..
květen 17, 2013 09:50
Pernello : mia I
stačí např. výhodně zrestituovat a máš vystaráno. Nebo jeden můj známý , protože měl přístup k informacím, nakoupil za babku byty od města, jejichž hodnota je dnes minimálně desetinásobná. No všechny sám neobsadí. Nezávidím, kdybych ten přístup k info měla, udělám to samé. Koupím jeden , dva, pronajmu studentům a mám zdroj příjmu. Ono to jde koupit i tak, vzít hypotéku, z nájemného ji splácet a pořád to jsou dobře uložené peníze. Ale už to není tak výhodné jako cena, za kterou koupil on.
květen 17, 2013 10:58
Irisko : mia I
mladí mají dnes jiný hodnotový žebříček, ale i za nás už byly zlatokopky, byly vždycky. smilies/wink.gifJenže hezký hadřík, pěkná dovolená není všechno. Některým utečou nejlepší léta ve vztahu se ženáčem, prošvihnou vhodná léta pro přivedení potomka na svět a co pak? Už se na ně pánové nechytají , když kolem je kolem plno mladších, atraktivnějších..
květen 17, 2013 11:04
Irisko : Otrlá
Co když to ty pány hajzlíky už doma přestalo bavit? Prostě mají doma nudu jako hrábě. Vydělají docela slušné peníze, ale doma je to pořád stejné. Jako žádný velký průser, naklizeno, navařeno, ale prostě pořád dokola to stejné. Manželka je taková a maková, ale už si jí moc neváží, sex je nebaví. Hele, upřímněm kdybych doma měla tohle, tak se asi taky poohlížím jinde, pro zábavu. Protože život je i o tom se bavit, ne jen pořád samá zodpovědnost a povinnosti. To že to občas praskne a pán odejde někam jinam a nebo třeba neodejde je mnohy prohra nebo i výhra té manželky. Nemyslíš? Irisko
květen 17, 2013 14:55
otrlá : šídlo
ty jsi opravdu otrlá...zábava je dobrá věc, ale ubližovat druhým mi zábavné nepřipadá....
květen 17, 2013 16:04
otrlá : Iris
a oni ti pánové jsou stále jiskřiví, zábavní a neokoukaní, stále srší humorem a neotřelými nápady a sex s nimi je úžasný? Není to tak, že jsou také nudní, okoukaní, stále stejní?
Jestli je pro Tebe život hlavně zábava, nedivím se tomu, co píšeš. Dokonce si myslím, že také nějakého pána bavíš, ale nesoudím Tě, to fakt ne.

Mimochodem stejná slova, která používáš při líčení té šílené domácí nudy použila i milenka mého muže, když jsem se s ní poprvé bavila. Ona jasně a neomylně do mrtě přesně věděla, jak to u nás doma vypadá. Odkud asi, když s námi nežila? Čili poslouchala ty obligátní řeči typu:" slečno,moje žena mi nerozumí...", o kterých se tu bavíme tak často. A slečna věří, pomáhá pánovi přežít a je přesvědčena, že ona se nikdy tou nudnou hroznou manželkou nestane. No je to možné, protože se nemusí stát manželkou vůbec nikdy.

Je také možné, že manželka doma zažívá stejnou nudu jako hrábě, ale pořád doufá a věří, že se něco změní - až budou děti větší, až bude více času, až...no a páníček se mezitím zdekuje, protože přece tu hrůzu nemůže stále žít.

Ale otrlá, souhlasím, že někdy odchod toho chlapa může být výhrou,to ano. smilies/wink.gif
Jen to vždycky, alespon zpočátku, hodně bolí!

květen 17, 2013 16:52
neznám chlapa, : Puntíkatá
který by svý milence řekl:"Hele, mám doma krásnou manželku, chytrý ahodný děti, doma všecko funguje, sex s manželkou na jedničku.....rozhodně se nechci rovést, jenom bych si s tebou chtěl za**kat, abych ochutnal jinou svíčkovou"....Není takovej.
květen 18, 2013 08:44
irisko : otrlá
Ty jsi opravdu kontaktovala milenku svého muže, ty jsi s ní opravdu mluvila? Uf, tak všechno, ale tohle bych opravdu nedala...
Jo pánové můžou být taky pekelně nudní a okoukaní, taky na to někteří dojedou :-))
květen 18, 2013 21:40
otrlá, : Iris
myslela jsem, že jsi otrlejší smilies/wink.gif smilies/smiley.gif

Nekontaktovala jsem neznámou skrytou milenku, ale mluvila jsem s ženskou, ke které můj manžel po dvaceti letech manželství odešel jaksi oficiálně se vším všudy, ne tajně.Byl u toho, mlčel a tvářil se jako debil, když ona vypočítávala drze všechny ty důvody, pro které on chudák už dál nemůže v té stojaté vodě s námi dále žít....jasně, že vše slyšela od něj, pořád ho vidím, jak se u toho jejího výčtu stával menším a ještě menším.. smilies/wink.gif
Nevěřila jsem svým uším - ještě týden před tím jsem doma byla "zlato"

A k té Tvé poslední větě - aniž bych byla nějak abnormálně zlomyslná, moc bych v rámci fungování božích mlýnů přála těmhle původně znuděným pánům, aby se pro své nové mladé přítulky staly posléze také neatraktivními, unavenými, nudnými a pokud možno finančně vyčerpanými parťáky, kteří dostanou jednou to, co sami kdysi své ženě nelítostně udělili.. smilies/wink.gif

květen 18, 2013 22:37
Puntíkatá : Karlos...
:
neznám chlapa, který by svý milence řekl:"Hele, mám doma krásnou manželku, chytrý ahodný děti, doma všecko funguje, sex s manželkou na jedničku.....rozhodně se nechci rovést, jenom bych si s tebou chtěl za**kat, abych ochutnal jinou svíčkovou"....Není takovej.


Když jsem za mlada podváděl, tak jsem přesně tohle říkal s drobným rozdílem, že to nebyla manželka a neměl jsem děti. Ber, nebo nech bejt, žádný oblbování. Takže je takovej smilies/wink.gif smilies/grin.gif
květen 19, 2013 15:36
Karlosi, : Iris
chceš pochvalu? smilies/wink.gif

no já vím, že takoví jste, není vás moc. A nacházíte k sobě podobné protějšky - tedy ty, které také nic jiného nechtějí a neočekávají, vědí, oč jde. Můj vzor chování to sice není, ale přinejmenším jsi naléval čistého vína. Tedy těm milenkám, nevím, co partnerky.Asi to nikomu z vás neubližovalo, budiž ti to přičteno ke cti. smilies/wink.gif

květen 19, 2013 16:02
Iris : Karlos...
Nechci, byl jsem vůl.. smilies/wink.gif Podvádět se nemá smilies/smiley.gif
květen 19, 2013 18:40
irisko : otrlá
Já bych tuhle debatu nikdy nepřipustila, nikdy... Jo a hlavně, být tebou, bych se z toho zapšknutí snažila dostat. Protože odsuzováním milenek a bývalých manželů se stejně člověk nikam nedostane. A takové to plivání na všechny milenky je taky pěkná blbost, protože jen ti sami dva ví, jak to mezi nima ve skutečnosti je. Na hlavě mají máslo oba, jak ten co opouští nebo podvádí, tak i ta opuštěná, nebo podváděná. To je běžná praxe. Nikdy není nic jen černobílé.
květen 19, 2013 19:03
otrlá, : Iris
no tak co mi jiného holka zbývá, než se z toho zapšknutí dostat!! Také vím, že to nikam nevede. Jenom se to líp doporučuje a hůř uskutečňuje, víš? Nebýt téhle debaty, tak se tolik nevytáčím. Ale takové Beaty mne svými názory vždycky znovu rozhodí.

Na milenky ženatých a zadaných mužů s prominutím stále plivat budu, i když jen obrazně - není co omlouvat.Samozřejmě, že ony můžou být od toho chlapa zpitomělé, ukecané, takže ani neví, co činí - dokud si to samy nezažijí na vlastní kůži, jaké to je, když jejich milý š*ká jinde.
Co ve skutečnosti mezi milenkou a tím chlapem je, to také vím. Je to přece láááfka jako trám, jedinečná, světová,osudová, kvůli které musí úplně všechno stranou, rodina nerodina, děti neděti, slušnost i bolest druhých.
Máslo na hlavě nemám, ve smyslu viny. Pokud se za provinění nepovažuje přirozený běh života, stárnutí,vrásky, únava, starosti o děti i rodiče, o domácnost a jiné záležitosti, nežli je pouze manželovo rozptýlení a neutuchající věčná zábava.....promiň otrlá, pokud se Tě třeba nějak dotýkám smilies/wink.gif
květen 19, 2013 21:07
Karlosi, : Iris
tak Tě chválím teď, za ten náznak svědomí smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
květen 19, 2013 21:12
... : otrlá
Ale vůbec nedotýkáš :-), ale už tak nějak chápu, i tvého bývalého :-)
květen 19, 2013 21:17
otrlá, : Iris
ještě se nedokázal rozvést smilies/wink.gif
květen 19, 2013 21:37
... : Sandra.
Otrlá, mně docela dává smysl to, co Iris píše, myslím, že to tu popisuje velmi rozumně. Pokud ty na základě toho, co tu napsala chápeš jejího manžela, tak já zas nechápu tebe. Jasně, je to o žebříčku hodnot- právo na zábavu je věc hezká a já jsem naprosto pro, že by se měl člověk bavit a měl by nechat svého partnera, aby se bavil... ale to všechno by se mělo dít s ohledem na city lidí, které jsou k bavícímu se jedinci připoutáni. Protože povinnost k nejbližším by měla být na tom žebříčku hodnot o level výš, než je právo na osobní zábavu.
květen 19, 2013 22:33
skoro bych řekla, : Puntíkatá
že Otrlá je milenkou ženatýho chlapa. Můžeš nám všem blbkám poradit, čím ho vlastně tolik bavíš?
květen 20, 2013 13:09
... : Otrlá
Ale Puntíkatá a všechny ostatní, já už si prošla i rozvodem, protože jsem byla podváděná i milenectvím s ženáčem. Manžela jsem vykopla a zůstala s dětmi - sama a byly hodně malé, pak jsem měla ženatého. Teď mám přítele a jsem šťastná. Ale uvědomila jsem si jedno, už nikdy nebudu svůj vztah zatěžovat nějakým musíš a nesmíš. Vím, že to v manželství dost dobře nejde, ale já jsem si svoji cestu, která mi vyhovuje našla. Přeji to i všem ostatním, zatrpklým, nešťastným a trápícím se. Cítím ze všech podváděných a možná nejen podváděných manželek ostny a jedovatost. Ničím si nepomůžete. Jsme ženské, rodíme děti a bohužel, doba tomu chce, si zachovat vždycky jakousi dávku nezávislosti a svého světa. Nadhled a humor - to je to, čím ženy vyhrávají. Alespoň podle mě a jestli je ženatý tak ať. Kdo jsem, abych soudila....
květen 20, 2013 14:07
Otrlá, : Iris
Vidím, že nejsi dvacetileté trdlo a máš leccos za sebou, tudíž to, co píšeš, není inspirováno ani tak mladickou nevědomostí, jako získaným nadhledem.Tak třeba ho také získám. Jenom už jsem na té startovní čáře stanula dost pozdě, asi to potřebuje trochu času, aby člověk tuhle a tamhle něco prožil a zkusil. Já jsem holt moc, resp.dosud všechno, investovala do představy, že zestárnu obklopena svojí rodinou a do podobných konzervativních nemoderních představ. Nehledala jsem jiné cesty a spousta jiných žen v mé situaci také ne.Tak proto cítíme hořkost a trousíme ostny, víš? I když to není k ničemu, ba naopak si škodíme. Myslím, že sis tím musela také projít.

Však ony ty milenky našich mužů také nejsou jeden velký nadhled a jedovatosti z nich tryskají s mladistvým elánem, vím to.
Je trochu smutné, že my ženy neumíme stát při sobě - kdepak ženská solidarita. Rozcupovat, roznést, zamést, vyřídit, zničit, znemožnit, vygumovat tu druhou, když jde o jednoho chlapa.
No tak teď jsem vržena do víru svobody a samoty, můžu zkoušet nové příležitosti a brát život s humorem - bohužel ovšem na prahu důchodu.A otrlá, máš pravdu v tom, že tu dávku svého světa a nezávislosti si my ženy asi uchovat máme.
Jenom některé z nás to neví, když jdou na začátku do vztahu naplno celým srdcem smilies/wink.gif

květen 20, 2013 16:50
Iris : otrlá
Co je svět světem nikdy spolu ženské při sobě nedržely a chlapi taky ne. Podívej se do historie. Prostě to tak není a basta. Tak to nehledej a nestýskej si, že to tak není. Spíš si řekni: žena ženě vlkem. Je dobré mít kolem sebe pár dobrých kamarádek a těm věřit, ale všem? a chtít po někom, aby při tobě stála? Nějaká indiferentní ženská? Tvůj vztah splnil co měl, vyžil se a vyčerpal. Jednou odejde ženská, jednou chlap. Ber to jako dar, možnost začít někde a líp a že na začátku důchodu? No a co? Můj strejda se rozváděl v 55 a ženil v 62, bral si stejně starou paní. Teď je jim kolem 70 a jak jim je fajn. Je vidět, že se mají rádi. Proč by se to nemohlo stát i tobě, nebo jiným. Ale to už chce mít ten nadhled, humor - jinak narazíš na nějakého blba.
květen 20, 2013 17:23
Otrlá, : Iris
prima, tak dík za naději, ostatně moje ovdovělá sestra navázala vztah ještě později s ještě starším vdovcem a pokud vím, je to zatím super.
Jo, asi víš, co říkáš a otrlá je pro Tebe správná přezdívka. Prošlá životem. Nic proti tomu, třeba jednou budu psát na Kudlanku podobně.
Jsem ráda, že mám dva syny a ne holku. I když i chlap bývá opuštěn a trpí. Musím kluky připravit na to, že dnes se vztahy vyčerpávají, končí, když splní co mají a rodinný život je stále nejistý a otevřený. To nepíšu ironicky, to jsem se tady naučila a i když s tím nesouhlasím, budu to muset přičlenit do výchovy svých dětí. Je holt jiná doba, dříve se lidé vázali navždy, nebo to alespoň chtěli.
Jednou sem psala nějaká opravdu inteligentní fajn paní, jak ji zaskočilo, když jí kdesi na podnikovém večírku jistá žena okatě jela po jejím manželovi a dokonce jí pod vlivem alkoholu vytkla, že by se o něj měla rozdělit, že si ho nemůže nechávat celý život jen pro sebe, protože chlapů je málo a celý život ho poutat jenom k sobě je lakomství a bezohlednost ženy vůči ženě. Když tolik mladších žen nemá s kým zplodit dítě a s kým se bavit.Že by se jako takhle pěkný chlap měl otočit v životě dvakrát, ne-li třikrát. smilies/wink.gif
Ta paní z toho byla konsternovaná a ptala se tady, jestli to je normální a dozvěděla se, že je to v podstatě trend dnešní doby. Nevím, jak ta paní dopadla, jestli sem psala ještě někdy, ale chápala jsem její zděšení. Byla jsem stejný mimozemšťan, jako ona.
Tak dnes už nejsem smilies/wink.gif Otrlá, vše dobré smilies/wink.gif
květen 20, 2013 18:08
... : Sandra.
Jo, Iris, tenhle příběh si pamatuji, také na mne tenkrát silně zapůsobil. Akorát bych jen chtěla dodat, že slečna si jistě nemyslela, že by se měl pěkný chlap otočit v životě dvakrát až třikrát, nýbrž pouze dvakrát- a to sice směrem od manželky k ní. Kdyby se otočil třikrát, musela by se ona o svého chlapa se stejným nadhledem podělit s nějakou další slečnou v řadě...a to bych ji pak chtěla vidět, jak by říkala svým dětem- miláčkové, nebuďme sobci, musíme se o tatínka podělit s nějakou další paní, ale nebuďte smutní, zase vám přibudou další sourozenci...
květen 20, 2013 21:43
Sandro, : Iris
smilies/grin.gif...no jo, vlastně máš pravdu, každá tahle volnomyšlenkářka předpokládá, že ona je samozřejmě tou poslední v řadě smilies/wink.gif Ten příběh byl výživný, že?
Jinak děkuji za podporu. smilies/smiley.gif
květen 20, 2013 22:11
Otrlá, : Sinix
neprotiřečíš si trochu?

Vyčítáš tu ostatním, jak jsou zatrpklé a jedovaté, a pak tu napíšeš:

Co je svět světem nikdy spolu ženské při sobě nedržely a chlapi taky ne. Podívej se do historie. Prostě to tak není a basta. Tak to nehledej a nestýskej si, že to tak není. Spíš si řekni: žena ženě vlkem.


Není spíš tohle známkou zatrpklosti? Dopředu předpokládat, že tě každý zradí, podrazí, nechá tě utopit se? Nejsou takoví všichni. smilies/wink.gif

Chápu, že některé milenky/milenci nevědí, že jejich partner má manželku, kterou podvádí, a myslí si, že mají normální vztah. Ale pokud svádíš ženaté vědomě: V čem jsi pak lepší, než tvůj bývalý manžel, který tě podváděl? Pak se jenom mstíš, a ještě k tomu na nepravých. A pak kdo je tu zatrpklý...

Iris

Je holt jiná doba, dříve se lidé vázali navždy, nebo to alespoň chtěli.


To není pravda. Doba je jiná, ale lidé nikolivěk. Věřím, že když se brali, tak také chtěli napořád, stejně jako dnes. Nerozváděli se jenom proto, že to nešlo.

1) to církev neumožňovala ("co Bůh spojil, člověk nerozlučuj"),
2) by přišli do řečí - ta hanba! Takže navenek byli manželé, ale uvnitř si zahýbali jak na běžícím páse, leckdy spolu prostě ani nežili (rozchod od lože a stolu).

Takže tak... smilies/smiley.gif
květen 20, 2013 23:12
Sinix : Otrlá
Pořádně si přečti, co tam píšu. To není vůbec zatrpklost, ale pouhé konstatování faktu. Nezahýbá se a nepřebírají se partneři jeden druhému tak maximálně v Rychlých šípech. Jsem jen realistka, která si prožila taky pár kopanců a to mě dovedlo k tomu, že lidem přeji, nehodnotím, nesoudím a nic lidského mi není cizí. Nevím, kde jsem napsala, že svádím ty ženaté? Ale je fakt, že představa je to příjemná :-).
květen 21, 2013 08:18
Otrlá, tady: : Sinix

Irisko : Otrlá
Co když to ty pány hajzlíky už doma přestalo bavit? Prostě mají doma nudu jako hrábě. Vydělají docela slušné peníze, ale doma je to pořád stejné. Jako žádný velký průser, naklizeno, navařeno, ale prostě pořád dokola to stejné. Manželka je taková a maková, ale už si jí moc neváží, sex je nebaví. Hele, upřímněm kdybych doma měla tohle, tak se asi taky poohlížím jinde, pro zábavu. Protože život je i o tom se bavit, ne jen pořád samá zodpovědnost a povinnosti. To že to občas praskne a pán odejde někam jinam a nebo třeba neodejde je mnohy prohra nebo i výhra té manželky. Nemyslíš? Irisko
květen 17, 2013 14:55


Ale Puntíkatá a všechny ostatní, já už si prošla i rozvodem, protože jsem byla podváděná i milenectvím s ženáčem.


No schopná toho zjevně jsi. Teď jde jen o to, jestli jsi věděla, že je ženatý?

Jinak já tam netvrdil, že to děláš, přečti si můj příspěvek ještě jednou. Je koncipován jako k debatě. Jen se ptám, nic nekonstatuji.

Ale souhlasím; také nechápu, proč se plive na milenky. Podvádí přece ten partner (manžel).
květen 21, 2013 10:40
... : Otrlá
Nás schopných je. Nebudeme se chytat za slovíčka, jo? Chodila jsem se ženatým a byl to můj nejharmoničtější vztah v životě. Trvalo to tři roky. Pak mi do života vstoupi můj současný přítel, to už tak harmonické není, protože po mně chce takové ty klasické povinnosti a o ty já nestojím. To už jsem zažila. Ty Sinix - už jsi v životě prožila něco zakázaného, pěkného, nebo jsi jen taková zapšklina, jak se mi jevíš?
květen 21, 2013 11:27
Otrlá, : Sinix
já vím. (Všeho) Schopných lidí je...

Ty mě považuješ za zapšklého, já se snažím být slušný a respektovat lidi kolem sebe. Vztah 2 lidí je právě o slušnosti a repektu (úctě, chceš-li). Podvádění svého partnera není ani jedno.

Nejsem zapšklý, jen uznávám jiné hodnoty než ty. To je rozdíl, víš? Na vztahu se zadaným partnerem nic pěkného nevidím. A dělat něco jen proto, že je to zakázané? To je hodno puberťáků, ale ne dospělých lidí rodu Homo Sapiens Sapiens.

P.S.: Jsem TEN Sinix smilies/wink.gif


květen 21, 2013 12:04
Muž Sinix ani Iris nejsou nikterak zatrpklí, : Eva
to se Otrlá mýlíš na celé čáře!
Jen nemusí podle tebe povinně hurónsky jásat na milenkami a milenci zadaných partnerů.

Žena ženě vlkem??? "krásný svět" sis vytvořila a vytváříš, tak si ho, dosyta užij!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 21, 2013 12:12
Evo, : Sinix
Žena ženě vlkem??? "krásný svět" sis vytvořila a vytváříš, tak si ho, dosyta užij!!!


Vždyť to říkám. A pak, kdo je tady zapšklý... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 21, 2013 12:15
... : Otrlá
Sinix, prepáč myslela jsem, že jsi žena, asi proto, že tak píšeš ;-))
Evo, já jsem si žádný svět vytvářet nemusela, on takový je. Podívej se kolem sebe. Kolik lidí se trápí kvůli těm druhým, ne nadarmo se zpívá v jedné písničce: Vždycky někdo přijde, vždycky někdo odejde, vždycky někdo přijde, druhýho si odvede....
Panebože, já jen tvrdím, že člověk musí být realista, nenechat se otrávit, žít si svůj život, snažit se být šťastný a to skoro za každou cenu a nesoudit, nesoudit ty druhé, co ty nebo Sinix (ten) nebo Iris, nebo kdo já vím kdo ví, co za tou nevěrou a odchodem od partnera je. Taky jsem byla taková, ale už to nedělám. Nevěry je kolem mě daleko víc, než spokojených monogamních vztahů a právě proto už netvrdím, že nevěra je hnusná a nevěrníci si zaslouží odsouzení. Ne, kolikrát je to jedniné možné řešení.
květen 21, 2013 12:19
Otrlá, : Sinix
s takovou filozofíí musí být život opravdu peklo, je mi tě líto.

Nevěry je kolem mě daleko víc, než spokojených monogamních vztahů...


To soudíš podle svých kamarádek, nebo je to snaha o globalizaci? Já zase ve svém okolí nikoho nevěrného neznám. Holt statistika nuda je... S čísly lze dělat taková kouzla. Stačí se podívat na nějakou televizní diskuzi 2 politiků. Oba mají stejné tabulky, zabývající se stejnou záležitostí, ale v těch tabulkách jsou naprosto rozdílná čísla (nebo i stejná) a naprosto opačný výklad. smilies/wink.gif

Vždycky je jiné řešení. A co se týče spokojených monogamních vztahů. Tak "spokojený" je rovněž silně relativní pojem. Záleží na tom, co od toho vztahu očekáváš a samozřejmě i na tom, co do něj vkládáš. Vztah není stav, ale proces. Ale pokud ke vztahu přistupuješ tak, jak tu uvádíš,tak spokojený vztah nezažiješ nikdy, to je fakt...
květen 21, 2013 12:31
Otrlá, kolik lidí, tolik světů!:-))))) : Eva
Zatím jsem v životě nepocítila nikdy potřebu být jiné ženě vlkem, dokonce ani jinému muži ne! Že by jiná planeta???smilies/wink.gif

Být šťastný skoro za každou cenu??? To budeš mít ale hooodně těžký život. Být šťasten je stav mysli, zcela nezávislý na vnějších podmínkách života, tedy nezávislý i na kdovíjakých cenách a vlcích smilies/wink.gif

Jinak, otrlost je dnes už dávno známo, je psychosomatický předstupeň fyzického onemocnění. Tak dováděj, nekonečně času na hry ti už, bohužel, nezbývá.
květen 21, 2013 12:39
Evi : otrlá
Já taky ne, fakt. Jen konstatuji, jak to je. Podívej se kolem sebe a nechápu, kde žijete oba ty a Sinix. Vždyť téměř polovina lidí se rozvádí. Kolem mne je nevěra naprosto běžná. Tím ovšem neříkám, že to tak má být. Upozorňuji, pouze konstatuji. Mám kolem sebe pár párů, kterým to klape, ale většina si zažívá menší či větší problémy a mezi ty nevěra prostě platí. No a to o tom štěstí to vidím Evi přesně jako ty. Ale já jsem taky nic jiného nenapsala, že jo :-))
květen 21, 2013 21:59
Otrlá, ty nebudeš ani trochu ve skutečnosti otrlá:-)))) : Eva
To, že lidé kolem jsou často nevěrní, kradou, nemají elementární respekt k druhým, týrají své partnery, své děti, dopuští se násilí, vraždí , znásilňují atd. ještě vůbec neznamená, že to je nějaká norma pro mne. Všechno mi to přijdou nešťastná, lidsky destruktivní řešení, ale neberu jim na ně žádné právo. Nakonec, s čím kdo zachází, tím také, třeba za hodně dlouho, ale schází. smilies/wink.gifAle odmítám jim věnovat svůj čas a energii. Natož se přetrhnout při uznalém poplácávání po rameni!smilies/wink.gif
Mnohem zajímavější a užitečnější pro mne jsou ti, co to nedělají, těm svůj čas věnuji hrozně ráda, protože se od nich často snažím něco přiučit.
květen 22, 2013 07:24
... : otrlá
Evi já o koze a ty o voze. Navíc mě dost pobavilo, jak nevěru dáváš zarovno k další lidským pokleskům. To je jako by člověk srovnával vraždu a přecházení na červenou. Pobavilas mě, ale už mě to nebaví. Skončila jsem. Howgh.
květen 22, 2013 08:07
Otrlá, : Sinix
vidím to jako Eva. To, že se k sobě někteří lidé chovají jako hulváti, burani atd., neznamená, že se tak budu chovat také. smilies/wink.gif
květen 22, 2013 08:14
Otrlá, : Sinix
ale být nevěrný je poklesek. Ve slušné společnosti se to prostě nedělá. Stejně jako se neříhá nahlas u jídla, nemlaská se, po chodníku se chodí vpravo, z autobusu se nejdřív vystupuje a spoustu dalších - jak ty říkáš - "drobností". Ale vidím, že to nepochopíš ani za 100 let.

Takže toho necháme. Stejně jako Eva, ani já nehodlám ztrácet čas a energii s burany, navíc s takovými, co si o sobě myslí, jak jsou skvělí, když se tak chovají.

Takže ano, howgh!
květen 22, 2013 08:22
Sinixi, : bb2
v podstatě souhlas, jen dodávám, že jsou ženy, pro které je nenápadná, "elegantní" nevěra jejich manžela přijatelnější, než kdyby při večeři s nimi, nedejbože ve společnosti, hlasitě říhal smilies/grin.gif
květen 22, 2013 10:00
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]