O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JÍDLO PRO DLOUHÝ ŽIVOT... PDF Tisk E-mail
Středa, 18 červenec 2012
Přejít na obsah
JÍDLO PRO DLOUHÝ ŽIVOT...
Strana 2

Následující potraviny prý jsou nesmírně zdravé a co hlavně: pokud je budete opravdu často jíst, budou vás muset jednou odstřelit - pokud se vás budou konečně chtít zbavit :-D - protože prý jejich konzumace zaručuje dlouhý život. Tak nevím, čtěte, přemýšlejte a napište, jestli máte stejný názor....

 

 

 

 

 

 

 

1. Rajčata - obsahují silný antioxidant lycopen, který snižuje riziko rakoviny o 40% a u nemocných rakovinou zvyšuje šanci na přežití. U starších lidí zlepšuje mentální funkce a snižuje riziko onemocnění srdce. V koncentrované rajčatové šťávě či protlaku (pizza, těstoviny) je ho 5x více a v konzervovaných rajčatech až 3x více než v rajčatech čerstvých.

 

2. Olivový olej - hlavní složka potravy lidí od Středomoří, u níž je dokázáno, že snižuje počet úmrtí v důsledku onemocnění srdce a rakoviny. Výzkumy ukázaly, že lidí ze Středomoří, kteří přežili infarkt, bylo o polovinu více než těch, kteří byli na nízkotučné stravě. Olivový olej má silné antioxidační působení.

 

3. Červené hrozny - jak hroznová šťáva, tak víno. Hroznová šťáva a víno mají 4x silnější antioxidační působnost než pomerančová nebo rajčatová šťáva. Francouzští vědci ukázali, že pití červeného vína v rozumné míře (1-2 skleničky denně) prodlužuje délku života.

 

4. Ořechy - mandle a vlašské ořechy snižují hladinu cholesterolu v krvi. Výzkum na Harvardské univerzitě zjistil, že sníme-li týdně asi 140 g ořechů, sníží se u žen riziko infarktu o 40% a mužům to pomůže při prevenci nepravidelného tlukotu srdce. Přestože jsou ořechy hodně tučné, je to tuk o správném složení (mononenasycený a/nebo omega-3). Pozor však na solené oříšky - nebezpečí nadbytku sodíku.

 

 

 

 

 

 

5. Cereálie - nedávná studie Minessotské univerzity zjistila, že čím víc cereálií jíme, tím jsou naše vyhlídky na úmrtí menší. U ženy ve středním věku, které jí víc než 1 celozrnné jídlo denně, je poměr úmrtní o 15% nižší než u žen, které jedly mnohem více rafinovaných obilovin. Cereálie obsahují protirakovinné látky a pomáhají stabilizovat hladinu krevního cukru a inzulínu, což může pomoci k prodloužení života. Jezte proto celozrnný tmavý chléb, cereálie, ovesné vločky (které vyšly bohužel už z módy).

 



 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]