O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

FANATICI SOUČASNÉHO SVĚTA PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 18 listopad 2010

Autorem následujících slov je údajně Dr. Emanuel Tanay, známý a vysoce uznávaný psychiatr. Muž, jehož rodina patřila před druhou světovou válkou k německé aristokracii, vlastnil řadu průmyslových podniků a nemovitostí. Když byl tázán, kolik Němců bylo skutečnými nacisty, odpověděl způsobem, který může být určující pro náš postoj k fanatizmu:

 

 

 

 

 

 

 

     "Velmi málo lidí bylo skutečnými nacisty, ale mnoho dalších se radovalo z návratu německé hrdosti a další byli příliš zaneprázdněni, než aby je to zajímalo. Byl jsem jedním z těch, kdo pokládali nacisty za bandu bláznů. Takže většina se prostě stáhla a umožnila tím, aby se to vše stalo. Pak, dříve než jsme to zjistili, nás měli v hrsti, ztratili jsme kontrolu a nastal konec světa. Má rodina ztratila všechno. Já sám jsem skončil v koncentračním táboře a Spojenci rozbili mé továrny.

 

     Dnes nám znovu a znovu různí experti opakují, že Islám je náboženství pokoje a že velká většina muslimů si  přece přeje jedině žít v míru. I když toto laické ujišťování může být pravdivé, nemá pražádný význam. Je to bezcenné šidítko, které nám má umožnit, abychom se cítili lépe a aby se poněkud zmenšil (psychický) účinek fanatického řádění ve světě ve jménu Islámu.

 

 

 

 

     Je skutečností, že v současné fázi dějin vládnou Islámem fanatici.

 

  • Jsou to fanatici, kdo jsou na pochodu.
  • Jsou to fanatici, kdo vedou každou z 50 válek, které zuří ve světě.
  • Jsou to fanatici, kdo systematicky masakrují křesťany či příslušníky domorodých kmenů v Africe a postupně utápějí kontinent v přívalu Islámu.
  • Jsou to fanatici, kdo spouštějí exploze bomb, usekávají hlavy,vraždí nebo zabíjejí z důvodů cti.
  • Jsou to fanatici, kdo přebírají mešitu po mešitě.
  • Jsou to fanatici, kdo se zápalem šíří kamenování a věšení obětí znásilňování a homosexuály.
  • Jsou to fanatici, kdo učí mladé zabíjet a stát se sebevražednými bombovými zabijáky.
  • Obtížně měřitelnou skutečností je, že mírumilovná většina, "mlčící většina" je vyděšena a je vyřazena.

 

 

 

 

 

    Poučení z historie jsou často neuvěřitelně jednoduchá a lapidární, ale přes vše,všechny naše schopnosti logického myšlení často přehlédneme nejzákladnější a zcela nekomplikované závěry: svým mlčením se mírumilovní muslimové stali zcela irelevantními. Mírumilovní muslimové se stanou našimi nepřáteli, jestliže nepozvednou hlas, protože se jednoho dne probudí a zjistí, že se dostali do područí fanatiků a že "nastal konec světa".

 

  • Komunistické Rusko sestávalo z Rusů, kteří chtěli pouze žít v míru, a přesto komunistické Rusko bylo odpovědno za vraždu asi 20 milionů lidí. Mírumilovná většina byla irelevantní.

 

  • Ohromná populace Číny byla rovněž mírumilovná, ale čínským komunistům se podařilo zabít ohromujících 70 milionů lidí.

 

  • Průměrný Japonec před druhou světovou válkou rozhodně nebyl sadistickým válečným štváčem. Přesto si Japonsko vražděním a krveprolitím razilo cestu Jihovýchodní Asií v orgii zabíjení, které zahrnovalo systematické vraždy 12 milionů čínských civilistů; většinou byli zabiti šavlí, lopatou a bajonetem.

 

  • Kdo by mohl zapomenout Rwandu, která se zhroutila v krvavém zabíjení. Není snad možno tvrdit, že většina Rwanďanů byli mírumilovní lidé?

 

 

 

 

 

      Mírumilovní Němci, Japonci, Číňané, Rusové, Rwanďané, Srbové, Afgánci, Iráčané,Palestinci, Somálci, Nigerijci, Alžířané a mnozí další zemřeli, protože mírumilovná většina nepromluvila, až pak bylo pozdě. Pro nás, kteří to vše sledujeme, aniž bychom se angažovali, platí, že musíme dávat pozor na jedinou skupinu, která se počítá: na fanatiky, kteří ohrožují náš způsob života.

 

 

(převzato z internetu,

zaslala Wendy)

 

 

Komentáře (47)add feed
... : Mikin
Ja se s timhle textem setkal uz pred casem a hned s upozornenim, ze se jedna o hoax.
Podle wikipedie to ale vypada, ze i kdyz skutecnym autorem je Cechokanadan Paul Marek, tak Dr. Tanay tenhle text sam propagoval a rozsiroval.
Ja to vidim tak, ze at uz je autorem kdo chce, je to velice vystizne a presne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emanuel_Tanay
listopad 19, 2010 00:27
desi me, jak je lidstvo : Aloda
nepoucitelne a jako stado se necha vest vetsinou nejakou krvelacnou bestii - a silne se obavam, ze to udela znovu ve jmenu cehokoliv. Nepochopim, jak muze matka poslat sve dite zabijet sebe a jine lidi. Capkova Matka poslala dite na obranu lidi, ale tyhle je posilaj jen zabijet - zrudnost, absolutni zrudnost.
listopad 19, 2010 10:58
.. : dalenka
Na Kavkaze mě nebo mé blízké minuly útoky sebevražedných atentátníků kolikrát jen o fous....pamatuju se, že jednoho dne, odjel manžel do Krasnodaru na úřady. Chtěla jsem mu ještě zavolat, aby mi v Krasnodaru něco koupil a telefon byl nedostupný. V televizi se objevili zprávy, že na příjezdové cestě do Krasnodaru vybuchla nálož. Ten hrozný strach, který mě mučil, než manžel přijel domů nikomu nepřeju...A mám další a další vzpomínky, o které jsem nestála a ze kterých mi zestárla duše. Nenávidím násilí a bezmoc nevinných. Doufám, že to nikdy nepřijde k nám. Nesmíme to dopustit.
listopad 19, 2010 11:30
Ono se lehce řekne nesmime dopustit. : wendy
když lidé jsou nepoučitelné a stádní bytosti. Rozzuřený dav, frustrovaný, podváděný, na*raný na nejvyšší míru - co my víme co se uděje. Okamžiky emočních vypětí kontra ex post.
Taky mám z toho strach. Ve svatostáncích po půlce světa jsem si přála kromě zdraví pro své blízké vždycky to, aby byl sakra už ten mír. Nejlépe všude.
Obrana proti těm svatým bojovníkům je těžká. Kontrolovat co kdo má pod těmi suknicemi nebo naložený osel pod otepí roští. Partyzánské války. Nášlapné miny. Igelitka v metru...
smilies/wink.gif smilies/sad.gif
listopad 19, 2010 12:03
. : toulavej
Islámské fanatiky si vytvořila Západní kultura sama tím, jak bez skrupulí svojí technickou převahou a kulturní pestrostí, danou svojí svobodomyslností, začala agresivně nahlodávat a rozkládat strnulou neměnnou islámskou společnost, její pravidla hry. Ten terorismus je jenom zoufalá snaha malé aktivní skupiny obyvatel ubránit hodnoty jejich kultury a náboženství. Západní způsob života – jednoduchý, povrchní, konzumní - je pro jednoduchou, povrchní většinu každé společnosti velmi lákavý a konzumní způsob života i návykový. Proto mu podlehl i komunismus v Číně i primitivní národy po celém světě a nahlodává i islámské společnosti. Nebýt přísných zákonů islámu, už dávno by se to náboženství začalo pomalu drolit, stejně jako se to stalo křesťanům, kteří mají dneska desítky různých sekt a církví a neberou to náboženství tak přísně, stejně jako morálku ve společnosti. Když expandovalo křesťanství do celého světa, byli jeho misionáři všude, všude obraceli domorodce na svou víru především násilně a tam, kde bylo domorodců málo, se to křesťanům i podařilo. Ale tenkrát ještě lidstvo neznalo dnešní výbušniny, tak se ani domorodci nemohli efektivně bránit. Takže, nám se zdá, že islám útočí, ale on se teď možná spíše brání tomu vlezlému západnímu způsobu života, který je tak návykový . . .
listopad 19, 2010 13:19
Toulavej : Polarka
naprosta pravda. Vystihl jsi to presne.
listopad 19, 2010 18:02
nechci nekomu brát iluze : vlk
ale porodnost evropských křesťanských národů je taková že vymírají, natalita islamských přistěhovalců je 2,38 (křesťané 1,32), takže je to JEN otázka času. Užijte si posledních 40 let naší civilizace ...
listopad 19, 2010 21:24
Toulavej : Mikin
jenze ten "vlezly,povrchni a navykovy" zpusob zivota s sebou prinesl treba i rovnopravnost zen, o ktere se muze jenom zdat nejen muslimskym zenam, ale i zenam ve vetsine rozvojovych zemi. A neni to jen tahle rovnopravnost. Je to i svoboda projevu, demokracie, nesrovnatelne vyssi uroven vzdelani a s tim spojena hospodarska prosperita. Neznam muslimskou zemi, ktera by neco dokazala ve vede nebo po strance hospodarske. Pokud tam tedy neni ropa.
Nesouhlasim s tebou v tom, ze si zapadni kultura islamske fanatiky vytvorila, ovsem mas podle me uplne pravdu kdyz pises, ze se jedna o zoufalou snahu o obranu jakychsi hodnot.
A protoze fanatici nedokazou soutezit dejme tomu v oblasti vedy nebo techiky, delaji to tam, kde jim nikdo nemuze konkurovat.
V bestialnich,sebevrazednych utocich.

listopad 19, 2010 21:50
je to střet kultur : wendy
je to středověk proti 21. století...
listopad 20, 2010 17:26
Wendy : Mikin
presne tak.
Ja naprosto souhlasim s poselstvim toho clanku.
Ze je nam prd platna skutecnost, ze je vetsina muslimu mirumilovna. To byli Nemci, Rusi, Cinani a Rwandane taky.
Dokud se muslimove sami proti svym extremistum aktivne nepostavi, jsme vsichni v pekne p.....
listopad 20, 2010 19:27
Wendy mam spoustu pratel v Saudske Arabii : Polarka
kde je islam skutecne velice dulezity. Otazka je,....je to vzdycky spatne? Ja treba jsem pro trest smrti vrazdy na malych detech, sadisticke vrazdy a podobne. Vzdyt ti lidi v tom kriminale se maji lip dneska nez spousta duchodcu. Leky, ubytovani a jidlo zdarma.
Rovnopravnost zen, je tam na umiversitach vic divek nez kluku. Ovsem jen nepatrna cast se pak zapojuje do "pracovniho procesu". Vetsinou maji deti a jsou doma s nimi. Muz je zivitel. Pokud ovsem zena chce pracovat, muze. Ovsem pracuje jako ucitelka, nebo podobne profese. Nizsi prace neprichazeji v uvahu. Spousta muzu dneska, protoze i na Saudy doleha svetova krize, si preje aby zena pracovala taky. V tom pripade ovsem ma sluzku ci sluzky, ktere se staraji o rodinu. Na rozdil od vseobecneho mineni, zeny nejsou na listu bezpravnych osob, byt musi mit sveho porucnika. Kdyz treba zena prijde do banky, vsichni muzi ustoupi a ona jde prvni. To ze zena neridi to je strasna rehole muzu. Thle kultura ma plusy a minusy, stejne jako kazda jina. Zijijako nase praprapraprababicky ale s modernima vymozenostma.Zakaz alkoholu a drog celkem beru. Nektere dalsi veci zase ne.
listopad 20, 2010 19:37
Toulavej, : Michal
ať si to svoje náboženství bráněj a chráněj, ale doma. To že se rozpínají do celého světa nemá s ochranou náboženství co dělat.
listopad 20, 2010 21:03
Polárko, děláš si legraci? Ne, vím, že neděláš, že tomu, co jsi napsala, věříš. Je divné, že zrovna ty. : Myška
Ty, která sis dělala cos chtěla, ...
Rovnoprávnost v islámské zemi? Co je rovnoprávného na tom, že si žena nemůže o sobě svobodně rozhodovat? Co má společného s rovnoprávností, že musí mít poručníka? Co je to za rovnoprávnost, když nemůže řídit auto? (Strašná řehole mužů? Dokážeš pobavit.) Co je fajn na tom, chodit celý život zabalená jak kuželka? Co je fajn na tom, nemoci si jít zaplavat v normálních plavkách a sama?
Řekla bych, že pokud tě takovými nesmysly, jako jsi právě napsala, krmí tvé přítelkyně z islámského světa, je to jen z nouze ctnost, protože touží po rovnoprávnosti, možná nám ji i závidí. A pokud tě tím krmí islámští muži, tak je snad jasné, proč. Přece nemohou připustit, že je v jejich světě něco špatně, přece nemohou připustit, že nejsou jejich ženy spokojené. A ony taky všechny nespokojené nejsou, protože nic jiného v životě nepoznaly, nedokážou si představit, že by mohly žít jinak. Nedokážou si představit, že by měly stejná práva jako jejich muži.

listopad 20, 2010 21:22
Polárka mě vyděsila : Pančelka
To snad nemůže myslet vážně.
listopad 20, 2010 22:15
je to naprosto zbytecna diskuse : Polarka
nemela jsem nic psat.Moje americka pritelkyne se tam oddstehovala protoze nechtela sve deti vystavovat zapadnimu svetu. A co vim...muslimske zeny za hidzab bojuji. Teda taky tomu nerozumim....Nerikam ze je spravne ze zena musi mit porucnika. Ale spravne je ze se o prestarle rodice stara cela rodina, ze kdyby na zenu nekdo na ulici zautocil at uz slovne nebo nasilim, okamzite by se ji zastal kazdy na ulici a dopadl by spatne. Dalsi pravda ale je ze spousta veci se odehrava za zavrenymi dvermi. Vic nez kdekoliv jinde. Co se tyce saudskych muzu nedavno jsem o nich cetla clanek. Jsou ale jako muzi vsude jinde jem s vetsi zodpovednosti. Neda se totiz rict ze je nekdo spatny jenom proto ze je to muslim. Jsou spatni lide ve vsech zemich. Jsou spatni muzi a dobri muzi a nezalezi na zemi
Kdysi davno jsem poslala Daniele clanek o sluzce ze Sri Lanky, pracujici v Saudske Arabii, ktere se zadusilo novorozene pri krmeni.Bylo ji 17. Neuverejnila ho, protoze rikala ze je to velice nepravdepodobne. Tri roky vsechny humanitarni organizace bojovaly za jeji nevinu ale rodina ditete trva na poprave. Pred parma dny byla popravapotvrzena. Jediny kdo ji muze pomoct je jeste kral....Divka se jmenuje Risana Nafeek. Kdo cte anglicky muze si celou story precist. To jen ze neprosto nevidim Saudskou Arabii za ideal.
listopad 20, 2010 23:54
Michale : Mikin
to jsi trefil hrebicek na hlavicku.
Ja cetl v novinach o pripadu, kdy si mlada muslimska holka malovala rty, chodila tancit a (hruza hruzouci) nenosila hijab. Jeji vlastni bratr a otec, (kteri ji maji udajne chranit) ji za to uskrtili.
A to se nestalo nekde v Pakistanu, ale v kanadskem Toronte ! Nikdo z nas si nedovede predstavit ty hruzy, ktere se deji v muslimskych zemich. Zprava Amnesty International o tzv. vrazdach ze cti se cte jako horror.
Sakra, proc ma byt zenska, jen proto ze se narodila jako muslimka do smrti neci majetek, jako nejake hospodarske zvire. Ve 21 stoleti.......


listopad 21, 2010 00:36
Já jsem nedávno četl : Michal
že Israel nemá problém s teroristy na letištích, kontrolují pečlivě všechny muslimy. Nevím co je na tom pravdy, ale za následujícím prohlášením stojím.
Říkají, a podle mně správně, a to vlastně je i souhlas s jednou větou Polárčina psaní: "Ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim".
listopad 21, 2010 18:04
Kterak zblbnout... : Myška

http://luciejichova.blog.idnes.cz/c/164762/Moje-cesta-k-islamu.html#t2
listopad 21, 2010 23:22
... : Mikin
Michale, on je izraelsky El Al fakt jedna z nejbezpecnejsich leteckych spolecnosti prave diky tem kontrolam. Ja s nima 2x letel a proklepli me pekne i jako nemuslima. Mel jsem totiz v pase razitka z Indonesie a Malajsie a bylo nejspis podezreni, ze me tam v nejake madrase vymyli hlavu. smilies/shocked.gif
Jako te Lucince, co na ni dala odkaz Myska.
Mysko - ja to vidim tak, ze si vsichni lidi zaslouzi zit svobodne. Jak chlapi, tak pochopitelne i zensky. K nejake ideologii, systemu nebo nabozenstvi ktery jim to upira nemuzu mit zadny respekt a nechci ani nemuzu byt tolerantni.
Co me nejvic stve je, ze zeny, ktere se jako muslimky narodi, nemaji vetsinou zadnou moznost vyberu, ani moznost z toho nejak zdrhnout.
Nevim, co si myslet o tech, ktere do te klece vlezou samy. Pripad pro psychiatra ?


listopad 22, 2010 01:26
Ony jdou za vidinou krásného života s exotickým princem... : wendy
co s tím naděláš ?
K tomu letišti - zažila jsem přísné kontroly při vstupu do Izraele, nebylo to nic příjemného, a je to při jakémkoliv překročení hranic k nim. A nějaké muslimské dělníky kteří tam denně docházeli za prací, prohlíželi ještě důkladněji. Rozumím tomu. Ale mi mezi těmi ozbrojenci, muži i ženami, nebylo na čáře nejlíp. Vypadalo to tam jako evakuace při válečném stavu.
K těm teroristům - jen aby nás zase média zbytečně moc nestrašila a nedělala z nás neurotiky. Třeba info, že se - možná - chystá útok na Braniborskou bránu. Aby to nedopadlo jako na Balkáně, kde se rozeštvaní lidé začali všichni dohromady a každý zvlášť nenávidět. Je to těžký.

Polárko, určitě máš mezi muslimy mírumilovné přátele. Ale oni se hodnotí pak jako celek. A k tomu ta masáž sdělovacími prostředky, nediv se.
listopad 22, 2010 07:16
Mikine, vidím to stejně jak ty. : Myška
Ta Lucie Jíchová z odkazu mi připomíná jednu rodinu tady v naší městské části.
Dědeček a babička, oba akurátní, stará škola, velmi slušní, příjemní lidé, on už dnes nežije. Jejich dcera, stejné vlastnosti a zeť též, jinak by se nevzali. Narodily se jim postupně tři holky. Všichni, krom otce, chodili do kostela. Ne jen tak, ale protože opravdu věřili. Všechny holky vystudovaly vysokou školu. Jedna se vdala do Anglie, druhá si vzala muslima, konvertovala na islám a žijí na jižní Moravě v jakési vesničce, a ta třetí, o dost mladší než ty dvě, se hledala a hledala, až taky konvertovala na islám. Nemá žádného muslima, prostě jen tak. Rodiče jsou zničení, musí se dívat, jak se jejich nadstandardně opečovávané holky dobrovolně vrhly do středověku. Jak si, ač velmi inteligentní a vzdělané, nechaly vymýt mozky. Snad nejhorší na celé věci je, že ta, prostřední k islámu vychovává i své děti (jak jinak), a ta nejmladší tak jistě též učiní, až nějaké bude mít. Díky tomu nám zde bude vyrůstá generace poločechů muslimů. Docela mne to znepokojuje, zároveň s přílivem přistěhovalců z islámských zemí. Jednou, a možná to nebude dlouho trvat, budeme ve vlasti cizinci.
listopad 22, 2010 07:16
Stojí za přečtení - : Myška
listopad 22, 2010 07:50
Myško, demografických konců raději nedomýšlím... : wendy
a co ty naše slečny ke konverzím táhne ? jsou jiné, jsou exotické, připadají si důležité samy před sebou, některé z nich upřímně věří...jak už jsem psala, poslala bych je na stáž do Zajordánska.
Prostřední dcera na Moravě - tam má k mešitě odcela blízko. Jsem jen zvědavá, jak budou gradovat požadavky na stavby dalších mešit v závislosti na růstu poštu muslimů v naší zemi. V Hradci ji chtěli taky, ale jsme tak hnusní, že dostali jen vyčleněný prostor v modlení v kulturním středisku.
smilies/wink.gif
listopad 22, 2010 08:05
Mysko a Wendy : Mikin
treba je to taky generacni vzpoura. Tak jako byli treba hippies. Ja mam znamy, kteri jsou velici volnomyslenkari, neco jako byvali hipici a jejich syn jim to oplaci tim, ze studuje na kneze. smilies/tongue.gif
Jinak Wendy, o tomhle ten clanek prece je, ne ? Proc jsou islamsti fanatici nebezpecni, i kdyz je vetsina muslimu mirumilovna.....
listopad 22, 2010 15:09
Fanatici : Macesska
jsou nebezpeční vždycky. Blbé je, že když se začne generalizovat a mírumilovní házet do jednoho pytle s fanatiky, tak začnou ti původně mírumilovní s fanatiky sympatizovat smilies/sad.gif

Kdybych se ocitla v prostředí, kde bych pro 90 % lidí byla "vymytý křesťanský mozek", "bílá k*va" nebo něco podobného, možná bych taky pocítila k White Power větší sympatie než teď.
listopad 22, 2010 15:35
Má to Pánbůh všelijakou čeládku : wendy
lidi jsou holt nesnášenliví- tedy někteří. Ale ty křiklouny je vždycky slyšet nejvíc...
smilies/wink.gif
listopad 22, 2010 16:36
v neděli ráno dávají na primě : alena puntík
dokument zvaný "Hitlerovi bodyguardi". Když se na toho Hitlera podíváte - tak to byl jasnej magor. Už ten knírek, ten xich, ta gestiulace - tad. atd. Jak je možný, že člověk, kterej žádnej génius nebyl a vypadal takhle srandivně - jak je možný, že dokázal zavlíct do války celej svět a jak je možný, že ho ti Němci tak milovali.....tohle jsem nikdy nepochopila.
listopad 22, 2010 17:59
Souhlasim s Myskou : cogolin
Pevne doufam ze si Ceska republika nenecha navalit ty vsechny Araby a Muslimy.Je to vse chno stejna pakaz.Nevzdelani nevychovani umi jen profitovat z soc. pomoci a vyhod jakehokoliv statu v Evrope.Kdyz jsou tak hrdi na ten jejich islam tak at si tam zustanou my je sem nezvem.Tam unich at se kamenuji vesi ...jak chteji.Je to jako by jste chteli naucit opici stolovat .Nechteji se prispusobit evrope tak at sem nelezou .To my jako blbeckove respektujeme ......Zahalime se pri turist. navsteve mesity....Prijdte se podivat sem na jih Francie co se tady deje.Vsichni Francouzi z nich maji strach a to oni chteji.Skonci to revoluci protoze mistni fr. zivnostnici uz maji po krk platit dane a charge na tyhle zmr.....
listopad 22, 2010 20:28
4 cogolin : Mikin
no, ja nevim..... ja se na svych cestach svetem setkal i s mnoha vzdelanymi a "vychovanymi" muslimy, se kterymi bych mohl byt vetsi kamarad, nez s mnoha krajany.
Problem vidim ovsem porad v tom, ze kdyz prijde rec na extremisty a na utisk zen v Islamu, snazi se pro to jak muslimsti vudci, tak ruzni muslimsti pricmrndavaci najit nejakou omluvu a chteji po me, abych byl tolerantni.
Nakopat !
listopad 23, 2010 04:42
Taky bych je neházela do jednoho pytle : wendy
ale islám je v globálu stále chápán jako agresivní záležitost. Bohužel.

Puntíkatá - koukám na to každou neděli. Fakta jsou fakta, ale taky mi to někdy hlava nebere. Šeroplachý postižený vegetarián a zblbnul celý svět. Oni kdyby jej nepodporovali zbrojaři a další průmyslníci, nebo kdyby ho vzali na tu malířskou akademii - nojo já vím, historie a kdyby - to nejde dokupy...
smilies/wink.gif
listopad 23, 2010 07:00
cogolin, muslimové jsou v Evropě : toulavej
jednak jako pozůstatek expanze Turků – na Balkánu
a jednak proto, že je do Německa, Francie, Holandska a Velké Británie tyto státy LÁKALY a dovážely jako LEVNOU nekvalifikovanou pracovní sílu, která jim přinese větší bohatství, než zaměstnávat vlastní obyvatele za vyšší mzdu. Mimo Německa, tyto státy měly kolonie s muslimským obyvatelstvem a proto se muslimové mohli snadno usazovat v Evropě a na podřadné práce tu byli vítáni. A tak tyhle státy mají to, co chtěly – početnou muslimskou komunitu na svém území. A protože dnes už nejde násilím převádět jinověrce na křesťanství, muslimové si ponechali svou víru a protože jich bylo hodně, nemuseli se začlenit mezi křesťanskou většinu vyznávající poněkud jiné hodnoty. Dokud evropské státy muslimské přistěhovalce VYUŽÍVALY, jejich odlišnost jim moc nevadila. Až teď, když už je tolik nepotřebují, protože jejich místo nahrazuje levná pracovní síla z chudé východní KŘESŤANSKÉ Evropy, chtěli by se jich místní obyvatelé zbavit. To mají ale smůlu. Lidé nejsou papír, který se dá zmuchlat a zahodit, když se už nepotřebuje. Kdyby nebyli tak CHAMTIVÍ, nemuseli dnes obyvatelé řešit problém muslimů ve svých zemích.
I my sem dnes lákáme cizince – na podřadné práce i odborníky. A stejně jako Francie nebo Holandsko, ten problém s cizinci se neobjeví hned. Až když jich tu bude hodně a oni si uvědomí, že už nejsou nezanedbatelnou menšinou, ale musí se s nimi počítat jako s voliči, spotřebiteli . . . a ti, co je sem lákali, už budou dávno v Pánu, tak to odnesou jejich potomci. Hamižnost se prostě nevyplácí.
listopad 23, 2010 11:30
Dobře, toulavej : wendy
píši ti za jedna. Jo, kdyby ti různí podnikaví vyčuránkové se spokojili s trochu nižšími zisky, jež jim sice umožní pohodlný život, ale nejsou hned ti multimilionáři, že, kdyby nebyli tak nenažraní, nebyly by takovéto problémy. To je ale obecný problém lidského faktoru v tomto tržním systému. Pak už se to jen nabaluje...
listopad 23, 2010 11:48
pokud jde o „rozpínavost“ muslimů, je to ve srovnání s křesťanstvím : toulavej
naprosto zanedbatelné. To křesťanští misionáři obsadili celý svět, křesťané kolonizovali a vnutili svou víru a zlikvidovali tradice původních obyvatel v celé Severní i Jižní Americe, Austrálii a ostrovech v Pacifiku, také polovině Afriky, kde nebyl islám a nepovedlo se jim to ve velkém jedině u velkých národů, jako je třeba Čína, Indie nebo Japonsko. Stačí si porovnat počet kostelů a mešit postavených v islámských a křesťanských zemích a zemích s jiným náboženstvím po celém světě. Křesťanské kostely jasně vedou. Jsou to většinou křesťané, co sedí v autobusech plných turistů na výletech do islámských zemí. Do křesťanských zemí žádné autokary plné muslimských turistů nejezdí. Což je podle mě důkaz, že jsou to spíše křesťané, kdo proniká do světa islámu, než opačně. Filmy z Hollywoodu se promítají běžně i v iránské tv, iránské filmy u nás neuvidíš. Čili, muslimové mají o naší západní civilizaci mnohem víc informací než máme my o muslimské. A ty informace, které máme zprostředkovaně přes média, jsou často hodně zkreslené, což člověk snadno zjistí porovnáním jemu známých skutečností s informacemi, jak je předkládají naše média. Je to často naprostá katastrofa, neumětelství většiny žurnalistů. O islámu se dovídáme jenom ty špatné zprávy, které dobře prodávají noviny. Proto je těžké udělat si objektivní názor. Každá z těch společností má své klady a zápory a záleží na každém, co mu víc vyhovuje, protože vybírat jen klady nelze. Tak, jako stále existuje hodně lidí, kterým nevadil socialismus se vším všudy i když to byl podle mě systém neživotaschopný a špatný, tak existuje hodně lidí, kterým nevadí třeba to postavení žen v islámu – a to ani ženám – protože je to vyváženo zase určitými výhodami. A kdo jsme my, ze západní společnosti, abychom si osobovali mít patent na jedinou výlučnou pravdu, co je a co není správné, jak se má a nesmí žít. Je to západní společnost, kdo určuje zbytku světa, co je nebo není správné – listinou základních práv a svobod. I když s ní souhlasím, nemůžu ji násilím nikomu vnutit, můžu jenom vysvětlovat, přesvědčovat, ale násilím nikoho nepřesvědčím o své pravdě. Jenom islámské ženy mohou změnit své postavení v islámské společnosti, nikdo z venčí je osvobodit nemůže. A nebo osvícený vládce, jako se to stalo v Turecku.

bude to aspoň za 3 :-)
listopad 23, 2010 16:24
Toulavej : Mikin
Wendy ti dala za 1, ja ti davam za 4.
Kam se najednou podela tva pravicovost a porozumeni zakonum trhu ? Turky a dalsi muslimy nikdo nikam nelakal a nevyuzival. Oni jeli tam, kde si vic vydelali. Delat praci, kterou se nechtelo delat mistnium. To se deje ostatne dodnes a temer vsude. Treba v Thajsku delaji podradne prace Burmanci, v Cesku Ukrajinci, v zapadni Evrope vsechni mozni vychodoevropane, v Americe Mexicani.
Problem nastava, kdyz tech lidi odlisne kultury nebo nabozenstvi prijede nekam prilis moc, nechteji se prizpusobit a protoze jsou na lepsim, tak ani vratit. Pokud ma ta mensina jeste nesnasenlive a netolerantni nabozenstvi, je ten pruser mnohonasobne vetsi.
Nevim, proc porad mluvis o krestanstvi a krestanskych zemich. Ty sam jezdis na vylety do Ameriky coby krestan ? Nebo jsou snad necim krestanske filmy z Hollywoodu ? Pokud netusis, proc neni o ty iranske zajem, tak je muzes zkusit dovazet. smilies/smiley.gif
Pokud se zkreslovani informaci zapadnimi medii tyce, tak bys mohl dat nejaky priklad. Kdyz se najeky muslimsky fanatik obali trhavinami a jde vybuchnout na diskoteku, nebo kdyz otec s bratrem zaskrti holku, protoze odmitla nosit hijab, tak to snad neni zadne zkreslovani. Nebo snad maji media z politicky korektnich duvodu lhat ?
A nakonec - nevim o tom, ze by nekde krestane dnes svoji viru nebo zpusob zivota nekomu nasilne vnucovali.
Ale kdyz nekdo napriklad zachazi s zenskou jako s dobytkem jen proto, ze je to zena, tak je to spatne a odsouzenihodne. Nejake blbe vymluvy jako: "vono se ji to libi" nebo "je to nase tradice" jsou od takoveho cloveka jenom vymluvy......
listopad 24, 2010 00:08
... : Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
y jsi tak zaslepený svou nenávistí. Ty a tobě podobní jste takoví malí Hitlerové. Snad nedostanete takovou moc jako měl on. Hitler své mindráky sváděl na Židy a na neárijské národy a všichni víme jak to dopadlo. Hádám, že jsi v životě nic moc nedokázal. Asi tvůj největší výkon je posedět v hospodě a udělat deset piv a mít u toho silácké řečičky.
Máš dost úzký obzor co se týče historie. Nikdy jsi neslyšel o křesťanských teroristech? Celý středověk se svými křižáckými válkami byl o křesťanských teroristech. V nedávné historii si asi nevzpomínáš na Irsko a na boj protestantů proti katolíkům.
Víš, je to tak jak jsem psal. Je to o špatných lidech a o stádu ovcí. Ty jsi z toho stáda ovcí, které věří, že muslimové jsou špatní. Na straně muslimů je stejně jako všude na světě taky stádo ovcí, to je těch lidí, kteří uvěří radikálním muslimům a budou považovat křesťany za své nepřátele. Války a světové konflikty zaviňují špatní lidé, kteří dokáží zfanatizovat tupá stád mas, ve kterém jsi podle svých názorů i ty a pak dochází k tragédiím.
Vezmi si batoh a jeď se podívat do některé země, kterou jsem jmenoval. Zapomeň na všechno evropské, na naší kulturu, vyprázdni se a přijmi tu jejich. Pochopíš je a uvědomíš si, že to co máme odlišné, to nás i zároveň spojuje. Všude na světě bez ohledu na náboženství žijí lidé, kteří chtějí žít v míru a mít svou rodinu, blízké a přátele.
Tvé černobílé vidění světa je velmi nebezpečné. Jsi ten hlupák, který se nechá zfanatizovat médii a přijme za svůj názor něco co nemá ani ze své vlastní zkušenosti. Anebo jednu zkušenost vztáhne na celou komunitu. Tím, že tě přepadne cikán, budeš hlásat, že všichni cikáni jsou špatní? Tím, že dostaneš na hubu od člověka co vyznává islám, budeš tvrdit, že muslimové jsou špatní? Nikdy tě neokradl Čech? Jsou všichni Češi špatní??
listopad 24, 2010 01:21
clanek nahore se nevztahuje na nikoho : Polarka
je prevzan i s adresou ze streamu cz. Kazdy fanatimus je spatny. To hlasate sami A neuvedomujete si, ze fanatici jste i vy. Ted mne klidne muzete nadavat.
listopad 24, 2010 01:28
tohle je cast prvni od stejneho pana : orni2 seznam.cz
Zajímalo by mě kolik z vás co tady máte nacionalistické fašistické kecy, bylo opravdu v nějaké islámské zemi?! Asi nikdo, nebo jen málokdo a veškeré informace máte od nácků z jiných zemí. Procestoval jsem spousty islámských států - Turecko, Írán, Pákistán, Indonésii, Malajsii, Egypt, Maroko, hodně muslimů jsem potkal i v Indii, Vánoce roku 2000 jsem prožil na Srí Lance v muslimském městečku a ti mě učili ve zlatnictví vyrábět šperky. Nikde jsem neměl s muslimy problém, naopak, ze všech náboženství, se kterými jsem se potkal, byli nejpřátelštější a nejpohostinější! Zvali mě na čaj, na jídlo, kupovali mi jejich pití - ajrun, zvali mě do rodiny na návštěvu, nechávali mě u sebe zdarma přespat a hostili mě...
Islámské náboženství stejně jako ostatní náboženství na světě vede lidi k míru a pokoji. Bez ohledu na náboženství jsou všude na světě dobří lidé a ti špatní, kteří ubližují druhým a zneužívají systém. Být zlý člověk znamená ovšem mít v sobě nenávist a sršet touto nenávistí proti druhým. O co jste vy lepší v tom, že urážíte lidi na základě jejich víry a vyzýváte ostatní k násilím proti nim?
Já jsem ateista, nevěřím v žádného boha a právě proto vidím, že zlo v lidech nemá nic společného s náboženstvím, pohlavím, vzděláním, inteligencí či národností. Proč vám vadí, že ti lidé vyznávají islám? Islám nedávno překročil 2 miliardy věřících a stal se nejpočetnější skupinou věřících na planetě, už i více než křesťané. Chcete nenávidět třetinu lidstva pro jejich víru?
Co kdybyste lidem, kteří dělají bordel a páchají zlo (bez ohledu na náboženství, rasu, pohlaví...) říkali tak jak je zvykem - zločinci? Každý zločinec musí být potrestán bez ohledu na to odkud je a jaké náboženství vyznává. A nemůžete v žádném případě s ním do pytle házet ostatní, kteří vyznávají stejného boha.
Chápu, že lidé jsou primitivní a to i na této diskuzi, ale musíte pochopit, že svět je tak složitý, že se nedá pochopit a nedá se škatulkovat - ty jsi cikán a ty muslim a vy jste ti špatní. Všechno bylo je a bude o lidech, o každém z nás.
listopad 24, 2010 01:40
Rozzlobeny a nadavajici pane : Mikin
nevsiml jsem si, ze by tady mel nekdo (az snad na jednu vyjimku) nejake "fasisticke" ci "nenavistne" kecy.
Clanek je o muslimskych fanaticich, nikoliv o obycejnych muslimech a o tom, ze jsou ti fanatici v dnesni dobe stejne nebezpecni, jako byli treba fanatici nacisticti nebo komunisticti.
V diskusi se par lidi navic zminilo o nerovnopravnem postaveni zen v Islamu, coz jak jiste uznate, je jev odsouzenihodny.
listopad 24, 2010 02:09
Rozzlobený a nadávající pane : wendy
nepíšeme o těch slušných, se kterými jste se setkal vy. Nehážeme je do jednoho pytle. Ovšem problém je v tom, že určitá část této komunity, vystupující velice radikálně, je bohužel ta, která se světu jeví jako reprezentativní. Vždycky je víc vidět na křiklouny. Výše jsem psala o tom, že mi ta mediální masáž, konkrétně upzorňování na možnost napadení Braniborské brány, připada fakt spíš jako masáž než jako fakt.
Článek se dotýká fanatismu jako celku. Kromě toho, každý máme své osobní zkušenosti.Kdyby v vy jste se setkal s muslimem, který ublížil vašim bližním, místo mírumilovnývh zlatníků, taky byste měl jiný vhled. Je to složité.
ad cikáni - naše zkušenost je taková jaká je. Když přistoupí do autobusu pár cikánů, lidi si přidržejí tašky s peněženkama u těla. Čím to asi bude ? Nikdo je bechce střílet, jen si dáváme pozor. To můžeme, že.
ad křesťané - je mi zle např. z toho, jak křesťanští misionáři šířili víru pravou po světě domorodců ohněm a mečem. Oni tomu říkali křížem a mečem...napište o rom článek. Nikdo zvěrstva jimi páchaná nezpochybňuje.
Vždycky je všechno o lidech.
smilies/wink.gif
listopad 24, 2010 07:02
Toulavej listopad 23, 2010 16:24 : eva_2
Dávám za 1 :-)


listopad 24, 2010 09:42
Mikine, : toulavej
viděl jsem dokument, jak západoněmecký kancléř vítá na nádraží kdesi v Porúří turecké dělníky, které do Západního Německa POZVALA německá vláda, která pro ně organizovala transport po železnici ve velkém, to je prostě fakt. Po válce chyběli v Německu muži a když K. Adenauer nastartoval německý ekonomický zázrak, začali chybět dvojnásob. V tomto článku http://dejiny.nln.cz/archiv/2005/10/turecko-v-evrope-turci-v-nemecku- se o tom autor zmiňuje : „. . . Roku 1961 začalo najímání levných pracovních sil v Turecku pro rostoucí průmyslová centra v Porúří. Dělníci byli naléhavě potřeba zvlášť poté, co berlínská zeď zastavila příliv pracovníků z Východu. Zpočátku se předpokládalo, že se Turci jako gastarbeiteři, hostující pracovníci, v Německu zdrží jen několik let. Proto nedoprovázelo jejich příchod žádné integrační úsilí – nekvalifikovaní dělníci nemuseli ani mluvit německy. Ukázalo se ale, že posílat zaučené dělníky po dvou letech zpět domů není výhodné, a Turci začali zůstávat déle. Přijímání nových zaměstnanců se definitivně zastavilo během krize v roce 1973. Turci tedy přestali opouštět Německo vůbec, protože už by pro ně nebylo cesty zpět z Turecka, postiženého rovněž krizí. Jejich situace se radikálně změnila: perspektiva delšího pobytu udělala z nájemných migrantů zaměstnané cizince. Další imigrace pak v praxi pokračovala ještě několik let slučováním rodin – muži povolali své manželky a rodiny do Německa. Z Turků se pomalu stala de facto přistěhovalecká skupina. Turci druhé generace, kteří se už narodili nebo vyrostli v Německu, začali chodit do školy. Objevila se první smíšená manželství. Klasické „přistěhovalecké“ problémy pak zaznamenala v Německu usazená turecká menšina během osmdesátých let. Odvětví, které se bez tureckých dělníků o deset let dříve neobešlo, mezitím prakticky zaniklo. Dezindustrializace Porúří postihla hlavně nekvalifikované Turky, kteří mají dodnes v průměru vyšší míru nezaměstnanosti než Němci, ale i než imigranti třeba z Íránu či Afghánistánu. Na vině je specifický sociální původ: Turci (a také Maročané či Alžířané) byli původně naverbováni převážně z chudé Anatolie za účelem vykonávání nekvalifikované práce. Mnozí z nich byli analfabeti a v první generaci se málokdo z nich naučil obstojně německy. Sociální handicap se promítl také do pokolení jejich dětí: přinášely si z domova nedostatečnou nebo nulovou znalost jazyka a ze vzdělávacího systému brzy vypadávaly. Dnes jsou Turci zaměstnáni převážně ve službách, malých rodinných podnicích, prodejnách, výrobnách a restauracích; vystudovala jen nepatrná část z nich. Turecká menšina se mezitím stala neodmyslitelnou součástí všech větších německých měst a jejich lidových čtvrtí, jako je Kreuzberg v Berlíně. Tam se také soustředění nezaměstnaných a „cizinců“ stalo klasickým sociálním problémem. Problémem palčivým zvlášť z pohledu nutných reforem sociálního státu: jak přerušit začarovaný kruh špatné úrovně školství, nezaměstnanosti a sociálního vydělení. . . .“

Samozřejmě, že křesťané i dnes vnucují svoji víru domorodcům v jiných zemích. Dělají to prostřednictvím misií třeba v Africe i Indii. Svého času jsem chtěl adoptovat dítě v nějaké rozvojové zemi a trochu jsem se o to zajímal. Tyhle adopce na dálku organizuje např. ADRA a smyslem poskytnutého jídla, oblečení a vzdělání vybraným dětem je jejich výchova jako křesťana, tedy povinné absolvování výuky náboženství. Kdyby to chtěli dělat nezištně, jen jako pomoc, náboženství by do toho nepletli. Nabízí vzdělání jen ve spojení s náboženstvím – a to je vnucování své víry ve společnosti, která uznává jinou víru, než je křesťanství, zneužíváním chudoby domorodců.

další až zas jindy :-)
listopad 24, 2010 15:42
Toulavej : Mikin
no dobre, ale ja porad nikde nevidim tu chamtivost a zneuzivani. Ti lide sli nekam dobrovolne a za lepsim vydelkem. Ja po prijezdu do Kanady taky umyval nadobi za minimalni mzdu a nemel jsem vubec pocit, ze me nekdo zneuziva. To uz muzes rovnou zacit mluvit o vykoristovani cloveka clovekem...... smilies/undecided.gif
Pokud se tyka te krestanske dobrocinnosti - v tom delaji moji pribuzni z manzelciny strany. Nez nekam clovek posle penize, je dobre si zjistit, jak je s nimi nakladano. Tak treba nejvetsi krestanska organizace ktera sponzoruje deti v chudych zemich - World Vision - nikoho ke krestanstvi netlaci. A doby kdy misionari nasilim krtili domorodce a k necemu je nutili, je podle me take davno pryc. Stejne jako krizacke vypravy, o kterych tady kdosi psal.....
Ja stejne netusim, proc se o tom bavime zrovna tady.
Teroristickych utoku proti nevinnym lidem se v soucasne dobe dopousteji z nabozenskych duvodu jen fanatici muslimsti a je to svinstvo.


listopad 24, 2010 19:58
ano, svinstvo to je, a jen trnu, kdy to dokvačí v plné síle k nám : wendy
a vykořisťoání člověka člověekm je sice zprofanovaný výraz, ale zcela nedávno byla u nás objevena dílna, kde dělali novodobí otroci z Rumunska. Státní orgány dílnu zavřeli a Rumuny poslaly na státní útraty domů. Zaměstnavatel jim platil 500 korun týdně...jak bys to definoval ?
smilies/wink.gif
listopad 25, 2010 07:30
Dneska bylo v novinach : Polarka
ze nejaky cernossky herec zavrazdil svoji matku samurajslym mecem. A pro tom pry kricel v posledních chvílích: "Kaj se! Kaj se! Hříšníku! Hříšníku!' stále dokola. Slyšeli jsme také, jak provolával, že nikdy nepřijala Ježíše Krista". To jen ze takove veci se deji nejen v islamu ale i v krestanstvi. neni to v nabozenstvi ale v lidech.
listopad 25, 2010 11:13
DIKY MIKINE : cogolin
O cem jsem psala minule a hlavne jak ....Byla jsem moc rozcilena.Samozrejme ani ja nehazi vsechny Araby do jednoho pytle.Ale POZOR arabove v jejich zemi si nedovoli ani desetinu toho co v napr. evrope.O tom jsem chtela napsat.Take jsem byla v Arabskych zemich na dovolene .Proto vidim ten rozdil.Byla bych moc rada kdybychom vsichni respektovali kulturu zeme kde zijeme i jako cizinci nebo chceteli pristehovalci.Zdravim vsecny hodne a moudre lidicky na KUDLANCE
listopad 25, 2010 21:23
4 cogolin : Mikin
neni zac. smilies/cool.gif
Me znacne fascinuje, ze pokazde kdyz se objevi jakakoliv kritika muslimskych teroristu, najde se nejaky dobrak, ktery bude jejich zlociny svadet na demokracii, na zapadni nemravnost nebo krestanstvi, vzpomene krizacka tazeni za stredoveku a pouci vsechny o tom, ze ne vsichni muslimove jsou teroristi. (Jako by to nekdo tvrdil).
A kritizovat muslimy za jejich zachazeni s zenami, to uz je vubec politicky naprosto nekorektni.
Je to udajne tradice, do ktere nemame co kecat a muslimske zeny jsou pry na to zvykle, vyhovuje jim to a nemohly by bez toho zit. Stejne argumenty se pouzivaly i pro ospravedlneni nevolnictvi a otroctvi.
Muslimske zeny se pry dokonce i dobrovolne zahaluji. Ty co se zcela dobrovolne nezahali jsou v lepsim pripade urazeny a povazovany kurvy, v horsim pripade vezneny, bicovany, skrceny nebo kamenovany. Dobrovolnost je zkratka a dobre treba vynutit.....
Pokud ten herec, o kterem pise Polarka opravdu udelal to, co udelal, pujde za mrize za zlocin ktery spachal a nikoho nebude zajimat nabozenstvi, protoze v demokratickych zemich existuje odluka cirkvi od statu.
To neni bohuzel pripad mnoha muslimskych zemi a proto zde mame napriklad statistiky Amnesty International o tom, ze tam dochazi rocne k tisicum tzv. "vrazd ze cti", kdy muzsti rodinni prislusnici zavrazdi z nabozenskych duvodu zenu a POLICIE TO ANI NEVYSETRUJE. Naopak, vrahu si lide kolem nich vazi pro jejich "uslechtiloy cin".
A zbytek sveta ma drzet hubu, divat se nekam jinam a pozorovat,jak Islam expanduje.
I se svou slusnou a mirumilovnou vetsinou, ktera "jen" utiskuje zeny a mlci, kdyz bouchaji bomby muslimskych teroristu.
listopad 26, 2010 23:36
Nevím co se řeší : Sranda
Je to stejné jako s Romy - ne všichni jsou špatní, ale stejně mají v Česku špatnou pověst. Nemá smysl řešit, jestli ti špatní Romové měli za těch pár století co zde parazitují dostatek času a možnosti zapadnout do společnosti která je sem nezvala. Tak samo je to s muslimy. Stejně jako Romové mají holý zadek, všude se roztahují, dělají bordel a jako bonus mají teroristy ve jménu islámu. Nebýt ropy a drog, tak by se o nich nevědělo, protože by byli zaměstnáni sháněním potravy a holým přežíváním. To že u nich je stejně jako u nás většina lidí bez vlastního názoru a přirozené inteligence a tím je celá společnost lehce manipulovatelná je taky naprosto zbytečné řešit. Tak to totiž bylo, je a bude. U nás se stádnost společnosti projevuje tím, že nám politici se..u na hlavy a lidi je za to z pro mě nepochopitelných důvodů pořád dokola volí.
květen 20, 2014 15:41
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]