O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ACH TEN ALKOHOL, TEN NATRÁPÍ... PDF Tisk E-mail
Neděle, 15 srpen 2010

Dobrý den, mám dotaz ohledně mé manželky a vlastně i mně. S mojí paní se známe už čtrnáct let a já pořád tak nějak dokola řeším, že když někde spolu jsme, a pijeme alkohol, tak je paní „veselejší“ než mi je milé. Přijde mi že zapomíná, kdo jsem vlastně já, že máme nějaké dítě atd. Prostě je jak utržená že řetězu...

 

 

 

     Druhý den jí to vyčítám, ale ona tvrdí, že to tak není. No, občas si myslím, jestli se mi to fakt jen nezdá, ale na druhou stranu i moji známí říkají, že tomu tak je. Jinak ji moc miluji a myslím že i ona mě, ale jak se napije - tak je to konečná... Ještě - mně je 32, mé paní taktéž a naší dcerce je pět.

 

Děkuji moc za vaše názory,

Michal

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

 

Milý Michale,

 

     ne nadarmo se říká, že alkohol je kletbou lidstva. Je průvodcem všeho živého a původcem mnoha neštěstí. Asi ti nijak nepomůžu, když napíšu, že se blaženě opíjejí i zvířata a ptáci... Ale - průšvih je v tom, že někteří z nás nemají "něco", co zas mají jiní, ti šťastnější - onu pověstnou záklopku. Takové to, co člověku najednou řekne, ták, už mi to nechutná, už dost. Lidi se záklopkou jsou šťastlivci, ale bohužel, je jich asi málo. Podstatně víc je těch, kteří pijí a pijí... a pak už ztratí o věci pojem a na průšvih je zaděláno.

 

      Jedinou radu, kterou ti můžu dát (sama jsem měla v životě pár nepříjemných chvil s alkoholem - nejhorší totiž je být střízlivá mezi opilými), abys využil nějaké příhodné chvilky, kdy bude doma pohoda, klid a dost času, kdy bude tvá milá manželka úplně střízlivá, a dej s ní na to téma řeč. Prostě musí se rozhodnout sama, sama s tím začít bojovat. Je to určitě těžké, představuju si to, jako něco podobného chuti na sladké. Tohle prostě já osobně řeším tím, že se snažím čemukoliv sladkému vyhýbat, nic doma nemít, do cukráren nechodit. Protože - když můj nezdárný manžel nakoupí balík dortů, já sakruju, nadávám, ale pak je většinou v zoufalství a výčitkách stejně sním.  Ne - já to sežeru... :-)))

 

      Michale, nesmíte mít doma žádný alkohol a musíš se tedy rozhodnout, že ani ty nebudeš - pokud budeš v její přítomnosti - nic pít a nebudeš ji vodit do restaurací!!  Uvědom si, že v tom případě je velká vina i na tobě... Ona je svým způsobem nemocná, nezvládne svou chuť už ovládnout. Takže pokud chceš vaší pětileté holčičce připravit klidné dětství, snaž se vymyslet jiné zábavy, jiné formy trávení volného času. Chápeš?

 

      Protože jinak to dopadne zle... Ten, kdo se neovládne při sladkém, je maximálně tlusťoch, ale kdo propadne alkoholu... No, sám to znáš. A určitě nechceš, aby tohle provázelo vaši dceru dětstvím.

 

Držím palce,

d@niela

 

P.S. Jinak - pokud si dáš do jakéhokoliv vyhledávače "alkoholismus" vyběhne ti plno stránek,

         kde najdeš mnoho informací a především rad - například namátkou zde. 

 

 

 

Komentáře (43)add feed
Já z Michalova dotazu nemám pocit, že je jeho žena alkoholička. : Myška
Myslím, že problém je v tom, že jakmile pije alkohol, ztrácí zábrany, a chová se jako svobodná, nezadaná osoba, koketuje s každým a považuje to za normální. Taky znám jednu podobnou, nemohu říct kamarádku, protože to ona není. Spíš nás svedlo dohromady to, že si vzala mého kamaráda. Moc ráda ho provokuje když se napije, dělá jí dobře, když on žárlí, dělá jí dobře, že má úspěch. On je z toho samozřejmě nešťastný, přestává to zvládat, a začíná být u nich dusno.
Radu nemám, nevím jak z toho. Ale nejsi v tom, Michale, sám.
srpen 15, 2010 22:17
Ono je důležité, jaké je nastavenÁ "míra". : Jitka U.
Můj otec, dnes již úctyhodný kmet, má ten problém, že alkohol mu spouští migrénu. Celý život je pro něj každý, kdo vypije pivo nebo deci alkoholik.
Michalovi, myslím, že lze jedině doporučit, aby se situacím, kde se alkohol požívá, se svou ženou vyhýbal velkým obloukem.
srpen 15, 2010 22:45
Myško, : EliškaEli
ano, určitě jí to odbourává zábrany, a jí se to zaručeně líbí. Jenže ten alkohol v tom je jasně taky. A pokud je známo, je potřeba časem dávky zvyšovat. Takže časem bude pít víc, vyvádět ještě víc, a mezi námi, pohled na takovou ženu není nic moc.
Takže se připojuju k radě -
vyhýbat se hospodám, alkoholu atd.
srpen 15, 2010 22:51
Michal ale nepíše, že jeho žena pije moc. : Myška
Nebo neumím číst. Píše, že pokud pije, je extrémně veselejší, než je jemu milé. Ano, rada vyhýbat se alkoholu je jistě dobrá. Ale v životě to moc nejde. Nemusí ani nutně chodit někam do podniku, ale na každé akci s přáteli se jistě nějaký alkohol najde, tedy pokud to není klub abstinentů. Proto je ta rada dost nepoužitelná.
srpen 15, 2010 23:03
:) : bb2
domluv se s kamarádem, až bude žena rozjetá, ať ji natočí, dvakrát třikrát, pak jí to najednou pusť s vhodným úvodním slovem.
Klidně jí to předem řekni, jako napůl srandu, že když ti nevěří, tak že si to natočíš...Možná až se sama uvidí, nejenže ti uvěří, ale hlavně pochopí a zapracuje na tom.
Tohle jde, když se lidi mají rádi a záleží jim na tom, aby je ten druhej nepřestal mít rád. Protože píšeš, že se milujete, tak by to mohlo zafungovat. Pokud se dostanete do fáze "jsme spolu, ale nemáme se už moc rádi, neni to na rozvod ani na lásku a dáváme si tu frustraci sežrat navzájem", tak nic takového ani nezkoušej.

Jinak, upřímnou soustrast. Ožralé ženy jsou k politování. My prostě neumíme být roztomile líznuté.
srpen 15, 2010 23:40
jo : sig
Kdyby to člověka tak nedráždilo, zasmál bych se. Jestli je to stejný jako u nás, tak tím "veselejší" michal myslel to, že po lahvince vína se ta inteligentní, nádherná a éterická bytost se kterou žije změní v individuum s IQ 80, který hyperaktivně řádí jako černá ruka padni komu padni, zatímco ostatní jsou ještě celkem střízliví. To by nebylo nakonec úplně to nejhorší, pohyb nikomu neškodí a ta trocha trapnosti vyprchá v průběhu večera. Ovšem pohled na svojí partnerku nalepenou na cizího chlapa tak, že se mezi ně nedá strčit ani žiletka není nic co by vztahu dlouhodobě prospívalo.

Když se to stalo poprvý mě, taky sem měl tendenci vyčítat, jenže to konstruktivně k ničemu nevedlo a navrch jsme se dostali příliš blízko otázkám, jak to vypadá, když pije někde sama. Měl jsem tenkrát pocit osobní zrady - ve smyslu jak můžeš, když víš co to se mnou dělá... Pak přišli děti a docela dlouhý období klidu, ve kterým jsem bytostně nesnášel každej okamžik, kdy vypila víc než decku alkoholu. Časem sem si zvyknul. Dneska to beru tak, že jste holky ve spoustě věcech nesvéprávný a pití je holt jedna z nich. Máme doma v tomhle směru "ozbrojený příměří" - pijem bud spolu, nebo si jí domů po akci přivezu a plánujem to tak, aby se dokázala i pořádně fyzicky vybít.

I tak se občas povede nějaký to faux pass, ale řeším to ted na tý druhý straně a hned na místě - tomu poslednímu chudákovi jsem pošeptal do ucha, že jestli nebude mít po zbytek večera ruce na stole tak abych na ně viděl, obě mu je zlámu (zabralo to, ale asi s náma už nikdy pít nepude...).

Pokud vůbec radu, tak asi si nejdřív sám ze sebou prober, co ti vlastně vadí nejvíc - a věř mi, že jestli tvoje drahá polovičká vykládá po pár deci nesmysly, má krvavý oči, rozmazanej makeup, leje po lidech vodu s petek, hází věcma, hraje ve tři ráno v obejváku fotbal, vyrábí hořčicový bomby s petardama, pokřikuje na úplně cizí lidi na ulici a při návratu s pařby ti ve stokilometrový rychlosti zaváže šátek kolem hlavy tak, že nic nevidíš a pak se vyzvrací z okýnka, furt se to dá brát jako celkem neškodný uvolnování ventilu zaměstnané ženy.

Až příjdeš na to, co tě skutečně štvě, prostě to zruš. Tady není prostor pro diskuze ani vysvětlování - pokud má jeden z partnerů byt subjektivní pocit, že je něco špatně, tak to opravdu je špatně. Kdyby tvoje žena měla pocit, že se jí málo věnuješ, tak i kdyby jste spolu byli dvacečtyřihodin denně, tak se jí prostě málo věnuješ a budeš s tím muset něco udělat. Pokud ty máš pocit, že pije přes míru a nezvládá to, tak je to pravda a pokud jí před to nepostavíš jako před hotovou věc, nikdy jí nenapadne, že by to byl nějakej vážnej problém (a taky jí ani nenapadne, že žije na světě spoustu krásnejch ženskejch, který se umí tiše a klidně roztomile nalíznout...:-), to pro bb2.
srpen 16, 2010 01:58
sig - opravd věříš tomu, že problém mají jen "holky"? : Myška
Viz. "Dneska to beru tak, že jste holky ve spoustě věcech nesvéprávný a pití je holt jedna z nich."
U chlapů to neplatí?
srpen 16, 2010 06:50
To by chtělo specifikovat. : Sinix
Co tím myslíš "veselejší"? Co to znamená "zapomíná, kdo jsem já..."?

Jestli se tam válí po jiných chlapech, tak tvé rozhořčení chápu. To bych zvážil zda s ní být.

Ale jestli tím "veselejší" myslíš, že se - dejme tomu - poněkud hlučněji baví (tím myslím povídá, směje atd.) s jinými, pak na tom nic nevidím. Pak bych ti poradil, bav se taky, zapoj se. V tom případě věz, že TVÁ manželka NENÍ TVŮJ majetek, abys ji zakazoval a vyčítal zábavu.
srpen 16, 2010 09:20
... : Aneli
Jen bych chtěla podotknout, že existují moc dobré stránky www.volnadiskuze.cz, kde se problém alkoholu rozebírá. Určitě vám na dotazy odpoví řada lidí a problém s Vámi rozebere. Doporučuju.
srpen 16, 2010 10:16
... : sig
to Myška: jo, drtivá většina chlapů ví co dělá, když něco dělá a co je to nakonec bude stát (ne že by bylo nějak moc těch který by to nesli statečně a zodpovědně :-). U ženskejch si připadám občas jak v jiříkově vidění...

to Sinix - je dobrý, jak vám všem příjde poněkud hlučnější manželka zábavná, dokud to není ta vaše. Jinak přestan číst ženský časopisy nebo z toho úplně zblbneš - pokud je tvuj partner nesvéprávnej a nedokáže se ovládat natolik, aby nedělal věci o kterejch ty sám víš že ho druhej den budou mrzet (a to hodně) nezbejvá ti, než se k němu chvíli chovat jako ke svýmu majetku (pečovat, starat se a taky zakazovat...) - pokud si řekneš, že je svéprávná a dospělá, pak se velmi rychle pohádáte. Protože svéprávnej člověk svoje chování ovládá a ví přece co dělá...
srpen 16, 2010 10:33
sig - ať žije demagogie - : Myška
- "jo, drtivá většina chlapů ví co dělá, když něco dělá a co je to nakonec bude stát (ne že by bylo nějak moc těch který by to nesli statečně a zodpovědně :-). U ženskejch si připadám občas jak v jiříkově vidění..."
Ty se tak strašně pleteš, alkohol odbourává zábrany jak ženám tak mužům. Akorát, že ty máš zkušenost jen se ženou. Což je dost s podivem. Nebo ti to možná u mužů tak zlý nepřipadá, přece jen jsi muž (aspoň dle charakteru příspěvků).

Jak chceš partnerovi nebo partnerce něco zakazovat?

srpen 16, 2010 10:39
Myško ahoj, : Iris
musím se trochu přidat k Sigimu - vysloveně ožralé holky nejsou nic moc příjemné. Já mám zkušenosti s opilými holkami, které se bez omezení lepily na mého manžela na tu vzdálenost žiletky, aniž by jim v nejmenším vadila moje přítomnost. Samozřejmě, můj chlap byl také opilý a zbavený zábran,ale přede mnou se jakoby snažil o "fazonu" zatímco ty holky my připadaly nechutnější,skutečně bez nejmenších skrupulí, na pár facek, když to vyjádřím pocitově.Nechci se zamotávat do sporů o tom, kdo je víc na vině, ale pokud je tu téma o chování opilých ženských, mluvím o nich.Naštěstí se na to už nemusím dívat. smilies/wink.gif
srpen 16, 2010 10:57
Iris, : Sinix
já se zase přidávám k Myšce. Máš sice pravdu, že ožralé holky nejsou nic moc, ale to ožralí chlapi také ne; navíc někteří pak dostanou chuť se i rvát, což u žen tolik nebývá.

Pořád tvrdím, že pít má jen ten, kdo to umí (chlapi i ženské)... Sigův příspěvek komentovat nebudu, jeho názory byly aktuální tak před 100 lety...
srpen 16, 2010 11:02
... : sig
jasně že odbourává a spoustu věcí jde líp - ale pořád víš co děláš. Ve stavu kdy už to nevíš, většinou chlapi ani nejsou ničeho schopni... hele chápu, že pozvracet stůl v hospodě, tomu věřím, že ten dotyčnej skutečně nechtěl, ovšem vyrazit okýnko u auta nebo někde cestou z hospody přibrat značku, to se dá ovládnout. Pokud je k tomu vůle...eee, asi to říkám špatně - možná protože jsem chlap, jsem k ostatním chlapům mín tolerantní a ženský jsem ochotnej víc omlouvat. Je mnohem jednodušší říct, že hold chudák neví co dělá, než říct že ví ale nedbá...
Jinak to není o zákazech, ale o dohodě a o tom vyjít si vstříct - teda mluvíme o střízlivém partnerovi. A ty zákazy vycházej s původní dohody za střízliva (ani zákazy bych neřekl - spíš"jedem domů, je čas"). Neříkám že to funguje furt, ale je to lepší než se pokaždý akci pohádat...
srpen 16, 2010 11:05
sinixi znám je, : Iris
o nadmíru ožralé chlapy se staráme v nemocnici po každém víkendu, jsou nechutní, poničení, dobití a odporní - o tom tu není diskuse. Ale byla řeč o ženských a já je nehodlám omlouvat protože to jsou ženské, nekončí sice ve špitále tak často, ale pro mne jsou nechutné, chovají-li se tak, jak to popisuje sig, no a přidala jsem svůj ne nestranný pohled manželky, která je bezradná, když se jí takto upravená ženská navěsí na manžela. Jinak může byt ženskými v náladě kopec srandy, to je jasné.
srpen 16, 2010 11:13
... : sig
to sinix - sto let starý, stále funkční - mě moje současný názory pomáhaj už čtrnáct let udržovat klidný a spokojený manželství - a dostal sem se k nim přesně přes ty kecy o svobodě v partnerství. Ty možná fungujou dobře na papíře, ale v reálu to někde vždycky narazí. Takže u nich ještě nějakej čas zůstanu...
srpen 16, 2010 11:45
bb mě s tím natočením na video předešla : wendy
takže se k ní jen přidávám a vřele doporučuji - dívat se na sebe když o sobě přestáváš vědět, nebo se prostě jen přestáváš ovládat a kontrolovat, a taky ti to děsně sluší, je velice léčivé...

Čemu se říká umět pít ? Zvládnout včas přestat asi, že. Dobrá norma jsou 4 panáky slivovice nebo 5 deci vína.
smilies/wink.gif
srpen 16, 2010 12:31
sig, zůstaň, když ti to partnerka žere a nechá si od tebe něco přikazovat... : Myška
U mě bys ovšem s příkazy tvrdě narazil.

Jinak - ožralá ženská je hnusná, stejně jako ožralý chlap. A jestli máš teorii, že chlap se dokáže ovládnout a ženská ne, tak si piš, že je to jen teorie. Ale co, tebe stejně nepřesvědčím, že...
srpen 16, 2010 13:20
Přesně tak, Wendy. : Sinix
Zvládnout včas přestat pít a nepřestat se ovládat... smilies/wink.gif
srpen 16, 2010 13:21
Jo, včas přestat pít........ nádherný předsevzetí : Máňa z Počernic (dolních)
Jenže vono mi to právě zrovna teď začalo pořádně chutnat.
srpen 16, 2010 13:46
... : sig
to myška: nepochopilas to, ale přitom je to hrozně jednoduchý. Heled, když myslíš že si můžeš dělat co tě zrovna napadne a tvuj partner má bejt zticha a akorát ti dělat servis, já ti to brát nebudu. Naštěstí (a taky proto s ní sem) žiju s ženskou, která ví že všechno něco stojí a nebojí se dělat kompromisy. Taky pro ní udělám lecos, ovšem má to hranice a ty začínaj přesně tam kde to popsala Iris. Moje žena to chápe a našli jsme cestu jak z toho ven spolu. To je to o čem píšu. Nic víc a taky nic mín - hlavně pro Michala, že to jde. Akorát to musí vyřešit dřív, než se to přenese i jinam... A s chlapama a s pitím - myslím si, že chlap je za sebe zodpovědnej i úplně ožralej a chlast by mu neměl sloužit jako omluva čehokoliv. Jak je to u ženskejh, těžko říct a to jich mám pod sebou v práci přes dvacet...
srpen 16, 2010 13:59
sig - : Myška
"chlap je za sebe zodpovědnej i úplně ožralej" - to je blbost. Ale to je fuk, tvůj náhled na ženský fakt nepochopím, to máš pravdu.
Nevím, jak to máš ty se ženou, jestli jí děláš servis, nebo to po tebě někdy požadovala, ale pro mne je partnerství založené na rovnosti - já pán, ty pán. A vše je na vzájemné domluvě a ne na příkazech a zákazech.

srpen 16, 2010 14:12
... : Sandra.
NO, já mám v rodině chlapa, kterej ožralej (opakovaně) rozbíjel manželce nádobí, omlátil pánvičkou kachličky a střílel z pistole do zdi. Takže o tom mužském ovládání v opilosti poněkud pochybuji. Spíš bych řekla, že se to neliší podle pohlaví, ale kus od kusu.
srpen 16, 2010 14:31
... : bb2
v tom to je, sig, že ve chvíli, kdy je chlap pořád ještě roztomile líznutej, je žena už odpudivě opilá. Tiché roztomilé nalíznutí je stav, který nezúčastněný pozorovatel téměř nerozpozná od střízlivosti. Cokoli za tím je přes. Jakmile je opilost pozorovatelná i pro okolí, začíná být - u ženy - odporná. U chlapa ještě dlouho ne. Jsme holt jiné.
srpen 16, 2010 14:38
bb2, řekla bych, že je to věcí náhledu. : Myška
Opilej člověk je odpornej, ať je to chlap nebo ženská. A nezažila jsem agresivitu opilky, ale agresivitu opilce ano. Odporné je slabé slovo.
srpen 16, 2010 14:43
In vino veritas. : Milan
Jak se člověk chová v opilosti, takový je doopravdy.

srpen 16, 2010 15:14
Ta pravda tkví hlavně v tom, : wendy
že s alkoholem lidé odkládají zábrany. Tzn, že "takoví" jsme, nebo byli bychom, skoro všichni.
Takový líznutý Vlasta Burian ale byl přece roztomilý, ne ?
smilies/grin.gif
srpen 16, 2010 15:34
nedá mi to : Iris
musím se omluvit za svoji hrubku v 10:57, nestačím zírat.
Wendy, Burian byl fakt roztomilý smilies/smiley.gif
A znám spoustu roztomile se opíjejících mužů i žen kolem sebe, abych tu nepůsobila jako škarohlídský abstinent z přesvědčení. smilies/smiley.gif
srpen 16, 2010 16:38
Troufnu si oponovat: : Kristýna, jiná
"roztomile" vypadá opíjející se člověk jen krátkou dobu, než se to zvrhne do fuj... A jen málokdo to zvládá kočírovat. Bohužel, ale i ti, co to určitou dobu (i roky) zvládají, nakonec většinou končí jako odporní vypití - jednoznačně trosky. Účinek alkoholu na organismus je jednoznačný - někomu odejdou dřív játra, jinému mozek. Ale dlouho beztrestně nechlastá nikdo. Howgh.
smilies/angry.gif
srpen 16, 2010 16:55
Ta diskuze se ale poněkud zvrtla. : Sinix
Ale já z toho článku nemám dojem, že by ta žena byla alkoholička; aspoň to z něj přímo nevyplývá. Michal tam píše, že spolu někam chodí a tam pijí alkohol. Ani slovo o tom, jak často "někam" chodí, ani o tom, kolik toho alkoholu vypijí. Takže dedukovat, že dotyčná je alkoholička, je trochu zvláštní...

V článku je vůbec strašně málo informací. Jak jsem napsal poprve, chtělo by to specifikovat, co konkrétně znamená "být veselý (-á)" a "zapomínat, kdo je partner"...
srpen 16, 2010 17:51
sinix, : bb2
myslím, že je úplně fuk, co si kdo pod těmi pojmi představuje. Michalovi v tu chvíli přijde - cituji - jak utržená ze řetězu, a řeší to na diskuzi na netu, takže mu to asi dost vadí a úvahy typu "nejsem úzkoprsej, když mi vadí, že se přiopilá manželka vine k mýmu kámošovi a pak mu říhá do ucha" má už za sebou a došel k tomu, že úzkoprsej teda není. Ani jeho žena to tak nevidí, jeho žena pouze neví, že by se chovala jinak než obvykle. No tak tam vidím jedinou možnost, nechat ji, ať se spatří v plné kráse, a pak si můžou popovídat o tom, co ještě jo a co teda ne.
srpen 16, 2010 17:56
... : bb2
pojmi pojmy, milá ženo
srpen 16, 2010 17:57
Kristyno : Ceskymo1
a co ledviny? smilies/wink.gif
srpen 16, 2010 18:11
BB, jenže jde o to, : Sinix
co ve skutečnosti Michalovi vadí. Buď:

1) Jak říkáš správně, opilá se vine ke kamarádovi a on se na to musí dívat. To by se mi samozřejmě nelíbilo a s takovou partnerkou bych nebyl.

2) Je to jinak: Dá si skleničku, uvolní se a jde si povídat s kamarády. Je u toho - pravda - trochu hlučnější, nahlas se směje, a protože její partner se otřásá hnusem, co si to dovoluje, nevázaně se bavit, tak ho nechá sobě samému, což on považuje za "zapomínání, kdo on je"... Pak by byla chyba v Michalovi a na to jsem mu psal, ať se zapojí a baví se též. To by pak zavánělo majetnickým přístupem, jaký tu prezentoval Sig: Když se nebavím já, co si to dovoluješ - bavit se ty???

Opakuji: je tu málo informací. Howgh!
srpen 16, 2010 18:22
Zkrátit řetěz? : Marek
Zamyslel bych se nad tím řetězem, možná Michal to přirovnání nepoužil náhodou. Je-li jeho žena v "normálním" životě na příliš řetěze, pak bych se nedivil, že hledá příležitost se "odvázat". A chyba nebude v alkoholu.

Tím ale nijak neobviňuju Michala, že by ji na nějakém řetěze držel úmyslně. Řetězů máme každý dost v sobě pro sebe i pro druhé už od narození, od výchovy, od celého konceptu hříšné radosti.

Prostě bych s tím nebojoval a šel s proudem. Já si pamatuju svýho tichýho a uzavřenýho tátu nejradši právě trochu připitýho, kdy z něj najednou zářila radost a veselí na všechny strany.
srpen 16, 2010 18:25
sinix, Michal se nás neptal na nás posudek, takže víc info nepotřebujeme. : bb2
nejde přece o nás, čili to, co by vadilo nebo nevadilo tobě, je úplně jedno. Michalovi něco vadí a ptá se co s tím. Co s tím neznamená říct mu, že já bych tedy tak a tak a nebo onak. Co s tím znamená říct mu co s tím. Pokud problém spočívá v tom, že Michalova žena má zcela jiný náhled na věc než on, prvním krokem by mohlo být ukázat jí samu sebe v té situaci, která jejímu manželovi vadí.


srpen 17, 2010 15:20
Mám podobný trápení sama se sebou, : Lotty
a i vím, že jsem to zdědila. Moje máma měla stejný opice (a její otec taky) - když se opila, byla slovně agresivní. Když jsem zjistila, že to mám taky, byla jsem z toho hrozně nešťastná, protože jsem se druhý den po probuzení nestačila omlouvat (a mámu jsem za to samý nenáviděla). A ta opice pak byla dvojnásobně hrozná. Jenže problém je v tom, že já nemám tu záklopku. Buď piju do nálady a někdy se to zvrtne tak, že si myslím, že když si dám ještě, tak bude ještě lepší, nebo se celý večer hlídám a pak si to zas neužiju... Nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem si úplnou náhodou jednou před akcí dala takovou uklidňující bylinnou tabletku, na kterou se může alkohol. A najednou jsem zjistila, že si dám sice do nálady, ale přesto vnímám, že mám dost a nestává se mi, že bych se opíjela tak jako dříve a byla jakkoliv agresivní. Ze svého okolí ale vím, že to má spousta žen.
srpen 19, 2010 15:58
Lotty : Iris
Alespoň si to uvědomuješ a víš to o sobě.A snažíš se něco s tím udělat, přišlas na tu bylinnou tabletku, která snad pomáhá. Zeptala bych se, co je to zač, ale sama nic nepotřebuji,možná by se zajímali jiní.Tak se drž, ahoj.
srpen 20, 2010 10:31
Lotty, : Hafina
co je to za tabletku? Teda nee jmeno, ale slozeni? Ja sice agresivni nejsem, ale nekdy taky prepisknu... smilies/wink.gif
srpen 21, 2010 02:38
Jmenuje se to : Lotty
Persen forte, dá se to koupit v každé lékárně. :-) Ale možná že na ostatní to tak fungovat nemusí. smilies/wink.gif
srpen 22, 2010 17:47
Persen : Iris
to je kozlík na spaní, uklidňuje. Persen mi pomáhal na spaní v době, kdy jsem měla menší starosti, na velké starosti je slabý. Spojení s alkoholem neznám, ale jestli to působí dobře, tak proč ne. Někdy se přijde na nějaké účinky náhodou.Ahoj smilies/smiley.gif
srpen 22, 2010 18:09
alkohol? : semele
No neni to jednoduche tema a rozhodne v tom je hodne moc o danem jednotlivci. tedy asi takto Mnozi lekari a amatersti radci neznaji nic nez to kdyz pijes jsi alkoholik kdyz nepijes nejci a s toho posuzuji kazdeho jednotlivce stejne. je to obrovska chyba. Chyba uz proto ze se opravdu nikdo nepta proc. Je to moc moc dulezite. Zvadl jsem nekolik techto rehabilitaci a znam mnoho lidi s problemem alkoholu ale jeste vice lidi co jej nepiji a maji vetsi problem nez ti co jej piji a umi ridit. Tedy neodsuzuj svoji zenu za to ze pije ale zkus nejprve zjistit co v tom je za hacek chut, nervozita, strach, bolest a pak se snez nenapadne tyto veci resit. neni to jednoduche a mnoho postizenych -nemusi byt alkoholikci jen proste necim trpi a nejhorsi nakonec tezko se to budes od ni same dozvidat vetsinou se tim dusi a nejde to napovrch boji se to rici a tak dej tomu cas a velikou trpelivost ta prinasi ovoce. Nezacinej s tim ze je alkoholicka ze se neumi ovladat je to nejvetsi blud a chyba i profesionalnich doktoru. Alkohol nemusi vybudit zavyslost.
září 09, 2010 06:46
Alkohol : Ladka
No co na to rici. Ono se hodne slibuje ze kdyz chlasta a bija tak je alkoholik a td.. v ruznych variantach. Ano alkohol muze byt JAKO navykova latka ale vetsinou to je uplne jina. JA alkohol nepiji ale muj manzel ano a jsem rada. jednak se dozvim neco noveho pak je konecne velice prijemny a nakonec mene sni coz vyrovna pitim. Nicmene mam sama rada pivo a ja to ani za alkohol nepovazuju i kdyz chapui pritomne co rozdrazdim touto reakci je to vetsinou v tom ze jsme slepice. Ja proti tomu bojovala a pochopila ze pokud chlap pije tak se s toho da naopak vice vytezit a partnersky vztah zlepsit. Mam jistotu ze mu nestoji a nezahne. mam jistotu ze padne a chrape zatim co ja si mohu zde psat. mam jistotu ze durhy den prijd eve stejnou dobu s hozpody a padne a znovu si mohu psat. kdyz chci staci zavrcet a mam co chci a on padne do postele chrni a jde zase makat. Tak proc bych si mela stezovat Ja radeji opilce a milence nez byt chuda a blba jako vy.
leden 29, 2011 19:02
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]