O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PORVALI SE PSI, NAŠTĚSTÍ NE DÁMY... PDF Tisk E-mail
Úterý, 29 červen 2010

Dobrý den, prosím vás všechny o názor na vzniklou situaci, která se přihodila v neděli. Mám krátce rodinný dům, který prozatím nikdy nebyl oplocen. Je mj. i problém se sousedem, který nám část pozemku zabral svým plotem, tak se vše zbytečně protahuje. Soused vedle nás má jen plot mezi námi, ale jen příčku, která je jinak volně průchozí.

 

 

 

 

       A vedle souseda bydlí další lidi, kteří také nemají plot a mají velice agresivního psa - což jsem doposud nevěděla. Své dva psy mám v kotci, pokud je pustím volně na zahradu, nespouštím z nich oči. No a tak jsme v neděli dopoledne byli s dětmi na zahradě, mí psi byli volně, když tu vidím, že se k nám na zahradu řítí ten černý pes, který bydlí ob jeden barák. Tak jsem v rychlosti své psy přivolala, "hodila" je do kotce, jenže než jsem stačila přivřít dveře, tak mi menší pes - který ovšem není na ostatní psy agresivní, spíše družný, vyběhl. Byla jsem tedy poměrně v klidu s tím, že ten agresivní je zavřený a tudíž nebude rvačka.

 

 

 

     Podotýkám, že všechny jsou feny. No a tak ta moje malá pomalu šla k tomu černému psovi, který se mi přihnal na zahradu, jenže ten po ní bez varování skočil a začal se s ní rvát. Když moje fena zakvičela, už jsem tam letěla, hodila po té černé zámek od kotce a řvala na ni.

 

     Ta odskočila a běžela se schovat za "paničku" která mezitím v klidu přišla, psa poplácala a mě vynadala, že jsem hysterka, že je přeci normální, když se psi poperou! Tak jsem jí řekla, že to možná jo, ale ne na mém pozemku a že má teda i s tím svým psem odejít. Jenže místo jakékoliv omluvy jsem sklidila vynadání, že je můj problém, že nemám plot! Je tohle vůbec možné?

 

     Mí psi byli na mém pozemku, neběželi ob jednu zahradu, aby napadli jiného psa, takže to nechápu. No, moje fena utrpěla kousnutí do zadní nohy, takže dostala injekci + antibiotika a stálo mě to 650,- Kč. Šla jsem tedy včera za majiteli psa, aby mi vzniklou škodu uhradili, ale pán mi řekl, že musím jednat s dcerou.

 

 

     A ještě řekl, že pes je rváč, že jak vidí kočku nebo psa, jde po nich. Nechápu, jsou si toho vědomi a přitom to nijak neřeší... Na procházky chodí zásadně bez náhubku a bez vodítka, však co, jejich pes je "neohrožený". Je to údajně kříženec labradora a rotwajlera, ale já tam spíše vidím nějakého stafforda nebo něco...

 

     No, řekl, že dcera přijede v úterý, což bylo dnes. Tak jsem tam opět šla, dcera ještě nebyla, ale to už pán spustil jinak - doslova mě "zdupal", že to je můj problém, že jsem je neměla mít puštěné, jinak by se to nestalo... Je to možné? Že nakonec dostanu vynadáno za to, že jim utekl pes? A že chce vidět očkovací průkaz, že jejich pes je taky pokousaný (určitě není, protože ta moje měla opravdu co dělat, aby se ubránila) a že jeho dcera mě stejně pošle do p*dele a že dobře mi tak, když nemám plot. No, později přijela a řekla, že se se mnou vůbec nehodlá o tom bavit, že ona musí taky k veterináři - zajímavé, že dva dny nic neřešila. A že to s ní mám řešit klidně přes policajty.

 

     Jde mi taky o to, že blízko střetu psů sedělo i pětileté dítě, které mohlo být klidně obětí místo psa, kdyby nevyběhl! Jinak tito lidé (respektive jejich pes) toho mají na svědomí více - několik psů, jeden po nekonečném léčení musel být utracen, a údajně už kousnul i dítě. Zaráží mě, že nikdo tuto skutečnost neřeší. Necítím vinu, nebo myslíte, že bych měla? nevím, že jsem měla psy puštěné, ale vše se přihodilo na mém pozemku, takže jsem naštvaná. Kdyby můj pes pozemek opustil a nechal se pokousat tam, asi bych nic nenadělala.

 

     Vše jsem tedy nahlásila na MP a uvidím, jak se to bude řešit. Doufám, že majitelka dostane alespoň pokutu..

 

Uvidíme...

No, tak jsem se tu aspoň trochu vypsala a uklidnila.

Hezký den všem :-)

 

MÍLA

 

 

 

 

Komentáře (31)add feed
veterinarna sprava? : Sipik 2
Skus sa poradit na veterinarnej sprave, alebo niecom ako je u nas sloboda zvierat.
Ti pakovia sa snad spoliehaju, ze ked budu kricat, tak sa nechas udupat.
Boze niektori ludia su strasni magori
červen 30, 2010 07:03
... : Sandra.
Obávám se, že to je bez šance, pes je stále zákonem vnímán jako věc a škoda vzniklá na cizím majetku v hodnotě 650Kč, to není ani přestupek. Ale třeba se platu a policie příjemně překvapí...
červen 30, 2010 07:28
má : vlk
někdo v rodině zbroják? Pak oznámit majitelům, že pokud bude jejich pes na vašem pozemku, tak vzhledem k jeho agresivnímu chování, jste použili akt nutné obrany. Je to smutné, že majiteli zk××××ný pes bude platit za ně.
Pokud zbraň není, tak je jestě druhý způsob, jak se psa zbavit, ale jeho popis by mne asi stál od místních pejskařů krk.
červen 30, 2010 07:35
Obrana proti takovým lidem téměř neexistuje. : Myška
Ano, proti lidem, protože ten pes za nic nemůže. Mílo, tím, že jsi to oznámila na policii jsi udělala dobře. Ale já bych především c nejrychleji vybudovala svůj plot, tak aby nemohlo dojít k dalšími incidentu, ve kterém by dítě už nemuselo být jen přihlížejícím, ale nedobrovolným aktérem.
červen 30, 2010 08:14
V tomhle bychom si měli brát příklad z USA - ale to ne, to je zajímavý! : wendy
Sleduju to občas v telce. Kdo má problémy se svým zvířetem, ať už se o ně nestará nebo je agresivní, přijde zvířecí policie a zvířátko dotyčnému nezodpovědnému majiteli zabaví. Policajti klidně vstoupí na cizí soukromý pozemek a konají. Tak to má byr.

Jinak souhlas s vlkem.
smilies/wink.gif
červen 30, 2010 08:50
Proti : Milene
hulvátům nic nezmůžeš. Na mezilidský vztahy žádný zákon není. Ach jo. Žes to nahlásila je asi dobře ale možná, že ani pokutu nedostanou. Třeba jen nějaké napomenutí. Spíš je to pro příště, až se takových hlášení nakupí více, tak pak možná. Jinak plot by byl dobrý. smilies/wink.gif
červen 30, 2010 10:19
vlk: : opas
Zbroják není nutný... Na rychlokurzy pro cizí psy mám dvouranný perkusní derringer, v něm je 1.5g prachu, ucpávka, hrst kuliček černého pepře a další ucpávka.
Výstřel zblízka je pak pro cizího psa velmi nepříjemný zážitek a když má smůlu, tak mu pár kuliček skončí pod kůží. Nezabije ho to, ale už ho u vás nikdy neuvidíte.

Mimochodem, ani střelba olovem nezaručuje požadovaný účinek - jednou jsem na psa vysypal 8 ran, šesktrát se trefil a zmetek stejně ještě normálně cca 10-20 vteřin fungoval. V boji pěkně dlouhá doba...
Když netrefíte mozek nebo důležitou kost, tak trvá celkem dlouho, než vykrvácí - samotný zásah totiž nebolí.
červen 30, 2010 11:34
Poridit si zbran : Jedubaba
a naucit se strilet. Kdyby mi vletel takovy pes do zahrady, kde mam male dite, byla bych velmi, velmi nebezpecna.
červen 30, 2010 13:07
Pro všechny střelce - : Myška
stříleli byste, pokud by se cizí pes motal blízko vašeho dítěte? Jste si tak jistí pevnou rukou, že nezasáhnete vlastní dítě?
červen 30, 2010 13:13
Já se sice taky počítám mezi střelce, : wendy
ale na psa útočícího na malé dítě bych vzala hůl. Kdo má hůl - psa si najde, znáte to.
smilies/wink.gif
červen 30, 2010 13:24
... : bb2
hm, plot určitě, policie taky, ale jinak to vidím na rozbíhající se problematické sousedské vztahy, to vám tedy nepřeji, za každé oznámení na policii nebo jiné vaše jednání, byť na vaši obranu, bude následovat nějaká chuťovka jako auto objeté šroubovákem, žumpa vyvezená na vaši neoplocenou zahradu v době vaší nepřítomnosti, prádlo na šňůře postříkané (i přes plot) savem apod. Lidi čím jsou blbější, tím jsou vynalézavější v tom, jak druhým otrávit normální život. Děkuji vesmíru za naše normální sousedy.
červen 30, 2010 13:25
Jedubaba : opas
Možná hlavně pro to dítě...
1. střelba na rychlý cíl je obtížná
2. musíš si neustále hlídat "pozadí", abys nesundala o pár bloků dál třeba cyklistu
3. odražené střely jsou nevyzpytatelné
4. i když se trefíš, střela prolétne skrz a platí bod 2. a 3.
5. pokud nebudeš střílet na trávníku, střely ti rozflákají dlažbu, udělají díry do omítky i jinam.
6. nepoznáš, že jsi se trefila, ani průstřel srdce nemusí psa nutně na místě zastavit. I v takovém případě zůstane v mozku a svalech dost kyslíku na cca 10 vteřin plné činnosti. Spočítej si 10 vteřin a představ si, jak moc ti za takovou dobu může pes ublížit.
7. střelba je velmi hlučná činnost, můžeš sobě i dítku vážně poškodit sluch
8. ze střelných ran je hodně krve a střeva rozhozená někde na zbytcích dlažby taky nic moc.

Osobně jsem názoru, že pes je s pistolí větší problém než člověk. Už proto, že nerozumí hrozbě zbraní a střelba je tak daleko pravděpodobnější.

Na psa zkus zvážit spíš teleskopický obušek, hrozbě klackem pes rozumí velice dobře.
červen 30, 2010 13:39
bb2 : opas
Proto bydlím na polosamotě, nejbližšího souseda mám tak 150-200m smilies/grin.gif
červen 30, 2010 13:44
Mílo - jinak, ta černá fena od sousedů nemusí být nijak přehnaně agresivní. : Myška
Pravděpodobně, pokud vlastníte rodinný dům krátce, byla na území první, tudíž ho pokládá za své teritorium, a vaše feny za vetřelce. Nahrává tomu absence plotů, tudíž se tato fena mohla a taky asi pohybovala na celém území, tedy i na nyní vaší zahradě, a nikdo a nic jí v tom nebránilo. Nyní je situace jiná.
V prvé řadě by si ji měli zabezpečit její majitelé, a zabránit jí, aby se pohybovala volně na okolních pozemcích. A měli by jí vymezit její území, nejlépe plotem. To po nich můžete chtít, ale zřejmě neuspějete. Je to běh na dlouhou trať. Takže pro bezpečnost vaši, vašich dětí a psů, je nezbytné zabezpečit si svůj pozemek - oplotit.
Fena nemůže za své chování, nemůže za to, co ji její páni nenaučili.
červen 30, 2010 14:09
To je ale lidi hrozný, jak jste bezmocní proti podobným exotům : wendy
slušnost pokládají za slabost a když to řešíte po zlém, jste potrestáni i vy, nebo jenom vy! kde to jsme ?

červen 30, 2010 14:27
... : mia
u nás řeší volné pobíhání psů vyhláška obce. Pokuta za nedodržení je třicet tisíc. Pokud vím, tak podobné případy se řeší v komisích veřejného pořádku při Městském či OU. Jinak plot určitě Mílo, protože Ty sama píšeš , že i jeden z Tvých psů je agresivní.
červen 30, 2010 14:29
Děkuji za podporu všem :-) : MÍLA - autor
Ke zbrojáku - má ho chlap - je myslivec smilies/wink.gif v tu neděli byl v práci, nemít zbraň řádně zabezpečenou, asi bych ji použila smilies/cry.gif měla jsem vážně vztek a v ten moment ani nejmenší pud sebezáchovy, kdyby pes neodběhnul, asi bych ho dodělala holýma rukama...
Jo, je to smutné, že se to takhle hrotí se sousedy, ale sna nedojde na žádné výše zmiňované naschvály. Teď čekám jen na to, až si přímý soused posune svůj plot, kterým zabírá náš pozemek a pak se hned dáme do výstavby plotu.
Můj pes, o kterém píšu, že je agresivní, tak poslechne na přivolání na slovo, a když už jsou puštěni, tak z nich oopravdu nespouštím oči, jen když slyším, že někdo jde, tak je beru, kdyby náhodou měli psa. Ale tím nechci říct, že bych byla bez viny 100%. Jen mě prostě zamrzelo, jak se k tomu ta dotyčná postavila, místo omluvy vynadání a konec. Policajty chtěla sama, tak uvidíme. Dnes jsem byla přizvána k podání vysvětlení nebo jak se to přesně nazývá. Byli teda řekla bych na mé straně. Já jsem řekla, že ani já jsem asi ty psy neměla mít puštěné, ale oni právě řekli, že se to stalo na mém pozemku a pes utekl jim a ne mi...takže u nás je taky volné pobíhání psů zakázáno a řekla bych, že tím se MP zabývá asi ze všeho nejraději smilies/wink.gif, takže třeba dostane alespoň pokutu když už nic. To jsem jim i řekla, že 650,- Kč ať si nechá, ale že ať ji alespoň napomenou, nebo dají pokutu. Nehledě na to, že si nemyslím, že by pes byl řádně přihlášen, ale to se mohu také mýlit.

Taky elektrický paralizér by nebyl marný a asi by to bylo okamžité zrušení psa. Jenže jak píšete, pes za to nemůže, že majitelé nejspíše nevědí zhola nic, jak se psem zacházet.
Nejhorší je, že my chodíme ven s náhubkama a na vodítkách, tak jsem si říkala, že kdybychom šli v tu dobu zrovna z procházky, tak to mohlo dopadnout katasrtofálně - děti by se za mě schovaly a psi s náhubkama by se nemohli ani bránit smilies/sad.gif Takže i kdybych je na svém pozemku měla na vodítku, bylo by to asi ještě horší...

Mimochodem, dens jsem se vracela z procházky a pes opět volně pobíhal po jejich zahradě...tak mě viděl soused a aspoň na ni houknul, ať si ji chytne, ještě že tak...neponaučitelná osoba. Plot je třeba a asi bude plný a hodně vysoký smilies/wink.gif smilies/grin.gif
červen 30, 2010 20:29
... : Sandra.
Upřímně řečeno, nedokážu si představit, co může se sousedskými vztahy udělat to, když sousedovi zastřelím psa, jak tady mnozí navrhujete. Pokud to není vyloženě situace, že pes agresivně útočí na dítě, tam není nad čím přemýšlet, tak bych si tedy sakra rozmyslela vážně zranit či zabít sousedovic psa. Je nasnadě, že by mě pak ten člověk nenáviděl a mít za souseda magora, co mě nanávidí, asi bych začla přemýšlet o náhradním ubytování...
červenec 01, 2010 00:43
Ono by možná stačilo, aby sousedi věděli : wendy
že tu zbraň máte, legálně drženou a že v krajním případě...přece by nechtěli přijít o psa.
Je lepší řešit věci v klidu, slušně, bez násilí, protože násilí plodí další násilí - ale když ono to někdy nejde...,
červenec 01, 2010 07:28
K Opasovu příspěvku pro Jedubabu: : Sinix
Ještě dodám, že po každé střelbě následuje vyšetřování. Pokud je to se sousedy na kordy, můžeš si být jistá, že budou tvrdit, že jsi zbraň použila neoprávněně a že se nejednalo o nutnou sebeobranu. Možná na tebe i podají trestní oznámení pro pokus o poškozování cizí věci (tak se kvalifikuje zabití cizího zvířete). Budou argumentovat, že jsi mohla trefit i je atd. Než by se to vyšetřilo a než by případně proběhl soud (nebo správní řízení pokud by to kvalifikovali jako přestupek), měla bys plus-mínus na rok o zábavu postaráno...
červenec 01, 2010 11:48
Sinix: : opas
To zase ne...
Já jsem odstřelení psa nikdy nikomu nehlásil. Tiše jsem ho pohřbil a hotovo. Jo, neohlášení střelby je přestupek, ale není žalobce, není soudce.

Že se u nás na zahradě ozývala střelba není nijak neobvyklé, třeba z flobertek si můžeš střílet po libosti a jen málokdo pozná podle vzdálené rány z čeho to bylo.

červenec 01, 2010 13:16
Opasi, : Sinix
ty třeba ne. Ale pokud jsou tam sousedské vztahy na bodu mrazu a ona by vytáhla zbraň na jejich psa a vystřelila (jestli by se trefila, nebo ne, je teď vedlejší), je to dobrý způsob, jak jim zavařit, ne? Lidé jsou schopni daleko horších věcí, když dojde na sousedskou válku.

Spousta jiných lidí by to hlásila. Ale ber to jako spekulaci, pouhou teorii...
červenec 01, 2010 13:29
Sinix: : opas
Funguje to i obráceně. Kamarád měl za sousedy nějaký dementy. Tak jsme u něj na zahradě uspořádali sraz, přijelo snad 30 lidí se zbraněmi.
Na stolech různé brokovnice, pušky - i jednoho Scarabea jsem si tam mohl osahat. Pistolí a revolverů hromada, k tomu závody ve střelbě z 6mm flobertek.

Sousedi oči navrch hlavy, hned volali policii co že se tam děje. Policie přijela, kluci poseděli, zkoukli zbraně, ujistili se že nechlastáme a zase odjeli.

Od tý doby má kamarád od sousedů pokoj a po vsi se o něm vykládá, že je to nějaký utajený mafián a má podplacenou i policii smilies/grin.gif

červenec 01, 2010 13:45
tato akce, opasi, se mi velice líbí : wendy
i to je cesta jak na dementy. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
červenec 02, 2010 07:04
Jo, Opasi, : Sinix
souhlas.

Souhlas i s Wendy, akce se povedla. Jenže na druhou stranu, nikdy nevíš, na koho narazíš. Někdy jsou to dementní sousedi, jindy dementní ozbrojení sousedi. Na čele to bohužel nikdo napsané nemá...
červenec 02, 2010 09:35
Sinix : opas
Upřímě si myslím, že dementní ozbrojený soused je lepší než neozbrojený. U takového máš aspoň jistotu, že splňuje kritéria pro vydání zbrojáku.
Kriminalita pácháná legálně drženými zbraněmi je totiž dlouhodobě limitně blízká nule.
červenec 02, 2010 12:59
lidská blbost je nekonečná :-( : MÍLA - autor
No, střílet prozatím nic nebudu - leda majitele, protože co předvedli před chvilkou mi hnulo žlučí! Pustili mi toho psa na zahradu a ten přiběhnul ke kotci a štěkali na sebe. Než jsem vyběhla, už si ho vedli pryč, ale být poblíž, tak to ten pes schytal :-( alespoň lopatou. No, dokážu si představit, co se tu děje, když jsme v práci :-( chudáci psi...(moji pochopitelně).

Včera večer ten pes sám běhal po cestě. No, je to mazec, když někdo kdo vlastní TAKOVÉHO psa, tak tu řadu na rozum neměl ani snahu vystát...
červenec 02, 2010 18:12
Mílo, že pes přiběhne ke kotci, a štěká na psy v něm, je, odmyslíme-li si, že je to na vašem pozemku, normální. : Myška
Jako by štěkal u plotu, a to by ti snad normální připadalo. Ty bys klidně tu cizí fenu látla lopatou a přitom to, co dělá, je normální psí chování. Jak má ten pes vědět, kde je hranice za kterou nesmí, když nemáte plot? Prostě oploťte si svůj pozemek, cizí fena k vám nebude moci, a budeš mít pokoj.

červenec 04, 2010 12:22
Myško, souhlas, ale když B, tak i A : bb2
čili za B - Míla by si měla rychle oplotit pozemek, pokud nechce nezvané návštěvníky, protože i když by tam nikdo neměl lézt ani bez plotu, tak je to jistější, jelikož zvěř ceduli "soukromý pozemek,vstup zakázán" nemusí tak docela rozumět.

a za A - sousedi musí zabezpečit psa tak, aby nelítal volně po okolí - a to především.

Nemám povinnost oplotit si cokoli, můj neoplocený pozemek nikoho neomezuje, pokud z něj nebudou utíkat zvířata apod.
Každý má ale povinnost zabezpečit své zvíře tak, aby neobtěžovalo okolí.
červenec 04, 2010 17:02
bb2, jasně, sousedi by si měli zabezpečit svého psa, samozřejmě. : Myška
To jsem psala už ve svém prvním příspěvku k tomuto tématu.
Ale pokud nechci, aby se někdo pohyboval po mém pozemku, oplotím si ho. Vytvořím překážku a jasně definovanou hranici jak pro lidi, tak pro psy.
červenec 04, 2010 22:33
Neměl by sousedku : Macesska
někdo upozornit, že psa mimo vliv vedoucího (=majitele/cvičitele), vzdáleného přes 200 m od nejbližší nemovitosti, by jí mohl nějaký člen myslivecké stráže zastřelit pod trapnou záminkou, že pejsek štve zvěř?
Ono když pejsek běhá po vsi bez dohledu a třeba se něčeho lekne, tak je těch 200 m za vsí jen to hvízdne... A pejskaři by si měli navzájem pomáhat aspoň dobrou radou a informací smilies/wink.gif

No, a kdybyste třeba měli v zahradě jedovaté návnady na krysy, tak je taky vhodné sousedy upozornit, co kdyby náhodou, žejo. (Páč vaši psi jsou určitě cvičení tak, aby nesežrali, co kde najdou.)

Halt blbec je nebezpečný ze všech stran - aspoň je šance, že tohle se vyřeší postavením plotu.
červenec 07, 2010 12:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]