O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NA DÁLNICI 160 PDF Tisk E-mail
Středa, 14 březen 2007

 Dnes mě uhodil do očí titulek "160 na dálnici". Čeho dosáhneme zvýšením nejvyšší povolené rychlosti na dálnici? Kolik času ušetřím, když pojedu rychleji? Na úkor čeho? Budeme jen více spěchat, abychom toho stihli ještě více a tak se ještě víc a víc honili? Když pojedu po dálnici nějakých 100 – 200 kilometrů, ušetřím si jen pár minut, pokud nenarazím na nějakou zácpu, nehodu nebo uzavírku. 

 

 

 

 

 

     Ovšem za jakou cenu?

 

     Zvýší se mi brzdná dráha skoro o 100 metrů a teoreticky budu vystaven riziku více dopravních nehod, které mě mohou potkat nebo je sám způsobím. Stojí nám to za to?

 

      „Ministerstvo dopravy návrh vloží do novely zákona o silničním provozu v druhé polovině roku. Změně by měla předcházet diskuse mezi dopravními odborníky. Týká se to především nejvytíženější dálnice v Česku – D 1 z Prahy do Brna a Olomouce.

    

      Tady by řidiči mohli jezdit „stošedesátkou" jen v nově postaveném úseku mezi Vyškovem a Mořicemi. Jinde by platila dosavadní povolená rychlost. Zvýšení rychlostního limitu na dálnicích se zvažovalo už v souvislosti s přijetím nového silničního zákona, který platí od loňského července, nakonec se vyšší rychlost na dálnicích prosadit nepodařilo."

 

CO VY NA TO – KAMARÁDKY A KAMARÁDI?

 

Pavla Vodoměrka

 

 

Komentáře (2)add feed
prima nápad : Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
aha takže bych snížil rychlost na 90 Km/h. Pojedu vlastně jen o pár minutek dýl a zkrátí se mi brzdná vzdálenost o 1/2 a šance na přežití havárie se několikrát zvýší. Navíc toho míň stihnu, takže budu i míň spěchat :-). A toho ušetřenýho paliva a emisí.....a to snížení hluku..... navíc bude v autě i míň foukat z větrání, takže nastydne míň lidí a ušetří se na neschopenkách..... paráda....
No a co chodit pěšky? Lidský reflexy jsou stejně uzpůsobený jen na lidskou rychlost a budu pomalejší, takže budu i míň spěchat, zabít se prakticy nemůžu, brzdná vzdálenost tak 30 cm a i když nedobrzdim tak si jen natluču nos. No a když ani nevstanu z postele tak mám brzdnou vzdálenost 0, spěchat nebudu mít kam a nehoda se mi nestane.
Lidi nevstávejte z postelí....
duben 23, 2009 10:14
... : Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
a druhý pohled
Proč by mi měl zákon bránit jet 160? kdo nechce může jet přece pomaleji. Nehody na dálnici vznikaj stejně z nepozornosti a kdo jede rychlej tak bude asi pozornější než ten kdo se vleče. Nepřijde mi že bych tím někoho ohrožoval, nebo omezoval a jestli je to rozumné už je moje soukromá věc , kterou bych neřešil zákonem. To by se moh vydat zákon, že lidé musí chodit v botách....je to přece rozumné a o moc lepší než chdot bos....
duben 23, 2009 10:19
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.
[CNW:Counter]