O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VÝŽIVNÉ A DOSPĚLÉ DĚTI PDF Tisk E-mail
Středa, 23 prosinec 2009

Zdravím všechny vespolek. Mám dotaz: mám dceru 19 letou. Tento rok se údajně vyučila a  údajně pracuje; poslal jsem soudu žalobu na ukončení výživného, ale odpověď nikde. Tak nevím - co teď platit dál? Když platit přestanu, tak může na mě přijít exekuce, prokáže se, že třeba studuje a já jako otec jsem v pytli.

 

 

 

 

     Stejně tak syn už je taky plnoletý, sice v prvním ročníku, ale zase nevím, komu posílat peníze? Naposledy soud, když byly oba nezletilí, to určil k rukám matky, ale co teď? Jedno vím - už jsou oba dospělí, tak by podle mě měli nějak to všechno sepsat úředně,  kam nyní chtějí posílat peníze.

 

     Jen tak tvrzení v telefonu, že chtějí, aby to dostávala jejich matka, je neprokázatelné, tím se nikde neprokážu. Vůbec nevím, co dělat.

 

Děkuju vám za odpověď,

Ruda

 

 

ODPOVĚĎ:

 

Milý Rudo,

 

      tady, na Kudlance, v rubrice "VÝŽIVNÉ", je tohle všechno vysvětleno několikrát, hodněkrát. Mj. koukni se tady, do levého sloupce, pod "SOUVISEJÍCÍ". Takže doporučuju se podívat; ale jinak ti to - jen zhruba - shrnu:

 

    Bohužel, je všechno tak nastaveno, že nejsou povinni ti sdělovat, že dcerka dostudovala a vydělává si. Ale - i kdyby si nevydělávala, je to stejné, pokud studium dokončila. Vřele ti tedy doporučuju si tohle zjistit sám. Budeš si to muset nejlépe "obšlápnout", zeptat se. To pokud se týká tvé dcerky.

 

     Ohledně studujícího syna: dnem dospělosti posíláš výživné jemu, tedy na jeho jméno. Co s tím udělá, pokud studuje, je už jeho věc, pochopitelně, pokud peníze přijdou na jeho potřeby.  Takže, i kdyby ti řekl do telefonu, abys to posílal třeba babičce, posílej to jedině a nikdy jinak - na jeho jméno, na jeho adresu.

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (82)add feed
no....nejlíp by bylo : alena puntíkovaná
se zeptat těch dětí....jo a chtěj po nich každých půl roku potvrzení o studiu - to ti dát mesí, neboť to potřebuješ kvůli daním. A divím se, že to potvrzení po tobě před tím nikdo nechtěl. Jinak, pokud nestudují a jsou plnoleté - tvá vyživovací povinnost končí, pokud studují, je nutno to prokázat.
prosinec 23, 2009 01:42
Rudo, : NČ
co si kde s kym povidáš nebo telefonuješ, je sice hezký, jenže uplně naprt!
Nebuď línej, napiš pár doporuč. dopisů S DORUČENKAMA (každýmu zvlášť a ještě kopie jejich matce - pro informaci) ve smyslu, že, vzhledem k jejich plnoletosti a s tim souvisícíma změnama, je vyzýváš k písemnejm vodpovědím na tvý votázky a požadavky (zejména tedy doložení trvajícího studia anebo aspoň informaci, kde študujou aby sis to mohl vověřit). Vodpověď chtěj do určitýho data, řekněme nejdýl do 30ti dnů s tim, že pokud nevodpovědí, budeš předpokládat, že na tvý výživný dál nereflektujou. Asi vodpověděj a pak se podle toho zařiť. Pokud nevodpověděj, zaskoč s kopiema těch svejch dopisů a podacíma lístkama za právníkem a chtěj, aby tě bezchybně z povinnosti vyvázal. Kdyby ses na právníka vyprdl a bez důkladný právní porady jen přestal platit, mohl bys něco pohnojit.
Povídat si můžeš s kdekym co chceš ale když jde vo prachy, tak bez papírů a potvrzenek vo doručení ani ránu!
prosinec 23, 2009 06:42
předpokládám, že otec ví : alena puntíkovaná
kde a jak dlouho studují jeho děti. Pak není problém kontaktovat sekretariát příslušné školy a vyžádat si potvrzení o studiu. Pakliže děti studují, není co řešit. Pakliže již nestudují, nechá si vystavit potvrzení o ukončení studia. Toto si ofotí a jednu kopii přiloží ke každému doporučenému dopisu, v něwmž bude informovat své děti, že od toho a toho data, na ně přestává platit. No ale asistence právníka nezaškodí. Ale jestliže má ten otec své děti skutečně rád, zajímá se o ně a je s nimi ve styku - tedy ne pouze telefonickém - pak výše uvedené věci ví a nemusí je zjištovat. Pak ovšem nechápu, kde je problém.
prosinec 23, 2009 07:32
AB, by mě zajímalo, podle čeho už zase předpokládáš? : NČ
já z napsanýho nemusim předpokládat, nýbrž vim, že vo holce von ví jeden velkej prt! Nic jinýho k dispozici nemáme ani já ani ty.
"...se údajně vyučila a údajně pracuje..."
prosinec 23, 2009 07:46
aleno, omyl : mura1
jo a chtěj po nich každých půl roku potvrzení o studiu - to ti dát mesí, neboť to potřebuješ kvůli daním.

potvrzeni o studiu kvuli danim by potreboval pouze v pripade, ze by pozadoval slevu na dani a tu by mohl pozadovat pouze v pripade, ze s nim deti ziji alespon castecne ve spolecne domacnosti. coz neziji, jak vyplyva z dopisu.
prosinec 23, 2009 08:02
bodka : Sipik
Alenka, Ninkin otec zije v tom istom meste kde my a myslis ze vie, kde chodi Ninka do skolky? tiez to moze len predpokladat...
prosinec 23, 2009 08:18
No právě - o tom mluvím : alena puntíkovaná
jak je možný, že takovou základní věc neví? Nebo vy taky nevíte, kam choděj vaše děti do školy a zda vůbec? Já to teda věděla zatraceně dobře. Co je to teda za otce?
prosinec 23, 2009 10:27
AP : NČ
Von nejni ty. Každej nejni tak dokonalej. Třeba dokonce nesnáší kočky....
prosinec 23, 2009 10:30
Na to, aby se někdo zajímal o své vlastní děti : alena puntíkovaná
nemusí milovat kočky. I nedokonalí rodiče se o své děti starají, vědí, kam chodí do školy, jak se učí, které předměty jim jdou, ve kterých plavou, jaké mají známky, jaké mají koníčky,co dělají ve volném čase,jak a zda njim třeba nemůže nějak pomoct a podobně. Na to fakt člověk nepotřebuje být nijak dokonalý. Stačí, že má své děti rád. Nedá mu to samo, aby se nestaral.
prosinec 23, 2009 10:36
Je tak těžké pochopit, že ne každý rozvedený otec má se svými dětmi tak dobrý vztah, aby o nich věděl všechno? : Myška
Aleno P., přece nikdo z nás neví, jak to je. Jsou otcové, kteří se o školu dětí nezajímají ani když s nimi žijí pod jednou střechou. Neříkám, že je to správné, protože to správné není, ale je to tak.
Nemůžeš všechny poměřovat sebou.
prosinec 23, 2009 11:13
Souhlas - : Marie1
ano, jsou otcové, pravidelně platící, kterým však jejich děti nemají potřebu cokoliv dávat naa vědomí.
A pochybuju, že by je k tomu někdo mohl donutit.
Podle návodu si to všechno zajisti, zdokladuj a pak, podle toho plať.
prosinec 23, 2009 11:35
a proč vlastně tu potřebu nemají? : alena puntíkovaná
A ten otec tu potřebu taky nemá? Hele, platí on na svoje děti nebo na cizí? Pak bych jeho nezájem pochopila. Podívej, té dceři je devatenáct. Dá se předpokládat, že ukončila střední školu. Ta trvá čtyři roky. To mu opravdu ta dcera nestála za to, aby se celé čtyři roky nezajímal, co s ní vlastně je? Co když ho potřebovala? Co když potřebovala jeho pomoc? Já to nepíšu, abych se do někoho navážela, jak mě tady obviňujete - ale , abych pochopila, jak něco takového mohou nějací rodiče vůbec dopustit. "Prý pracuje" - to on ani neví kde? A co dělá? A jestli se jí práce líbí? No, hlavně, aby se finančně chudák nepředal. Že bychom na něj uspořádali sbírku, když jsou ty Vánoce, aby nezemřel hlady?
prosinec 23, 2009 12:13
Bodka : Sipik
Bodka, ale ono to tak na svete je. Absolutna vacsina slobodnych matiek nie je vobec v styku s otcami ich deti, pretoze otcovia o svoje deti nemaju zaujem. No a zda sa, ze je aj ista skupina otcov, pre ktorych rozvod znamena odchod od celej rodiny, nielen od manzelky.
Tak to neries. Tu ich nenapravis.
prosinec 23, 2009 12:45
AP - ty otázky dávej otci, pokud by ti je chtěl odpovědět, ovšem. : Marie1
Jenže tady v tom jeho dotazu jde o něco jiného.
Neměli bychom se tedy držet tématu? Mám pocit, že porcuješ něco, o co dotyčný vůbec nestál.
prosinec 23, 2009 13:10
Já nechci nikoho napravovat : alena puntíkovaná
na to už je pozdě. Hele, teď třeba budou Vánoce. Chceš snad říci, že ten vzorný otec svým dětem nedá žádné dárky? No, já zapomněla - von na ně platí. No - ale zas by to byla příležitost, jak se s dětmi sejít a popovídat si s nimi. Třeba by ho to vyšlo levnějc než právník a určitě by se dověděl spoustu věcí, které by mu ani ten právník neřekl. a stálo by ho to třeba jen zmrzlinovej pohár, nebo lístky do bijáku. Já totiž nemůžu pochopit, jak to, že mu ty děti celá ta léta nechyběly. Jinak, mám v peněžence třiadvacet korun v drobnejch. Takže, až budete dělat tu sbírku, tak dejte vědět, kam to mám poslat - aby náš vzor otců nechcípl hlady, ještě než stačí poslat další alimenty.
prosinec 23, 2009 13:11
No a komu je jako dávám? : alena puntíkovaná
to on to sem dal a ty příspěvky už nečte? Já se snad tématu nedržím? Nejedná se tu snad o jeho děti? a o čem jiném je tady řeč, než o těch dětech? Nicméně, já pořád čekám, že se ozve a že vysvětlí, že byl třeba čtrnáct let v komatu a alimenty mu strhávali z nemocenský...nebo tak něco, co by daný stav mohlo objasnit.
prosinec 23, 2009 13:16
Bodka :-)))) : Sipik
chichi...
som sa dobre zasmiala
Ty si pripad, fakt
Ale mas pravdu, cloveka by to aj nasralo, ze ti chlapi maju na haku vlastne deti a ze jedine co ich trapi, su alimenty, ale kasli na to, dobre?
Lebo sa len nasrdis, svojmu srdcu zle urobis, no treba Ti to?
Myslis ze ked nevie ci este chodia do skoly, tak by vedel kupit darcek?

prosinec 23, 2009 13:55
pak nechápu, proč se stará o pár kačřek nějakejch : alena puntíkovaná
alimentů, protože za dárky, cukrárnu, biják, společné dovolené a tak podobně by dal určitě víc.
prosinec 23, 2009 14:42
všimli jste si, jak ti Slováci jsou něžnější : alena puntíkovaná
a emotivnější než my? "Nasrdíš" - to je přece krásný slovo,významově spojené se srdcem a potažmo s láskou....Čech by řekl "Nase*eš"/což je významově spojeno s úplně jiným orgánem/.
prosinec 23, 2009 14:46
... : mikin
Lebo sa len nasrdis, svojmu srdcu zle urobis, no treba Ti to?

Ja slovenstinu miluju. A to myslim uplne vazne.
prosinec 23, 2009 17:34
Kamarádka má velký byt a tak pronajímá pokoj : alena puntíkovaná
jednomu maldému kuchaři původem ze Slovenska. Je to strašně milej kluk a pořád uklízí, meje okna, luxuje a tak.Kamarádka chodí o francouzských holích a tak jí i žehlí a všelijak jinak pomáhá. Když jsem tam tuhle zašla, tak nám udělal vynikající kafe a dotáhl koš s vyžehleným prádlem. A vykládal, jaký jsou to nervy tady získat pracovní povolení atd. Tak mu říkám:"Vidíte, kdybyste bývali neblbli s pomlčkama, s dvojdomkama a s hvězdičkama, tak jste tyhle problémy neměl. Kdybyste ty prachy, co vás stál Mečiar, Čarnogurský a tyhle magoři, vrazili do televizní reklamy a pouštěli spoty typu:"Česká děvčata, vdávejte se za slovenské chlapce -.luxují, žehlí, myjí okna, dělají výborný kafe a je s nimi legrace." - tak vám to tady mohlo dneska všecko patřit. Čeští chlapci jsou líný jak vši a u žehličky je neuviš od kolébky k rakvi.Ty tak akorát na fotbala do hospody.....naprosto bezkonkurenční prostředí jste mohly mít. A český holky jsou hezký, pracovitý a uměj dobře vařit A ty parchanti si toho ani nevážej a zahýbaj jim." No smál se jak blázen a řekl, že na tom něco je a že si teda začne hledat nevěstu tady. No, když nic jinýho, tak ta holka bude mít kuchaře v domě, což znamená, že ani ona, ani jejich děti nebudou hladovět. Vím o čem mluvím, moje babička byla kuchařka. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 23, 2009 18:08
sorry : alena puntíkovaná
oprava:"naprosto bezkonkurenční prostředfí jste mohli mít" - omlouvám se...a jak by nám krásně rozkvetl náš jazyk - místo na*raná bych byla dneska nasrděná a hned by mi bylo lépe. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 23, 2009 18:11
Aleno P. asi jsi příspěvek v 18:08 psala tak trochu s nadsázkou, ale co je moc je moc. : Myška
V mnohém jsem s tebou dřív souhlasila, ale to tvoje házení všech do jednoho pytle už mi začíná vadit. Takže Slováci jsou pracovití, piglují domácnost, vaří, žehlí, myjí okna... Všichni?? A Češi jsou líní, zajímá je jen fotbal a hospoda... Všechny??
Popřemýšlej o tom.
prosinec 23, 2009 18:41
no máš pravdu Myško : alena puntíkovaná
semtam se njěká výjímka najde...to je pravda, ale jak tak čtu příspěvky místních pánů zde na Kudlance, tak to s tou nadsázkou zas až tak zlý nebude.
prosinec 23, 2009 18:50
Teda Aleno, ty si fakt myslíš, že se Češi a Slováci tak odlišují? : Myška
Že v Hodoníně jsou líní fotbaloví a hospodští fanoušci, a o pár kiláků dál v Holíči jen pilné včeličky piglující domácnost??
prosinec 23, 2009 19:15
Mysko : mikin
mas recht. Schopnost pani Puntikovane nahazet vsechno a vsechny do jednoho pytle je uzasna. Jeste, ze podle ni existuji vyjimky.
No - doufejme, ze i ona sama je vyjimkou...... smilies/wink.gif
prosinec 23, 2009 19:28
Ale já přece nejsem : alena puntíkovaná
český chlaúec - ba ani slovenský. Nicméně českého chlapce dpbrpvplně luxovat, žehlit nebo mýt okna, jsem ještě neviděla. - A že jich znám hodně.
prosinec 23, 2009 22:32
a ten otec roku, co sem napsal dotaz : alena puntíkovaná
jak nemuset platit na svý děti, přičemž sám neví zda a do které školy chodí.....tak tenje ĆECH!
prosinec 23, 2009 22:34
aby zas nedošlo k nedorozumění : alena puntíkovaná
já nevím co se děje v Holíči, nebo v Hodoníně - nikdy v životě jsem tam nebyla. Ten kluk, co bydlí v podnájmu u mé kamarádky, za ten podnájem samozřejmě platí - a ne málo.I přesto přese všechno, když vidí, že jeho "bytná" mizerně chodí /o berlích/, tak se jí snaží pomoci i jinak. Nemusel by...ale udělá to a dobrovolně, nikdo ho k tomu nenutí. V mých očích tzen člověk reprezentuje svůj národ - a taky to tak patrně cítí. Jestliže můj národ reprezentuje výše uvedený vzorný otec, nebo zde přítomný /teda dneska ne/ pán, kterému je zatěžko uvolnit v metru místo pro invalidy a považuje to za nepatřičné obtěžování a za zneužívání situace a zdravotního stavu na straně příslušného invalidy.....nermluvím o takových samozřejmostech, jako pozdravu, poděkování , podržení dveří a podobně.....tak to nás tedy potěš pán bůh. A přesně vím, že mi teď napíšete, že kamarádka od něho dostává za nájem, takže má prachy na to, aby si na podobné práce zjednala. To zajisté...ale tady jde o něco, co našim pánům ve valné většině chybí, ba dokonce někteří ani netuší, že něco takového vůbec existuje....tedy vstřícnost a empatie. Je mi jasný, že mě zase napadnete - na to už jsem zvyklá - ale v této zemi moc zdvořilých, citlivých a ochotných mužů nepotkáte. A když, tak většinou nejsou místní. Míastní jsou ti, co nutěj své milenky, aby se harcovaly sto kiláků do horoucích pekel, aby si oni mohli zašukat, nebo pán - abych nebyla od tématu - který netuší, zda jeho děti vůbec do nějaké školy chodí a už vůbec už neví do jaké.
prosinec 23, 2009 22:55
když už jsme u toho jednoho pytle : alena puntíkovaná
a u tématu tohoto příspěvku, tak jistý gentleman ze Žižkova napsal doslova:"nýbrž vim, že vo holce von ví jeden velkej prt!" A měl pravdu. A NIKOHO Z VÁS - ani ty, kteří o sobě tvrdí, že jsou dobří otcové - to nejenže nezděsilo, ale dokonce vás to ani nezarazilo. Jediný důvod této skutečnosti může být jen ten, že takové chování je v této zemi běžné a naprosto normální. A já fakt nevím, jak je to v Holíči, ale v Čechách a na MOravě jsou otcové MUŽI. A ani jeden z nich se nozval , byť měl napsat to, co jsem napsala já. Žádný se toho otce roku nezeptal, jak je to možné a co sakra celá ta léta dělal. Naopak, akorát jste mu, chudákovi, radili, aby si vzal právníka, aby proboha nemusel svým dětem - na které jasně zvysoka kašle - dát o korunu víc. No budiž mu to přáno....já upřímně doufám, že i v tomto případě boží mlýny zamelou a dětičky mu to vrátí i s úroky.
prosinec 23, 2009 23:32
Aleno P. to je marnost nad marnost. : Myška
Ty znáš jednoho Slováka, který náhodou pomáhá své nemohoucí bytné. Neznáš všechny Slováky, neznáš všechny cizince, a tím míň o nich můžeš říct, že jsou lepší než Češi, které taky všechny neznáš.
Kdyby muži soudili české ženy jen podle tebe, co by asi řekli?
prosinec 23, 2009 23:41
ano, podle toho kluka soudím na celý národ : alena puntíkovaná
možná je to chyba - ale neznám jediného čecha, který by byl ochoten dělat to, co on. A většina cizinců , které jsem poznala, se chovala k ostatním o sto procent lépe, než většina čechů, které jsem poznala. Neznám všechny Slováky, ale ti co znám, JSOU LEPŠÍ než konkrétní Češi, které znám. Myško, tobě fakt přijde, že je v pořádku, že otec devatenáctileté dcery se vůbec nezajímá o to , co s ní je? Jestli je v pořádku, jestli třeba není nemocná, jetli jí nic nechybí, jestli něco nepotřebuje, aby se nechytila nějakého grázla, který by jí udělal ze života peklo. Co bude, když se holka bude chtít vdávat, jestli ji práce , co dělá baví, jestli by jí třeba nemohl sehnat něco lepšího....atd. atd. A ten pán není cizinec. A jestli ti tohle přijde v pořádku a naprosto normální, tak to znamená jen tolik, že se takto chová ke svým dětem většina českých mužů. a právě proto se nikdo nad tím nepozastavuje - ani ty ne.A pokud by cizinci soudily české ženy jen podle mě - tak o to nemám strach. Myslím, že by v tomto případě české ženy akorát stouply v ceně. Dokázala jsem uživit nejen sebe, ale i svou rodinu a postarat se o své děti, jsem opravdu dobrá kuchařka a nemám jazykové problémy...a slušné zacházení dovedu ocenit. Já si myslím, že bych zase nedopadla zas až tak nejhůř. Jako mladá jsem bývala i hezká - v jednašedesáti ode mne nelze očekávat, že budu vypadat jako sexbomba. A zcela určitě jednám na rovinu a nikdy jsem nikoho nepodrazila.
prosinec 23, 2009 23:55
Aleno P. jak víš, že se o své děti nezajímá? Co když se zajímá a zajímal, ale co když se jeho zájem nesetkává a nesetkával s odezvou? : Myška
To přece nevíme. Nedokážeš si to představit?
Já ho nechci bránit, neznám ho.
Ale při tvém názoru na české muže se dost divím, že jsi potřetí vdaná za Čecha. A nezapomeň, že i ty jsi porodila a vychovala dva české muže. Tedy lenochy zajímající se o fotbal a hospodu.

prosinec 24, 2009 00:12
¨no to si fakt nedovedu představit : alena puntíkovaná
kdyby svým dětem projevoval pozornost a lásku a vůči své ex porozumění a vstřícnost a nedopouštěl se podpásovek a naschválů, tak se jeho zájem s odezvou zaručeně setkal.a taky jde o to, jak dlouho musely jeho děti čekat na to, až se on začne zajímat.A z dotazu taky nevyplývá, že by ho taky zajímalo něco jiného než prachy. Ano, jsem potřetí vdaná za Čecha - takže vem jed na to, že vím, co říkám a proč to říkám. Moje děti nepijí /leda vyjímečně - stejně jako já/ - ale zaběhni se občas do nějaké té hospody mrknout.Budeš zírat, co tam těch Čechů je...a poslechni si, o čem se bavěj.
prosinec 24, 2009 03:25
a co se týče nevěry.... : alena puntíkovaná
tak na Internetu vychází časopis Kudlanka.m Přečti si tam občas pár příspěvků - nikoli tedy ode mne....budeš zírat!
prosinec 24, 2009 03:28
Aleno, nemá cenu s tebou diskutovat. Je to ztráta času. : Myška
Jsi demagog. Všichni čeští muži se zajímají o fotbal a tráví čas v hospodě, nezajímají se o své děti, nedělají nic v domácnosti. Až na tvoje syny že...
Užij si tu svou pravdu.
prosinec 24, 2009 11:14
Priosím, osvěž mi paměť, Myško : alena puntíkovaná
Všichni čeští muži se zajímají o fotbal a tráví čas v hospodě, nezajímají se o své děti, nedělají nic v domácnosti. - kdy konkrétně jsem napsala tuto větu?
prosinec 24, 2009 11:35
Aleno, : Myška
vždyť se tyto myšlenky táhnou jak červená nit tvými příspěvky.

Mám pocit, že máš nějaké trable, a kopeš kolem sebe jak kůň. Nebývala jsi taková. Dřív jsem s tebou často souhlasila, dnes to v podstatě nelze.
prosinec 24, 2009 12:56
Ale já jsem nikdyx nic takového netvrdila : alena puntíkovaná
tos napsala ty - ne já.
prosinec 24, 2009 13:18
To fakt nemá cenu. : Myška
přeji ti hezký Štědrý večer.
prosinec 24, 2009 13:23
jý tobě taky : alena puntíkovaná
a nevkládej mi do úst své vlastní myšlenky.
jinak ti posílám moc hezké přání, které vyrobil můj synek. /mladší/
http://willowland.ic.cz/FOTO/Vanoce.jpg
prosinec 24, 2009 18:32
Aleno přečti si svůj příspěvek : Myška
23.12.ve 22:55. Co je tam napsáno? Já jsem to jen z tvých příspěvků shrnula.

prosinec 24, 2009 23:10
Milá Myško : alena puntíkovaná
žijeme ve státě,mkdempresiídent republiky má milenku, bývalý předseda vlády má nemanželské dítě - a jeho vláda nepadla z nějakých mravnostních důvodů, ale proto, že ho "vyšoupl jeho opoziční kolega, který vykopl svou již starou a opotřebovanou manželku neb si nabrnkl jinou, daleko mladší. Lidé, kteří doslova tento stát vykradli, nám teď vykládájí, jak máme začít sami na sobě šetřit, ba dokonce, abychom snad začali po korunkách /jako v případě národního divadla/ začít vybírat na úhradu státního dluhu, který nadělali oni. A nejenomže okamžitě po vyslovení té nehoráznosti nevyletěli, sedí pevně dál na svých židlích a zubí se z obrazovek a přemýšlejíjak by nás ještě mohli obrat. No a mrkni se tu a tam na televizi, až budou dávat nějaký přenos z parlamentu, nebo ze senátu. (A spočítej, kolik z nich je žen.)...takže - percentuálně a statisticky - podíl slušných a
férových lidí meži českými muži.....teda nic moc.- a ať čtu jak čtu, ve svém příspěvku jsem
rozhodně neřekla , že všichni čeští mužové stojí za ..., ale je zde takových hodně. Je mi líto.
prosinec 25, 2009 10:31
Puntikovana, : mikin
nezlob se, ale ja to vidim taky tak, jak to vidi Myska. Tvuj frontalni, celoplosny a hrdinny utok na zvrhle ceske muze nebyl rozhodne prvni. smilies/wink.gif Ja nerikam, ze je v Cesku situace idealni, ale znam horsi zeme......
V cem s tebou souhlasim, je celkova uroven politicke kultury. Kdyby si treba tady v Kanade politik vzhledem pripominajici pana Paroubka dovolil provest vymenu manzelek stejnym stylem a rychlosti jako to provedl Paroubek, tak by v politice skoncil.......
prosinec 25, 2009 16:59
a to je právě to, milý Mikine : alena puntíkovaná
příklady táhnou
prosinec 25, 2009 20:53
Aleno, : Petronila
a co ty případy, kdy matka po rozvodu navádí děti proti otci tak úspěšně, že ho děti začnou nenávidět? Syndrom zavrženého rodiče se tomu myslím říká. Cestu k němu pak najdou až v dospělosti, nebo třeba taky vůbec. Ne každý má žaludek na to, aby se o děti soudil a vystavoval je tak dalším stresům.

Netvrdím, že nejsou otcové, kteří se na své děti vykašlou, ale jak můžeš vědět, že právě tohle není ten druhý případ?
prosinec 25, 2009 21:01
nejde vědět všechno : neskutečně nasrděná Vlaďka
jsem manželka jednoho z těch zavržených otců, kteří sice zájem mají, ale pokud není zájem z druhé strany může se přetrhnout a stejně je to k ničemu. Manžel má z prvního manželství dceru, které je 24let. Studuje asi vysokou školu a také chodí do práce- Mc'Donalds kde dosáhla pozice manažerky.Ve chvíli kdy jsme se o život dcery zajímali nám byli schválně tyto informace tajeny- ještě minimálně rok jsme platili výživné aniž bychom něco z toho věděli s jistotou. Letos když dcera získala titul bakalář jsme se dozvěděli jací jsme naivní blbci-tak jsme platit přestali.Byla to asi chyba, protože jsme to neprovedli právní cestou. Dnešní den mě utvrdil co je to za zmetka- k Vánocům zakoupil manžel zlatý řetízek s prstýnkem a poslal ho po jejím bratrovi,aby byl dárek opravdu pod stromečkem. Před pár hodinami se nám dárek vrátil s tímto dopisem: dokud mi nechceš dát to, co mi ze zákona patří, tak od tebe nechci ani nic k Vánocům.
Ještě jsem to manželovi nedokázala říct a nevím co s tím dál. Samozřejmě z toho dopisu cítím její matku.....
prosinec 25, 2009 23:26
Ve chvíli??????????? : alena puntíkovaná
ale on ty děti znal od narození a celou tu dobu na ně měl vliv.Celou tu dobu s nimi byl, mohl si s nimi hrát, chodit do zoologický, do biografu, do technickýho muzea, hrát s nimi žolíky, učit je spoustu věcí a trávit spolu každou volnou chvíli. Ty děti by ho milovaly a nedaly by na něj dopustit. Čtyřiadvacet let měl ten pán na to, aby se se svou dcerou sblížil.Jetliže ta dcera normálně studuje na denním studiu a u McDonnalda si přivydělává - třeba jako na brígádě, třeba , aby mohla jet na hory, platit si výdaje za školu, oblékat se atd. - pak je mi líto, ale v právu je ona - tedy ta dcera. A její tatínek má proto pusu, aby se s ní domluvil. Tak on ví, kde dělá? A proč tam nezašel, proč se s ní nesnažil domluvit? Přesvědčit ji o svých dobrých úmyslech. ON!!!! měl pohnout nebem a zemí, aby uvedl jejich vztahy do pořádku...ale neudělal to. Za tohle žádná bývalá manželka nemůže...za to si může jedině on sám.A jestliže je jeho dcera zmetek - jak říkáš - pak buď pamětliva toho, že má jeho geny a byl to ON, kdo ji vychoval, popř. se na její výchovu vykašlal.
prosinec 26, 2009 04:03
Aleno, : Petronila
Ty jsi neodpověděla na mou otázku. Co říkáš na případy, kdy je dítě po rozvodu svěřeno do péče jednomu rodiči (úmyslně neříkám kterému, klidně to může udělat i otec, ale u nás jsou to většinou matky) a tento rodič, pokud není rozumný a pokud v něm převládnou vlastní ukřivděné emoce (a to i v případě, že mu opravdu ukřivděno bylo), jme se dítě zpracovávat a navádět proti druhému rodiči. Je ve výhodě - má na to nepoměrně víc času než ten druhý. A dítě se tudíž s tím druhým nevídá častěji než určil soud, protože to ten starající se nepřipustí. A když už se s ním vidět má, tak ejhle - dítko je nemocné, tudíž mu nemůže být vydáno, pak zase má nějakou jinou aktivitu... a přitom je mu průběžně do hlavy huštěno, jakej je ten fotr nemožnej debil/matka nemožná kráva. Lze se tomu dítěti divit, když to vezme za bernou minci? Aspoň dokud nezačne rozum brát. Pak se ten navštěvující rodič může usnažit. A co mu je platné, že má pusu, aby se mohl domluvit, když z druhé strany není zájem?

Opravdu mi chceš tvrdit, že tohle neexistuje? A jak víš, že "celou dobu s nimi byl"? Evidentně jsou s jejich matkou rozvedení, o okolnostech a době rozvodu nebyla ani zmínka.



prosinec 26, 2009 10:24
¨no dobře : alena puntíkovaná
chceš říci, že čtyřiadvacetiletá dívka ještě nezačala rozum brát?
prosinec 26, 2009 13:01
Jinak ten otec s těmi dětmi : alena puntíkovaná
až do rozvodu - nebo než se odstěhoval, byl. A na své děti vliv mít mohl.....pokud ovšem neměl jiné zájmy, že. A pokud kvůli těm zájmům své dítě opustil /tím, že odešel/, nelze se dítěti divit, že mu to má za zlé a považuje to za zradu. A je opět jen a jen na otci, aby své dítě přesvědčil, že tomu tak není...což za něj nikdo nikdy neudělá. Je na něm, aby dal svému dítěti dost srozumitelně najevo, že ono je pro něj nejdůležitější na světě, dal mu najevo svou lásku a pocit jistoty. Což bylo patrně to, co po svém otci chtěla jeho čtyřiadvacetiletá dcera, není tudíž divu, že mu nějakej přiblblej řetízek - (kterej jí nedokázal ani osobně přinést, nýbrž ho poslal po bráchovi) hodila pod nohy. Ale spoň mě - být jeho dcerou, by takovéto jednání těžce urazilo. Vem čert nějaký prachy, ale milostpán si neudělá ani čas, aby za ní zašel třeba do toho Mekáče, popřál jí a prohodil s ní pár slov. Holt měl jiné zájmy.
prosinec 26, 2009 13:13
Podívej Petronilo : alena puntíkovaná
když chce chlap sbalit ženskou, tak mu pusa funguje až zázračně a je ochoten a schopen překonat jakoukoli překážku. Proč není ochoten téhož, jde-li o jeho vlastní dítě?
prosinec 26, 2009 13:22
a nezlob se Petronilo, : alena puntíkovaná
když má někdo dítě a ani za čtvrt století neví, na co by ho "utáhl", tak to ponechávám bez komentáře. Hele jestli máš děti, tak zaručeně víš, "jak na ně" - jaktože to neví on?Proti takovému otci fakt nemusí jeho bejvalka štvát....nemusí říct jediný slovo, tatínek se odkecá sám.
prosinec 26, 2009 15:08
Nechutné názory : Modrý Klokan
Takže podle tebe má otec děti různě "odkecávat", "utáhnout", prostě vědět "jak na ně" a takříkajíc se manipulativně vetřít. To je hnus. Asi podle sebe soudíš ostatní. Něco tak odporného jako ty se jen tak nevidí.
prosinec 26, 2009 21:02
no ty se možná svým dětem manipulativně vtíráš : alena puntíkovaná
ale navázat s nimi kontakt, mluvit s nimi, komunikovat s nimi - a nejen telefonicky.Jako otec by měl své děti znát tak dokonale, aby věděl jak si k nim získat přístup a jak jim dát najevo svou náklonnost a lásku...ale ty považuješ zřejmě za čestné, když se na ně vykašle a akorát sleduje, do kdy bude muset platit. Otec není na to, aby své děti odkecával - ale MUSÍ S NIMI MLUVIT a MUSÍ K NIM NALÉZT CESTU. A když to udělá, nejenže bude vědět, kam choděj do školy, ale bude vědět daleko víc a může své znalosti užít ku prospěchu svých dětí. No jestli myslíš, že je bezcharakterní vědět, co mají jeho děti rády, na co se těší, čeho se bojí atd. atd. Jinak, všichni rodiče, kteří vychovávají své děti, MUSÍ vědět jak na ně působit. Nepředpokládá se, že z nich vychovají zločince. Nejspíš si klokane nikdy nevychovával puberťáka, pak bys věděl, o čem mluvím. Opravdu si myslíš, že když se otec na své děti zvysoka vykašle, akorát jim jednou za měsíc pošle soudem předepsaných pár kaček - že pro ně dělá to nejlepší, co může?
prosinec 26, 2009 21:34
hele, Aleno, : Petronila
takže ty fakt nevěříš, že je možné dítě zpracovat tak, že s "tím druhým" rodičem komunikovat odmítá?
prosinec 26, 2009 22:55
Ano : alena puntíkovaná
pokud o to ten rodič OPRAVDU stojí, dá si tu práci a věnuje tomu ten čas a bude mít dost výdrže a trpělivosti - pak to bezesporu dokáže. Je to přece jeho dítě, jeho krev....vlastně by to pro něj mělo být to nejdůležitější na světě. A tím rozhodně nemyslím pomlouvání matky a kupování drahých dárků, které si matka nemůže dovolit. Mám na mysli vzájemnou lásku a porozumění...jo, souhlasím s tebou,že je to kolikrát vyčerpávající boj, že je to běh na dlouhou trať , chce to spousti nervů a energie....ale kdo už mu má za to stát, když ne vlastní dítě.Svým odchodem to dítě zradil - a to dítě to tak bere, musí si tedy znovu získat jeho důvěru. Žijeme v příšerný době...dřív lidi považovali takové věci za samozřejmost. Dneska radši zaplatěj a nestaraj se. A kolikrát ani to ne.
prosinec 26, 2009 23:16
Ale věřím : alena puntíkovaná
ale opět záleží na otci, aby své dítě přesvědčil a změnil jeho názor. Prostě to nesmí vzdát.Když to udělá, tak jenom přesvědčí svý dítě , že jeho maminka má pravdu a že se na něj fakt ten otec vykašlal.
prosinec 26, 2009 23:20
V příštim životě : Krakonoš
se narodíš jako chlap - zavrženej rodič. Pak si budeš moct svý přesvědčovací schopnosti vyzkoušet. To bude legrace smilies/grin.gif smilies/grin.gif.
Jinak jsi asi ještě neslyšela vo tom, že jsou na světě manželé, který se (dyš uš to muší bejt) dovedou rozejít tak, že se žádný dítě zrazený necejtí a žádnej rodič nemusí běžet žádnej běh na dlouhou trať a bojovat vo vztah s dítětem, prostě ten jeho vztah pokračuje. Ale to nesmí bejt ani jeden z těch manželů kripl. Při počtu kriplů mezi ženskejma i mužskejma a jejich vzájemnejch kombinací to je bohužel menšinovej jev. Tak a já se jdu zase věnovat rodině a přátelům, tak kdybych se tu letos neukázal, papa v novym roce! smilies/wink.gif
prosinec 27, 2009 00:30
přesto tvrdím, že kdyby se ten rodič : alena puntíkovaná
svému dítěti dostatečně věnoval, když s ním ještě žil ve společné domácnosti...zavrženej nikdy nebude. Protože ho to dítě bude milovat.
prosinec 27, 2009 06:40
a přinejmenším bude aspoň vědět, : alena puntíkovaná
zda a kam chodí jeho děti do školy.
prosinec 27, 2009 09:50
Česká děvčata, vdávejte se za slovenské chlapce -.luxují, žehlí, myjí okna, dělají výborný kafe a je s nimi legrace." : NČ
To je jako sranda? Anebo to je vážnej vejplod zbytečku toho, čemu se u nepostiženejch řiká mozek?
prosinec 29, 2009 09:13
Na to bacha : prokoludek
od dovršení věku plnoletosti je to věc mezi otcem a plnoletým dítětem. Manželka by mohla považovat zaslané peníze za příspěvek pro její spotřebu zasílaný z lásky a plnoleté děti by mohli podat žalobu, že nedostávají alimenty.
prosinec 29, 2009 10:47
Teď si na to kápnul : NČ
.
prosinec 29, 2009 11:00
Milý NČ - já jsem : alena puntíkovaná
sice ten večer na dané téma žertovala - nicméně, takové reklama by zajisté zapůsobila lépe, než na*aný Mečiar. Třeba by se tahle země nerozdělila.
prosinec 29, 2009 11:35
Aleno, mě jsi psala, že se o nadsázku ani moc nejednalo :-) : Myška
Rozdělení Československa nelituji. Myslím, že takhle je to lepší.
prosinec 29, 2009 12:00
kdo by taky litoval : NČ
Já teda určitě ne. Měl jsem jich plnej chrup vždycky. Všichni svorně nenáviděli Čechy ale všichni svorně se cpali do Prahy. Kdyby si nevymysleli Jánošíka a Čachtickou pani, neměli by ani dějepis! Jedinej Mečiar mi vždycky byl (a je furt) sympatickej, a to za svou neohroženou opozici vůči tehdejšímu nedotknutelnýmu Svatýmu Václavovi Havlovi. Ale jinak je mi uplně fuk, jestli ta vobludná česká korupce a tunelářství by se nazývaly československejma.
Co se tejče těch kombinovanejch partnerství - Češka se Slovákem... Hrůza! Voni jsou prostě východní pakultura, ženská je chlapovym majetkem se všim, co k tomu patří, a podle toho je s ní taky zacházeno. Neznám ani JEDINEJ případ, kterej by ukazoval aspoň na výjimku.
prosinec 29, 2009 12:37
Nic ani ta řeč : prokoludek
není jejich. Zavést slovenský běžný slova - obrovská potíž. Tak z mlhy udělali hmlu a podobně. Rozdělení nás zachránilo od nárůstu nenávisti a politika by to dokázala dovést až ke střílení. No a dnes už nám dávají na zadek i ve fotbale.
prosinec 29, 2009 13:07
jsou to hezký kecy : neskutečně nasrděná Vlaďka
o tom co by otec mohl nebo měl.Pokud je dcera dobře zpracovávaná matkou a svojí babičkou může se taťka stavět na hlavu..... Styku s dcerou se nikdo nebránil, dokonce jsem já se svojí dcerou na víkendy, kdy si otec děti bral, odjížděla pryč, protože ona k tátovi nejezdila právě kvůli nám. Ani to nebylo dost, chození do zoo, do kina, ježdění na výlety, neustálé vymýšlení nějaké zábavy-to vše bylo běžné, ale bylo to málo. Na základě vlivu matky a babičky přestala komunikovat i se svojí babičkou a tetou z manželovy strany. A přímou schůzku: když se snažíte domluvit si schůzku třeba na kafe a ona Vám ji 3x změní a nakonec řekne že se musí učit tak se přece přestanete vnucovat a lézt neustále někam..... Stejně to bylo i s dárkem pod stromeček-nebyl čas. Zajímavé je, že její o rok starší bratr se s námi stýká normálně a on v 16ti letech pochopil kdo se s kým a proč rozvedl. Musím ještě podotknout že dcera z jasných důvodů ohledně informací o studiu a práci dělá blbce i ze svého bratra abychom se to nedozvěděli my. A co se týká placení tak ještě z druhé strany-3roky jsme platili školné a když byla promoce tak mohl přijít taťka,ale sám a pozvání dostal SMS zprávou.Máte svoji pravdu, ale je značně naivní smilies/sad.gif
prosinec 29, 2009 15:52
... : bb2
znám jen 2 páry, kde to funguje, a tam je slovenské národnosti vždy žena. Funguje to proto, že jsou to ženy věřící a vychované k dokonalé obětavé péči o rodinu, děti, manžela. Jsou výtečné hospodyně, pracovité a šetrné - pozor, mluvím stále o těchto dvou dámách, ne obecně. Takže jejich manželé si nemohou stěžovat na nic z oblasti péče o rodinu. I když jsou to jinak obě moderní a chytré ženské, sportují, jedna vystudovala při dětech, s plnou podporou manžela a jeho rodičů, v manželství, v péči o děti a domácnost se drží tradice, a to je pro jejich rodiny výtečná kombinace, vše ostatní je méně důležité, případně přikryté zástěrou:-)

Naopak ve dvou párech, kde je slovenské národosti muž, to poměrně skřípe. Rodiny drží pohromadě, ale idylka to rozhodně není.
prosinec 29, 2009 15:56
Aleno, když píšeš o vztazích rodičů a dětí, : bb2
tak píšeš vždy tak, jak by to mělo být, jak by to bylo hezké, ideální. Realita je jiná - což chápeš, ale už nechceš připustit, že zdaleka ne vždy je to vinou pouze muže.

Konkrétně v tomto případě vůbec NIC NEVÍŠ o dalších okolnostech Rudova případu, přesto děláš závěry a soudy.
Možná se rozvedli proto, že mu žena byla nevěrná:-)) Vlastně ani nevíš, zda se rozvedl, třeba nebyli manželé.
A nebo se rozešli a o tom, že se stal otcem, se dozvěděl pozdě, po letech. I to se stává.
Nebo se rozvedli proto, že on se zamiloval jinde, jeho bývalá žena to pochopitelně špatně nesla a mstila se skrze dítě - velmi častý způsob pomsty otci, víš?

Tak třeba s mým švagrem, pracovitým slušným chlapem, co doma i vyluxujesmilies/wink.gif se před 25 lety rozvedla první žena bez důvodu, u soudu tzv. pro nepřekonatelný odpor. Byli velmi mladí, on hodně pracoval, aby splatil půjčky na rekonstrukci starého domku, co pro ně koupil (za peníze, co za svobodna ušetřil z výplat a z vedlejšáků). Ona se nudila, protože s jedním dítětem jí pomáhali její rodiče, maminka jí uvařila, vyžehlila, a přitom se s tehdejší morálkou malého města neslučovalo, aby si vdaná vyrážela bez manžela.
Tak se rozvedla, odstěhovala se s malou natrvalo k rodičům a švagrovi nechala rozestavěný byla dlouho sama a švagr se po 2 letech znovu oženil s krásnou svobodnou bezdětnou mladší dlouhonohou fešandou. A jeho první ženu popadl amok, pozdní žárlivost. Začala mu bránit v kontaktu s malou dcerou, vymýšlela si její nemoc, zapírala se doma, odvážela malou k rodičům, když si ji měl vyzvednout, do bytu ho nevpouštěla. Ze školy malou vyzvedávala prarodiče hned po vyučování, takže on po práci neměl šanci. O volných dnech si našla jiný způsob. Když to nešlo po dobrém, zkusil to po zlém - soudně. To si naběhl ještě víc, obvinila ho ze všeho možného, a začal mu kolotoč po vyšetřeních u psychiatrů, sexuologů a nevím kde ještě. O výsleších na policii nemluvě. V práci a u sousedů mu to naštěstí neublížilo, protože ho znali, ale život mu to velmi zkomplikovalo. Bývalá žena slovně útočila na jeho druhou ženu. Ta poprvé potratila a podruhé se jim narodil chlapeček s nemocným srdcem a za dva měsíce jim zemřel. Bývalá žena na to pravila, že "to ti muselo chcípnout druhý dítě, abys mi dal konečně pokoj".
Tak ten kontakt s dítětem z prvního vztahu vzdal a upnul se na další dvě děti, které se jim s druhou ženou později narodily.
Dcera z prvního manželství si ho našla v hluboké dospělosti, mezi 25 - 30 lety, když sama měla rodinu a dítě. Od té doby se stýkají obě rodiny úplně v klidu a pohodě, jeho druhé ženě říká jménem, syn (švagrův vnuk) říká druhé ženě babi.

Ale možná kdyby tu svou první ženu zřezal hadicí od vysavače, tak by to bylo lepší, žejo.
prosinec 29, 2009 16:16
oprava : bb2
Tak se rozvedla, odstěhovala se s malou natrvalo k rodičům a švagrovi nechala rozestavěný DOMEK A PŮJČKY. PAK byla dlouho sama a švagr se po 2 letech znovu oženil s krásnou svobodnou bezdětnou mladší dlouhonohou fešandou.
prosinec 29, 2009 16:17
teraz ste ma nasrali : Sipik zo Slovenska
Ja som rozdelenie Ceskoslovenska nechcela, ani vacsina ludi, chceli to Klaus s Meciarom. Nie vsetci Slovaci su na jedno kopyto, ani vsetci Cesi nie su. Fuj, hanbite sa, takto hadzat vsetkych do jedneho vreca podla narodnosti.To akoze ked sa niekto narodi napravo od rieky Moravy, tak uz je to uplne iny clovek ako ten z laveho brehu? Ste zdravi?? Ja nie som ani Meciarovka, ani Ficova volicka, ani nechlascem, ani nie som veriaca. Myske s jej radikalnymi nazormi sa uz nedivim, to beriem s rezervou, ale ze aj NC... Hnevam. A to ze obdivujes Meciara, nuz aspon som v obraze ked si beries za vzor chrapunov a zlocincov
prosinec 31, 2009 13:12
Sipičku : mia
já Slováky poslouchám na satelitu stále a ráda!! Moje sestřenice si Slováka vzala, fajn chlap, jsou spolu od srpna 1968. Slovákům jsme pronajímali byt, slušní lidé. smilies/smiley.gif
prosinec 31, 2009 14:22
Šipiku, můžeš mi napsat, co bylo podle tebe na Československu dobrého? : Myška
Tak nějak co to spojení přineslo Čechám a Moravě a co Slovensku?
Podle mě Čechám a Moravě nic, těm spíš vzalo to, co se investovalo na Slovensku. Slovensku založení a rozmach průmyslu. Na Slovensko putovaly od nás prachy, budoval se průmysl, stavěly se fabriky, aby se zvedla životní úroveň, budovaly se silnice... Čím východněji, tím byla oblast zaostalejší. A leckde to tak je pořád...
prosinec 31, 2009 16:13
vidis Myska : Sipik
Ty vzdy budes mat pocit,ze sme Vas vyuzivali, takze ziadne argumenty zmysel nemaju. Pri Tebe nie, pretoze Teba nic nepresvedci. To je podobne ako ked povies, ze dobre su len cistokrvne psy, alebo ze kazdy cigan je zlodej smilies/undecided.gif
prosinec 31, 2009 20:54
Jejda, Myško, : Vodoměrka
teda to je síla... copak ti ti zatracení Slováci udělali? Co konkrétního to vzalo tobě? Byli jsme jedna republika, a stejně, jako to chodí, nebo by mělo chodit, je běžné, že oblasti rozvinutější a bohatší dotují ty méně šťastné a pomáhají si navzájem... že se na Slovensku zvedla životní úroveň je přece dobře, snad bys nechtěla, aby tam dosud neměli průmysl a silnice...
Jezdili jsme na Slovensko každý rok a Slováci byli fajn, prostě to byli lidi jako my, jako Češi, Moravané nebo Slezané... mezi každými se najde někdo fajn a jiný nefajn, ale to přece není důvod k zatracení celého národa či pokolení... i když semtam to tady v komentářích tak bývá vidět...
Ale stejně by mě zajímalo, čím ti ti Slováci tak leží v patě, co konkrétního ti vzali, neumožnili a čím tě omezili a jak ti šlápli na kuří oko... smilies/wink.gif

Jinak mé dvě zdejší nejlepší kamarádky jsou Slovenky, a dvě další mají slovenského otce, takže jsou Slovenky jen napůl... a mám je moc ráda... a mě osobně se třeba to rozdělení republiky moc nelíbilo, mě se to líbilo předtím... a jak je na Slovensku krásně... smilies/smiley.gif
leden 01, 2010 10:10
Ale to se děvčátka mýlíte, já nemám nic proti Slovensku, ani Slovákům. : Myška
Napsala jsem jen, že rozdělení státu nelituji, a dál jsem napsala jen všeobecně známý fakt. Tak mi nepodsouvejte něco, co jsem nenapsala.
Československo byl slepenec vzešlý z poválečného uspořádání po první světové válce, tehdy asi prospěšný. Historicky ale naše národy k sobě nepatřily i přes podobnou řeč. Před vznikem Československa byl naposledy společný státní útvar Velká Morava, která zanikla v desátém století, když pominu Rakousko-Uhersko, kde Slovensko jako Horní země bylo součástí Uher.
leden 01, 2010 10:28
Sipik, mám Slovensko a Slováky ráda, : Eva
mám mezi nimi spoustu milých kolegů a přátel a poměrně často tam i jezdím. Co mne ovšem nemile pravidelně stále překvapuje, je jejich občas projevovaný nacionalismus, časté vymezování se vůči Čechům, nezvyklá až drsná příchylnost k tvrdému alkoholu ve všech možných situacích a od mé a starší generace pro mne exotický model rodinného soužití (postavení otce, matky, syna...). Nemám jim to za zlé, ale vždycky jsem s tím konfrontována, což bych byla raději, kdyby se toho zdrželi, neb já tam se žádnými takovými předsudky rozhodně nejezdím smilies/wink.gif
Třeba můj starší syn studoval VŠ v Brně. Přišel tam, založením kosmopolita, zcela prost jakýchkoliv předsudků vůči Slovákům. Dokonce celý rok žil na koleji s maďarským Slovákem a velmi si rozuměli. Přesto byl zaskočen počtem Slováků, kteří tam na VŠ bezplatně studovali, ale nejvíce jejich do oči bijícím úporným sebeprosazováním při studiu. Je tedy zajímavé, že pokud se týká VŠ vzdělávání, Československo nadále zcela trvá. Líbila se mu rovněž jedna krásná Slovenka, ale když mu na 1. schůzce náhle dramaticky vyčetla, co všechno "čehůni" na Slovensku způsobili a čím se provinili, tak pochopitelně nevěřil, rozumná řeč s ní nebyla, tak zdrhnul smilies/wink.gif A při jeho osobních návštěvách svých přátel na Slovensku byl rovněž zděšen fanatickou mírou pití alkoholu, obdivoval slovenské matky, které to táhnou celý život v podstatě samy, nestačil zírat nad tím, že většina jeho přátel disponuje otci, strýčky, dědy těžkými alkoholiky (zpravidla z toho důvodu v ID). Výsledkem je, že ačkoliv má osobní blízké přátele prakticky v celé Evropě i Americe, vůči Slovákům začal být, ke své vlastní nelibosti, nějak ostražitý. Rozhodně s nimi minimálně odmítá cokoliv slavit, ačkoliv jinak je má rád. Jen ty oslavy prostě nedopustí smilies/cheesy.gif
leden 01, 2010 11:20
Zletilé nezvedné dítě. : Milan
kdo toto nezažil, nepochopí. jsem 21 let rozvedený a mám 22letého syna. Ještě stále nedostudoval, z prvního ročníku odešel a přestoupil na jiné SOU. Ve třetím, posledním ročníku se sám od sebe, byl už plnoletý rozhodl, že školu přeruší, zaměstnával policii, fetuje, krade. V září nastoupil znovu na dokončení školy a požaduje po mě výživné v nemalé výši. Podotýkám, že v pololetí měl katastrofické výsledky. 200 neomluvených hodin, ze tří předmětů není vůbec klasifikován, ostatní dostatečně. Matka mi celý jeho život neumožňovala styk, ikdyž ze své vůle jsem si zažádal o soudní rozhodnutí a styk mi měl být umožněn. Nebyl!!! Dnes si jdu vyslechnout verdikt soudu, ale vážně pochybuji, že by mě zprostil od alimentů a já mu budu muset přispívat na cigarety, chlast a fet. A to se mi vážně nechce. A teď mě někdo suďte, že nevychovávám. Snaha byla, ale matka syna vychovala tak, aby ke mě jako otci nic necítil a dělal si z něj jen pravidelný měsíční příjem.
únor 04, 2010 13:12
děti : gatt
já tedy nevím ale né všechny otcové prděj na svá dítka....19 let syn,do 18nácti jezdil každou chvilku,vše v poho,pak si přijel pro dárky na vánoce a od té doby nic.Komunikuje pouze sms a soudem....žaloba o zvýšení výživného.Není to o otci ale o dítěti samotném,ono poslouchat jak si každý den popíjí pivečko a kouří travičku a na disco jak říká že krásně s tatínkem vydrbal není asi moc příjemné,ale holt je to malé město.Milana máme ten samý problém akorát to začlo až v 18 let,a jezdil k nám pravidelně,skončilo v 18.
březen 21, 2010 09:32
Výživné : Nikola
Dobrý den
tady Nikola potřebovala bych se zeptat.Mám staršího bratra a ten má dvě děti a má problém z naší matkou.Ona je v invalidním důchodu a chce podat k soudu to aby na ní všechny děti platily peníze co se týče tech dospělých....Můj bratr neví jestli se to na něj shrnuje když má děti.Jednomu je 6let a druhé je 1 rok ale jeho přítelkyně nemá práci.Oni samy neví co mají dělat.Potřebovala bych se zeptat jestli že se mě moje matka vzdala a já byla v děcáku jestli to na mě také platí předem děkuji za odpověď
leden 24, 2012 15:19
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]