O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MILOVANÝ ALE PROBLÉMOVÝ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 01 říjen 2009

 Přeji všem krásný den. Včera jsem objevila tyto stránečky a tak zkusím i já napsat, co se mi stalo a zkusím vás, přátelé, poprosit o radu. Vím, že jsem v životě udělala pár chyb...ale k tomu se dostanu. Jsem vdaná 16 let, máme dvě děti ve věku 16 a 13 let. Čtvrnáct let jsme bydleli u mých rodičů v hospodářství. Teď už druhý rok bydlíme sami. Rodiče po nás žádné peníze nechtěli a tak jsme přispívali na elektřinu, odpady, vodné, atd...plus tisíc korun k tomu.

Jinak jsme měli vše svoje. Tedy dalo by se říci, měli jsme svoji domácnost. Dávali jsme peníze na společnou hromádku. První tři roky byly krásné, plné zamilovanosti. Ale pomalu jsem zjišťovala, že se mi manžel začíná vzdalovat.

 

     Ještě před pěti roky jsme jezdili na dovolenou, chodili na výlety. Před devíti lety manžel zavedl zvláštní systém. Začali jsme do společného přispívat stejnou měrou, ač on měl příjmy podstatně vyšší. A zbytek si spořili každý do své kapsy. Před třemi lety poprvé padla slova rozvod. V té době zrovna zdědil po prarodičích domek a započali jsme rekonstrukci. Každý měrou svých úspor. U něho to bylo podstatně více. Já se těšila na to, že nás samostatné bydlení opět stmelí, že ho domeček přitáhne. On je aktivní sportovec, jezdí po různých soutěžích, turnajích, jak ve stolním tenise, tak v cyklistice.

 

      Domeček byl konečně připraven k bydlení a my se stěhovali do svého. Už v počátku ale začal být škrt. Stejnou měrou ty, stejnou měrou já. A to bral o 18 tisíc více než já.... Přišly hádky, pak jsem si na jaře všimla nočního cinkání jeho mobilu. Vím, že jsem neměla pátrat, ale tenkrát jsem objevila hodně smsek slečnám. Vzalo mne to, ale slíbil, že to je jen čistě virtuální svět a já uvěřila. Ale pak přišlo léto a on se chtěl rozvést. I tenkrát jsme si dali šanci a rozvod se nekonal. Pak přišel říjen a on se mi přiznal, že má problémy v určité partii... Objevila jsem u něho i žádanku na syfilis a kromě jiného pár útržků papírků s mírami a telefony na priváty, ubytování lehkoženek a mezi tím vším na třech papírcích stejné iniciály. L.S. - 25.7. Nepřiznal mi, že s ní něco měl nebo i s těmi ostatními. Tenkrát jsem ho také ještě vzala na milost, protože se začal léčit. Ale ta důvěra, ta už nebyla.

 

     Koncem roku jsem kupovala už i dárky dětem sama.

 

     Vzhlížela jsem k roku 2009 s nadějí, ale přišel nám velký účet na zaplacení elektřiny. Předtím nám zakázal topit v kotli dříve než v šest hodin večer a každý uhlák si znamenal. Chtěl po mně deset tisíc za elektřinu. Ale jak, když já přispívala do rodinného rozpočtu celou svou výplatou a on jen zlomkem výplaty? Přišel duben, kdy se začal třikrát do týdne na noc stěhovat ke kamarádovi, plus neděle celý den - to zase "na kolo". Poznala jsem na něm, že je zaláskovaný. Dělal věci, které nikdy nedělal. Nakonec mi řekl pravdu se zákazem jakéhokoliv kontaktu. Ale já mu prostě, a to přiznávám, že byla moje první chyba v případě této milenky, vlezla do smsek . Bylo to tam. Pěkně zabolely. Mucínku, to byla ohnivá jízda a v sedm večer u mne v bytečku... Atd. Tenkrát jsem ji měla zavolat a ne posílat smsky, jako že neberte mi manžela a dětem tátu. Pak jsem tak trošku pošpinila manžela v domnění, že ji to odradí. Stále v smskách.

 

      Jo, to byla moje další chyba... Všechno mu to ukázala a začalo peklo. Nemluvil se mnou a když ano, tak dost opovržlivým tonem. Dokonce na mne naházela i špínu, které on uvěřil. Tenkrát mne to hodně vzalo, ale setrvala jsem, i když to byly bolestné okamžiky, zrovna v době mých narozenin. Řekl, že nemá chuť je se mnou  slavit, že mu to nebudu mít jak oplatit. A že doufá, že jí udělal dítě.

 

Nicméně i tohle jsme přečkali a já myslela, že se konečně usadil. Ale - je to tu opět.Teď jsem byla dvakrát v manželské poradně. On pozvánku naprosto ignoroval. Od května kromě stavebního spoření dětem a placení elektřiny nepřispívá vůbec na nic. A tak to táhnu z těch mých devíti tisíc a už nějak nemůžu. Syn šel na střední školu, dcerce do toho letos přijde lyžák.

 

     Poraďte mi. Mám v sobě najít odvahu a opustit ho? V poradně mi poradili zažádat o výživné. Mám ho ale stále ráda, i když mi tak ublížil.

 

Děkuji za každou reakci,

ať kladnou či zápornou - Jitka

 

 

 

Komentáře (36)add feed
... : Jája
Vy.er se na něj, jinak to bude ještě horší. Že mi ženský nemáme kouska hrdosti a necháme se sebou takhle hnusně zametat. Kdysi jsem vykládala jedné svojí kamarádce o nějakým panáčkovi, co přelítával jako motýlek z jedný postele zákonný do druhý zakázaný a nevěděl, kde se usádlit, kde by mu bylo lépe a ta kamarádka mi jen řekla, no jo, blbý ženský, že mu to dovolí a to je přesně ono. Já sama jsem taky prošla něčím podobným, smsky, taky jsem uvěřila, že je to jen tak a že to nic neznamená. Jo asi by mi dokázal i namluvit nějaký oční klam, kdybych ho přistihla přímo při tom, tak hloupá jsem byla. Utla jsem to a odešla od něj, i s dětma. Je mi líp. Nikdy bych nevěřila, že mi bude samotné daleko líp. A tohle to řekne každá, která má podobnou zkoušenost. Udělej to dřív, než to udělá on. Nakopej mu s rozběhem a špičatou botou, přímo tam.
říjen 01, 2009 22:17
... : Sandra.
Proč ho máš ráda? Proč ho máš proboha ráda? Člověka, který kontroluje, jestli jste náhodou s dětmi neprotopili víc, než on by si představoval? Člověka, který tě podvádí a ani se za to nestydí, člověka, který má máslo na hlavě a ještě je k tomu na tebe sprostej? Člověka, kterému je jedno, že jeho vlastní děti živoří...eh, takového bych opravdu ráda neměla, i kdyby byl jediný na světě, jako že není.
říjen 01, 2009 22:20
Jitko, : Bara
ja te nechapu. Jak se muzes nechat takhle ponizovat, rekla bych, ze jsi se ponizila uz i sama pred sebou, a to divne vyrizovani rodinneho financovani......Ptas se jestli ho mas opustit? To uz jsi mela udelat davno. Urcite ti bude bez nej lepe a detem tez. Nechapu jak muzes mit takoveho ordinerniho chlapa rada, a to i pres ten syfilis ???? Rekla bych, ze ti je tak do 40ti, tak vem rozum do hrsti, zivot je krasny (a kratky), tak at ho nepromarnis.
říjen 01, 2009 22:25
pořád hledám m komentáře Krakonoše, Kolemjdoucího a dalších pánů, : alena puntíkovaná
kteří by nám vysvětlili, jak on je vlastně ušlechtilej a ona je slepice - a nic. Že vy holky budete feministky, který nenáviděj všecko co má mezi nožičkama brabečka?
říjen 01, 2009 22:33
... : mj
Odejdi,ale nemysli ,že to bude jednoduché,jen máš naději na klidnější život.Poraď se s dětmi,jsou už velké.Jsem taky rozvedená,prožívala jsem něco podobného,není to úplně fajn,ale nebolí to,tam na hrudi a zase dobře spím.Držím palce
říjen 01, 2009 23:02
Ale jo, Alenko, : strejda
jeden chlap tu přece jen je. Jenže strejda by nenapsal nic jiného než to, co napsala Jája, Sandra a Bára.


říjen 01, 2009 23:07
No nazdar : NČ
K čemu potřebuješ radit? Nepochopitelný!
říjen 02, 2009 06:21
Jity, nemáš ráda jeho, ale představu, : saffron
kterou sis o něm vytvořila a udržuješ. Láskou k němu se oháníš, protože se bojíš těch rozhodných kroků a změn - a tak mu stále dokola dáváš šanci i když on o ní vlastně nestojí, protože jste mu šumák. Jsi svého života ( i svých dětí) strůjkyně, tak se sama rozmysli, jaký jej chceš mít. A druhé "moudro" - tvůj muž se k Tobě chová, tak jak mu dovoluješ - oťukává si , kam až ho necháš zajít, jak moc velkou onuci ze sebe necháš udělat - tak kde jsou Tvoje hranice? Máš se málo ráda na to, abys mu nedovolila s Tebou takto zacházet? Myslíš si, že si to vlastně zasloužíš....že si nezasloužíš nic lepšího??? smilies/undecided.gif
říjen 02, 2009 07:03
... : mia
vyrostla jsem v prostředí, které bylo občas neúnosné. Moje děti tvrdí, že by asi takové věci nevydržely. Proto vždycky při čtení podobných příspěvků cítím negativní pocity, odpor k mužům a zlost na onu ženu, že přes tohle s mužem zůstává. Protože se dokážu vžít do pocitů dětí, které v tomhle prostředí musí nedobrovolně žít. Ten pocit bezmoci. A z takového prostředí si Jitko člověk odnáší dědictví na celý život.. smilies/cry.gif
říjen 02, 2009 07:34
alenko sedmitečná : kolemjdoucí
zklamu tě. Tenhle pán rozhodně ušlechtilej není. Pokud dokonce platí za sex, tak je to naprostej ubožák. JEnže ty ve své zaslepenosti nevidíš rozdíl mezi chlapem, kterej opustí rodinu, nějak ji, podle svých možností, zabezpečí a jde tam, kde je mu lépe. Nepřipustíš, že ho třeba do náruče té druhé vyštvala manželka, svým chováním, svými rozmary, svou hloupostí. Ty si myslíš, že když chlapa nakrmíš tak musí být doma spokojený. Možná tomu tvému to stačí, jiným ne. Co se tohoto konkrétního páru týká, jsou to ubožáci oba dva. Naprosto nechápu, proč Jitka ještě doufá, že se k ní vrátí. A taky nechápu, kdo by stál o to se k ní vrátit.
říjen 02, 2009 07:52
Jitko, : mamča
všichni přede mnou už Ti to řekli, tak se nebudu opakovat. Podobných příběhů je tady na Kudlance spousta. Ale Ty máš oproti ostatním velkou výhodu : Máš se kam vrátit. Předpokládám, že rodiče stále žijí, a ten velký dům a hospodářství mají.
Seber děti, zažádej o výživné a o rozvod, a začni konečně žít !
Nebo čekáš, až Tebe nebo děti Tvůj úúúžasný manžel nakazí nějakou pohlavně přenosnou chorobou ? Jsou i takové, které se nepřenášejí jen sexuálním stykem.
Jak můžeš s takovým člověkem, co vás terorizuje a který vámi pohrdá, žít ?
říjen 02, 2009 07:57
Pořád hledám vysvětlení od Aleny, : David X
proč vlastně "pořád hledá komentáře Krakonoše, Kolemjdoucího a dalších pánů" ...
Buď chce za každou cenu vyvolat flame na téma muži vs ženy a zoufale to zkouší všemi způsoby nebo je její svět opravdu takhle jednoduchý: přehledně rozdělen na ctnostné ženy a padoušské chlapy, přičemž obě skupiny se nemohou navzájem vystát a hájí své soukmenovce do roztrhání těla i kdyby se snad jednalo o prznitele domácích mazlíčků. Výjimky jsou nepřípustné.
Tenhle pohled je možná nenáročný na použití šedé kůry mozkové, ale s realitou se celkem rozchází. Tím hůř pro realitu.
říjen 02, 2009 08:03
Aleno : Kamila
proč se tady do těch chlapů furt tak navážíš? Nikdy jsem od nich nečetla nic ve smyslu, že by se zastávali TAKOVÝHO OBROVSKÝHO šmejda!
Jitko, všechno už bylo řečeno přede mnou. Je mi jasné, že nejtěžší pro tebe bude si dokázat představit žít bez něj, ale je to v tobě! Je mi líto, já na tohle člověku nevidím pranic pozitivního - odejdi, když ne kvůli sobě, tak kvůli dětem!
říjen 02, 2009 08:07
Nedávnu se tu psalo, : wendy
že Alenka je takový folklór Kudlanky. Jitko, ona je taková trochu Halina, a je nutbo brát její komentáře s nadhledem a ne úplně smrtelně vážně, víš. To jen abys věděla, jsa nová, že tu nikdo není zlý a nenávistný.
Že ho stále miluješ, nebo si to myslíš, ti věřím. Ona hlava není srdce. O to horší bude rozchod, který je asi neodvratný. Zkus si ho trochu zošklivit, kvůli tomu, jak se chová teď, ne kvůli tomu, jaké to byko na začátku...
smilies/wink.gif
říjen 02, 2009 08:33
já se do nikoho nenavážím, : alena Bodka
jen jsem chtěla vědět, co si o tom myslí oni. A vsaď boty, že kdybych já napsala totéž co oni, tak bys byla první, kdo by mi vyčetl neobjektivnost a nenávist vůči chlapům. Proto jsem chtěla, aby se k věci vyjádřili i oni.Jinak - i proto, že sleduji tuto diskusi, si samozřejmě nemyslím, že všechny ženy jsou andělé nebeský, ale mezi muži se procento šmejdů vyskytuje v daleko větším množství.
říjen 02, 2009 08:48
tak moment : Kamila
totéž co oni? co přesně? Já bych byla první? Aha...
říjen 02, 2009 08:54
clovece! : Sipik
juj, ked napisem co si myslim, tak ma Daniela zmaze, musim to ubrzdit...
Jitka ja uz nemam co dodat, ti predomnou to vystihli, najviac asi Sandra a Bara, ale aj kolemjdouci...
len na okraj - chlap ktory bol neverny niekolko krat, ten s tym neprestane. Je to prenho adrenalin, bavi ho to vzrusenie... Par takych poznam, su to kamarati s ktorymi by som ale nic viac mat nechcela a uz vobec by som ich nechcela za manzelov. Nedaj si znicit zvysok zivota, ja by som sa na nejake reinkarnacia a zivot v nebi nespoliehala
smilies/wink.gif
říjen 02, 2009 09:06
Bodka : Sipik
teraz si predstav situaciu, ze by si mala chlapa, ktory Ti pristupi na kazdy Tvoj blby napad. Ktory bude suhlasit s tym, ze on odovzda do spolocnej kasy celu vyplatu a Ty len cast, ze on bude skakat okolo deti a Ty budes chodit za sportom, ze bude sediet v chladnom dome kym neprides a nedovolis mu zakurit, ze Ti bude tolerovat milencov aj pohlavne choroby a zakazdym Ti to odpusti. No chcela by si s takym chlapom zit? Nemala by si ho za cisteho blba a za handru? A napriek tomu ze by si bola nanho taka megera, tak on by napisal, ze mam ju stale rad i kdyz mi tak ublizila? Tym nechcem nikoho urazit, len sa pokusam o pohlad z inej strany.

říjen 02, 2009 09:12
Vidíš, Aleno Bodko, : Míša šíša
to je správný příklad toho HAJZLA. Ovšem neházet do jednoho pytle s ostatními!

Poraďte mi. Mám v sobě najít odvahu a opustit ho?

Ano, pochopitelně. S tím nakopnutím špičatou botou přímo tam, jak napsala Jája.
říjen 02, 2009 09:36
ti Sipik takovýho znáš? : alena Bodka
prosím ocitujte mi tu konkrétní příspěšvek, kde si nějaká Kudlanka a takového muže stěžuje
říjen 02, 2009 09:49
Jitko, : Rozmarýna
pochopím, že někdo odpustí nevěru. Ale nepochopím, jak někdo může odpusti syfilis a rodinné financování, které probíhá u vás. Ten chlap si tě neváží a jsi pro něj onuce. Pryč od něho.
říjen 02, 2009 10:00
na Kudle : Kamila
si stěžují pouze ti utiskovaní. Nestěžují si tu nevěrní chlapi ani ženské, které s chlapy zametají - proč taky? Sem píšou ti, co mají nějaký problém. Občas se tu vyskytně někdo, kdo se např. pochlubí paralelním vztahem, jak mu to hezky klape, ale to jsou naprostí sebevrazi smilies/cheesy.gif
říjen 02, 2009 10:17
Bodka : Sipik
Ja Ti neviem Alenka, podla mna taky chlap neexistuje, takej blbosti su asi schopne len zeny, ale bavilo by Ta zit s takym, keby sa nasiel? Ked by ta posluchal na slovo? By si sa unudila na smrt.
říjen 02, 2009 10:58
sipik : alena Bodka
jediný po čem skutečně toužím je nuda!!!!To je blbost, aby se někdo mohl unudit k smrti. K smrti se může udřít, nebo uhnat - ale ne unudit. Nuda je dopočinek...žádfný stres, žádné problémy, žádný honění, žádnej fofr. Ach co já bych za to dala....
říjen 02, 2009 11:44
alenko : kolemjdoucí
mně vaření nikdy nevadilo : alena Bodka
já vařím ráda

jediný po čem skutečně toužím je nuda

Tak nevař a budeš mít času dost smilies/grin.gif
říjen 02, 2009 12:43
Jitko, : Míša2
já sice nejsem zastáncem toho,že nevěru nelze v žádném případě odpustit, i já jsem odpustila a nelituji toho, ale jen jednou, podruhé už by nebylo co řešit. Nedokážu si představit, co ještě můžeš mít ráda na člověku, který tě spoustu let soustavně ponižuje, kterému zřejmě nezáleží nejen na tobě, ale ani na dětech. Bohužel, myslím, že sis to hodně zavinila sama a bojím se, že si to pořád nějak neuvědomuješ - to rozhodně nebylo jen pár chyb, které jsi udělala. Vzchop se,když už ne kvůli sobě, tak aspoň kvůli dětem. Mnoho ženských váhá s rozvodem, protože nemají kam jít a bojí se, že sebe a děti neuživí, ale ty máš kam jít a ani po finanční stránce ti pravděpodobně hůř nebude.
A v tomto případě, jak nejsem jinak vůbec krvelačná, radím oškubat toho HAJZLA !
říjen 02, 2009 16:42
Svata prostoto! : moira1
Nedalo mi to, abych se nepodivala na statistiku vyskytu syfilis v CR.
V roce 2007 to bylo 822 zaznamenanych pripadu. Hlavni rizikova skupina
jsou narkomani vydelavajici si na drogy protituci.
Jitko! Dovedes si predstavit, kde a kym se to tvoje prase muselo valet!!!?
Jak se muzes jeste vedle nej vubec najist nebo pouzivat spolecnou koupelnu??
A tomuhle vystavujes svoje deti? Fuj! Pro tohle ja nemam omluvu!

říjen 02, 2009 17:27
Ja som strasne rada, : rybka
ze tu mame Alenku Bodku - bojovnicku!
Keby vsetky baby na svete mali v sebe aspon male percento jej raznosti...neriesili by sme tu tolko problemov.
říjen 02, 2009 17:29
díky všem : Jitka
Přátelé,máte pravdu,jsem trdlo,které nenašlo odvahu osvobodit se z područí...Možná už v tom i ta láska není,ikdyž 16 let společného života se vymazat nedá,možná je to jen strach z toho,co příjde..strach z toho,že to nezvládnu...Mám ještě jeden velký bol....v květnu,rok předtím i srpnu jsem se chtěla odstěhovat k rodičům s dětmi,ale dcerka je tu silně fixována na jednu holčinu a nechtěla jít...ptala jsem se jí minulý rok v srpnu,letos v květnu,ptala jsem se jí v červnu,ptám se jí i nyní...odpověď stále stejná...mám tu kamarádku a svůj pokoj,nechci se stěhovat...mám jít bez ní...to nedokáži...Ona nemá ráda tátu,ale stěhovat se nechce...Tolikrát jsem probírala s dětmi co dál...Čeká nás na pár měsíců jedna provizorní místnůstka u rodičů..hledala jsem tady v okolí podnájem,ale všechno je drahé...
Chci pro děti to nejlepší..poraďte mi,jak dcerku přesvědčit,že tady ji nic dobrého nečeká,když je zaslepená svoji ideou své kamarádky a svého pokoje...?
A propo,příští týden začínám řešit výživné...Jak mi bylo řečeno,toto lze i v době manželství,což jsem nevěděla..
Přátelé,moc děkuji všem za komentáře,vážím si každého z nich....

říjen 02, 2009 18:42
v case pocitacov : Sipik
a fejsbuku moze byt dcera s kamaratkou v dennom kontakte. Neviem, podla mna jej to, co mate doma skodi z dlhodobeho hladiska viac, ako odlucenie od kamaratky

říjen 02, 2009 21:27
... : Aneli:
A dcera není schopná pochopit, že kvůli její neústupnosti dva lidé zbytečně trpí? To je pro ni kamarádka víc než bratr a matka? Na toto přesně se jí zeptej. Pokud ano, je něco velmi špatně. Ale nezapomeň, že máš ještě druhé dítě, které tímto stavem zbytečně trpí. Takže co nejrychleji vysoudit alimenty - pochopitelně i zpětně za dobu, co je neplatil. V tomto bude soud věřit tobě, protože on nebude mít v ruce jediný doklad o tom, že by snad něco platil. Pokud nebude platit ani po nabytí právní moci rozsudku, tak exekuci na plat. Tím pádem se ti octnou v ruce nějaké peníze a budeš moci začít. Do té doby bych na podnájem zapomněla, nebo skončíš v dluzích. Jděte radši k rodičům. A pouvažuj, zda nebudeš chtít výživné i pro sebe. A uvažuj reálně. Tento člověk tebe a vaše dvě děti odsoudil k bídě jen proto, že už ho nebavilo dál se starat. O všechny peníze, které mu ze své hlouposti (nedá se to napsat jinak, o nějaké férové jednání se zde opravdu nejedná) necháš, jsi obrala svoje děti.
říjen 04, 2009 18:51
Aneli ,Nepovídej - v bídě? : alena Bodka
jakto, že se ještě neozvala bíbí, Krakonoš a ostatní zastánci "férového jednání". Jestlipak ty nejsi mrcha, která chce ubohého muže, jenž se čestně zhostil svých závazků - jak říká Bíbí - oškubat, protože myslíš jen na prachy - v nichž ovšem štěstí nenalezneš. V nejhorším můžeš šoupnout dcerku k tatínkovi, ať si holka taky užije.
říjen 04, 2009 22:43
alena Bodka : Jitka
Aneli,moc děkuji za Tvůj názor,vím,že k tomu všemu musím najít sílu,která chyběla....teď o víkendu už jsem začala pomaloučku chystat věci,které s sebou,které ne....a také zahrádku,ke které mám vztah a která mne tu vlastně s dcerkou držela....pomaloučku chystám kytičky na transport k rodičům...
Alena Bodka....Alenko,když myslíš....já sama vím,jak to všechno je a věř,lehko mi není...
říjen 05, 2009 05:48
Jitko, : mamča
Tvoje dcerka nemá pocit domácího zázemí, proto tolik lpí na kamarádce. Ale Ty jsi v téhle rodině teď "šéf", a Tobě se bude muset podřídit. Jak píše Sipik, v dnešní době Internetu, může být s kamarádkou v kontaktu denně, ale z tohoto patologického prostředí musíte pryč. Čím dřív, tím líp !
říjen 05, 2009 10:27
... : Lucka
Jitko ,souhlasím ,že bys měla co nejrychleji vzít nohy na ramena....Mě se to podařilo po 4 letech.Ja vím ve srovnání s tebou je to nic ,ale taky mam dve holky ,ktery mely kamaradky ,ale proste nedalo se nic dělat,starší jsem dokonce musela odhlásit z gymnazia kam chodila ,zpět na zakladní skolu ,protože nikde nebylo volne mistecko....Taky to oplakala,byla zavisla na jedne kamaradce,ale promluvila jsem s ni ,že prostě jiná možnost není...Byla smutná,chvíli to trvalo než si zvykla a ted je zase štastná..smilies/shocked.gif)Což je pro mě duležity.A s bydlením ,ted bydlím u rodiču ve 2pokojbyte a cekam na svcoje peníze od ex .ktere jsem mu dala na ucet.Hold chybama se clovek uci a jaměla doma psychopata a manipulanta takze strasne tezko se od nej odchazelo ,ma neuveritelnou moc manipulovat lhat a ja mu na vsechno skocila .Jsem na sebe hrda že jsem dokázala odejit...Ale mam i takove stavy ,ze rano je mi hodne spatne ,mam strasne sny o nem ,ale taky zidealizovane ,kde je ten chlap co o me bojoval a uhanel me kdyz jsme se seznamovali??? Je to pryč Jity nikdy už to nebude tak jak by jsi chtěla ,tak spadni na zem ,sbal děti a uháááněj .Vždycky nejak bylo a může byt líp.Přeju ti aby jsi našla zase svůj klid a hlavně pro děti pohodu .....Lucka
říjen 08, 2009 12:13
Ráda ho mít můžeš klidně dál.......... : Kačka
ale promiň, trochu mi to přidadá , že z tebe dělá pitomce. A to ty učitě nejsi! Když jsem si tvůj článek přečetla, je pravda, že jsem si krapet promítla svůj život a částečně jsem v něm dělala ty samé chyby jako ty. Já pořád dávala , a on bral (né peníze, žádné dary atak.)...........ale slušnost, velkorysost , obětavost a vše co do dobré komunikace mezi dva dospělé lidi,kteří se mají rádi patří! A je to jako u tebe. Ty se velou dobu snažíš seč můžeš , aby vaše manželství fungovalo, ale podle toho co píšeš, u něho ta snaha taková nebyla! A léta běží.........! Pozor na ně! Aby jsi si na konci života neříkala, že jsi vsadila na špatného koně a snažila se s ním vyhrát závod! Nejde to věř mi! Když chceš životem slušně běžet a zjistíš , že ten tvůj kůň nestojí za nic, nemusíš ho přestat mít ráda, ale vyber si na ten závod nějakého jiného! Moje rada zní. Udělal ti hodně špatného, nevím co jsi provedla ty jemu, možná něco možná nic?! Ale život utíká, tak se přece jenom seber a udělej něco! By´t by jsi ho měla opustit! Tzn. požádat o výživné na děti každopádně! A to nemluvím o tom, že dle zákona máš nárok na setjnou životní úroveň jako má on! Přeju Ti hodně štěstí!
P.S: mě to taky trvalo minimálně čtyři roky než jsem se rozhoupala. Dneska je mi dobře, všechno si zvládám sama , nikomu se nemusím zpovídat, ale hlavně se se mnou nikod nehraje jako kočka s myší :-)
říjen 08, 2009 13:08
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]