O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KUPTE SI KORÁN, DOBŘE UDĚLÁTE... PDF Tisk E-mail
Středa, 29 duben 2009

Dostala jsem odkaz na video, které zde ve článku máte možnost vidět. Jsou v něm fakta o změně demografie v Evropě, Spojených státech a Kanadě. Dozvíte se velmi tristní počty - o tom, jak nízká a neustále klesající je porodnost bílých a naopak silná a  stále rostoucí plodnost muslimů v těchto zemích. U bílých je to v průměru 1,38 dítěte a u muslimů mnohonásobně vyšší.

 

 

 

 

 

 

    Podle statistiky je potřeba 80 - 100 let k obnovení normálního stavu obyvatelstva státu, když je po jednu generaci porodnost jenom 1,9 dítěte. V naší dnešní situaci, kdy je porodnost pouhých 1,38,  už žádná možnost na obnovení původního počtu není. Dosavadní statistiky říkají, že za několik málo let bude muslimů v těchto zemích skoro polovina a za třicet až padesát let to budou muslimské státy s převážnou většinou muslimských obyvatel.Mj. prognóza z Bruselu je, že v roce 2025 bude celá jedna třetina novorozeňat v Evropě muslimských.

 

     Kadáfí řekl:

 

"Veškeré ukazatele naznačují,

že Alláh má zaručené vítězství Islámu v Evropě.

Bez mečů, bez kanónů, bez dobývání.

My nepotřebujeme teroristy a sebevrahy s bombami.

Více než 50 miliónů muslimů obrátí Evropu

na muslimský kontinent v průběhu několika desetiletí".

 

*** 

 

    Dnes je v Evropě 52 miliónů muslimů (rok 2008);  německá vláda očekává, že se toto číslo v příštích dvaceti letech zdvojnásobí na 104 miliónů. Pád německého národa už nemůže být nijak zastaven, dolů se točící spirála už nemůže být nijak otočena. Je jasné, že Německo bude v roce 2050 muslimským státem.

 

     V Kanadě je průměrná porodnost pouze 1,6 - oproti optimální 2,1. V letech 2001 - 2006 se přistěhovalo do Kanady 1,2 miliónu lidí, převážná většina z Asie. V USA je porodnost stejná -1,6 - ale zase jen díky přistěhovalcům z Latinské Ameriky. V roce 1970 bylo v USA 100 000 muslimů, v roce 2008 už více než 9 000 000Některé studie uvádějí, že v příštích pěti až sedmi letech bude Islám dominantní náboženství celého světa.

 

 

 

   Zdeněk

 

 

Komentáře (35)add feed
To jsou radosti................ : Mikin
Ten mullah ktery slibil, ze "Evropu ovladneme delohami svych zen mel asi pravdu".
Nemyslim ale, ze tohle nebezpeci hrozi vsude na svete. Treba do Kanady se stehuji hlavne nemuslimsti asiati. A v Cesku se nejrychleji mnozi Romove. smilies/wink.gif
duben 30, 2009 04:20
Až půjdete k volbám ... : vlk
...Předseda vlády Kevin Rudd- Austrálie

Muslimové, kteří chtějí žít podle islámského práva Sharia, byli ve středu vyzváni, aby opustili Austrálii, čímž se vláda zaměřila na radikály ve snaze odvrátit možné teroristické útoky. Rudd sám pak rozhněval některé australské muslimy prohlášením, že podporoval špionážní agentury ve sledování národních mešit.

Cituji:
„Přistěhovalci, ne Australané, se musí přizpůsobit. Přijměte to, nebo odejděte. Jsem unavený obavami tohoto národa z toho, zda nejsme ohroženi nějakými jedinci či jejich kulturou. Od teroristického útoku na Bali jsme u většiny Australanů zaznamenali nárůst vlastenectví .“

Naše kultura se vyvíjela během více než dvou století bojů, pokoušení a vítězství milionů mužů a žen, jež usilovali o svobodu. Mluvíme převážně anglicky, ne španělsky, libanonsky, arabsky, čínsky, japonsky, rusky, nebo jakkoli jinak. Tudíž, pokud se chcete stát součástí naší společnosti, naučte se jazyk!

Většina Australanů věří v Boha. Není to žádný politický nátlak, ale prostý fakt, neboť právě křesťanští muži a ženy založili tento stát na křesťanských principech, což je jasně zdokumentováno. A je jistě vhodné, aby to bylo vyobrazeno na stěnách našich škol. Pokud vás bůh obtěžuje, navrhuji vám, aby jste uvažovali o jiné části světa, jako svém domově, neboť Bůh je součástí naší kultury.

Vaši víru můžeme akceptovat , a nebudeme se ptát proč. Vše, co žádáme, je aby jste vy akceptovali tu naši a žili s námi v souladu a pokojném soužití.

Tohle je naše země, naše půda a náš způsob života. Dáme vám veškerou příležitost k tomu, aby jste toto všechno mohli užívat. Ale jakmile jste si začali stěžovat, naříkat a remcat o naší vlajce, našich závazcích, naší křesťanské víře nebo našem způsobu života, velmi Vám doporučuji využít další přednosti naší skvělé australské svobody- právo odejít. Pokud jste nešťastní, odejděte. Nenutili jsme vás sem přijít. Požádali jste, aby jste tu mohli být. Tak přijměte zemi, která přijala vás.“

Možná, že pokud mezi sebou tohle rozšíříme, najdeme i my odvahu začít mluvit a vyslovit tu samou pravdu.


duben 30, 2009 08:56
Nechtějí-li se české ženy zahalovat do pytlů, : Milan
musí rodit více dětí.
Je to velice prosté: budoucnost mají ti, kdo se rozmnožují. A až jich bude víc než nás, demokratickým způsobem zavedou své právo. Včetně deemancipace žen. Jediný reálný způsob, jak se tomu ubránit, je rozmnožovat se rychleji nebo aspoň stejně rychle. A to mohou ovlivnit jen ženy - muži jsou dnes z tohoto rozhodování vyloučeni. (Muži také na ten islám nedoplatí tak, jako ženy.)
duben 30, 2009 10:04
To, co řekl Kevin Rudd, : strejda
to by mělo vycházet denně jako tučné moto ve všech světových denících a noví přistěhovatelé by právě toto měli podepsat. Přijdu-li někam jako host, musím se chovat jako host. Přizpůsobit se a ne mít menšinové požadavky.
S tím souhlasím.
duben 30, 2009 10:11
Tak v případě toho Německa nevím, kde na to Zdeněk přišel, : toulavej
že tam za 40 let bude víc jak polovina vyznavačů islámu. To, že to někdo chytrej dal na youtube ještě neznamená, že to je i pravda. Kupecký počty – řekněme 80 mil. obyvatel, z toho 3-4 mil. Turků. Nevěřím, že by za 40 let se z těch 4 milionů stala víc jak polovina obyvatel, třeba 35 mil a z toho zbytku 76 milionů jen menšina, třeba 34 mil. Mohl bych to spočítat, ale ta čísla jsou tak rozdílná, že to snad ani není třeba.

A jinak, s tím islámem, proč ne. Je celkem komické, že si většina lidí myslí, že tak, jak to teď je, je to správně a neměnné. Stejně si to mysleli i Egypťané, faraóni, Řekové, Římané a dokonce i bolševici v Sovětským Svazu. A naši bolševici zase, že bude pořád platit se Sovětským Svazem na věčné časy . . . a kde je Sovětskýmu Svazu konec. Tak proč by tu Západní civilizaci neměla časem převálcovat zase jiná, progresivnější. Možná ne pokrokovější, ale dravější. Jako barbaři vyplenili Řím. S tím Římem máme totiž víc společného, než si myslíme. I to, že se neumíme poučit.
duben 30, 2009 13:49
Možná že se neumíme poučit. Možná je problém v přílišné toleranci demokratických systémů v Evropě. : Myška
Neumíme si poradit s nepřizpůsobivým obyvatelstvem, které na našem území žije po staletí, a neumíme si poradit s imigranty z muslimských zemí. Všem se pořád ustupuje a ustupuje, až jim ustoupíme docela, a leze do p.dele, až v té lokalitě budeme úplně. A v této situaci se někdo diví, že stoupá podpora nacionalistů, a že na popularitě a podpoře získává DS, Národní odpor a jiná uskupení.
duben 30, 2009 14:15
Toulavej, ty přeci stopro umíš anglicky - tak : ivanka
nechápu, proč píšeš, kde na to Zdeněk přišel - je to přeci český překlad toho, co je v You Tube... smilies/smiley.gif
A - v Německu už dávno nejsou jen Turci, víš?
No, třeba máš pravdu, že to s námi dopadne jako s Římany, ale asi bych to tak nevítala. Mj. kolik máš ty dětí?
duben 30, 2009 14:57
s tema poctama : Janinka
muzeme my byt tou dobou taky cigansky stat!!!!smilies/smiley.gif)))
duben 30, 2009 15:36
Kdybych si měla vybrat, : Dáša
Kdybych si měla vybrat, budu tady přece jen raději s cigány než s muslimy. Děsím se myšlenky, že moje vnučka bude chodit jako "černá kuželka" a když promluví s mužem, tak bude ukamenována.
Jinak něco obdobého, jak se tady objevilo jsem psala na Ti mírumilovní muslimové. Můj příspěvek končil "Je otázkou, jak dlouho Evropa odolá. Vzhledem k počtu dětí v muslimských a ostatních rodinách - křesťanských nebo ateistických, to je jedno, naše potomky početně převálcují. A po ulicích našich měst budou chodit "černé kuželky", jak nazval zahalené ženy v Iránu jeden novinář."
duben 30, 2009 16:48
přemýšlím : Manul
jestli to má Kudlanka zapotřebí - tento a podobné články v poměrně časté frekvenci. Pokud si někdo myslí, že dnešní svět dosáhl optima a to bude trvat do skonání věků a že Evropa bude pořád stejnou Evropou, je neskutečně naivní. Stačí otevřít nějaký atlas dějin.
Kadáfí je magor a snad brzo skončí v propadlišti dějin. Ale pokud je "západní" civilizace zaměřená spíše na produkci peněz a výkon, tak ji zcela zákonitě musí převálcovat kultura, kde je normální mít dětí víc. Je jasné, že příliv přistěhovalců do Evropy je problém, který je nám blízký (jde o naše teplé pelíšky, naše pohodlí, "naši kulturu"), ale proč se tady teda nepíše i o procesech ne srovnatelných, ale mnohem tvrdších, např. počínšťování Tibetu. Někdy mám pocit, že všichni, co takhle křičí tak trochu zapomínají na smutnou historii původních obyvatel mnoha kontinentů.
A jinak, mě osobně víc než demografické přesuny trápí problémy ochrany přírodních zdrojů a životního prostředí, které destruují všichni svorně dohromady.
duben 30, 2009 17:33
Milane, : alena bodka
musí-li české ženy více rodit, musí se o ně čeští muží více starat. To jest, pčeovat o ně, starat se, aby žily v klidu, pohodlí a materiálním dostatku. Musí se také (muží)starat o své děti, dopřát jim vzdělání a věnovat jim každodenní péči. Samosebou jusí své rodiny uživit, a to tak, abytyto nestrádaly? Hele ty bys uživil rodinu třeba se šesti dětmi? Aby tvá žena nemusela chodit do práce a věnovat se jen těm dětem ? Máš pro ně dost velký dům?Kam budete jezdit na dovolenou? Kolik budeš dávat peněz své ženě, aby se necítila jako chudinka? Kolik bude mít volna, aby si mohla vyrazit za zábavou, nebo za kamarádkami? A budeš se v té době strarat o těch šest dětí sám, nebo zaplatíš chůvu? Jak vidíš, mlžeš i ty porodnost velmi ovlivnit....ovšem ne zbytečnými řečmi.
duben 30, 2009 17:58
Ekonomická pozice ženy v islámu. : Dáša
Když se evropská žena vdává, předpokládá se, že donese do rodiny peníze. Dřív to byl majetek, dnes je to třeba její vzdělání, schopnost vydělat peníze jako muž. Když se vdává muslimská žena, dostává peníze její otec. Ne jako platba pro rodinu. Nevěsta si za polovinu nakupuje věci do domácnosti, druhá polovina je sice u manžela, ale tuto částku jí musí vyplatit v případě, že se s ní rozvede. Postavení ženy z hlediska možností projevit se na veřejnosti známe. Její naprostá podřízenost muži je něco, co by naše ženy těžko nesly. Ale muž musí ženu ekonomicky zajstit. Ta se potom věnuje dětem a má jich tolik, koli je možné, protože o tom, jestli může používat antikoncepci rozhoduje muž. Mnoho našich mužů by to bylo ochotno tak nějak rozdělit a prohodit. Zejména po svatbě se předpokládá, že žena zůstane v práci, bude se starat o domácnosti, v ideálním případě jí manžel nebude přidělávat práci, ale naopak jí pomáhat. V případě rozvodu - manžu přestane bavit mýt nádobí a starat se o děti a najde si jinou, která to ZATÍM nevyžaduje, vykašle se na ženu a jde jde za hlasem svého srdce nebo penisu a ženu nechá na holičkách. V islámských zemích by si žena stěžovala muž by jí musel pěkně platit na děti, nebo by se seznámil s holí nebo bičem. Je proto pochopitelné, že isláská žena má více dětí, věnuje se ji apod. Nefandím islámským mužům ani islámu, ale poukazuje na jeden z důvodů, proč například arabské ženy nebo ženy z asijských muslimských zemí mají více dětí. Nejsou tak uštvané /a na jednoho muže jsou čtyři/.
duben 30, 2009 21:13
Nevím proč, : Ivča
ale myslím si,že Česká republika není zrovna zemí,kterou by se muslimové rozhodli dobýt mezi prvními...Prošli tudy Keltové,Germáni,Turci,Švédi....,dávali nám to vyžrat Habsburkové i Rusové..a co?Český člověk je tu pořád.... smilies/grin.gif Národ Švejků má asi svá specifika.... smilies/wink.gif
duben 30, 2009 21:13
Lidi uz je dost : Mikin
Tahle planeta uz je dnes dost prelidnena. Je spis nutne jak zajistit aby se lidi mnozili malo, ne moc.
A ohledne te pece o sest deti. Pocetne muslimske rodiny vetsinou ziji v pekne bide. Pokud jejim tatinkum a maminkam nekdo nenavrtal pod zadkama ropu.......
duben 30, 2009 21:17
Milane : KK
tak co teda chces a navrhujes? V zájmu této planety rezignovat na rozmnozovani, anebo zacit konkurovat muslimům??? Nějak si protiřečíš.
Faktem je, že
1. Většina muslimů má jen jednu ženu. Někdy ani to ne, protože si žádnou ženu nemohou dovolit. V islámských zemích je (překvapivě) i dost neprovdaných žen, což se moc neví. Každopádně aby měl muslim víc jak jednu ženu, musí být schopen je uživit a zajistit jim stejný standard. Jestli se to v praxi dodržuje netuším, ale smutnou realitou většiny západních zemí je, že pokud má chlap milenku a kupuje jí podvazky a kožichy, zatímco manželka chodí od Vietnamců, manželka o tom obvykle ani neví.
2. Byť mají muslimské rodiny více dětí, rozhodně nežijí v žádném luxusu. Je vůbec otázka, zda by byly české rodiny schopny a ochotny se adekvátně uskromnit a zda by to bylo vůbec reálné. Protože žijeme ve společnosti, kde je běžný určitý standard, a kdo žije hodně pod ním, je sociálně vyloučen.
3. A v neposlední řadě se přidávám k Aleně Bodce. Dnes jsou to především muži, kteří nechtějí moc dětí. Obvykle nejsou schopni z jednoho platu uživit desetičlennou rodinu. Takže podobné rady jako ať mají české ženy víc dětí, pokud zaznívají od chlapů, jsou jen trapné kecy v klecy, nic víc.
květen 01, 2009 08:57
Kupodivu se k tomuhle tématu hodí to, co jsem nadatlil pod vdanou matku Zdenu. : Krakonoš
Tak to sem fláknu ještě jednou, tam už si to stejně nikdo kromě Iris nepřečte smilies/wink.gif:

Zdenin příběh je takovou pěknou ilustrací jevu, kterýmu se říká "konec bílýho muže" (teda i ženy).
Je úplně fuk, jestli Zdenu chápeme, nebo jsme ji vodsoudili. Zákony evoluce neúprosně říkaj: Přežije silnější druh, ten, kterej je vochotnej volit strategie pomáhající jeho udržení a rozšíření. Mimo jiný sem spadá ochota a schopnost se co nejvíc množit a postarat se o potomstvo, jako základní nástroj týhle strategie.
Tady na těch stránkách se lze často dočíst vod žen, jak velkej je problém sehnat spolehlivýho samečka, kterej by byl vochotnej zakládat rodinu a starat se vo ni (ty slavný biologický hodiny, kdyby je někdo uměl naktreslit, mohly by se stát dalším logem tohodle webu). Jenže to je jenom pravdy půl. A jsou to spojený nádoby. Ochota samečků hnízdit klesá ruku v ruce se stoupající pravděpodobností, že jejich partnerka nebude schopná se samostatně vo vlastní potomstvo postarat a že bude v roli matky víc či míň frustrovaná a "neseberealizovaná". Že na jejich bedrech kromě tradiční (a stále vyžadovaný) úlohy rodinu hmotně zajistit skončí ještě další díl péče vo děti a domácích prací (a k tomu přítomnost nespokojený ženy), což už si každej 5x rozmejšlí.
Bílej muž a bílá žena z bohatýho severozápadního konce světa se dostali do naprosto paradoxní evoluční fáze, kdy se na jedný straně stále komplikovaněji zkoumá, jak co nejlíp přivýst dítě na svět, starat se vo ně a vychovávat ho, aby z něj byla co nejrozvinutější harmonická bytost bez jedinýho traumátka, na druhý straně se reprodukce vodsouvá mimo těžiště jeho skutečnejch zájmů a přestává bejt základním smyslem a cílem života. A tak má zcela pravidelně bílej muž a bílá žena mnohem víc chytrejch knih vo výchově a výživě dětí ve svý polici než skutečnejch dětí batolících se vokolo. Nejlíp zůstat u jednoho, aby práce a vomezení bylo co nejmíň.
Nemusím určitě připomínat, že jiný kultůry, zhusta ty, který my bysme tak rádi učili demokracii, "správnýmu" přístupu k životu a "pravejm" hodnotám, to maj přesně vopačně a proto jsou evolučně úspěšnější, začínaj nabejvat převahy a pokud se něco zásadního nezmění, příští staletí a tisíceletí na týhle planetě budou patřit jim. Je zbytečný mudrlovat nad tím, jestli je to dobře nebo špatně, je to prostě scénář, kterej se tu už několikrát vodehrál, kdy líná, bohatá "rozmazlená" civilizace podlehne silnou tradicí semknutejm "barbarům" na "nižším" stupni kulturního a technickýho vývoje, ale vodhodlanejm expandovat, bojovat a reprodukovat se.
Bílej muž a bílá žena zrelativizovali a rozvolnili všechny svoje tradice, hodnoty, svoje vlastní společenský a sociální role, zkomplikovali svůj svět nad všechny meze neprůhledným systémem práva, norem, zákazů a příkazů, kde už nelze žít jednoduše a řídit se tradicí a "selským rozumem". A nejsou vochotný svý teritorium bránit, páč je to "nehumánní".

Ne náhodou jsem vedl tenhle tejden rozhovor s matkou ze země, kde hustota perfektně vybavenejch dětskejch hřišť, školek a jánevimčeho ještě na vobyvatele zcela přesahuje to, na co jsme zvyklí třeba v Česku, a kde hmotná životní úroveň taky výrazně převyšuje tu naši. A ta dáma pravila: Já myslím, že společnost málo podporuje ty, který chtěj mít děti, a že je to dnes těžký děti mít. Ne, nedělala si pr*el, myslela to zcela upřímně. A já jsem v tu chvíli pochopil, že s naší civilizací je skutečně a definitivně konec. Protože zatímco my stále víc přemejšlíme, co by pro nás ještě měla "společnost" (stát, partner, starý rodiče, uliční výbor...) udělat, abysme se uráčili nějakýho toho potomka vůbec přivýst na svět, ty vokolo nás prostě děti maj. A maj jich hodně.


květen 01, 2009 16:31
Slavne vitezstvi islamu....... : Mikin
Muslimske zeme ktere nemaji ropu nebo jine nerostne bohatstvi jsou velmi chude. V extremnich pripadech tak chude, ze hlavni zabavou domorodcu je cekani na prilet AC-130 Hercules s nakladem mouky, ryze a kukurice v pytlich oznacenych USAid. Z pytlu mozno usit po vyprazdneni slusive oblecky.
Spolecnost postavena na nabozenstvi ktere nevyuziva mozkoveho potencialu poloviny obyvatel (zen) asi ani jinak dopadnout nemuze.
Takze ono je to s tim vitezstvim islamu pomoci vysoke porodnosti podobne, jako s vitezstvim Romu pomoci vysoke porodnosti. Vyhrat sice muzou, ale ne nadlouho. Kdo by je zivil......
Podle meho nazoru je nejlepsim resenim omezit imigraci, urychlit pouzivani alternativnich zdroju energie coz by omezilo moc bohatych muslimskych zemi a zaroven podpora umirnenych muslimu, ktari se snazi tohle stredoveke nabozenstvi nejakym zpusobem reformovat.


květen 01, 2009 16:37
jeden ctive napsany pribeh : mura1
jednoho nestandardniho bileho muze a jeho bile zeny. o uteku z mesta na vesnici spolu s hromadou deti, o navratu k tradicnim spolecenskym a socialnim rolim smilies/wink.gif
http://www.denca.eu/pdf/roknavsi.pdf
květen 01, 2009 20:59
Přenádherný příběh Muro1 : Eny
děkuji za něj. Eny
květen 02, 2009 00:25
No dobre.... : Mikin
Ja se taky prestehoval az na vzdaleny Yukon kde lide (az na vzacne vyjimky) nelzou, nekradou, nepomlouvaji, zivi se praci a navzajem si vzdy pomuzou.
Ale co to vsechno ma co delat s tematem kterym je rozpinavost muslimu diky utisku a velike plodnosti jejich zen ? V tom ja zadne tradicni ceske hodnoty nevidim......
květen 02, 2009 06:40
mikine, : mura1
to byla reakce na krakonosuv komentar, nikoli na tvuj
květen 02, 2009 08:29
muro1 : Mikin
Aha, taky jsem si toho mohl vsimnout....
Ja s Krakonosem jako vzdy celkem souhlasim, jen s tou evoluci a prezitim silnejsiho druhu by to melo byt jinak.
Nase civilizace je ekonomicky schopnejsi a nemela by zaniknout jen kvuli tomu, ze se ta druha rychleji mnozi....
květen 02, 2009 15:24
miluju Mikinova " nenapadna" pichnuti : Polarka
takze az opadne voda, tak nepochybuji o tom, ze Mikin bude prvni kdo se nabidne ze mi pomuze s odstranovanim bahna po potope. Prece tady si lidi pomahaji a natoz kdyz jsou ze stejne zeme a mesta, ne?

Muro a dik za to povidani....presvedcila jsi mne a dodala mi odvahu. kterou jsem ztracela. Budu psat Yukon!
květen 03, 2009 07:18
kapka v mori : naantali
Tak dotretice. napisu a nekdo mi to vymaze. Ziji tady na severu vic nez 30 let a musim rict, ze i kdyz vyvoj pristehovalectvi a vysoka porodnost u nekterych narodnosti neni srovnatelna s USA, tak zde budi znacne obavy. Ne ovsem u politiku,protoze rici neco takoveho, co ve svem projevu k volbam rekl australsky predseda vlady, by si zde nikdo nedovolil. Domnivam se,ze s nim vsichni souhlasi, a tise mu tleskaji /doma/, ale na verejnosti se chovaji uplne jinak.Zijeme zde v zpadni demokracii a ta predpoklada, ze jsme vsichni tolerantni.Ale presto musim rici, ze zde existuji skupiny , ktere nechteji a uplne odmitaji podridit se vetsine a zit podle demokratickych zakonu. Bohuzel je pravda, ze vyspele narody podlehly drive nebo pozdeji najezdu barbaru . A bohuzel se domnivam, ze tomu tak opravdu bude.. Neni to otazka pristehovalectvi nebo vysoke porodnosti, je to otazka systematickeho "osidlovani "nemuslimskych zemi obyvateli vyznavajici islam. Pokud se nekdo domniva, ze Cesko prezilo najezdy jinych zemi a vzdy se znovu postavilo na nohy, tak je na velkem omylu. Tady se nejedna o Cesko a Svejka, ale o celou zapadni civilizaci. A tam ani Svejk nemuze svejkovat.
květen 03, 2009 12:42
kapka v mori : naantali
bohuzel mam nejakeho trpajzlika v pocitaci, ktery nechce pustit nektere informace do eteru sorry
květen 03, 2009 13:44
naantali : Mikin
historie se opakuje. Vyznavaci toho nejmene tolerantniho nabozenstvi se dozaduji tolerance. Nejruznejsi nackove a komousi zase svobody slova. Staci se podivat na vladu Talibanu, Hitlera nebo Stalina a je jasne, co ceka tolerantni svet jestli jim znovu skoci na spek. Hitler napsal svuj Mein Kampf ve vezeni demokraticke republiky. Lidi ktere pozdeji poslal do koncentraku uz na sepisovani knih jaksi nemeli ani cas, ani naladu.....
Tohle rceni "kdo se nepoucil z historie si zaslouzi, aby ji prozil znovu" je vice nez pravdive........


květen 03, 2009 16:32
naantali : mia
ahoj posílám pozdrav a vzpomínku smilies/wink.gif
květen 03, 2009 17:20
kapka v mori : naantali
zkusime, jestli trpajzlik je na strazi.Nevim, kde se tady berou ty od hlavy az po paty zahalene osoby, ale jejich stale vic a vic.Bydleli jsme ve Stockholmu v uplne nove ctvrti na severni strane. v
květen 04, 2009 06:49
kapka v mori : naantali
Muj komentar opet zmizel, aniz by byl vulgarni, nebo nevhodny.Jedinou reklamu jsem delala na knihu italske ekonomky zijici a vyucujici v LOndyne. Jmenuje se Napoleoni jeji kniha je jedna z nejzajimavejsich knih, ktere v osledni dobe vysly. pri cteni mi behal mraz po zadech
nantaali
květen 04, 2009 06:57
Jo a přečet jsem si ten příběh : Krakonoš
co doporučila Můra. A prohlídl blog. Na jedný straně neuvěřitelná dávka naivity až blbosti, která začala tím, že někdo koupil ruinu v hodnotě tak 300 K za mega a čtvrt a končila tím, že si někdo myslel, že lze topit elektrikou za stejný peníze jako uhlím.
Ale na druhý straně naprosto bezkonkurenční dávka optimismu a pracovitosti celý rodiny, vsázel jsem celou dobu na to, že poslední "dopis" bude cosi jako: "Milá Jani, stěhujem se zpátky do Prahy, kdo přede mnou promluví o vesnici, bude synem smrti." smilies/wink.gif Není tomu tak, rodinka se na místě udržela, dnes má 8 dětí a hromadu zvířat a zdá se, že si svůj vysněnej život nakonec ze země vydupou. Takže obrovskej obdiv a smeknutí z mý strany. Že to je příběh lidí věřících je v tomhle případě zcela logický a příznačný. A krásnej argument proti těm, který tak rádi vykřikujou, že víra je pro slabochy. Alena se Šimonem maj 5x víc síly, než ty, kdo tenhle siláckej soud tak rádi pronášej.
květen 04, 2009 11:23
Polárko, : Ariana
uděláš i mně obrovskou radost, budeš-li pokračovat v psaní Yukonu. Už jsem se mnohokrát chtěla zeptat, jestli se chystáš pokračovat. Moc se mi Tvé psaní líbilo.
květen 04, 2009 15:47
mikine, : wendy
píšeš že nesouhlasíš s prognozou,že ekonomicky silné země to projedou v soutěži s těmi, které na tom ekonomickly nejsou tak dobře, zase se ale dobře rozmnožují. Asi ta ekonomická stránka věci není tak strašně důležitá. Asi jsme zapoměnli na jiné věci. Chceme se mít dobře, mít děti až si projedeme celý svět a zařídíme byt a koupíme auto. Všichni na této panetě, kteří těch dětí mají hodně, nežijí v blahobytu a nežili tak ani naši předci v české kotlině. A na druhou stranu - kdyby filosofii severozápadu převzali všichni lidé, nedocházelo by k přemnožování a mohli bychom si i nějaký ten luxus dopřát. Něco je špatně...
smilies/wink.gif
květen 04, 2009 16:39
wendy : mikin
ja si myslim,ze ta touha po hezkem zivote a uspechu je hnaci sila pokroku a prosperity.
Bratri Veverkove vynalezli ruchadlo, bratri Wrightove eroplan, Edison zarovku,kluci od Apple iPod, jen ti zurive se mnozici muzici zatim nic moc.
Snad je jeste nadeje...... smilies/cool.gif
květen 05, 2009 07:36
Vynálezy jsou o.k. těm fandím : wendy
mně spíš šlo o nenažranost v duchu pozlacených mercedesů a mobilů vykládaných diamanty, viš. Oni černoši z rovníku taky nic moc nevynalezli, je tam pěkně teplo, nemusejí štípat metry dřeva na zimu, popasou dobytek, ulovějí gazelu, posedí, poleží, pomnoží se, o nic jim nejde.
Naději neztrácím, někdo tu psal, (ty, Krakonoš, už nevím) že vyhraje ten silnější a flexibilnější. Takže tak.
květen 05, 2009 09:17
bus : čus
děcka co se děsíte muslimů. pokud nejde o radikály a šíít,či jak se to píše,tak jsou to zcela hodní,slušní a bohabojní lidi,co mají strach z boha víc,než kdejaký křestan.a ruku na srdce,kdo z vás se pravidelně modlí a bojí se pekla?kdyby jste se báli jako oni,děali by jste problémy?ctili by jste bibli a halili si vlasy...ostatně i bible to nařizuje,proč jeptule nosí zahalené hlavy a mniši taky.v bibli je že žena musí halit hlavu víc než muž a je to vše z jednoho důvodu,...aby chlapy neprovokovaly. a ted kolik muslimských má pohlavní nemoce,kolik bylo znasilněno?hledejte a přemýšlejte,kdo je víc
květen 06, 2010 01:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]