O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DOPISY - KAMARÁDSKÝ RADY PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 12 březen 2009

Jak si tak čtu, co se tu všechno píše pod články (pro kontrolu dostávám do pošty kopie všech komentářů), občas některý text velmi ráda vyzdvihnu, protože si říkám, jak moc báječně je to napsané, jaká by to byla škoda nechat zapadnout. Mj. psali jste tu o "závisláctví na Kudlance" - jsem asi ten největší, protože jsem s tím už hodněkrát chtěla seknout, ale pak jsem dostala nějaký ten hezký e-mail... a jedu v tom dál. 

 

 

 

 

     Dnes bych ráda vyzdvihla dva příspěvky - jeden od ženské, druhý od chlapa - a oba jsou plné empatie... Neznámí a přeci kamarádi, kteří (stejně jako ostatní) dávají zcela nezištně svou radu.

 

 

 

 

 

 

     Můj kamarád, dětskej doktor, měl "krásný spokojený manželství", všichni jim ho záviděli; tím, že byli ve svým městě "na očích", dávali si záležet, aby nic ten harmonickej vobraz nenarušilo. Jenže průser byl v tom, že se vzali kdysi vlastně dva dobrý kamarádi, který si výborně rozuměli na intelektuální úrovni, společný témata, dokonce i částečně společná profese.

 

     Spoustu let to fungovalo, samozřejmě první šel do hajzlu sex, ale my ryby vydržíme v tomhle ohledu hodně a míváme šikovný ruce (ploutve)  ;D. Chlapec jí byl fakt věrnej, neřešil to milenkama. Jenže - co čert nechtěl, stopadesáti sestřičkám na nočních službách vodolal, stopadesátá první byla jeho osudová žena, se kterou poprvý v životě poznal porozumění taky v jinejch voblastech ;). Když do toho vlítnul, myslel jsem, že je to jen úlet a docela jsem mu vynadal - měl totiž kluky taky zrovna v tom pitomým věku - 13 a 15. Chvíli to táh nul na zapřenou, protože si vůbec nedokázal představit, že rozbije tu krásnou potěmkinovu vesnici, ve kterou věřili jejich přátelé, příbuzný, jeho rodiče, který hodně těžce nesli rozvod jeho bráchy; že by to mohl udělat klukům.

 

     Nakonec už byl tak vyřízenej z toho neustálýho lhaní, že to naaranžoval tak, aby to prasklo, doufaje, že ho žena kopne do řiti a bude to vyřešený. Jenže manželka se zachovala velmi diplomaticky, nedělala scény, jen mu dala ultimátum, do kdy ten vztah ukončí, a dál se s ním vo tom už nebavila - řešení zůstalo na něm. No a von si ujasnil, že když už je všecko venku, škody napáchány, příbuzný zhroucený, přátelé nasr*ný, děti nešťastný, že do toho teda řízne a vodstěhoval se - do garsonky. Jeho milenka mezitím totiž ztratila trpělivost a řekla, že čekala dost dlouho a že už ho k sobě nechce.

 

     Následovala další fáze, několikaletá, kdy na jedný straně přesvědčoval svou osudovou ženu, že si ji chce vopravdu vzít, na druhý straně se snažil přesvědčit svý dva pubertální kluky, že je má rád, ale že vodejít musel. Ani jedno nebylo jednoduchý. Starší synek si prošel propadem v prospěchu a vyhazovem ze střední školy. Von sám musel využít služeb kolegy psychiatra, už to sám nedával.

 

     Pointa? Dnes je můj kamarád třičtvrtě roku šťastně ženatej se svou femme fatale a čekaj miminko, jeho bejvalá žena má několikaletej pěknej vztah a voba se shodnou na tom, že je jim s novým partnerem líp. Voba kluci si našli svoje školy a svoje kapely, voba jsou moc šikovný a úspěšný a dnes tátovi říkaj, když jdou spolu na pivo, že mu úplně rozuměj a že udělal dobře. Byli mu i na tý svatbě. Happy end.

 

     Každej tady, nebo skoro každej, to aspoň jednou v životě zažil - to, co vypadalo jako největší průser našeho života, za pár let se ukázalo bejt vopravdovým darem z nebes. Každej konec něčeho v sobě skrejvá možnost novýho začátku čehosi mnohem lepšího. Když ovšem člověk  nezahořkne a neutopí svůj život v sebelítosti a vobviňování všech vokolo.

 

Krakonoš

 

 

     Myslím, že je Iris ještě ve stavu šoku, jako když se stane dopravní nehoda a přijedou ti domů říct policajti, že se někdo nevrátí, někdo, s kým bylo dobře a bude scházet, nechce se tomu věřit a opakuje se "vždyť jsem s ním ještě před dvěma hodinami mluvila, před hodinou psal sms". A kdyby se teď Irisin muž vrátil...

 

     Je prostě příliš brzy.

 

     Časem si, Iris, vybavíš i to ostatní, ty nevěry předtím, strach usazený někde za krkem, objevíš, že v něčem bylo trochu křečovité snahy, že někdy ses usmívala, abys podržela hezký moment, pojistila dobré časy;  ne proto, že by ti něco někdo ten úsměv vyvolal. Atd. Teď je ještě moc brzy, potřebuješ čas pro sebe, čili potřebuješ se s ním nestýkat.

 

     Jinak to bude jako kontakt s drogou, poletíš v tom zase.

bb

 

 

 

Komentáře (50)add feed
Jo jo, nebe bude zase modrý, tráva zelená, : Myška
jen se k tomu člověk musí časem propracovat. Taky jsem kdysi měla pocit, že se mi právě zbořil svět, a že už nikdy nebudu šťastná. Ale jsem, a vděčím za to jen sama sobě.
březen 12, 2009 14:16
Bych vám nerada kazila idylu")))) : Eva
ale podle posledního vývoje, je situace s Iris mnohem vážnější, než zprvu vypadala. Její úplně základní problém je, že nemá vůbec žádné povědomí o své vlastní hodnotě !!! Všechno odvozuje jen na základě toho, jakou hodnotu jí určí ostatní, a to především chlapi! A to je tedy průůůůser, přímo o život! Já fakt nevím, jestli není v nějaké církvi, sektě, tohle si tak představuji, že může produkovat úspěšně leda "liga polských rodin" atd. ( Ne, po pravdě se uvádí, že až 2/3 lidí je takto závislých)
A je ochotná udělat téměř úplně všechno, spolknout téměř úplně všechno, vystavit dítě téměř jakémukoliv nebezpečí, jen aby se nemusela postavit na vlastní nohy!
Já bych Tě, milá Iris, moc ráda nadále litovala, ale nemůžu a nesmím, protože tím bych ti jen přitakávala, abys v tomhle mrákotným stavu, nadále, za láskyplného, ale smrtícího přispění nás všech, nerušeně setrvávala.
Protože Ty koketuješ s myšlenkou, že všechno se nějak zase samo upraví, a Ty se nebudeš muset nijak změnit, nic dělat..., ale to se mýlíš!
Osobně se odmítám na této doslova ÚPLNĚ ZBYTEČNÉ sebevraždě v přímém přenosu nadále podílet. Protože, když se na vlastní nohy nepostavíš, tak u totální destrukce stejně, dříve, či později skončíš:
1. varianta zbytečné sebevraždy: návrat tvého manžela k tobě ( do pár let je to znovu, to je jistota. Nemusí to mít formu "řádné sebevraždy", může to být nemoc, úraz, nebo i opakované zhroucení, deprese atd.
2. varianta zbytečné sebevraždy: úspěšný odchyt jiného chlapa: pokud nebudeš nezávislý člověk, historie se s velkou pravděpodobností bude opakovat
3. varianta zbytečné sebevraždy: že se nikdo neobjeví, ani se manžel nevrátí, leč ty, pokud se na ty nohy nepostavíš, stejně nebudeš schopná samostatného života, budeš plná zloby, nenávisti, žlučovitosti vůči světu a výsledek se jistě časem dostaví- nemoc atd.
Takže, suma sumárum, mi z toho moc na výběr pro tebe nevychází, jen: chceš nebo nechceš žít? Tak zkus, jestli máš nohy???
A jen pro jistotu: já tě vůbec neodsuzuji, nemám na nic takového ani právo, ani náturu, ale odmítám ti pomáhat momentálně do pekel. Protože tím, že tě budeme sborově litovat, ti postavíme ochrannou hráz, jak hrom, abys nemusela nic dělat, mi Ti to "požehnáme!" Ale v konečném důsledku ti se sebezničením pomůžeme. Porád je mi líto každé zbytečně zničené lidské duše......
březen 12, 2009 14:31
Takže je vlastně docela fajn, : Vodoměrka
že jsme se tu sešli samí závisláci na kudlance, a hlavně že si umíme navzájem poradit a pomoci... jo, kdyby všechny drogy měly takové pozitivní účinky, dostal by je každý na předpis od doktora smilies/wink.gif
březen 12, 2009 14:33
Evi, : Vodoměrka
myslím, že s Iris to zas až tak zlé nebude, jen je teprve na úplném startu, ještě se nerozhodla a neudělala první krok, ale už k tomu spěje... jen by to opravdu chtělo odloučení od nevěrníka, protože on stále ještě umí hrát na její city a ona na to slyší... ale už je dobré to, že si uvědomuje, že něco není úplně v pořádku a že takhle žít nechce... asi by měla nejvíc ze všeho začít řešit situaci se synem, to by ji částečně mohlo odvést od problémů s mužem, i když z hlavy to úplně nevymaže... ještě mnohokrát bude koketovat s myšlenkou, že by se mohl stát zázrak a všechno se vyřešilo samo od sebe, ale nakonec to pochopí a udělá krok sama k sobě... a jen doufám, že se nemýlím, že Iris je dost silná, takže potřebuje a přijme obé komentáře, ty ve stylu NČ a ty povzbudivé, nikdo jí tu přece neříká, že to má nechat plavat a přijmout ho, že se tentokrát změní... a že ji ty silnější a ráznější komentáře nezastraší natolik, aby to vzdala a utekla jinam, kde jí nebude nikdo jitřit rány...
březen 12, 2009 14:42
hele evo, : mura1
kde v tech 2 komentarich, ktery sem danela vypichla, vidis sborove litovani? krakonos popisuje pribeh svyho kamarada s ponaucenim " Každej tady, nebo skoro každej, to aspoň jednou v životě zažil - to, co vypadalo jako největší průser našeho života, za pár let se ukázalo bejt vopravdovým darem z nebes. Každej konec něčeho v sobě skrejvá možnost novýho začátku čehosi mnohem lepšího. Když ovšem člověk nezahořkne a neutopí svůj život v sebelítosti a vobviňování všech vokolo."

a bb pise: "...potřebuješ čas pro sebe, čili potřebuješ se s ním nestýkat. Jinak to bude jako kontakt s drogou, poletíš v tom zase." nejak ani v jednom litovani nevidim.

jinak ja za sebe a mimo tema: uz to polykam dlouho, ale nakonec se neudrzim. na kudlu uz chodim nejakej rok (a rada) a celkem tu vzdycky bylo lehko a vtipno (az mirne jedovato). ale posledni dobou si pripadam jak na schuzi herbalifu. tech pozitivnich emoci, dramatickych prohlaseni, vykricniku, slunicek, dusicek a zlaticek je na me nejak trochu moc. ja vim, muj problem smilies/wink.gif
březen 12, 2009 14:46
Milá Pavluš, jak já bych jí ráda raději vzala do náručí, : Eva
to si neumíš představit, ale fakt nesmím!
Ropzhodně si, Iris, dojdi, na chvíli, než Ti vyrostou netřesoucí se nohy, pro léky, už kvůli sobě a tomu synovi. To není vůbec žádná ostuda! Prosím Tě smilies/wink.gif
březen 12, 2009 14:47
Muro, : Míša šíša
že tobě chybí ty vášnivý politický hádky? smilies/wink.gif Jo, už to tu dlouho nebylo smilies/grin.gif
březen 12, 2009 14:53
Evo, beru zpět, : Vodoměrka
přečetla jsem si Irisiny poslední dva komentáře pod tím dřívějším článkem a začínám se přiklánět k tvému názoru... jo, někdy jsem holt radioaktivní a píšu dřív, než čtu... hahaha... smilies/wink.gif
březen 12, 2009 14:53
Muro, to nema souvislost s komentářem Krakonoše, ani bb, : Eva
to je reakce na to, co všechno, na jiný diskusi, napsala Iris.
K tomu dalšímu od tebe: ty máš pocit, nebo naznačuješ, že "herbalif" sem zanáším já?
březen 12, 2009 14:55
Evo, ne, Mura to myslela obecně : Míša šíša
.
březen 12, 2009 14:58
... : mia
Můj názor-těch příspěvků je téměř 200 a myslím,že Iris se snažili všichni pomoci povzbudit.Proto asi nebylo štastné vybrat pouze dva je to umfér /ted nemyslím vůči mě/ ale všichni nemají takový dar výřečnosti a třeba krásná slova Inky,Vodoměrky zrovna tak jako selský rozum Nč,prožitky Eny,psychologická praxe Evy nemájí o nic nižší cenu a neznamenají nižší míru empatie.A ani pro Iris není určitě příjemné tolik humbuku kolem ní.To co píše Eva zní jako tvrdá ledová sprcha.Pro Iris možná hrozně,dnes ji to přijde možná kruté.Ale za pár měsíců bude možná za tohle vděčná.Potřebuje žít,jít dál,vychovávat syna!!,Potřebuje povzbudit,ale jsou věci,které za ni nikdo neudělá.Iris život pro Tebe neskončil,máš své děti a oni Tě opotřebují,snadné to není ale poznala jsem daleko těžší osudy a ti lidé museli tu sílu najít v sobě a to je velmi posílilo.Není hanba upadnout,hanba je zůstat ležet.
březen 12, 2009 15:01
mia : mura1
unfair smilies/wink.gif
březen 12, 2009 15:08
Evo a ostatní : Iris
Vážení, nechci už ani lítost a přitakávání, i když je fakt, že je to jako velmi příjemný balzám a v několika minulých dnech jsem se cítila hodně fajn, dlouho jsem se necítila tak dobře naladěná s někým nebo na někoho, jako při povídání s vámi.Sama jsem to už chtěla utnout a nasměrovat malounko jinam. Ty příspěvky od vás všech jsou ohleduplné a lidsky krásné, i vy sami (většinou samy) něco prozradíte ze svého života a je vidět, že víte o čem je řeč.Mohly byste mi lát a spílat, ale víte, že v určitou dobu to nejde. Jako naše děti - člověk by jim tak rád pomohl přeskočit nějakou tu blbou fázi života, vystlat jim cestičku, máme pro ně cenné rady, mluvíme ze zkušenosti(uč se, kdybych já se učila....)- a oni jedou stejně po své životní lajně, potřebují uzrát, vyzkoušet si něco sami, sami pochopit.Je to fáze dětství, dospívání, vzdoru..
Už několikrát tu padla zmínka o stádiích nebo fázích mé "nemoci".
bb napsala o šoku, spousta lidí předtím o potřebném klidu na zotavenou, k sebrání se a poznání reality apod. Nechci už tu fňukat a žádat jen politování, ale je fakt, že teď jsem tam kde jsem a s mým vnitřním nastavením nejsem schopna přeskákat to, co každého myslím sejme. Mám kamaráda, který mi nadává, spílá stejně jako NČ, skoro stejnými slovy. Ale před delší dobou než u mně se mu stalo totéž s manželkou.Zakazuje mi hloupé naděje, které povedou jen ke zmaru, ale zároveň poctivě přiznává, že ho to sejmulo také.Chtěl by mi pomoct přeskočit tohle pitomé období, ale sem tam zapomíná, že on si jím poctivě prošel také, se vším všudy. Mimochodem - není tady také někde debata o tomto tématu? Mladý muž,nikoli však ušák a primimanžel, od kterého odejde jeho femme fatale, jak píše Krakonoš a kterého to poctivě srazí, možní hůř, než nás baby.
Evi - církve, sekty ne, zloba, žlučovitost a nenávist také ne, někdy bych menší léčebnou porci řečeného ptřebovala.
Mio - ten humbuk mě fakt začíná přivádět do rozpaků, možná jsem odpovídala moc často, cítila jsem se povinna reagovat.
Muro - sluníčka, kytičky, lidičky také někdy nesnáším, po určitou dobu se to sem ale možná hodilo a vyplynulo to z vás.Díky a ahoj, iris
Tak odteď jink, jo? Bez litování, přijmu praktické rady co s tím a i bez rad s vámi tady velmi ráda pobudu a pokecám. Mám už kudlančí závislost a jsem za ní vděčná.
Zdravím, iris
březen 12, 2009 15:14
Mio, je ti "umfér", že tu nevybrala něco od tebe? : ivanka
naopak, oba dva příspěvky mi připadají velmi taktní a milé - mj. je v nich opravdu obsaženo vše.
A vůbec si, Evo, nemyslím, že by se Iris nějak měla hroutit a spět k nějakým sebevraždám.
Naopak, taky jsem si prožila své a tak vím, že tohle dopisování si a kontakt s virtuálními lidmi člověku dá hodně moc. Nesrážej jí, nedělej z ní nějakou beztvarou houbu.
Osobně jsem přesvědčená, že to Iris zvládne!
Ne třeba v pohodě, ale zvládne. Právě proto, že si uvědomuje, že není sama, že jsou na to dobré i zlé dva - ona a její synek.
Takže zbytečně tu kážeš.
Jinak - vše v dobrym, holky, jo?
březen 12, 2009 15:14
... : mia
mám tam blbost...oni tě potřebují...samozřejmě
březen 12, 2009 15:17
ivanko : mia
tak prostě neznám jak se píše nějaké slovo,bože kdyby se v životě nestalo nic horšího.taky vše v dobrým.
březen 12, 2009 15:22
Ivanko : Iris
díky smilies/smiley.gif
březen 12, 2009 15:24
mio : Iris
ale slovo opotřebují, které jsi omylem použila, to se zrovna nechtíc povedlo, protože opotřebovaná se občas cítím. Ale která ženská ne, co? smilies/wink.gif
Mio ahoj, iris
březen 12, 2009 15:39
Nesrážím jí, ani z ní nedělám žádnou houbu, : Eva
naopak je mi velmi líto, že se taková šikovná holka takhle ničí.
A Ivanko, když nechceš pochopit, tak se nedá nic dělat. Na lidi v šoku funguje většinou jen zase šok. Leč účinnost se objeví až s odstupem času. A nějaké nařčení ze zbytečného kázání za to rozhodně stojí smilies/wink.gif Ono jde malinko o život, ne sice, jak u infarktu, ale jde.
březen 12, 2009 15:39
mio : bb
souhlas,je to děsně nefér:-)) Daniela se jistě polepší a příště vypíchne všechny.
nebo můj erotický svaťák
březen 12, 2009 15:44
jejda, bb, : Vodoměrka
tvůj erotický svaťák mi nějak ušel... jo, souhlas, ten by Daniela měla vypíchnout... nejlépe s dokumentujícími obrázky smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 15:45
Evo, : bb
s nelítostí souhlas, naštěstí tu žádné litovačky nebyly, jen si říkám, proč jsi tu šokovou metodu a plamenný projev o nelitování přinesla právě teď, poté, co se tu Iris ze šoku vzpamatovává a ty s ní diskutuješ celý týden :-)
březen 12, 2009 15:46
mura : bb
souhlas i s tebou, dušičko, ale tak to dřív či později dopadne vždycky všude
3x souhlas, jsem dnes velmi pozitivní
březen 12, 2009 15:48
Vřele doporučuji : Justík
bíbin erotický svaťák i s jeho skandálním odhalením na konci smilies/grin.gif Pravdivé, použitelné a smátelné
březen 12, 2009 15:49
bb : Justík
jen jestli to nebude tím, že drsná podnikatelka "vyměkla" smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 15:50
... : bb
Vodoměrka, naskenovat sem své černobílé akty bych se přece jen rozpakovala :-) i když z piety...k fotoaparátu, samozřejmě. Ta CMEHA by si to zasloužila :-)
březen 12, 2009 15:51
justík : bb
drsnou podnikatelkou bych chtěla být, to bych nekrafala na Kudlance, nezabývala se ani jinýma nevýdělečnýma nesmyslama jako jsou moje děti, psi a vůbec, zato bych brázdila bych plachetnicí oceán 4 roky z pětiletky :-)
březen 12, 2009 15:54
No, tak, bb, snad ani po mně nechceš automaticky šok na potkání?:)))) : Eva
ten týden diskuse byla doba nutná, nejsem Libuše, abych odhadla dopředu neznámé situace a lidi.
Ale tvůj svaťák byl dobrý, se mi též moc líbil smilies/wink.gif
březen 12, 2009 15:54
vážení : Iris
co je erotický svaťák? Sem s ním prosím, je třeba trochu humoru....ježíši nebo to není humorné, bb? Justík ale píše "smátelné", no tak to asi bude humor, rusky gumor, podle Aleny puntíkované jumor. Těším se, iris
březen 12, 2009 15:56
iris : mura1
najdi si ten clanek s dvema jezkama
březen 12, 2009 15:59
muro díky : Iris
teď musím na velevážnou schůzku, pak ale okamžitě mířím na ježky a svaťáky, těším se, zatím pa
březen 12, 2009 16:20
bb, tak jsem ten svaťák našla a něco mi to připomnělo... : Vodoměrka
... když mi bylo krásných sedmnáct, zachtělo se mi jet na čundr a na Portu, leč nebylo mi ze strany babičky dovoleno (celou dobu od prvotní zmínky začala vystřihovat z černé kroniky případy přepadení, vražd a oloupení na cestách, stejně jako při zmínce o řidičáku na fichtla začala vystřihovat zprávy o dopravních nehodách, zraněních a úmrtích, jako o něco dřív při mém pokusu zapsat se do jezdeckého oddílu zase vyhledávala články o těch, co při pádu z koně přišli o život, zdraví, skončili na vozíčku atd., babička byla v tomhle velmi důsledná a pilná), tak jsem začala spřádat plány, jak se na čundr dostat a babičku přitom poslechnout... no skončilo to domluvou se spolužačkou z jiného města, která k nám přijela a prosila, abych na dva týdny mohla jet k nim na chalupu do Teplic, aby tam nebyla sama, že by se tam šíleně nudila... Renča byla dívenka milá, tichá, dobře se učila a velmi slušně se tvářila i vypadala... babička svolila, já tedy odjela jak jsem byla zvyklá v riflové sukýnce, růžovém tričku a růžových lodičkách, s cestovní kabelou a kabelkou, se spoustou kosmetiky, šminků a kapesným... no, na nádraží taška skončila v úschovně, lodičky v tašce, já se převlékla ze sukně do šortek a z tašky předtím vytáhla batoh, ve kterém jsem měla sbaleno na čundr, můj kluk dotáhl vypůjčený spacák a Porta byla naše... hurá za město na výpadovku a stopem jsme se dostali nejdřív na Seč, kde jsme strávili dva dny, potom do Prahy, z Prahy přes Budějovice oklikou do Plzně, užili si Porty, a pak hurá do Brna na přehradu za partou, která tam už byla pár dní a tam jsme chtěli dalších pár dní zůstat... leč krásné slunečné počasí se zhoršilo, nastaly deště (ještě teď si pamatuju, jak jsme museli jednu noc spát na betonové verandě jedné chatky pod převrácenou loďkou na stojanu, protože to bylo jediné místo, kde nepršelo tak moc a netekly potoky vody)... když jsem dojela domů, babička s hrůzou vybafla, kde jsem byla... samozřejmě že jsem nepřiznala nic, a tak babička počala vysvětlovat, co ji k tomu podezření vedlo... jak se ochladilo a začalo pršet, zabalila dědovi prošívanou deku, teplé oblečení, piškotovou roládu, krabici řízků a nějaké další jídlo a vyslala ho do Teplic, aby nás našel... děda prošel tam a zpět celou chatovou část a nikde nás nenašel... ptal se, kdeže mají chatu ta Polkovic rodina a prý tam žádnou neměli... Naštěstí jsem měla odjakživa ducha nápaditého a tak jsem babičku uklidnila prohlášením, že zrovna ten den jsme byli s Renčou na výletě a že děda tu chatu ani najít nemohl, protože ji nemají Renčini rodiče, ale její teta a ta se nejmenuje Polková, ale jinak... a protože jsem se vrátila v lodičkách, v pořádku a byla jsem zase ta hodná vnučka, babička to vysvětlení vzala... dnes už babička nežije, a já jí to nikdy nedokázala říct, že jsem jí tenkrát zalhala a proto jsem ani nezjistila, jestli to celou dobu tušila a věděla, a nebo mi věřila, protože jsem byla její milovaná vnučka a ona moje nejhodnější babička smilies/smiley.gif
březen 12, 2009 16:22
erotický svaťák jsem taky minul, stejně jako litování iris . . . : toulavej
ale černobílé fotky můžu :-))), tak kvůli té pietě ke smeně, bb, sem s nimi. Ten foťák si to určitě zaslouží :-)
březen 12, 2009 16:32
tak to jsme Vodoměrko asi potkávali na té Portě, když byla ještě v Plzni . . . : toulavej
:-)
březen 12, 2009 16:59
No, možná jo, : Vodoměrka
já tam byla jen třikrát, v 87., 88. a 89. A bylo tam fajn, ta atmosféra, ta pokuta, když jsme jednou přespali jen ve spacácích tam na konečné tramvaje u jednoho rybníčku a ráno nás neurvale budila nějaká pořádková policie a hup, stovka pokuta jen to šuplo...
březen 12, 2009 17:02
Danielo : mia
Jinak téma bylo také o "závisláctví"-už jsem to tu psala,že mne děti doma nazývají závislákem.Vím,že není jednoduché tvořit něco pro ostatní,někdy je to pěkně nevděčné a tím víc si Tě za Tvou práci vážím.Mám ráda humor,takové to špičkování.I reportáže z míst,kam já se určitě nepodívám jsou moc fajn.Občas i nějaká ta pikantérie.Hodně mě zaujalo Aleny vzpomínání.Prostě leccos.Díky..
březen 12, 2009 17:13
chtěla bych Iris vzít do jakési ochranné bublinky : Eny
kdy by se vyhla všem nepříjemným stavům, kterými si musí prostě projít, aby zažila tu euforii lehkosti bytí. Stavu beztíže....., slasti bez strastíííííí
chci pomoci všem ženám ve stavu čekacím....(2 roky) pak už je jen a jen a jen a jen lííííp
březen 12, 2009 18:51
Eny : mia
A jak to vlastně vypadá s tou mladou maminkou z Ostravy,myslím žes to byla Ty,kdo tu o ní psal???Víš něco nového?Taky tu není vidět strejda..
březen 12, 2009 19:05
no říci Iris k tomu můžeme každý své, : Inka kuk
ale to je tak všechno, ona se musí rozhodnout co chce udělat, jak to chce udělat a kdy to provede, nebo jestli se v tom chce masochisticky trýznit a propadat horším a horším depresím ještě dalších 10 let, (asi bys Iris měla přeřadit z té šnečí rychlosti....) Upřímně nebyla by ojedinělá, sama kolem sebe vidím pár lidí, co se z toho nikdy nevzpamatovalo, jen to tak na povrch dělají jak jsou happy, ale doma pak třeba pijou, berou prášky na deprese ... a nedokáží se s tím co se stalo nějak srovnat a myslím, že kolikrát ani nechtějí, vyhovuje jim ta sebelítost, to sebemrskání. Moc tomu nerozumím.
Ale nemůžeme jí nijak manipulovat, je to jen na jejím rozhodnutí co ještě unese od manžela, jak dlouho chce sama prodlužovat tu agónii a ze své vlastní zkušenosti vím, že si člověk až dost pozdě uvědomuje, že i kdyby se ten člověk nakrásně vrátil zpět domů, že to co já k němu dříve chovala ve svém srdci nenávratně umřelo a donutit se k falešným citům to nejde a nejde ani žít s kamarádem. Upřímně já sama jsem se od rozvodu naučila nepotlačovat své pocity sama v sobě, naučila jsem se bouchnout do stolu a říci v klidu dál už ne - ven a hbitě!!!, zrušila jsem v sobě pocit, že tohle musím ustát kvůli tomu a tomu a nebo proto a proto. Řekla jsem si, že jediné co já musím je umřít a na to mám ještě sakra dost času, že chci naopak krásně žít a udělám pro to co je v mých silách. Myslím, že právě to, že mu to Iris tak strašně dlouho trpěla a odpouštěla, zatímco on nabyl dojmu, že je vše o.k, tak on ji bere jen jako inventář, který v bytě zůstane, nic necítí tudíž nemá pocit neubližování a kdyby se tak třeba jen náhodou vrátil, tak z inventáře jen setře prach a jede se dál po stejné koleji, ale takhle to nefunguje a Ty pravidla musíš od teď určovat jen Ty Iris, jinak šťastná nikdy nebudeš. Asi to bude jen o tom jak moc si ještě necháš líbit, jak moc si vážíš sama sebe, jak moc se máš ráda a jak moc si přeješ opravdu hezký další život s někým kdo si Tě bude moc vážit a milovat Tě a ne jen Tě používat a využívat jak se mu to hodí. Pak i to pohlazení bude mít úplně jiné grády.
březen 12, 2009 20:25
Inko, eny a ostatní : Iris
Inko hezky to píšeš s tím inventářem, to tak někde uvnitř také rozpoznávám. On není zvyklý, že bych tu pro něj prostě někdy nebyla a bude se hodně divit, když poslechnu kudlanky a bude utrum..smilies/wink.gif
KUDLANKY - nepropadám už dalším depresím, fakt ne, zdá se mi, že se tady vytvořila nějaká jiná, virtuální iris, trochu jiná, než jsem skutečná já, je to tím, že v těch v několika větách se těžko člověk umí dokonale vyjádřit a těžko se dá úplně pochopit nebo polapit, každý ke mně přistupujete se svoji vlastní malilinko odlišnou představou a zkušeností - docela bych se s vámi chtěla potkat naživo, třeba se to povede. Mám pár měsíců od rozchodu za sebou a nedá se to srovnat s tím, co bylo na začátku i uprostřed. A za dalších pár neděl to bude zase jiné, vaše zkušenosti to potvrzují.

Reagovala jsem na Hanku, jedno z předešlých témat, se svou odpovědí se stala dalším tématem k diskusi. Tak pak nabrala obrátky, hooodně mi to pomohlo (už se opakuju), no ale teď se mi zdá, že jste mě některé uchopily a unášíte někam trochu jinam i když nechtíc.Zdá se mi, že si povídáte o mně beze mne - ale absolutně v dobrém úmyslu !!!! Že si povídáte spolu a vlastně si radíte i vy mezi sebou, no a to by vůbec nebylo přece špatné.
Dokonce jsem nemusela sáhnout ani na "běžné"prášky, kromě těch několika pilotních, po alkoholu nebo jiných utišovadlech už ani náhodousmilies/wink.gif což dokládá, že mám o trochu víc síly, než si myslíte.Jen jsem se opravdu ráda svěřila do laskavé péče a chvíli se tetelila na výsluní upřímného a nezištného zájmu většinou poučených citlivých holek (a drsných kluků)
Takže teď už dost prosím, mám vás ráda všechny, nastupuji léčebnou a odvykací kůru s pomocí vámi ordinovaných preparátů.Počítám i s NČ a jeho nabízeným vejpraskem na holou. A budete čubrnět, jak to zmáknu.
Eny, za bublinu jsem vděčná, ahoj všem iris
březen 12, 2009 21:23
Irisko....nebuď vděčná, jsi skvělá...uvidíš, ucítíš..... : Eny
budeš radostná a ta nejveselejší ženuška a maminka na světě.....
březen 12, 2009 21:36
víš, za chvíli ucítíš něco, co se nedá popsat..... : Eny
NEBUDEŠ " ho " smilies/smiley.gifpotřebovat. Nevím jak se to stane...prostě to tady bude. Uvidíš.....
březen 12, 2009 21:38
Mio, ano, byla jsem to já kdo na ni upozornil... : Eny
od té doby co jsem se o té mamince se čtyřma dětma neozvala jsem ji neviděla. Danielce jsem popsala minulou neděli.
Byla jsem s Biankou(pesanečkou) venku a viděla jsem muže, vycházejícího z hospody(neděle...11:00)tlačícího kočárek, a vedle něj capkaly dvě děti, držící se za rukojeť kočárku, (nepustily se celou dobu co šli....jo, zbijte mne, šla jsem za nima. A byl to on...působilo by to na nezasvěcené jako idylická rodinka...maminka doma vaří oběd a tatínek se vrací z dopolední procházky s dětma domů. Je mi z toho nanic. Že ty děti byly venku mezi hospodou a domem asi 3 minuty to nikdo řešit nebude. Achich jo....
březen 12, 2009 21:43
Iris, : Vodoměrka
"bude se hodně divit, když poslechnu kudlanky a bude utrum"
Tak ne, to je špatně, ty nemáš poslechnout kudlanky a udělat to kvůli nim, kvůli tomu, že ti to poradily, ty to musíš cítit tak, že to děláš kvůli sobě a je to jen a jen tvé rozhodnutí, i kdyby ti tisíc kudlanek říkalo, že se spletly a že to nakonec dělat nemáš... jinak je to naprd... za prvé by se to obrátilo proti nám všem, co jsme ti přispěly podobnou radou a za druhé bys ty nevyšla z výčitek, že kdybys to neudělala, kdybys nás neposlechla, mohlo by být všechno jinak a lepší...
To rozhodnutí musí vyjít jen a jen z tebe, ty o tom musíš být sama vnitřně přesvědčená, že právě tohle chceš a je to tvé nejlepší rozhodnutí...
březen 12, 2009 22:05
vodoměrko : Iris
samozřejmě,že rozhodnout se musím sama zrovna tak jako odžít si to taky budu muse sama, ale teď jsme tady a já mluvím o tom, co to se mnou dělá, když spolu komunikujeme.Rozhodnutí "musí" vyjít ze mne, no zatím tak jednoznačně jaksi samo nechtělo vylejzat, a je fajn, že si tu můžeme klikat, ne? Před kudlankama mi radily kolegyně, ségry, kamarádky a já nevím kdo ještě,protože mi chtěly poradit, jako i vy, patří to asi zpočátku k věci a je to lepší než ty prášky. Nehodím na vás nic smilies/wink.gif A vnitřní přesvědčení se jistě dostaví, právě zkušenosti spousty z vás to zaplaťbůh dokumentují.
Vodoměrko ahoj, iris
březen 13, 2009 01:38
tak tak přidávám se k Vodoměrce, : Inka kuk
to co děláš musíš uvnitř cítit, že je to správná věc, ne protože Ti to radíme. Pokud to nebudeš sama cítit, tak vyměkneš při první kytce kterou manža donese a budeš zase tam kde jsi byla před tím, včetně mnohem hlubšíš depresí. Držím Ti palečky.
březen 13, 2009 06:56
Iris, já ti nadávám a spílám? : NČ
Si nějak neuvědomuju. Neva. Politování a "pochopení" sis tady našla spoustu, to teda bylo to, co si potřebovala. Tak ti už jen přeju aby tobě a tvýmu klukovi to litování bylo hodně k užitku.
březen 13, 2009 07:54
prostě - sdělená starost : alena puntíkovaná
poloviční starost, sdělená radost, dvojnásobná radost. Od toho byl nám dán dar řeči, abychom komunikovaly (Y je správně - chlapi většinou nekomunikujou - je jiné názory nezajímají, neb jedinej správnej názor je ten jejich). Takže, jestliže tě naše "kudlančí" plkání rozveselí, pomůže rozptýlit tvé chmury, či přivede na jiné myšlenky - pak svůj účel plní. Myslím, žes to pochopila dobře.
březen 13, 2009 07:57
NČ : Iris
jsi ke mně naopak vlídnej, ale jak vidím místo konkrétních lidí jen jejich značky, mám určitou představu a ta mě ovlivňuje. Tebe jsem z několika jiných diskusí viděla jako ostrého hocha, téměř pistolníka v koženém, který se s nikým moc nepáře. Z tvých komentářů jsme byla spíš zmatená, protože mi to k tomu obrazu moc nešlo. Jo, vejprask na holou beru, ten mi k tobě štymuje smilies/wink.gif
No ale nakonec fakt budeš jak tak koukám normálně hodnej kluk, dík za podporu, ahoj v dobrém iris
březen 13, 2009 14:56
Aleno : Iris
v těch několika větách jsi to přesně vystihla..Jsem díky vám rozptýlená i poučená, není třeba to dále rozebírat až na kost. A díky tobě a tvému kudlančímu songu, resp. jeho verzi pro Carnegie Hall jsem se po dlouhé době zasmála do bránice, což je zdravé !! smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Těším se na další poplkání a srandu s tebou, pa iris
březen 13, 2009 15:02
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]