O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KDYŽ SE "VELKÝ" BOJÍ MALÉHO PDF Tisk E-mail
Úterý, 10 březen 2009

 Ahoj kudlí... jsem naštvaná, naštvaná a ještě jednou - no, budu mluvit (psát) slušně - takže nahvězdičkovaná až až. Ale naštěstí už aspoň částečně klidná kvůli svému malému Tomáškovi... Lidičky, poslouchejte: mají ve škole kluka, hajzlíka, co prostě krade, ničí, mlátí jen tak kohokoliv, koho ho to právě napadne nebo kdo je zrovna poblíž, má trojku z chování (jeho sestra taky), ale pan ředitel ho prý nemůže vyloučit ze školy, neboť by to byla diskriminace menšiny...

 

 

 

 

 

 

 

     A tak máme my, co to naše ratolesti nezvládají, raději nechat zapsat své děti jinam... no uznej,  síla...ten hajzlík o přestávce, když se děcka stěhují ze třídy do třídy, včera vrazil z ničeho nic, bez varování (nojo, prostě se mu zachtělo), jednu pořádnou našemu Tomovi a ten měl kromě monclu otřes mozku a dva týdny doma;  když jsme přišli teď do školy, tak měl Tomáš rozbitou a vyraženou skříňku v šatně a varování, že si na něho počká s kámošema...

 

     Co jsme mohli dělat? Naštěstí ho vzali do školy tady u nás, jinak bych denně umírala strachem, aby na něho nepočkal někde u autobusu „s kámošema" a kdoví co by se stalo. Prý má prsty ve vloupačkách po celém městě, ale pan ředitel s tím prý nemůže nic dělat. Nechápu. Dnes jsem byla kvůli tomu na policii, protože po mně pojištovna chtěla číslo vyšetřovacího spisu a pan policajt mi řekl, že ředitel je alibista, dává od všeho ruce pryč a neřeší to, co by měl, protože s tím malým sígrem jsou problémy pořád, oni tam jezdí už jak na obrátku. Že ho měl vyhodit ze školy, protože je to v jeho pravomoci - ale on to neřeší, raději nechává, aby si to - po svém - řešili ti druzí. Nevím, dost možná se taky bojí, aby od něho jednu (či víc) nedostal, nebo aby to v klidu doklepal do důchodu. Nejspíš to druhé.

 

     Jo, a ještě něco - když jsem s milým panem řídícím mluvila, tak mi řekl, že ten onen už se dal slyšet, že Tomovi rozbije hubu znovu, a prý ať ho dáme na jinou školu. A s tou rozbitou skříňkou v šatně? Prý když to nikdo neviděl, tak s tím nemůže nic udělat a že se to třeba nestalo dnes, že to taky může být už staré, ale především a hlavně,  že ten onen má kámoše všude, ať si mladej vezme svoje věci a je raději zticha a školník to nechá opravit.

 

     Fakt, věřte, ještě jsem čekala, že řekne, že to budeme muset zaplatit. Dostala jsem i bandurskou, že se to mělo hlásit hned. Nojo, ale jak, když byl synátor dva týdny doma "na neschopence"? Jježíš, lidi, jak já jsem nahvězdičkovaná, ani tolik hvězdiček na nebi není, jde mi pomalu pěna od pusy - tou šílenou bezmocností!!!!  Kvůli neschopnosti (strachu) ředitele něco řešit, teď bude muset Tom odklepat tři a půl měsíce v jiné škole, kde nikoho nezná... paráda.

 

     Ufff, tak jsem se z toho trošku vypsala -  uvidíme, jak se bude mladému líbit v nové škole...

 

Gábi

 

 

 

Komentáře (27)add feed
co si tak : mura1
postezovat - pisemne a doporucene - u nadrizeneho (skolsky urad?) pana reditele?
březen 10, 2009 12:22
to se ti nedivim : Magdalenka
Ahoj, Gábi,

to je fakt krutý, co píšeš. Jestli to chceš řešit, je možné ohlásit případ na policii jako ublížení na zdraví. Pozor, nejen na to dítko, potažmo rodiče, ale i na ředitele školy, pokus se incident stal ve škole, protože on zodpovídá za bezpečnost žáků ve škole, i když je přímo neučí.
Myslím, že pokud se jedná o kmenovou školu, skutečně zlobivce vyloučit nemůže, pokud rodiče nedají souhlas. Existují samozřejmě školy pro děti s poruchami chování, hlavně v Praze, v menších městech je to horší. Na tu ovšem dítko přestupuje jen na žádost rodičů. Taky je možno ho umístit do diagnosťáku nebo výchovného zařízení, ale buď opět se souhlasem rodičů, nebo jim musí být soudní cestou pozastaveno užívání rodičovských práv. Což lze přes sociálku iniciovat u soudu, a to můžeteš ty nebo samozřejmě i škola.
Myslím, že za stávající (naprosto nelogické a nespravedlivé) situace ses rozhodla naprosto správně a dala dítko jinam. Udělala bych to samé. Panu řediteli bohužel zbyde škola grázlíků a outsiderů.
Věř mi, že dnes to dělá mnoho rodin a rodičů, vozí děti kus světa, aby bylo na slušnější škole, mnozí za to platí slušné peníze, námahu a čas. Ale stojí to za to. Nečekala bych ani do toho otřesu mozku, protože taková je realita českého školství.

březen 10, 2009 12:28
Myslím, : Vodoměrka
že u krajského úřadu - prostě u zřizovatele školy... případně u obecního úřadu, pokud je zřizovatelem on... nebo ne? Jo, pan ředitel to hezky kočíruje... fakt stylem mrtvý brouk a žádné problémy, ty si řeště vy ostatní... ovšem jsem zvědavá, jestli se v dnešní době stěžující se člověk domůže něčeho jiného, než že se Gábinin syn kromě toho násilníka má začít bát i pomsty pedagoga či pedagogů... ředitelé a učitelé jsou jedna ruka... smilies/undecided.gif

Komentář je příliš krátký... já se picnu...tak teď už snad bude delší...
březen 10, 2009 12:30
... : bb
taky, a ještě bych na něj podala trestní oznámení z důvodu ohrožení zdraví a života dítěte, které má svěřené a minimálně nedbalostí nezabránil úrazu a vystavil ho riziku dalšího úrazu. Kromě toho bych vyčíslila škodu a předložila to panu řediteli k náhradě s tím, že oznámení o události včetně žádosti o náhradu škody posílám také na školský úřad. Ono s ním snad něco pohne a když ne s ním, tak s jinými. On je tam od toho, aby děti ochránil, zmetek.
březen 10, 2009 12:32
Za odložené věci ve skříňce plně zodpovídá škola. : Myška
A jinak bych postupovala, tak jak psaly holky - trestní oznámení na ředitele pro ublížení na zdraví, oznámení na zřizovatele, upozornila bych sociálku.
březen 10, 2009 12:34
ps. : mura1
jinak muzes podat oznameni na policii kvuli sikane a ublizeni na zdravi. prinejmensim prijedou do skoly a budou to vysetrovat, cimz zneprijemnis zivot panu rediteli i tomu hajzlikovi.
jak moc je realna pomsta ze strany agresora vuci tvemu synovi a jestli tohle riziko chces podstoupit, musis odhadnout sama.
březen 10, 2009 12:35
... : Gábi
Magdalenko, policie to řeší jako přestupek, ale tím to hasne, ještě nás bude čekat projednávání u přestupkové komise, a to je další věc, ze které mám docela strach, protože tam ten dotyčný bude a kdoví s kým a aby nás nenapadl, jak to skončí.
Jinak jsme o tom grázlíkovi de fakto nevěděli, dokud nenapadl našeho syna. Jeho sestra prý zdraví učitelky stylem čau, p..o vyšukaná. Učitelky prý s ní taky nic nezmůžou. Důtky už vybrala všechny a zhoršené známky z chování taky, teda tu jednu, oni oba přišli na tu naši školu někdy koncem října, takže jsou tam jen chvilku a už toto.
březen 10, 2009 12:36
Gábino : mia
Držím ti palce,abyste vše dotáhli do zdárného konce hlavně kvůli pocitu tvého syna,že uhýbat neřádovi je snad běžné.Klidně bych ten případ medializovala,stížnost na úřadech nic proti němu,ale spousta popsaného papíru a závěr asi tuším jaký.
březen 10, 2009 12:36
Kolik je synovi, Gábi? : Myška
Napadlo mě pořídit mu pepřák, ať není úplně bezbranný, ale nevím kolik má let, a tedy jak by to zvládl. Na obranu, protože ví kde bydlíte, a může synovi znepříjemňovat život.
březen 10, 2009 12:40
... : Gábi
Je mu 14 let, nejhorší je, že v zápise je, že škola vlastně nic nezanedbala, na chodbě byl pedagogický dozor, syn kolem toho hajzlíka jen procházel do jiné učebny, no a jak šel proti němu, tak ten ho praštil a bylo to, jen pár metrů od učitelky, ale ta nestihla zasáhnout, vlastně nebylo ani poznat, že něco takového udělá. Volali policii, syn skončil v nemocnici na rtg. Jenže takhle to prý už udělal víckrát, ale buď se netrefil nebo je praštil třeba do ramene, do zad a nic vážnějšího se nestalo.
Máme ještě další dítě, do školky, tak mám fakt strach, aby ten grázl neudělal něco i tomu malému. Bojím se, že ten hajzl dostane nějakou pokutu (má už 16 let, chodí do devítky) a dají mu náhradu škody a léčebných výdajů a tím to hasne, neumím si představit, jak to z něho nebo jeho rodičů budou vymáhat, a bude maximálně nasraný na nás, že za to můžeme. To trestní oznámení bylo sice podáno školou, protože policii tam přivolala ona, ale dál už v tom bude figurovat můj syn. Naštěstí ten hajzl bydlí v úplně jiné vesnici, dojíždí do naší školy, nejspíš ho u nich vyhodili nebo vůbec nepřijali, cestou do našeho města má asi tři nebo čtyři další základky. Ale přece se kvůli nim nebudeme stěhovat všichni, že?
březen 10, 2009 12:48
Nejhorší mi přijde to : Justík
že to není zdaleka ojedinělý případ.. Moje mladší sestra je v deváté třídě na ZŠ a mají tam také jednoho takového... Jí a kamarádce sebral sešit a přelámal tušky - rozstříhal penál.. Šli si stěžovat zástupci ředitele a ten řekl, ať si to vyřídí po škole, že to nebude řešit.. No a kluk si na ně počíhal hned v šatně i s kumpány a "řešil to" ještě pár fackama, prý za žalování.. smilies/undecided.gif no já to řešila tak, že jsem si na něj počkala sama (znám ho od vidění, bydlí ve vedlejší bytovce) a řekla jsem mu, že na ni ještě jednou sáhne a dostane nakládačku ode mě.. Pomohlo to, ale já mám mezi těma "bytovkovýma spratkama" naštěstí dobrou pozici díky svému psíkoj smilies/smiley.gif
březen 10, 2009 12:51
Gábi, díky za info o věku. : Myška
Ten pepřák bych mu koupila, nic tím nepokazíš. Snad tvůj syn nebude s pepřákem machrovat, ale jestli je rozumný, pochopí, že ho má jen na obranu. Jestliže je útočníkovi 16 let, je trestně zodpovědný za ublížení na zdraví. Jaký může dostat trest netuším, nejsem kovaná v právu. Snad ti tady někdo fundovaně poradí.
březen 10, 2009 12:56
... : Gábi
Justíku, taky to byl snědý český spoluobčan? U nás jo, s jiným bychom si to šli vyřídit normálně.
březen 10, 2009 12:57
komise je většinou fraška : Magdalenka
Gábi, přestupková komise dá maximálně pokutu a kdoví jestli. Pokus se vyhledat, jestli je ve vašem městě zřízena při MěÚ, zjisti její složení a zkus některého člena kontaktovat předem, budeš klidnější. Jsou to normální úředníci. Každopádně se spoj je sociálkou pro váš obvod. Naškodu by také nebylo mít podložené jiné přestupky, který dotyčný grázlík udělal, a předložit je tam. Ale vše je na dlouhé lokty, obrň se trpělivostí, nebo to pusti a pošli jen písemné vyjádření k tomu, protože vy jste poškození, myslím, že se můžete z jednání omluvit, řešit to musí stejně.
Přetiskuji pasáž z netu... Tož ti držím palce.

Přestupkem je zavinění jednání, které porušuje nebo ohrožuje zájem společnosti, je výslovně za přestupek označeno v zákoně a nejedná se o trestný čin. Přestupkové oddělení či přestupková komise je zřízena na téměř každém obecním, městském nebo obvodním úřadě. Oznámení o přestupcích podávají na tato oddělení/komise některé organizace (policie aj)., avšak může tak učinit kterýkoli občan. Na pracovníky přestupkových oddělení/komisí se občané rovněž mohou obracet se žádostí o radu či pomoc, jak v konkrétních případech postupovat.
Přestupková oddělení/přestupkové komise provedou šetření případu, a prokáže-li se pachateli vina, je mu uložena pokuta. Přestupky mezi osobami blízkými (manželé, rodiče, děti apod.) jsou tzv. „návrhové přestupky“, které lze projednat jen na návrh poškozené osoby – navrhovatele/ky. Lhůta pro podání návrhu činí tři měsíce.
březen 10, 2009 12:57
babky, super rady : Sipik
ja uz by som len dolozila, ze ono takito tazki frajeri su vacsinou zakomplexovani magori, ktori ked su bez partie, tak su v srackach. Mozno by stalo za pokus najst poriadneho vyholeneho chlapa, ktory by mu posepkal do uska par slubov. Zabralo to uz aj na vacsich machrov. ( uz som to tu raz spominala, kamarat bol takto vymahat dlh, isiel za dlznikom s velkym chlapom, kamaratom a rozpravali sa po rusky, dlh mal splateny na druhy den )
březen 10, 2009 13:00
Jen tak lehounce, řekla bych : Justík
že snědý z jedné strany smilies/grin.gif .. Ale kolem sebe má celkem pořádné černo.. i s ním vyhrožoval, jenže kupodivu s těmi ostatními z té party celkem vycházím ( snědí bydleli nade mnou a vyplavili mě a já nežalovala, takže mě i zdraví) a navíc byl tak v šoku, že se i lekl.. Na podzim jsem cvičila právě před bytovkou zákus na peška a je to celkem bavilo a získali i respekt vůči Justovi smilies/smiley.gif
březen 10, 2009 13:05
... : Ahilla
Gábi, zkus napsat do poradny http://www.minimalizacesikany.cz/poradna
a ještě jsem vygooglovala tyhle stránky: http://www.sikana.org/
Mého syna taky šikanoval v 1 třídě stejně starý spoluobčan. Vztekla jsem se chytla ho pod krkem a řekla mu že ještě jednou na mého syna šáhne tak se poptám holohlavých co s tím. Jenže to bylo malé smrádě a my už tam naštěstí nebydlíme, protože pseudoobčam mě sice obcházel obloukem ale zhlížel na mě jako sup.
březen 10, 2009 13:20
Podejte proti škole žalobu. : Milan
žalobu za náhradu škody, žalobu za bolestné, žalobu na ochranu osobnosti.
Zodpovídá za to škola, nikoli rodiče.
§ 422

(1) Nezletilý nebo ten, kdo je stižen duševní poruchou, odpovídá za škodu jím způsobenou, je-li schopen ovládnout své jednání a posoudit jeho následky; společně a nerozdílně s ním odpovídá, kdo je povinen vykonávat nad ním dohled. Není-li ten, kdo způsobí škodu, pro nezletilost nebo pro duševní poruchu schopen ovládnout své jednání nebo posoudit jeho následky, odpovídá za škodu ten, kdo je povinen vykonávat nad ním dohled.

(2) Kdo je povinen vykonávat dohled, zprostí se odpovědnosti, jestliže prokáže, že náležitý dohled nezanedbal.

(3) Vykonává-li dohled organizace, její pracovníci dohledem pověření sami za škodu takto vzniklou podle tohoto zákona neodpovídají; jejich odpovědnost podle pracovněprávních předpisů není tím dotčena.
březen 10, 2009 14:36
Jo, máte pravdu, i ty Milane, : wendy
jenže ty by stát nesměl být slabý s*áč. Rodiče se musejí dovolávat autority holých hlav, to jsme to dopracovali. Pak se někdo diví, že má DS tolik příznivců. Naše děti budou chodit do školy se sprejem...blíží se snad doba organizování domobran, protože bránit se musíme začít ? Zkusila bych všechno i televizi a místně příslušného poslance. A stínovou opozici. Jen nemlčet. My jsme nemlčením zachránili vilu ANičku, peticí občanů. Protože nejhorší je bezmoc - a setrvávání v ní.
březen 10, 2009 19:20
Nestíhám momentálně : Linda 1
číst všechny komentáře, tak na rychlo. Taky byla dcera podobně šikanována a to prosím pěkně dívkou. Třídní učitelka nás na to upozornila, tak se rozjel kolotoč. Bohužel, učitelka nic nezmohla, protože ředitelka školy se odmítala k tomu jakkoliv postavit. Nakonec ta dívčina dceru fyzicky napadla, s výhrůžkama že nám propíchají gumy u auta apod. Tak jsme ji vzali k lékařce, nechali sepsat zprávu, tu jsem zanesla ředitelce školy, opět bez odezvy. Nakonec jsme dceru dali na jinou školu (odešla ze dne na den), upřímně pro můj i její klid to bylo základní a nejlepší rozhodnutí. Její učitelka ze školy "byla odejíta", což bylo řešení případu ředitelkou školy. Je to už delší dobu, tak přesné podrobnosti si nepamatuji. Řešila jsem to oznámením přes sociálku, řešilo se to s rodiči té dívčiny, omluvy apod. Nicméně odchod na jinou školu tomu pomohl nejvíce. Rozhodně to nenechat jen tak, a snažit se zabojovat. Ale jak říkám, strach z pomsty zůstane a není to nic příjemného !
březen 10, 2009 19:49
Jejdamane... : Klaudie
...nikdo si tady nevzpomněl na Českou školní inspekci. Vždyť je to instituce, která na Vaši stížnost bude reagovat. Stačí napsat problém, uvést pochybnosti..co se ve škole děje...podepsat se.... a když už nic...tak aspoň ředitel bude muset "hnout zadkem" a něco řešit..! ČŠI přece neřeší jenom vzdělávací problémy, ale i výchovné. Nebo se pletu? Já bych to určitě oznámila i tam.
březen 10, 2009 20:08
Určitě, : SSima
obrátit se na Českou školní inspekci, pokud je zřizovatelem obec, město tak na Odbor školství a kultury a pokud kraj tak na Krajský úřad. Ale přiznám se bez mučení, strach z pomsty by byl u mě tak veliký, že bych asi změnila školu a dál to nechala plavat, ale opravdu nevím.
březen 11, 2009 11:56
Gábi, : Petronila
ta inspekce mi připadá jako výborný nápad.

Určitě jsi udělala moc dobře, když jsi syna dala na jinou školu, aby nestrádal.

Ale na toho ředitele bych měla velký vztek a asi bych si řekla - sralbotko, neplnil sis povinnosti a bál jsi se problémů, tak já ti teď zařídím problémy, že se budeš potit až na zadku. Takže bych se to snažila co nejvíc rozmáznout.

Obavy z pomsty - to od stolu posoudit nedovedu, nakolik jsou reálné. Na jednu stranu, pokud by REÁLNĚ hrozilo nějaké fyzické napadení apod. taky bych nechtěla, aby se dítěti něco stalo. Na druhou stranu, tihle šikanéři bývají často po*routkové, kteří se stáhnou, když ucítí silnou ruku, ale když jim bude všechno procházet, budou čím dál drzejší - s jídlem roste chuť i v tomhle. Jaký to musí být pro toho neřáda pocit, že se ho bojí i ředitel školy! Byla bych pro to, pokud to jenom trochu jde, dát mu pocítit, že některé věci mu prostě už neprojdou.
březen 13, 2009 11:38
Toho hajzlíka bych si vzala stranou : alena puntíkovaná
aby u toho nikdo nebyl a zřezala bych mu zadek, že by si tejden nesed. Bylo by to jeho slovo, proti mému slovu. Určitě ten šikanovanej kluk nebyl jedinej - takže bych bez problémů - v případě, že by se to vůbec vyšetřovalo - sehnal a dost lidí, kteří by mi dosvědčili, že jsem po dobu "exekuce" byla úplně někde jinde. Jinak ajkožto učitelka angličtiny ve škole ve Slapech jsem učinila následující: Byl tam taky takovej grázlík, co mlátil malý děti, tak jsem ho ňafla, odtáhla do třídy, děti, co jim něco udělal se postavily do řady a každý z nich ho směl praštit - jen přes záda, nebo přes zadek.Některý se bály a jen ho tak lehce ťukli, ale jiný ho praštily fakt pořádně.Když to skončilo, tak jsem mu řekla:"Tak podívej frajere, jestli zas něco uslyším - tak si tě vypučím já a zřežu tě, že si tejden nesedneš." A byl pokoj. A žádný rodiče si stěžovat nepřišli . Klzuk je už dospělej a velmi zdvořile mě zdraví, kdykoli mě potká. Prostě děti potřebují mít jasné mantinely.
březen 13, 2009 12:03
Aleno, : Petronila
dost dobrý...
březen 13, 2009 12:51
Na hruby pytel : MirekP
Předpokládám že terorista je tmavší pleti. Takže jediné řešení je domluvit se s kamarádem/dy, odchytit hajzlíka na nesledovaném místě bez možných svědků a dát mu nakládačku, zakončenou ne nebezpečnou zlomeninou ruky s důrazným varováním ve smyslu že ho má na mušce nějaká brigáda (vymysli). Řekl bych že toto je jediné řešení tvého problému s možným napravením hříšníka.
březen 24, 2009 04:31
... : tygrioko
Měli jsme stejnou zkušenost. Když ale vyšli ze školy došlo i na vydírání. Musela jsem zakročit JÁ!!! Pevně a nebojácně s přímým postojem jsem jednala i s otcem. Řekla jsem mu, že jak ho ještě načapu u našich dveří, dostane nakládačku. Ani otec necek. Měl sám problémy a nerad by, aby se setkal s policií.Jinak na policii jsme taky dávali oznámení, ale řekli, "No vy jste podnikatelé, to je normální. Nejlepší by bylo změnit pobyt. Dokud se budou potkávat, vždycky bude riziko dalšího střetu. Pokud se mu ovšem jednoho dne Váš sám syn nepostaví.
květen 01, 2009 23:50
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]