O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

BOHATÁ NEVĚSTA A CHUDÝ CHASNÍK PDF Tisk E-mail
Sobota, 14 únor 2009

Vážený pane ministře, když už hovoříme o Přístupové smlouvě a o Lisabonské smlouvě, dovolte mi, abych přičinil poznámku. V rozpravě o Lisabonské smlouvě jsem ocenil Vaše vtipné podobenství o bohaté nevěstě s vilou, kam jsme se jako chudý chasník přiženili a najednou se zdráháme plnit povinnosti. Myslím však, že v tom příběhu je třeba připomenout i to, co se dělo po bujaré svatební májové noci plné šampaňského a radostných ohňostrojů....

 

 

     Brzy po svatbě náš chasník zjistí, že do mnoha prostor vily, kam se k nevěstě nastěhoval, stejně nemá přístup (omezení volného pohybu pracovní síly, zákaz volného pohybu služeb podle Bolkensteinovy direktivy a další regulace), zatímco jiní milenci jeho partnerky se tam pohodlně roztahují. A pokud mu do některých lépe vybavených prostor vily, přece jen výjimečně dovolí vstoupit, pak až po ponižující proceduře, kdy musí prokázat, že si umyl nohy, má čisté uši, nejedl česnek a ráno se postříkal deodorantem francouzské nebo německé výroby (právo na prodloužení embarga na volný pohyb pracovní sily podle úvahy a benevolence původních členských zemí).

 

     Chasník sice podle předmanželské smlouvy věděl, že nevěsta je silně promiskuitní a že si s ní bude moci užívat manželské radosti jen každou pětadvacátou a později jen sedmadvacátou noc a v nocích ostatních se bude nevěsta oddávat jiným milencům. Jenže náhle mu podstrčí k podpisu úplně odlišnou manželskou smlouvu (Ústavu či Lisabonskou smlouvu), kde s překvapením zjistí, že se nevěsta jmenuje jinak, než ta, kterou si vzal, a navíc mu ta smlouva sdělí, že počet nocí, kdy bude připuštěn, bude napříště stanoven na základě většinového rozhodnutí ostatních milenců, že se však v každém případě na jeho úkor zdvojnásobí počet nocí, kdy nevěsta bude muset být po vůli často neobvyklým choutkám německého milence (zavedení většinového systému v EU a zvýšení volební váhy Německa v EU na dvojnásobek, z 9 % na 18 %).

 

     A když už se náhodou nevěsta uvolí k manželské noci s naším chasníkem, pak okázale předem spolyká hrst antikoncepčních pilulek, jen aby z toho spojení náhodou nebylo počato něco smysluplného. Náš chasník navíc zjistí, že nová manželská smlouva předepisuje, že když už bude moci uplatnit svá manželská práva, pak často jen ve spolupodílnictví s jinými uchazeči o rozkoš, a to přesto, že na skupinový sex s německým a francouzským milencem své partnerky nemá zrovna chuť (sdílené předsednictví, disproporční počet komisařů).

 

     Až dodatečně si náš chasník povšimne, že nová manželská smlouva má také závazný dodatek, že při každém sexu s manželkou má právo být přítomna i tchýně (Charta základních práv EU), která může průběžně posuzovat jeho způsobilost k manželskému životu (nové pravomoci soudu EU v Lucemburku). A navíc ho tchýně může, třeba i po milostné předehře, vykázat z manželské postele, protože ještě neuhradil bolestné jinému chasníkovi, se kterým se kdysi dávno popral v hospodě a tomu druhému chasníkovi z toho dodnes zůstal pěkný monokl pod okem (odškodnění Sudetským Němcům za zabavený majetek, o kterém už nadále bude rozhodovat podle Charty jen soud EU).

 

     To všechno zjistí náš chasník, až když novou manželskou smlouvu neopatrně podepíše, aniž se ten venkovský trouba předem poradil s právníky. A teprve dodatečně si uvědomí, že v nové smlouvě je také článek, ve kterém se zavazuje, že se sám dobrovolně nechá vykastrovat (zrušení 62 práv veta členských zemí vůči rozhodnutí EU v Lisabonské smlouvě). Jak dlouho byste, pane ministře, v takové přepychové vile setrval?

 

 

 

Výňatek z dopisu

poslance EP Vladimíra Železného

ministru zahraničních věcí ČR

Karlu Schwarzenbergovi

 

(poslala Alena-Polárka)

 

 

Komentáře (29)add feed
moc pana Železného nemusím, na mě je až moc chytrej - vychytralej, ALE v tomto s ním stoprocentně souhlasím . . . : toulavej
.
únor 14, 2009 20:28
Touvlavej, v tom s tebou zcela souhlasím, : Ivush
jo, vysvětleno je to opravdu perfektně.
únor 15, 2009 09:27
Hmm, hezké : David X
Ale kde byl pan doktor Železný, když se Lisabonská smlouva dojednávala ? Tehdy mohl být se svými erudovanými příměry prospěšný.
Jak to, že ho začíná být všude plno zrovna jako na potvoru před volbami ? Že by šlo znovu jen o to, získat pašalik s imunitou na dalších pár let ?
únor 16, 2009 07:52
A proč mi hledáme vždycky na každém nejdřív ty horší stránky? : Anděla
Ať je před volbami, nebo ne, souhlasím, přestože pana "chytrého" Železného ráda nemám.
únor 16, 2009 09:02
Bóóóže! : Anděla
Češtino braň se!!! Jistěže MY. Omlouvám se, pokud se někdo opupínkoval smilies/wink.gif
únor 16, 2009 09:03
No zrovna Železný, : Sinix
má co říkat! Vrah o morálce káže a zloděj kříčí, chyťte zloděje!!! On, který má takového másla na hlavě!!!

Kdybych ho měl přiřadit do té hry s tím chasníkem, tak bych mu dal roli právníka, který nejvíc křičel, ať podepíšeme a zatímco chudák chasník těžce sténá pod pantoflem své nevěsty, on je jedním z milenců, který rozhoduje o jeho připuštění!

Aby se tu nemusel zodpovídat z daňových úniků, podvodů atd., utekl do EP, kam jste ho zvolili a seká na nás patky! A protože mu končí funkční období, tak zase vystrkuje rohy! A zase mu to všichni - z prominutím - sežerou i s navijákem!
únor 16, 2009 09:53
myslim Sinixi : Polarka
ze tady nejde ted o pana Zelezneho ale o vysvetleni Lisabonske smlouvy. Darebaci jsou tam myslim vsichnismilies/sad.gif A i kdyz odejdou, nebo jsou vyhozeni, tak jenom prerazeni na dalsi teple a vynosne mistecko. A nebo si nahrabali tolik ze je ani uz nepotrebuji....viz uprimny Standa.
únor 16, 2009 10:18
Polárko, promiň, : Sinix
ale co víš o Lisabonské smlouvě? Co chceš soudit na základě pár útržků, vytržených z kontextu a zde uveřejněných? Lisabonská smlouva je mnohem komplexnější dokument, než tu lze byť jenom lehce nastínit.

Tohle na mě opravdu jen dělá dojem, že si tu jen jeden zločinec připravuje půdu... A využívá naší neznalosti a místních levicových nálad. Howgh!
únor 16, 2009 10:28
Sinixi, to si vyprošuju! : Míša šíša
"...utekl do EP, kam jste ho zvolili a seká na nás patky!"

Já jsem ho nevolila!!
únor 16, 2009 10:45
ja nastesti nevolim nikoho! : Polarka
ale ze tam neziju neznamena ze mne ta situace nestve. A myslim ze nas stve vsechny co jsme vanku. Mame tam pratele, rodiny.....mnozise rozhodovali po revoluci vratit....spousta se vratila, kazdy z jineho duvodu....
únor 16, 2009 11:05
Bez ohledu, JAKÉ DŮVODY měl pan Železný k napsání toho dopisu, ten popis je přesný. : toulavej
Žádné vytržení několika pojmů z kontextu. To, že se zdvojnásobí váha hlasů třeba Německa, je pravda, žádné vytržení z kontextu. Že velké státy zvýrazní svůj vliv v EU je také pravda. Menší státy, jako je ČR, slouží těm velkým JEN jako odbytiště výrobků, nebo levné montovny a zdroj levné pracovní síly – pokud jde o středo a východoevropské země. To, že v EU je něco shnilého, je také pravda. EU je u nás mnoha lidem dávána za vzor, příklad, který máme následovat. Ale co je to za Absurdistán, když Evropský parlament zasedá 3 týdny v Bruselu a pak se na týden celý přestěhuje do Štrasburku – několik tisíc lidí, protože Francie NEDOVOLÍ, aby parlament ZŮSTAL pouze v Bruselu, kvůli své prestiži, pracovním místům. Co je to za spolek rovnoprávných zemí, když zemědělci na Západní půlce dostávají REGULÉRNĚ větší dotace, než ti na východě. Jak je možné, že není povolený volný pohyb pracovní síly ve všech státech EU, když se tu buduje jeden superstát s jedním presidentem, jednou zahraniční politikou. Jak se může jednat o rovnoprávné postavení všech států, když všechny nebudou mít trvale eurokomisaře, ale Irsko ano. Co je to za šaškárnu, když se raději zruší ve všech státech lidové referendum, jen aby se zamezilo případnému nesouhlasu lidí se sjednocováním Evropy o které lidi vůbec nestojí. Když neprojde Euroústava v referendu ve Francii a Holandsku, Euroústava se předělá a v těchto zemích se referendum zruší :-)))) pro příště. Když neprojde Lisabonská smlouva v Irsku, protože tam se referendum konat muselo – mají to ve své ústavě, tak se nic nepředělává, jako kvůli Francii. Vypíše se nové referendum. A referendum se bude dělat tak dlouho, až se to někdy podaří. Co je to za totalitní metody – v Lisabonské smlouvě je jasně napsáno, že bude platit, když ji schválí všechny státy. A Irsko ji NESCHVÁLILO. Tak NEMŮŽE PLATIT a u nás je zbytečné se k ní vyjadřovat. Ani opakovat referendum ke STEJNÉ smlouvě. To, že se dají Irsku nějaké výhody, které ostatní nebudou mít, nemá s demokratickým systémem NIC společného. EU řídí eurokomisaři bez voleného mandátu, byli dosazeni jednotlivými vládami. Nikdo je nevybral na základě předloženého volebního programu, kam chtějí EU vést, jaké mají vize . . . A tak dále, psaní na mnoho stránek . . .
únor 16, 2009 13:40
dik Toulavej : Polarka
ja o tom opravdu dost nevim...dostala jsem tohoto mejla od sveho kamarada, pripadalo mi to velice srozunitelny. moc mne nezajimalo kdo to psal, ale co psal.
My jsme si vzdycky mysleli ze na EU Cesko jenom doplati, stejne jako na to silene rozprodavani vseho. A ne k lepsimu.
Byla jsem ve sklarnach neco jako VIP, dali nam pruvodce, kluci si zkouseli foukat sklo, mluvili jsme s lidmi, ti nam davali na pamatku brousene sklo, pak jsme dostali jeste dalsi balicek se sklem domu, jako pozornost....bylo to nadherne, lidske a byli jsme nadseni hlavne pristupen lidi k praci kterou milovali.Uz ale meli obavy o budoucnost.... Doufam, ze na to kluci nikdy nezapomenou.
Pak jsme jeli do pivovaru, vlastnenem uz Nemci. Sterilni prostredi, zadni lidi jenom stroje....Dalo nam velkou praci udrzet kluky, kteri se nehorazne nudili pri vykladu pruvodce (ja taky) Absolutne odlidstene, studene....asi ekonomicke, ale kolik lidi prislo o praci??????
Bude vsechno vypadat takhle??????
To asi pak pojedu radeji na exkursi do lidsky stale tepleho Mexika. kde turista nesmi koupit ani zadny pozemek, pouze pres nejakeho Mexicana! Skoda ze takovy zakon nebyl udelany i u nas!
únor 16, 2009 15:44
Polárko, bude ještě hůř, neboj :-))) : toulavej
Časem se k nám do pohraničí zase začnou přestěhovávat Němci, ti, jejichž příbuzný jsme odsunuli. Oproti Německu bude u nás pořád levněji a tedy pro ně výhodnější podmínky, třeba na stáří . . . Takhle se už dlouho stěhují do Španělska, na Mallorku, k velké nespokojenosti tamějších obyvatel. Zvedli jim ceny, chovají se jako by jim to všechno patřilo . . . U nás není takové teplo, ale jsme zase blíž . . . A jsme na Německu existenčně závislí – když nebudou od nás kupovat zboží, jsme namydlený . . . A to už se teď děje.
Toho skla je samozřejmě věčná škoda, byla to jedna z mála věcí, kterou jsme se mohli chlubit, jako originální český ruční výrobek. Ale, četl jsem, že to není ztracený, chce to někdo koupit a rozjet znovu výrobu – s menším počtem lidí, asi i jivým sortimentem, ale NĚCO ze skla by se tam mohlo dál vyrábět. Uvidíme.

únor 16, 2009 16:10
No, Toulavej, : Krakonoš
projeď si obce Kovářská, Měděnec, Jáchymov, Lom, Abertamy ...... Já abych pravdu řek, bych docela rád viděl, kdyby už to konečně nějaký navracející se Němci začali kupovat a ten neskutečnej zmar, kterej v těchhle stovkách zdevastovanejch obcích nacházíš na každým rohu, začali vobracet v něco smysluplnýho a lepšího. Pohraničí Češi v prosperující podobě udržet neuměj, ještě se jim to historicky nikdy nepovedlo, takže touhy po etnicky čistým českým pohraničí jsou naprosto sebevražedný. A radši tu budu mít navrátilý Němce, který k tomuhle kusu země mají vztah, než například karlovarský Rusy a další sovětský národnosti, který to místo jenom využívaj. Jinak na EU mě vaděj zhruba stejný věci jako tobě, ale nemám pocit, že to je jenom zlo. Daří se tu díky evropskejm prachům i hodně dobrejch věcí. Vobdoba USA to nebude nikdy, už proto ne, že to tady vlastně nikdo nechce. Nacionalismus vítězí a bude ještě pár století vítězit.
únor 16, 2009 20:25
Když já mám obavu, že to nebude tak dlouho trvat a kromě K Varů, ty Sudety budou stejně tak německý, : toulavej
jako jsou už teď Vary ruský. A to se mně vopravdu nelíbí - jeden nápis ulice a to v ruštině.
únor 16, 2009 20:49
dotaz? : Bat
...a souhlasil by někdo s tím,co bylo o Lisabonské smlově napsané, aniž by bylo použito slovo ŽELEZNÝ, nebo kdokoli jiný z těch "chytrých" hlav,kteří se chtějí před volbami zviditelnit ? Já ho taky nemusím a Polárce jsm to poslal já.Pokud jsem s tím někoho naštval. Omlouvám se.
únor 16, 2009 21:47
Bate ne to je OK : Polarka
je to skvelej clanek a ja jsem moc rada ze tady je...jak on tak tysmilies/smiley.gif
únor 16, 2009 22:47
Bate, jak vidíš, TADY jsi zatím nikoho nenaštval. : toulavej
TO by vypadalo úplně jinak, na to JAK, se můžeš kouknout v jiných článcích, třeba proč platit poplatky v lékárnách :-))) . . . Není proč se omlouvat, zachovej nám přízeň :-)
únor 17, 2009 07:38
A vypadá to, bohužel, : Myška
že potupná Lisabonská smlouva bude schválena, ODS ustoupí ČSSD. A jsme zase u těch špinavců, kteří za vlastní koryto zaprodají klidně svou matku. Proč jen jsme tak bezmocní... Ano, vládnoucí stranu jsme si zvolili, ale ať by volba padla na jakoukoliv stranu, každý z politiků hrabe pod sebe, a nic jiného ho nezajímá. Už dlouho jsem z celé vládnoucí garnitury i z opozice znechucená, a není ani naděje, že se to zlepší, protože není koho volit. Jen stále stejné lidi, kteří se drží v politice s prominutím jak exkrement košile.
únor 17, 2009 08:10
??? : Míša šíša
"...Oproti Německu bude u nás pořád levněji a tedy pro ně výhodnější podmínky, třeba na stáří ... "

Tak to bych teda neřekla. Ty doby, kdy k nám Němci jezdili za levnými nákupy, jsou dávno pryč. Nyní naopak lidé z pohraničí jezdí nakupovat do Německa - potraviny, oblečení, lůžkoviny, elektroniku, drogistické zboží,... protože se jim to vyplatí. A vzhledem k novodobým cenám plynu, elektriky a vodného pochybuji, že by se Němcům bydlení ve stáří u nás nějak horentně vyplatilo.
A když si vezmu prostředí, v jakém žijí Němci např. v Bavorsku, kde to tak trochu znám, musela bych říci, že by byli padlí na hlavu, kdyby se odtamtud stěhovali sem k nám do pohraničí. Nebe a dudy. Proč by to proboha dělali?
únor 17, 2009 08:57
Míšo, budou to dělat tehdy, když to pro ně bude výhodnější. : toulavej
Ceny elektřiny, plynu, benzínu, ale i mnoha potravin jsou a i nadále budou u nás CELKOVĚ nižší, ceny služeb. To neznamená, že v určitých věcech nejsou nižší v Německu, ale celkově jsou nižší u nás. Stačí cena nemovitostí, parcel, polí, to bude u nás vždycky stát míň. Je jasný, že si nikdo nebude kupovat byt v paneláku mezi nepřizpůsobivými . . . Když si sem jezdí na oběd, přivezou odpadky, nechají je v lese, vezmou benzín a pak zase z nedělního výletu zpět, ASI to bude proto, že se jim to VYPLATILO. Mohou tu dělat věci, které nemohou dělat v Německu . . .
Takhle to dělá i hodně Američanů – bydlí v Mexiku u hranic s Kalifornií, dojíždějí za prací do Států a večer se vrací do Mexika, kde je levněji a oni s průměrným platem v Americe jsou vyšší střední vrstva v Mexiku . . .
únor 17, 2009 12:58
Toulavej, : Míša šíša
ano, píšeš to správně: ...se jim to VYPLATILO.
Jenže ono se jim to právě teď už nevyplatí. Už sem nejezdí ani na obědy, ani pro benzín, ani na nákupy. Bejvávalo... dávno tomu. Když už sem jedou, tak za štětkama.
únor 17, 2009 13:40
. : Míša šíša
Ale je fakt, že až bude Euro za 35 Kč, což nemusí dlouho trvat, situace se může rázem změnit.
únor 17, 2009 13:44
Poslanci Lisabonskou smlouvu : Myška
schválili.
únor 18, 2009 10:06
ach jeje : Polarka
kolik za to dostali??????
únor 18, 2009 16:20
Tak to naše předsednictví bude asi fakt : Eva
nakonec nezapomenutelné smilies/angry.gif
únor 18, 2009 16:21
Bohužel........ podle mne : Bat
Zdravím Vás Kudlančata EU už dávno není tím, co byla v 70. letech, kdy pomáhala nohoru chudším ekonomikám jako Portugalsko, anebo Irsko. Dnes už mají "bohaté" státy co dělat samy se sebou a v těch "chudších" vidí jen odbytiště své nadprodukce. EU není fér akce...


únor 18, 2009 17:10
Kolik za to dostali, a co jim slíbili nevím. : Myška
Ale co vím jistě je, že kdybych byla mladší, tak se začnu poohlížet po nějaké jiné destinaci pro další život. Už dlouho žiju v Kocourkově, ale je to čím dál horší.
únor 19, 2009 07:41
Klaus : Bat
V Devadesátých letech mne Vašek dost naštval,ale dnes si stál za tím co řekl a názor nezměnil. Asi tím hodně lidí naštval....


Máš pravdu Myško Kocourkov bude ten správný název.
únor 19, 2009 20:31
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]