O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ALKOHOL + AUTO = SMRT NEVINNÝCH PDF Tisk E-mail
Úterý, 10 únor 2009

Ve středu 28. ledna došlo kolem půl desáté večer u Arnoltova na Sokolovsku k dopravní nehodě. BMW, které řídil Jaroslav Révay, při průjezdu táhlé zatáčky přejelo do protisměru, kde se bočně srazilo s protijedoucím Renaultem. Poté čelně narazilo do osobního vozidla Volvo. Martin a Lenka utrpěli smrtelná zranění, kterým na místě podlehli.

 

 

 

    

 

 

 

 

      Nejen, že řidič-lékař neposkytnul na místě první pomoc, nezavolal záchranku, ale podle svědkyně nehody, která na místo přijela první,

byl z lékařova dechu zřetelně cítit alkohol.

Řidič na místě odmítl dechovou zkoušku i odběr krve.

Přesto ho policie propustila bez dalšího domů.

 

      „Hledáme svědky,

kteří by mohli podat bližší informace o pobytu tohoto muže

ve středu 28. ledna

v odpoledních a nočních hodinách,“

 

uvedla sokolovská policejní mluvčí Andrea Kávová.

 

     Policii by nejvíce pomohly informace o tom, kde se muž pohyboval, ve kterých restauracích, a zda ho někdo viděl požívat alkoholické nápoje. Informace může veřejnost podávat na linku 158.

 

    

 

 

      Řada lidí má strach, že se známý lékař vyhne trestnímu postihu. Příbuzní obětí nehody tomu ale chtějí zabránit. „Uděláme vše proto, aby byl viník potrestán. Navíc chci ještě udělat takové kroky, aby se něco podobného nemohlo stát ani nikomu jinému,“ uvedl Josef Voborník, bratr jedné z obětí nehody.

 

 

 

 

PETICE


dle čl. 18 Listiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním.

 

     My, níže podepsaní občané prostřednictvím této petice žádáme o změnu v trestním řádu - změnu zákona - ohledně páchání trestné činnosti pod vlivem alkoholu. Jelikož za poslední období v naší republice roste počet dopravních nehod, při kterých umírají lidé a tresty či sankce viníkům, kteří jsou pod vlivem alkoholu či návykových látek, jsou v řízeních v porovnání s cenou lidských životů symbolické, ne-li směšné. Na toto konto jsme sepsali petici, ve které žádáme o následující změny v zákoně:

 

 

ad 1.
Pokud občan řídí dopravní prostředek (automobil, motocykl....) pod vlivem alkoholu či jiné návykové látky, měl by se v tu chvíli dopravní prostředek, řízený opilým člověkem (byť i při požití minimálního množství), považovat za zbraň.

 

ad 2.
Pokud člověk po požití alkoholu či jiné návykové látky způsobí dopravní nehodu, při které se zraní nebo zemře nevinný člověk, soudit jednání opilého jako úmyslně spáchaný trestný čin, nepřihlížet přitom k jeho snížené příčetnosti vlivem alkoholu, jelikož člověk, který dobrovolně pije alkohol, si tuto sníženou příčetnost způsobuje sám a dobrovolně.

 

ad 3.
Pokud viník dopravní nehody (nebo jiného trestného činu), při kterém se zraní nebo zemře nevinný člověk, odmítne při vyšetřování dechovou zkoušku, krevní testy či odběr moči pro zjištění přítomnosti alkoholu či jiné návykové látky, bude posuzován, jako by měl v krvi velké množství alkoholu či návykové látky. 

 

ad 4.
Zrušení zákona o možnosti odmítnutí dechové zkoušky, odběru moči či krve pro zjištění přítomnosti alkoholu či jiné návykové látky.

 

ad 5.
Výrazně zvýšit trestní sazby ve všech trestních věcech, kdy jsou zmařeny lidské životy. Jelikož trestní sazby, které jsou v současném zákoně, jsou směšné vzhledem k ceně lidského života.

 

ad 6.
V přestupkových i trestních věcech, kdy byla zjištěna přítomnost alkoholu či jiné návykové látky při řízení motorového vozidla, viditelně zvýšit sazbu zákazu řízení motorových vozidel - doživotí, porušení tohoto zákazu - sazba 1-5 let nepodmíněně. 

 

 

Dovětek:


     Vždyť lidský život a zdraví je to nejcennější, co máme, a takto bychom měli i v našem zákoně k tomu přistupovat. Ten, kdo pod vlivem alkoholu či jiné návykové látky zmaří lidský život, měl by být opravdu tvrdě potrestán. V současné době nám všem níže podepsaným přijde, že jsou trestáni více pozůstalí především tím, jakým způsobem se tyto delikty šetří a následně soudí v naší republice.

 

     Pozůstalí nebo jinak nehodou poznamenaní nevinní lidé mají zkažený celý život, a viník? Kdo pije a řídí, nemá morálku, u něj se nedá mluvit o zkaženém životě, maximálně o zkažených rocích strávených ve věznici a těch roků mnoho není. Trestní sazby jsou v poměru k lidskému životu velmi nízké, nehledě na to, že většina viníků je po půlce trestu propuštěna.


PROTO APELUJEME A ŽÁDÁME : ZMĚŇTE ZÁKON !

 

 

Děkujeme.

Za petiční výbor: Josef Voborník

 

 

Komentáře (37)add feed
... : Sandra
Na D-fens je o této události a petici pěkný článek- http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009020801
únor 10, 2009 15:03
joooooo!!! je super, dovoluji si vyjmout: : d@niela
"Jenže já pořád nevím, proč, jak a dokonce ani jaký zákon by se měl měnit. Je snad dosud zákonem povoleno jezdit nalitý jak slíva? Zákon se, pokud jde o tresty za alkohol za volantem, výrazně měnil docela nedávno, v roce 2006. Tresty za chlast se zněkolikanásobily, řízení pod vlivem alkoholu se stalo trestným činem, troufám si tvrdit, že pro běžného občana jsou tresty likvidační. Výsledek byl, že počet nehod pod vlivem alkoholu zůstal přibližně stejný. Jinými slovy, bez ohledu na tresty se chlastá vesele dál. Chyba tedy nebude v těch zákonech samotných, ale ve způsobu, jakým jsou uplatňovány.

Existuje početná skupina lidí, kteří nevidí žádný problém hodit tam před jízdou prcka. Nepřemýšlejí v těch dimenzích, že by se mohli nabourat a někoho zabít, jediné, na co se jejich myšlení smrsklo, je případný postih. I to se dá pochopit, k takovému stylu myšlení jsme všichni denně nuceni. Jezdit se má přece tak, abychom nedostali pokutu, ne proto, abychom se v pořádku dopravili. Jeden z nejdůležitějších ukazatelů účinnosti policejní práce je proto počet přestupků.

Takže - chlastat před jízdou se nemá, protože by nás pan policajt mohl chytit a potrestat. Právě a jen proto.

Existuje však okruh osob, které pan policajt nikdy nepotrestá, dokonce se je bojí i zastavit. Jedná se různé lokální establishmenty složené z policejních velitelů, úředníků radnic, manažerů firem spolupracujících s radnicí, prostě kruhů "ctihodných" přátel. Průser by naopak riskoval policajtík s plácačkou, který by prudil váženého pana dentistu, který látá místní honoraci držky."

únor 10, 2009 15:13
... : Justík
Možná není petice formulovaná správně, že zákony nejsou "špatné", jen lidé.. Ale stejně to podepíšu, protože znám osobně bratra oběti a pokud viník odjede z místa nehody s řidičákem, když dle mého mimo jiné porušil přísahu, kterou složil jako lékař (byť jen zubař)a ani se nesnaží poskytnout pomoc lidem, kteří umírali kvůli němu?????
Kde to jsme??
Zavřít oči s tím, že se mě to netýká - jenže až se mě to začne týkat, nebude už pro mě (moje blízké) pozdě?

Třeba když se o tom bude mluvit v dostatečném rozsahu, bude dost podpisů.. Tak aspoň třeba ponese někdo zodpovědnost za pochybení.. Možná aspoň bude nad policistou (dělajícím svou práci za "naše" peníze) aspoň nějaká hrozba (že se to rozmázne a lidé si to nenechají líbit)..Vyprávějte dětem co přišly o tátu (mámu), že jde o "selhání lidského faktoru"..
Chápu bezmocnost příbuzných, kterým prostě oznámili, že odmítl dechovou zkoušku a vyvázne s podmínkou.. smilies/angry.gif
únor 10, 2009 15:31
no - pokud někdo odmítně dechovou zkoušku : alena puntíkovaná
tak je logicky vinen, protože pil, kdyby nepil, jk té nehodě nedošlo a i kdyby, nebál by se dechové zkoušky. Takže tím, že odmítl, logicky přiznal, že pil - a tudíž nese za nehodu odpovědnost. Tečka.
únor 10, 2009 16:17
"Puntíku" : Justík
nese,ale necítí se tak.. Navíc nedokážou kolik toho vypil (což může být velké pro něj)..
To je na tom to smutné...
únor 10, 2009 16:32
Pil? : alena puntíkovaná
pil! A způsobil nehodu. Je tedy vinen a je fuk kolik toho vypil. Že nepil se dá snadno dokázat dechovou zkouškou. Když ji odmítl, přiznává, že pil. Tak kde je problém.
únor 10, 2009 17:09
Jezdím tam často : Lidka
a vždycky se klepu strachy.
Staví se tam rychlostní silnice a často tam jezdí náklaďáky, takže je na silnici vždycky spousta bahna. Patníky pod tím nánosem nejsou vůbec vidět a za tmy (a k tomu si přidejte déšť, sníh, mlhu...) kolikrát ani není vidět, kde je vlastně silnice.
Rychlost je tam snížena na 70.
Nejčastěji se tam jezdí v kolonách. Vždycky se ale najde nějaký blb, který předjíždí minimálně stovkou bez ohledu na to, co je v protisměru (o značení na silnici a dopravních značkách nemluvím, protože ty jsou pod vrstvou bahna neviditelné).
Když už tam vidíte policajty, tak maximálně na jednom parkovišti zastavují náklaďáky. Anebo jsou u nehody smilies/sad.gif Nebezpečné předjíždění nevidí, rychlost neměří.
Je to nebezpečná silnice, jezdí tam spousta bezohledných šílenců a není žádná alternativa, jiná cesta z Chebu do Varů prostě neexistuje.
Teď v pátek jsme tam jeli v koloně, taky nějaký *** předjížděl celou kolonu a za ním se hnala sanitka s houkačkou a světly. A v protisměru už jelo auto. Ten šílenec to střihl do mezery přede mně, dupl na brzdy, já musela taky brzdit a foftem ke kraji, za mnou náklaďák (a to bahýnko pěkně kluzalo), asi si umíte představit, jak jsem byla sprostá. Bylo to o centimetry.
Předminulý týden se tam stalo víc nehod, všechny zlé.
únor 10, 2009 19:39
Podepsáno.... : wendy
jak si může někdo vůbec dovolit odmítnout v takovéhzo situaci dýchnout ? NA co jsou tam policajti - jsou taky v té místní mafii ? To je neuvěřitelné. smilies/cry.gif
únor 11, 2009 08:45
Nebojte, za chvíli u toho policajti ani nebudou. : Sinix
Už s sebou musíme vozit formulář na nehodu, alkoholový tester a měřící pásmo. No, a od toho už je jenom krůček k povinnosti vozit s sebou pouta a trestní zákoník, abychom se mohli sami spoutat, odsoudit a odejít do vězení... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 11, 2009 09:16
Já : Milene
myslela, že za odmítnutí dechové zkoušky je pokuta 50 000 kč, 7 bodů a řidičák na 2 roky. Ale to mu asi neva?
únor 11, 2009 10:00
Sinix - bingo ! : wendy
Milen - kdo má prachy - znáš to. Už staří Římané...
únor 11, 2009 10:52
není jediný... : Káča
"...dne 29.12. se stala nehoda u Rosovic, která měla za následek smrt dvou lidí. Ve všech periodikách se psalo ale o jedné. Bohužel druhou a nevinnou obětí byl můj muž a tatínek ročního chlapečka. Dva dny bojoval o život na ARO v nemocnici a poslední den v roce jej prohrál. Policejní protokol, který mám k dispozici, popisuje událost jasně. Viníkem byl mladík, který zemřel na místě. Byl to celostátně hledaný gauner bez řidičského oprávnění, opilý a navíc v kradeném voze. Díky jeho přístupu zde zůstal roční chlapeček a novomanželka (brali jsme se 8.8.200smilies/cool.gif. Musím se ptát, jak skvěle pracuje naše policie, když se takový lump déle jak tři měsíce (auto bylo ukradeno v říjnu - pozn. Káča) pohybuje za výše uvedených okolností po světě..." (Dobříšské listy 2/2009)
Taky tady k "potrestání" došlo, i když můj muž tvrdí, že celá jeho rodina by měla doživotně sloužit ubohé vdově...proč tak často trpí nevinní?
únor 11, 2009 11:15
... : Káča
Ten smajlík tam samozřejmě nepatří - to je kombinace osmičky a závorky...
únor 11, 2009 11:16
Protože se nám tu vylíhlo nadkritické množství nadlidí : Eva
.
únor 11, 2009 12:12
Nepodepsal jsem. : Krakonoš
Petice je hysterická, nekompetentní a nic neřeší. Jsou v ní jenom vzedmutý emoce na základě prožitý tragédie, to není podklad k legislativní tvorbě.
únor 11, 2009 17:35
Jenom vzedmuté emoce... : wendy
no vždyť jen umřeli lidé. Ne, není to pochopitelně povinnost podepsat, to ti nepředhazuju. Ale ber to tak, že kdyby se pokaždé nějakým způsobem projevili a vyjádřili lidé, keré potkala nějaká nepotrestaná nespravdlonost, k něčemu by to přece vedlo.

únor 11, 2009 21:49
Tak teď jsi ještě větší idealista : Krakonoš
než Toulavej. Já sem neřek, že "jen" umřeli lidi. Já jsem řek, že v tý petici je jenom zoufalství. Není v ní nic, co by šlo zapracovat do podoby zákona. Celá tahle akce je naprosto k ničemu. Nemluvě vo tom, že stávající zákony jsou pro postih dobytků za volantem dostatečný, pokud bude vůle ty dobytky chytat a stíhat. Tahle petice, ani jiná, nemá moc vyměnit těch x procent neschopnejch policajtů a dalších x procent naprosto nekompetentních soudců. Tam je problém.
únor 12, 2009 01:15
Podepsal bych okamžitě! : NČ
Nenašel jsem v ní ani náznak hysterie "nějakýho trapnýho sirotka nebo trapnýho rodiče, hysterickýho z toho, že mu jen bylo zabitý dítě".
Jenom *l**c může tyhle naprosto srozumitelný a racionální požadavky nazvat hysterickym výlevem, nezapracovatelnym do zákona.
Nezapracovatelný je na tom to, že ani ministerstva ani zákonodárci nemaj na zapracování skutečně citelnýho postihu hajzlů do legislativy ani nepatrnej zájem.
únor 12, 2009 06:46
Tak úplně nemůžu souhlasit : wendy
čím více podobných akcí, tím větší pravděpodobnost, že by se něco mohlo změnit. Ne že by se v nich probudilo svědomí (kolikrát mi manžel říkal co jim dá práce na něčem nachytat a posbírat pár grázlů - soudce je obratem tuky propustí, i jejich advokát někdy kroutí hlavou), ale aby se ušetřili všelijakých nepřestávajících útoků na svou práci apod. Nemlčet. Jen nemlčet. Ruku na srdce - kdo z nás umí kvalifikovaně sepsat dokument, zapracovatelný do podoby zákona ? Možná to jako žena obecně emotivněji beru, proto se nemůžeme tal zcela shodnout.
smilies/smiley.gif
únor 12, 2009 06:46
Wendy : NČ
Na kvalifikovaný paragrafový znění maj ministerstva, vláda i parlament armády kvalifikovanejch úředníků - právníků. Zrovna tyhle, shora nadhozený téze, jsou zvládnutelný snadno. Ale ti úředníci zpracovávaj jen to, co jim politici předhoděj. Když nepřehoděj, spíš teda nechtěj předhodit, tak nezpracujou.
únor 12, 2009 07:23
ale houbeles : alena puntíkovaná
zákony už jsou, stačí, aby je dodržovali ti, co nás mají chránit. Jestliže někdo zaviní nehodu a odmítne si fouknout, tak je jasný, že je namol. Je-li na mol, nemá co dělat za volantem a dále není co řešit. Jenomže...ti suveréni co mají ta silná auta, mají taky moc (nebo někoho mocného za bukem), takže zákon jde stranou.
únor 12, 2009 08:13
Tak jsem tu petici právníkovi předhodila, : Eva
zhruba polovina už je v zákonech obsažená, ostatní, přesně, jak píše NČ, není vůbec žádný problém, akorát asi 2 položky jsou formulovány nešťastně, nejdou do právního systému zapracovat...

Co mne ale fakt děsí, že výsledkem těchto snah u nás by bylo už teď uvažované oficiální nařízení: povinnost vozit alkoholtester!
******************************************************* **
únor 12, 2009 08:34
No jistě Evino, : wendy
a budeš mít pokutový bloček, píšťalku a pouta. Popokutuješ se, dáš si želízka a zatkneš se. Všechno sama. Doopraváků již netřeba.
smilies/wink.gif
únor 12, 2009 10:08
Já to Eví uplně nejvíc vidim v nedostatečných postizích (trestech) : NČ
Kecy, že policajti jich málo pochytaj, to jsou výmluvy. Vždyť by stačilo skutečně trestat (skutečně trestat a ne drbat pod bradou se slovy, ty ty ošklivý) viníky nehod. Ti utečou málokdy. Oni by se ostatní docela jistě umravnili.
Sem si, jentak mimochodem vzpomněl na poznatek jednoho českýho turisty, nakouknovšího do vězení v Thajsku. Byl naprosto zděšenej podmínkama a svěřil se s tim thajskýmu průvodci.
Ten na něj nechápavě kouk a řekl: "Ale oni jsou tady za trest".
únor 12, 2009 10:13
Nč : Justík
Tohle napsat zlatým písmem.. Oni u nás totiž jsou skoro za "odměnu". Slyšela jsem tehdá rozhovor s jedním bezdomovcem, který pravidelně před zimou něco "napáchal" , aby byl v mrazech v teplíčku s jídlem až pod nos atd...
únor 12, 2009 10:37
Mi ještě vytanula : NČ
vzpomínka na jednu, dávno vodeslechnutou, povídku z rádia. Bylo nějak takhle:
Za městečkem ležícím podél silnice 1. třídy se našla mrtvola zavražděnýho chlapa s připíchnutou cedulkou: Jel kolem školy s vybíhajícíma dětma devadesátkou. Pátrání po vrahovi se rozběhlo.
Za pár dní zase za městem další zavražděnej chlap s připíchnutou cedulkou: Projel křižovatkou se stopkou bez zpomalení. Pátrání pokračovalo.
Za pár dní další mrtvola s cedulkou: Vylezl z hospody, kde vypil 4 piva a odjel autem. Pátrání furt bezvýsledný.
Zpráva se rychle rozšířila a v městě, kde doposud měli měsíčně průměrně deset nehod s průměrně měsíčně pěti zabitejma lidma, nedošlo k jediný nehodě. A tak to trvalo asi tři měsíce – bez jediný mrtvoly. Ovšem VB pátrala, vraha řidičů vypátrala a strčila do lochu. Všichni si oddychli.
V dalšim měsíci město vykázalo dvacet dopravních nehod s deseti mrtvejma, z toho třema dětma.

únor 12, 2009 10:39
Liga spravedlivých... : wendy
jen aby to tady taky takhle nějak nedopadlo. Tady by to totiž mohla být mafie, a ne liga...
únor 12, 2009 10:42
Enčé, : Krakonoš
co je prosimtě racionálního na žvástech vo úmyslným trestným činu a zbrani? Já autorům petice rozumím, mysleli to dobře, je mi líto každýho, komu umřel blízkej člověk zbytečně na silnici, ale tohle je cesta do právního pekla. Tady se furt někdo snaží navodit dojem, že je potřeba znova a znova přepisovat zákony, přitvrzovat postihy a to že zajistí ráj na zemi. Jenže nezajistí, ani trest smrti za alkohol za volantem ti se statistikou mrtvejch na silnici neudělá vůbec nic. A promiňte mi všichni, mě fakt právní improvizátoři docela dost se*ou, máme jich v parlamentu až až, takže není třeba dalších z řad veřejnosti. Tyhle dobrý úmysly vždycky nakonec pomůžou k moci nějakýmu diktátorovi. Je mi jasný, že s touhle argumentací u obdivovatelů Hitlerátha neuspěju, ale napsat sem to musel smilies/grin.gif.
únor 12, 2009 12:52
To je od tebe, Krakonoši, šlechetné, : Eva
žes nám sdělil, jací jsme, v čele s NČ, ****** a jak tě****** a teď nějaké řešení? Nemáš?
únor 12, 2009 13:32
Myslíš jako řešení nehodovosti? : Krakonoš
Kdybych ho měl, moh bych dělat ministra vnitra. Nikdo ho nemá.
Nemám rád větu z novinovejch titulků: "Alkohol zabíjel". Nezabíjel alkohol, zabíjel vždycky nezodpovědnej kretén, zamindrákovanej hňup, co si potřeboval prodloužit bimbasa. Nebo vobyčejněj trumpelín, kterej udělal docela normální vobyčejnou chybu. Naprostá většina vážnejch nehod je bez alkoholu, z těch, kde viník nadejchal, je zcela jistě zase velká část těch, který by se staly i bez chlastu - vopravdu nalitejch lidí jezdí minimum. Jak to chceš řešit?
Jak chceš řešit fenomén, že naprosto všichni dospělí členové společnosti mají nárok na použití automobilu, což je nejnebezpečnější předmět denní potřeby? Nikdo si ale ani na chvilku nepřipustí, že jenom složení nějakejch zkoušek v autoškole z nikoho zodpovědnýho a vyrovnanýho jedince, kterej má celou cestu na mysli hlavně bezpečnost svojí a druhejch, nevyrobí. Nikdo si ani na chvilku nepřipustí, že možná sama skutečnost, že řídit smí naprosto každej, není v pořádku. A hlavně - i kdyby se společnost dohodla, že ke získání řidičáku bude potřeba ještě taky projít tak tvrdejma psychotestama, že dejme tomu 30 - 40 % žadatelů neuspěje, nikdo není schopnej něco takovýho technicky zajistit. Takže tudy cesta nevede, nikdo by to a) nechtěl, b) personálně nezvládl, c) nezaplatil. Kolik by muselo bejt na silnicích policajtů, aby pochytali významnou část agresivně a blbě jedoucích hovad? Půjde třetina populace dělat k dopravce? A sou na to v rozpočtu peníze?
Měl bych snad jedno jediný řešení: 3x a dost, stejně jako v trestněprávní oblasti. Zavinil jsi třetí dopravní nehodu, jedno jak lehkou? Zákaz řízení na deset let, zpátky řidičák až po těch psychotestech. Pokud jsi vod tý nehody ujel, zákaz doživotní. Za porušení zákazu kriminál. V testněprávní oblasti by se za třetí úmyslnej trestnej čin šlo na doživotí, bez možnosti propuštění, už jsem to tu psal mockrát. Všechny zákony by mohly zůstat, jak jsou, jenom přidat tenhle princip 3x a dost. Není chuť, vůle, není dost místa pro kriminálníky a nejsou na to prachy.
Za sebe to teda řeším tak, že sám jezdím zodpovědně a svoje děti chci vychovat tak, aby si za volantem ty mindráky řešit nemusely. Blbcům uhejbám z cesty a dávám přednost, i když jsou na vedlejší. Nic víc pro to udělat nemůžu. smilies/wink.gif
únor 12, 2009 19:51
Krakonoši, : Petronila
sqělé, souhlas.
únor 12, 2009 22:24
Krakonoši, skvělý! Souhlas! : NČ
Cit: "Blbcům uhejbám z cesty a dávám přednost, i když jsou na vedlejší". V tom s tebou naprosto souhlasím.
Takže, přestože jsi na vedlejší, a to na hodně, hodně vedlejší, uhejbám a dávám tobě, s tvejma rádoby zasvěcenejma blábolama, a tobě freneticky tleskajícím blbům přednost.
Neboť srážka s blbcema, a to hned po ránu, by mi mohla pokazit chuť k jídlu i k pivu, za což mi rozhodně nestojíte!
Daní, promiň. Ale určitý věci se slušně napsat nedaj.

únor 13, 2009 06:05
Ale notak, nejsi ňák z formy? : Krakonoš
Bejvals veselejší, chlape! To bude asi tou krisí. smilies/wink.gif
únor 13, 2009 17:55
tak sem to vobjevil až teď, ještě nečetl ani článek a už musím Krakonoše politovat, : toulavej
že je tak hodně hodně na vedlejší a má takový rádoby zasvěcený bláboly. A eště mu některý blbouni freneticky tleskají . . . Že by to mohlo klidně patřit mně, to jo, ale Krakonoš, ten mě nenapadnul. To je teda sešup, panečku. To se nemůžeš přemoct, mít stejný názory jako nýče, aby měl radost :-), Krakonoši jeden . . . Sem fakticky rozčílenej . . .
únor 13, 2009 19:05
pánové, pánové, : ivanka
je vás tu, že by to na jedný tlapce spočítal, ale štěkáte se navzájem víc než ženský.

Vždycky jsem si říkala, že nejhorší jsou ženský, ale teď to vídím, že i když nás tu máte harém, tak stejně vám je to asi málo. Hejčkáme si vás, máme vás všechny rádi, ale vy jste na sebe navzájem fakt jak rozzuřený ratlíci. Trochu klidu a humoru, nečertěte se... Kašlete na neshody, ještě vás bude ze všeho pak večer bolet hlava! (a vaše polovičky budou mít zkaženou noc) smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

únor 13, 2009 19:24
jo, ivanko, ZLATÁ SLOVA . . . : toulavej
ty chlapi sou vážně hrozný . . .
a ten písek je jak z písečných dun v Oregonu - - -
únor 13, 2009 19:34
Hezky, ivuš : wendy
ti pejsánkové mají asi každý jiný světonázor. Já jdu teď za chviličku s tím naším do mrazivého večera. Nesvítí nám tu dneska veřejné osvětlení, budeme se asi bát...
únor 13, 2009 20:09
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]