O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - ROMOVÉ A DEMONSTRANTI PDF Tisk E-mail
Pátek, 21 listopad 2008

 To se nám toho v poslední době seběhlo...  Romové se od demonstrujících extrémistů výrazně liší. Je jich nesrovnatelně více. Nejsou jako celek ani trochu organizováni a nemají žádnou ideologii. Jak jinak, jsou mezi nimi neslušní, ale taky slušní. A jak to bývá, ti neslušní jsou víc vidět a jejich příklad bývá přitažlivější. A bohužel, „politická korektnost" nechává lidi z Litvínova na holičkách...

 

 

 

 

 

 

Zrušte extremisty, nebo hromadně emigrujeme, varují Romové premiéra

 

     Sdružení Romů severní Moravy v pátek vyzvalo otevřeným dopisem předsedu vlády a další představitele českého státu, aby se urychleně zasadili o zrušení Dělnické strany, Národní strany a také organizace Národní odpor. Pokud se tak nestane, varují ostravští Romové před hromadnou emigrací z České republiky. Emigrace Romů, před kterou Ferenc (představitel Sdružení Romů severní Moravy) varuje, by podle něj mohla být srovnatelná s exodem českých Romů do Kanady ve druhé polovině devadesátých let.

 

 

Diskuze je zablokována... - tohle je nyní téměř pod všemi články na toto téma - stejně jako pod článkem následujícím:

 

     Roztřískané nádobí, počmárané stěny, zničené teploměry a další spoušť za sebou nechává již týden několik dětí a výrostků na infekčním oddělení nemocnice v Prostějově. Pustošení dosáhlo takové míry, že nemocnice povolala v pátek dopoledne na pomoc policii. Děti jsou ze sociálně slabých a problémových rodin. Na infekčním oddělení se léčí kvůli žloutence. Policisté ale na uzavřené oddělení stejně nemohou - jsou tam pacienti s vysoce nebezpečnou infekční nemocí. Mezitím se ve třech pokojích „děti" baví sprostými nadávkami zdravotním sestrám a doktorům. Pokud se jim chce na záchod, vymočí se do kouta. Zpustošené pokoje vypadají jako obraz zkázy, i když se v nich třeba desetkrát za den uklízelo. Když už není co rozbít, vydovádí se výrostci trháním prostěradel a povlečení. Kdy utrpení nemocnice skončí, zatím není jasné. Záleží na době léčení, k té se zatím lékaři nevyjádřili.

 

 

CO ASI BUDE DÁL? 

JAK DLOUHO JEŠTĚ SE BUDE "HLEDAT" ŘEŠENÍ?

 

Flori@n

 

P.S. PODROBNÉ VYLÍČENÍ LITVÍNOVSKÝCH UDÁLOSTÍ + FOTOGRAFIE

 

 

 

Komentáře (135)add feed
OK, : FrantaG.
Rád budu riskovat, že země, které utrpí tou masovou emigrací, nám opět zavedou víza. Už jen to, že ušetříme stovky milionů na sociálních dávkách pro lidi, které nikdo dělat nedonutí, kteří si zkrátka zvykli, že nic nedělat a brát peníze je normální. Přitom na pivo, Marlbora a fetování mají vždy. Sociální dávky a měděný drát ze železnice jim k tomu stačí.
listopad 21, 2008 19:14
ježíš, fakt budou emigrovat????? : alena puntíkovaná
- teda já ty extrémisty a nácky rozhodně nemusím - ale jak praví přísloví - Něco zlýho pro něco dobrýho. Holt nebudeme zase smět do Kanada - ale co! Svět je velikej a zbývá tolik dalších krásnejch zemí!!!!
listopad 21, 2008 19:19
zanechte nadějí, : agatha
to bylo jen tak... aby řeč nestála smilies/angry.gif
listopad 21, 2008 19:19
Klidně!! : Karel K..
Klidně, ať nám zavedou víza, třebas do celého světa! Pokud Cikáni odtáhnou všichni, tak to stojí za to!
PS: zakazování stran jsme tu měli před rokem 1989. Jak to tak sleduji, budeme příští volby vybírat z ODS, ODS a nebo - pro ty skalní - ODS smilies/sad.gif
listopad 21, 2008 19:41
jsem též jednohlasně za emigraci, : Inka
peníze půjdou potřebnějším smilies/wink.gif
listopad 21, 2008 22:01
Impotentní vláda, ale i všechny vlády předešlé, : strejda
žvanivá prázdnota v podobě současné Džamily i dalších ouřadů - pseudohumanistů, dále zákaz DS v podání samotného velkého Ivana Hrozného-Směšného... ANO, to jsou skutečně ty nejefektivnější způsoby vyřešení desítky let kumulujících se problémů, které s touto nepřizpůsobivou menšinou máme. Je to prosté a jednoduché a hlavně levné. A pak ještě žvanit, žvanit a stále jen žvanit a přesvědčovat tu neprimitivní většinu, že se ve svých závěrech směrem k menšině mýlí. A stále nás poučovat a nabádat k trpělivosti v soužití s nimi. V opačném případě máme nálepku rasisty jako vyšitou.
Před dvaceti, třiceti i více lety to byl běh na dlouhou trať, dnes je to přímo maraton, ale co to bude zítra?

listopad 22, 2008 01:34
je to hrozné, : agatha
Tzv. politická korektnost, vč. tolerování stále větší agresivity a doslova nestoudných požadavků celoživotních parazitů, může vyústit jen v těžké občanské nepokoje. Lidé, kteří pracují a žijí spořádaným životem, jsou odíráni až na kost stále většími odvody. Ti už mají opravdu plné zuby stále většího rozhazování jejich peněz na sociální dávky a další vymoženosti pro onu línou komunitu povalečů, vandalů, zlodějů a násilníků. Na ochranu nepřizpůsobivé menšiny před oprávněnou zlobou zoufalé majority vynakládá stát stovky mil. Kč, které musí být odebrány jinde - např. nevidomým, starým a nemocným občanům, malým dětem.


listopad 22, 2008 13:43
To co cikáňata provádějí v té nemocnici je opravdu vrchol. : Myška
Být tam zdravotní sestra, tak odmítám u těchto bytostí sloužit. I kdybych měla riskovat vyhazov, protože co je moc to je moc. A jak se bude řešit škoda? Vsadila bych se, že bude nevymahatelná, a tak ji nemocnice odepíše do ztrát. A jede se dál. A docela by mě zajímalo, jestli za tyto bytosti, které se nedají nazvat dětmi, jejich zploditelé zaplatí poplatek za pobyt v nemocnici. Ale asi ne, jsou prý sociálně slabí. Ale oni jsou spíš slabí intelektuálně.
Problém s nepřizpůsobivými cikány nám všem ještě řádně zatopí. Nelze se divit občanům, že protestují veřejně proti pozitivní diskriminaci těchto parazitů. A pokud bude protest někde poblíž mého bydliště, jdu taky.
Vyhrožování cikánů hromadným odchodem mě v pátek tak potěšilo a zvedlo mi náladu, jako máloco. Tak ať už jdou! My je nedržíme. Klidně ať nám zavedou víza všechny státy, souhlasím. Za to to stojí. Den jejich odchodu navrhuji vyhlásit státním svátkem. A jakmile odejdou, okamžitě jim zrušit státní občanství, a nadále na ně pohlížet jako na cizince. Samozřejmě jim neumožnit návrat do republiky.

listopad 22, 2008 18:27
mě přijde nejlegrašnější, že si myslej, : alena puntíkovaná
že nám tím vyhrožujou. Já se na to přímo těšim. Ale jsou to cikáni - takže se dá logicky předpokládat, že slib nesplněj. Věřit se jim nedá...
listopad 22, 2008 21:51
Škoda! : jiří
Škoda že je nejde vzít za slovo a říci - jděte!A hned, a všichni.I slzu budu mít v oku štěstím, kdyby se to povedlo - a pak že chlapi nebreči.....
listopad 23, 2008 05:25
Četla jsem a zkopíruju, : sašena
co se stalo v jihočeském Milevsku.

Ve městě bylo v evidenci Úřadu práce cca sedmdesát nezaměstnaných romských žen. Když ve městě v r. 2006 otevřel svou pobočku Pleas, nabídl všem nezaměstnaným ženám (nejenom těmto) rekvalifikaci a zaměstnání. Zájem byl i mezy Romy, jak se zdálo, poměrně značný. S podmínkami (a pro razítko) se přišly seznámit prakticky všechny romské ženy. Na rekvalifikační kurs jich však nastoupilo jen dvanáct. Dokončily jej tři. Do práce nastoupily dvě. Jedna ukončila práci po měsíci, s tím, že za vyplácenou mzdu (cca deset tis. Kč) se jí nevyplatí pracovat. Druhá ji následovala s tímtéž argumentem během cca čtvrt roku.
Ostatních cca dvěstě neromských absolventek rekvalifikace, plus několik desítek Mongolů, dovezených z důvodu místního nedostatku pracovních sil ochotných pracovat, dále bez problémů bylo v Pleasu zaměnstnáno. V Milevsku je nadále cca 70 nezaměstnaných romských žen...."
listopad 23, 2008 07:16
prostě ti, co pracovat chtějí : alena puntíkovaná
už dávno pracují a ti co nechtějí, prostě pracovat nebudou. Ale s tím my nic nenaděláme
listopad 23, 2008 11:13
teď jsem poslouchala v tv Čunka. : sašena
I když mám proti němu různé výhrady, tak jsem musela uznat, že je opravdu jediný, kdo se to nebojí na "plnou hubu" popsat, navrhnout nějaké řešení, a ne jen slibovat, že "se to bude nějak řešit", jako všichni ostatní.
Takže - i když třeba blbě, tak alespoň něco dělá!

listopad 23, 2008 14:35
no, má to promyšlený dobře : alena puntíkovaná
- jde o to, jestli na to druhá strana přistoupí- Věty jako "poradit při hospodaření s penězi" nebo "kontrola školní docházky dětí" je spíš musely vadsit. Kdo by kradl tátovi na automaty, kdyby děti byly celý den ve škole?
listopad 23, 2008 20:29
Romské řádění ve Volarech : Míša šíša
Jistě jste včera ve zprávách v TV viděli (anebo četli na internetu), co se událo v noci ze soboty na neděli ve Volarech. Bohužel zpravodajství v médiích je značně okleštěné a podávané neúplně, navíc do kamery vypovídali pouze Romové, kteří lžou. Skutečnost se má tak, že Romové totálně vymlátili celý nově zrekonstruovaný objekt restaurace Bobík na náměstí. V neděli jsme se s manželem vraceli z víkendu na Modravě a ve Volarech jsme se zastavili, že si tam právě na Bobíku dáme oběd. Byli jsme v šoku, co jsme viděli. Ve zprávách zaznělo, že Romové rozbili akorát vstupní dveře a že to byli oni, kdo byli napadani, ale to není pravda. Celé se to odehrálo jako akt pomsty, že je provozovatelé nechtějí pouštět na diskotéky (všichni víme proč), které se v restauraci konají. Takže celé komando Romů ozbrojených tyčemi, holemi a latěmi vtrhlo do objektu, vymlátili dvoje dveře a všechna okna a totálně zdemolovali vnitřní zařízení. Přivolaná policie to nezvládla, protože ve Volarech drží službu pouze 2 policisté a jeden z nich byl Romy napaden a zbit, takže se volaly posily, které přijely brzy a situaci naštěstí uklidnily. Ve zprávách zaznělo, že se tam mělo údajně i střílet. Místní lidé nám řekli, že to stříleli policisté ze zásahovky, přičemž došlo ke zranění čtyř Romů. To ale nemám potvrzené od policistů, takže nevím, zda je to skutečně pravda.
Jinak v neděli kolem jedenácté dopoledne už se Romové znovu šikovali na náměstí ozbrojení lopatami apod., takže opět musela přijet zásahovka. Když jsme tam dorazili my (kolem jedné hodiny), už tam postávalo jen pár hloučků, ale nepřála bych vám slyšet, jak se vyjadřovali na adresu provozovatelů restaurace. Mluvili jsme s lidmi, kteří tam žijí v těsném sousedství s cikány, vypravovali nám o tom, jak se bojí po setmění vyjít ven a jak i za bílého dne je Romové napadají, ať už fyzicky nebo jen slovně.
Řešení, které navrhuje p.Čunek, je v případě takovýchto exotů úplně na ho*no.
listopad 24, 2008 09:15
Jo, tady se nabízí otázka, : Myška
jestli to v jejich případě neměl Hitler dotáhnout do konce. Já říkám, že jo.
listopad 24, 2008 09:40
Myško : Jel
To je to nejhorší, co jsem tu zatím četla.
listopad 24, 2008 09:49
Myško :-))))))))))))))))))))))))) : NČ
Máš vode mě bod za NEJLEPŠÍ PŘÍSPĚVEK !!!!! :-)))
listopad 24, 2008 09:51
Jel, : Myška
jsem ráda, že mám aspoň nějaké prvenství :-).
listopad 24, 2008 09:59
Myško a NČ, : Petronila
tohle je hnus. Škoda, že tu není blicí smajlík.
smilies/angry.gif smilies/angry.gif

Je mi na zvracení z toho, jak jsou i jinak rozumní lidé schopni nepřemýšlet a plácnout něco takhle blbého. Nebo fakt nevíš, co Hitler páchal a o co se snažil?

Hodně mi vadí černobílé vidění - na jedné straně skutečně přiblblá politická korektnost omlouvající zhovadilé jednání určitých lidí jen proto, že patří k určité menšině, a z povolování výhod a různých jiných extrabuřtů z tohoto důvodu. A na druhé straně náckovská tupost, které jste právě s NČ přitakali.

Osobně bych byla pro nediskriminaci a nezvýhodňování. Tedy pro pachatele takových věcí jako ve Volarech nekompromisní zásah policajtů a možná i armády, pro ty, kdo demolují tu nemocnici (ostatně víme, že to jsou taky cikáni? , totéž plus předepsat jim to bez pardonu k náhradě, stejné podmínky pro všechny co do přidělování bytů, dávek apod. Jsem proti přílišné benevolenci a protežování jedné skupiny, ale jsem i proti idiotskému extremismu, kterému falešní "lidumilové" svými postoji bohužel nahrávají.

listopad 24, 2008 10:49
Petronilo, ano, dětské infekční oddělení demolují cikáni. : Myška
Tisk, který této menšině nemá potřebu podkuřovat, to uvedl. Jsou to www.prostejovskenoviny.eu. Aspoň v pátek to tam bylo.
Jsem plně pro stejná práva a povinnosti všech občanů ČR. A jsem taky pro to, aby se v médiích uváděla pravdivá fakta - pokud Bobika rozmlátili cikáni, tak napsat cikáni. Pokud by Bobika rozmlátili Vietnamci nebo jiní Asiaté, vsaď se, že to média neopomenou.
Nemám nic proti slušným lidem, ať mají jakoukoliv barvu kůže. Ale Bobika nevymlátili ti slušní, kteří normálně žijí a pracují. Vymlátila ho lůza, která nepracuje, krade, zneužívá dávky a terorizuje své okolí. Proč policie nechrání slušné občany před těmito parazity? Že by to byl rasismus? Chránit slušné před gaunery?
listopad 24, 2008 11:00
Myško, : Petronila
pokud policie nechrání slušné občany (jakékoli barvy kůže) před těmi neslušnými (opět jakékoli barvy kůže), je to problém té policie, případně systému. Ne té barvy kůže.

Problém Tvého - doufám, že jen - úletu s Hitlerem spočívá v tom, že chtěl vyhladit všechny právě podle té kůže, bez ohledu na to, jestli něco skutečně provedli nebo jestli jsou slušní. Nevím, jak Ty, ale já považuju vymlácení diskotéky nebo nemocnice za něco, co by měl člověk nahradit nebo si odsedět, případně obojí, ale neměl by za to vyletět komínem. Stejně jako by neměl vyletět komínem za svou barvu kůže jeho bratranec, který chodí do práce a nikomu neubližuje. Protože pak by třeba byla na řadě Myška, která by vyletěla komínem za svou příslušnost ke slovanské rase, která není tak kvalitní jako rasy jiné. Kapišto?

Takže já jsem všema deseti pro to, aby policajti těm vandalům dali do držky a další důsledky z toho vyvodil soud. A ať se klidně všude píše, že to či ono udělali cikáni. Ale Tvoje řešení ani náhodou.
listopad 24, 2008 11:11
Copajk nemocnice : alena puntíkovaná
mě rozveselil další článek. Tak Romové chtějí změnu ústavy ...no dovedete si představit, že by totéž chtěla třeba česká menšina ve Spojených státech? Nebo, že jim máme dát území - nejlépe na mORAVĚ, kde si založí vlastní stát. No to je vynikající....proč nepořádají třeba Kanadu, Spojené státy, Austrálii nebo Rusko? Ti mají míst, kde nikdo nežije mraky. A co si jako úpřestavujou, že budou dělat s místními, kteří tam žijí po staletí? To je jako vybijou nebo co? Kde berou tu drzost. Hlavně, že náš tisk - pravdumilující a objektivní - pořád mele něco o vietnamských tržnicích, které nikomu nikdy nevadily, naopak...spoustě lidem jsou ku prospěchu, protože ve značkových obchodech z finančních důvodů jaksi nakupovat nemůžou. A jak už jsem tu několikrát zdůraznila - v případě cikánů o žádný rasismus nejde - jsou stejné rasy jako my!!!!
listopad 24, 2008 11:14
Petronilo, : Míša šíša
píšeš o předepsání bez pardonu k náhradě zdemolování nemocnice...
Jenže to je právě ten problém - oni jsou oficiálně nemajetní a bez příjmů, tudíž z nich nikdo nevyždíme ani už ten neplatný padesátník. Ani za zdemolování nemocnice, ani za zdemolovaní restaurace. A oni to moc dobře ví. Ví, že se jim nic nestane, a proto si dovolují čím dál tím víc. Komouši je drželi aspoň trochu na uzdě, bohužel nyní se jim toleruje absolutně vše. Policisté se bojí zasáhnout, radnice měst se bojí proti nim zasáhnout... tohle může přerůst do katastrofálních měřítek.
listopad 24, 2008 11:17
Aleno, : Petronila
nechápu, proč se těmito nesmyslnými požadavky vůbec někdo zaobírá, natožpak proč o nich noviny píšou.

Cikán by měl mít právo na ochranu před extremisty, kteří mu chtějí rozbít držku za to, že je cikán. Pokud něco provede, měl by za to být souzen a potrestán. Stejně tak jako bílý.

To, že to u nás nefunguje, je špatně a máme na tom ještě hodně co napravovat. Ale nikoli být na jedné straně nepochopitelně benevolentní a na druhé straně tím nahrávat právě těm extremistům.


listopad 24, 2008 11:20
Myško :-))) : NČ
.
listopad 24, 2008 11:23
Míšo, : Petronila
pořád ještě by si to mohli odpracovat. Případně odsedět. Případně obojí. Nebo jim odebrat dávky.

Jestli se policie nebo radnice bojí, je to špatně. Moc špatně. Osobně bych v takovýchhle případech uvažovala o povolání armády. Rozhodně by jim to nemělo procházet, protože to skutečně smrdí pořádným průšvihem.
listopad 24, 2008 11:23
Ty děti bych rodičům odebrala : alena puntíkovaná
a rozhodila je po infekčních odděleních v celé republice - vždycky pouze jedno takové dítě na oddělení - po udzravení - pasťák. Roduiče svou mizernou výchovou a špatným příkladem - protože kde jinde se tohkle mohli naučit - porušili zákon. Dopustili se zanedbání m,ravní výchovy...to, že se ta žloutenka šíří ausgerechnet mezi cikánskými dětmi - taky není samosebou. A žádné děti - znamená žádné dávky. Podporu v nezaměstnanosti rok - jako každýmu, pakť se snaží sami. Rozmlátili si dům. Tak holt budou pod mostem.O lidi, kteří přišli o byt a nejsou cikáni se taky nikdo nestará - podle státu je to jejich problém. a to ani nemuseli nic zavinit. Stačí třeba, že se rozvedli a bydlí v bytě, který patří jejich partnerovi.
listopad 24, 2008 11:30
Petronilo, nechci zabíhat do historie 2. světové války, : Myška
za prvé jsem tehdy nebyla na světě, a za druhé rozhodně nejsem na historii 20. století odborník. Ale asi máš pravdu, Hitler by to nevyřešil. Protože po 2. světovce u nás bylo cikánů docela málo. Ne že by jich tolik skončilo v komíně, ale proto, že jich tu ani předtím nebylo zas až tak moc, a dost jich žilo slušným životem. Hlavní nápor imigrace nastal s dosídlováním českého pohraničí po vysídlených Němcích, kdy se do Čech vydaly hordy hlavně z východního Slovenska. Toto řešení dosídlení pohraničí se ale vzápětí ukázalo jako špatné, protože se jednalo o nepřizpůsobivé občany. Poznání ovšem přišlo pozdě. Díky společnému státu Čechů a Slováků, tedy neexistenci hranic mezi Moravou a Slovenskem, se do Čech a na Moravu za lepšími životními podmínkami stěhovala spousta cikánů po celou dobu trvání společného státu. Za minulého režimu, kdy bylo občanům garantováno nejen právo na práci, ale i vyžadována povinnost pracovat, se dařilo cikány jakž takž držet na uzdě. Ale s příchodem demokracie, a hlavně v důsledku uplatňování pozitvní diskriminace jsme dnes tam, kde jsme. Sílí proticikánská hnutí, protože slušní lidé začínají mít konečně dost ksindlu, na který po všech stránkách doplácejí.
listopad 24, 2008 11:31
Petronilo - odpracovat??? : Míša šíša
Víš, kolik by se muselo zaměstnat dalších lidí, kteří by dohlíželi na to, aby Romové pracovali? A kolik by muselo být přítomno policistů, aby ty kontrolující nedostali od Romů na hubu?
A odsedět si to? Kde? Naše věznice jsou přeplněné a nemají na takový příval eventuálně odsouzených Romů kapacitu.
Odebrat jim dávky? Kdo by si to asi tak lajznul? Úplně stačilo to, že jim někde místo finančních dávek začali dávat poukázky na stravu a oblečení. Už to je rozběsnilo.
Nějaký další návrh?
listopad 24, 2008 11:33
Myško, : Petronila
pokud vím, komínem vyletěla převážná většina českých cikánů - všichni ti Holomkové, Růžičkové, nebo jak se ještě jmenovali. Ti, kteří jsou tady dneska, přišli většinou ze Slovenska, a proto se jmenují Lakatošové, Ferencové a podobně.

"Sílí proticikánská hnutí, protože slušní lidé začínají mít konečně dost ksindlu, na který po všech stránkách doplácejí."

Kdo se jakýmkoli způsobem angažuje v proticikánském hnutí, přestává mít nárok na titul "slušný člověk".

Povšimni si, prosím, že v žádném případě nekladu rovnítko mezi "neangažovat se v proticikánském hnutí" a "nechat lotry mezi cikány, ať si dělají, co chtějí".


listopad 24, 2008 11:40
Míšo, : Petronila
no tak by se zaměstnali. Aspoň by ubylo front na úřadu práce.

Jestli je problém to, že máme přeplněné věznice a že si "nemůžeme dovolit odebrat dávky, protože by je to rozběsnilo" - tak by IMHO bylo řešení přistavět věznice a učinit opatření, aby se nás to "rozběsnění" pokud možno nedotklo.

Pokud chceme řešit problém, asi nebude úplně nejlepší zamítat logická a legální řešení s tím, že "to nejde" a otvírat tím dveře extremismu tupců, který se v kterémkoli okamžiku může obrátit proti nám. Nebo si můžeš být jistá, že si skinhead bude vybírat jen Romy a z nich jen ty neslušné, a nezabije Ti syna, protože mu bude připadat oblečený jako anarchista?
listopad 24, 2008 11:44
Aleno, : Petronila
tak s tímto souhlas.
listopad 24, 2008 11:46
Petronilo, ty nebydlíš v blízkosti těchto bytostí, že? : Myška
Já naštěstí taky ne, ale bohužel cestou do práce a z práce jsem nucena cikánským ghetem projíždět. A to je síla! Jestli to chceš zažít, přijeď do Brna, nasedni na šalinu č. 4 směr Maloměřice nebo č. 2 směr Stará osada, a vychutnej si jízdu. Nebo autem projeď Bratislavskou, Francouzskou, zajdi si do Intersparu na Tkalcovské. Určitě se ti to bude líbit.
listopad 24, 2008 11:47
Petronilo, k tvému příspěvku v 11.44 - : Myška
fakt nemám strach, že mi skin zabije syna. To mě, promiň, rozesmálo.
Mám dojem, že jsi tak trochu odtržená od reality...
listopad 24, 2008 11:50
Myško, : Petronila
Ty jsi opravdu ještě nic nepochopila? Kolikrát to budu muset ještě vysvětlovat?

Já neomlouvám ty cikány, kteří se chovají neslušně, jen proto, že jsou to cikáni, ani se jich nezastávám, ani netvrdím, že za to můžou podmínky, ve kterých žijou apod. A myslím, že by je takto neměl omlouvat ani tento stát.

Dokonce tvrdím, žese tento stát dopouští obrovské chyby - na jedné straně ty z nich, kteří se chovají nepřístojně, takto omlouvá, na druhé straně proti nim vystupuje velmi bezzubě.

Ale dosud mě nikdo nepřesvědčil, že řešením je cokoli jiného než změnit tento postoj státu -nebudeme vás ani protežovat, ani vám škodit, a když budete dělat bordel, dostanete za uši jako každej jinej. Vím, že je to těžké, ale jiné fér řešení IMHO neexistuje. Jsem pro skutečnou rovnost v právech i povinnostech.

Mám k tomu ještě něco dodávat?
listopad 24, 2008 11:54
Myško, : Petronila
skutečně jsem tak mimo realitu?

Na stanici metra Dejvická byl napaden kopnutím zezadu do hlavy devatenáctiletý Filip Venclík. Útočník Petr Skála nar. 1973 je sympatizantem naziskinheadů. Filip Venclík na následky zranění o den později zemřel.

Nebo třeba tohle:

"ANTVERPY – Tisíce lidí se 18. května v belgických Antverpách přišly rozloučit s dvouletou dívenkou, kterou spolu s její 24letou chůvou původem z afrického Mali zavraždil mladý skinhead. Rasistický čin vzbudil v Belgii velké pohoršení."

Ten druhý případ Ti vlastně ale může být jedno - ta dotyčná byla černoška, to Tvé děti nejsou, tak čeho se vlastně bát?



smilies/shocked.gif
listopad 24, 2008 11:59
Petronilo, a jak k navrhovanému řešení stát dotlačíš?? : Myška
Asi nijak, že. Všichni chceme, aby se na všechny občany pohlíželo stejným pohledem a měřilo se stejným metrem.
Nemyslím si, že lidé, kteří nemají rádi nepřizpůsobivé cikány, a nechtějí být jen dojnými krávami těchto parazitů jsou rasisti. Cikáni jsou stejné rasy jak my, už to tu mockrát zaznělo. Kdyby se chovali slušně v intencích zákonů platících v naší republice (jako ostatně jejich velmi malá část, na které je ale vidět, že to jde, když se chce), nikdy by nedošlo ke vzestupu popularity Dělnické strany, Národní strany, a dalších. A pokud jsem mohla v telce vidět, v Litvínově bylo i mnoho občanů, kteří zjevně k těmto stranám nepatřili. Proč asi čím dál víc lidí sympatizuje s těmito stranami? Protože náš impotentní stát není schopen slušné občany ochránit. A pokud není schopen nebo ochoten ochránit nás stát, tak kdo nás ochrání? Ty se nebudeš bránit, když ti někdo bude činit příkoří? Nebo nastavíš druhou tvář?

listopad 24, 2008 12:09
Mysko : dita
Ty mas volno nebo to pises v praci? Hm? takze jsi taky uplne stejna.....
listopad 24, 2008 12:17
Je smutné, : Petronila
pokud se soudní lidé uchylují k řešením nebezepčných primitivů.

Pokud mi někdo bude činit příkoří, budu se snažit bránit legální cestou, popřípadě se snažit ty legální cesty zprůchodnit. Nikoli se přiklánět k živelným zhovadilcům, kteří si mě mohou klidně vybrat za svůj příští terč. Soudce Lynch nikdy nebyl můj favorit.
listopad 24, 2008 12:17
dito, : Myška
do organizace mé pracovní doby, spíše času, ti vůbec nic není.
Jak jsem stejná? S kým mě proboha srovnáváš? Se sebou? Neznám tě...
listopad 24, 2008 12:20
Souhlas : Justík
Já osobně myslím ,že každý extrém je špatný.. Nikdy jsem rasista nebyla a ani nemyslím,že je to správná cesta. Nicméně se hezky říká - povolat armádu, poslat je odpracovat si škody, nebát se romů a podřídit je pravidlům "normálních" občanů.. Ale JAK ? Mimochodem KDO asi platí výjezdy policistů, zdemolovanou nemocnici, vybydlené byty? Nevím ale tohle už není jak jinak řešitelné než násilím. Metoda cukru už selhala, tak na ně hold musí nastoupit ten bič..
listopad 24, 2008 12:25
Petronilo, a myslíš, že konkrétně v tom Janově, se bílí starousedlíci : Myška
dovolají v jejich případě aspoň vykompenzování ztrát na cenách nemovitostí v lokalitě, jejichž ceny rapidně klesly v důsledku nastěhování nepřizpůsobivců? Kompenzace, ale vlastně kým? Logicky státem, který nedokázal tyto občany ochránit. Myslíš, že se dovolají ochrany před napadáním a krádežemi ze strany parazitů? Myslíš, že se od státu vůbec dovolají nějaké pomoci?
listopad 24, 2008 12:27
... : sašena
Měli jsme v vedle v baráku romskou rodinu (zajímavé je, že oni sami se vždy nazývali Cigány, ale to je jedno). Měli práci, děti vymydlené. Když přišla vlna emigrací, zbalili se a tradá. Po třech měsících se starý Štefan vrátil, pronajal (na černo) obecní byt, pobral dávky a zase zpátky. A takových byly stovky. Vycítili příležitost a tak za ní vyrazili, prostě hlopý kdo dává, hloupější ... o rasizmu to nebylo ani náhodou.
listopad 24, 2008 12:31
To nevím, : Petronila
ale měli by. Minimálně by mohli zkusit také hlasitě křičet.

Justíku - a kdo by měl ten bič třímat? Stát nebo nějaké samozvané "národní gardy"?
listopad 24, 2008 12:32
Myško, dík! : NČ
Sám sem se trochu vobával takle přímo a narovinu. Ne snad vo sebe, ale aby třeba Kudla neměla voplejtačky s nějakejma těma "humanistama" nebo jak si to všichni ti nesmírně chytří řikaj.
Jinak - plevel a sajrajt je nutný vytrhat, nebo ti zlikviduje zahradu. To ví každej, nejen zahrádkář.
Škodná se musí likvidovat nebo zlikviduje vona tebe. To ví každej nejen myslivec.
listopad 24, 2008 12:39
... : Francina
Nedávno jsem nakupovala v menším soukromým obchůdku...přede mnou stál u pokladny cikán tak mezi 30-40 lety,v ruce pytlík s 10 rohlíkama,když byl na řadě tak jednoduše prodavačce řekl, že peníze nemá...ta se na chvíli zarazila a pak řekla "další"...lidi se jich bojí,vědí že cikán je nepostižitelnej, tak mu prodavačka raděj nechá rohlíky zadarmo a zaplatí je za něho než aby riskovala nakládačku.
listopad 24, 2008 12:50
: Petronila : Justík
Nevím. Nabízí se samo,že stát.. Jenže kolikrát se ukázalo,že stát nebo jinak spíš lidé, kteří by ho měli zastupovat v rámci honičky za "koryty" tyto málo populární kroky evidentně dělat nechtějí..A když vidím co se kolem děje,tak už se nebráním ani pořádku těch "národních gard". HLAVNĚ AŤ UŽ NĚJAKÝ POŘÁDEK ( SPRAVEDLIVÝ) JE!
listopad 24, 2008 12:52
u nás : Justík
U nás v bytovkách cca 8 po 12-ti bytech ( na vesnici a všichni se skorem známe) žije x rodin. Snažíme se tu vyjít a v rámci možností si to tu udělat celkem pěkné. Setkala jsem se že se najdou tací,kteří nevědí,že odpadky patří do kontíku, kouří se venku, nebo se střídavě uklízí chodba.. To je záležitostí všech, nejen menšiny. ALE JEDINÝ KDO SE STĚHUJE Z BYTU DO BYTU (3 1,2 1,1 1) S TÍM ŽE NEPLATÍ NÁJEM ( DLUH U OBCE CCA 130 TIS.) JE JEDINÁ RODINA ROMŮ CO TU BYDLÍ..! Navíc není výjimkou,že otevřou dveře (chodba) a pustí topení co to jde..Když jsem se paní slušně zeptala, proč tak mi řekla,že to stejně platit nebude.. Nemusím zdůrazňovat,že se to rozpočítává mezi všechny obyvatele...Jenže ona hold neplatí nic,že..
listopad 24, 2008 13:04
A už je to tady. : wendy
Dalo se to čekat, stačí náznak další krize. Na co nestačí slabý stát, berou do rukou občané. K extrémismu se uchylují i ti, kteří se normálně od podobných aktivit distancují. A je to vidět i zde. A je to ne tak nepochopitelné. Schyluje se k vládě silné ruky.
Cikáni, kteří tak milují své děti, že je ani nestačí samou láskou vychovat a pro něž je lež něčím naprosto legitimním, pokud slouží k jejich prospěchu. Cikáni, kteří pracovat nebudou, protože k obživě jim slouží jiné prostředky. Cikáni, kteří mají za sebou jakési pro mě pofiderní zastání v Bruselu a termíny "rasismus a disktrinace". Nicméně jsem si myslela, že jsou chytřejší - chtějí emigrovat - prosím. Jenže oni si myslí, že nám to ta Brusel zatrhne...pokud to všechno necháme dojít hodně daleko, předpovídám takovu menší občanskou válku. Nepomůže nám nikdo, musíme to udělat sami. Budu podporovat ty, kteří budou schopni se jich nebát a legitimně problém řešit.
listopad 24, 2008 13:04
wendy : Justík
To jsi řekla pěkně.. Žít a nechat žít je hrozně pěkné a dobře by se žilo,kdyby.. Jenže pokud to někteří pochopit nechtějí a nemíní se podřídit společným ravidlům KTERÁ BY MĚLA BÝT STEJNÁ PRO VŠECHNY, tak se logicky musí spustit pud sebezáchovy..
listopad 24, 2008 13:14
Měla bych mít jakýsi nadhled : wendy
17 let s nima pracuju. Ale moje zkušenost mi říká, že jim prostě není rady, a komu není rady...
listopad 24, 2008 13:40
NČ, taky jsem myslela na to, jestli Daniela nebude mít problémy, : Myška
ale spolehla jsem se na to, že snad ne. Nakonec, nemyslím, že jsou moje příspěvky rasistické, či jinak závadné. A už mám těch nepřizpůsobivců, jejich ochránců a dalších pseudohumanistů vážně plné zuby.
listopad 24, 2008 13:42
Petronilo souhlas : Eva_já
A Myšku a NČ nechápu a ani NECHCI pochopit - že by klidně někoho ZAVRAŽDILI (souhlasili by s tím) jen kvůli tomu že je cikán. Cikánů, kteří se nechovají slušně se nezastávám, ale pořád jsou to lidi.
listopad 24, 2008 13:49
Jó, on taky není humanista jako humanista : Míša šíša
Já znám jednoho óbrhumanistu, fakt lidumila, který má úžasný pochopení pro rómský lid, ovšem na druhou stranu masakr civilistů v Srbsku dokázal nazvat "humanitárním bombardováním".
Toliko tedy můj názor na humanisty.
listopad 24, 2008 13:50
Evo_já - máš pravdu, ty bytosti : Myška
v Prostějově v nemocnici se fakt chovají jak lidi smilies/grin.gif.
listopad 24, 2008 13:54
Takže, Myško, : Petronila
nechovají se jako lidi, takže bychom je měli zabít? Chápu to správně, skutečně to takto myslíš?


listopad 24, 2008 13:58
Petronilo, nepodsouvej mi něco, co jsem nikdy nenapsala. : Myška
Jen připomínám, že se tyto bytosti jako lidé nechovají.
listopad 24, 2008 14:01
a k tomu humanismu, : Petronila
myslím, že se bohužel stává módou uvažovat v tomto duchu - nejsi pro konečné řešení cikánské otázky, tak jsi pseudohumanista a měl by sis je k sobě nastěhovat do obýváku a hned bys mluvil jinak smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif

Je mi úplně jedno, jak mě kdo případně nazve, ale trvám si na svém - to, co předvádějí dotyční v té nemocnici nebo na té diskotéce, je naprostá nehoráznost a měli by za to nést následky. Jaké následky, to by měl určit soud a zajistit výkonné složky státu, které si platím. A stát by také měl připadnout na to, jak to udělat, aby se na nich byl schopen aspoň částečně zahojit. Za adekvátní trest považuji něco z toho, co navrhuje Alena - vězení, pasťák, odebrání dávek, nucenou náhradu škody. NIKOLI újmu na životě. A určitě je velká chyba nechat jim to jen tak "projít", stejně jako je to chyba u malých dětí. Pseudohumanismus spočívá IMHO právě v tom "nechat jim to projít" a přiznávání neustále dalších a dalších výhod, jen aby byl klid. Nikoli v odmítání násilí na jejich rase.

A to, že by je museli jiní hlídat, to není argument. To bychom také mohli zrušit vězení a policii s tím, že je tam potřeba moc lidí na obsluhu.
listopad 24, 2008 14:06
nemocnice v Prostějově : Eva_já
co se tam děje nevím, tak se k tomu vyjadřovat nebudu. Pro mě je člověk člověk, bez ohledu na to jak vypadá a jak se chová :-)

To, že se nechová slušně pro mě zkrátka neznamená, že ho zabijeme.
listopad 24, 2008 14:16
jsou lidé, : Petronila
kteří se chovali a chovají ještě daleko hůř. A někteří z nich jsou i bílí.

Ale co z toho? Prostě tito konkrétní lidé, lhostejno jestli Nováci nebo Lakatošové, zdemolovali nemocnici, měli by za to být souzeni a odpykat si adekvátní trest.

Máš něco proti?
listopad 24, 2008 14:17
POTÍŽE Z PŘÍSPĚVKŮ? ANI NÁHODOU!!! : d@niela
Vzhledem k tomu, že Kudlanka i já jsme převelice pyšné na to, že zdejší čtenářstvo se vyjadřuje na 99,9% velice slušně, nemyslím, že by mohl vyvstat sebemenší důvod, aby byl nějaký postih.
Doháje, na jiných serverech musejí diskuze blokovat - protože tam jsou převážně příspěvky nechutné, některé opravdu jen a jen rasistické.
Beru to tak, že o lásce, láskování atd. se dá psát několika způsoby - vulgárně i příjemně eroticky... Na Kudlance se - jak vidno - sdružují lidé, kteří mohou s klidným svědomím mluvit o všem a stejně tak to s klidným svědomím může číst kdokoli.

žejo, drahouškové moji? smilies/grin.gif
listopad 24, 2008 14:30
Petronilo, ještě jsi mi neodpověděla, : Myška
jak chceš stát přimět, aby dělal to co má dělat, tedy měřit všem stejným metrem, a chránit slušné občany před gaunery. Tak se prosím vyjádři.
listopad 24, 2008 14:33
Daní, zdravím Tě. : Myška
Jsem ráda, že je Kudlanka otevřena všem názorům, pokud jsou vyjadřovány slušně.
listopad 24, 2008 14:34
no, mysko : mura
Nakonec, nemyslím, že jsou moje příspěvky rasistické, či jinak závadné.
Petronilo, nepodsouvej mi něco, co jsem nikdy nenapsala.


tvuj prispevek z listopad 24, 2008 09:40 je zavadnej azaz a petronila ti nic nepodsouva, tys to totiz napsala
listopad 24, 2008 14:36
... : Justík
Ještě je ale otázkou,co je adekvátní trest? Co je vychová? A jak to udělat,abychom je v tom vězení zase neživili všichni lidé? zabíjení je, myslím , trochu silné kafe na řešení tohoto problému..Ale respekt k něčemu a k někomu by získat měli..a jemné náznaky tu jaksi nepomáhají..
listopad 24, 2008 14:43
Docela zajímavý odkaz : lp

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008102701
listopad 24, 2008 14:47
muro, ale já jsem nenapsala nic o tom, že bych zabíjela. : Myška
Já ne smilies/wink.gif. Nakonec nemám ani zbroják, ani zbraň, zatím smilies/cheesy.gif.
Na druhou stranu, představ si, jak by se nám žilo bez nepřizpůsobivců. Peníze z dávek vyplácených těmto bytostem by se mohly použít na zlepšení života skutečně potřebných - postižených, nemocných, a jinak handicapovaných lidí.
listopad 24, 2008 14:48
lp - díky za odkaz. : Myška
Ten článek byste si měli přečíst všichni.
listopad 24, 2008 14:58
mysko : mura
myska napsala: ***Jo, tady se nabízí otázka, : Myška
jestli to v jejich případě neměl Hitler dotáhnout do konce. Já říkám, že jo.***

petronila napsala: ***Takže, Myško, : Petronila
nechovají se jako lidi, takže bychom je měli zabít? Chápu to správně, skutečně to takto myslíš?***

a ty si to myslis, vzdyt jsi napsala ve svem prispevku z 9:40. tak co ti pak petronila podsouva? hm?

a ja rikam, ze neco takoveho si myslet a s necim takovym souhlasit, je pekne hnusny.

a dani:
***Vzhledem k tomu, že Kudlanka i já jsme převelice pyšné na to, že zdejší čtenářstvo se vyjadřuje na 99,9% velice slušně, nemyslím, že by mohl vyvstat sebemenší důvod, aby byl nějaký postih.***

jestli teda myslis, ze nazor, byt bez vulgarit, ze poslat kohokoli do plynu by bylo prima, tak to sorry... smilies/angry.gif
listopad 24, 2008 15:12
Můrinko, já taky nepsala na sto procent... : d@niela
Jo, chápu, že občas někomu něco ujede, ale myslím si, že to Myška nemyslela zas až tak doslovně... Ale:
ale bohužel cestou do práce a z práce jsem nucena cikánským ghetem projíždět. A to je síla! Jestli to chceš zažít, přijeď do Brna, nasedni na šalinu č. 4 směr Maloměřice nebo č. 2 směr Stará osada, a vychutnej si jízdu. Nebo autem projeď Bratislavskou, Francouzskou, zajdi si do Intersparu na Tkalcovské. Určitě se ti to bude líbit.

A tak chápu, že když to opravdu má někdo dennodenně kolem sebe, tak už nervy stříkají. Ale nevěřím, že by Myška chtěla (i když třebas někde výš "ujela")mlátit a střílet do lidí. Já si jin vzpomínám, když tu podobná rodina bydlela v sousedství - ani to nebylo v našem domě! Všude vůkol vykradené sklepy, dětem na písku i hračky, ztrácelo se prádlo a věci z balkónů, později, když děti trochu odrostly, začala se ztrácet i auta. Pak nastal poklid jen v době, kdy tamější omladina byla ve vězení. No, pak si v onom domě lidi koupili byty do vlastnictví a tuhle rodinu pro neskutečné dluhy MÚ vystěhoval. Tak jsme zjistili, že oni snad neplatili od prvních dnů, co se nastěhovali...
Takže - nechci nikoho omlouvat, ale zkus chápat i tuhle stranu.
listopad 24, 2008 15:23
muro, přečti si článek z odkazu. : Myška
Myslet si mohu co chci, naštěstí smilies/smiley.gif.

listopad 24, 2008 15:23
To je marné, Dani. : Myška
Jasně, že je nechci zabíjet. Já chci to co většina - aby pro ně platili stejné zákony, měli stejné povinnosti a stejné výhody, jako kterýkoliv občan ČR. Ale zřejmě to už nepůjde tak zcela po dobrém, protože to se neosvědčilo. Spíš jim stouplo sebevědomí v důsledku pozitivní diskriminace. A drzost těchto individuí je čím dál větší, stejně jako jejich oprsklost. A jestli se to nezastaví, nepostaví se tato nepřispůsobivá menšina do latě, budeme se bát ve vlastním státě. Jenže stát si s nimi neví rady. Proto by mě zajímal návrh Petronily, jak donutit stát dělat něco pro občany, pro jejich bezpečnost.
listopad 24, 2008 15:31
jasne : mura
Myška
Jasně, že je nechci zabíjet.

tobe je jen lito, ze to nestihl udelal nekdo jiny. moooc velkej rozdil.
listopad 24, 2008 15:42
Myško : Eva_já
Stát těžko přinutíme aby dělal něco pro občany. Od toho tu přece není, je tu totiž od toho aby si politici mohli namastit kapsu a zvětšovat ego blbými zákony smilies/sad.gif

Je to jasně vidět na tom, že se politici klidně spojí s komunisty, když na to přijde... takže cikánská otázka se začne řešit až to opravdu bude nevyhnutelné (až už bude pozdě). A jediné skutečné řešení bude možné, až se sami cikáni rozhodnou, že to chtějí vyřešit. Což si vůbec netroufám odhadnout kdy/jestli někdy bude.....
listopad 24, 2008 15:55
Tady vidíte názorně lidičky, : wendy
kam to vede. Pramínky zlosti, křivdy s bezmoci se nakonec spojí v potok nenávisti. Neproblémoví se pobijou mezi sebou. Když hledáme, kde to začalo, a nebudeme chodit až ke stěhování národů - pak to je skutečně bezohledné chování našich milých cikánů a bezzubost moci výkonné.
listopad 24, 2008 15:57
Evo-ty : wendy
politici jsou přece spojeni s komunisty od samého začátku, mnoho z nich přímo i komunisty bylo. Jen to tak nějak upozaďují a lidé zapomínají...
Co se diskutované pře dotýče, člověku ve zlosti ledacos ulítne, a je to jiné když to napíše než když to plácne. Taky řekneme : Já tě zabiju ! A zabijeme ? Nikoliv, jen nám huba ujela.
Pak si člověk asociuje, jak tady dochází k nárůstům a neštěstí je hned.
listopad 24, 2008 16:11
Náhodou : Justík
jsem před chvilkou četla, že pan Langr našel řešení smilies/cheesy.gif ... Rozhodl, že bude klid až zruší dělnickou stranu a její milice za jejich dvě demonstrace v Litvínově smilies/grin.gif.. " A tak to chodí den co den, v tom našem milém království... "
listopad 24, 2008 16:13
Nojo Langer chce hlavně klid : wendy
teda ne k práci, ale chce. Klídeček a nohy v teple. Škoda Čunka.
listopad 24, 2008 16:31
Wendy : Eva_já
Komunisti - souhlas, jen teď je to poprvé od 89 tolik viditelné a stejně to hodně lidem nevadí... brrr

Diskutovaná pře - je to prů*er, to jo, ovšem násilí nic nevyřeší, pevná ruka (zákona) možná ano. Ale to jsem zase tam kde jsem byla, to by musely platit stejné zákony pro všechny (i pro politiky :-)) Je to kruh bez konce a bez naděje, ryba smrdí od hlavy a vládu máme takovou jakou si zasloužíme :-) Tož tak
listopad 24, 2008 16:34
Možná by se jednou mohlo začít odspoda místo od hlavy : wendy
a vydrbat se všemi flákači. To je science fiction, viď ? Ale představa to je pěkná.
Tak se tu mějte.
listopad 24, 2008 16:44
Myško, : Petronila
já nevím, jak ho přinutit. Nemám v kapse jednoduchá a rychlá řešení na všechny problémy světa, a střežím se těch, kdo mají. Stejně jako Ty bych chtěla, aby bylo měřeno stejným metrem všem, ale na rozdíl od Tebe se nedomnívám, že by v tomhle směru byly vyčerpány všechny možnosti - viz Tvůj citát "zřejmě to už nepůjde tak zcela po dobrém, protože to se neosvědčilo." To, co se provádělo až dosud, nese všechny znaky pozitivní diskriminace a nikoli měřením stejným metrem.

Ale jasně vím, co nechci. Samozvané oddíly tzv. "slušnýc" lidí, co vzali zákon do vlastních rukou, a jiné "slušné" lidi, jak tomu za záclonkou přihlížejí a radují se, že ONI si ruce od krve umazat nemusí. smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
listopad 24, 2008 18:02
Mám řešení : : mamča
Další nájezd "nácků" se chystá tuším na 13.12.. Policie by se mohla tentokrát malinko opozdit. Přední nejaktivnější řady obou stran by si mohly dát trochu přes hubu, Rómové by poté žalovali na všechna nádraží, vč. Bruselu, následně by emigrovali, dostali na základě téhle bitky politický azyl, a v Janově by zavládl klid.
Ale né že se za půl roku vrátí, a tady dostanou nové byty a dávky za půl roku zpětně.


listopad 24, 2008 18:26
Celý svinstvo druhý světový války : Krakonoš
bylo možný jenom proto, že bylo dost takovejchhle "Myšek". Kterejm stačilo vysvětlit, že si vůbec nemusej připadat blbě, když podpořej naši skvělou myšlénku, že některý rasy a národy sou fujtajblový a bez nich by se nám tu žilo príma. Tu špinavou práci (to jest to "řešení" dotažený do konce) uděláme my, vy, milé "Myšky" si vůbec nemusíte špinit pacinky ani svědomí, jenom nás pusťte k moci a nechte nás vykonat naše veledílo a radši se moc nezajímejte vo podrobnosti, aby se vám nezvedl váš slušnej a jemnocitnej kufřík. Tohle tenkrát výborně zafungovalo, našlo to odezvu v podstatný většině toho príma kulturního národa a nebudeme si nic nalhávat, i v národech vokolních, protože třeba Žid lezl krkem i kdekterýmu "poctivýmu a slušnýmu" Čechoslovákovi. Celou druhou půlku dvacátýho století se pak ohromený lidstvo ptalo - jak to bylo možný? Co to s náma ten Adolf provedl? Ale von nic s náma neprovedl, vono to bylo a je prostě v nás. A zdá se, že si to asi chceme zvopakovat, von ten mír je děsná nuda a nepřítomnost diktatury jednoho po pár letech znervózní, žejo? smilies/tongue.gif. Petronilo, tradičně - palec nahoru a dík, ale nemá to cenu.

listopad 24, 2008 21:09
Krakonoši, víš co je zajímavé, a co ti : Myška z domu
uniklo, stejně jako ostatním "spravedlivě" se rozhořčujícím? To, že mi nevadí kdokoliv kdo je slušný člověk a kdo žije v souladu s platnými zákony, i kdyby byl zelený s fialovými puntíčky. Jako téměř všem rozumným lidem mi vadí, že se cikáni pozitivně diskriminují. Taková ochrana, jaká se dostává nepřizpůsobivému cikánovi, taková se nedostává žádnému jinému nepřizpůsobivci, ani jinému občanovi této republiky. Všichni tady uznáváte, že je to špatné, a že by měl zasáhnout stát, ale zároveň odsuzujete jedinou sílu, která se zvedla, a která se nebojí pojmenovat problém, a nebojí se ho řešit. Uvědomte si, že se nic nezmění, a ani nemůže, pokud se bude stát chovat stále stejně, to znamená strkat hlavu do písku namísto řešení tohoto problému. Máte plnou pusu nácků, ale nevidíte, že v Litvínově demonstrovali i obyčejní lidé, zoufalí ze soužití s parazity. Nezájem státu, neschopnost policie, soudů, a vůbec systému, rozdmychává vášně, a vhání zoufalé lidi k sympatizování s hnutím, se kterým se neztotožňují. Ale vidí to jako jedinou možnost. Četli jste ten článek z odkazu? Kdo měl zbraně? Skini a ostatní demostrující? Ne, cikáni...
listopad 24, 2008 21:42
Myško, s tím co píšeš v 21:42 souhlasím, : mamča
a asi nejen já. Jen ta zmínka o Hitlerovi byla trochu silný kafe. Chápu obyvatele Janova, že se cikánských tlup bojí, že se bojí o své děti, které jsou okrádány a šikanovány cikánskými výrostky. Stát na ty slušné obyvatele Janova kašle, vystěhovat se nemají kam a za co, protože jejich kvalitní byty v pěkné lokalitě u lesa jsou neprodejné, nebo jen spekulantům z RK, za nepřiměřenou cenu.
Jediné, s čím nesouhlasím, je Tvoje tvrzení, že "odsuzujete jedinou sílu, která se zvedla, a která se nebojí pojmenovat problém, a nebojí se ho řešit".
Ta "síla" nechce řešit nic. Chce jen vybít nahromaděnou agresi, a tady se jí dostává nejen možnosti, ale dokonce i obdivu. To je ovšem vinou nefungující státní moci. Nějaký zákaz DS to nevyřeší. Přejmenovat stranu je tak snadné.
Já se Cikánů taky bojím. Shodou okolností jsem dneska málem dostala v Praze na Skalce ve dvě odpoledne přes hubu od tlupy cikánských žen, od kterých jsem si nechtěla koupit jakýsi "zaručeně značkový" parfém, který mi vnucovaly z rozevřené nákupní tašky. Nadháněly mě jak zajíce, přestože (nebo protože) špatně chodím. Kolem proudil dav do Metra, a nikdo NIC neviděl...
listopad 24, 2008 22:30
Ja nevim, jak se lide zmenili, : Alena P-H.
ale kdysi jsme byli schopni defenestrace. A take nechci politiky skutecne zabijet(jako ani Myska nechce doslova zabijet cikany) - ale takova hrozba jisteho zpusobu "defenestrace" by jim urcite prospela. Mozna by si uvedomili, ze maji pod sebou ne dobytek ale masu lidi, kteri je mohou poslat treba za mrize, kdyz je jasne, ze nepracuji pro ty, kdo je zvolili.
Prvnim zakonem statu by melo byt, ze zakon plati stejne pro vsechny - pro obycejne lidicky, pro politiky, pro cikany ci Vietnamce.
listopad 24, 2008 23:06
Myško :-))) : NČ
Chtěl jsem něco připsat ale vidim, že to zvládáš bravurně. Jen je blbý, že to stejně je takový jen vzájemný povídání sympatizantů s nesympatizantama, bez jakýhokoliv dopadu na cokoliv.
Já osobně jsem se rasistou nenarodil, muj současnej, velmi silnej, rasizmus je vzniklej na základě postupnýho poznávání a tejká se JEDINÝ skupiny, a to skupiny parazitů.
listopad 25, 2008 06:17
NČ, dík za uznání :-) : Myška
Taky jsem se nenarodila jako rasistka, a ani se za ni nepovažuji. To že mi vadí příslušníci jen toho jednoho etnika, a to ještě jen ti, co dělají bordel, kradou, zneužívají dávky, žijí na úkor nás všech, to je jen důsledek neschopnosti státu zajistit svým občanům stejná práva a povinnosti.
listopad 25, 2008 07:38
mamčo, ta síla má aspoň odvahu ukázat co je špatně. : Myška
A dát lidem naději, že to skončí. A jak to skončí? To bude záležet zejména na státu, na vládě. Pokud neudělá tak jako dosud nic, krom toho, že chce zakázat DS, tak to možná skončí krvavě. Pokud vláda začne problém řešit neprodleně a smysluplně, je snad ještě naděje, ale kdo ví jestli není pozdě. Už je toho moc nahromaděno, a jak se stavidlo protrhne...
listopad 25, 2008 07:42
Jistě že tlupy podobné "fandům" ze stadionů : wendy
nejsou to pravé ořechové. Ale vězte a vizte, že až tak to dopadá, když je státní moc posera. Jeho chování taky zrovna NENÍ TO PRAVÉ OŘECHOVÉ. A reakce těch odsuzovaných slušných lidí, kteří pouštěli bílé bijce do domů a před poldy ty dveře přirazili ? Je to logické vyústění, je to lidská slabost, a může to dopadnou velmi ošklivě. Není to správně, vůbec ne, ale takhle se ti lidé prostě chovat budou, ať už jsou na to názory jakékoliv. Syn s rodinou bydlí v Mostě. Nemám z toho radost. Znovu opakuji - není to v pořádku, ale na druhou stranu - co tam se děje, to se v televizi neuvidí a kdo tam nebydlí ví jen zlomek pravdy.
Co mohu říci z praxe a za tím si stojím - cikáni sami přiznávají, že se podřídí jen síle. Tečka.
listopad 25, 2008 08:09
Myško teď jsem si teprve přečetla tvůj příspěvek v 7:42 : wendy
ano to je to, co stále podtrhuji. Lidi prostě vezmou řešení do svých rukou, až pohár přeteče. Děje se to napříč dějinami všude stejně, podívejte se do historie. Není to správně, ale je to tak. Ani my bychom nebyli výjimkou.
listopad 25, 2008 08:45
aniž bych se chtěl plést do vaší plodné diskuse, rád bych, kdyby mně někdo objasnil to ŘEŠENÍ, tedy : toulavej
jak takový povolený pochod kolem cikánského sídliště vyřeší nepřízpůsobivé chování tamějších obyvatel. Jak by to probíhalo - demonstranti zmlátí několik cikánských obyvatel, když se tedy nechají, nebo vyberou několik z nich, zlynčují je, někdo třeba při tom zemře a na základě toho, pod takovouto hrozbou tito obyvatelé najednou začnou platit nájem, přestanou dělat bordel a začnou shánět jakoukoliv práci, jen aby na ně nemohl nikdo ukázat, že žijí jen ze sociálních dávek. A když se ještě někdo najde, kdo bude zlobit, uspořádá se další demonstrace, namátkově se zlynčuje několik dalších cikánů a oni si už mezi sebou udělají pořádek sami, aby předešli další "demonstraci". Tak nějak by to mělo fungovat? Nebo jinak? Já nevím, ale rád bych se to dozvěděl. Je totiž dobrý vědět, než si něco začnu - a to v čemkoliv - jaký bude výsledek toho jednání, než spustím lavinu . . . Lavina. jak známo, se totiž nedá pak zastavit a dopadne a smete každého, kdo jí stojí v cestě. Je jí jedno, jestli je spravedlivý, platí daně, nebo parazit, nepřizpůsobivý. Jednu takovou lavinu už tady před 60 lety spustili naši důvěřiví předci - komunistickou diktaturu. I oni věřili, že pomáhají správné věci, lepším zítřkům. Když mnoho z nich prozřelo, bylo už pozdě. Takový soudruh Slánský by mohl vyprávět . . . Proto pozor na jednoduchá řešení. Demokracie se totiž vyznačuje tím, že se v ní jednoduchá řešení hledají velmi obtížně.
listopad 25, 2008 09:47
Řešením, i když jen částečným a ne ideálním, je posílit hlídky policie v problémových lokalitách, : Myška
tak, aby občané nemuseli mít strach vyjít na ulici. Úkolem policie by také mělo být důsledné dohlížení a dbaní na pořádek, postihovat rušení nočního klidu, a tak dále. Toto policie neplní. A tohle nabídla DS a její hlídky, které sice nemají pravomoci jako policie, ale pouhá přítomnost lidí, kteří se cikánů nebojí, třeba u školy, by pomohla v tom, že slušné děti nebudou napadány těmi z nepřizpůsobivých rodin. Slušní lidé, včetně slušných cikánů, se nemají čeho bát. A pro ty, kteří dělají bordel, páchají trestnou činnost, by to mohla být aspoň nějaká brzda. Ale taky by se to mohlo zvrtnout do konfliktu. Proto by bylo potřeba aby co nejdříve zareagoval stát, ale ne zrušením DS, ale opravdu koncepčním řešením v čele se zrušením pozitivní diskriminace a nekompromisním vyžadováním dodržování zákona všemi občany.

listopad 25, 2008 10:04
Slušní lidé, včetně slušných cikánů, se nemají čeho bát. : Petronila
Kde už jsem tohle jen slyšela... smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
listopad 25, 2008 10:16
Petronilo, ty umíš jen popichovat (nevzala sis půl viagry?), : Myška
ale jak bys problém řešila ty, jsi nenapsala. Tak jak??
listopad 25, 2008 10:19
Jo, toulavej, kdyby někdo znal řešení, to by bylo ! : wendy
A když už by se rýsovalo, není kdo by jej realizoval...to je asi rozdíl mezi diktaturou a demokracií ?
Myško souhlas s nastíněným plánem, pošleme jej do parlamentu. Protože fakt je, že když by se spustila ta lavina, nedělal by se pak rozdíl mezi slušnými a těmi grázlíky, ale bralo by se to šmahem. To je to nebezpečí, o kterém se tu hovoří. A to je reálné. Protože - vždycky na to doplatí ty slušný.
listopad 25, 2008 10:28
Myško, : Petronila
ale já jsem napsala, že NEMÁM žádné jednoduché řešení problému, který stát nedokázal vyřešit desítky let. Navíc nejsem odborník na tuto problematiku. Říci cokoli jiného by nebylo poctivé.

Respektive se podobně jako Ty domnívám, že určitým řešením by bylo důsledně dodržovat skutečně rovné podmínky pro všechny, ale JAK k tomu stát přimět, to netuším.

Ale vím jistě, co odmítám - fašizoidní řešení samozvaných "obránců spravedlnosti" a la soudce Lynch, kterému Ty v podstatě tleskáš. Možná to není ani tak přílišnou uvědomělostí, ale podezřením hraničícím s jistotou, že když dáš davu do ruky živelnou moc, není síly, která by ho donutila rozlišovat mezi těmi tzv. "slušnými" a "neslušnými". I když kontext, ve kterém používáš slovo "slušný člověk", ho pro mne mění téměř v nadávku.
listopad 25, 2008 10:42
Petronilo, slušný člověk je člověk, který žije slušně - dodržuje zákony. : Myška
Jestli ty to vnímáš jinak, je to tvůj problém.
Já zase nechci být terorizována cikánskými nepřizpůsobivci, chci jet do práce a z práce v šalině, v které se nemusím bát sundat ruku z kabelky, ve které se nemusím na každé zastávce pečlivě dívat, jestli mě náhodou nenápadně neobstupuje tlupa cikánů, nechci být nucena promýšlet scénáře úniku z jejich sevření, a nechci být dojnou krávou pro dávky pro tyto nepřizůsobivé líné bytosti.
listopad 25, 2008 10:50
A tak pojďme zatleskat tomuto slušnému člověku : Míša šíša
http://www.radicalboys-brux.com/new_page/nclanky.php?id=221
Doporučuji přečíst, stejně jako reportáž z Mosteckého deníku.

Toulavej, to co píšeš, zní rozumně, ale nikdo nechtěl žádné cikány masakrovat. Ti lidé chtěli jen klidnou demonstrací upozornit na problém, chtěli jej zviditelnit ve větším měřítku a donutit tak vládu něco s tím dělat. Efekt? Naprosto tristní. Langr bude rušit dělnickou stranu. Tím toho teda hodně vyřeší. Taky Džamila Stehlíková přišla s velkolepým nápadem - zajistí prý Romům práci v lese. Cikáni si samozřejmě takovou nehoráznou diskriminaci nechtějí nechat líbit a požadují nyní její odstoupení z funkce.
listopad 25, 2008 11:04
zásadním problémem je v demokracii, jak přinutit neukázněného jedince dodržovat zákony, když ten jedinec : toulavej
je porušuje jenom mírně - třeba neplacením nájemného, drobnými krádežemi, nočním vyrušováním, nedodržováním rychlosti na silnici, neplacením alimentů ap. Žádné sankce, které má právní demokratický stát k dispozici, na něho neplatí - nemá peníze na pokuty, když má příjem jenom ze sociálních dávek nebo pobírá min mzdu, není to trestný čin, jenom přestupek, ani opakování není důvod pro doživotní vězení ap. A společnost se rozhodla, že nikoho nenechá zemřít hladem i když nepracuje a mohl by. A ten jedinec moc dobře ví, že za drobné, ale časté přestupky se mu prakticky nemůže nic stát - společnost si nedovolí mu tu ruku useknout . . . Naopak, když někde ve světě se tohle děje, všichni presidenti a hlavy pomazané protestují proti takovému barbarství. Na domluvu musí být VŽDYCKY STRANY DVĚ. Když se někdo nechce domluvit, tak se s ním domluvit NEMŮŽEŠ. Vždyť tady na Kudlance je těch partnerských příběhů mnoho. A to jsou problémy mezi vzdělanými "spořádanými" lidmi, kteří se také odmítají domluvit. Je potřeba se smířit s tím, že tento druh státního zřízení je SLABÝ vůči vyčuránkům jakéhokoliv druhu. Podobné problémy s obdobnými lidmi mají VŠUDE. Západní Evropa s imigranty Araby, Afričany, Israel s Palestinci, my s cikány . . . V Americe tyto problémy vyřešili tak, že bílí mají své čtvrti a barevní své čtvrti a vzájemně se moc nemíchají a nestarají, co se tam děje, když nejsou mrtví. A bílí nechodí do čtvrtí barevných. A barevní, kteří chtějí žít život bílých, bydlí mezi bílými a bílí, kterým nevadí život barevných, žijí mezi barevnými. Ta společnost je takhle nepsanými pravidly rozdělena a jakš takš to funguje. Takže sestěhování nepřizpůsobivých na jedno území, které se objetuje, není tak špatnej nápad. Míšení, rozptýlení mezi obyvatelstvo se moc myslím neosvědčilo, neboť nejsme tak veliký národ, aby to rozptýlení bylo třeba 1:100, což by asi pomohlo.
listopad 25, 2008 11:04
Ale Myško, : NČ
dyť vona ví, že máš pravdu. Jen to ve svym, propagandou zmanipulovanym, vědomí, nemůže přiznat.
listopad 25, 2008 11:07
stydím se - to OBJETUJE - PŮSOBÍ VÁŽNĚ MOC KOMICKY . . . : toulavej
:-(((
listopad 25, 2008 11:11
Myško, : Petronila
ano, skutečně to asi bude můj problém.

V Rudém právu se v minulosti dost často daly číst výkřiky typu "slušní lidé chtějí mít klid na práci".

Nebo třeba tatínek Miloše Kopeckého - to byl také bezesporu slušný člověk. Nekouřil, nepil, nekarbanil, zákony dodržoval, rodinu živil. Na rozdíl od svého bratra, který si rád vyhodil z kopýtka, i kartičky zahrál a manželku občas podvedl, což mu jeho slušný bratr měl jistě po zásluze za zlé. No a přišla válka, a tatínek pana Kopeckého, slušný člověk, se v souladu se všemi tehdy platnými zákony rozvedl se svou židovskou manželkou, maminkou pana Kopeckého, která šla tím pádem šupem do koncentráku, ze kterého se nevrátila. A jeho bratr, ač člověk z tohoto pohledu méně "slušný" , to odmítl udělat, měl z toho veliké potíže, ale jeho manželka válku přežila.

Takže já jsem na výraz "slušný člověk" dost opatrná, neb ho bylo už dostkrát zneužito k velmi neslušným účelům.

Ani já netoužím po tom být okrádána v tramvaji, přepadána na ulici a financovat lidi, kterým se neche pracovat. Ale domnívám se, že toto je stěžejní úlohou STÁTU, a pokud on neplní svou funkci, měli by se, jak Ty říkáš slušní lidé, snažit o řešení v intencích dodržování stávajících zákonů, nikoli brát tyto zákony do vlastních rukou. Nebo jsi snad Ty sama právě neřekla, že slušný člověk má dodržovat zákony?
listopad 25, 2008 11:14
Petronilo, a JAK se mají slušní lidé, občané, snažit o řešení : Myška
v intencích dodržování stávajících zákonů?? JAK??
listopad 25, 2008 11:17
Petronilo, to je teda demagogie jak hrom : Míša šíša
Teď abych se obávala nazývat se slušným člověkem, jen aby mě náhodou někdo nepřirovnával k tatínkovi Miloše Kopeckého. Co to jako je???
listopad 25, 2008 11:20
Myško, : Petronila
takže slušný člověk vlastně ani zákony dodržovat nemusí, když se mu to nehodí?

Míšo - ale vždyť si můžeš dělat, co chceš, a nazývat se taky jak chceš.

Třeba já bych o sobě pravděpodobně nikdy neřekla, že jsem "slušný člověk". Přitom pracuju, nekradu, většinou ani moc nelžu, nejsem nevěrná, o děti se snažím starat...

Myslím, že stát by mi měl poskytovat ochranu v případě, že se mi stane nějaké bezpráví, NIKOLI proto, že jsem slušný člověk, ale protože měří všem stejným metrem. A v tomhle má IMHO ještě značné rezervy.
listopad 25, 2008 11:31
Petronilo, co to plácáš? : Myška
Ti co porušují zákony jsou v tomto případě nepřizpůsobiví cikáni. Radši mi odpověz na otázku. Jak se ty sama snažíš v intencích zákona o řešení? Nebo jak by ses snažila?
listopad 25, 2008 11:34
Zásadnim problémem naší "demokracie" je, : NČ
že se NEJEDNÁ vo demokracii - čili vládu lidu, vládu většiny.
Jedná se vo vládu malý skupiny rychlokvašně zbohatnutejch prospěchářů, majících v rukách prostředky masový manipulace, spočívající v JEDINYM argumentu: "Kdo nevolí nás, volí komunisty!" A kdo by chtěl dneska volit komunisty, žejo. Jenže, oni to sou furt ti samí. Kdyby nedošlo k tzv. "revoluci", tak by dneska seděli na nejvyšších postech KSČ, hřímali by proti imperialistickejm štváčum, kádrovali, udávali... A kdyby třeba za pár let došlo k Velký Celosvětový Čínský Socialistický Revoluci - během pár tejdnů by z nich byli pravověrní číňani.
Problém nejni ve slabý demokracii. Problém je v ABSOLUTNIM NEZÁJMU zvolenejch zástupců vo cokoliv, kromě jejich postů. Na slabou demokracii se voni jen vymlouvaj, a furt dost lidí jim to žere!
listopad 25, 2008 11:38
Myško, : Petronila
to má být výslech? A co takhle taky odpovědět na moje otáztičky, to by se Ti nechtělo?

to, že někdo jiný = neslušný porušuje zákon, tedy znamená, že já = slušná ho můžu porušit taky a bude to v pořádku?

Proč bych se měla za každou cenu snažit o řešení, to je teď nějaká stranická povinnost nebo co? Asi Tě zklamu, ale já s cikány osobně problémy nemám a tudíž ani akutní potřebu je řešit. Kdybych je měla, tak by asi záleželo na tom, o co by se jednalo - kdyby mě někdo okradl, asi bych šla na policii, kdyby se mi nezdál její postup, tak bych si stěžovala jejich nadřízeným...

Jak už jsem x-krát řekla, NEMÁM a ani nechci předstírat, že mám v rukávu eso, které obratem ruky vyřeší nejednoduchou otázku, kterou se stát zabývá desítky let, navíc na to nejsem odborník, tak proč to ze mě pořád lámeš? Pořád dokola opakuji jen to, že nejsem příznivcem toho, abychom v právním státě brali spravedlnost do vlastních rukou.


listopad 25, 2008 11:48
Myško, : Petronila
nebo se zeptám ještě jinak:

Ty s nepřizpůsobivými cikány, jak píšeš, problémy máš. Jaké kroky, které Ti jakožto slušnému člověku umožňuje zákon, jsi konkrétně podnikla? A myslíš, že jsi už vyčerpala všechny tyhle možnosti? Nebo jsi neudělala vůbec nic a teď jen nadáváš?
listopad 25, 2008 11:54
Jo, ale holka!!!!! : NČ
To by tu nejdřív ten právní stát musel bejt!
listopad 25, 2008 11:55
Petronilo, Toulavej : Justík
čtu si vaše komentáře a nemůžu nesouhlasit. Normálně se tak i lidé chovají a nevyžadují "lynčování" problémových spoluobčanů. Jenže jak pravíš výstižně,Toulavej,lidé se bojí laviny,která pak smete všechno bez rozdílu.A ta lavina se dává pomalu do pohybu v podobě dění v Litvínově.. A ta lavina je právě z těch "nepřizpůsobivých".. Divíte se,že na to lidé reaguhí nepřiměřeně? Že "tonoucí se stébla chytá" ? Nepřijde mi divné,že když mají lidé obyčejný strach (o život,majetek,budoucnost, děti) přijmou pomoc od kohokoliv,když jim stát NEPOMÁHÁ!
listopad 25, 2008 12:00
Petronilo, nediv se rozhořčení lidí : wendy
Příklad : jeden běžný průměrný důchodce (abych sakra nenapsala slušný člověk!) již mnohokrát volal v noci nebo k ránu policajty, jak měšťáky tak státní, z důvodu rušení nočního klidu. Tento klid rušili cikáni. Poliši postáli, pokoukali, a odjeli. Teď už nejezdí vůbec. Důchodce obešel partaje, sepsali petici a poslal na kompetentní místa. Neděje se nic. Obrátil se na místně příslušného poslance. Neděje we nic. Tak co sakra už má člověk dělat, když to po dobrém a po právu nejde.
Když omdyno před 23. hodinou noční přisli policajti na nás, že si sousedi stěžují, a abychom přestali hrát na kytaru a vyzpěvovat k tomu, co jsme udělali ? Poslechli jsme je. To je základní rozdíl mezi běžným normálním člověkem a tou svoločí. Tak.
listopad 25, 2008 12:15
nechtěla jsem se do tohohle míchat, : PaPája
ale přeci jen mi to nedá.
Vidím, že tady se to také rozdělilo na pár táborů.
Protože v jedné takové problém,ové oblasti žiju, nedá mi to přeci jen nenapsat. Píšete, že se do ničeho nemáme míchat, že je to ZÁLEŽITOST STÁTU. A pokud se mi nic doposud nestalo, tak mám mlčet a nic nedělat!
Jenže ono se stalo, do ničeho jsme se nemíchali a včera mi volala učitelka, že mojí dceři sebrali bundu a zimní boty. A já přesně vím, kdo to má, a i když jsem to policii řekla, tak mi jen pověděli, že jim to nemůže nikdo dokázat, že tysamý věci můžou klidně mít. Ano, a od tý samý chvíle, kdy to zmizelo dceři to má ta jejich! A my se jen na to musíme dívat, jak se mi smějou do očí!
Ale ne, když napíšu, že jsme slušní lidé, tak podle některých z vás je to označní extremistů. Jen to zkuste, bydlet tady a být absolutně bezmocní!
Jak se tedy máme pránit? Co je podle vás správné?
listopad 25, 2008 12:28
papájo, : wendy
kdyby jedné z diskutérce neuteklo prohlášení o Hitlerovi, nebylo by zde tolik sporů, tomu věř ! A k té krádeži - našim mladým v Mostě byl ukraden kočárek, poliši řekli že asi bude v tom cikánským baráku naproti, ale sami tam nešli a že to prý nikomu taky nedoporučují...a jelikož nikdo nikoho neviděl, je zde jen podezření, tak to pouhým podezřením zůstává. V pořádku. Nejhorší ovšem je ten přístup státní moci - oni se BOJÍ.
Odmítat násilí je správné, protože násilí plodí další násilí. Ovšem neznamená to, že si nechám donekonečna nenásilně všechno líbit ! Až se něco stane, až bude někde ležet doopravdový, nezfalšovaný Martin Šmíd, obávám se nejhoršího. Bude to však i smutné, i když logické vyústění.

Míšo šíšo, přečetla jsem článek z tvého odkazu, včetně diskuse. Je to horší, než jsem si myslela.... smilies/cry.gif
listopad 25, 2008 12:46
Petronilo myslela jsem si, že nejsi dnes a denně konfrontována s touto nepřizpůsobivou menšinou, : Myška
a tys to jen potvrdila. U tebe platí pořekadlo - nehas, co tě nepálí. Jenže mě to pálí, a někdy sakra dost. Odpovím ti - jen díky své opatrnosti, díky dodržování bezpečnostních opatření popsaných výše, a díky tomu, že se nekrčím a nedávám najevo, že budu snadnou kořistí, jsem nebyla zatím okradena (klepu na dřevo, ať to vydrží). Ale synovi, když byl malý, ukradli kolo. Bydleli jsme tehdy v menším městě v severních Čechách. Přesně jsme věděli kdo ho ukradl, vždyť se na něm vozil pod našimi okny. Zavolali jsme policii, ti vše sepsali, včetně označení pachatele, a po měsíci nám přišlo, že je případ odložen, nepodařilo se vypátrat viníka. Co si myslet o policii? Fakt je tu pro nás, na ochranu slušných lidí (ať ten termín chápeš jak chceš) před gaunery? A takhle tedy funguje ochrana státu.
listopad 25, 2008 13:16
PaPájo, já ti rozumím, JENŽE, naše demokracie je založená na tom, že nemůže nikoho potrestat, : toulavej
komu NEBYLO DOKÁZÁNO, že se provinil. Čili, když má takovou bundu 50 lidí ve městě, ta vaše není nijak poznamenána, aby se dalo určit, že je vaše, nelze jenom tvrdit, že má jiný vaši bundu. Problém je někoho křivě obvinit, když se nepotvrdí obvinění. Proto se do toho nikomu nechce, ani policii. A tak křiklouni, drzost má vždycky navrch před spořádanými lidmi. Nynější hejtman Rath je toho čerstvým důkazem. A přesto, že je toto podle mě naprosto evidentní, třetina obyvatel to vidí přesně obráceně. A takhle je to se vším. Ti, co začínají ten problém řešit např. snižováním soc. dávek a stravenkami namísto penězi, narážejí na ombudsmana, že je to protizákonné, nebo na politickou populistickou opozici, která naopak chce sociální dávky, porodné apod. zvyšovat. Ale VĚTŠINA tady si stěžuje na POLITIKY obecně, že všichni jsou stejní. NEJSOU všichni stejní. Až tu bude většinový volební systém, takže bude naprosto jasné, KDO tu má moc, něco řídit, ovlivňovat a nebude se moci schovávat za jiné, budete moci říci adresně, kdo něco dělá nebo nedělá. Ale tenhle systém tu většina NECHTĚLA, tak tu není a už nikdy nebude. Vládnutí založené na neuvěřitelných KOMPROMISECH nemůže NIC ZÁSADNÍHO VYŘEŠIT. Chcete, aby tady někdo konkrétní zodpovídal, jak to tu vypadá, chtějte většinový volební systém, kde se nemohou ti, co vládnou schovávat v davu.
listopad 25, 2008 13:18
Chybí mi tu smajlík : Míša šíša
s hodně vyvalenejma bulvama!
listopad 25, 2008 13:28
JO! :- ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))) : NČ
.
listopad 25, 2008 13:34
Demokraci je tedy slabá : wendy
a diktatura nepřijatelná. Spoléhat na to, že jsou lidé slušní a politici důvěryhodní, to je scifi, co ?
listopad 25, 2008 13:50
ano, ale tohle všechno jsou jen řeči, řeči, řeči : PaPája
A jak vidíte, tak jsme absolutně bezbranní, bezmocní. Já jsem říkala, co je na té naší bundě, chtěla jsem popisovat detaily, ale to je prostě zbytečné, nikdo tohle vyřizovat nebude, pro ně je to prostě prkotina. A v současný době se do něčerho podobného nikdo nepožene.
Oni taky vědí, kdo to udělal, a stejně tak ti "pachatelé" vědí, že jsou absolutně beztrestní. Prosgtě všichni vědí, ale svět jde dál. Hotovo.
listopad 25, 2008 13:53
wendy, znám jenom jeden společenskej systém, kterej to nepovažoval za sci.fi, ale za reálnost, že je to možný. : toulavej
Bohužel, pro nejbližší budoucnost se tenhle komunistickej systém reálného socialismu rozpadnul dříve, než mohl ukázat nějaké pozitivní výsledky na převýchově lidí. ŠKODA.
listopad 25, 2008 14:26
No tak papájo, my tu, jak sis už všimla : wendy
prostě řeči vedeme, povídáme si. Nikdo nikomu ale nebrání, aby se angažoval i jinde a jinak.

toulavej - škoda.
listopad 25, 2008 14:54
... : Justík
smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif teda Toulavej... Extrém každým směrem je hnus.. A komunismus v tom rozsahu co tu byl je HURA HURA už pryč...Navíc převychovával a "naprogramovával" všechny a já si přijdu dostatečně svéprávná na svůj názor..
listopad 25, 2008 14:55
Justíku, nevím, jestli jsem pochopil správně, jak jsi mě pochopila. Takže : toulavej
škoda není, že je bolševik v háji - alespoň zatím, škoda je, že ten sen o převýchově některých lidí, kterým by to prospělo (nedělat svinčík, naučit se ovládat, nebýt zlý, nezlobit) a tedy i všem okolo nich žijícím, se NEDÁ zrealizovat, protože lidskou podstatu prostě nepředěláš, ať se snaží kdo chce jak chce. Někteří z nich budou pořád zlí, ať je vychováváš k dobru jak chceš.
listopad 25, 2008 15:10
Tak tak : wendy
naše babička by řekla, že to máme za to, že se nemodlíme... smilies/undecided.gif
**********************
listopad 25, 2008 15:14
A babička by měla pravdu, Wendy. : Myška
Asi je máme fakt za trest...
listopad 25, 2008 15:17
PaPájo, ale na DŮSLEDNOSTI musí TRVAT každý, kdo chce nějaký výsledek. : toulavej
Když chci něco změnit, třeba, aby mi zloděj vrátil mé věci, nenechám se na policii odbýt. Oni tam jsou kvůli mně, MUSÍ mě vyslechnout a když jim dodám všechny informace a ukážu na podezřelého, MUSÍ konat. Když se nechce těm dole, mají nadřízené. A ti také nadřízené. Samozřejmě tím ryskuješ, při konfrontaci nebo když se nepodaří najít nebo dokázat, že je to moje bunda, že si na tebe zloděj počká za rohem. A policie ti v tomhle nepomůže, to je jiná. Ale, když si policie placená ze tvých daní něco ulehčuje, je jenom na tobě, když si to necháš líbit. Oni to zkusili, ty ses nechala odbýt.
listopad 25, 2008 15:22
fuj, ten pravopis i/y : toulavej
:-(((
listopad 25, 2008 15:25
Toulavej.. : Justík
Uf uf to se mi ulevilo,že to slovíčko ŠKODA patřilo té převýchově některých lidí a ne odchodu "bolševika".. smilies/cheesy.gif
listopad 25, 2008 15:30
Justíku, ty tu budeš NEPOCHYBNĚ krátce . . . : toulavej
jinak by tě takové spojení - škoda, že tu bolševika není - s mou osobou NIKDY nemohlo napadnout, že by mě něco takového někdy mohlo napadnout . . . :-)
listopad 25, 2008 15:38
Toulavej : Justík
nakukuji sem cca půl roku co se "plácám " ve svém životě.. Původně jsem chtěla "rozebrat" svoji situaci,ale tak jsem zjistila,že stačí i takový pasivní relax tu s Vámi smilies/cool.gif
Mimochodem jsem se jen ujišťovala,moc mi to k Tobě nesedlo...
listopad 25, 2008 16:01
toulavej, to je právě ten průser, : PaPája
o tom jsme doma hodně mluvili. Že když budeme dělat opravdu dusno, tak se to všechno obrátí proti naší holce, protože je to "děvčátko" z její třídy. A pochop, nemůžu rozvázat pracovní poměr a na plnej úvazek se stát bodygárdem vlastního dítěte.
Ani nevíš, jak moc nás to s... prostě jak moc nás to štve, vadí - ta naše bezmocnost.
listopad 25, 2008 16:18
Justíku, aspoň to, že mě máš takhle "přečtenýho" :-))) : toulavej
PaPájo, tomuhle rozumím . . . Ti spořádaní jsou vůči hajzlíkům POŘÁD V NEVÝHODĚ . . .
listopad 25, 2008 16:59
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]