O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TO SI PŘEČTĚTE - I. PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 06 listopad 2008

Tak, kudlanky a kudlánci, mám tu  pár prima textíků, které jednak někteří z vás napsali "jen tak" do komentářů, nebo jsem je dostala e-mailem. Docela jistě, hlavně v tom prvním případě, by bylo škoda, aby spolu s původním článkem odešly do archivu. Tak nejprve ten, co sem někam přihodil kámoš "strejda":

 

 

 

 

Vrásky: 

Mizí do 14ti dnů. Vždy však předváděné 19ti letými modelínami, které žádné vrásky nemají.

 

Prostata:

Ubohý orgán, o kterém muži v reklamě neradi mluví. Naštěstí se vždy objeví zkušený kamarád, který prostatu přečůrá a díky správným práškům močí tři metry do všech stran, kudy chodí.

 

Obranyschopnost:

 Tajemná vlastnost, kterou je třeba neustále posilovat. Není však jasné, proti čemu je třeba se bránit a to pomáhá reklamě dělat z nás paranoiky. Ve skutečnosti potřebuje posílit obranyschopnost jen národní hokejový tým.

 

Menstruace:

Je snad nejpříjemnějším obdobím v životě ženy, spojené s bezstarostným mazlením se s partnerem, radostným pobíháním po pláži nebo oblékáním těsně přiléhavých kalhot - ovšem za podmínky, že použijete tu správnou hygienickou pomůcku.

 

Bílá:

 Barva, která se neustále vyvíjí. Nikdo nedokáže říci, kdy bude bílá nejbělejší, avšak každým rokem je objeven ještě bělejší odstín, než byly všechny předchozí.

Podobně se vyvíjí i barva černá, která je rok od roku černější. Je však zvláštní, že reklama nikdy nevylepšuje modrou, červenou nebo hnědou.

 

Bakterie:

Je zákeřný tvor. V reklamě je zobrazen vždy ve velikosti asi 50ti cm. Žije obvykle v záchodové míse a když se objeví nějaký nový čistící prostředek, bakterie se nechá bez keců a bez odporu pateticky spláchnout s nohama nahoře.

 

Šampon:

 Je to polovina komické dvojice „Šampon&kondicionér". Tekutina k mytí vlasů. Aby se však mohly prodávat nové a nové šampony, vymýšlejí výrobci stále nové a nové vlasy. (Zdravé, narušené, s roztřepenými konečky, mastné, suché, matné, lesklé...)

 

Úvěr:

Je vždy výhodný. Dokonce i když kvůli němu přijdete postupně o auto, o dům i o děti.

 

Aktimel:

Syrovátka. Nápad, prodávat draze a po malých dávkách odpad, který se dříve vyléval do kanálů, je geniální.

 

Zdarma:

 Zdarma je zdarma, ale nikoli v reklamě. Abyste dostali něco zdarma, musíte si koupit něco jiného, co vůbec nepotřebujete, ale třikrát dráž. 

 

poslal strejda

 

 

 

Komentáře (9)add feed
Moc ....... : lila
se mi to líbilo. Vtipné.......
listopad 06, 2008 11:57
:-)) : bb
paráda
listopad 06, 2008 12:25
ještě : kolemjdoucí
radostným pobíháním po pláži nebo oblékáním těsně přiléhavých kalhot


tam chybí "bílých" smilies/wink.gif
listopad 06, 2008 12:47
Uhozený : Milene
reklamy jsou taky ty na jakékoliv čistící prostředky. Vždycky ukážou takový příšerně zašlý dlaždicky, sporák apod. A potom nastříkat a jedním tahem lesk jako blesk. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 06, 2008 13:33
Vanish : Sipik
Unia spotrebitelov na Slovensku dala vedecky overit ucinnost Vanishu pri pridani do prania. Vysledky odbornikov boli priblizne take, ze Ariel (do prania pridany Vanish )nezlepsoval vobec, Persil asi o 2% a Lanzu o 3%. Teraz nasleduje dalsi krok, zaloba za klamlivu reklamu smilies/wink.gif No nekupte to smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 06, 2008 14:41
Šampon : Manul
jsem si kupovala včera. Asi 5 minut jsem přemýšlela, jaké vlastně mám vlasy, protože by se mi hodilo tak 5 druhů...
listopad 06, 2008 17:37
Tetě po roce odešla nová pračka. : Ivule
Opravář jí povídá:Že vy jste tam dávala Calgonit?Přisvědčila:No jistě,do každého praní! smilies/undecided.gif
Tak se zasmál a ukázal jí to rozežrané topné těleso...Příště prý raději sodu.... smilies/shocked.gif
listopad 06, 2008 18:12
to manul : Káča
...podle marketingových zákonů sis měla koupit všech pět. Jinak krásný příklad toho, jak nás reklamy a nadbytek informací připravují o to nejcennější....o čas.
Když už jsme u toho, v nově pronajatém bytě máme sporák s troubou, nikoli nový. V troubě se nedá péci, jelikož ji za celou dobu její existence nikdo uvnitř nemyl. Jakmile se zapne, začne se péci připálená špína...a nemáme digestoř. Takže jsem v drogerii koupila Calgonit na trouby a grily...no zkrátím to. Svedla jsem s troubou zápas na dvě kola a kdybych použila obyč jar, ušetřila bych do luftu vyhozených 160 Kč. Achjo, měla jsem tušení, už když jsem to dávala do košíku...jenže člověk si vzpomene na lesk jako blesk z reklamy a červíček hlodá...co kdyby tentokrát přece jen...jsme nepoučitelní.
listopad 06, 2008 19:13
Tak já jsem zadarmo , ale úplně zadarmo, něco děti moje dostala : wendy
a nebyla to rána do zubů ani menstruace. Nýbrž poukázka na 2000 korun jako bonus k dovolené. Vyslechla jsem sice přednášku o nejnovějším suprovém nádobí, bez něhož žádná domácnost nemůže existovat a když tak jen s nemocnými obyvateli, kteří nezdravě vaří, jí, pijí i dýchají. Ale kupovat jsem nemusela nic a ještě jsem dostala řízek s bramborama a kompot. A jedu na týden do Beskyd, za 3 tácy i s polopenzí. No není to životní výhra ? Konečně....
smilies/cheesy.gif
listopad 07, 2008 10:08
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]