O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JO, TY ZLATÉ ČASY... PDF Tisk E-mail
Pondělí, 03 listopad 2008

Dobré ráno, kamarádky a kluci,  přišly mi dnes poštou od tety "zlaté časy", tak tady je vám všem přeposílám. Vzhledem k datu vzniku je vše už dávno promlčené a tímpádem zveřejnitelné na Kudlance. Třeba budete mít taky tak pěkně veselé ráno, jako my tady v kanceláři :-))). Tak - koukejte.... Zdraví vás "bb".

 

 

 

 

 

 

,
,
,
,
Komentáře (7)add feed
náááádherný... : ivanka
odkaz přeposílám dál :-)))
listopad 04, 2008 01:10
To je dobrý tohle: " Spokojenost hosta - náš cíl ! " : wendy
Spokojený asi byl, cíle restaurace se sídlem v Litoměřicích bylo tedy dosaženo, tak co ho chtějí kasírovat ???
smilies/cheesy.gif
listopad 04, 2008 07:55
no to je paráda! : Kamila
moc jsem se pobavila a posílám dál!
listopad 04, 2008 09:14
Krásný : Míša šíša
Takový - ze života, to nikdo nevymyslí smilies/grin.gif
listopad 04, 2008 09:28
řvu smíchy, tohle nemá chybu :-))))))))))))) : toulavej
no a při tý příležitosti sem si vzpomněl na jednu stížnost . . . Jestli pak ji ještě někde najdu . . .
listopad 04, 2008 16:13
jejdanecky, to jsem se nasmala : Marie-Milada
a tecou mi slzy, posilam taky dal. Uplne to vidim zive, ouvej, ouvej, toho Standu bych chtela videt na vlastni oci....
listopad 04, 2008 18:15
Nejčastější oběti reklamy: : strejda
Vrásky: Mizí do 14ti dnů. Vždy však předváděné 19ti letými modelínami, které žádné vrásky nemají.

Prostata: Ubohý orgán, o kterém muži v reklamě neradi mluví. Naštěstí se vždy objeví zkušený kamarád, který prostatu přečůrá a díky správným práškům močí tři metry do všech stran, kudy chodí.

Obranyschopnost: Tajemná vlastnost, kterou je třeba neustále posilovat. Není však jasné, proti čemu je třeba se bránit a to pomáhá reklamě dělat z nás paranoiky. Ve skutečnosti potřebuje posílit obranyschopnost jen národní hokejový tým.

Menstruace: Je snad nejpříjemnějším obdobím v životě ženy, spojené s bezstarostným mazlením se s partnerem, radostným pobíháním po pláži nebo oblékáním těsně přiléhavých kalhot – ovšem za podmínky, že použijete tu správnou hygienickou pomůcku.

Bílá: Barva, která se neustále vyvíjí. Nikdo nedokáže říci, kdy bude bílá nejbělejší, avšak každým rokem je objeven ještě bělejší odstín, než byly všechny předchozí.
Podobně se vyvíjí i barva černá, která je rok od roku černější. Je však zvláštní, že reklama nikdy nevylepšuje modrou, červenou nebo hnědou.

Bakterie: Je zákeřný tvor. V reklamě je zobrazen vždy ve velikosti asi 50ti cm. Žije obvykle v záchodové míse a když se objeví nějaký nový čistící prostředek, bakterie se nechá bez keců a bez odporu pateticky spláchnout s nohama nahoře.

Šampon: Je to polovina komické dvojice „Šampon&kondicionér“. Tekutina k mytí vlasů. Aby se však mohly prodávat nové a nové šampony, vymýšlejí výrobci stále nové a nové vlasy. (Zdravé, narušené, s roztřepenými konečky, mastné, suché, matné, lesklé…)

Úvěr: Je vždy výhodný. Dokonce i když kvůli němu přijdete postupně o auto, o dům i o děti.

Aktimel: Syrovátka. Nápad, prodávat draze a po malých dávkách odpad, který se dříve vyléval do kanálů, je geniální.

Zdarma: Zdarma je zdarma, ale nikoli v reklamě. Abyste dostali něco zdarma, musíte si koupit něco jiného, co vůbec nepotřebujete, ale třikrát dráž.


listopad 06, 2008 01:06
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]