O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ROZVEDE NÁS INTERNET? PDF Tisk E-mail
Neděle, 25 květen 2008

 Naše 33leté manželství končí díky internetu... Žena už dva roky hraje hry, flirtuje a taky někdy provozuje sex na chatu; taky někdy přes mikrofon a několikrát i přes kameru. Pořídila si i tajný mobil (na SMS a sex po telefonu s kamarády z netu ve věku od 20 do 55 let). Volá jim i z práce a taky z dovolené. Je pro ně různě stará (podle toho, jak staří jsou oni), a oni jí to věří.

 

 

 

 

 

     Přijde z práce a hned sedne k PC a vypíná po půlnoci. Dříve vše fungovalo normálně, měli jsme spokojené manželství. Ona mi tvrdí, že mi zahnout nechce, že se jenom baví. Ale - se mnou si už skoro nepovídá. Zajímají ji spíš problémy jejích přátel a nevadí jí, že mě trápí tím svým věčným chatováním.  Odmítá o tomto problému se mnou mluvit, říká, že nic špatného nedělá.

 

 

     Spolu už nic neplánujeme, na nic se netěšíme. Já vím, že je citově vázaná na některé kamarády, se kterými si i telefonuje atd. Víte, považuji to od ní za citovou nevěru a uvažuji o rozchodu, protože se už na sebe netěšíme, a jsme náchylní se pohádat nejen kvůli chatu, ale i kvůli maličkostem. Byl jsem třikrát - vždy po půl roce -  v poradně a tam mi řekli, že se s tím mám buď naučit žít, nebo se mám rozvést. Moje žena do poradny ale nechce jít, protože prý nic zlého nedělá.

 

     Naše děti už jsou vdané, žijeme sami, ale často k nám přicházejí i s vnučkami. Žena s nimi mluví většinou od počítače. Nemohu si na takový život zvyknout - ale bojím se odejít, že zůstanu sám.  Opravdu už nevím, co dělat, na tohle jsem nebyl připravený.

 

Jozef

 

 

 

Komentáře (84)add feed
Další... : ivanka
Nejprve jsem si myslela, že to se opakuje jeden případ z minula. Teď vidím, že je to další.
Nojo, emancipace...
Ale opravdu nevím, co poradit. Docela to mnou otřáslo. Tenhle rozvrat rodiny.
květen 25, 2008 20:35
jediná cesta jak z toho ven - : alena puntíkovaná
je pořídit si další počítač a umístit ho ve vedlejší místosti a začít s ní chatovat - třeba se zase sblížíte.Jinak tohle co dělá ona, dělá spousta chlapů a nikdo to nepovažuje za nic špatnýho - no nakonec nechlastá, nemlátí tě a nehraje automaty.....nakonec, nic zas tak zlýho se ti neděje - pochybuju, že jste si nějak intenzivně povídali, předtím co ona propadla internetu. Asi by nepropadla, kdyby se necítila osamělá a přehlížená - tebou samosebou. ochybuju, žes jí před tím řekl něco jiného než"co bude k večeři?". No mohls dopadnout hůř. Tvá žena se viditělně rozvádět nechce, tak to nekomplikuj. Vem si něco hezkýho na čtení, pust si televizi, nebo jdi na puivo. Ono se to časem srovná.
květen 25, 2008 20:51
No,možná : skaz
je problém někde jinde.Možná se i ženský naučily chodit " někam" ne do hospody,možná si něco řeší - mmj - i já si pomáhám netem,když je mi úzko a cítím se sama,odříznutá od světa.Teda,nechodím na seznamku a podobné chaty,ale zase díky bloudění jsem narazila na tuto stránkusmilies/smiley.gifMožná to ti chlapi berou jako danou věc - jseš moje a šmytec.Po těch letech jsou si docela jistý.A ono ne - no blbý.A najednou ti někdo řekne,že to může být jinak.Najednou jsou tu rady,jak to zvládnout.Že by manželství končilo k vůli netu? Možná net dává rady a pomoc a to se většině mužskejch nelíbí.Možná,Pepíno,na to povídání s tebou čekala 33let,nebo s tebou není řeč,nebo vůbec celou dobu nevíš,co ona chce - což je úplně nejsmutnější.
květen 25, 2008 21:05
PS : skaz
internet nerozvádí,rozváděj se jenom lidi,co už si nemají co říct smilies/sad.gif
květen 25, 2008 21:17
Milá Puntíkatá, : Krakonoš
ve tvý svatý válce proti všem pinďouratejm ti, jak jinak, uteklo, že ta baba se takhle chová i ke svejm vdanejm dcerám a vnučkám, což vopravdu, ale vopravdu nejsou zlí smradlaví chlapi, který se uměj zeptat jenom na večerní menu. Ta baba je prostě sobecká nána, která si ještě navíc pořídila parádní závislost a měla by vyhledat cvokaře. Josef, nevěš hlavu, sem choděj i normální lidi smilies/grin.gif. No, asi by ses měl připravit i na to, že dál pojedeš po svejch kolejích a sám - pokud to vona nebude chtít řešit. Soustřeď se na vztahy se svejma holkama, to je pro tvůj další život dost důležitý záchranný lano.
květen 25, 2008 22:37
Ale on píše : alena puntíkovaná
že s nima žena mluví - byť jen od počítače - ale mluví....
květen 25, 2008 22:39
No to je vod ní fakt šlechetný. : Krakonoš
Možá, že když sou vnučky hodný, bába jim i předvede, jak heká do majkrofounu a kroutí pr*elí před webkamerou smilies/grin.gif. To je vlastně mnohem lepší, než kdyby je vzala třeba do kina nebo do cukrárny, aspoň budou "in". Smysl pro humor ti fakt nelze upřít smilies/wink.gif.
květen 25, 2008 23:30
Krakonošu, : ivanka
je to průůů*er, ale taky je smutný, že on tohle jak vidno fakt nečekal a teď je před ním vidina, že bude sám. To člověk (v každym věku) hodně blbě nese. A zvláště po tak dlouhym vztahu...
Ale - napsal si to dobře.
květen 25, 2008 23:40
asi jsem ta o ktere se mluvi : Susu
Ne, ze s detmi mluvim jenom od pc, ja je tu mam od patku, az do nedele Jak rano v sobotu stoupnu ke sporaku tak odchazim z kuchyne, az vecer, jak je vsechny nakrmim.to same v nedeli a jeste hlidam deti i v tydnu.Jidlo az pod nos.Vim je to moje vina naucila jsem si je tak. Driv jsem sedla k tv a hned usnula, ted sednu k pc a bavim se Manzel zapomel napsat, ze ma v pc speha a kontroluje kazdy uder a kazdy muj pohyb na pc, prave tohle me hnalo dal. Taky je hodne zarlivy, neni zly je hodny, miluju ho, ale vadi mi. ze si nemuzu na pc , nic objednat a udelat,aby o tom nevedel.Kdyby mi tohle nevycital a porad o tom nemluvil, davno me to prestalo bavit, kdyz denne slysim co se stalo kvuli me blbosti pred 2 lety, tak odejdu do sveta ve kterem myslim na problemy jinych a pomaham jim aspon slovem.Je pravda, ze se nekdy zabrousi slovem do sexu, ale kazdy z mych pratel vi, ze dalsi krok je tabu.
květen 26, 2008 00:16
to asi nebudeš ty :) : bb
on přece píše:
Žena už dva roky hraje hry, flirtuje a taky někdy provozuje sex na chatu; taky někdy přes mikrofon a několikrát i přes kameru. Pořídila si i tajný mobil (na SMS a sex po telefonu s kamarády z netu ve věku od 20 do 55 let). Volá jim i z práce a taky z dovolené. Je pro ně různě stará (podle toho, jak staří jsou oni), a oni jí to věří.


a to ty neděláš, ne?

květen 26, 2008 00:22
Ne, Susu, to fakt nejsi ty, : Krakonoš
u vás by měl cvokaře vyhledat manžel smilies/cheesy.gif. Ale měla by ses taky trochu naučit vymezovat si hranice - já bych si k PC, do kterýho mi partnerka nainstalovala špyjóna, nesedl. Já bych takovej comp, pokud by ho teda fofrem zase nevodinstalovala, srazil se stolu! (S povrchu pryč, učila mě kdysi moje češtinářka smilies/grin.gif)
květen 26, 2008 01:13
nojo Krakonoši : alena puntíkovaná
ty jsi holt nikdy neslyšel, že chlapi dost kecaj. Věřit můžeš - v hodně dobrým případě - tak pětině toho, co říkaj. Tento poznatek jsem si mnohokrát ověřila v praxi...a funguje to. Takže jsem pána brala s rezervou ...a patrně jsem se moc nesekla. Nicméně, nevedu žádný soukromý boj, je to prostě zkušenost. Když do tramvaje, kterou jedeš, nastoupí hlouček opálených dam se šátry přes ruku, budeš si držet peněženku, to taky nikdo nemůže považovat za projev rasismu. Je to prostě zkušenost...nic víc.
květen 26, 2008 05:08
Víš Aleno, : David
Něco jiného je dávat si pozor na peníze a něco jiného je řvát na celou tramvaj "Vy zloději špinavý, vypadněte odsud". Ona totiž existuje šance, že to zloději nejsou, ačkoliv zkušenost tvrdí opak, a v tom případě se dopouštíš velké nespravedlnosti.
Možná si to neuvědomuješ, ale právě takhle někdy jednáš.
květen 26, 2008 07:47
Hm, zajímavá debata. Alena versus Krakonoš, fakt super četba! :-))) : Míša šíša
Teď by mě vážně zajímalo, zda Susu je manželkou Jozefa (fakt "z"?) a Jozef dělá z komára velblouda, anebo se jedná o omyl.
květen 26, 2008 09:17
susu, : ivanka
píšeš, že se "něco" stalo "kvůli tvé blbosti". Ať se stalo, co se stalo, když s tebou zůstal, tak je každopádně hloupej, pokud ti to tedy neustále nějak vyčítá. (Tedy, chápu-li, že jsi před těma dvěma léty "něco vyvedla".) Pokud se jedná jen o to, že se hádáte a vyčátte si a trucujete a děláte si "justamenty", tak - nejste ve svém věku už na tyhle dětské blbosti dost staří?
Co kdybys zkusila si s nim nějak rozumně promluvit? Třeba tak, jako mluvíš s těmi "virtuálními" kamarády. Asi právě na to čeká... Možná, že kdyby to mezi vámi klapalo nejen v kuchyni, tak by mu až tak PC nevadil, Co ty na to?
(jéje, to jsem ale nasekala uvozovek smilies/grin.gif)
květen 26, 2008 09:21
milý Davide : alena puntíkovaná
až si tu bude někdy stěžovat chlap, který bude taky hledat chyby u sebe - pak jsem možná nespravedlivá - ale co sem psali chlapi, tak to byli samí andělé nebeský a beránci boží, ktzeří na nějakou špatnost jakoživo nepomysleli a nikdy si nepřipustili, že by snad oni mohli dělat něco špatně. To už je pravděpodobnější, že je Mars osídlen zelenými mužíčky. Tomu ovšem může věřit málokdo....takže kdoví jak to ve skutečnosti s tou jeho ženou je.
květen 26, 2008 09:25
Aleno, : David
zase mluvíš o chlapech jako o kolektivu a uplatňuješ kolektivní vinu a vynášíš předčasné soudy o jednotlivci na základě generalizace. Právě to jsem měl na mysli.
Přistupuj k lidem jako k individuím. Já necítím žádnou sounáležitost s člověkem, který týrá svoji ženu, ani s člověkem, který znásilňuje kolemjdoucí v průjezdu. Proč bych měl automaticky patřit do stejné škatulky jen proto, že mají pár chromozomů XY stejně jako já ?
To, že jsi poznala deset chlapů, kteří byli samí andělé nebeský a beránci boží, kteří na nějakou špatnost jakoživo nepomysleli a nikdy si nepřipustili, že by snad oni mohli dělat něco špatně ještě neznamená, že ten jedenáctý nebude třeba jiný.

květen 26, 2008 10:03
milý Davide : alena puntíkovaná
k lidem ano - k chlapům ne - mužský totiž - to nejsou lidi. Ale jestli ty jsi ten jedinej spravedlivej na celým světě - pak se ti omlouvám. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 10:10
Davide, : Míša šíša
"To, že jsi poznala deset chlapů, kteří byli samí andělé nebeský a beránci boží, kteří na nějakou špatnost jakoživo nepomysleli a nikdy si nepřipustili, že by snad oni mohli dělat něco špatně ještě neznamená, že ten jedenáctý nebude třeba jiný."

To myslíš jako že to je vyjímka potvrzující pravidlo?


(To byl vtip)
květen 26, 2008 10:15
no je fakt, že tohle dělá spousta chlapů, : Inka
ale vztah je vždy o komunikaci těch dvou lidí. Pokud si něco vyvedla a nemáte k sobě důvěru, tak proč spolu jste???
On Ti nevěří a má špeha v PC, to bych také neustála, ale pak se asi dozví kde co a s tím musí počítat, tak se s tím musíš Jozefe asi nějak vypořádat.
Každý má nějakou svou 13tou komnatu a tu je potřeba respektovat. Tak jako člověk by neměl lézt druhému do jehou soukromých věcí.
S člověkem nemůžeš manipulovat ani kontrolovat jeho mysl a činy, jsme dospělí lidé. A buď jsme spolu protože být chceme a nebo to nemá smysl.
Ještě něco si neodpustím Josefe, každý z nás občas v životě něco provede na co není hrdý, víš je potřeba se naučit tomu druhému odpouštět, ono 100x nic umořilo osla, nakonec tím svým kontrolováním a stálými vyčitkami jen docílíš toho, že zůstaneš sám.
květen 26, 2008 10:34
Aleno P., : ivanka
ten tvůj současnej musí být přinejmenším svatej... Jak jinak bys s ním vydržela 24 hodin ve dne a 7 dní v týdnu. Předpokládám totiž, že asi už bude v penzi.
Popiš námk ho trochu, ať víme, jak ten zářnej příklad vypadá, jo?
květen 26, 2008 10:51
Mne by zajímalo, : Milena
kdo se teda stará o domácnost. Takový ty drobnosti - vaření, uklízení, žehlední, když manželka jak přijde z práce, tak sedne k PC. Jestli to Jozef všechno zmákne sám, tak se mu nedivím, že je nespokojený. Ale jestli to zvládne manželka ještě k tomu PC, tak to na rozvod nevypadá. Nakonec i na dovolené spolu byli. Ještě poznámka k tajnému mobilu. Jozef má o něm docela dobrý přehled. Na co ho má, že z práce z něj volá, věk volaných ......
květen 26, 2008 10:56
Taky mě zaujalo, : ta, co je tu nová
jaký má Jozef přehled... A moc ráda bych věděla, jestli Jozef a Susu jsou dva podobné příběhy nebo jeden viděný dvojí optikou.
Možná napoví i to, jestli se Jozef objeví a vysvětlí tu svoji informovanost - možná už něco zkoušeli řešit, možná se něco provalilo... Nebo se Jozef neobjeví a to taky něco napoví.
květen 26, 2008 11:20
Aleno, máš jedinečnou příležitost : Krakonoš
přesvědčit mě, že skutečně na rozdíl od chlapů ženský uměj přiznat, že mají nějakej problém nebo dělají chybu: Přiznej, že máš dost vážnej problém ve vztahu k opačnýmu pohlaví a že bys ho měla řešit s odborníkem v rámci nějaký terapie. Tak co, jsi ženská? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 12:12
Tak to potom, Aleno, vysvětluje mnohé : David
k lidem ano - k chlapům ne - mužský totiž - to nejsou lidi.


Jestli mě nepovažuješ za člověka, tak tě asi těžko můžu o něčem přesvědčit.
květen 26, 2008 12:14
Chtělo by to trochu nadhledu : Míša šíša
Podobné formulace (ženský nejsou lidi) obvykle rádi vyslovují muži (jen někteří, Krakonoš a David rozhodně NE!) a berou to jako ohromnou švandu, HA-HA-HA, obzvláště v případech, kdy je u toho přítomná nějaká žena. Ovšem, jak vidno, řekne-li se to obráceně, už to taková švanda zase není.
květen 26, 2008 12:48
... : Milan T.
jo, nadhled, to je to, co pí Puntíkované opravdu chybí. Alespoň pokud se týká mužských.
Jen tak vzpomínám - jestlipak je zas její kočička v očekávání? To byly taky skvostné debaty!

květen 26, 2008 13:19
Tak, jestli se Alena : Míša šíša
za svůj život setkala jen s takovými, jako jsi ty, Milane, tak se jejímu nenadhledu vůbec nedivím. Proč na ni útočíš naprosto mimo téma? (Co má její kočka společného s jejím vztahem k mužům?) Opravdu skvostná reakce!
květen 26, 2008 13:37
milá Ivanko : alena puntíkovaná
je naprosto normální, ale nevymýšlí si blbosti a nebuzeruje mě. Nezahýbá mi as na to co řekne můžu dát ruku do ohně. A když něco slíbí, tak to taky splní. A je s ním normální řeč a nemá potřebu bojovat a prosazovat se. Je to partner - ne sok. A má rád zvířata.
květen 26, 2008 15:37
To určitě ne - Davide : alena puntíkovaná
člověk by totiž ledacos pochopil. Mimochodem - tys nikdy nevyprávěl vtipy o ženskejch (a potažmo o slepicích)??? a jestliže ne - určitě jsi je vyprávět slyšel - jestlipak jsi vyprávějícího okřikl s tím, že je strašně nespravedlivej, neb všechny ženy slepice nejsou???
květen 26, 2008 15:41
Milý Krakonoši : alena puntíkovaná
Je mi 601, jsem potřetí vdaná - přičemž podruhé šťastně. /Můj přechozí muž před 14 lety bohužel zemřel/, vychovala jsem dva syny A mám bratra - jestli někdo něco o chlapech ví...pak jsem to já. Rozhodně problémy s muži nemám - ale občas je mají oni se mnou....a jestli hodlají v tomto smyslu vyhledat pomoc psychiatra - nebráním jim v tom. Já jsem se svým současným stavem naprosto spokojená a nehodlám na něm nic měnit. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 15:45
Míšo šíšo, : wendy
kdo chce psa bíti, hůl si najde. V tomto případku je pes Alena, že, hůl její láska ke kočkám, což se musí zesměšnit. Už jsem tu kolikrát psala - neberte lidi tu Alenu Puntíkovanou smrtelně vážně, berte ji s nadhledem. Berte její příspěvky jako fejetonky. Ale to ne, to pořád nejde a nejde. Vždyť ale když si to přečteš pozorně, to ani nejde brát vážně. Si myslím.
květen 26, 2008 15:46
koukám n ten krásnej překlep : alena puntíkovaná
hahaha ne jsem mladší - je mi teprve 60. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 15:47
Tak jsem tu tím čtením o chlapech dost pobavil. : strejda
Davide, Krakonoši, Vy sem asi nechodíte tak dlouho jako já. Já už tu Tečkovanou s puntíky čtu nějaký ten pátek a už se ani nerozčiluji. Chlap má prostě tu výhodu, že si dokáže zvyknout, je nad věcí, je to FOŘT! Už ani neobhajuji to naše plémě, protože je to zbytečné. Je to jako házení perel sviním nebo hrách na zeď. :-)) Už jsem rezignoval.
Berte prosím na vědomí, že tato potečkovaná babice už jiná nebude. Smiřte se s tím a berte to jako fakt, že MY NEJSME LIDI. S tím se dá přece krásně žít. Osobně si myslím, že ta její jedovatá slina má hlubší původ v pouhé závisti. smilies/cheesy.gif Že mám pravdu, Alenko...?
smilies/grin.gif
květen 26, 2008 21:50
Jejda, z nadpisu se mi někam odkutálelo jedno malé "se" : strejda
.
květen 26, 2008 21:56
ježiš a co bych ti tk mohla závidět? : alena puntíkovaná
mimochodem - to že mužský nejsou lidi jsem nevymyslela já - nýbrž lidová slovesnost.
Na Poříčí dítě křičí
ženská drhne schody.
Dítě brečí, ženská klečí
a myslí na svody.
Matko Boží s tvým Jezulátkem,
mužský, to nejsou lidi,
než se zas pátek sejde s pátkem
za ženskou se stydí.


nebo snad tuto píseň neznáš? - Jo, lidová moudrost je lidová moudrost - s tím už nic nenaděláš. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 22:11
jojo a pak věř chlapům : alena puntíkovaná
Dítě vzala, spát ho dala
vod prádle do koše
dítě houpá, ještě doufá
čeká listonoše
Nečekej, nedoufej, jdi rač spát
mužský to nejsou lidi
lhal ti, když říkal, že má tě rád
teď se za tě stydí.



smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 26, 2008 22:14
Alenko, : Cesky
jeste mi, prosim te, tekni, kde jsi takovyhodle poklada nasla???
je naprosto normální, ale nevymýšlí si blbosti a nebuzeruje mě. Nezahýbá mi as na to co řekne můžu dát ruku do ohně. A když něco slíbí, tak to taky splní. A je s ním normální řeč a nemá potřebu bojovat a prosazovat se. Je to partner - ne sok. A má rád zvířata.
Ja tu mela techtlemechtle s jednim, ale uz po par mesicich mi zacal rikat kde mam zaparkovat, kudy jet, jak jet, ze ta mycka neni plna, tak proc ji zapinam... zkratka hruza! A to jsme spolu ani nebydleli, umis si predstavit, jak by to taky mohlo dopadnout?
A pritomni panove, nezlobte se na me, mam muzsky jako plemeno docela rada, obcas je s nima i sranda, ale co to ve vas je, ze musite (aspon tedy vetsina z vas) furt soutezit a boxovat a bejt nejchytrejsi, mit vsechno a vsechny pod kontrolou, kdyz vetsinou nedokazete kontrolovat ani sami sebe??? Achjo....
květen 26, 2008 22:51
Alenko, tak tuto lidovou moudrost neznám. : strejda
Z toho plyne, že nejsem moudrý a je mi to docela fuk. smilies/grin.gif
Ty se ptáš ale špatně "co bych ti mohla závidět...", ptej se "co bych VÁM mohla závidět".
Vždyť jsme, dle Tebe, všichni v jednom pytli, ne?
Tak já Ti tedy řeknu, co je Ti na nás trnem v oku.
Muž je především logický. Pokud to není zrovna třasořitka, má větší sílu, vytrvalost, houževnatost. Muž, když se do něčeho pustí, tak to nepustí, dokud to neudělá. Muž, když něco dělá, soustředí se jen na to, co dělá, ostatní nevnímá. Muž je rozvážný, vše promyslí do konce, zváží všechna PRO a PROTI. Než uřízne prkno, měří raději 2x - třeba, abych byl polopatický... Šmarjá, vždyť muž je pánem tvorstva, to dá rozum. Bez nás byste nerodily!

Ale ženská, ta dokáže poslouchat i mluvit současně, tzv. duplexně. Milá zlatá, to není plus, to je velký mínus. Ona má pak z toho rozhovoru zmatek. Unikají jí fakta. Ženská je hrrr, ženská pomlouvá ženskou, v kolektivu ženských je vždy jedna nesnesitelná. Naopak muž se cítí v kolektivu mužů i žen úplně stejně. Ženská bývá tvorem závistivým atd. Všimni si, že zde nebagatelizuji!
Ale proč já se tu vlastně namáhám, vždyť je to jako házení perel sviním... Sama si vymysli nějaké hezké vlastnosti, které máme. smilies/grin.gif
květen 26, 2008 23:12
Susu je moje žena : Josef
Za tu dobu už znám většinu jejích známých. Občas totiž stojím u PC, když potřebuji něco se ženou probrat, tak musím za ní a tak vidím s kým a o čem píše. Sem tam i poradím nějaký tah v dámě, nebo co má odpovědět tomu holobrádkovi. Věk mají většinou napsaný na kartě hráče. A mobil si někde nechala a já ho náhodou našel a vněm - ejhle čilá komunikace s datem a časem i jménem - také MMS i choulostivé. Tož tak. A dělá mi to asi naschvál; (vždyť - myslím si není hloupá aby to dělala tak okatě) - aby mě provokovala, když dobře ví, že mi to vadí. A pro Puntíky informaci: nepiju, nekouřím, do hospody ani za ženskýma nechodím, jen hodně pracuju a to i odpoledne a ve víkendy na stavbě a na zahradě. Přesto, i když připouštím, že tu byl jistý stereotyp (- není se co divit potěch letech), jsem občas někde utrhl kytku a ženu objal a pohladil. Ona je vážně šikovná uvaří i při odbíhání k PC; něco udělám i já -co umím - vysaju, umyju nádobí - někdy :-) a kytky zaleju, ustelu a všechno doma vždy opravím. A teď sedím sám smutný v pokoji u notebooku a ona je u svého PC a tak to je už dlouho a bude, dokud si nezvyknu, nebo se něco nezmění.
květen 26, 2008 23:23
krakonoši : neonka
myslím že většina dam by se radši zažila třeba buněčné dělení než porod smilies/wink.gif
květen 26, 2008 23:59
josefe : neonka
začni chodit do hospody, ale nezapomeň s sebou vzít Susu!!
Můžeš ji vzít i do nějaké vzdálenější hospody, na světě jsou i kina, divadla....
Jestli chceš někoho změnit, musíš začít od sebe.
květen 27, 2008 00:02
nojo strejdo - jste logický : alena puntíkovaná
takžwe tím pádem snadno předvídatelní - stačí ťuknout a začnete bojovat. A tohle jako vám má někdo závidět? Jediní, kdo tu mluví o nějakém boji nenávisti jste vy dva s Krakonošem. Tak holt bojujter chlapci, když jinak nedáte - já si dám kafčo a něco dobrýho k tomu. Hele - slyšel jsi někdy slovo "parthenogeneze"? Jo - a jak si myslíš, že probíhá klonování???? Nevím, jestli o tom něco víš, ale brabeček je to poslední, co je u toho třeba. Je to mimochodem mužskej vynález - akorát nechápu, kam se poděla vaše logika a schopnost dvakrát měřit atd. dosaď si to, cos tam psal o báječných mužských vlastnostech. Nechci domýšlet konce - nakonec jsem již vetchá stařenka a tak se jich pravděpodobně nedočkám....ale kdo ví...třeba to přece jen k něčemu bude...třeba vás to naučí s p o l u p r a c o v a t .
květen 27, 2008 03:37
Máš recht strejdo, : David
Vždycky jsem chtěl být zvířátkem ve slušné rodině (nejlépe kocourem), tak teď se mi to přání splnilo. Alespoň nebudu mít žádnou odpovědnost, budu se moct válet jak budu chtít, po nocích se budu toulat a prohánět kočky; abych dostal nažrat, stačí mi jen udělat hezký oči a otřít se o nohu.


Tobě Aleno, přeji hodně zábavy při partenogenezi smilies/wink.gif
Nejsi alespoň trošku taky chlap ?
Já jen že i do tebe stačí šťouchnout a už jsi na křížové cestě smilies/smiley.gif

květen 27, 2008 07:39
"Muzsky to nejsou lidi :-) : Romana
Musim rict,ze tuhle pisnicku si casto zpivavala moje teta a ja si z ni pamatuju prave jen tuhletu vetu . Diky Aleno,ze jste ji napsala celou :-) Znam jeste rceni - "co chces,vzdyt je to jenom chlap".Musim ale priznat,ze muj muz rika,ze to zna naopak.
Jinak ja jsem take ta,ktera se utika do tzv. virtualniho sveta,hlavne za kamaradkama,protoze jenom zena zenu spravne pochopi a to mne nikdo nevymluvi!!! Zajima mne jen tak,co hledaji muzi na "zenskych strankach"? Ze by existovali i nejake vyjimky,co potvrzuji pravidlo? :-)
Jinak vdana jsem uz 17.rokem a myslim si,ze uz bych do toho nikdy nesla :-))
květen 27, 2008 07:49
Tak to pardón, : David
nevěděl jsem, že Kudlanka jsou ženské stránky, na kterých se spiklenecky probírají pouze ženská témata, ženské problémy, ženské koníčky a tajné ženské triky o kterých nemůže mít žádný muž (to dá rozum, na to jeho primitivní mozeček nestačí) ani šajn smilies/shocked.gif. Už mizím smilies/smiley.gif

protoze jenom zena zenu spravne pochopi a to mne nikdo nevymluvi!!!

Hmm, a není to náhodou tak, že jen žena ženu dokáže krásně utvrzovat v jejích bludech a notovat si s ní, jak má ve všem pravdu (i když si myslí pravý opak) a jak jsou ti muži nemožní ? smilies/wink.gif
květen 27, 2008 08:15
Davide, : Cesky
prus*r je, ze my proste mame vzdycky pravdu, neb jsme dokonaly, v tom se snad ani nemusime navzajem utvrzovat a notovat si; my to VIME. Ale hele, kdyz uz tu byla rec o tom muzskym mozku a logice... jak je mozny, ze ti uteklo, ze Kudla jsou "zensky" stranky??? Uz jenom to logo nahore smilies/grin.gif smilies/grin.gif Teda ostatni vytrvalci panove - bez vas by tu nebyla zadna sranda, tak nam neutecte! smilies/cheesy.gif
Jinak Davide, asi by ses dost divil, kdybys nekdy poslouchal zensky, kdyz jsou samy... krome muzskejch jsou totiz na svete i jiny VELMI ZAJIMAVY namety k rozhovorum... a navic se zensky daji rict i veci, ktery bysme muzskymu nikdy nepriznaly, zatimco s zenskou se da probrat snad vsechno. Za sebe muzu rict, ze s zenskou se cejtim tak nejak... vic svoje. A driv, nez se zacnes navazet, tak ti odpovim: ne, nejsem lesba. smilies/wink.gif Tohle je proste duchovni zalezitost, proto je asi (pro nektery) tezky to pochopit.
květen 27, 2008 08:28
To Romana - tYAkhle je ta píseň celá.... : alena puntíkovaná
Na Poříčí dítě křičí (Láska zhrzená)
1.
Na Poříčí dítě křičí
ženská drhne schody.
Dítě brečí, ženská klečí
a myslí na svody.
Matko Boží s tvým Jezulátkem,
mužský, to nejsou lidi,
než se zas pátek sejde s pátkem
za ženskou se stydí.

2.
Já neměla U Anděla
tenkrát rande míti
Z choutek těla nemusela
jsem dnes matkou býti
Matko Boží s Jezulátkem svým
von měl tak modrý voči
před sebou jako dnes ho vidím
hlava se mi točí

3.
Jaro bylo, pravil Mílo
já po tobě toužím
sváděl tělo, tělo chtělo
teď se sama soužím
Matko Boží s tvým Jezulátkem
víckrát nechci vojáka
nevzpoměl na mě ani řádkem
jinou asi láká.

4.
Dítě vzala, spát ho dala
vod prádle do koše
dítě houpá, ještě doufá
čeká listonoše
Nečekej, nedoufej, jdi rač spát
mužský to nejsou lidi
lhal ti, když říkal, že má tě rád
teď se za tě stydí.




květen 27, 2008 09:25
Milý Davide : alena puntíkovaná
pleteš si Křížovou výpravu s Křížovou cestou - což jsou dvě naprosto rozdílné věci.Pokoušela jsem se tio něco vyswvětlit - ale nešlo to - tys to považoval za výzvu k boji - takže pravdeu mám opět já. Nojo, s váma je fakt sranda. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 27, 2008 09:28
:-) : Míša šíša
protoze jenom zena zenu spravne pochopi a to mne nikdo nevymluvi!!!


Ono to ale platí i obráceně. Muž s mužem si taky víc rozumí a pokecá, než s tou svojí babou doma. Protože proč. Protože ženská není fořt a nemá tu... tu... honem, jak se to jmenuje... tu logiku smilies/grin.gif

To jsme se krásně odklonili od původního tématu, že jo? Ani jsme nepostřehli, že nám tu odpověděl Josef. Nó, co tomu říkáte?
květen 27, 2008 09:35
Josef odpověděl, : alena puntíkovaná
ale Jozef né...tak nevím, jestli se nejedná o dva různé páry....Možná by se spolu mohly (ty dva páry) seznámit - dámy by seděly u počítačů a pánové by šli spolu do hospody - kde by, roníce slzy do piva - nalezli konečně pozornost a pochopení. Což jim všechny ze srdce přejeme. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 27, 2008 09:40
Milý Josefe, : Gréta
sledováním a zakazováním ničeho nedocílíš - a ty se Susu nevymlouvej, že tě k tomu sám dohání. Děláš, co se rozhodneš dělat. Josefe, pokud si ji chceš udržet, musíš ji asi nalákat k jinému životu. Reální přátelé, zajímavá aktivita...
květen 27, 2008 10:31
Souhlasím s Grétou : Míša šíša
Píšeš, Josefe, že jsi manželky mobil náhodou našel a v něm - ejhle čilá komunikace... atd. No, že jsi ho našel tě ještě neopravňovalo jí ho prohlížet. Já osobně manželův odložený mobil "najdu" za den několikrát a ještě mě nenapadlo mu ho lustrovat. Takže bych ti doporučila: neprohlížet mobil, nesledovat, co manželka dělá na počítači, s kým a co si píše. Ono je to totiž dobré i pro tebe: co oči nevidí, srdce nebolí. Pak bych se být tebou zamyslela, jestli to třeba nepřeháním s tím podezíráním. Susu psala o tom, že řeč sice o sexu vede, ale další kroky jsou tabu. Ty už mluvíš přímo o sexu před kamerou. Nenamlouváš si třeba jen něco?
No a pak je tu asi to nejdůležitější, co řekla již Gréta. Chceš-li svoji ženu odpoutat od PC, nabídni jí lepší program. Výčitkami a projevy své nespokojenosti to opravdu nezměníš. A pokud ji tím neustále otravuješ nebo se s tebou v lepší alternativě jen nudí, tak se nemůžeš divit, že si hledá lepší zábavu jinde. Zaujmi ji, bav ji, vymysli něco poutavého a uvidíš, že bude raději s tebou.
květen 27, 2008 10:59
Gréto, : Míša šíša
a ty se Susu nevymlouvej, že tě k tomu sám dohání


Jak se to vezme. Neviděla jsi náhodou francouzský film "Dva muži ve městě"? Je již staršího data, hrál v něm Alain Delon a Jean Gabin. V něm bylo právě vidět to, že člověka lze jiným člověkem dohnat k činům, které by za jiných okolností vůbec neprovedl. A že neoprávněné podezírání se pak náhle a nepatřičně promění ve skutek.
květen 27, 2008 11:04
Susu, neděláš to : Jevana
záměrně, aby radši šel sám od tebe a ty měla od něho pokoj? Našlas to, co mu vadí a pěkně systematicky ho nahlodáváš svvým chováním k odchodu. Nebylo by lepší mu říct že se chceš rozvést? Ale to bys musela odejít ty, že? Takhle je to rafinovanější - půjde on a ty zůstaneš. Nemám pravdu? Kdybys ho milovala, píšeš že je hodný, tak bys ho netrápila dva roky a brzy by sis našla způsob jak se bavit aby to nevěděl, nebo aby mu to nevadilo. Je to můj názor. Já mám svého muže ráda a tohle bych opravdu nedokázala. Co na to říkají ostatní přítomní?
květen 27, 2008 16:01
Míšo, ten film neznám - ale zní to zajímavě a zrovna bych měla chuť na nějaký francouzský film :-) : Gréta
Viděla jsem teď Paris, je t'aime. No ale k tématu.
Že lze člověka dohnat k různým činům, to je určitě pravda, ale pořád bych viděla hlavní zodpovědnost za své jednání. Šušu asi není v nějaké extrémní situaci a měla by život prožívat, jak chce, nikoli jak jí diktuje pomsta. To se pozastavuju nad formulací "kdyby mi to pořád nevyčítal, dávno by mě to už přestalo bavit". No tak dělám, co považuju za správné a nehážu to na někoho jiného.
Mě by to špehování taky extrémně štvalo, mimochodem :-)
květen 27, 2008 16:42
Jevano, : ta, co je tu nová
jenomže otázka je, co Susu vůbec dělá či nedělá. Jozef ji vykreslil coby ženu provozující sex po chatu, která s ostatními členy rodiny komunikuje od PC. Z toho, co píše Susu, zase vyplývá, že se o víkendech a v týdnu stará o vnoučata, kterým poskytuje kompletní servis, takže ono to asi až tak horké nebude. Pak vyšlo najevo, že jí Jozef prolézá mobil... Myslím, že Jozef by měl začít tím, že si trochu předefinuje problém: jeho manželka není "porouchaná" a nerozvádí je internet, ale mají manželskou krizi a snažit se budou muset oba, pokud ji chtějí překonat.
květen 27, 2008 16:46
No tak z toho, co napsali voba, : Krakonoš
je jasný, že jeden z nich kecá. Možná voba. Je to tudíž vo tom, čemu nebo komu kdo spíš bude věřit. Protože jsme na dámskejch stránkách, bude mít nepochybně pravdu Susu. Josef, styď se, to sem si vo tobě nemyslel - máš doma vzornou milující ženu a takhle hnusně ji na netu pomlouváš. smilies/smiley.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif Jo a jinak - do mobilu se neleze. To se nedělá! Možná to může výjimečně udělat člověk (=žena), ale chlap nikdy! Chlap má úplně jinou úlohu na světě a tys to ještě nepochopil: Chlap tu je vod toho, aby ženu BAVIL. Takže se nauč pár komickejch čísel, třeba vod Krause, Mládka nebo Náhlovskýho; trocha Holzmanna, dej mu pánbu nebe, by možná taky neuškodila. No a kup si plastikovej červenej frňák a trochu to doma roztoč, jinak s tebou zatočí ta tvoje nešťastná znuděná! Jo a za to, že sem ti geniální radou pomohl z manželský krize nic nechci, pošli to na účet nějaký feministický organizace, vony už si s tím poraděj smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif To byla zase jednou krásná dyskuze, žejo?
květen 27, 2008 18:05
Hohohohou :-) : Béda Traktorista
Tak jsem si počet a shrnuto, Joz(s)ef píše, jak na chatu jeho žena flirtuje a provozuje sex, a nakonec se z toho vyklube dáma, a dokonce Pepoš ještě radí s nějakými tahy (proti mladíkům či staříkům, no kdo z nich mu vadí víc?), místo jak se na první pohled zdálo ženy, která se nestará o nic, jen o pc, je ze Susu žena, která stihne navařit a postarat se, ale má tu hroznou vlastnost, že sedí u pc, zatímco Joz(s)ef u notebooku. Takže nepřítel byl odhalen. Zatracený počítač. Ale bylo by to vadilo stejně, kdyby měla prostě jen jiné ženské koníčky, třeba pletení, vyšívání, čtení, nebo ty karty či dámu chodila hrát k sousedce? Nebo místo toho třeba chodila do druhé práce nebo jen ležela u televize a dívala se na nekonečné seriály? Co ty na to, Josefe?
květen 27, 2008 18:16
Nová, Krakonoši a Traktoristo, : Gréta
zcela souhlasím ,s Krakonošem až do slov "...a tys to ještě nepochopil. Chlap tu je od toho, aby ženu bavil."
Josef jistě není povinen Susu bavit, ovšem pokud ona mu uniká a on si ji chce připoutat, má v zásadě dvě možnosti: používat téměř donucovací prostředky, sledovat a snažit se udržet přehled o jejím světě. To zrovna dělá a asi to moc nefunguje, naopak ji ještě více odradí.
No a druhá možnost je zařídit, aby ona s ním chtěla být. To znamená vyvolat v ní příjemné pocity spojené s jeho osobou, a moje omezená fantazie pomýšlí na aktivity, zábavu, i když by jistě fungovala spousta dalších věcí. A podle popisu je Susu rozumná baba, která potřebuje lidi, takže bych být Josefem vsadila na nějakou partu.
Chlap ženskou NEMUSÍ bavit, ale pokud ji chce získat, tak holt asi bude nabízet něco, co ji zaujme. Ještě se taky můžou rozvést a nebude muset nikdo nic.
smilies/wink.gif
květen 27, 2008 18:48
Chichi, : Krakonoš
kolik smajlů musím naklapat, aby byla poznat ironie?
květen 27, 2008 18:59
čistě náhodou: Jozef = slovensky Josef .... : Monika
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 27, 2008 19:02
Pro pána krále, Romano, : strejda
tak voni jsou to zde čistě ženské stránky, jo? A od kdy? Od této chvíle si tu fakt připadám jako kdybych omylem navštívil gyndu... To bude asi tou statistikou, protože 99,5% dam si tu píše o radu (no tak dobře 99%), nechytej mě hned za číslo, tečkovaná s puntíky, a zbyteček patří bezradným a nešťastným chlapům, kteří neví ani CO, ani JAK. To bude asi tím.

Tak puntíkatá by se nám ráda klonovala, to jsou věci. Alenko, broučku, miláčku, kočičko, zadrž! Jedna babice Tvého formátu tu bohatě stačí! Jasné? (Někdy si Tě představuji v chaloupce na kuří nožce...ježibabo.) Říkáš, že útočím. Já ale neútočím. Pouze oponuji. Já se tu jen pokouším uvádět věci na pravou míru vždy, když se tu objeví nějaký blábol či hanoba našeho nádherného mužství. Nic víc. Vidím to však na ztrátu času a proto raději končím.

Tak čistě dámské stránky, hmmm... Jednou jsem dostal link na čistě pánské stránky, tuším, že se jmenují vysemnesmite.cz (ale nejsem si jistej. Byl jsem tam asi 2x a musím konstatovat, že i když se jedná o stránky emancipovaných mužů (oni jsou snad i někde organizovaní), žádná velká sranda tam není.

Jozefe či Josefe, chceš-li, krom jiného, pobavit ženskou, musíš občas slevit ze svého image a musíš udělat ze sebe občas vola či nechápavého pitomce, ukázat zuby, protože ta, pro kterou se obětuješ, musí cítit, že je občas tzv. nad Tebou, že je hlavou i páteří rodiny. Nech jí tu vizi, ať se kochá. Ty však víš své... Nikdy ji však nesmíš ponížit a také jí lézt třeba do mobilu, do kabelky... Jsou ovšem okamžiky, kdy je nutné si dupnout, bouchnout pěstí do stolu a říct "tak to teda prrr!"

květen 27, 2008 20:28
Krakonoši, no právě... : Míša šíša
proč ta ironie a sarkasmus? Josef opravdu ze sebe nemusí dělat klauna, aby svou ženu "bavil". Jde o to, že žijou-li vedle sebe jak dva téměř cizí lidé a komunikace se smrskne jen na chod domácnosti, společné aktivity žádné, tak ta žena se začne odreagovávat a komunikovat jinde. (V jiných případech je to třeba zas obráceně, to záleží na nátuře.) Jak to nastínil Béda - jaký by byl rozdíl, kdyby ve chvílích volna tupě zírala na televizi? Nakonec Susu píše, že tomu tak dřív bylo. Jenom nyní objevila to, že internet je zábavnější než telka a že si tam může dobře pokecat. (Usínání u televize Josefovi zřejmě nevadilo, pokec s jinými lidmi už je problém? Napadá mě, jestli za tím není jen "pouhopouhá" žárlivost.) Ovšem pokud to zaběhlo do sféry, kterou popisoval Josef, to už by byl trochu průser. Kde je však pravda, to se těžko dozvíme.
No, jinak tu nikdo nepsal, že má Josef vzornou ženu. Jde o to, že jí současný stav věcí asi vyhovuje a komu to vadí, je Josef. Nemůže očekávat, že se Susu začne chovat jinak jen proto, že on to tak zrovna chce. Uvedl, že psycholog mu sdělil, že se s tím má buď naučit žít, nebo se má rozvést. Já bych dodala ještě třetí alternativu. Chce-li situaci změnit, ať začne tu změnu nejdřív sám u sebe. Což bude asi ta nejproblematičtější forma.
květen 28, 2008 09:04
Jozef krom jiného : Wilda
píše, že byl 3x v poradně. Předpokládám, že tam musel skládat účty i za svou osobu co se týče manželského života, takže fakt, že mu poradili smíření nebo odchod, o něčem svědčí (počítáme-li s variantou, že hovořil s odborníky..). Jelikož už se Jozefe cítíš de facto sám teď a navíc se trápíš, proč neodejít?
květen 28, 2008 18:55
Jo, to je vono, Wildo, dík. : Krakonoš
Proč ironie, Míšo? Protože mám rád vyváženost. Protože sem napsal chlap, kterej byl 3x v poradně (jak často běhaj chlapi do poradny, kvůli každý prkotině?). Chlap, kterej říká, že se o problémech chce bavit a kterej se je evidentně snaží aktivně řešit. Ale zde na "čistě dámskejch" stránkách se spíš věří tý jeho polovičce. Mně teda něco říká, že kvůli vobčasnýmu chatování na netu ŽÁDNEJ chlap do poradny neběží, nota bene 3x. Proč do tý poradny nechodí vona s ním? Neříkám, že je dobře, že jí leze do mobilu - dostal vyčiněno právem. Jenže Petra v sousedním článku vo nevěrníkovi taky leze do mobilu a nikdo jí nenadává. Je přeci mezi svejma, není vetřelec s bimbasem. Tak proto, Míšo, prostě kvůli rovnováze. Protože já vosobně si teda nemyslím, že Kudlanka jsou čistě ženský stránky a oprav mě, jestli se mejlím, že tu bejvaly vždycky mužský názory vítaný. Pokud by se z Kudlanky mělo stát něco jako zmíněný "vysemnesmite.cz" v obráceným gardu, asi určitě by mě přestalo bavit sem chodit, nemám potřebu ztrácet čas čtením šovinistickejch keců, ať už jejich autor(ka) má mezi nohama co chce smilies/grin.gif.
květen 28, 2008 21:23
Jsem ráda, že sem choděj i naši milovaní chlapečkové :-))) : d@niela
vždyť bez nich by ten svět byl fádní -
a jen oni nám můžou poradit, jak na ty neřádné příslušníky svého pohlaví... Případně, jak s nimi jednat, aby byla ruka v nohávě a klid vůkol smilies/cheesy.gif
květen 28, 2008 22:14
Susu zde uznala že: : Josef
Je pravda, ze se nekdy zabrousi slovem do sexu,
(Tedy dělala to co jsem uvedl v úvodu)
ale kazdy z mych pratel vi, ze dalsi krok je tabu.
(Zde je myšlen další krok jako osobní setkání za účelem vzájemního vykonání na netu slibovaných blažeností, nicméně lze pochybovat o tom, že by se s ní setkat oni nikdy nechtěli).
To mi řekla, když jsem se na to zeptal, jak to myslela, že je to dost nejasně formulované.
Já jsem se snažil skutečně něco dělat pro to, aby manželství zas fungovalo. Asi jsem to bral za špatný konec a Susu vždy utíkala k počitači a nevedlo to k ničemu.
Tady jsem se poučil a určitě si některá rady beru za své. Taky jsem nevěděl, že jsem na ženských stránkách a skočil jsem rovnýma nohama do jámy lvové. Nikoho to zde (kromě Krakonoše a Míšy )nepohoršilo co mi vadilo na Susu ale to, že jsem našel mobil, který jsem uviděl poprvé v životě a vůbec jsem o něm před tim nevěděl, nadzvedlo všechny.
Dohodl jsem se se Susu na základě rozpoutané diskuze na společném postupu ke zlepšení našeho vztahu ( dřive jak jsem uváděl hovor o tomto tématu se mnou zásadně odmítala).
Tím špehováním jsem si fakt ubližoval a pak to vyčítání nevedlo k ničemu dobrému. Susu se zlobí, že sem ještě píšu tak už radši pro dnešek dost



květen 28, 2008 23:22
pokud Josef = Jozef a Susu jeho žena : bb
tak jediné vysvětlení co mne napadá, je (kromě toho, že si z nás oba utahují) to, že pan Josef uctivě miluje svoji dominantní ženu Susu, a proto téměř otrocky snáší tohle:
Žena už dva roky hraje hry, flirtuje a taky někdy provozuje sex na chatu; taky někdy přes mikrofon a několikrát i přes kameru. Pořídila si i tajný mobil (na SMS a sex po telefonu s kamarády z netu ve věku od 20 do 55 let). Volá jim i z práce a taky z dovolené. Je pro ně různě stará (podle toho, jak staří jsou oni), a oni jí to věří.


a uzavře to s tím, že se Susu zlobí, že sem Josef píše...

Paní Susu by teda měla být diskrétnější ve svých virtuálních eskapádách a netrápit pana Josefa. Pan Josef by si měl na notebooku najít virtuální přítelkyni a dopřávat si s ní to, co mu nedopřává manželka.
I když rejdím po netu víc než 10 let a mám k němu veskrze kladný vztah, tak jsem přesvědčená, že nebýt netu, paní Susu by byla jinak normální babča.
květen 29, 2008 00:00
Jozef je : Josef
Josef je Jozef a Susu je moje žena (trochu jsem to zkompikoval možná jsem se měl nazvat Jojo smilies/cry.gif )
květen 29, 2008 06:37
To se nam ale rozpoutala diskuse.... : Romana
Ja se vcera na Kudlanku vubec nedostala,stihla jsem jen svym netovym kamaradkam napsat dlouhate maily a musela jsem pryc,proto se ozyvam az dneska. smilies/wink.gif Aleno Puntikovana,diky za celou pisnicku-otisknu si ji a prectu nahlas svemu muzi smilies/shocked.gif Krakonosi- to je jasne,ze chlap ma zenu v zivote bavit a ja dodavam jeste i zivit smilies/cheesy.gif To prvni u chlapu ale vetsinou pokulhava,co si budeme namlouvat-viz.pan Josef ci Jozef,jak asi doma nudi svoji zenu,kdyz se musi chudera take utikat do virtualniho sveta pocitace. Ja mam podobny exemplar zrejme doma,ale mam ho docela zaprazenyho - vari a penize vydelava on smilies/grin.gif Ja mu delam leta "spolecnici" a udrzuji jinak teplo rodinneho krbu smilies/wink.gif ale nuda s nim teda je,co si budeme povidat smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 29, 2008 08:18
Krakonoši, : Míša šíša
Kudlanka nejsou "čistě dámské stránky", to tady ujelo akorát Romaně. Hošani tady byli vždy vítáni, neb ty naše debaty osvěžují svým humorem a náhledem na věc z druhé strany. Nějaké ty třenice mezi oběma pohlavími se tu párktát objevily, ale nebylo to nikdy nic zásadního. Jéje, jen se strejdou kolikrát jsme se tu vzájemně pošťuchovali, ale vždy to bylo bráno s rezervou a úsměvem na rtech. No a "šovinistický kecy" tu občas zaznívají jak z jedné, tak i z druhé strany.

Jinak lezení do mobilu či do soukromé pošty neuznavám jak u bimbase, tak i u nebimbase.
květen 29, 2008 09:26
Josefe, : Míša šíša
já v tom tvém textu stále vidím jeden rozpor. Ve svém původním dopisu na Kudlu jsi napsal: ...a taky někdy provozuje sex na chatu; taky někdy přes mikrofon a několikrát i přes kameru. V dalších komentářích už ale o tom není zmínka, Susu přiznala pouze to, že o sexu mluví (píše), ale vše ostatní je tabu. Ty k tomu jejímu vyjádření dáváš rovnítko s tím, co jsi napsal. Viz tvoje věta "Tedy dělala to co jsem uvedl v úvodu." Ale to přece není jedno a to samé! Víš co chlapů toho "nasexuje" jen tak hubou? A co chlapů zírá na internet na porno stránky? Kdyby se kvůli tomu měly všechny jejich ženy deprimovat a vidět v tom rozbití jejich vztahu, ó jééé...
No a pak mě zarazila ještě jedna tvoje věta. "Zde je myšlen další krok jako osobní setkání za účelem vzájemního vykonání na netu slibovaných blažeností, nicméně lze pochybovat o tom, že by se s ní setkat oni nikdy nechtěli." No ale chlape, to přece nemůžeš dávat za vinu své Susu, že by se s ní třeba někdo chtěl setkat! Pro tebe musí být naprosto nejdůležitější to, že setkat se NECHCE ONA!
No nic, je fajn, že jste se dohodli na společném postupu, jak zlepšit vaše soužití. Držím vám moc palce a třeba se ještě někdy ozvi, zda se vám podařilo váš vztah zlepšit.
květen 29, 2008 09:42
Nemůžu si pomoct, : Vodoměrka
já z Josefa cítím tak trochu žárlivost (ono ale pokukovat po ženské může chlap i v tramvaji a může chtít při pohledu na pěknou babu i něco víc, než se jen sejít...jak to zakázat? Určitě jsi to aspoň jednou v životě zažil i ty), strach, aby ho žena neopustila a hlavně nejistotu. A to užírá. Člověk se pak chová tak, že tomu druhému vlastně nahrává ke smečím. Jak už psal Béda, vadilo by víc, kdyby po večerech štrykovala třeba i bimbásky a nebo malovala hambatý obrázky, než když ten sám čas stráví na netu? Kde chybí důvěra a zdravé sebevědomí, tak je to vždy na levačku... co kdyby sis, Josefe, našel nějaký koníček a tomu se věnoval ve chvílích, kdy se tvá žena věnuje svému koníčku? Tohleto se tu přece radí všem ženám, které visí až moc na svém partnerovi a tím ho svazují. Tak proč tahle rada nepadla i tady? Nebo snad čekáš od své ženy, že tě ve volném čase bude "bavit"? Co tak si vyrazit s vnoučaty i sám, když se žena nemůže odtrhnout od počítače? Nebo bys ji ztratil z dohledu a to ty nechceš?
květen 29, 2008 11:07
to je dobře Josefe, : Inka
že se ještě dokážete dohodnout co komu na druhém vadí a co s tím tedy uděláte. Musím připusit, že mě tady docela zaujala myšlenka, že manžel má bavit svou ženu. No něco takového mě tedy nikdy nenapadlo. Jsme s manželem tak pracovně vytíženi, že si docela dokážu představit nejen jeho obličej, ale i to co by odvětil, kdybych mu něco takového sdělila nedej bože snad i požadovala. Vztah kdy jeden je povinný bavit toho druhého je založen na nějaké zcestné myšlence nudící se paničky, já tedy upřednostňuju žít s někým samostatným a to jak se půjdeme bavit, kdy a s kým tak na tom se snad nějak vždy dohodneme, ale jednou to navrhne jeden a pak zase druhý. Docela si kokážu představit, kdyby po mně parter požadoval, abych ho ještě navíc k té vší vytíženosti bavila, tak by v tu ránu dostal takový soupis práce co vše je potřeba udělat, že by měl na dalších pět let po starosti co s načatým večerem. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 29, 2008 11:31
Bavit by se měli oba, : Gréta
tedy mělo by je to s tím druhým bavit, a pokud to jednoho nebaví a nejsou závažnější problémy, mohl by se druhý trochu zasnažit. Do určité míry, dokud se baví i on :-).
To nemusí být kašpárkové divadlo, ale že zapříčiníte, že se ten druhý těší na společný čas.

Určitě hlasuju pro rovnoprávnost, ostatně pravděpodobně je mnohem více manželů, kteří se nebaví se svou manželkou, než naopak. Nebo je tu aspoň častěji řešíme.
květen 29, 2008 11:50
Inko, : Míša šíša
to slovo "bavit" nebylo použito ve významu, že by měl pro ni vymýšlet zábavu - dělat toho baviče, jak tu posměšnou formou napsal Krakonoš. Tam jde o to, aby ji bavilo s ním být, mluvit, něco dělat. Aby ji prostě nenudil tím, že si s ním nemá o čem povídat, že nemají žádné společné aktivity... prostě že se v jeho přítomnosti nudí a víc ji baví ta komunikace přes počítač. Kašpárka Josef opravdu dělat nemusí.

Jinak mám stejný pocit jako Vodoměrka, že celý problém se jmenuje ŽÁRLIVOST.
květen 29, 2008 12:11
Jsem moc rád , : Krakonoš
že existujou zralý a samostatný bytosti, jako je například Inka. Požadavek typu "partner mě musí bavit a živit" považuju za názor sobeckýho děcka, který by si mělo hrát s panenkama (autíčkama) a nepouštět se do dobrodružství zvanýho manželství a rodina.
Míšo, myslím, že mezi náma není zásadního sporu. Hezkej den smilies/smiley.gif
květen 29, 2008 12:42
? : Wilda
Může mi někdo vysvětlit, proč tady téměř každá debata sklouzne k boji pohlaví? Ten "chudák" nahoře, co hledá názory a pomoc, (ať je to chlap nebo ženská - konečně spravedlnost... smilies/wink.gif ), je pak dosti upozaděn...
květen 29, 2008 16:59
Nevím jak to formulovat lépe : Josef
a přitom neubližovat zveřejňováním podrobností.
Zmínil jsem se už dříve, ze dlouho pracuji a chodím domů pozdě ze stavby a tedy má Susu hodně času pro sebe. Když už přijdu domů, tak si chci povídat co den dal a tak, ale teď to už dlouho nejde, protože je Susu stále u PC.
Předem vím,že zas budu na pranýři za špehování. Tedy - když jsem si jednou všimnul, že Susu stále pípají SMS a že chodí s mobilem (to ještě s tím starým) i do sprchy, tak jsem se začal zajímat. Nejdříve jsem se samozřejmě zeptal Susu, ale bez výsledku. Tak jsem se koukal do PC a dozvěděl jsem se to, co jsem napsal v záhlaví v úvodním článku. Komunikace se někdy podobala těm placeným službám co nabízejí : uděláme se spolu.
Včera mi řekla, jako už mnohokrát, že to už dělat nebude. S těmi stejnými lidmi z té erotické komunikace si stále píše, hraje hry a někdy i telefonuje. Několikrát byla odpoledne na kafe v restauraci s jedním kamarádem z této komunity a později byli spolu asi dvakrát večer na večeři v restauraci - prý řešili jeho problém s jeho nevěrnou ženou -je to prý kamarád, tak si stále píšou SMS. Druhý je daleko, tak se sním neschází, jenom na Netu a sem tam jí poslal drobný dárek jako třeba růženín, kamínek lásky který hodně dlouho nosila stále při sobě. Ostatní jsou věkem velmi mladí a s nimi se setkat samozřejmě nechce.
Možná je to jenom žárlivost ode mne a taky dostanu od vás vyhubováno, že takto získané informace nejsou relevantní, protože se takto zíkávat nemají. A ještě dostanu od Susu, že to tu stále rozpitvávám. Dobře mě tak.
květen 29, 2008 23:12
No jo, : Míša šíša
tak to je docela blbý (smutný - pro tebe). Asi Susu něco ve vašem intimním životě chybí, že si hledá zpestření takto jinde. Třeba byste si o tom měli spolu více promluvit a manželský sex (po mnoha letech fádní) nějak oživit. Jak už jsem napsala výš - držím palce, ať to vyjde.
květen 30, 2008 09:05
Už to vážně nepitvej : Milena
Jestli jste si pořádně promluvili, tak je to to nejlepší, co jste mohli udělat. Tak nějak jsi to napsal. Ale potom nemůžeš donekonečna vyčítat a pitvat, co se stalo. Pomyslná tlustá čára a jede se dál.( Já se opravuji. To vyčítání platí pro oba. ) Ono to pomalu půjde. Vždyť vy oba v podstatě chcete. A k tomu psychologovi už nechoď, ta jeho rada: smířit se s tím nebo se rozvést je fakt divná. Jen se podívej, kolik jsi tady dostal daleko užitečnějších rad. Zajděte do kina, na večeři, s kamarády. Po příjemně prožitém večeru je sex už hračka. Jeďte na víkend někam pryč bez PC.
květen 30, 2008 09:48
No : Eva.E
No,jak vidím tady se opravdu měří dvojím metrem. Kdyby tady psala ženská ,že její manžel chodí na večeře s netovýma kamarádkama a pomáhá jim řešit jejich problémy a kdo ví co ještě ..
To by bylo hnedka řešení !! Holky kerá z vás by nevlezla tomu svému do mobilu,pokud by mu chodili celou noc SMS?? Pepane o víkendu sedni na kolo,zajeď si místo skládání cihel na dva na tři čepované kousky a nech jí doma. Ona pokud sama nebude chtít přestat,nepřestane!! Mám stejnou sousedku shodou okolností její závislost trvá taky kolem dvou let.Jen letos už ani nejela popřát k vnoučatům k svátku,ono ten její jel sám.Protože ona celý život dřela,starala se a teď chce mít klid.Je to neuvěřitelná sobeckost a nedá se to se štrykováním,nebo čímkoliv jiným srovnat.Chlapi nedejte se:-)
červen 03, 2008 13:06
susu a jozef : robin
Cítil jsem se kdysi jako Jozef. Odcizili jsme se se ženou a ta si našla jinýho. Já vyváděl, přeháněl (trošku se v tobě Jozefe poznávám), přehnaně žárlil ještě v době kdy s dotyčným má žena ještě poměr neměla. No a pak se to stalo, řekla mi že fakt začala sex. žít s jiným... Chtěl jsem se rozhodně rozvádět - žena nikoli, řekla mi, že sice dělá asi blbost, ale bezvýchodnost musí řešit únikem z reality, chápala že mě to bolí, ale ať přestanu vyvádět a dám jí čas...
Byl jsem na dně, hubnul jsem, všimlo si toho okolí. Obrat způsobila naše roď přítelkyně. Dost tvrdě mě začala konfrontovat s realitou, a že si budeme na její otázky spolu odpovídat: Kdo je na kom víc citově závislý? - Ty na ní... Myslíš že tě už nemiluje? - Ano, asi míň ale ráda mě má... Fakt bys chtěl do konce života žít už bez ní? - To asi ne.... Když má druhého, aby si teď tzv."pomohla", myslíš že ho bude mít nafurt??? - Spíš asi ne... A kdo je na kom víc sex. závislý??? - No, já na ní... A Kamila (naše roď přítelkyně) to rozťala za mě. Ženy se drž(!), snaž se k ní být daleko víc pozorný než doposud, nauč se respektovat že má milence, ale rozhodně se s ní o něm nebav - neunesl bys to ustát a věř že když jí budeš přát štěstí, tak se štěstí vrátí k vám oběma (Kamila si neodpustila peprnou poznámku - nebo k vám všem třem.). Pomlčím o sex. soužití, ale celkově měla Kamila pravdu. Naučil jsem se dokonce ženu daleko víc vnímat a respektovat její rozhodnutí. Pozitivum krize se projevilo v naší komunikace. O spoustě věcí se nyní vzájemně domlouváme a hledáme SPOLEČNOU odpověď. (Dřív, když jsme se nedohodli, jeden se vždycky naštval a udělal to po svém, popravdě, tím častěji naštvaným jsem byl já.) Dnes se většinou dohodneme, a pokud ne pak "galantně" uznám manželčinu pravdu. Dost často se mi to nelíbí..., ale nedám to na sobě znát. Jak to pak trefně okomentovala Kamila: "Před vaší krizí jsi chtěl být bezhlavě hlavou ty, a výsledkem byly manželčiny ústupku, ale spokojení jste nebývali ani jeden. Teď, co ti žena ego převálcovala poslechneš spíš ty ji a procento vaší kolektivní spokojenosti máte cca na 75%, to je ale dobrý výsledek, nééé?"
Tahle má rada asi nemůže být univerzální, ale myslím si, že když ženská neví co chce, tak by to měl vědět chlap a měl by začít v nějakém (promyšleném) směru jednat!!!, a nenechat se zviklat hysterickými výlevy, které očividně postrádají rozum a postrádají i jistotu srdce!!!
Když ale má muž ženu, která nemá primární záměr ubližovat a má na víc ve věci jasno (byť původně "krizi" způsobila) - tedy co vlastně chce!!!, kdežto chlap se naopak z toho cítí zaskočen, poškozen a ublížen, pak by dle mého názor neměl vyvádět, a raději by se měl nechat tou ženskou (alespoň přes tu nejhorší krizi) pevně vést... a rozhodně jí věřit. Mě se to vyplatilo.... Robo

červen 11, 2008 15:29
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]