O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PANÍ STEHLÍKOVÁ A PÁR FACEK PDF Tisk E-mail
Neděle, 04 květen 2008

Paní Stehlíkové je všechno málo. Tvrdí, že zákazem tělesných trestů chce předcházet „počínajícím případům týrání". Přitom ale připouští, že výchovný pohlavek trestný být nemá - a tady si musíme položit otázku: "Kde bude hranice mezi pohlavkem a „počínajícím týráním"? a zejména" "Kdo ji bude určovat!"

 

 

 

 

 

 

 

    

     Při právní zdatnosti našich volených zástupců totiž můžeme očekávat formulaci typu „v množství větším než malém", tedy že jeden pohlavek bude přípustný, ale dva už budou trestné, přičemž nebude záležet na tom, jestli jednu facku ubalí nemluvněti dřevorubec, zatímco dva záhlavce uštědří maminka svému pubertálnímu, dobře živenému frackovi.

 

     V tomto kontextu pak působí velice sympaticky výrok Fidelise Schlée v rozhovoru pro týdeník Euro.

 

     Pan Schlée nedávno převzal Anglo-německou obchodní akademii a k postihu žáků se vyjadřuje naprosto jednoznačně:

 

     „Jako na každé škole jsou i na té mojí silně nepřizpůsobiví jedinci. Upozornil jsem paní ředitelku, že pokud by se na mé akademii stalo to, co se občas stává na jiných školách, že sem tam student vysype kyblík s odpadky na profesora, má mě zavolat a já ho bez mrknutí oka seřežu jako psa.

 

 

     Kantor na studenta sáhnout nesmí, ale já jsem majitelem školy. A je mi jedno, jaké z toho budu mít případné následky. Tento týden to oznámím rodičům na třídních schůzkách, a pokud s mým přístupem nebudou souhlasit, ať dají své milé dítě na jinou školu."

 

 

Novodobý učitel Hnízdo

z filmu Obecná škola, co myslíte?

 

A co vy - věříte, že se něco podobného

může opravdu schválit?

 

 

 

Franta Bouška

 

 

Komentáře (17)add feed
Muj nazor je takovy, : Yta
ze kdo chce tyrat dite, tak ho bude tyrat i nadale. Nejaky zakaz pohlavku mu v tom nezabrani. Tyrajici se na verejnosti neprojevuji nejakou hrubosti ke sve obeti. Tyrani probiha za zavrenymi dvermi a tyrana obet je vystrasena a zdeptana, ze to snasi dlouhou dobu. Takovehle zakazy se zase obrati jenom proti normalnim lidem, kteri napr. vztekajici a vzpouzejici se dite placnou pres jeho pozadi. Nastesti zdravy rozum u vetsiny lidi prevlada a tak me placnuti pres zadecek ci rucicky meho trileteho syna, kdyz zacne "vyvadet" v obchode, nikoho tady v Americe nepohorsilo.
květen 05, 2008 00:37
Když se teda nesměj pancharti mlátit, : NČ
tak bych navrhoval je zamknout na hodinu a celou tu hodinu jim pouštět Evu a Vaška.
Nojo, ale i tohle by muselo bejt kvalifikovaný jako zhůvěřilý týrání. Tak už nevim...
květen 05, 2008 06:05
No, prů*er je, že tihle dva se nám všem už jen chechtají.. : babyX
teď si koupěj Supraphon, milionků na našich lidičkách už vyrejžovali habaděj a ještě jich určitě dalších pár přidaj.
A taky by mě děsně zajímalo: každej na ně nadává - tak kde jsou ti, co je tak obdivujou? Viděla jsem jeden dokument o nich - a když jsem viděla ty rozvášněný lidičky, co se z nich můžou po..., tak vím, že to s nima určitě není špatný - zato je to pěkně blbý s naší kulturní úrovní.


květen 05, 2008 06:17
babyX - tohle se tady řešilo nedávno : NČ
Teda - promězamě, ať si třeba koupěj i agenturu GoJa. Pokud mě nikdo nenutí ty jejich nepředstavitelný hrůzy poslouchat a koukat na jejich vodulý dršťky, tak ať si žijou, jak si vydělaj.
Že je někdo ochotnej jim přispívat na životní nadstandard, to sice pochopit nedokážu, ti lidé by navždy měli pozbýt volebního práva i svéprávnosti, ale co naděláme....
květen 05, 2008 06:27
Pár facek : Sandokan
Pár facek by potřebovala třikrát deně novodobá spasitelka Stehlíková! Pokud v dětech nevytvoříte jasný podvědomý reflex, že za každopu lumpárnu následuje bezpardonu trest, tak se máte rodičové věru na co těšit...
květen 05, 2008 08:44
Já naprosto souhlasím se Sandokanem, : Inka
smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/smiley.gif
květen 05, 2008 09:55
... : bb
taky souhlasím se Sandokanem
jen jsem zatím stále přesvědčená, že děti, které jsou v pořádku a byly často tělesně trestány, by byly stejné dobré i bez toho (jedna dvě přes malý zadeček nebo facka nadmíru rozjetému puberťákovi se nepočítá),
a chuligánům, vandalům, násilníkům že scházelo ve výchově mnohem víc než to, že nebyli řezáni
přesně řečeno, že to co se nedostávalo - čas, důslednost, by řezání nenahradilo

květen 05, 2008 10:33
Tak si to jen trochu představte : máte 6 poslanců v parlamentu, dostali jste se díky tomu i do vlády, : toulavej
kde máte 3 ministerstva. Na vás záleží, jestli tahle vláda bude vládnout. Máte jenom pár členů ve straně, většinou dost mladých, tak žádný veliký odborníky, bez zkušeností. A v rámci dostatečného zastoupení vám vymysleli ministerstvo bez portfeje, čili ministerstvo pro vše, co se jinam nevešlo. A TAK HLEDÁTE PRO NĚJ NÁPLŇ PRÁCE. Otázka lidských práv se sama nabízí, když globální oteplování – taky hodně populární námět – už má kolega, dokonce předseda vaší strany . . .
A řešení nepřizpůsobivých spoluobčanů je jako náplň pro řekněme 100 – 200 vašich úředníků přece jen málo na zřízení několika různých odborů, vedených vašimi kamarády . . . Tak se hodí každá nosná myšlenka, která se dá rozvíjet. Není důležité, jestli ji lidi potřebují, důležité je, že vy máte dobré zdůvodnění vaší činnosti . . .

květen 05, 2008 13:40
... : Hana
Stehlíková nemá rozum a málo jí řezali když byla malá. Násilí všeho druhu je všude kolem nás, dokonce se jím i bavíme a to nikomu nevadí. Trápit a týrat živou bytost je odporné a zbabělé, o tom není diskuse. Výchovný pohlavek a výchovný výprask v pravý moment má neodiskutovatelný efekt - mě doma občas nařezali a dnes vidím, že to nebylo marné. Rychlé a srozumitelné. Hůře na tom byly moje nebité kamarádky se kterými rodiče třeba dva dny nemluvili - to je týrání.
Ty co terorizují a týrají své okolí či své blízké, stejně žádný postih nezastaví - možná budou "fikanější".
květen 05, 2008 15:59
takže vy jste skutečně přesvědčeni, : bb
že slušný dobrý ohleduplný, normálně pracovitý člověk se bez pravidelného nářezu nedá vychovat?
květen 05, 2008 17:14
... : Hana
Samozřejmě, že se dá vychovávat bez nářezu. Nadužívání fyzických trestů vede k deformaci osobnosti trestaného. Když něco provedu (myslím opravdu nějakou lumpárnu) tak následuje trest. Musí být nepříjemný, přiměřený a okamžitý, jedině tak může mít efekt. Může to být třeba i výprask. Normální rodič přeci takovou možnost volí až jako krajní řešení a zpravidla tak jedná nepromyšleně ve zkratu a potom se za to stydí. Zakázat trestat - je nesmysl. Vychovávat a ukazovat, že se dá komunikovat či se prosazovat nenásilně. Učit lidi spolu mluvit, učit je vzájemně si naslouchat, zpracovávat informace a respektovat názory druhých. Jenže to je běh na dlouhou trať a v jednom volebním období si na tom Stehlíková kariéru neudělá. Navíc asi utopie v přelidněné společnosti, kde ostré lokty hrají prim a kde i politici se na veřejnosti fackují.
květen 05, 2008 18:31
... : bb
ano, takhle
květen 05, 2008 20:53
tak jsem si vzpomněla : Kamila
jak tuhle můj syn něco proved. A já, maje dobrou náladu, jsem mu začla domlouvat. A domlouvat a kázat a nebralo to konce. Mladej se ošíval a nakonec pravil, že by radši držel pár na hvězdu smilies/grin.gif
květen 06, 2008 08:28
no Kami já to též shledávám jasným, : Inka
rychlým a srozumitelným. Ono je to také asi o děech, některým to stačí dlouze vysvětlovat a pochopí - když na to máte čas a u některých to padne na úrodnou půdu srozumitelněji a rychleji takto. Nikdy bych své děti netýrala, u nás doma panovalo pravidlo při průšvihu, nesplnění, nevychovanosti..... jednou vyslovím pravidla a vysvětlím, podruhé je připomenu a na potřetí letí pohlavek, když jsou pravidla jasná, tak je stačí zkusit párkrát a pak se stačilo jen na potřetí dlouze a přísně zadívat a věci se děly a fungovaly sami. Jen se člověk musel donutit být důsledný, no děti jsou školou života i pro nás.
květen 06, 2008 13:13
včera jsem jela busemna sedadle za mnou seděl : alena puntíkovaná
tak devítiletý hošík - teda seděl, poloseděl pololeže, přičem niohy - samosebou v botách měl opřeny o moje sedadlo, resp. o můj krk. Když jsem ho slušně požádala, aby ty nohy dal dolů, tak dělal, že neslyší, tak jsem mu řekla ať ty nohy sundá, nebo že mu jednu vyšiju. A von řek, že ne na to nemám právo, neb je na to zákon. Tak mu říkám""Jak seš drzej, tak seš blbej - ten zákon je teprve v návrhu a neni odhlasovanej - a chci vidět, jak se s přeraženejma hnátama dosápeš na policii, abys mě udal, blbečku". V tu ránu byly nohy dole. Prostě - někdo holky, někdo vdolky.
květen 06, 2008 15:50
nojo bíbí - ale jsou tací rodiče : alena puntíkovaná
jako třeba já, kteří, když je děti skutečně, ale skutečně na*erou, obvykle nepřemýšlej o deformaci dětské osobnosti. Což i děti časem pochopí a snaží se dělat všecko proto, abych se včas zklidnila a nepřizabila je.. No a deformovaní zločinci z nich taky nakonec nevyrostli. Ne, zcela určitě jsem je netýrala, ale tu a tam jim v pravý okamžik nějaká ta výchovná přiletěla.
květen 06, 2008 15:58
budou toho zneužívat : Dita
Jo, dětičky jsou fikaný, pokud zákon vyjde, budou udávat kantory a svoje rodiče. To už zde bylo. pamatujete na Pavlíka Morozova? Vy mladí těžko a to jste o hodně přišli, najděte si informace na internetu. Tak to už tu bylo a zase bude???? Pánbu nás opatruj. Se synáčkem jsem jednou zažila povedenou příhodu. Byli jsem na návštěvě a on se předváděl a nebyl k uklidnění. Zlobil a dělal naschvály. Domlouvala jsem a domlouvala. A nic. Když jsme odešli, moje sestra, matka tří dětí, pravila: milá zlatá a teď zapomeň na svoje krvácející mateřské srdce, svlékni svému synáčkovi kalhotky (bylo mu pět) a dej mu na zadek! nic jiného si nezaslouží. Jo a řekni mu za co! Tak jsem zatla zuby a sekla mu dvakrát na zadek. A byl pokoj. A od té doby nebylo na návštěvě hodnějšího kluka. Mimochodem, moje sousedka děti zásadně nebie. Minulý týden jsem potkala její dceru, ptala jsem se, jestli byla nemocná, když jsem ji nejméně měsíc neviděla. Tak mi řekla, že měla dva měsíce (!) zaracha. nesměla ven, neboť měla špatné známky!!! Dva měsíce nikam nesměla!!! TO je týrání, ne kdyby jí matka jednu lepla! Ale madam Stehlíková nic podobného asi neví.
červenec 31, 2008 14:31
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]