O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KDO BY CHTĚL VLÁDU POPULISTY? PDF Tisk E-mail
Středa, 12 srpen 2020

Tak mi  ráno rádio řeklo, že Lukašenko drtivě vyhrál volby jenom tím, že je sprostej populista. Že populisticky trvale zajišťuje zvyšování životní úrovně obyvatel, zvyšování platů, zaměstnanost, důchody, zdravotní péči, atd.  Voliči v Bělorusku jsou ovšem vesměs hloupí a zmanipulovaní, protože vůbec neberou v potaz, že on vůbec nedbá rad a názorů nejmoudřejších mozků, politiků EU.

 

 

 

Vše svědčí o zcela neuvěřitelný mediální masáži obyvatel, kteří mnohdy nemají o dobře míněných radách EU ani ponětí. 

 

 

Volby v Bělorusku: Alexandr Lukašenko pošesté zvítězil | Blesk.cz

 

 

Lukašenko je ovšem zarytej diktátor, kterej zcela kašle na povolení sňatků homosexuálů, zcela kašle na možnost výběru pohlaví..... Tak přesně tohle mi  řeklo Rádio plus.

 

Sám se o to až tak nezajímám, ale určitě jsem taky nezaregistroval, že by se nenáviděnej diktátor třeba omluvil černochům. 

To si jako myslí, že zcela vyzývavě a drze může svou zemi i nadále nazývat Běloruskem?

Nechápe, že už nastal čas, černým se omluvit a zemi přejmenovat na Černorusko?

 

Takže se jen znova podivím:

Co to tam je za zaostalé obyvatele, kteří volí populistu, kterej  jim trvale zvyšuje životní úroveň, ale nedbá rad nejmoudřejších z moudrých v EU?

Vždyť on by určitě ani Grétu do svý země nepozval!

Hezkej brej den všem

NČ

 

 

Komentáře (27)add feed
... : mamča
Nerozumím politice, ani tomu, co se děje v Bělorusku. Ale faktem je, že některé národy potřebují diktátora, aby stát fungoval uvnitř, i vně.
Stačí se podívat na Blízký východ. Dokud tam vládli diktátoři, byl tam pořádek a pro většinu lidí blahobyt. Po vnucení tzv. demokracie, se tam válčí a země jsou v troskách.
srpen 12, 2020 08:49
... : NČ
Já to tam nijak zvlášť nesleduju. Ale už déle vím, že pokud něco vadí našim samozvaným "demokratům", kteří rozkradli, co mohli, a kradli by dál, kdyby mohli, pokud je to trnem v oku parazitický EU, nemůže to bejt špatný.
Spíš ale mě zaujal právě ten rádiovej komentář o tom, jakej je ten prezident hnusnej populista. A hnusnym populistou je tím, že vytáhl zemi z bídy a soustavně zvyšuje životní úroveň obyvatel. To všechno dělá ale jen proto, aby ho lidi volili a měli ho rádi. Tak jsem si řekl, že takovej populista by se leckde docela hodil.
srpen 12, 2020 09:43
... : NČ
A co si myslet třeba o tomhle z dnešních novin?
Odborníci se shodují: Virus zmutoval a slábne
https://www.pravo.cz/upload/uploads/titulka.jpg
srpen 12, 2020 10:51
... : NČ
Sorry jako. To patří vedle.
srpen 12, 2020 11:11
... : doktor
Poslouchám rádio Dvojku a na Bělorusko mám pohled svodného člověka a vůbec mi není lhostejné,že policie tvrdě rozhání pokojné demonstrace ( asi to nejsou samí hlupáci nebo ano? ).Člověk má mít právo pokojně i veřejně projevit svůj názor.A bezva odpoledne.
srpen 12, 2020 12:27
... : *deeres*
Ačkoliv to Petříček popírá, tak se proslýchá, že stopy při podněcování k demonstracím v Bělorusku vedou k neziskovce Člověk v tísni. Opět nevím, čemu věřit.
srpen 12, 2020 13:10
... : kyttka
Tak 800 tisíc obyvatel za dobu Lukašenkovy vlády odešlo do zahraničí. Těch pár kolegů z Běloruska je dost v depresi, zahraniční pozorovatelé k volbám nesměli ( a to není vměšování, ale normální demokratický proces), politické oponenty zavírá. A demonstranty nechává mlátit. Minsk je z evropských metropolí na posledním místě co se kvality života obyvatel týče. Tak nevím, jestli je to tam fajn. Ti zkrvavení lidé na fotkách vlastně můžou sedět doma a držet hubu.
srpen 12, 2020 16:46
... : NČ
Pokud někdo utváří svůj názor z poslechu Českýho rozhlasu nebo Český televize a věří všemu, co prezentujou, je celkem pochopitelný, že z diktátora, kterej nedbá ušlechtilejch úmyslů EU, musí bejt zhnusenej. Vždyť právě přesně tohle je účel povinně placenejch tzv. "veřejnoprávních" médií.
Teď ovšem mají ohromnou konkurenci v až neuvěřitelně trapnym, rádoby vtipnym, žvanění Soukupa na Barrandově. To už je skutečně pro úplný vypatlaný blbce, pro který, aby to pochopili, si Soukup ke svejm žertům, při nichž se mi trapností ježej všechny chlupy, sám nechá pouštět nahranej smích a potlesk. Kam se na něj hrabou nezoufalejší americký seriály.
Já též poslouchám ČRo, ČT, občas i Soukupa, ale právěže nejen to. A úplně mi stačí jméno toho kterýho politika, komentátora nebo zpravodaje, aby mi bylo jasný, o čem to bude, a to ještě dřív, než začne. Dojemný je, že největšíma bojovníkama za svobodu jsou ti nejprofláklejší, kteří už dávno předvedli celej svůj repertoár. Současná zbědovaná Ukrajina je výsledkem i jejich usilovný práce.
srpen 12, 2020 17:27
... : kyttka
No každopádně jsem ráda, že se představitelé naši, Polska, Maďarska a zbytku EU taky v něčem shodnou. Jdu si pustit ska punk a přečíst zahraniční tisk, bohužel v angličtině, protože azbuku neumím.
Jenom, NČ, prozraď mi, když se náš premiér vyjádřil, jak se vyjádřil a je to tak trochu, teda úplně, proti tomuhle tvému článkovému názoru, je to důvod jeho stranu už nevolit?
srpen 14, 2020 08:07
... : kyttka
Jo tak pardon, Orbán už do toho hodil vidle, takže Maďarsko nic.
srpen 14, 2020 08:19
... : NČ
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej! Navíc, pokud je Česko v EU a v NATO, není reálná cesta, jak "s vlky nevýti".
To je moje odpověď. Líp to vyjádřil Klaus ml: "Bejt dneska proti EU, je zhruba totéž, jako bejt v r. 1940 proti protektorátu."
---------------------
Ale zpátky k mýmu článku: Neznám všecky fakta, proto se taky k samotný situaci nevyjadřuju.
Psal jsem o vymejvání mozků blbečků komentátorem z ČRo, že populista je ten, kdo v touze po zvolení získává oblibu lidu tím, že zvyšuje životní úroveň, zlepšuje zdravotní i sociální péči, buduje nemocnice, buduje infrastrukturu (o jaký se Česku ani nezdá), zajišťuje investice do vzkvétání země.
Tím jsem konečně pochopil dnešní význam slova populista, kterej jsem do tý doby nechápal, myslel jsem, blbec, slovem populista se označuje člověk, chrlící sice líbivý, ale planý a nesplnitelný, sliby. Rádio mě přesvědčilo, že jsem se mýlil.
srpen 14, 2020 10:28
... : *deeres*
Od hadráku jsem dost nedůvěřivá vůči jakýmkoliv demonstracím se zraněnými, nebo dokonce mrtvými Šmídy. Tak si jenom říkám, jestli to zase není nějaká šorošárna, jednoho z nejvýznamnějších světových filantropů, co už má na triku pár barevných revolucí a za prachy získané ne vždy etickými spekulacemi, rozesírá svět. On by to nakonec mohl být velice vítaný klín zaražený do Ruska.
V Bělorusku se silně angažuje nejvlivnější nezisková organizace u nás Člověk v tísni, která je mimo jiné financována miliardářem a filantropem Georgem Sorosem. V Rusku už jí zakázali se zdůvodněním, že rekrutuje a cvičí demonstranty.
srpen 14, 2020 10:48
... : Krakonoš
Tvl tak mladýmu Klausovi hrozí za jeho politickej názor poprava, tak to je teda odbojář jak noha! A nebo ještě větší kretén, než jsem doufal.
Jinak panu premiérovi snad poprvý za dobu jeho vlády děkuju za jeho postoj. smilies/wink.gif
srpen 16, 2020 23:34
... : NČ
Andymu není třeba za jeho postoj děkovat. Nic jinýho, než tohle říct, mu ani nezbejvá a těch pár keců ho nic nestojí. Osobně jsem přesvědčenej že zrovna osud Běloruskýho lidu je úplně to poslední, co ho zajímá.
Jinak je tam všechno přesně podle opakovanýho scénáře. Jen škoda, že je Lukaš tak zabejčenej, že nechce zopáknout volby, který by dozajista vyhrál znova. Nějakejch 100 až 200 tisíc uřvanejch demonstrantů sotva může něco dokázat. Při zhruba stejnym počtu obyvatel jako má Česko, je to podobný, jako kdyby výlevy našich milionovejch chvilkařů měly nějakou zásadní odezvu u našich obyvatel.
srpen 17, 2020 12:11
... : Krakonoš
Jo, to říkali bolševici už v 88., že hrstka živlů nemluví za celou společnost a nic nezmůže. A jak rychle šli do p*dele. Von tenhle zmetek taky nakonec potáhne. smilies/cheesy.gif
(Trochu zapomínáš, že míra svobody politický soutěže v Bělorusku vodpovídá tý naší v době perestrojky, nikoli tý současný.)
srpen 17, 2020 12:58
... : *deeres*
Pokud si demonstranti tu demokracii nakonec vyřvou, nebudou se stačit divit, jakou má podobu.
Varováním by jim mělo být Kosovo i Ukrajina.
srpen 17, 2020 13:48
... : Krakonoš
Co má asi tak společnýho Kosovo s Běloruskem? A jinak bych u toho varování nezůstal tak zbytečně při zemi - varováním nechť jim je taky Slovensko, Česko, Lotyšsko, Litva....
Tak jsme je pěkně varovali a teď uvidíme, co voni s tim provedou. Vosobně myslim, že teď ještě nic, že to ještě hezkejch pár let potrvá. Saša je taky docela mladej, takže příroda ho jen tak nevyřeší. Ale žádnej komouš neroste do nebe, to je jistý.
srpen 17, 2020 14:34
... : NČ
Jo, Deer. Teprve začnou čumět, až jim pod nosama prodají i vodu.
Krk: Ty jako chceš říct, že komunisti to tady v 89 zabalili kvůli demonstrantům? A to jako fakt?
Víš, valný mínění jsem o tobě neměl nikdy, ale že seš až takovej prosťáček, to bych teda nečekal.
srpen 17, 2020 14:37
... : NČ
Jo, Deer. Teprve začnou čumět, až jim pod nosama prodají i vodu.
Krk: Ty jako chceš říct, že komunisti to tady v 89 zabalili kvůli demonstrantům? A to jako fakt?
Víš, valný mínění jsem o tobě neměl nikdy, ale že seš až takovej prosťáček, to bych teda nečekal.
srpen 17, 2020 14:37
... : Krakonoš
JJ, intelektuálové se poznaj podle toho, že tapetujou 2x smilies/grin.gif.
srpen 17, 2020 18:12
... : NČ
Velmi povedenej žert, kterýmu se chechtáš akorát sám. Sv. Pr. I jukón byl nápaditější. Škoda ho.
srpen 17, 2020 19:01
... : *deeres*
Pokud ta demokracie nejde po dobrém, tak nějaká ta občanská válka to jistí. Za Lukašenka už mají hned tři čaputovky, v čele se Světlanou Tichanovskou, která se prohlásila za vítězku voleb. Určitě není náhodou, že scénář v Bělorusku je stejný, jako ukrajinský Majdan v roce 2014.

Podle posledních zpráv vedoucí Evropské rady Charles Michel ve svém pozvání k evropským vůdcům na summit 19. srpna vyzval země, aby nezasahovaly do běloruských záležitostí.
srpen 17, 2020 19:47
... : Krakonoš
Popros šéfovou, ať ho sem zase pustí. Určitě se mu po tobě taky stejská smilies/grin.gif smilies/grin.gif.
srpen 17, 2020 21:44
... : kyttka
Srovnávat demonstrace MCH v Čechách a ty v Bělorusku není úplně nejlepší nápad. Sranda je, že totéž dělají ruská média směrem k našemu panu premiérovi po jeho protilukašenkovskému vyjádření. Holt není voják jako voják a není demonstrant jako demonstrant.
Pokud se někdo nechá zvolit, vzápětí změní ústavu a nechá se volit znova a znova, tak už jen to není tak úplně v pořádku a ok. Někdo by mohl namítnout, že se to vlastně lidem v Bělorusku líbí, ten režim, co tam mají, to jak to tam funguje jenom díky ruské ropě. Jaká je tam meziroční inflace a jak je znehodnocená měna. Jako jo, on to ruský medvěd vždycky srovná, ale oni od něj v 90. roce přece chtěli pryč.
Když odhlédnu úplně od všeho, tak mi stačil zážitek s kolegyní Běloruskou. Úplně obyčejná mamina, o pár starší než já. V práci mimo a ubrečená, protože se dva dny nemohla spojit se synem a snachou v Gomelu. Internet prostě nic. A pak její radost ve středu, že je synjenom pomlácenej, ale nesedí jako jeho několik známých nebo není v nemocnici. Asi jsem jí jako šéfová měla říct, ať drží hubu a maká, že mě bez ohledu na svoje pocity přece poslouchat musí.
Bělorusku bychom měli držet palce, aby se z něj stala svobodná a demokratická země. Všude ve svobodném světě by se totiž ty volby opakovaly. A možná by Lukašenko skutečně znovu vyhrál. Sice pošesté v řadě, ale vyhrál. Ale vyhrál by tak nějak čestně. Ach jo.

srpen 18, 2020 07:52
... : *deeres*
Ústava má být údajně schválena v referendu. Nechci obhajovat Lukašenka a také si nemyslím, že to jsou jenom placení demonstranti. Výzvy k poovstání se šíří po sociálních sítích a lidi se nechali strhnout vidinou svobody. Netuší, že jim následně spekulanti zemi rozeberou na prvočástky. Není to nic jiného, než boj o území a Bělorusko má smůlu, že sousedí s Ruskem. Bělorusko v únoru navštívil agent s teplou vodou Pompeo. Nabídl ropu a plyn za bezukonkurenční ceny. Co by za to asi chtěl, třeba další vojenskou základnu?
srpen 18, 2020 11:00
... : NČ
Hej, Kytko.
Ono to teď vypadá, že se převrat skutečně zdaří a diktátor zmizí. To už asi jo. Drž Bělorusku palce, když chceš. Já bych se za ně spíš modlil, kdybych to uměl (stejně by jim to bylo plat prtný).
No tak jo. A co pak dál? To už přece taky víme, scénář je už desetkrát omletej. Jen škoda, že to nevědí Bělorusové. Pak už bude pozdě, prstíčkem hrabat.
-----------------------
Krk: Prosil jsem už několikrát. Jsem náturou od přirození ku*va a mám rád srandu z mentálně opožděnejch.
srpen 18, 2020 12:28
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]