O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TLAKOVÉ NEPŘÍJEMNOSTI PDF Tisk E-mail
Pondělí, 22 červen 2020
Přejít na obsah
TLAKOVÉ NEPŘÍJEMNOSTI
Strana 2
Výsledek obrázku pro Děložní myomVysoký krevní tlak trápí v ČR cca 1,5 milionu lidí. O vysokém krevním tlaku hovoříme tehdy, když hodnota systolického tlaku opakovaně překročí 140, či hodnota diastolického tlaku opakovaně překročí 90. Přezdívá se mu tichý zabiják. Nebolí, navenek se většinou nijak výrazně neprojevuje, ale když zaútočí, může to mít fatální důsledky.

 

 

Když jsou cévy mladé a pružné, tak je vše v pořádku, protože cévy dokáží odolávat zvýšenému tlaku. Stářím ale tvrdnou, usazují se na nich sedimenty z krve a stávají se nepružné a křehké.


 

Jak snížit vysoký krevní tlak?

 

Nejen léky, ale i jídlem se dá hodně zachránit.

Správná strava proti vysokému tlaku je chudá na cholesterol, nasycené mastné kyseliny a celkově tuky. Je nutno dávat přednost bílkovinám a dobrým tukům. Jídlo ranní a polední by mělo být bohaté na pomalé sacharidy. Jídlo odpolední a především večerní by mělo být bohaté na bílkoviny. Tuky se v této dietě spotřebovávají rovnoměrně během celého dne.

 

 

http://www.lovcisarlatanov.sk/wp-content/uploads/2015/04/score.png

 

 

Hlavním zdrojem sacharidů  jsou cereálie bez tuku, cukru a soli (zejména sůl na povrchu pečiva). podíl v celodenní stravě činí 11%.

 

Dále zelenina všeho druhu. Mj. brambory patří mezi druhy zeleniny s vyšším obsahem bílkovin rostlinného původu, obsahují škroby, které se v lidském těle přemění v pomalé cukry – sacharidy. Hodí se jako večerní příloha v množství do 200 g.

podíl zeleniny na celodenním příjmu je 26%.

 

Ovoce - obsahuje důležité bio-flavonoidy, které podporují obranyschopnost a regeneraci organizmu. Obsahuje glukózu, která se prakticky okamžitě po snědení dostává do krevního řečiště. Velmi sladké ovoce, jako jsou například jahody, meloun, mango, mandarinky, pomeranče, jezte jen v době od probuzení až do třetí aktivní doby dne a to v rovnoměrných porcích. 

podíl ovoce na celodenním příjmu by měl být maximálně 15%.

 

Libové maso, drůbež a ryby z chladných vod. Maso patří mezi potraviny bohaté na kvalitní bílkoviny. 

podíl potravin bohatých na bílkoviny na celodenním příjmu je 11%.

 



 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]