O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PROMOŘIT? ZAMOŘIT? VYMOŘIT? UMOŘIT? PDF Tisk E-mail
Pátek, 17 duben 2020
Nad původem slovního základu tápu. Buď od významu "moře" (tedy, jakoby totální zaplavení mořem), nebo od staletýho významu "mor". V dnešních známých souvislostech bych se spíš přiklonil k významu "mor", ale ono to je vlastně fuk. Spíš žasnu, co se nám vynořilo nezamořených odborníků, stoupenců zamoření a proti nim stoupenců nezamoření. Oba tábory mají svý argumenty, znějící velmi logicky. Možná jsou správný obojí, ale jak se v tom má orientovat blbej laik, když se nemůžou dohodnout ani ti machři?




 

A jsou to vůbec machři, když nikdo z nich nemá, ani mít nemůže, jakoukoliv zkušenost zrovna s tímhle svinstvem?

 

Přirovnal bych to k machrovi na benzínový motory, kterej dostane do opravy naftovej motor, o kterym doteď neslyšel ani slovo. Jasně, je to machr na motory, tenhle motor má taky válce, písty, kroužky, šoupátka, kliku, atd., ale princip je jinej. On na to nakonec přijde, je to machr.

Jenže, než na to přijde, tak pár motorů oddělá. Teprve pak bude vědět.

 

 

Politickej boj opozice je v tomhle případě celkem snadnej:

Vyrukovat vždycky s opačnou strategií, než navrhne protivník a do protivníkovy strategie soustavně házet vidle, aby se mu to náhodou nezdařilo. Pravděpodobnost, že má opozice pravdu, je 50 na 50, což celkem ujde, už kvůli tomu, že, jako opozice, nemá žádnou odpovědnost.

Oproti pozici, která má sice odpovědnost stoprocentní, ale žádnou jistotu. A pak, hlavně! Vidím v tom strach opozice, co s ní bude, jestliže ti, co jsou v pozici, budou úspěšní. A volby už číhají za rohem.

A co pak? Do práce? Bože, chraň! Práce, to je to nejhorší slovo, kterýho se každej politik děsí v nejděsivnějších snech.

Mediální obdiv k ministrovi vnitra (den ze dne se prý stal chlapem) a k jeho červený teplákový bundě, si odpouštím. Dělá svou práci, za kterou je placenej. A kdo jinej, než ministr vnitra může skutečně rozhodovat? To si myslím (ale jistě samozřejmě nevím), že by dělal úplně každej na jeho místě, i třeba Petr Nečas nabo Slávek Sobotka.

Co mě se týče, já osobně bych určitě nepromořoval, aby nedošlo k zamoření a následnýmu umoření dřív, než ti, kteří věci aspoň trochu rozuměj, vymyslej nějaký pilule a injekce.

 

Černá smrt - mor zabíjí i dnes - Zdravotnický deník

 

Jak to tak vypadá, tak to promoření není zase až tak úplně účinný, protože nějakej vznik imunity v lidskym orgazmu je zrovna v tomhle Covidovym případě přinejmenším spornej (to samozřejmě nemám ze svý hlavy, ale vyčtený a vyposlouchaný).

Tak dělám, co je nařízený, moc necourám a když courám, tak s hadrem na hubě, s kterym dokonce vypadám líp, než bez něj (nejen já).

A třeba se tak dožiju i nějaký tý pilule.To bych docela rád.

Teď se jdu promořit na pávlač kozlem a nikotýnem.

A všem přeju pěknej den.

 

Komentáře (10)add feed
... : doktor
Pepo dobré.Fakt dobře se to poslouchalo( jasně četlo ) a pokud mohu posoudit,tak i z mého pohledu samá pravdivá slova.Přikláněl bych se k tomu " mor ",jako Slováci " mor ho ".Zklamala ( i když ....) opozice,místo aby politická scéna byla jako jeden muž,se zbaběle snaží na tom koronaviru vytřískat nějaký politický kapitál.I s panem ministrem Ti dávám za pravdu,též mne mile překvapil.
TAK BEZVA DEN !
duben 17, 2020 11:46
... : strejda
Pomineme-li současný význam slova promoření, jako slovního základu bych - spíše než „mor“, vzal celé slovo moření. Ty běžné předpony pro, za, od, jsou jasné. Velmi rád pracuji se dřevem a právě takové namoření dřeva, dá tomu ohoblovanému prknu úplně jiný vzhled. Vylezou léta a když to pak nalakuješ, je to i dost hezké prkno. A vůbec mi to slovo nepřipadá nijak hanlivě. Naproti tomu zamořená krajina smogem, zní až odpudivě. Odpudivě mi zní i současný význam moření, tedy promoření lidstva tím svinstvem. Nechat tomu volný průběh a čekat, co to vyvede, je vrcholem arogance a blbosti těch, kteří to mají mít na svých bedrech. Nechápu např. Švédy. Další slůvko odmoření, má naopak opačný význam. Řekl bych, že skoro kladný. Protože tím vlastně něco čistíme, větráme, odstraňujeme cosi závadného.
Už dávno jsem si zvykl na to, že politici, kteří chtějí být tzv. IN, při svém žvanění nenacházejí vhodná slůvka a proto zabředávají do jiných oborů, třeba do elektrotechniky. Kolikrát jsem jen slyšel slůvko transformace. Přitom jde o obyčejný transformátor, u kterého si počtem závitů sekundárního vinutí můžeme zvolit přeměnu napětí nahoru nebo dolů. Klidně i 1:1. Ale to už neříkali, jak to bylo myšleno... Prostě uděláme transformaci... A tak bych mohl pokračovat i v souvislosti s EU. Globalizace, třeba. Fuj, to slovo už nemohu slyšet.

Nojo, NČ, imunita. Také jsem měl kdysi jako kluk spalničky. Když mi bylo asi tak 38, dostala je i moje mladší dcerka. A protože byla nevrlá, kníkavá, choval jsem ji, chodil jsem s ní po bytě a povídal jí známé i vymyšlené pohádky. No a jak tak měla hlavičku na mém rameni a pomalu usínala, chytil jsem ty hnusné spalničky od ní znova. A ve věku svých 38 let to není sranda. Horečky kolem 40ti, oteklé koule, na které mi sestřička na infekčním oddělení nemocnice dávala několikrát denně octové obkládky... :-) Od ní to bylo moc příjemné a milé. Já jsem se na ni i těšil...
I sranda se užila, a když jsem se pak z toho vylízal, propouštěcí doktor mi řekl: Já vím, že už máte dvě dcery a že další dítě už asi chtít nebudete. Musím vás ale upozornit na to, že se v žádném případě nesmíte spoléhat na vaši neplodnost. Já bych to viděl tak na 99 procent. To jedno procento si přece jen nechám... :-)

NČ, co jsem tím chtěl říci? No jen to, že když se to nechá promořovat, pochcípá spousta dědků a babiček, uvolní se státní kase a tím i důchodovému fondu, ale víš TY, jaké to může zanechat následky třeba pro mladší generaci? Bude se to opakovat nebo dostaneš imunitu? Je to přírodní vir nebo to vyrobil někdo v laborce a ono se to vymklo z rukou?
Jinak si s tebou cinknu na zdraví. Já tu mám pro změnu Budvárek a také si dám jednu cígu. Měj se hezky a ahoj.
duben 17, 2020 16:06
... : strejda
Oprava
Odvolávám, co jsem napsal výše.
Sekl jsem se v diagnóze. To nebyly spalničky, ale příušnice. To víš, jsem jen laik...
duben 17, 2020 16:22
... : NČ
Jo strejdo. Též jsem občas mořil. Už nemořím.
A k těm politickejm klišé: Už mi naskakuje husí kůže, když denně několikrát slyšim "společně to zvládneme". Bez toho už se žádný žvanění vůbec nesmí ukončit. Hů hů hů!
A pak, protože mimo jinejch zpráv často koukám i na Soukupa, tak ten zase desetkrát za půl hodiny, každej den, vysloví frázi, zřejmě někde odeslechnutou a svou nejoblíbenější "biologická síla viru". To už mi taky otevírá kudlu v kapse.
Tak snad to společně zvládneme. Čauvák.
duben 17, 2020 17:56
... : strejda
No já s tou laboratorní sílou viru bojuji už několik let jednoduchými prostředky. Už dlouho, před coronou, každý den, si s manželkou dáváme dva plátky oloupaného zázvoru, trošku to pálí, ale je to zdravé, na to silnější plátek citronové dužiny a zajíme to lžičku medu. Místní medař ho tu prodává za 120 Kč za kilo. No nekup to... Už to děláme hodně dlouho, ještě před coronou a nevím, co je to třeba chřipka.
Jinak mi to celé připadá asi tak, jak to předpovídal pan Čapek. Bílá nemoc... Jen ten název je jaksi laboratorní...
duben 17, 2020 18:12
... : *deeres*
Tohle nové svinstvo se nejspíš stane běžnou součástí našeho života, stejně jako chřipka. Ono to umí mutovat a je otázka, jestli i na stejný typ prodělané mutace si dokážeme na delší dobu udržet protilátky. On se ten virus chová opravdu divně, proto je i občas zmiňován jeho umělý původ.
Promořování? Pokud si nedokážeme vytvořit protilátky, tak je na dvě věci. Preventivní vakcince?
To asi těžko, když to dokáže vytvářet mutace. Každý jednotlivec by měl dbát na to, aby měl dobrou imunitu a pokud i tak dojde k nejhoršímu, snad už bude vakcína, která toho korohajzla dokáže zahubit bez chronických následků pro pacienta. Jenže pořád o tom viru se ví houby.
Od 22.dubna má dojít v Česku ke studii nákazy v populaci. Zhruba 28 000 lidí zařazených do studie, která má prokázat kolik lidí v populaci už nemoc prodělalo bez příznaků, studie by měla i ukázat, jak to je se získáním imunity.¨
To tvrdila mikrobioložka MUDr. Soňa Peková z laboratoře Tilia už koncem března:
Jsem od začátku skálopevně přesvědčená, že je potřeba testovat plošněji, určitě i neindikovanou populaci. Je možné použít způsob „poolování“ vzorků, který je velmi efektivní při vyhledávání náhodných bezpříznakových jedinců. Něco podobného, jako se běžně používá v transfúzním lékařství pro testování transfúzních přípravků pro evidentní přítomnost virů hepatitidy B, C, WNV nebo HIV. Je možné využít akademickou sféru a jejich robotizované kapacity pro tyto velkoobjemové analýzy.

duben 17, 2020 19:26
... : NČ
Jo, strejdo. Čapek. Dost dobře popsal, jak snadno by promořoval ten, kterýho se to ještě netýká (u nás např. bezvýznamnej synek významnýho herce) a jak rychle změní názor v okamžiku, kdy se ho to dotkne.
Deer: Já myslim, že se o tom sajrajtu ví strašně málo. Jestli je umělej, tak někdo určitě ví, ale ten zase nepoví. Stejně tak, jako nepoví, jestli šlo o náhodej únik, nebo o nezvádnutý "testování účinku", nebo rovnou o zvládnutej záměr. A taky, jestli je to umělý, tak jestli vůbec je organizmus schopnej, vytvořit si protilátky. Ale mohlo to klidně taky přilítnout s nějakym malym meteoritem ... Co kdo ví?
Možná Příroda uznala, že lidí už je moc a že už moc škoděj. Nebo to samý uznali někteří nejmocnější a nejbohatší, kteří se s tímhle názorem ani nijak netají?
Je těch pohrom nějak moc najednou. Klima změny, sucho, požáry, povodně, kůrovec, migranti, teď ještě tohle.
duben 18, 2020 04:51
... : doktor
Jojojo NČ,MÁŠ PRAVDU TĚCH POHROM JAK ŘÍKÁŠ SE NA POUHOU NÁHODU NĚJAK MOC.Tajfuny,tornáda,hraboši vše spiklo a nemáme žádnou obranu.Přiroda asi opravdu má člověčí druh plné zuby.Jdu z procházky,hubu obalenou a co nevidím - hospoda Fírovka má otevřenou zahrádku ( za barákem ) ,točí pivvko,panáčkuje se i vínko nakoukne - sdružují se v hojném,promořují se a je jim to jedno mazavkům.
duben 18, 2020 12:43
... : strejda
NČ, kůrovce už jsi vyjmenoval, ale zapomněl jsi na dvě velké pohromy. Na Merkelovou a také na Lejnovou... Jistě by se jich našlo více, i u nás, ale dost bylo negativ.
duben 18, 2020 12:55
... : NČ
Jo, přesně tak, strejdo.
EU, Lejno, do toho taky NATO se soudruhem Pavlem, kterej se nám krapet odrodil od Varšavský smluvy, na kterou láskyplně oddaně přísahal. No, ale bezcharakterní zmetek zůstane zmetkem, s tím nic nenaděláš. Na tomhle mi vadí, že se ještě doteď najde ještě dost DEBILŮ, kteří jsou schopní tyhle bezcharakterní zmr**dy volit klidně i na prezidenta. NEUVĚŘITELNÝ! Leč skutečný.
duben 18, 2020 14:04
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]