O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JO, TAKHLE TO ZAČÍNÁ... PDF Tisk E-mail
Úterý, 19 únor 2008

 Milá Kudlanko, chtěla bych znát tvůj názor a případně i radu. Chodíme s přítelem půl roku, všechno je bezva, jenom.... Jenom se neshodneme v názoru, že jeho bývalá, se kterou chodil přede mnou, je prý nyní jeho „bezva kamarádka". Protože oni se neustále vídají, navštěvují... .

 

 

 

 

     Víš, kdyby to bylo jen v určitých mezích, sporadicky, výjimečně, ale... příteli nepřijde nic divného na tom, že s bývalou přítelkyní chodí do kina, na koncerty, jdou s přáteli do sauny, pozve ji na oslavu svých narozenin a opačně, apod. Ovšem -  v tom případě uspořádá oslavu nejprve pro jejich společné známé - s ní, ale beze mne. Pak podobnou oslavu uspořádá pro naše společné známé a tentokrát i se mnou...

 

     Nechci samozřejmě, aby se přestal stýkat s jejich společnými známými, ale nevím, jestli je tohle správné. On sice říká, že citově to má už vyřešené, že jeho přítelkyně jsem nyní já, ale nevidí důvod, proč by se měl omezit v kontaktu s ní. A tak jí je k dispozici, když ona „potřebuje píchnout s nákupem", pak se zas něco pokazí, tak on opravuje, jindy zařizuje... Myslím, že pokud se to mezi námi nevyjasní co nejdřív, budou z toho nejspíš v budoucnu nepříjemné hádky, které k ničemu nepovedou. Nebo jsem snad paranoidní žárlivka a mám se na to vykašlat?


Magda

 

 

Milá Magdo,

 

    vůbec si nemyslím, že to tvůj přítel má s „bejvalkou" citově vyřešené. Lidé se rozcházejí proto, protože spolu už být nechtějí, nebo snad ne? Samozřejmě, že je dobré, když se rozejdou tak, aby nikdo z bývalé dvojice nebyl moc nešťastný, ale ... Tohle, co má tvůj drahý, spíš připomíná vztah manželů, rozvedených po oboustranné dohodě a bez nejmenších nepříjemností. Ale - rozhodně to není běžné u dříve zamilovaných svobodný, nedávno rozejitých".

     Samozřejmě, že bys neměla nic namítat, pokud by se jednalo o sporadická setkání v nějakém důležitém případě, ale to, že jí zařizuje nákup, oslavuje s ní a přáteli (bez tebe) atd., ne, to opravdu není v pořádku.

 

     Bohužel, vidím v tom ještě něco, a to je horší... Magdi, tobě na něm hodně záleží, víc, než jemu na tobě; ty se bojíš, aby tě neopustil a tak navenek se snažíš tolerovat i to, co se ti vůbec nelíbí... A tady se líhne případné velké trápení. Pokud se totiž budeš bát už teď, po půlroční známosti, kdy ještě mimo příjemných chvil a krásných zážitků nemáte nic „vážně" společného,  jestlipak víš, jak to může pokračovat?

 

     Ano, zvyknete si oba - on si poručit, ty zas poslechnout. Mj. normální mužskej nemá rád pokornou smutnici, ale rovnocennou partnerku, takže pomalu a jistě by láska šla do „kelu" (ani nevím, co to přesně znamená, víte někdo?). Ty bys byla taková ta smutná bojavá a on by si pak zcela jistě hledal nějaké další zájmy jinde. Protože bys ho už moc nebavila... A kdyby - nepřeju ti to - nedejbože ještě i pil, tak bys se mu pak také bála něco říct, že? A na další smutnici by bylo zaděláno...

 

     Nu, dost kázání, teď nějakou tu radu:

 

  • Měla bys asi vědět, kdo se s kým rozešel. Ale když to nezjistíš, neva. Jednoznačně je to jsou „na vině" oni oba, oni oba svůj rozchod ještě nerozchodili. A dost možná, že jim to i takhle vyhovuje. Protože tobě ne, měla bys to svému milému při vhodné příležitosti klidně a bez sebemenší hysterie říct. Hele, pokud si netroufáš a nevěříš, že bys to v pohodě ustála, tak mu to napiš e-mailem. To si můžeš promyslet každé slovíčko.
  • Pokud s tím on nebude souhlasit, pak máš už jen dvě možnosti: buď se stáhnout a v budoucnu to tolerovat, nebo dát jednoznačně najevo, že si takhle svůj budoucí život nepředstavuješ. Uvědom si, že bys jeho bejvalku vlastně měla brát do vztahu i s ním... Co kdyby jednou??? Chceš to riskovat? Čekat - které z vás dá jednou v budoucnu přednost?
  • Holka, krásné mládí máš jen jednou... tak ho nerozházej ve zbytečném trápení...

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (45)add feed
Daní, : Ariana
kel je slovensky kapusta.
únor 19, 2008 21:27
Jo, Magdi, nezadělávej na smutnici : Eva
a líp, než Daniela to už asi napsat ani nejde. Tak držím ti palce, zvládneš! smilies/wink.gif
únor 19, 2008 21:50
... : Sandra
A co takhle si najít nějakého dobrého kamaráda, se kterým budeš chodit do kina, na večeře, budeš s ním oslavovat narozky bez svého přítele a teprve potom s přítelem bez kamaráda?( Ačkoliv to je dost ujeté, protože od toho všeho bys měla mít přítele a tím pádem bys neměla mít potřebu mít ještě takovéhoto kamaráda.) Ale představ si, že bys takového kamaráda měla, myslíš, že by to ten tvůj vydejchal? Myslím, že ne...a pokud jo, tak něco není v pořádku. Vždyť jste spolu krátce, měl by mít oči jen pro tebe...
A mmch., co se týče přátel, kteří byli společní kamarádi jeho a jeho ex- normálně to funguje tak, že se dva rozejdou a skupina to vezme na vědomí, stejně tak jako vezme na vědomí, že jeho partnerka jsi teď ty a že bejvalka tvého kluka si časem také najde nějakého partnera. Přišlo by mi velmi ponižující, kdyby mi partnerovi kamarádi takto dávali najevo, že v jejich očích jako bych nebyla.
A že bejvalce pomáhá s nákupy? No tak to sorry- a co až budete mít děti? Ty s nimi budeš zavřená doma a tvůj partner bude chodit bejvalce nakupovat...??? Já vim, to bude třeba až za dlouho a teď to není úplně aktuální, ale lidé bývají nejochotnější a nejsvolnější ke kompromisům na začátku vztahu, v době největší zamilovanosti. Pokud nebere ohledy na tvé city teď, nečekej, že to bude v budoucnu lepší. Nebude.
únor 19, 2008 22:36
Magdi, : skaz
Daniela napsala skvěle,ale zkusila si taky být samostatná v tomto vztahu?Ty nemáš přátele,kamarády,ex?Nemohla by si ty přijít s tím - jé to se mi hodí,zítra má narozky Kája,Franta,Béďa,mám babinec,jdu na solárko,do sauny s kolegama? Víš,kamarádka od mé dcery - strašně krásná holka,má podobný problém.Kdykoliv si vybere chlapa,je ochotná pro něho nosit hvězdy s nebe a strašně touží se vdát.Když jsme to spolu probíraly,tak nelogicky tvrdila - přece když ho miluju,tak tady musí být pro mně.Magdi,nikdo nemusí nic.Můžete chtít spolu,ale to určitě poznáš.
Strašně ti přeju,aby si byla ta,která si vezme něco z toho,co tady načte a nejvíc ti přeju,aby si si dokázala zvednout sebevědomí natolik,aby se z tebe stala pouze/ a to namyslím zle / stálá čtenářka a přispěvatelka Kudlanky.
Ps:mně Kudlanka strašně pomohla a vůbec se za to nestydím.
únor 19, 2008 22:56
nic nevinného na tom není : Alena Puntíkovaná
tento problém měla kdysi moje kmarádka.Vzala si docela slušnýho rozvedenýho chlápka, který o své bývalé dva roky neslyšel. Jen se oženil tak to začlo.Jeho bývalka musela a na operaci a potřebovala, aby jí něco zařídil - OK, nikdo neodepře pomoc nemocné (POZOR!!!NECHALA ONA JEHO!!!), pak potřebovala odvézt domů neb neměla na taxi. Pak jí ruplo těsnění od kohoutku ve dřezu, napřed to byly maličkosti, vždycky zavolala celá "zoufalá", že se stalo to či ono - a nedalo se jí nevyhovět, nakonec tam lítal skoro denně. Ta ženská byly obratná manipulátorka a hysterka - a o to, myslím, jde i v tvém případě. Chlapi proti tomuhle nemají obranný mechanismus. Nakonec byla za hysterku jeho legální manželka, když mu nechtěla dovolit, aby zajel za tou ubohou chudinkou, která ležela doma "s horečkou" a donesl jí Aspyrin. Hádej, jak asi myslíš, že skončí Váš případ? Proti podobné manipulaci není obrany - aspoň potud, dokud to nepochopí i ten chlap. A vsaď boty, že až se rozejdete, přestane ji to bavit.
únor 20, 2008 04:52
Daniela radí: : NČ
"buď se stáhnout a v budoucnu to tolerovat, nebo dát jednoznačně najevo, že si takhle svůj budoucí život nepředstavuješ". Já osobně s Danielou (docela výjimečně) zásadně nesouhlasim!
V tomhle tvym "bezdětnym" případě absolutně nevidim jinou možnost, než Zlatou Střední Cestu: Kopni ho doprd*le! Hned! A uplně asertivně a hlavně bez hovorů, bez vysvětlování proč! Co bys jako chtěla vysvětlovat? Vždyť přeci primárně vůbec nejde o tuhle druhou babu. Jde o jeho povahu, o jeho pohled na tebe, o jeho bezohlednost k tobě, o jeho bohorovnost vůči tobě. A to se nezmění nikdy!!!
Nebo to, co´s popsala, ti ještě nestačí? Jsi fakt neuvěřitelná! Žasnu, kam až jsou ošklivý chudinky ochotný klesnout, jen aby si udržely občasnou přízeň božího hovada, zřejmě jedinýho na světě.
únor 20, 2008 06:55
NČ to napsal drsně, : saffron
ale musím souhlasit. Pro většinu mužů jsou kamarádi hodně důležití - i jejich názor na možnou partnerku - pokud na oslavu narozenin s kamarádama bere bývalou a ne Tebe, zřetelně dává najevo, která z vás dvou, je pro něj důležitější. Nedělala bych žádné hry typu.."já mám taky svýho kámoše a schválně..vadí Ti to?", ale řekla bych mu, že je to pro mě zásadní věc a pokud v tom bude pokračovat, že posílám pusu a šáteček. Půl roku není nic, po letech takovýho vztahotrápení se Ti z toho bude couvat mnohem hůř. Třeba se tímto přítel probere a budeš mu stát za tu změnu a třeba taky ne....a pak je včasný úprk víc než na místě.
únor 20, 2008 08:06
NČ : mamča
Řečeno drsně, ale mimořádně pravdivě.
Takovýhlke půlroční vztah-nevztah, kde zatím nejsou žádné závazky, nestojí za to křísit. Mnohem snazší je, začít někde jinde "na zelené louce". Hlavně dřív, než ztratíš sebeúctu.
únor 20, 2008 08:06
No nevím... : tippler
...představa, že když se s někým rozejdu, tak mu nemůžu přijít na jméno mi - narozdíl od Daniely - nějak není vlastní. Problém bude ta míra kontaktů. Na mě to spíš dělá dojem, že ti dva si dali akorát pauzu a Ty seš něco jako "záskok za mateřskou", než se Ms. Bejvalá uráčí vrátit zpátky (sorry!).

Já bych to tu viděl na žlutou kartu (znáš trochu fotbalový pravidla, že jo?). Ale jestli to chceš snášet dál...no, je to Tvůj život...
únor 20, 2008 08:19
Jo, : NČ
s některejma bejvalejma si i občas píšu, když se s nima potkám, klidně popovídáme, třeba i posedíme. Ale PŘEDEM PLÁNOVANÝ schůzky, když mám tu svou nynější? Ani vomylem!
Až si tý svý nynější přestanu vážit a bude mi fuk, že bych jí mohl něčim ublížit, přestanou mě zajímat její názory, tak se rozejdu já sám! Ale teď, pokud mi na ní záleží a pokud s ní ***** (spím), raději si nechávám pro sebe i tu občasnou emajlovou korespondenci, přestože JÁ VÍM, že je neškodná. To totiž vím JÁ, ona by to tak brát nemusela.
únor 20, 2008 08:39
Taky : Linda
jsem "bejvalka". Rozešla jsem se s ním já, a bylo to hustý. Po víc jak půl roce jsem začala s ním komunikovat, dneska s ním jsem schopná vyrazit občas za sportem, občas za kulturou. ALE...já nic víc nechci, jen to přátelství, protože tohle nám vždycky z mého pohledu šlo bezvadně. Jenže z jeho strany cítím, že by chtěl víc, a čeká jestli povolím víc nebo ne. Nemá sice novou partnerku, ale věř mi že by se mi ulevilo kdyby si nějakou fajn holku našel. Vim že kdybych kdykoliv zavolala jestli mi může pomoct s tím nebo oním, tak to udělá a moc rád. Naznačuji tím jedno : Ani ten tvůj to nemá vyřešené v sobě, jinak by se takhle rád a ochotně neobětoval. Jeho bejvalce to je jistě příjemné, není to k zahození mít někoho kdo poskočí jak si pískne. Takže ona toho možná jen využívá, možná si chce dokázat, že ten chlap stejně stojí jen o ni. Prostě, někde je tam problém, pravděpodobněji u něj (jinak by se tak neangažoval) a nebo i u ní.
únor 20, 2008 09:02
Vím z vyprávění, : wendy
že manželé bývají na své exmanželky vázaní, ona volá, stále něco potřebuje, a současné partnerce to prostě vadí. Když jsou s matkou nezletilé děti, lze to ale pochopit. Tohle ne, to je moc.
únor 20, 2008 09:07
Vázání ? : NČ
Vázanej, to jsem teda fakt nebyl. Ale co si tak pamatuju, pokud bylo potřeba, kvůli dětem jsem občas i mákl. Spravoval karmu, plynový kamna, elektriku všeho ražení, atd. A pohnutka? Jako hrom!!!
Když jsem tohle absolvoval poprvé, bylo to proto, že jsem zrovna u nich na chvíli byl, když se odporoučela pračka Tatramat. Vona začala bědovat jak teď vypere, kdy a koho na to sežene. Tak semse svlík, rozebral, spravil upálenej přívod topný tyče, vyčistil čerpadlo. Pračka zase jak nová. Vona ani nepoděkovala (taky by se tak nikdy neponížila, aby mi o opravu řekla). Ale když jsem odcházel, chyt mě ve dveřích za ruku 8mi letej syn a pošeptal (aby vona neslyšela) "děkuju". Na tohle nejúžasnější poděkování mýho života nezapomenu nikdy!!!!
únor 20, 2008 10:48
NČ, to jsou ty pravý perličky, viď ? : wendy
Bývá jich v životě jen pár.... smilies/smiley.gif
To jsou někdy fakt jen dvě..
únor 20, 2008 11:02
Píšeš,že... : Káča
"On sice říká, že citově to má už vyřešené..." A sexuálně?
únor 20, 2008 11:08
Jo Wen, : NČ
až jsem při tý, skoro už třicetiletý, vzpomínce zvlhnul :-)
únor 20, 2008 11:12
kamarád taky rád : ted uz taky bejvalka
byla jsem v podobné situaci, ona piskla, on letěl a pomahal, me se to nelibilo..
a teď? ještě během toho co jsme byli spolu, tak si se svou bejvalkou pořídili mimčo..
asi potřebovala pomoct víc než s nákupem :-(
únor 20, 2008 11:13
... : Magda
Děkuju za názory, chci jen dodat, že ta jejich skupina společných známých ještě na vědomí nevzala, že on má novou. Já mám svoje přátele, které on (zatím) nezná a někdy chodím do společnosti jenom s nimi. Uvažuju o rozchodu, nechce se mi do něho, ale jsou to pro mně tak zásadní věci, které si nenechám líbit. On prostě to svoje uvažování nezmění. Ještě mu zkusím na radu Daniely napsat, jak to vidím a pak se rozhodnu.
únor 20, 2008 11:42
No, a to je právě to vono! : NČ
Ty vlastně vůbec nechceš. Teprve se budeš rozhodovat, až co von na tvuj dopis (zase to trochu oddálíš, žejo). Vymlouváš se na skupiny známých, omlouváš ho jak jen můžeš, sama sobě den ze dne snižuješ laťku se "zásadníma věcma, který si už urrrčitě nenecháš líbit...".
Vidím, že jsem se v tobě nezmýlil.
Budu se opakovat, ale: Ošklivý chudinky, nic jinýho než ústrky si nezasloužíte. Vždyť o ně samy přímo žebráte.

únor 20, 2008 11:59
pro NČ : Magda
Mě prostě jenom některé věci trvají dýl. To je všechno. A než udělám nějaký krok, tak si to promyslím. Zjistila jsem to teď, jak se věci mají, takže to není tak, že bych si nechala s*át na hlavu. Omlouvám se za ten výraz.
únor 20, 2008 12:04
Hele, Magdi, : Vodoměrka.
po půl roce chození už i ta nejzarytější skupina musí vzít na vědomí, že má novou... teda pokud o ní vědí. Ale jak tak z toho všeho soudím, tak on tam vlastně pořád chodí se svou "bývalou", takže oni ani nemohli postřehnout, že už bývalá není... no a asi se k ní jako k bývalé nechová. Tohle vážně chceš? Být až ta druhá a ještě se trápit? Já bych mu napsala - ale sbohem a šáteček, ne nic jiného. Když se nemůže rozhodnout pro jednu ze dvou, tak stejně nakonec může skončit u třetí :-)
Ale takovýho chlapa bych nechtěla ani omylem...
únor 20, 2008 12:08
no já bych viděla akorát dvě varianty. : Inka
Jednu už popsal NČ a do té bych šla já, protože po půl roce chození to o nějaké velké lásce rozhodně nesvědčí.
A druhá by byla představit mu dalšího člena týmu a seznámit ho se svým bývalým a to stejné dělat jemu, schválně jak dlouho to ustojí.smilies/wink.gif
Ale rozumnější je jít o dům dál. Vždyť na začátku když jsou dva lidé opravdu zamilovaní, tak by si něco takového zcela jistě dělat neměli, co Ti pak bude dělat dál?????
únor 20, 2008 12:14
takže to navíc dělal za Tvými zády, : poník
asi tedy měl sakra důvod to před Tebou tajit. To je moc zlé, když si lidi už v začátcích dělají takové věci. Mám podobnou zkušenost, můj bývalý se svou bývalou byl jen kamarád, občas měli něco pracovně. Já s ním mám syna, ona s ním mám syna, jsou 4 měsíce od sebe smilies/grin.gif Hlavně se na to zkus dívat zaostřeně, jelikož zamilovaný člověk má spíš tendence nevidět!!!
únor 20, 2008 12:16
... : Magda
Nemůžu říct, že by to dělal za zády, ale já se neptala. Dělala jsem si svoje, věřila jsem mu. A nedávno jsem se zeptala a bylo to.
únor 20, 2008 12:22
Na to si přišla zrovna včera? : NČ
...s bývalou přítelkyní chodí do kina, na koncerty, jdou s přáteli do sauny, pozve ji na oslavu svých narozenin a opačně, apod. Ovšem - v tom případě uspořádá oslavu nejprve pro jejich společné známé - s ní, ale beze mne....
-----------------------
A i kdybys na to všechno přišla teprve včera, tak se znova ptám, jakej krok potřebuješ promejšlet? A jak dlouho? Na tohle je dlouho i pár minut.
únor 20, 2008 12:30
taky nerozumim, kdy jsi na to, Magdo, prisla... a pripada mi to cele takove nejake divne.. : mila1
chodite spolu nebo chodite kazdy s tou svou byvalou partou...? pul roku uz neni tak docela kratka doba..
únor 20, 2008 12:31
... : Magda
My jsme chodili s našimi společnými přáteli, já jsem chodila s mými přáteli a pomaličku mu je představuji, on chodil s jejich společnými přáteli. A pak je tu ještě kategorie jenom jeho přátelé a těm mě chtěl představit, ti mě berou a přijali dřív, než mě uviděli. Tam problém není. Ale těm jejich společným známým se nevnucuju.
únor 20, 2008 13:08
Bóóóóže muj! : NČ
.
únor 20, 2008 13:09
Svatá prosto(a)to! : Vodoměrka.
A chodíte spolu vůbec?
únor 20, 2008 13:13
... : Magda
No občas, když nám to čas dovolí, tak se taky setkáme :-))))
únor 20, 2008 13:15
Prosim Tě, Magdo kolik Ti je? : Kačka
mám pocit, že snad spolu opravdu vůbec nechodíte...
únor 20, 2008 13:19
No asi spolu chodi.. to asi ano, ale je tady velka vazba na minulost a ty party pratel, kdyz se jeste neznali... : mila1
jeste by mne zajimalo.. jak dlouho chodil Tvuj pritel s tou bejvalkou..? kolik let? a proc se vlastne rozesli?
únor 20, 2008 13:25
... : Magda
Už se to tu zvrtlo v něco, co jsem nechtěla. Nemůžu napsat a ani nechci všechny souvislosti vztahu, tak aby bylo pochopitelné všecko všem. Mslím, že problém byl vypíchnut a dál se v tom nehodlám babrat. Já jsem si z toho vzala, co jsem potřebovala a tímto končím.
únor 20, 2008 13:28
Takže ono se jedná o pubescenty. A todle je teda tak, : NČ
že každej chodí s každym. Ludva s Yvetou, pak zase Yveta s Bédou, atd atd atd. A my jsme tady z toho udělali málem cowboyku.
Proč to to děvče nenapsalo rovnou ou ou ou??????????????? :-))))))))))))))))
únor 20, 2008 13:30
Přesně tak! : Kačka
řešilo se neřešitelné, protože vlastně ani nic řešit nelze, ono už to vlastně vše vyřešené je smilies/grin.gif HAU
únor 20, 2008 13:34
ehm... : Krakonoš
Co to je za kategorie? Moji přátelé, společný přátelé, jenom moji přátelé, jeho přátelé, jenom jeho, jeho a bejvalčiny společný.... V tom aby se prase vyznalo!!! Proč nemáte prostě přátele? K čemu sou ty skupiny - po modernu teamy? Já mám prostě přátele, dál je nerozlišuju, s měnícíma se partnerkama se jen jejich počet rozšiřuje, ale pokud to byli přátelé, zůstávají jima i po rozchodech s bejvalkama a znají moji aktuální přítelku. Když s někym začnu chodit, tak on začne automaticky chodit do společnosti, která mě obklopuje, a já do jeho. Proč v tom děláte takovej složitej maglajz???
No a ten jeho zájem o bejvalku, když spolu nemaj děti, může mít v týhle intenzitě jenom dva důvody: buď s ní šu(spí), a nebo ne, ale hrozně rád by smilies/grin.gif
únor 20, 2008 13:35
Magdo, ale ono je to dost dulezite... vlastne ani nevime, kolik let Ti je.. a pokud ten Tvuj chodil s : mila1
bejvalkou par let, tak je pochopitelne, ze nejake spolecne pratele meli. Ale ani to ho neomlouva, ze jim porad jeste nepredstavil Tebe, svou soucasnou partnerku..neco jsi nakousla a pak od toho utikas, trosku nefer k diskutujicim na tomto foru, nezda se Ti?
únor 20, 2008 13:36
Takže Beverly Hills 906050402113, nebo jak to bylo. : NČ
Aspoň konečně trochu tý srandy. Tak dík:-)
únor 20, 2008 13:46
šuspí : bb
to je hezký opisný výraz, to se mi líbí

Magdi, pokud ti není 14 a jste do sebe zaláskovaní, tak po půl roce chození byste měli být jak dvojčata, on i ona touží dělat všechno společně, v tom je to kouzlo, že co doposud provozoval s partou nebo sám, tak najednou s miláčkem, a když je na kole s kámošem, tak stejně myslí na NI a ne na bejvalku...tohle vypadá, že tě má na ten záskok
únor 20, 2008 14:20
Stručné a výstižné : Míša šíša
No a ten jeho zájem o bejvalku, když spolu nemaj děti, může mít v týhle intenzitě jenom dva důvody: buď s ní šu(spí), a nebo ne, ale hrozně rád by


Není co dodat.
únor 20, 2008 15:16
Magdě : tovajana
Milá Magdo
Měli jsme 3 měsíce do svatby. A já stále nechtěla tolerovat jeho avantýry. Místo mě si nakonec vzal svou dřívější přítelkyni.
Moc mě to tehdy bolelo.Nakonec jezdil on za mnou. A to už byl několik měsíců ženatý!!!
A já měla už jiného.

A má rada? Přece bys nechtěla do budoucna takového slabocha. Jen by si trpěla.
únor 20, 2008 16:43
Volíznutej bezva postřeh : NČ
Vzhledem k tomu, že včera se již psalo o tom, že bude sestřelen satelit, tak celou noc jsem pozoroval oblohu, zda uvidím explozi.
Nejsem si tak úplně jistý, že USA trefily ten správný cíl, protože nad ránem mi zmizel Měsíc.


únor 21, 2008 08:34
Tys viděl úkaz ? : wendy
A já si dala budíka a viděla jsem kulový, neb máme zataženo. ZAse jsem ale naletěla propagandě fakt jsem myslela že má být zatmění Měsíce a ono to bylo sestřelení Měsíce...
únor 21, 2008 10:06
NAVRHUJU: DEJ SI INZERÁT TOHOTO ZNĚNÍ: : Pepíček
Mladá žena, 25-letá, z inteligentní rodiny, absolventka dvou vysokých škol, se chce seznámit s mladým mužem milujícím umění, který se vyzná ve filozofii Imanuela Kanta, který nesouhlasí s vývojovou teorií Charlese Darvina a který nachází chyby i v teorii relativity Alberta Einsteina.
P.S: Odpověz obratem! ***ala bych, až mi uši odstávají!
únor 21, 2008 17:19
Co chces od nas poradit, kdyz stejne udelas sve..... : Prekvapena
Ja tyhle historky vubec nechapu, asi jsem divna. Prijde mi to, jako ze si z nas Magda dela srandu. Ja si vzdycky myslela, ze normalni zenska/ chlap bude mit stejnou reakci na to, co nam tady popisujes a neni treba nejakych dlouhych uvah, reseni je velmi jednoduche.No a Magda sama moc dobre vi, jen si to nechce priznat. Tak nas tu proste zkousi, jestli s ni nekdo bude souhlasit, aby mela duvod ve svem "vztahu" zustat a tolerovat ;-( Ach jo, kdyz uz tyhle typy zenskej dostanou rozum? Pak se nedivte, ze na to skoci urcity typ chlapa a samozrejme toho vyuzije a tak to jde stale dokola......to same.....
březen 30, 2008 15:56
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]