O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NIC SE NEMÁ USPĚCHAT ... PDF Tisk E-mail
Pondělí, 09 prosinec 2019
Výsledek obrázku pro ucpaná dálnice d1Vědcům z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově se povedlo potvrdit teorii o tom, že na nejstarší české dálnici plyne čas pomaleji než ve zbytku světa. Provedli v posledních pěti letech sérii výpočtů, pokusů a měření, na základě kterých zjistili to, co si většina řidičů pravidelně jezdících na D1 myslí už dávno.

 

 

 

 

 

 

“Na D1 skutečně plyne čas pomaleji. Dokazují to i hodnoty naměřené našimi kvantovými vysílači. Po celé délce D1 jsou v obou směrech všudypřítomné jakési časové anomálie, které deformují časoprostor a zpomalují ťok času,” stojí ve studii publikované vědci z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově.

Celá situace se navíc zhoršila v roce 2014, kdy se ministrem dopravy stal pan Daniel Ťok.

 

“Zdá se, že Daniel Ťok celou situaci na D1 zhoršil. Bývalého ministra podle našich výpočtů zužuje jakási aura, která sama o sobě deformuje časoprostor. V kombinaci s již přítomnými anomáliemi se celý problém na D1 jen zhoršil.” stojí mj. ve studii.

 

 Související obrázek

 

Stáčení časoprostoru je zapříčiněno velkým počtem stočených tachometrů na dálnici. Jeden stočený tachometr na kilometr dálnice nemá na tvar časoprostoru téměř žádný vliv. Jakmile však počet stočených tachometrů přesáhne kritickou mez (Qaaa), dojde k vytváření časových vírů a vzniku časových fluktuací. Běžný uživatel D1 to pozná drncáním, protože spolu s časovými dochází i k dilatacím prostorovým. A povrch nebohé D1 se najednou nevejde tam, kde měl dříve dostatek místa (nebo zase jinde může chybět).

 

Stalo se vám už někdy, že když jste vyjeli z Brna do Prahy, navigace vám hlásila čas příjezdu za dvě hodiny, ale ve skutečnosti jste dojeli až za hodiny čtyři? I takové extrémy mohou časové anomálie na D1 způsobit. Ovšem jestli na D1 plyne čas pomaleji, musí se někde hromadit. Okolo D1 je čas “normální”, nejspíš dochází k lokálním časovým fluktuacím, které se projevují lokálními časovými dilatacemi. Z jedoucího auta nic nepoznáte, váš tachometr bude stále ukazovat 130 km/h, ale policista bude tvrdit, že jste jel 160. A za to právě mohou lokální průsaky nahromaděného času.

 

Výsledek obrázku pro ucpaná dálnice d1

 

Dalším problémem jsou pak kolony, které vznikají buď vlivem aut chycených v časových smyčkách, či jen debilně naplánovanými rekonstrukcemi.  Řešení celé situace ale zdá se neexistuje. Jediným funkčním řešením by podle vědců mohlo být celou D1 zbourat a postavit ji znova, na což by ale při průměrné ceně za metr dálnic v České republice bylo potřeba víc než oktononagintaducentilion korun, nebo mikrilion víček. Tolik peněz v českém rozpočtu ale nebude, ani kdyby Andrej Babiš krom státních rezerv prodal i České korunovační klenoty a Karlův most.

 

 

FRAU MÍCA,

zaručené zprávy převzaté

z dobře informovaného webu

 

+

Komentáře (9)add feed
... : mamča

Proč nejsou v prodeji jednodenní dálniční známky?
Ministerstvo dopravy je přesvědčené, že se dálnice za jeden den projet nedá....


prosinec 10, 2019 06:25
... : Josef Kouba
Američané při přesunu vojenské techniky blíže k Rusku po dálnici D1, údajně naplánovali jinou alternativu.
prosinec 10, 2019 09:05
... : Milene
Konečně mi někdo vysvětlil, proč nejsou jednodenní dálniční známky. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 10, 2019 09:16
... : *deeres*
Potřebujeme inovovat a postavit takové silnice, kde odbržděné auto samo sjíždí do kopce. A bude konec problému, dokonce to bude i ekologické.
Stačí si najít silnici před Moravskou Třebovou,(inkriminované místo se nachází za obcí Hřebeč ve směru od Svitav), poskytnout na to dotaci z EU, vyčlenit tým vědátorů a vykoumat, jak to ta silnice dělá. A máme po problému a zaděláno na Nobelovku.
prosinec 10, 2019 10:17
... : Krakonoš
Doufám, že tomu vo tý Hřebči nevěříš. smilies/cheesy.gif
prosinec 10, 2019 10:25
... : NČ
Jo, Pepane. Taky je to důvod budování nových mostů. Starý by to neunesly.
prosinec 10, 2019 11:04
... : *deeres*
Samozřejmě, že jó! Už to tam zkoumali jiní koumáci, než jsem já a tvrdí, že to není pouze vizuální klam, ale paranormální jev.
A pokud to nefunguje, tak nechápu, proč už někdo nepřistoupil na moji geniální myšlenku, překlápěcí silnice. V době ranní špičky by auta jezidla s kopce, odpoledne by silnici překlopili a zase by se mohlo jezdit samospádem. Saudové, ať si trhnou, nebudou nás vydírat naftou.
prosinec 10, 2019 11:13
... : doktor
Ještě,že po té prokleté dálnici nemusím jezdit.Ahoj
prosinec 10, 2019 12:39
... : NČ
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest"
prosinec 11, 2019 07:04
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]