O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Syndicate


JÁ UŽ HO VIDÍM! PDF Tisk E-mail
Neděle, 01 prosinec 2019
Když se řeknou Vánoce, snad každému v Česku se vybaví oblíbená reklama na Kofolu. Legendární hlášku si pamatujeme všichni. Otce s dcerou, které za drobné pytlačení ve spotu vytrestá setkání se živým „zlatým“ prasátkem, na televizních obrazovkách vídáme již od roku 2003 „A když to vydržíš až do večera, nepapat, tak uvidíš zlatý prasátko.“ „A bude mít i velký zahnutý zuby nahoru?“ „Musíš vydržet a budou i zuby!“ „Ne, ne, já nemusim, já už ho vidim! Jééé…“


 

 

 

 

 

 

Reklama, natočená poblíž Mladé Boleslavi, se pro mnohé stala symbolem Vánoc.

 

Tenkrát to prý bylo docela složité natáčení - sníh byl umělý, kanec živý. A i když v reklamě dvojici honí, ve skutečnosti šlo o plachého tvora, kterému se ani nechtělo ven z klece.  

 

Muselo se několikrát dotáčet, a i kvůli tomu se celé natáčení natáhlo na několik dnů. Reklama samotná je obyčejná, není v ní nic speciálního, ale divákům se perfektně trefuje do předvánoční nálady, navíc za roztomilost by Sandra měla pravidelně dostávat Oscara.

 

I proto ji značka používala každý rok. Měnil se pouze její závěr – každou zimu lákala na novou sezonní nabídku. Tu však letos z reklamy marketingové oddělení firmy úplně vypustilo. Naopak se rozhodlo ke spotu dotočit nový konec, který mění pointu příběhu.

tehdy čtyřleté Sandře je už dvacet... 

 

 

Poselstvím nové varianty příběhu prý je to, že zlaté prasátko může vidět každý. Stačí jen pohlédnout ke hvězdám. Pokud se totiž správně pospojují hvězdy v souhvězdí Velké Medvědice, vznikne překvapivě přesný jednoduchý obrázek prasete.

 

Tak já nevim - líbí se vám tahle "dolepená" reklama? Proč musí nějaký kreativec předělávat něco povedeného? Trochu mi to připadá jako snaha vylepšit Monu Lisu.

 

 

JAKÁ REKLAMA SE VÁM OSOBNĚ NEJVÍC LÍBILA?

 d@niela

 

 

Komentáře (21)add feed
... : *deeres*
Tam nevystupuje žádné imaginární hvězdné prase, ve skutečnosti tam dolepili opravdového čuníka, prasnici Bublinu. Nápad s rozsvěcováním hvězd i znělku ukradli ze slovenského večerníčku.
Vymysleli i inovaci reklamy, 3x reklama k reklamě, to hned tak nevymyslíš.
Redbullová reklama je vždycky vtipná, ale u mne se míjí účinkem, sice na rozdíl od jiných reklama alespoň vím, co propagují, ale ještě mne to nepřimělo si energiťák koupit.
prosinec 01, 2019 20:29
... : Mikin4
Pripomelo me to jednu z nejkrasnejsich vlajek na svete - vlajku americkeho statu Alaska.
8 zlatych hvezd na tmavomodrem pozadi. Neboli Velky vuz (Big Dipper, Big Bear) plus Severka.
Zajimave je, ze tuhle vlajku vymyslel v roce 1927 13-ti lety indiansky chlapec Benny Benson, zijici v detskem domove ve meste Seward. Jeho navrh byl vybran ze 700 dalsich a Benny za nej dostal $1000 a hodinky s venovanim.
prosinec 02, 2019 02:32
... : Marketa Boubelka
Vzpomnela jsem si na znělku slovenskeho vecernicka, jak stary baca s pejskem chodili rozsvecet hvezdicky. To bylo moc krasne
prosinec 02, 2019 06:54
... : *deeres*
https://www.youtube.com/watch?v=C-DX-ryEs54

Nejsi sama, koho to napadlo. Tady ukradli nápad i znělku.
prosinec 02, 2019 08:43
... : NČ
Taková nádhera se povede sotva jednou za deset let (nápad a ztvárnění okouzlující holčičkou). Myslím, že ani sami tvůrci to nečekali.

Teď mě ovšem docela naprdla reklama, která to bezostyšně kopíruje, i když asi bohužel nežalovatelně.
Myslím novou reklamu, jak kluk kouká pod otevřenou kapotu auta a fotr vedle študuje, proč auto nestartuje. Takovýhle kopírování nápadů by mělo bejt přinejmenším pokutovaný.
prosinec 02, 2019 09:29
... : mamča
NČ : Mně se ta reklama s nestartujícím autem líbí. Kluk celkem logicky kouká do motorového prostoru, zatímco otec studuje mnohasetstránkovou příručku, což je mu stejně na houby, protože tyhle moderní motory neopraví na koleně, a stejně bude shánět značkový servis a odtah.
Jediné, co lze zjistit pouhým okem je, jestli tam někde nevypadl nějaký kabel, nebo jako v tomto případě, nepřekousala kabel kuna. To jde opravit provizorně kusem izolepy a do toho servisu dojet po svých.
prosinec 02, 2019 10:51
... : mamča
Vyprávěl tůhle Zdeněk Izer :
Štědrý den dopoledne. Manželka osočuje svého manžela :"Furt jenom žereš, ráno, dopoledne, v poledne - furt jenom žereš. To neuvidíš zlatý prasátko, ale p.ču starou !"
Manžel : Ne, ne, já nemusííím, já už ju vidím !
prosinec 02, 2019 10:57
... : Krakonoš
Mně se nejvíc líbí reklama na Futtertrichter (v pořadu Bééémen und Méééren divadla Sklep). smilies/cheesy.gif
Jinak evidentě nepatřím do množiny "snad každý", protože zmíněnou reklamu na kofolu neznám a není tak pro mě symbolem Vánoc. Snad mi to Ježíšek vodpustí.
prosinec 02, 2019 13:39
... : d@niela
To tě tedy obdivuju a z plna srdce ti závidím, protože za tolik let, co ta reklama cca dva měsíce koncem každýho roku běží, to fakt musel vidět každej.
Asi buď nemáš televizi, nebo máš nějaký zázračný "udělátko", že vám to neukazuje reklamy smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 02, 2019 14:00
... : Milene
Taky jsem si říkala, že není možné, aby ji někdo neznal. Ta reklama běží před vánoci už 16 let. Ten nový konec jsem ale ještě neviděla.
prosinec 02, 2019 14:53
... : NČ
Mamčo. Nehodnotím, na co kluk kouká, ani to, že nějaká myš překousala izolaci.
Hodnotím ukradenej nápad, dost okatě zkopírovanej. Opakovaný vtip přestává býti vtipem. A ještě k tomu, úroveň provedení je o několik stupňů nižší.
prosinec 02, 2019 15:37
... : Krakonoš
Já jedu všecko jen přes internet (klasickou TV nemám 22 let) a mám samozřejmě Adblock, takže reklamy nevidim. Kromě Mall.tv, kde to neumí filtrovat. Já mám nějakej sníženej práh citlivosti a na film přerušovanej reklamou prostě nejsem schopnej koukat. Strašlivě se nahvězduju, musím jít sežrat něco dobrýho a pak dělat něco jinýho smilies/grin.gif.
prosinec 03, 2019 00:46
... : doktor
Proč filozofujete nad reklamou? Líbí, nelíbí a hotovo.Vždyť je to reklama.Ahoj hezké adventní dny !

prosinec 03, 2019 13:47
... : Kolemjdoucí
Sorry že vám skáču do debaty, ale pamatujete na naprosto vynikající reklamy - Bóbika, a Tchýně, která už tu nebude? Obě svého času zakázány.
prosinec 03, 2019 15:24
... : NČ
Kolemjdoucí: Dík za připomenutí. Obojí přímo skvostný. No, ale máme teď ty lidský práva, žejo....

Doktore: Právě, že tady vůbec nejde o reklamu. Aspoň já jsem v tom kouzelnym dílku reklamu nikdy vůbec nevnímal.
prosinec 03, 2019 15:33
... : Míša šíša
Vida - Kolemjdoucí. Ty ses tu hodně dlouho neukázal. Tak ahoj!
prosinec 03, 2019 16:00
... : Kolemjdoucí
Ještě nikdy jsem se tu neukázal. Ale začnu sledovat. NČ mě baví.
prosinec 03, 2019 17:16
... : Míša šíša
Aha, tak to jsi tu měl jmenovce.
Tož tedy vítej.
prosinec 04, 2019 06:04
... : Sousedovic malý Mirek
Mamince zase došel ocet. smilies/grin.gif
prosinec 04, 2019 23:00
... : NČ
No tak vítej, brachu. I já jsem se tady asi před 20ti lety zjevil, coby Náhodný Čtenář. NČ pak už zůstalo
prosinec 05, 2019 10:02
... : *deeres*
prosinec 05, 2019 12:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]